Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121501) ztibor


ztibor
senior tag

Megjött a számla amin 5433Ft túlfizetés van, ami kb lehetetlen mivel 7780Ft-ról kéne szólni a számlának. Másnál is keletkezett túlfizetés?
Egyelőre letölteni nem lehet a számlát, hibát dob fel rá.

(#121502) #82860288 válasza ztibor (#121501) üzenetére


#82860288
törölt tag

Nálam jó az összeg.

(#121503) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Csak jegyzet annak aki hasonló cipőben ját:
Volt vezetékes regem, Volt mobilos regem myvodafonon belül. Vezetékesbe be tudtam lépni, mobilosba nem. Összevonás megtörtént. A vezetékes vonták bele a mobilosba elméletileg, gyakorlatilag meg mikor belépnék, akkor azt írja, hogy két fiókom van, és egyeztessek hogy melyiket akarom használni. Ha jelszó helyreállítást kérek akkor meg nem tufja küldeni.

Na bementem egy vodába, elmondtam a fentit, az volt a válasz, hogy sokan jelezték ezt vissza, a hibáról tudnak, és dolgoznak rajta. Opcionális lehetőség (most realizáltam, hogy ez olyan mint a bacon szalonna) hogy az egyiknek átírják az emailcímét, hogy akkor két accounttal be lehessen lépni...

Én egyelőre hagyom magam limbóban... Adok nekik még 2 hetet a hónap közepi egyhetes átálás megoldására... ;]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#121504) ztibor válasza ztibor (#121501) üzenetére


ztibor
senior tag

Letölthetővé vált a számla.
Kötbért fizetnek a bejelentett router szakadozás miatt, 13k-t kaptam, ezért van túlfizetés.

Kivételesen le a kalappal előttük, bár a hibát nem oldották meg, mivel mai napig szakadozik napi 2-3x legalább, csak már lusta vagyok bejelenteni...

(#121505) Kicsirics77 válasza Toth_Jani (#121500) üzenetére


Kicsirics77
veterán

De tudom használni az otp felületét, csak mióta új alkalmazás van meg új felület azóta nincs lehetőség sem hozzáadni sem módosítani sem pedig törölni a meglévő csoportos beszedésiket mert nincs rá opció a felületen, a régi smartbankban ment minden flottul, olyasmit olvastam,hogy még ezt a részét fejlesztik és majd egyszer csak belekerül ez is.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121506) -Maujuri- válasza Kicsirics77 (#121505) üzenetére

Szia.
A régi webes felület még működik, ott tudod módosítani.

(#121507) Kicsirics77 válasza -Maujuri- (#121506) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Köszi, ezt nem tudtam, most a vezetékes ügyfélszámot adtam meg, remélem majd 1 hónap múlva rendben le is vonja.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121508) MadMancs válasza Kicsirics77 (#121507) üzenetére


MadMancs
veterán

Ügyfélszám nem lesz jó.
Számla fizető azonosító kell neked.
Bár csoportosról itt nem ír, valószínűleg az új rendszer mindent ezzel kezel.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121509) Kicsirics77 válasza MadMancs (#121508) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Pont hogy a 2-el kezdődővel nem volt jó,nem vonta le és sikertelen tranzakció lett a vége.Ezért is adtam meg most az ügyfélszámot de ugye ez majd csak 1 hónap múlva derül ki,hogy jó lesz-e.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121510) mnnorbi


mnnorbi
tag

Már focis oldalon is a vodát szidják. Ez az UPC megvásárlás nagyon nem sikerült jól

(#121511) MiZo1990 válasza mnnorbi (#121510) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

???

(#121512) ROBOTER


ROBOTER
addikt

Üdv! Reggel óta a google szolgáltatások lassúak, akadoznak, vagy egyáltalán nem működnek nálam. (volt UPC, jelenlegi Voda ügyfél, koax, Újpest). A google maps használhatatlan, a beágyazott verziók is (booking), a youtube, a gmail lassan vagy nem tölt be. Tapasztaltatok hasonlót?

Mobilon (Telekom) a gmail, maps hasít.

(#121513) LouiS22 válasza mnnorbi (#121510) üzenetére


LouiS22
veterán

Segíts már: milyen összefüggés van a foci és UPC felvásárlása között, amiről a Vodafone "tehet"?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121514) ledgeri válasza LouiS22 (#121513) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Tippre arra gondolt, hogy ha már egy "minden csak foci"-s oldalon is előjön, hogy voda így voda úgy, akkor az már elért egy "riasztási szintet".... ;]

#121507 Kicsirics77 A régi számnak kell maradnia, mert a voda azt úgy intézte, hogy az maradjon!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#121515) SzGee válasza LouiS22 (#121513) üzenetére


SzGee
aktív tag

szerintem az lehetett a gáz, hogy szerdán este nem volt adás az M4-en a Fradi meccs alatt teljesen szétesett a kép, bár nem vagyok biztos benne

If you leave me, can I come, too?

(#121516) C0d3r válasza LouiS22 (#121513) üzenetére


C0d3r
addikt

Nem tudom, de cserébe elkezdhetnénk itt szidni a focit. ;]

(#121517) LouiS22 válasza C0d3r (#121516) üzenetére


LouiS22
veterán

:DD

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121518) mnnorbi


mnnorbi
tag

ezt írták ki

❓Melyik fog előbb bekövetkezni❓👹- A Manchester United bajnokságot nyer🤬- A 3 hónappal ezelőtti csomagváltás után a KIB*SZOTTUL nem működő tévécsatornák miatt, TÖBBSZÖRI egyeztetés után VÉGRE visszahív a Vodafone, hogy megcsinálnak mindent, ha már május óta rendesen fizetünk a semmiért, mint a katonatiszt…?(🤷🏻‍♂️ jogos, mondjuk mi a f@szért hívnának fel, és miért törekednének a megoldásra, ha a semmiért is fizetünk?🤷🏻‍♂️

(#121519) Kicsirics77 válasza ledgeri (#121514) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Az király mert azt szerintem a jóisten sem tudja már mivel sosem kaptam számlát.
Akkor ez bukta,marad a netes befizetés akkor.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121520) MiZo1990 válasza mnnorbi (#121518) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Egyébként ilyenkor m4sport.hu (vagy mi) nem megoldás vagy addig nem sikerül eljutni a drága drukkereknek?

(#121521) Kicsirics77 válasza Kicsirics77 (#121519) üzenetére


Kicsirics77
veterán

közben csak meglett, 00-val kezdödik, szerencsére az elektronikus számlán ez van rajta mint ügyfélszám.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#121522) mnnorbi válasza MiZo1990 (#121520) üzenetére


mnnorbi
tag

A hozzászólás alapján több csatorna nem ment nem csak az M4. Ez csak egy példa volt hogy amióta nem UPC van hanem Vodafone azóta nagyon sokan fikazzak őket eddig ez a Telekomnál volt így most már őket dicsérik ahhoz képest. Amúgy ezt ti tudjátok megmondani mint volt UPC sek ha választani kéne melyik volt jobb?

(#121523) MiZo1990 válasza mnnorbi (#121522) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Értem.

Saját tapasztalat (13. ker.), hogy semmi nem változott a minőségben a felvásárlás kapcsán. Ahol jó a hálózat, ott nincs (vagy minimális) a hiba, ez így van pl. a Telekomnál is.
Facebookos Telekom csoportban is van bőven panasz, ott sincs kolbászból a kerítés.

(#121524) cocka válasza MiZo1990 (#121523) üzenetére


cocka
veterán

Ott max. a vezetőknek van kolbászból a kerítés, mert olyan árakon szolgáltat a Trékom, hogy annak a feléért is hasonló szolgáltatást kapsz a vodánál.

Egy ilyen kolbászból összeállított kerítést, azért megnéznék a valóságban. :DD

[ Szerkesztve ]

(#121525) C0d3r válasza cocka (#121524) üzenetére


C0d3r
addikt

A magyar valóságban lecsókolbászból valósulna meg, számlán gyulaiként elszámolva. ;]

(#121526) ledgeri


ledgeri
nagyúr

Tegnap 15:22-kor jött ez az email... Még jó, hogy egy órával koábban kaptam helyszínen válaszként hogy várjak mire megoldják...

Kedves Ügyfelünk!

Örömmel értesítünk, hogy informatikai átállásunk véget ért. Mostantól könnyebben és gyorsabban intézheted el ügyeid.

Jó hír, hogy amennyiben mobil és vezetékes szolgáltatással is rendelkezel akkor, lehetőséged van arra, hogy egy fiók alá csoportosítsuk előfizetéseidet, így minden szolgáltatást egy helyen kezelhetsz. Továbbá mobil-vezetékes ügyfeleinknek elérhető előnyökben és kedvezményekben is részesülhetsz.

Ehhez arra kérünk, hogy keresd fel a legközelebbi Vodafone üzletünket és kérd kollégáink segítségét adataid frissítésében és szolgáltatásaidhoz tartozó My Vodafone fiókok összevonásában.

Bejelentkezés:
Amíg nem történik meg az adategyeztetés mobil, valamint vezetékes szolgáltatásaidhoz tartozó külön e-mail címeddel nem fogsz tudni bejelentkezni online felületeinken.

Ha július 16-a után sikeresen frissítetted adataid és összevontad szolgáltatásaid, levelünket kérjük hagyd figyelmen kívül.

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#121527) Lala6


Lala6
őstag

Jól sikerült ez az átállás. :D
Most kaptam egy email-t, hogy a számlám elkészült, befizethetem. A probléma csak az, hogy nincs otthoni szolgáltatásom tőlük, csak egy feltöltős mobilom...
A levélben nem az én fizetési azonosítóm szerepel. Ellenőriztem, nem kamu levél, minden link hozzájuk visz.
Nem tud valaki egy email-t hozzájuk? Sehol nem találok. Visszaküldeném nekik, de ennél többet nem szándékozom vele foglalkozni.

(#121528) kezo0 válasza Lala6 (#121527) üzenetére


kezo0
addikt

Lehet, hogy az én számlám, mert én még nem kaptam meg az enyémet. Megtennéd, hogy kifizeted? Előre is köszi! :D

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121529) #82860288 válasza Lala6 (#121527) üzenetére


#82860288
törölt tag

Új ügyfélszámot és azonosítót kapott mindenki. Ha az jó, akkor a számla összeg rossz, sztem üfsz-t kontaktáld mindenképpen.

(#121530) Toth_Jani válasza Lala6 (#121527) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De legalább kaptál én még nem kaptam, de azért tegnap lecsípték a számlámról, jó Fix összeg igy nem probléma, csak a náluk dolgozó informatikusokra nagy szégyen az egész.

(#121531) MiZo1990 válasza Lala6 (#121527) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com

A mi mobil és vezetékes számláink tegnap már megjelentek a felületen, ma már le is lehett tölteni mindketőtt. Az otthoni számla olyan, mint a mobilos.

(#121532) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

párhetes mai határidejû számla meg lett hosszabbitva? lehetetlen belépni az uj szarra h megnézzem

/s

(#121533) wjbhbdux válasza wjbhbdux (#121532) üzenetére


wjbhbdux
veterán

ha nem jo helyre ment székdobálás lesz a kisirodában
a barmok nem kuldtek ki az uj azonositot a szamlaval en meg bogaraszhatom a tobbi elofizetes kozul h melyik a helyes

/s

(#121534) #46824192


#46824192
törölt tag

Helló!

Szeretném megkérdezni (akinek van valós tapasztalata) ,hogy minőségben és felhasználói élmenyben ,hogy áll most a vtv (iptv)a trékom(iptv)hoz viszonyítva?

Magentánál hegesztik folyton ezt az android cuccot
,de csak nem akar nekik sikerülni. Lényegében minden stabilan fut ,csak a saját tv szolgáltatásuk nem (1+ éve) :C . Felvétel eltünik, visszajátszás kifagy...stb....

Vtv esetén , iptv jöhet szóba mivel nálunk nincs dedikált (upc koax). Csak telekom koax van, de az legalább beton stabil 1000/25 csomaggal is.

Összességében mire lehetne számítani, ha átigazolnék trééktől ide?
Internet esetén a két legfontosabb kérdés ,milyen hgw-t adnak? Ha a tré internet stabil, feltételezhetem ,hogy a voda net+tv is az lenne?

[ Szerkesztve ]

(#121535) Lala6 válasza #82860288 (#121529) üzenetére


Lala6
őstag

Azóta már sms-t is kaptam :)
Nincs előfizum a vodánál, csak egy feltöltőkártyás mobilom. A számla 9965-Ft-ról szól. Egyeztettem az azonosítókat, nem egyezik a feltöltős mobiloméval :) Belépve a mobil app-ba nem látszik ez a számla.

(#121536) AtHoS válasza Lala6 (#121535) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Előfizetett TV szolgáltatás mekkora idejű használhatatlansága után válik a szolgáltató részére kötbérkötelezettség?

Múlt héten telefonon bejelentettem, hogy KAON média BOX helyett média kártyát szeretnék és azt választottam, hogy a KAON-t beviszem egy Voda márkaképviseletre. Ezt hétfőn meg is tettem, kaptam róla átvételi elismervényt is. Kedden délben hozott technikus média kártyát, de a nála lévő médiakártyák közül egyik sem szerepelt kiadhatóként az elektronikus rendszerében, így nem lett beüzemelve, emiatt hétfőtől nem tudom használni a TV szolgáltatást.
Technikus azt mondta, hogy keresnek majd telefonon új időpont egyeztetésével kapcsolatban -> azóta is hívnak :F

Szerk. Mondjuk ez kvára nem válasz akart volna lenni :B

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121537) cocka válasza #46824192 (#121534) üzenetére


cocka
veterán

Nincs összehasonlítási alapom a trékom TV-vel.

Hát papíron ez is IPTV-nek van titulálva, aztán itt ki lettem oktatva, hogy az bizony OTT. Ha nincs UPC-s koaxod, akkor csak neten jön az élő adás is.

Lényeg: kapsz egy Sagemcom típusú (szerintem kifejezetten a vodának gyártott) médiaboxot és neten keresztül jön az élő adás is. Állítólag androidos, én nyomát nem látom a szoftverben semmiféle Androidnak.

Portok jó közel vannak egymáshoz:

USB, semmire sem használható
Ethernet: ezen jön az adás meg a visszanézhető anyagok, felvételek, újrakezdések stb.. enélkül a user hitelesítése sem megy, szóval ez akkor is kötelező, ha koax is rá van dugva. Erről még annyit: wifi nincs benne vagy ha esetleg mégis van, akkor le van tiltva. Páran úgy oldottuk meg, hogy ne kelljen a fél lakást bekábelezni, hogy vettünk egy saját access pointot (vagy olyan routert, ami támogatja a kliens módot) és wifin megy át a saját router vagy a szolgáltatói HGW jele a másik helyiségbe. Így elég a meglévő router mellé a kliens módba kapcsolt access point és az a kb. 1 méter ethernetkábel amit adnak hozzá.
HDMI: papíron támogat 4K-t is, csak éppen nincs 4K-s adás. Ha hangszóróra vagy hangrendszerre akarod kivezetni, akkor még audio extractor is kell, mert ezen a trágyán semmilyen hangkivezetés nincs, se digitális, se analóg.
Koax: a lekerekített designolós marhaság miatt, egy sima le-felcsatolható végű koax kábelt nem tudsz teljesen ráhúzni.
Elején csak egy led van, se óra, se kijelző, semmi.

Távirányító elég problémás abból a szempontból, hogy a számbillentyűkön kívül az összes gomb süllyesztett. Maga a távirányító mondhatni hiperérzékeny, viszont a szoftver eléggé laggol. Bizonyos esetekben 2 perces lagokat produkál a box és a közben nyomkodott utasításokat is megjegyzi, szóval ha fagy és látszólag egyik gombra se reagál, akkor jobb nem nyomkodni, mint az őrült, mert csak a 2 perces ciklusok számát növeled.
Amikor offline van a box, akkor nagyon gyors, valójában így kéne működnie nettel is, de amikor megjön a netről az élő adás elkezd laggolni. Azért ez nem annyira durva, ettől még használható.

Netes adás esetén nincs igazi csatornakeresés, azonnal kiírja, hogy 140 internetes TV csatornát talált. Viszont nincs teletext és nincsenek helyi TV-k sem. (ezek csak koaxon érhetők el)

A szívás rész a felvételeknél meg a műsorvisszajátszónál van.

1. Vannak csatornák, ahol semmilyen műsort nem lehet se rögzíteni, se visszanézni.
2. Aztán van olyan hogy egy műsort nem lehet se rögzíteni, se visszanézni, de engedi visszatekerni vagy újrakezdeni, amíg az adás megy. Hogy aztán mi történik akkor ha mondjuk egy 2 órás műsor utolsó 15 percében nyomsz az újrakezdésre, végig lejátssza-e vagy menet közben random kilép, arra még nem sikerült rájönnöm.
3. Van olyan amit 7 napig vissza lehet nézni (ez ugye trékomnál 3 nap) és nem kell beállítani hozzá felvételt. Ezeket azért általában fel is lehet venni, de bugok esetén volt már rá példa, hogy a felvett anyagot nem engedte lejátszani, de a visszanézőből meg igen.
4. Van olyan is, amit visszanézni nem lehet, de felvenni igen. Ezek a "felvételek" felhőbe rögzülnek, a műsor folyamán bármikor recet nyomsz, akkor nemcsak az adott pozíciótól veszi, hanem az egészet "felveszi".
5. És persze van olyan is, amit vissza is nézhetsz, fel is vehetsz, élő adás közben visszacsavarhatod, megállíthatod, előretekerheted stb..

Felvételekről még annyit, hogy persze csak azt lehet felvenni, amit a voda engedélyez. Az RTL csoport csatornáinál az előretekerés tiltott, ezért ott az élő adást nem annyira javasolt megállítgatni meg visszatekergetni, mert egyre távolabb kerülsz a valós időben futó adástól és esélyed nincs behozni, ha nem tekerhetsz előre.

A felvételek adatbázisa és a vodabox netes kapcsolata elég érdekes.

Sorozatrögzítésnél sokszor előjön valami idegesítő bug, pl. nem engedi lejátszani vagy mint nálam legutóbb: nem működnek a megjelenő gombok (ezért törölni se tudtam a felvételeket) vagy a felvételek "előjegyzései" nem történnek meg automatikusan. Azaz a sorozat még menne, de nincs következő rész előjegyezve. Ha rákeresel az adott sorozatra, akkor mutatja ugyan, hogy rögzítésre előkészítve, de amikor a részletesbe bemész, akkor az egyes előjegyzett epizódoknál "rögzítés leállítása" helyett hülyeségeket kínál fel: pl. "rögzítést" meg "sorozatrögzítés leállítását". De volt már olyan is, hogy ugyanezeket a hülyeségeket kínálta fel egy már leadott műsornál. Arra mondjuk kíváncsi lettem volna, hogy múltból hogy akar "rögzíteni".
De legutóbb az is volt, hogy a törölt felvétel benne maradt a felvettek listájában, szintén inkonzisztens menüpontokkal.

Ezeket általában azért kb. 75%-ban egy-egy áramtalanítás megoldja, csak rohadt idegesítő ez az állandó ökörködés vele.

A netkapcsolattal való viszonya meg olyan, hogy tesztnél látod, hogy csatlakoztatva, öndiagnosztikánál minden OK, de közben a legkülönfélébb hibaüzenetekkel "örvendeztet meg".

Példák:
A műsor lejátszása jelenleg a maximálisan megengedett számú eszközön fut. (és ha legfeljebb 3 ujjadon meg tudod számolni az eszközeid számát és tudod, hogy épp egyszerre csak egyet nézel, akkor tudod, hogy hazudik)

Tartalomkorlátozás miatt nem tudjuk lejátszani ezt a műsort. Kérjük, próbáld újra később!

És ez engem hol érdekel?! :DD

A kiszolgálóhoz történő kapcsolódás sikertelen vagy megszakadt a kapcsolat.

Hát ha szar a szerveretek, az nem az én hibám. Ráadásul a ti neteteken keresztül kapcsolódok. :D Mindezt általában úgy, hogy előzőleg meg "sikeres" volt a kapcsolódás.

Ismeretlen lejátszási hiba

Hú de informatív.

Nincs előfizetés a csatornára

Mindezt úgy, hogy utána bejön vagy előtte bejön és kapcsolgatás közben meg ezt írja ki, a fentebbivel együtt.

Hiba a hálózati konfiguráció olvasásában.

Akkor tanulj meg olvasni!

Időkorlát-túllépés adatelérés közben. Kérjük ellenőrizd a routeren az internethozzáférést! SC401

Túlnyomórészt azért timeoutol ez a fos, mert szar a szerverük, de azért TE nézd meg, hogy van-e neted. És képzeld, ekkor IS volt net.

Múltkor valami SC104 is volt, de azt nem sikerült screenshotolnom.

Tanulság: A vodafone SZINTE MINDENBEN HAZUDIK! és közben a saját hibáikért megpróbálják a usereket okolni. Szerintem egy jó mottó lehetne így a végére: A vodafone-nál az esetek nagyja NEM user error! De ezt SOHA a büdös életben nem vallanák be! Egy biztos: a Telekomnál olcsóbb.

Ja még a visszajátszásokról annyit: egyszer betrollkodták a fenti időtúllépéses hibaüzenetet lejátszás közben. Meg olyan is volt, hogy konkrétan megállt a lejátszás: kép-hang áll pár mpig, de nem lép ki, aztán folytatja. :D

[ Szerkesztve ]

(#121538) patrikcoc válasza cocka (#121537) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

A kiszolgálóhoz történő kapcsolódás sikertelen vagy megszakadt a kapcsolat.”

Én emiatt váltottam vissza a Telekom TV-re (T optikán ment a VTV), egyébként minden másban jobb volt, mint a T-s TV. Képminőség sokkal jobb volt, hangon is hallatszott, hogy magasabb a bitráta. Másik bajom az volt, hogy a vodás ONT nem tudta a PPPoE Passthrough-ot sem.

[ Szerkesztve ]

(#121539) cocka válasza patrikcoc (#121538) üzenetére


cocka
veterán

És gondolom a T optikája azért elég jó nem? Szóval ha mondjuk gigabites optikain is ilyen hibaüzenetek vannak, akkor az is engem igazol.. magyarul náluk szar valami és nem a netekkel van gond.

Mert nálam sosincs gond a vodás nettel (biztos a régi modem okozza), ennek ellenére jön ez a rahedli hiba. És ééérdekes, PC-n és laptopon sincs gond ezzel a nettel még wifin se.

Képminőség sokkal jobb volt

Itt kb. 4-7 megabit/sec a bitráta. A képminőségről nem tudok nyilatkozni, mert kis TV-n nézzük, ott meg tök mindegy. Pozitívumként esetleg azt tudnám felhozni, hogy a visszajátszható felvételeket tényleg rendesen lejátssza az esetek túlnyomó részében, ott nagyon ritkán van hiba. Ha már elindítja a lejátszást, akkor már lényegében simán végigviszi.

(#121540) patrikcoc válasza cocka (#121539) üzenetére


patrikcoc
aktív tag

4 éve van itt optika, soha nem volt gond vele, Speedtest is folyamatosan 940/940, a TV-jük is atomstabil volt, az csak a droidos boxok óta kritikán aluli. Rengeteg random szoftveres hiba van…

(#121541) tomp válasza cocka (#121539) üzenetére


tomp
félisten

A VodaTV boxon azért van hibaüzenet mert hálózaton belül cache szerveren keresztül megy a TV.
Ha nincs cache szerver máris stabil lesz a box. Külföldről nézve atomstabil a box... :D

(#121542) Ledi


Ledi
aktív tag

Sziasztok!

Nyaralóban a Kaon boxon napok óta nem mennek bizonyos csatornák. A box alacsony jelszintet mutat.

Csütörtök este bejelentettem hibára. Tegnap délelőtt kijött a technikus és megállapította, hogy külső hiba, mert az egész környéken rosszak a jelszintet. Leadta külső hibára és mondta hogy csak jövő héten csináljak meg mivel hétvégén nem dolgoznak.

Kérdés: Ilyenkor mivel a bejelentéstől túllépi a 72 órát a javítás jár kötbér? Ha igen akkor ez automatikus vagy külön kell kérni?

(#121543) kabelmania27 válasza Ledi (#121542) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elvileg jár a kötbér. Javítás után jelentsél be kötbér igényt.
Milyenek a modemértékek?

(#121544) #46824192 válasza cocka (#121537) üzenetére


#46824192
törölt tag

Köszönöm a részletekbe menő tájékoztatást!

Nem feltétlenül lenne olcsóbb. A trénél spec árakkal vagyok. 250/10 net + a fullos tv ,3box,felvétellel ~8600ft.
Most újra meg akartam nézni a voda weben, de a címemen nincs elérhető szolgáltatásuk :)
Érdekes ,mert esdig volt. Sőt ,kb. egy éve a voda ügynök is megtalált ,hogy milyen jó lesz nekem ha hozzájuk megyek. Mindent le is fixáltunk, csak hát árban nem tudott akkor olyat mondani, hogy elgondolkodjam a váltáson.

Most hajlandó lennék egy kicsivel többet is fizetni, ha legalább tudna jól működni a vtv.
A leírtak alapján viszont úgy gondolom semmi értelme nem lenne ennek a lépésnek.

[ Szerkesztve ]

(#121545) SzGee


SzGee
aktív tag

nálam még mindig szétesik a kép az M1,M2, Duna, M4 adóknál, Bp XVII ker, más nem tapasztal hasonló hibát? Azért jó lenne, ha a Forma-1-re összeszedné magát a rendszer :)

If you leave me, can I come, too?

(#121546) Dzsekó válasza SzGee (#121545) üzenetére


Dzsekó
addikt

Hdmi-n van a box. A TV koax részébe dugj be erősítős szobai antennát. Nem drága, nem túl nagy, és az általad felsorolt csatornák ingyenesen jönnek. Én már csak a Forma 1 miatt is ezt csinálom, mert idegesítő, hogy a sokadik futamot kaszálják el vodáék.

(#121547) Samott válasza #82860288 (#121529) üzenetére


Samott
addikt

Mar, aki. En most lassan ket hete intezek egy problemat veluk es modtak hogy en peldaul olyan juzer vagyok ahol elcseszetk valamit es nem kaptunk uj ugyfelszamot. Csak valami regi rendszerben talalnak meg.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#121548) Ledi válasza kabelmania27 (#121543) üzenetére


Ledi
aktív tag

Itt nincs modem. Csak tv van. De a technikus rámért a kabelre és mondta hogy melyik házszámoknál van probléma.

Azt mondta a felső csatornáknál van probléma(M1 HD-M5 HD).

A kötbér igényt pontosan, hogyan kell kérni? A 1270-en vagy a weboldalon esetleg emailben?
Azért kérdezem mert még soha nem volt ezzel dolgom.

[ Szerkesztve ]

(#121549) Ledi válasza SzGee (#121545) üzenetére


Ledi
aktív tag

Nálunk is ezek csatornák érintettek főleg, de más ker. Tv-k is problémásak.

(#121550) zzola válasza zzola (#121466) üzenetére


zzola
félisten

Tegnap érkezett 2 SMS, reggel és délután, hogy ugyan adjam már le az eszközöket egy Vodafone ügyfélszolgálati irodában. Ismét bementem Pécs Árkád. Már a sorszám húzásnál úgy indított a kiscsaj, hogy ugyan nekik nincsen kapacitásuk bevenni az eszközöket, fáradjak egy postára. Kivertem a balhét ezután, a vége az lett a történetnek, hogy sikerült leadnom ott helyben...VÉGRE!
VÉGRE!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.