Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44159) gyulaipal válasza péjé (#44157) üzenetére


gyulaipal
tag

Teljesen igazad van, a kertben tényleg jó lehet egy egyszerűbb gép is ... de azért szerintem egy komoly(abb) gép használatának is van racionalitása a kertben ... ööö ... izé ... talán részletezem.

Mi nyári estéken a kertben a melléképület oldalára szoktunk vetíteni kb. 5m széles 21:9 képet (persze tipikusan valami nagyobb DLP géppel). Ennél (szó szerint és képletesen) nagyobb "házimozis" (vagy inkább "kertmozis") élmény szerintem nincs. Ez még úgy is igaz, hogy a hang halk és szar minőségű (2 csatornán szokott menni a hang, régi Orion HS9-eken és mivel vannak szomszédok, csak ésszel "toljuk neki" a Watt-okat :-).