Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
hruodnand
senior tag
És tényleg... Köszi! Érdekes, mert az Asus routerben ezzel kezdtem... DNS-el játszottam, de valamiért nem alkalmazta... Windows-ban a hálózati beállításoknál ráerőltettem a 8.8.8.8-at és lám, működik... Napok óta gond van amúgy az AnyDesk-el Voda hálózaton...
crok
nagyúr
Nem napok ota, honapok ota.. A Voda DNS szerverei nem oldjak fel az anydesk.com-ot [link]
[ Szerkesztve ]
Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..
hruodnand
senior tag
Köszi! Rákerestem fórumban is, valamiért nem találtam meg, jó tudni! De akkor eddig "cache"-ből ment nekem? Pár napja vettem észre, holott hónapok óta remote-olok
gduck
addikt
.
[ Szerkesztve ]
nicu71
addikt
Ez teljesen megszokott ezen a tájon.Erőteljes reklamálás,kötbér, kártérítés emlegetése,és a szerelő telefonszámának a megszerzése ,nálam ez segitett.Na meg egy normálisabb ügyfélszolga kifogása.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
Nordik
őstag
Másnak se készült még el az előző havi számlája? Ilyenkor már régen készen szokott lenni.
C0d3r
addikt
Nem.
woodworm
veterán
Ma érkezett a banki elszámoló, még az előzőt sem vonták le. Hová sietnének a következővel?
tomee987
tag
Nem.
Ugyanarra a romhalmaz rendszerre álltak át, mint amit a mobil használ tavaly augusztus óta. Eddig csak a mobilnál voltak számla csúszások, most már az otthoninál is lesznek úgy néz ki.
nicu71
addikt
Egyáltalán semmi,se szamla se a havi fizetnivaló összege.Ilyen még nem volt.
"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
Toth_Jani
őstag
Lehet hogy már ingyen van a szolgáltatás, nálunk az Invitel az ADSL internetre azóta nem küld számlát mióta megvette a DIGI, de a modem továbbra is adja a netet a telefon vonalon keresztül.
Nordik
őstag
Akkor nem vagyok egyedül, megnyugodtam. Majd egyszer lesz szamlank, ha ingyen szolgáltatnak azzal is megbékélek.
Oktoberbe lejár a husegem, megyek át a konkurenciahoz mert katasztrófa amit művelnek…
ztibor
senior tag
És ma újra megtették, egész délután itthon ültem miattuk, immár 3.x és nem jöttek.
Most kezd elegem lenni ebből a gané társaságból!
pjen
félisten
Nekem az app ban már ott van.
Ledi
aktív tag
Mikor volt a számlázási ciklus a régi rendszerben Neked?
Nálam 26-a.
pjen
félisten
Nálam 19. Most 21 . Tény, hogy én a számlával nem foglalkozom. Megjelenik az app ban 2-3 nap mulva jön SMS és PC n a My vodában is ott van. Mindíg ugyanannyit fizetek minek a számla.
[ Szerkesztve ]
LouiS22
veterán
Én sem értettem eddig sem, hogy miért a kínlódás a számla miatt. Maximum telefon miatt lehet eltérés, de egyébként tényleg tudható, hogy mennyi a havi annyi.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Nikaré
őstag
Körülbelül így vagyok ezzel én is!
Jön, fizetem.
Minimális eltérés lehetséges, tehát nem rugózom ezen, csak akkor, ha gond lenne.
Az, hogy később jön, na bumm akkor mi van? Nem tapsolom el a pénzt mert tudom mit kell majd fizetnem.
Az más kérdés, ha valaki le tudja írni az adóból vagy céges szla. kell a NAV felé, de ez nem az a topik szóval nem értem ezt a felháborodást ami szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
LouiS22
veterán
Valamiért mindig szidni kell a Vodát
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
zzola
félisten
Ezzel a szutyokkal megint mi van? Tegnap este óta "karbantartás" folyik (web).
[ Szerkesztve ]
norbertoth
senior tag
Jó lett az új rendszer, megint nem megy semmi
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
rgeorge
addikt
Namost én most pont nem tudhatom, mennyi lesz az annyi, utolsó számlát még 06.16-n kaptam/fizettem, mert megszűnt az UPC mobilnet, már az utolsó számla sem volt egyszerű, mert volt benne jóváírás is emiatt (nem a fordulónapon szűnt meg a mobilnet). Most fogalmam sincs, mennyi lesz, és nem is ez az érdekes, hanem az, hogy már nagyjából a második számlának lenne itt az ideje. Most éppen el sem érhető a myvodafone (web, app sem).
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
MiZo1990
aktív tag
Telekom is rendszeresen tart karban a weblapján meg az ügyfél fiókban esténként...
syC
addikt
Nálam sincs (Szombathely), szerintem nagyobb kiesés lehet.
•
norbertoth
senior tag
Csakhogy jelenleg sem működik
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
Bird
addikt
Ugyanez volt nálam is, lejárt a szerződésem. Személyes ügyintézéssel 5 perc alatt megoldották a problémát. Ha nem hosszabbítasz nekem azt mondták x napon belül felmondják a szerződést. Nem mondta meg az ügyintéző mennyi az x (szerintem nem tudta).
[ Szerkesztve ]
.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.
Speederer
senior tag
Sziasztok,
van egy új (tegnapi) bekötésű vodafone-os netem, viszont a telekomos telefon nem akar valamiért vowifi-re váltani, pedig a térerő nem az igazi. Más telekomos wifikre csatlakozva pedig (szinte) mindig vowifi-t mutat. Most nem emlékszem, hogy csak a telekomos wifire fellépve láttam-e vowifi-t a telefonon, de ez mindenesetre ez így gyanús.
Egyik kritérium lett volna, hogy ez így működjön. Ha nem működik, akkor már mondom is le...
Mit tudtok róla? Mennie kellene?
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
MadMancs
veterán
Nálam hibátlanul működik Voda nettel T VoWifi.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
Nordik
őstag
Szintén Szombathely.
De még mindig nem jó…
Bejelentetted esetleg?
[ Szerkesztve ]
Ledi
aktív tag
Csak azért kérdeztem, hogy nagyjából mire szamitsak. Mivel most ugye később küldik az átállás miatt.
Nekem a telefon miatt változik az összeg, de ez minimális.
DeFranco
nagyúr
Sziasztok!
Lehet volt már téma, visszaolvastam 2 oldalt, nem találtam hasonló kommentet:
Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most a MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.
Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.
Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.
Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.
Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.
Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...
Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az emailt, mert félek megint nem fog beengedni.
Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.
zzola
félisten
zzola
félisten
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Modem oldalán nézd meg, hogy elérhető-e a modem üzemmód ha nem akkor 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.
Modem oldalon tudsz csatornát váltani, összefoglalóban linkelt programmal megtudod nézni, hogy mely csatornák szabadok.
Speederer
senior tag
A csatornaváltás alatt a wifi csatornát érted? Azt most próbáltam, eredetileg automatán volt (52-esen), most átraktam a 64-esre, de nincs változás. Egyetlen másik 5GHz-es wifi van a környéken (a 100-ason), szóval gondolom kb mindegy melyikre rakom.
Kaon PG2141N-es modemet kaptam, ebben nem látok ipv6-os opciókat és az eszközeim sem kapnak ipv6-os címeket.
A WAN beállítás így néz ki: [kép]
A Mode-nál van IPoE, PPPoE és Bridge.
Próbáltam a NAT-olást itt ezen az oldalon lejjebb az IPv4 konfignál kikapcsolni, de akkor nincs internet. Jól sejtem, hogy így most nincs saját ipv4-es címem? Port forward miatt pedig kellene.
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
kabelmania27
Topikgazda
PPPoE kapcsolódás módja ezek szerint nem koaxos hanem Telekomos társszolgáltatói területről írsz.
Vezetékes kapcsolattal sincs internet?
[ Szerkesztve ]
Speederer
senior tag
Pontosan, telekomos optikán vagyok.
Van internet, vezetéken és wifi-n is. Csak éppen a telefonom (telekomos) nem akarja valamiért ezt a netet/wifit használva a vowifit aktiválni. Most már próbáltam egy másik telefonnal is, egyiken sincs vowifi, miközben a telekomos wifit használva mindkettőn szépen megy.
Sajnos ez nekem nem csak azért kell, hogy elmondhassam, hogy wifi-n megy a hívás, hanem sajnos tényleg gyatra a térerő (ki kell mennem ha akarom, hogy a másik fél rendesen halljon engem) és ez a vowifi egy tök jó megoldás lenne az ilyen esetekre. Szóval most így első körben annyira nem örülök.
Vagy a telekomos vowifi-vel inkább a telekomos topikba írjak? Bár feljebb már MadMancs írta, hogy nála simán megy ez a vodás net és telekomos vowifi felállás. Tehát elvileg működhetne itt is.
[ Szerkesztve ]
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
kabelmania27
Topikgazda
Nézd meg a telefon beállításait hátha valamelyik beállítás nem jó.
Megpróbálhatod a Telekomos témába is.
syC
addikt
Még mindig nincs, nem.
•
Speederer
senior tag
A telefon beállításai között nem sok állítási lehetőség van, annyi van róla, hogy be vagy kikapcsolt állapotban van a vowifi, meg hogy a mobilhálózatot vagy a wifi-t részesítse előnyben. A wifi van elsődlegesre rakva.
A telekomos topikban annyi infót kaptam, hogy
"a routereden az ellenőrizendő, hogy az IPSEC VPN Pass-Through engedélyezve van-e. Erre szükség van routeren ahhoz, hogy a telefonod fel tudja építeni adott hálózaton a VoWiFi-hez szükséges vpn kapcsolatot."
Ilyen beállítást nem találtam a vodafone-os doboz menüjében, bár ez még mindig csak annyit jelentene, hogy én nem tudom állítani. Tehát ettől még szerintem simán lehet, hogy tiltva van.
Holnap ki akarom próbálni egy saját routerrel, szerinted ez menni fog? PPPoE passthrough opciót nem láttam, de lehet, hogy csak máshogy hívják?!
A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
MadMancs
veterán
Igen de akkor még nem írtad hogy optikás vagy.
Nálam hagyományos hfc háló van, kábelmodemmel.
Mondjuk ipsec beállítás ebben sincs, de legalább működik.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
cocka
veterán
Mert a számlákon írják először a fantasztikus szerelmes leveleiket, ÁSZF kivonatokat először. Ha nem írnának arra mindenféle üzeneteket, akkor szerintem mások is tojnának a számlára, főleg ha mondjuk Nonstop L csomagot is igénybe vesznek.
cocka
veterán
Nálam a júliusi már rég megjött, viszont hiába van beállítva a csoportos beszedés, a myvodka még mindig azt írja, hogy a vezetékes rész nincs kifizetve. Ma pont két hete lesz, hogy le kellett volna vonniuk.
norbertoth
senior tag
Valami nem kerek a számlázási rendszerrel, mert nekem mai napig nincs számlám, nyilván lesz majd és akkor a fizetési határidő is ki lesz tolva.
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
pjen
félisten
Mi olyan fontos azokban a levelekben, sose olvasom.
Nekem a my vodafonon már a következő számlaidőpontja is fent van, a múlt havit elutaltam, hogy mikor könyvelik legyen az ő problémájuk.
jety91
őstag
lett vmi érdemi változás modem firmware terén? 2 napja megint elkezdte ugyanazt mint amiért régebben panaszkodtunk sokan, hogy ~10 percenként 1 percre nincs internet. Eközben a modem elérhetetlen, majd 1 perc után mintha életre kelne...
ez a szoftver verzió van most rajta: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH
TV adás teljesen rendben van közben, net-es értékek is amikor épp betölt az admin felülete a modemnek.
[ Szerkesztve ]
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!