Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#120951) Tiédetis


Tiédetis
senior tag

Sziasztok

Gondoltam váltok telekom gigabites iptv-ről vodafone-ra, az utcánkban töbnyire van lehetőség, de pár háznál nem engedi. Ez mitől lehet így?

A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

(#120952) Revideal válasza kabelmania27 (#120950) üzenetére


Revideal
friss újonc

Szia!
A jelszintek elvileg rendben vannak (tegnap távolról bemérték), de nem tudom megírni, mert nem férek hozzá a rooteremhez. Ha legközelebb felhívom őket ezt (a hozzáférést) is rendeztetem az IPV6 lekapcsolásával együtt.
Köszönöm a tippet és nagyon gyors reakciót! Szép vasárnapot! :)

(#120953) kabelmania27 válasza Revideal (#120952) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

192.168.100.1 címen elvileg megtudod nézni az értékeket, jelszó az eszköz alján.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e javítani az értékeken.

(#120954) gduck válasza gduck (#120948) üzenetére


gduck
addikt

Na, 9 perce újraindult :( Nincsenek csodák :D

(#120955) Atke


Atke
senior tag

Sziasztok!

2-3 napja használhatatlan a vezetékes netem (PC) A WLAN részét egy reset megoldotta,de a LAN-os részét nem. Jelenség: Ha bejön a Speedtest.net, HA, és ha el is indul, akkor legtöbbször 500/20 körül mér, de egy index,startlap,hardverapro stb kb 30-60 mp. Ha nem fut timeoutra. Beszéltem már 3x a vodafonal, náluk minden rendben, ezért lecsapatták velem az ESET Smart-ot, majd újrahúztam a win10-et is(időszerű volt már) De konkrétan a telepítésnél az ms bejelentkezés is hibára futott 2x kapcsolat hiba miatt. Kábelt cseréltem, portot cseréltem (tegnap este segített,de azóta megint sz@r)
Visszább olvastam, látom van/volt másnak is hasonló problémája. Kérdés, mit tegyek? cseréltessem? van valami beállítás ami segít? Digi?

Software version : CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-1-NOSH

Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

(#120956) TheHardOne válasza Atke (#120955) üzenetére


TheHardOne
tag

Legelőször szabadulj meg a [...].2-1-NOSH végű szoftvertől. Ehhez áramtalanítsd a modemet kb. 5 percre. A [...]2-2-NOSH végűt ha megkapod ÉS normálisak a jelszintek nálad, a problémáknak meg kell oldódniuk.

(#120957) woodworm válasza TheHardOne (#120956) üzenetére


woodworm
veterán

Nem, nem oldódik meg automatikusan a probléma. Kikényszerített ip-cím váltással időlegesen jó szokott lenni, de 2-3-4 nap után ugyanolyan sz@r lesz.

(#120958) Brekkk


Brekkk
senior tag

Nálam lehet megvan a net lassulás oka.
Egyszerűen a router nem bírt el 13 eszközzel egyszerre.
Amikor kilőttem a WIFI-t csak vezetékes hálózat volt, akkor a rendszer villámgyorsan ment.
Ha visszaraktam a WIFI-t akkor halál.
Vagy a firmware-t szúrták el de nagyon, vagy egyszerűen nincs elég CPU-erő és RAM a CB-ben.
Vettem eg komolyabb routert és minden gondom megoldódni látszik.

[ Szerkesztve ]

(#120959) Sanya válasza gduck (#120948) üzenetére


Sanya
nagyúr

Van jól működő modem is. Legalább is nálam egyelőre jól működik.

[ Szerkesztve ]

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#120960) Gubu0101


Gubu0101
veterán

[link] Ha meg nem volt,voda is emelni fog inflacio aranyosan 2023.01.01-tol.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#120961) gduck válasza Sanya (#120959) üzenetére


gduck
addikt

Milyen firmware verzió van rajta? Router vagy modem üzemmódban van?

[ Szerkesztve ]

(#120962) Brekkk válasza -=Jam=- (#120910) üzenetére


Brekkk
senior tag

Mennyi eszköz lóg a CB routeren?

Próbáld ki, ha csak vezetékes hálózatot használsz és a WIFI-t letiltod náladi is jók lesznek-e a válaszidők.

(#120963) pl92 válasza TheHardOne (#120956) üzenetére


pl92
csendes tag

és ha a "2-2-NOSH" sehogy sem akar felmenni? reset után sem, üsz. manuális frissítés után sem... hónapok óta ezzel szopok

(#120964) Memora válasza Atke (#120955) üzenetére


Memora
senior tag

Nekem is hasonló problémám van (kb: 5 napja), azzal a kivétellel, hogy a (vezetékes) kapcsolaton keresztül nem tudnak csatlakozni a programok a netre, serverekre (Win 7 gép, WiFi ehhez nincs). Nem frissít az Avast, nem tud online hibaleírást sem behozni az OS, nem tudok programokat installálni a letöltött telepítőkből (mert mindhez online kapcsolat kell, hogy letölthessen).

Ha valaki megírná, hogy milyen beállításokkal érdemes kísérletezgetni a Win 7 beállításaiban/modem settingsben, azért hálás lennék! :R
Nemrég pl: kapcsolgattam valamit, valahol az ipv6-beállításnál (kivettem egy pipát), és akkor valamiért az Avast képes volt frissíteni magát (le is futtattam az összes féle víruskeresést, a rendszertöltés előttit is, de persze vírus nincs...), viszont azóta ismét halott a kapcsolat. Most (manuálisan) töltögetek le frissítéseket a Win 7-hez, hátha van olyan is, ami frissít valami webes rendszer összetevőt... :F
Szerintem a Voda csinált valamit, ami miatt a régi OP rendszerek nem (ahogy látom, van akinél a Win 10 sem...) működnek rendesen (nekem a csak ezért, most 1 év óta újra bekapcsolt Win XP gép is pontosan ugyanazt a hibát hozza).
Nálam a Win 10 laptopon egyébként megy a WiFi és -furcsa mód- a vezetékes is, de én nem fogom újrahúzni a Voda kedvéért a rendszert, mikor látható, hogy több gép is ugyanazt a hibát produkálja. :W

Fancy quote placeholder

(#120965) nicu71


nicu71
addikt

Srácok,Tc c728as Tv-t készülök venni,esetleg valakinek van hasonló,és működik vele,kompatibilis a mediacard?🤔

[ Szerkesztve ]

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#120966) Revideal válasza kabelmania27 (#120953) üzenetére


Revideal
friss újonc

Köszönöm! Bejutottam a rooteremre, de a jelszinteket nem látom. Letiltattam az ügyfélszolin az IPV6-t, de az sem segített. Lekötöttem a plusz rootert, és utána hasított a net. A kérdésem az lenne, ha második rooter helyett egy wifi extendert rakok be - mert az is megfelel a célnak - akkor javíthat a net jóságnak esélyein?

(#120967) SzGee válasza pl92 (#120963) üzenetére


SzGee
aktív tag

nekem se megy fel, pedig én minden este áramtalanítom a modemet, de még mindig a 2.1-es soft van fenn
ma egész nap jó volt a net, délután 5 fele megint elszaródott és egy kínszenvedés az oldalak betöltése megint
tele van a fuckom ezzel már

If you leave me, can I come, too?

(#120968) ates2 válasza gduck (#120914) üzenetére


ates2
senior tag

ez az enyém: AR01.02.068.11_092320_711.SIP.10

(#120969) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Gondoltam befizetem gyorsan a Vodát, mert emlékeztem rá, hogy holnaptól mindent lelőnek....

Aha, persze...

Utána meg gondolom én kuncsorogjak, meg reklamáljak, mert nem kapom meg az e-pack kedvezményt... ;] :W

(#120970) szabi__memo válasza Soulfly842 (#120969) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

(#120971) Nordik válasza Soulfly842 (#120969) üzenetére


Nordik
őstag

Meghosszabbítják ennyivel a befizetési határidőt, illetve az epack se veszik el. Legalábbis ezt írtak. :U

(#120972) Soulfly842 válasza Nordik (#120971) üzenetére


Soulfly842
addikt

Áh, köszi. :U

Fotóztam a hivatalost :D

Mindegy, azért a karbantartási részleteket is fotóztam pontos idő weboldallal, ha reklamálni kellene :DDD

Eze szerint már 07.06-tól nem ment.

[ Szerkesztve ]

(#120973) Gubu0101 válasza Soulfly842 (#120969) üzenetére


Gubu0101
veterán

6.-a volt a hatarido.Vezetekesnel.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#120974) mrlujoak válasza Soulfly842 (#120969) üzenetére


mrlujoak
veterán

Te nem kaptál emailt?

"Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos teendői:

Kérjük, gondoskodjon, 2022.07.06-ig számlái befizetéséről, 2022.07.06-16. között kérjük, ne indítson semmilyen módon számlabefizetést.
Amennyiben szüksége van korábbi otthoni számláira, kérjük, 2022.07.08. előtt töltse le a My Vodafone Otthoni fiókjából, mert 2022.07.09. után számlái már nem lesznek elérhetőek ezen a felületen.
Az informatikai átállást követően új számlafizető azonosítója lesz, melyről az átállást követően e-mail-ben és SMS-ben értesítjük. Kérjük, a jövőbeli számlái befizetéséhez ezt az azonosítót használja."

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#120975) Soulfly842 válasza Gubu0101 (#120973) üzenetére


Soulfly842
addikt

Már akinek. Ránéztem az e-mailre. 07.08-án kelt a számlám :) furcsa lenne, ha 6-a lenne a lejárati idő ;) (ottoni)
#120974mrlujoak
Weboldalon, hírekben láttam a karbantartást, olvastam is cikkeket, tudtam, hogy arról szól a mail is, h. állnak majd a rendszerek, ezért azt konkrétan nem olvastam. az maradt meg, h. 11-előtt megpróbálom befizetni :D

de most checkolva az e-mailt már látom, hogy a befiz határidő is hosszabbra van húzva, mint szokott lenni. 28-a.

(#120976) mrlujoak válasza Soulfly842 (#120975) üzenetére


mrlujoak
veterán

...és ezen felül - mármint a karbantartás - ez is fontos:

"Tájékoztatjuk, hogy az átállást követően a mobil és vezetékes belépését egységesítjük. A My Vodafone fiókbelépéséhez a korábban már mobil oldalon regisztrált email címmel és jelszóval tud ügyintézni a jövőben. Az általunk nyilvántartott kapcsolattartói email címe az alábbi:"

Ergo a volt UPC-s azonosítód/accountod is megszűnik.
"Amennyiben szüksége van korábbi otthoni számláira, kérjük, 2022.07.08. előtt töltse le a My Vodafone Otthoni fiókjából, mert 2022.07.09. után számlái már nem lesznek elérhetőek ezen a felületen."

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#120977) Soulfly842 válasza mrlujoak (#120976) üzenetére


Soulfly842
addikt

Köszi! :)

(#120978) Gubu0101 válasza Soulfly842 (#120975) üzenetére


Gubu0101
veterán

Befizetesnek volt annyi.A hataridot megtoldottak asszem par nappal.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#120979) pl92 válasza SzGee (#120967) üzenetére


pl92
csendes tag

közben nekem sikerült felrakniuk 2-2-t

kb 1 órás mulatság volt: reset gombbal reseteljem, visszahívtak, nem jó, megpróbálták ők is felrakni, visszahívtak megint nem jó
aztán megint csináltak valamit hosszabb ideig, húzzam ki áramból és dugjam vissza és így most jó

azt meg majd meglátom, hogy megszűnik-e az újraindulgatás

(#120980) Soulfly842 válasza Gubu0101 (#120978) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ezt mondom. Nem általános. Nekem teljesen mások a dátumok :)

(#120981) kezo0


kezo0
addikt

Éjfélkor próbálom megnézni a boxon a délután rögzített Tour de France-szakaszt. Felvétel lejátszása megnyom, nem történik semmi. Kiírja a jobb felső sarokban, hogy a felvétel nem játszható le, meg vmi SV002 hibakódot. Többszöri próbálkozásra is ugyanez történik, na mondom, fasza, akkor áramtalanítsuk a boxot egy időre as usual.
Közben megnézem iPaden, az appban – ott meg sem jelenik a felvételek között ez a műsor!
A box újbóli áram alá helyezése után pedig már a boxon sem jelenik meg, mintha fel sem lett volna véve – pedig minden szakasz rögzítése be van programozva jó előre, és a box áramtalanítása előtt ott is volt, mint rögzített műsor…
Szuper, úgy néz ki, megkezdődött az informatikai átállás a Vodafone-nál.
Most az EPG-ben visszakeresve, műsorvisszanéző lehetőséggel nézem a mai szakaszt – mivel onnan és úgy simán elindult a lejátszás. :C

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#120982) cocka válasza kezo0 (#120981) üzenetére


cocka
veterán

A box újbóli áram alá helyezése után pedig már a boxon sem jelenik meg, mintha fel sem lett volna véve – pedig minden szakasz rögzítése be van programozva jó előre, és a box áramtalanítása előtt ott is volt, mint rögzített műsor…

Ez talán az általam említett korábbi hibajelenséggel is összefügghet. Nevezetesen, hogy sorozatrögzítés ide vagy oda, a végén egy adott napon, annak ellenére elfogynak az "előjegyzett" epizódok, hogy még nem ért véget a sorozat. És akkor ugye, ha törlöd az összes felvettet, akkor elfogynak az epizódok és nem mutat semmit, holott kéne. Meg bugosan mutatja a menüpontokat, ha keresőben rákeresel azokra, amiket elvileg rögzítésre előjegyzettnek kéne mutatnia, akkor a rögzítés leállítása helyett rögzítés van, meg sorozatrögzítés leállítása. :DD Természetesen ilyenkor a rögzítés gomb nem működik rendesen, mert ugye előjegyzetteket kéne mutatnia a felvételeknél, de ott nincs semmi, és a rögzítés gombbal csak azt az egy részt rakja be, amit kiválasztottál. LOL

Németül nem tudsz?

Van pár infó itt:

https://www.vodafonekabelforum.de/viewtopic.php?f=70&t=44618

https://forum.vodafone.de/t5/GigaTV-Receiver/GigaTV-Cable-Box2-Fehler-SV002-Dieser-Inhalt-kann-nicht/td-p/2635254

[ Szerkesztve ]

(#120983) kezo0 válasza cocka (#120982) üzenetére


kezo0
addikt

Sajnos nix dojcs. :)

De esetemben nem sorozatrögzítésről van szó, mert akkor a szakaszok összes ismétlését is felvenné a box, amiket aztán nem győznék törölgetni, mivel egy szakaszt többször is megismételnek. Nekem csak a délutáni élő közvetítések kellenek, így azokat mindig egyesével jelölöm ki felvételre. A vasárnapi volt a 9. szakasz, az első nyolcnál nem volt ilyen probléma.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#120984) cocka válasza cocka (#120982) üzenetére


cocka
veterán

EInfach in den Einstellungen "Festplatte formatieren" ausführen!

Jó is lenne, csak ugye a magyar verzióban nincs Festplatte (merevlemez). Hát ez kínos.

Wenn während der Aufnahmen der EPG nicht funktioniert hat, dann treten genau diese Probleme auf.

Elképzelhető különben, hogy nálunk is lehet ilyen oka, hogy ha a felvételek közben vmiért nem műxik az EPG, akkor ez van.

Nicht nur neuen Aufnahmen ließen sich mit der genannten Fehlermeldung nicht starten, sondern auch nicht mehr bereits ganz o. teilweise angesehene!!

Nálad is volt ilyen? Magyarul nemcsak azokat nem tudja elindítani, amiket először nézne vissza, hanem azokat se amiket már részben vagy teljesen visszanézett.

Ich hatte ja diese "nicht mehr funktionierenden" Aufnahmen gelöscht.
Heute waren sie alle wieder da - ließen sich aber auch jetzt nicht starten. Also wieder gelöscht.
Mal sehen ob Sie morgen wieder da sind! Smiley (überglücklich) Unglaublich!

Magyarul ugyan letörölte a "nem működő" felvételeket, de aznap amikor ezt írta, újra ott volt az összes, de egyiket sem lehetett lejátszani. Ezért újra letörölte és kíváncsi, hogy "holnap" vajon újra ott lesznek-e. :DD

Ich habe vorhin eine neue/aktuelle Aufnahme starten wollen. Aber da stand nur "löschen" und "als Favorit hinzufügen" zur Auswahl und oben rechts erschien wieder die Fehlermeldung. Also zurück Button und wieder rein zur Aufnahme und plötzlich war die Fehlermeldung weg und die Aufnahme konnte normal gestartet und angeschaut werden.

Az előbb akart egy új/aktuális felvételt elindítani, de (ahogy te is írtad) csak a törlést és a kedvencekhez adást kínálta fel a menüben, jobb fent meg az az SV002-es hibaüzenet jelent meg. Nyomott egy vissza gombot aztán visszament a felvételhez, ekkor hirtelen eltűnt a hibaüzenet és a felvétel végre lejátszhatóvá vált.

Das (neue) Problem ist nämlich, dass sich diese Aufnahmen nicht neu programmieren lassen, weil die CableBox2 die "fehlerhaften" Aufnahmen als "korrekte" Aufnahmen einstuft und keine neue Programmierung zu lässt - auch nicht nach Löschung! Wahnsinn!

Az az újabb probléma ugyanis, hogy nem lehet a felvételeket újra beállítani, mivel a box a "hibás" felvételeket normál felvételekként kezeli és törlésük után sem engedi őket újra beállítani (gondolom felvételre). :D

Feltehetően ez is valami tipikus vodás adatbázishiba. :D

Egy másik fórumozó is találkozott a problémával, párszor próbálkozott a törléssel, aztán hagyta. Az "otthagyott" felvételek pár nap után eltűntek.

Poén, hogy a vodafonos nőci annyit tud neki felajánlani, hogy küldenek cserekészüléket. :D

Utána az ipse megörül, hogy két hét után végre eltűntek a nem működő felvételei, de mivel az EPG megint nem tudott betöltődni, a box le is fagyott úgy, hogy áramtalanítania kellett. Mikor visszakapcsolta, megint ott voltak a lejátszhatatlan felvételek. :C

[ Szerkesztve ]

(#120985) Brekkk


Brekkk
senior tag

Beüzemeltem egy ASUS AX68U-t minden korábbi gondom amiről írtam megszünt.
Végre az oldalak betöltése nem akadozik.
Minden eszközöm üzemel. Akár vezetékes akár WI-fis.
A lakásban a wifi lefedettség jobb lett.
VODAFONE CB router helyett állt csatasorba. Ami 2 hónappal ezelőttig szépen ment. De onnantól jöttek rá az újabb és újabb frissítések és teljesen hasznavehetetlen lett.
Volt olyan, hogy a CB router szoftverébe sem tudtam már belépni, annyira belassult ez a vacak amit adtak.

Akinek gondja van a CB-vel sajnos lehet egy normális router beszerzése fog segíteni.

(#120986) woodworm válasza Brekkk (#120985) üzenetére


woodworm
veterán

Amikor kikapcsoltad a wifit, azt a wifi lapon tetted vagy modem módba kapcsoltad (elég érdekesen van megfogalmazva a modem mód lényege)?
Most az új routerhez modem vagy router módban használod a CB-t?

(#120987) bodoferi válasza kabelmania27 (#120900) üzenetére


bodoferi
csendes tag

Köszi a választ!

Szombaton jött a technikus, kicserélte az Arris-t.
Azt mondta, hogy használt routert kaptam bekötéskor (múlthét kedd) és táphibás szerinte. Lehet benne igazság, mert egy szakadt fehér dobozban volt... Amit most kaptam bontatlan barna dobozban volt, Vodafone matricával amit előttem szakított le.

Úgy néz ki hogy ez most működik rendesen, szombat óta nem volt újraindulás, de nem akarom elkiabálni... Meglátjuk...

(#120988) Brekkk válasza woodworm (#120986) üzenetére


Brekkk
senior tag

Bridge módban van a router.
Amikor áttették, akkor úgy indult el, hogy csak vezetékes hálózat volt már csak rajta.
Minden ami arra volt kötve azonnal beindult és gyors volt.
WIFI már nem is volt. A wifi wisszajelzés is eltünt a CB-ről.
Próbáld ki, hogy mindkét wifi részt a 2,4 et és az 5-öt is Disabled-re teszed a wifi lapon.

(#120989) woodworm válasza Brekkk (#120988) üzenetére


woodworm
veterán

Nem követni akarom a példád, nekem már régóta saját routerem van. Ellenkezőleg, éppen arra akarlak figyelmeztetni, hogy lehet nálad sem oldódott meg véglegesen a probléma. Ha nálad a wifi kikapcsolása a modem módot jelentette, akkor gyakorlatilag ugyanaz történt, amit már többször próbáltam ajánlani itt mindenkinek a probléma megoldására, lecserélésre került az ip-címed.
Sajnos egy idő után ez is amortizálódik és ugyanott vagy, mint előtte. Nálam már ez megy 2 hónapja.

(#120990) Brekkk válasza woodworm (#120989) üzenetére


Brekkk
senior tag

Köszi az infót. Akkor még nem örülök. Meglátjuk 2 hét múlva.
Nekem olyan érzésem van, hogy a Router memóriája fogy el.
Nálam most 512 MB RAM áll rendelkezésére a routerben de ebből már láttam 420 MB feletti felhasználást is. Az átlagos 350-370 MB.
Nem lehet, hogy a CB roterben nem elég a memória? Amikor pedig elfogy elkezd akadni a rendszer?
Valakinál megvan a CB router specifikációja? Szívesen látnám hasonló felosztásban, mint az ASUS-nál.
Neked milyen router van mögötte? (Jöhet privában is, csak hasonlítási alapnak kéne)

Nálam amikor kaptam új IP címet, kb 5-6 óra múlva már össze is omlott a rendszer.
A Router hard-resetelése után volt, hogy 30 perccel már nem működött rendesen.

[ Szerkesztve ]

(#120991) balfek válasza kabelmania27 (#120621) üzenetére


balfek
tag

haladtam az ügyben, de vicces fordulatok történtek :D

1) multimetert még nem vettem - de hétvégén tesztelgettem a kábeleket. átkötöttem minden műszaki cuccot egyesével (direktben + splitterrel + rövid kábeleikkel is) a bejövő UPC Vodafone kábelre - jobbak lettek az értékek

TVbox uganekkor azt mutatta, hogy a "digitális jel" minősége "high" lett, de az "erőssége" maradt "low" sáv felső részében...

szóval, ha jól értem - kb ekkor még az volt, hogy:
a) jel erőssége a gyenge -> vodaüfsz-hez fordulhatok
b) minőségét meg a (10m kábel+splitter) együtt rontja -> csere

----
MAJD a 10m kábel visszaiktatását követően viccesebb lett a helyzet: a HD csatornák már nem szaggattak ...
lehet a kábelek/csaltakozók többszörös átmozgatása jót tett...?
b) minőségét meg a (10m kábel+splitter) együtt rontja - csere
---

AZTÁN azonban pár napja ez van:
- ez az Upstream 3 db unlocked, a DS-en meg 1 a 8-ból -


korábban sohanem láttam még ilyet (igaz, a korábban szaggató csatornák most jók)
ez most mit jelent, hogy tartósan "unlocked"-on van több US/DS csatorna? :U :U
(megj. az Ookla speedtestje a felső határokat mért az előbb...)
amúgy ez a Voda-átállás miatt lehet? (van ez olyan mértékű külső hálózati probléma, amiért van értelme vodaüfsz-t nyaggatni?)

[ Szerkesztve ]

Vitatkozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes...

(#120992) Atke válasza TheHardOne (#120956) üzenetére


Atke
senior tag

Egész éjjelre kihúztam, de még mindig ugyanaz a helyzet:CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-1-NOSH
Tegnap este még átkapcsoltam modem módra, úgy hasított,de nem opció mert kb 4 eszköz állandóan WiFi-n lóg.

(#120993) kabelmania27 válasza balfek (#120991) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nyugodtan jelentsd be a problémát, kérjél technikust, aki cserélni fogja a splittert, műszerrel megfogja nézni a bejövő jelerősséget, ha szükséges kérni fog külső hálózati javítást.
Unlocked azt jelenti, hogy valami gond miatt az adott csatornán nem tudott szinkronizálni a modem.
Osztó nélkül is csak egy feltöltési csatornát használ a modem?

[ Szerkesztve ]

(#120994) balfek válasza kabelmania27 (#120993) üzenetére


balfek
tag

ez a unlocked dolgok ujak...

mikor direktben kötögettem őket, splitterrel vagy anélkül is - nem volt ilyen gond. tökjól ment minden.

ezt pár napja fedeztem fel, hogy így néz ki a US/DS rész

Vitatkozni csak pontosan, szépen, ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes...

(#120995) sb válasza woodworm (#120989) üzenetére


sb
veterán

Biztos, hogy nem oldódott meg. Ez 100%-ban modem/Voda hálózati probléma.
Én mióta a 2.1 frissítés óta behalt ugyanazt tapasztalom, maximum egy kicsit eltolódnak az arányok, hogy épp mennyire megy/nem megy.
Úgy, hogy végig saját router ment mögötte, azzal nem is volt soha semmi gond.
Ill. vezetékes bekötésű gépen tapasztaltam az összes leírt problémát eddig is, nem wifin.

Nálam továbbra is fennáll, hogy torrent terhelésre pár perces időközönként lehal az egész net és semmi sem elérhető (a letöltés megáll, pár kB/s-et mutat), az oldalak weben is nagyrészt elérhetetlenek ilyenkor.
Ami változott:
A lehalások után nem 5-10 perc míg magához tér hanem 1-2 percen belül visszatér akkor is ha nem bontom a kapcsolatokat a torrenten.
A sebesség jobb, nem 10MB/s körüli hanem 20-30 átlag amíg épp a működő periódusban van pár percig.
Amikor lehal akkor nem csak timeout és 404 van weben hanem a weboldalak egy része már elérhető. A torrentnél kiírt 10-100kB/s sebességgel elkezd tölteni. A mini képek, bannerek is másodpercekig töltődnek.

Idáig sikerült eljutni mennyi idő? talán 1.5 hónap alatt?
Még mindig siralmas. A grafikonra ránézve látszik mennyi egészséges a működés. És ez 100 engedélyezett kapcsolat, a korábbi 4-600 helyett:

Ami még változott egy hét szabadság után az sem pozitív.
Jelenleg a modem ezt írja:
Internet (Provisioning állapota) Részleges szolgáltatás (csak feltöltés)
A feltöltés 4 csatorna 4dBmV.
Egy héttel ezelőtt (ill. előtte is, végig, egy restartot leszámítva) 5 csatorna volt és normális, 45-48 közötti jelszintek. :) Lehet, hogy berozsdásodott egy hét nem használat után? :D

Fehér CB hw: 5.01, sw: 2-2.
szerk: Az uptime 10 napos. Érdekes módon azzal nincs semmi gond nálam. Nem is volt.

szerk2: Mi lett a felsorolásokkal itt a fórumon? Harmadszor írtam be, most már ömlesztve mert eltűnt az összes amit beírtam. :(

[ Szerkesztve ]

(#120996) sb


sb
veterán

Olvastam valakinél, hogy az ügyfélszolgálat szerint "az ő oldalukon minden rendben".
Míg mások írták, hogy már rutinos emberrel találkoztak, modemet frissítettek, modemcserélt kezdtek, tudtak a problémáról...

Ez most el van ismerve bármilyen szinten, hogy egy rakás sz*r az egész vagy nem? Csoportosan vagy általános hibaként van ennek már nyoma valahol? Lehet ezzel bármit kezdeni? Egyesével én nem látom értelmét a fentieknek. Igazából egyik ágnak sem. Se a frissítés, sem modemcsere nem oldotta meg senkinél végleg a dolgot ahogy nézem. A probléma tagadásról nem beszélve... valahogy el kellene érni addig, hogy publikusan tömeges hibának minősüljön, ha nem hivatalos az sem gond, pl. egy cikk ami megjelenik róla már elég lenne.

Tud vki ilyesmiről?
Ill. egyénileg ezt hogy lehetne hivatalosan megoldani? Olvastam vmi NMHH-s mérőeszközről de amit láttam az alapján sebességet mér random? Folyamatos kapcsolatot monitoroz vagy jó ilyesmire? Egyáltalán az mennyire lenne használható? Minden ilyen a szolgáltatói modem mögé kerül ami miatt már lehet másra fogni ha gond van. ? :F

(#120997) kabelmania27 válasza sb (#120995) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Feltöltésnél négyes érték nem lehet, 45-48-as érték lehet feltöltésnél és a letöltés SNR-nél, mindkettőnél ez a szám jónak számít. Négyes érték letöltésnél jónak számít.

(#120998) kabelmania27 válasza Atke (#120955) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-ez az értékek.
Amennyiben a CB modemet router üzemmódban használod ügyfélszolgálattal kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#120999) kabelmania27 válasza balfek (#120994) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet központi probléma volt vagy javítottak valamit a környéken és ezért tapasztaltad ezt a jelenséget.

[ Szerkesztve ]

(#121000) sb válasza kabelmania27 (#120997) üzenetére


sb
veterán

Bocs. Ahogy írtam, legalább 3x püföltem be a komment azon részét a meghülyült hsz szerkesztő miatt. :(
Ott végül lemaradt a vége...

Szóval 54-et mutat a 4db upload csatira most. Ezek mindig jók voltak eddig, 45-48 között. (és 5 csatorna volt)
Download oldalon -2 és +1 között áll mind, SnR 35-38. Ezek most is jók, korábban is azok voltak. Ahogy az upload is korábban.

Ez a "Részleges szolgáltatás (csak feltöltés)" szöveg is elég érdekes. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.