Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130601) LouiS22 válasza pjen (#130600) üzenetére


LouiS22
veterán

Én úgy tanultam, hogy a piaci alapú verseny lényege a profit. De nyilván nem egy iskolába jártunk.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130602) pjen válasza LouiS22 (#130601) üzenetére


pjen
félisten

Persze, van profit, extra profit es van a NER. Egyébként nyilván keresni akar mindenki, de akkor nem kell a csúnya tartalom szolgáltatóra mutogatni.

(#130603) LouiS22 válasza pjen (#130602) üzenetére


LouiS22
veterán

oEhhez az égvilágon semmi köze a NER-nek. De amúgy, ha ennyire konteóban utazol, akkor miért nem keresel másik szolgáltatót?

Amúgy annyit segítek: a tárgyalásokon a tartalomszolgáltató listaára a nyitó tétel, majd jön a szolgáltatói ellenajánlat. Végül pedig megállapodnak.
Válaszolni nem kell, nem fogom látni. :D

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130604) pjen válasza LouiS22 (#130603) üzenetére


pjen
félisten

"Amúgy annyit segítek: a tárgyalásokon a tartalomszolgáltató listaára a nyitó tétel, majd jön a szolgáltatói ellenajánlat. Végül pedig megállapodnak."
Erről beszélek.

(#130605) Jenne


Jenne
senior tag

Sziasztok!

Napok óta visszatérő probléma, hogy délután fél három körül hirtelen elmegy az internet, a vezetékes telefon és a tv szolgáltatás is. Connect Box csak villog...villog... és villog. Nagyváros (Pécs) kertváros panel városrész kábeles kiépítés, még UPC előddel. Csütörtökön délután amikor jelentkezett az első kimaradás, betelefonáltam, ügyfélszolgálat meglepődve értesült mert nem tudtak a hibáról. Estére megjavult. Pénteken, azaz tegnap újfent ugyan ez, délután fél háromtól estig. Nem telefonáltam ekkor, csak vártunk, majd estére megjavult ismét. Ma szombaton megint...most újra telefonáltam, hogy nincs szolgáltatás. Ügyfeles hölgy újra csak meglepődött, mert nem jelezte senki hogy van ilyen hiba és Ő nem tud róla, de megnézi.... Mondtam, hogy akkor most én jelentem, mert bizony van és már több napja mindig ilyen időtájt...megkértem, hogy ha van rá módja, nézzen már meg néhány környékbeli másik előfizetést is , hogy ott is fennáll-e ez a hiba vagy csak én vizionálok a melegtől. Kiderült, hogy megint csak valami körzeti központi hiba, és azonnal jelezte az illetékesek felé és persze megint csak türelmet kérnek.
Nincs olyan jelző rendszere a vodának, hogy ha ilyen körzeti nagyobb kimaradás van azt jelezze a rendszer? Ne az ügyfeleknek kelljen telefonálgatni és meggyőzni az ügyfélszolgálatot, hogy de bizony tényleges a hiba és nem merő szórakozásból vagy unalomból hívom?
Ezt most a szomszédom gépéről írom, ott nézem az atlétikai VB-t (Flip TV) mert még eddig semmi nálunk.

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#130606) glaci válasza theboobaq (#130594) üzenetére


glaci
őstag

A régi UPC -s szoftverrel nem volt felhasználói név csak jelszó.
A frissítéssel ez annyit változott, hogy most van felhasználó, ami "admin".
A jelszó pedig maradt a régi. Vagy amit beállítottál vagy ami az aljára van írva.
Ha nem így működik, akkor esetleg próbáld meg resetelni.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#130607) zzola válasza Jenne (#130605) üzenetére


zzola
félisten

72 óra van a hibaelhárításra.... szóval 25 perc alatt nem biztos, hogy lesz megoldás...

(#130608) theboobaq válasza glaci (#130606) üzenetére


theboobaq
aktív tag

Köszönöm! Ránézek.

(#130609) glaci válasza Toth_Jani (#130586) üzenetére


glaci
őstag

Persze azt tegyük hozzá zárójelben, hogy a felvételt ugyan elintézi a központi szerver viszont sokak azt tapasztalják, hogy a felvétel megtekintése valamiért - hibásan - csak 4 - 5 napig működik.
(Az alap műsor visszanézés pedig összesen 7 napig, de az legalább biztosabban üzemel. Csak sajna nem lehet rajta mindent visszanézni ...)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#130610) Voice24


Voice24
őstag

Az utóbbi két napban párom kapcsolta be a médiaboxot, és mindkétszer a menüvel nyitott, nem tévéadással. Ez valami parajelenség, vagy van valami egyszerű oka?

(#130611) glaci válasza Voice24 (#130610) üzenetére


glaci
őstag

Valószínűleg frissített meg lefuttatott egy csatorna keresést.
Vagy volt valami áramszünet és nulláról indult.
Elvileg nem para.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#130612) Toth_Jani válasza glaci (#130609) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De maga a VodaTV box akkor sem rögzíti, állítólag pár éve még volt olyan ami saját maga vette fel, most felvenni a MédiaCard-al lehet, de azt meg csak az adott készüléken lehet visszanézni.

(#130613) pjen válasza Toth_Jani (#130612) üzenetére


pjen
félisten

Volt és nem is olyan régen. A cisco olyan volt, mondent felvett saját vinyóra, kettőt egyszerre. Nem kellett azt nézni amit felvesz mint most a.kártyával De hát azok a fránya tartalom szolgáltatók....

(#130614) Ledi válasza theboobaq (#130594) üzenetére


Ledi
aktív tag

Nekem úgy rémlik, hogy amikor a CB Fw frissült akkor első alkalommal meg kellett adni egy új jelszót. Addig nem engedett be a modem oldalára. Akkor megváltoztattam és azóta is azzal lépek be. A felhasználónév pedig "admin". De ez a mező automatikusan ki van töltve.

(#130615) Toth_Jani válasza pjen (#130613) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A kártyával is lehet nézni másik csatornát, felvétel közben, de kódolt csak az egyik lehet.

[ Szerkesztve ]

(#130616) pjen válasza Toth_Jani (#130615) üzenetére


pjen
félisten

Ez igaz. Csak pont azokat a csatornákat nem igazán akarom nézni, talán a.aportot kivéve.

(#130617) Puro


Puro
aktív tag

Második CI kártya amit nagyjából másfél hónapja cseréltek eddig bírta, az első másfél évig. Egyszer csak megszűnik létezni egyik tv se ismeri fel. Esetleg van valami kiszimatolni való ebben a tetű rendszerben? Kínyírja a tévé :F

(#130618) cocka válasza glaci (#130611) üzenetére


cocka
veterán

Nekem is a menüvel nyitott. Semmi köze a csatornakereséshez. OTT alapon nem keres soha csatornát. Egyszerűen csak betölti és kész. Eleve nem is létezik a csatornakereső menüpont a beállításoknál.

Hogy látványosan nem frissített az is biztos. Se EPG-s frissítés, se "erőszakoskodás" firmware upgrade ügyben nem volt.

(#130619) Toth_Jani válasza Puro (#130617) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam 6 éve van kártya, már a 3. tévében, az előző Philips csinált olyat, hogy néha kiköpte, olyankor kikapcsolt állapotban (Android TV valójában soha nem kapcsol ki) kihúztam majd visszadugtam és utána megint működött.
Most egy Sony-ban van 2 éve, azóta működik hibátlanul, kivéve amikor lefagy az Android de az is nagyon ritkán pár havonta történik meg.
Persze elvileg már nem a régi UPC kártyák vannak, és lehet hogy azok még jók voltak!!

[ Szerkesztve ]

(#130620) GoodSpeed


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Tavaly március óta nem vagyok Vodafone előfizető. Azóta változott ED 3.x-en a TV bitrátája? Minőségbeli romlás vagy javulás volt?

Yettel TV-vel összehasonlítva, melyiknek szebb a képe? Azért itt kérdezem elsőként, mert a Vodafone fizikailag be van vezetve a lakásba. DIGI-nél jobb még a Vodafone-é?

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#130621) pjen válasza GoodSpeed (#130620) üzenetére


pjen
félisten

Most van összehasonlítási alapom. Kép minőségben szerintem.
1 Voda
2 Yettel
3 DIGI

(#130622) GoodSpeed válasza pjen (#130621) üzenetére


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog (1)

Ebben az az örömhír számomra, hogy a Vodafone közelebb áll hozzám, mint a Yettel, bár Yetteles is voltam 2 évig... de a Vodafone bent van a lakásban. DIGI-nél nincs hűségem, és az FTTH 1000-hez ragaszkodom, mert az nagyon bejön, viszont a Vodafone-nál remek a TV, a Nonstop L, és mobilinternetet is tudok...
Így a Magenta 1-et is teljesen ki tudom váltani a Vodafone + DIGI kombójával.

A Vodafone itt Hajdúszoboszlón még most is ED 3.0, de ha sikerül velük jól szerződni, akkor a koaxos net kiegészítőként jó lesz, szerencsére a routerem tudja a dupla WAN-t (ASUS RT-AX86S).

Köszi :R

[ Szerkesztve ]

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#130623) pjen válasza GoodSpeed (#130622) üzenetére


pjen
félisten

A Yettelnek is vannak előnyei, nem kell kábelezni, megfelelő Tv esetén se box se kártya, ott nézed ahol akarod.

(#130624) gduck válasza Jenne (#130605) üzenetére


gduck
addikt

Nézzél jelszintet, valószínűleg bőven 50 felett van a feltöltési. És nem tévedsz, a meleg miatt van. Ez hiba, javítaniuk kellene. De jövő héten valószínűleg visszaesik a még használható szintre.

[ Szerkesztve ]

(#130625) Voice24 válasza cocka (#130618) üzenetére


Voice24
őstag

Akkor nem egyedi eset vagyok. Ma meg fekete képernyővel indult bekapcsolás után, egy plusz ki-bekapcs (nem áramtalanítás) segített rajta.

(#130626) -zaki- válasza Jenne (#130605) üzenetére


-zaki-
tag

Tapasztalataim szerint nincs: Budafok ezen a részen másfél hónap óta minden nap amikor ~30°C felett van a hőmérséklet időnként szakadozik/megszakad az internet és a TV adás, bejelentem, gondolom ránéznek a környező modemekre is és abból látják, hogy központi hiba van, vmit csinálnak és egy ideig megint jó..
(modemen látszik, hogy leesnek a jelszintek, logban Lost MDD Timeout, SYNC Timing Synchronization failure van ilyenkor)
Szomorú, hogy mindig be kell jelenteni, nem tudják tartósan megcsinálni. 10 éve vagyok itt előfizető, az UPC-s időkben semmi gond nem volt, valószínűleg a jó szakik elmentek az átvételkor :(

(#130627) kabelmania27 válasza -zaki- (#130626) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attanuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#130628) blakey válasza Puro (#130617) üzenetére


blakey
titán

Lehet, hogy nincs is probléma a kártyával, hanem egyszerűen megszűnik működni, mivel 4 héten keresztül nem volt használva, ilyenkor újra kell aktiválni. 3 kártyánk van, a 10 év alatt 1x fordult elő, hogy egyik TV-n megszűnt működni, elsőre azt hittem, hogy tönkrement, a többi TV-n sem akart működni, kiderült, hogy csak újra aktiválni kell, mivel nem figyeltem arra, hogy hetente legalább 1x néhány percig menjen a TV adás is.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#130629) -zaki- válasza kabelmania27 (#130627) üzenetére


-zaki-
tag

Köszi, de itt már volt 2x szerelő, van egy 3-as és egy 2-es elosztó, azok jók, kevesebbel nem lehet megoldani a ház kábelezése miatt. Mikor nincs hiba, akkor a downstream 4..8dB, az 500-as net teljesen jó. Amikor hiba van, a downstream jelszintek leesnek -2..1dB közé. Gondolom vmi erősítő megfekszik a melegben a környéken, de hogy ezt miért nem lehet tartósan megjavítani.. :F De szerencsére mindjárt vége a melegnek :)

(#130630) kabelmania27 válasza -zaki- (#130629) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nincsmit. -2 érték is elfogadható, meg kellene nézni a feltöltési értékeket is.
Légkábeles övezetben napsütésben gyengébb a bejövő jelerősség, de ettől még lehetne stabil a netkapcsolat. 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot, ha nem javul nézd meg modem üzemmódban javul-e a helyzet, amennyiben jobb és szükség van vezeték nélküli kapcsolatra, illetve több mint három vezetékes eszközt szeretnél használni érdemes venni gigabites routert. Amennyiben a hármas osztó nem egyforma csillapítású, ellenőrizd, hogy a modem a -4dB-s kimeneten legyen. Ha megírod, hogy milyen csillapítású érték van az osztókra írva és melyik kimenetbe milyen eszköz van kötve kitudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#130631) Puro válasza blakey (#130628) üzenetére


Puro
aktív tag

Érdekes módon most már működik, gondoltam kipróbálom egy másik tévében újra, mielőtt beszélek az ügyintézővel.
Végig futott valami regisztrációs folyamatjelző és lett adás. Előző tévébe vissza rakva azon is lett újra. Technikus azt mondta, hogy csak akkor deaktiválódik a kártya, ha a tévé nincs áram alatt egy ideig.
Kérdéses, hogy a CI modul akkor működik, amikor kódolt adást nézek? Mert azt valóban nem néztem több mint 4 hétig, de kódolatlant meg igen. Így viszont a technikus állítása megbukott. Miért nem tudnak ezek egyértelmű választ adni :D

[ Szerkesztve ]

(#130632) TheHardOne


TheHardOne
tag

Kedves Kollégák, egy kis felmérésben kérném a segítségetek. Az a tapasztalatom több modem esetén is (500-as internet előfizetésekről van szó), hogy a 342... kezdetű konfig fájlokkal működik csak rendesen (IPV4, modem mód), viszont előfordul, hogy 346... és 348... kezdetűeket kap a modem teljesen random jelleggel, az ügyfélszolgálat persze nem érti a kérdésfelvetést sem. Esetleg akinek van kedve, meg tudná nézni, hogy nála milyen van, és az esetben milyen módban (IPv4/6, modem/router) van éppen és hogy van-e vele probléma? Köszi előre is.

(#130633) TheHardOne válasza TheHardOne (#130632) üzenetére


TheHardOne
tag

Helyesbítenék, ezek 300-asak.

(#130634) vg válasza TheHardOne (#130632) üzenetére


vg
addikt

Hol kell megnézni?

(#130635) TheHardOne válasza vg (#130634) üzenetére


TheHardOne
tag

A modem kezelőfelületére belépve, a 192.168.100.1 címen az Advanced settings (Haladó beállítások) fülön belül a Configuration (Konfiguráció) alfülön lesz egy Config file (Konfigurációs fájl) sor.

(#130636) cocka


cocka
veterán

Webes felület myvodatrotty:

A jelszó módosításra azért van szükség, mert jelszavad lejárt, vagy az utolsó bejelentkezésed óta jelszó-visszaállítást igényeltél.

Hazudsz, nem igényeltem semmit! Tessék mondani, vodáéknál mióta van a jelszavaknak lejárati dátuma és miért nem tudok én erről?

Azt tudom, hogy az ügyfélkapus jelszó 2 évente lejár, de arról küldenek emailben értesítést, hogy változtasd meg, ellenkező esetben lehet kormányablakba menni.

(#130637) kezo0 válasza cocka (#130636) üzenetére


kezo0
addikt

Tegnap tőlem is új jelszót kért, akárhogy ügyeskedtem. Újra megadtam (kétszer) az eddigit, aztán beléptem. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130638) petakpa1


petakpa1
őstag

Vodafone saját kábeles hálózatán van egy net+tv szolgáltatásunk, fekete Compal HGW-vel és 2 media card-dal.

Az egyik media card-ot le szeretnémm cserélni media boxra és ezzel kapcsolatban lennének kérdésem:
1) media box-ba elég csak a koax kábelt bedugni, vagy mindenképp össze kell kötni UTP kábellel is media box-ot és HGW-t?
2) TV nézéshez gondolom elég a koax is, ha UTP kábellel nincs összekötve akkor milyen funkciókat vesztek el? Visszanéző funkció? Fizetős videótár?
3) media card -> media box csere menete micsoda? Előfizetőként simán beviszem egy Vodafone üzletbe a media card-ot leadom és kapok helyette media box-ot?

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#130639) pjen válasza petakpa1 (#130638) üzenetére


pjen
félisten

Sajnos össze kell kötni. Esetleg valami WIFI s eszköz szóba jöhet aminek van UTP kimenete.

(#130640) PeL


PeL
addikt

Valahol megint komoly problémák vannak a hálózattal, székesfehérvári speedtest szerveren teljesen jók a sebességek, viszont budapesti szerverre mérve már katasztrofálisan rossz. Az oldalak alapvetően baromi lassan töltődnek be, mindenhol magas a ping...

Székesfehérvár:

Budapest:

[ Szerkesztve ]

(#130641) LouiS22 válasza PeL (#130640) üzenetére


LouiS22
veterán

Nálam normális értékek vannak, de a downdetectoron láttam, hogy van pár anyázó komment (azt persze nem értem, hogy ott is milyen relevanciája van, kb annyit ér, mint itt pattogni :D). Remélem gyorsan elhárítják.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130642) r0b3r válasza PeL (#130640) üzenetére


r0b3r
senior tag

Sziasztok!
Csókakőn is hasonló a helyzet, egész délelőtt 5Mbps volt a letöltési sebesség, a feltöltés nagyjából normális. Kb 30km-re Székesfehérvártól. :F

(#130643) kabelmania27 válasza PeL (#130640) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modem áramtalanítás után sem javul a helyzet?
Milyenek a modemértékek?

(#130644) kabelmania27 válasza r0b3r (#130642) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Milyenek a modemértékek?

(#130645) cocka válasza kezo0 (#130637) üzenetére


cocka
veterán

Az is érdekes, hogy megszüntették az átirányítást. Ha lusta vagyok és csak annyit írok, hogy vodafone.hu, akkor nem dob át a www.vodafone.hu-ra, hanem kiírja, hogy a szerver nem található. Röhej.

(#130646) cocka válasza petakpa1 (#130638) üzenetére


cocka
veterán

1. Mivel az UTP kábelen megy a hitelesítés is, hiába van csak koax rádugva, előbb-utóbb eltűnne az adás, ezért az UTP kell. Net nélkül semmit nem tud a VTV box!

2. A koaxról csak az élő adás jön meg a teletext. Minden más az UTP-n keresztül jön. Ha nincs rajta UTP, gyakorlatilag az összes funkciót elveszted és ha éppen szeretne a háttérben újra azonosítani vagy jogosultságot ellenőrizni, akkor nem fog tudni, tehát egy idő után a koaxos nézhetőséget is elveszted, mert óbégatni fog, hogy nincs net.
Hmm... lássuk csak milyen funkciókat vesztesz el:

Felvétel, műsorvisszanéző, élő adás előre-hátratekergetése, élő adás megállítása, EPG egy hétre előre meg 1 héttel korábbig az aktuális időponttól. Videotár, alkalmazások stb.. meg amit írtam, hogy még ha kap is netet és hitelesít, majd menet közben kihúzod, egy darabig még biztos lesz adás, aztán már az se.

3. Nekem sose volt mediacardom, úgyhogy passz.

[ Szerkesztve ]

(#130647) PeL válasza kabelmania27 (#130643) üzenetére


PeL
addikt

Nálam jelenleg ezeket mutatja:


(#130648) D55


D55
aktív tag

Nekem úgy tűnik úgy egy 10 perce javíthatták a problémát a fehérvári gerincen, probáljátok meg ismét, változott -e nektek is a helyzet.

Szerk: Érdekes egyébként, hogy amióta itt a környéken időszakosan előfordulnak mostanában ilyen kiterjedt problémák, azóta mindig két Vodás gw közötti hidden route szakasz környékén mérhető a packet loss vagy a latency megugrása. Az is érdekes, hogy az első ilyen esetnél egy fehérvári Telekom-os ADSL vonalon lévő ügyfelünknél is mérhető volt azonos gyakoriságú (a tavaly év végi hírhedt 4 perces hiba) packetloss, mint a fehérvári Vodás DOCSIS végpontokon.

Persze a modem értékek fontosak, illetve egy tápelvétel sem ártott még soha semminek, főleg nem az egyértelmű hálózati hibára mutató panaszos hozzászólások lejjebb csúszásának ;]

[ Szerkesztve ]

(#130649) kabelmania27 válasza PeL (#130647) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elfogadhatók az értékek. Ha a bekötés nem változott rendben van a bejövő jelerősség.
Amennyiben probléma van az oldalak betöltésével érdemes az ügyfélszolgálattal az ipv6-ot kikapcsoltatni és megnézni, hogy modem üzemmódban javul-e, amennyiben jobb érdemes venni gigabites routert, ha szükséged van vezeték nélküli átvitelre vagy több mint három vezetékes eszközt használsz.

[ Szerkesztve ]

(#130650) kabelmania27 válasza D55 (#130648) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ehhez hasonlóak a modemértékek?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.