Hirdetés

2024. június 4., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-01 16:45:31

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25993) sellerbuyer válasza sellerbuyer (#25991) üzenetére


sellerbuyer
őstag

Na ezek után a következő történt:

Jelzem, hogy egy 210e Ft-os digitális fényképezőről van szó! :Y

Visszament ugye a csomag, én leírtam az eladónak, hogy mi történt. Az eladó korrektül feladta újra a csomagot, ez úttal együttműködően a munkahelyemre küldte, ami kb. 1-2km-re van onnan, ahol lakom, szóval nagyon közel.

Akkor már ugye tudtam követni a GLS-nél, mert tudtam, hogy ők szállítják. Angliából feladás után, a következő napon(!) a csomag már az elosztóban volt, Alsónémediben, 17h környékén! Nem vártam volna, hogy egy-két napon belül kikerül onnan, hiszen általában 4 nap szokott lenni, ezért nem aggódtam. Valamiért másnap reggel(!!!) - megint csak anélkül, hogy számíthattam volna rá és várhattam volna - megérkezett a csomag... de hogyan!

Egy nagy oktatási intézményben dolgozom. A csomagok és levelek az irodán hol ehhez, hol meg ahhoz a munkatárshoz kerülnek, attól függően, kihez tudja épp vinni a futár. Persze egész nap "futárjárás" van nálunk, GLS is többször megfordul természetesen.

Mivel nem vártam még a csomagot, ezért még nem is jeleztem a megfelelő kollégáknak, hogy csomag fog érkezni a nevemre és hogyan kellene azt kezelni (értékes). Ez majdnem "tragédiához" vezetett, ismét csak a futár idiótasága miatt (és kolléganőm hibájából).

Megint csak azért, mert nem vártam még a csomagot (két nappal a feladás után!), ezért nyugodtan kimentem kiküldetésbe (anyagbeszerzés, nem érdekes). Mikor visszaértem, elindultam WC-re. Van nálunk egy ügyfeles pult, hát látom, hogy ott egy csomag. Esküszöm, megszólalt bennem valami, hogy fél szemmel sandítsak már oda rá. Hát látom a nevemet a címzettnél, ekkor megállt bennem az ütő. A csomag a pult tetején (tehát nem is eldugott helyen, hanem közszemlén) figyelt, a pultostól jó messze, ráadásul ő el szokott menni kb. félóránként bagózni! Fogalma nem volt róla ugye, hogy nagy értékű a csomag tartalma mert nem volt még időm sem szólni neki, hiszen előző nap délután láttam az elosztóba érkezni a csomagot, és másnap már reggel mentem ki beszerzésre.

A nyomorult futár (vagy nem is tudom, minek nevezzem) otthagyta a csomagot csak úgy, persze aláíratta a kolléganőmmel, hogy neki már ne legyen felelőssége. A kolléganőm meg nem tudta, hogy mit vesz át, így simán aláírta és ott hagyta a pult tetején. Ha nem veszem észre, kitudja, mi történik... Komoly eszközök tűntek el pont onnan, több is, hónapokra visszamenően... Egyszerűen érthetetlen számomra ez a hozzáállás a GLS részéről. :W Nagy eséllyel még ugyan az is lehetett a futár, aki hozzám haza hozta (illetve nem hozta) a csomagot, hiszen körzetekre van osztva a terület és 1-2km-el odébb biztosan beleesik még az övébe a munkahelyem is.

Elküldtem a levelemet egy barátomnak is, aki egy másik nagy futárszolgálatnál dolgozott egy ideig. Ő azt mondta, egyáltalán nem csodálkozik azon, hogy ilyesmi megtörténik. Egyrészt azért, mert olyan figurák dolgoznak a cégeknél futárként, hogy azokra egy doboz gyufát rá nem bízna, másrészt meg olyan f...s a logisztika, hogy minden nap egy rakás csomag elkeveredik. A hanyagság pedig szinte természetes a futárok zöménél, totálisan tojnak a küldeményre, örülnek, ha le tudják dobni valakinél, mindegy, ki veszi át és onnantól már az ő felelősségük véget ér.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.