Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#43551) totyak


totyak
aktív tag

Ha egy tegnap még aktív hirdetés felett a következő felirat olvasható,

"This listing was ended by the seller because the item is no longer available."

akkor ez azt jelenti, hogy az eladó levette a hirdetést és nem azt, hogy megvette valaki a terméket, ugye?

Köszönöm

(#43552) Degeczi válasza totyak (#43551) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Igen
(legalábbis nem az Ebay felületén vette meg vki - bár általában inkább az szokott lenni ilyen levétel oka, ha látja az eladó, h nem fog érte annyit kapni, ami megérné neki)

(#43553) attiati


attiati
veterán

leutottem egy hasznalt borkabatot 0.99 fontert.

gondolom felejtos, hogy ezt valaha is megkapom. Mire hivatkozhat? siman azt mondja, hogy o feladta es refund lesz?

(#43554) totyak válasza Degeczi (#43552) üzenetére


totyak
aktív tag

Köszönöm. Igencsak drága pakk volt, ezért is reménykedtem, hogy nem elvitték, hanem levette az eladó. Így talán felrakja külön a csomagban levő termékeket és lecsaphatok a nekem tetszőre :D

(#43555) zsiga007


zsiga007
csendes tag

Valaki megtudná nekem nézni hogy ezzel a csomaggal mizujság van ?! ( Cipő lenne)

RC633047072CN

Már másodjára is azt jelzi hogy , In Customs house warehouse ... Ez mit takarna megfog még érkezni vagy igényeljem a pénzt vissza ? Előre is köszönöm a választ !

iPhone 5 16GB White

(#43556) havri1 válasza zsiga007 (#43555) üzenetére


havri1
félisten

Benéztem. Passz

[ Szerkesztve ]

havri

(#43557) bl4ze válasza zsiga007 (#43555) üzenetére


bl4ze
veterán

ez nagyon lassam mozog :

Destination Country - Hungary:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/05/12 13:43:08
2014-04-17 20:36, Item information : Küldemény felvéve / Item accepted

Origin Country - China:Tracking Consuming:0 Millisecond, Cache Time:2014/05/12 13:43:08
2014-05-06 11:25, 南昌国际, 出口总包互封封发, 匈牙利, Dispatching, HU
2014-05-06 10:02, 南昌国际, 出口总包互封开拆, 匈牙利, Opening, HU
2014-04-18 10:22, 南昌国际, 出口总包互封封发, 匈牙利, Dispatching, HU
2014-04-18 07:22, 南昌国际, 出口总包互封开拆, 匈牙利, Opening, HU
2014-04-17 20:36, 南昌市函件局, 收寄局收寄, 匈牙利, Collection, HU

18.04.2014 07:22 Nán昌 International Arrived at sorting center
18.04.2014 10:22 Nán昌 International Left sorting center
06.05.2014 10:02 Nán昌 International Arrived at sorting center
06.05.2014 11:25 Nán昌 International Left sorting center

[ Szerkesztve ]

.:. bl4ze .:.

(#43558) somnia válasza Minstrel (#43549) üzenetére


somnia
őstag

Írj neki "otherben", hogy nem jött meg.
A refund kérés még odébb van.

(#43559) somnia válasza havri1 (#43548) üzenetére


somnia
őstag

Van rá gari?

(#43560) havri1 válasza somnia (#43559) üzenetére


havri1
félisten

Nem tudom, hogyan kell megnézni, mivel már a listámban annyira lent van, hoyg nincs kép, és nem is tudok rákattintani..

[ Szerkesztve ]

havri

(#43561) zsiga007


zsiga007
csendes tag

Akkor úton van ? Ne írjak az eladónak semmit ?:)

iPhone 5 16GB White

(#43562) Bence123 válasza attiati (#43553) üzenetére


Bence123
tag

Eladótól függ. Egyszer vásároltam egy 100%-os eladótól használt pc játékot licittel, 190+1300(pk)Ft-ért. Megjött rendben, megnéztem, a pk tényleg ennyi volt, 3,5 font :)

(#43563) somnia válasza havri1 (#43560) üzenetére


somnia
őstag

Van rá egy év

All of our items are covered with FULL ONE YEAR WARRANTY from the date of purchase.
Warranty covers for defective products only. Physical damage or misuse by customer is not exchangeable.
Buyers pay for the shipping cost to ship the products back for exchange or refund. We will be responsible for the shipping of replacement.
Shipping, handling and issuance costs are not refundable.
For all returned products, Please contact us for the returning address.

[ Szerkesztve ]

(#43564) havri1 válasza somnia (#43563) üzenetére


havri1
félisten

Köszi!

Akkor szerinted mit tegyek?
Írjak rá még1x?

havri

(#43565) parkr


parkr
őstag

Mit lehet kezdeni azzal ha a paypal címem állandóan NotProvided-ot ír a megye helyére?
regisztrációkor nem adtam meg (mert minek), azóta beírtam azt hogy "HU" hogy ne a NotProvided legyen látható, de azóta sem akar megváltozni, pedig már több hónapja csináltam.

(#43566) Minstrel válasza somnia (#43558) üzenetére


Minstrel
senior tag

Ott írtam neki, azt mondta várjunk még egy hetet, "be patient my dear" blabla... és vagy refund-ol vagy küld újat, hát kíváncsi leszek.

(#43567) attiati válasza Bence123 (#43562) üzenetére


attiati
veterán

a lényeg, hogy teljesen az eladó akaratának van kitéve ilyenkor a vevő?

(mindenesetre egyelőre nem válaszolt a levelemre, amiben kérdeztem, hogy mennyi lesz a szállítási költség)

(#43568) anorche1


anorche1
őstag

Március 4-én rendelt csomagom még nem érkezett meg, és ma volt a várható szállítási idő utolsó napja. Ezt rendeltem, 2db -ot. Írjak az eladónak hogy nem érkezett meg, vagy egyből nyissak case -t? Eddig még soha nem volt olyan hogy ne érkezett volna meg.

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#43569) mirci18 válasza anorche1 (#43568) üzenetére


mirci18
addikt

A legegyszerűbb ha még a hetet kivárod.
Utána pedig nyiss case-t.
Kérj refundot mert ha újrakéred a terméket kicsi az esély hogy el is küldi.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#43570) anorche1 válasza mirci18 (#43569) üzenetére


anorche1
őstag

Oks, köszi :R

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#43571) V/ válasza Corsair90 (#43512) üzenetére


V/
Topikgazda

Simán át fog jönni. Nekem legalább is jött. :DD

(#43572) lacy027 válasza parkr (#43565) üzenetére


lacy027
tag

Itt és a PayPal topikban is megkérdeztem, senki sem tud megoldást, bárhová bárhogy írok bármit, akkor is ott van. Legalább háromszor írtam a PayPal ugyfélszolgálatnak az ügyben, hónapok óta nem érkezett válasz. Az eBay rögtön válaszolt, forduljak a PayPal-hoz. Szóval eljutottam oda, hogy nem érdekel. Kicsit azért zavar, de nincs rá megoldás.

(#43573) parkr válasza lacy027 (#43572) üzenetére


parkr
őstag

Legalább tudom hogy nem csak nálam van így... Köszi!

(#43574) SUPREME7 válasza parkr (#43573) üzenetére


SUPREME7
őstag

Talán azért mert a "HU" az nem megye. Gondolom tudod melyik megyében laksz, elvileg azt kéne beírni, Budapestieknek meg értelemszerűen nem Pest megye, hanem oda is Budapest, de a város és az irányítószám bőségesen elegendő.

(#43575) #51779072


#51779072
törölt tag

üdv, ebayen eladóként akadt egy kis gondom. egy cuccra érkezett egy licit és meg is nyerte, és most napok múlva üzent nekem hogy mégsem akarja megvenni. hogy mondjam vissza a tranzakciót, hogy a final value fee-t visszakapjam? próbáltam ott olvasgatni de angol és sokmindent nem értettem, például hogy mi ez az ebay account balance, amiről ír a tájékoztató? milyen pénz az a pár dollár ami most az "account balance"-om?

(#43576) fardem válasza #51779072 (#43575) üzenetére


fardem
aktív tag

miért akarod visszamondani te, ha eladtad? indíts unpaid item case-t. ha nem fizet 5 napon belül, akkor lezárod és visszakapod a selling fee-t

ha nyersz az ebayn, akkor köteles vagy megvenni. mire hivatkozik, hogy mégse kell neki?

(#43577) #51779072 válasza fardem (#43576) üzenetére


#51779072
törölt tag

hát azért gondoltam hogy visszamondom neki mert normálisan írt, hogy a lánya licitált és szépen megkér hogy töröljem mert nem szeretné megvenni. persze ki udja igaz-e, de akkor szerinted indítsak unpaid item case-t anélkül hogy válaszolnék a kérésére?

(#43578) fardem válasza #51779072 (#43577) üzenetére


fardem
aktív tag

értem, akkor így kell: a resolution centerben rámész "I sold an item" oszlop és ott van "I want to cancel a transaction". rámész és megkeresed az eladott terméket. majd elindítod a törlést. a vevőnek el kell fogadni, hogy törlöd.

ha kész, akkor jóváírják a jutalékot.

(#43579) kekkec válasza radi8tor (#43539) üzenetére


kekkec
aktív tag

A kártérítési igényem egyből case nyitásával tegyem?
Mit írjak az eladónak, konkrét kártérítési összeget vagy hogyan szokás ezt?

(#43580) #51779072 válasza fardem (#43578) üzenetére


#51779072
törölt tag

köszönöm, el is küldtem a felkérést a vevőnek.
azt még meg tudod mondani mi ez az ebay account balance? van rajta 26 dollár, de nem tudom ez most az enyém, vagy nem, vagy mit kell vele csinálni..

(#43581) parkr válasza SUPREME7 (#43574) üzenetére


parkr
őstag

nyilván nem vagyok hülye..
épp azért nem akarom beírni, mert teljesen felesleges, de akkor bekerül a helyére a notprovided.
egyébként meg a lényegen nem változtat hogy mit írok oda.

(#43582) fardem válasza #51779072 (#43580) üzenetére


fardem
aktív tag

az a számla, amit az ebay kiszámláz neked. benne van: a feltöltési díjak az aukciókért; ha igénybeveszel szolgáltatsát (pl. nagyítás, téma) annak az ára; a jutalék az eladás után.

(#43583) #51779072 válasza fardem (#43582) üzenetére


#51779072
törölt tag

értem, és akkor ezt eladás után automatikusan levonja a paypalomról úgyhogy akkor nem kell vele semmit csinálnom ugye?

(#43584) dmenyusd


dmenyusd
csendes tag

Sziasztok!
Érdeklődnék, van-e esetleg itt olyan, aki ebay-en árul dolgokat, mint business seller? Vagy ha sima eladóként is, de adózik utána, tehát legálisan csinálja. Ha van valaki ilyen, kérem írjon rám privát üzenetben, lenne pár kérdésem, jó lenne egy kis tapasztalatcsere. Köszönöm előre is!

(#43585) #51779072


#51779072
törölt tag

Na, elfogadták a tranzakció törlését, ezt írta az üzenet:
The case is now closed. Any Final Value Fee that you paid for this transaction will be credited back to your account.
akkor most miért "credited to your account"? nem refundolják a paypalomra?

(#43586) SUPREME7 válasza parkr (#43581) üzenetére


SUPREME7
őstag

Nem néztelek hülyének, de ha tudod mit kell oda írni, akkor nyilván ne random valamit írj be. De mivel nem szükséges amúgy se, így hagyhatod üresen is.

(#43587) anorche1 válasza anorche1 (#43570) üzenetére


anorche1
őstag

Ezt válaszolta:

"Thanks for sharing challenges with us and we are really sorry to understand that item still hasn't arrived.

In order to resolve the challenges you are facing, would you like to offer us a chance again and accept a replacement?

It would be much appreciated if you don't leave us any negative/neutral feedback since we have tried the best to assist you to resolve the challenges and neither of us wish such things happen.

We sincerely look forwards to hearing from you soon and sorry for any inconvenience caused.

Yours faithfully,
cherry

- heavenstores"

Mi legyen a következő lépés?

[ Szerkesztve ]

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#43588) havri1


havri1
félisten

Hali!

Segítsetek már pls.
Január végén vettem egy akksit, amit írtam is itt pár napja, beszart.
Írtam az eladónak május 1, meg május 12, semmi válasz..holott 1 év teljeskörű garancia van rá.
Szeretném módosítani a feedbacket. Hogyan?
Ezt találtam itt a keresőben, de nem igazán erre gondoltam. Adnám a negatívot, és megírnám, hogy baszik válaszolni..

Can I get Feedback changed or removed?

havri

(#43589) Degeczi válasza anorche1 (#43587) üzenetére


Degeczi
nagyúr

Mirci már megírta: ezt ne fogadd el, minimális az esély, h tényleg elküldené ismét, ez csak időhúzás.

Megírod, h kösz, de nem, inkább refundot kérsz, és ha mégis megérkezne, ismét kifizeted. Ennyire olcsó cuccnál szó nélkül vissza fogja fizeti az árát az eladó.

(#43590) anorche1 válasza Degeczi (#43589) üzenetére


anorche1
őstag

:R

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#43591) cekkk


cekkk
veterán

Sziasztok!

Rendeltem egy terméket ebay-en, de nem kaptam még semmi visszajelzést :(
Minden rendelés után kapok egy mailt , ha a eladó feladta a csomagot. Most nem kaptam ilyet.
Hol tudom megnézni, hogy vajon feladta vagy nem?
Mert ha 2 hét alatt nem sikerült neki akkor nyitok valami vitát.
Mielőtt megvettem írtam neki, hogy kapok-e nyomon követési számot akkor azt írta, hogy igen, most meg semmire nem válaszol :(

(#43592) somnia válasza #51779072 (#43585) üzenetére


somnia
őstag

Ha már az angol nem megy, legalább a gugli fordítóját használd!
Konkrétan azt írja, hogy jóváírják a számládon.

(#43593) thomasa válasza cekkk (#43591) üzenetére


thomasa
senior tag

Nekem volt már olyan, hogy hamarabb nálam volt a cucc, mire megjelölte, hogy elküldve.

(#43594) cekkk válasza thomasa (#43593) üzenetére


cekkk
veterán

Kétszer írtam neki levelet, egyikre sem reagált.
Azért gyanús ez nekem :(
Nem egy nagy forgalmú eladó, hogy ne lenne ideje.

(#43595) TaaT válasza cekkk (#43594) üzenetére


TaaT
veterán

A nagy forgalmú eladók mögött általában egy cég van több alkalmazottal, szal ott is tudnak időt szakítani a kedves vevőre. :)

Give them hell Ukraine!

(#43596) cekkk válasza TaaT (#43595) üzenetére


cekkk
veterán

Na majd kiderül a dolog, amikor kérdeztem tőle ennyit írt:
Yes, i will surely provide tracking number!!
Most meg nem reagál semmire :(
Bár most már azt írtam neki, hogy ha nem ad TN-t akkor negatívat fog kapni. :W

(#43597) somnia válasza cekkk (#43596) üzenetére


somnia
őstag

A szabályzat szerint tilos negatívval fenyegetőzni!

(#43598) cekkk válasza somnia (#43597) üzenetére


cekkk
veterán

Akkor így jártam, de ha 5 nap után nem ír vissza én meg kifizettem 16 ezret, akkor kicsit már ideges vagyok. :K

(#43599) kaktuszok


kaktuszok
csendes tag

Az mitől van, hogy egy eladó termékeit nem lehet kosárba rakni? Van egy eladó, akitől szeretnék venni egy rakás pár dolláros cuccot. ha mindegyiket külön utalgatom, elég átláthatatlan lesz és neki is sokba fog kerülni.
Mit csináljak ilyenkor? Mindent vegyek meg külön-külön és lesz egy vagy 10 rendelésem?

(#43600) fardem válasza cekkk (#43598) üzenetére


fardem
aktív tag

kár aggódni. ha 1 hónap eltelt és nem érkezik meg, indíts vitát.
sajnos sokszor be sem jelölik, hogy feladták vagy lehet hogy simán adta fel tracking nélkül.

várjál szerintem, majd indíts case-t ha nem jön meg. ne adj negatívat, csak ha visszakaptad a pénzed.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.