Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121851) hruodnand válasza C0d3r (#121849) üzenetére


hruodnand
senior tag

És tényleg... Köszi! Érdekes, mert az Asus routerben ezzel kezdtem... DNS-el játszottam, de valamiért nem alkalmazta... Windows-ban a hálózati beállításoknál ráerőltettem a 8.8.8.8-at és lám, működik... Napok óta gond van amúgy az AnyDesk-el Voda hálózaton... :U

(#121852) crok válasza hruodnand (#121845) üzenetére


crok
nagyúr

Nem napok ota, honapok ota.. A Voda DNS szerverei nem oldjak fel az anydesk.com-ot [link]

[ Szerkesztve ]

Ha egy hozzászólásomban linket látsz az hasznos referencia, hivatkozás vagy leírás és erősen ajánlott vagy minimum érdemes elolvasni. A Logout bejegyzéseim tele vannak hasznos Android tippekkel-trükkökkel, alkalmazásajánlással..

(#121853) hruodnand válasza crok (#121852) üzenetére


hruodnand
senior tag

Köszi! Rákerestem fórumban is, valamiért nem találtam meg, jó tudni! De akkor eddig "cache"-ből ment nekem? Pár napja vettem észre, holott hónapok óta remote-olok :D

(#121854) gduck válasza crok (#121852) üzenetére


gduck
addikt

.

[ Szerkesztve ]

(#121855) nicu71 válasza ztibor (#121850) üzenetére


nicu71
addikt

Ez teljesen megszokott ezen a tájon.Erőteljes reklamálás,kötbér, kártérítés emlegetése,és a szerelő telefonszámának a megszerzése ,nálam ez segitett.Na meg egy normálisabb ügyfélszolga kifogása.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#121856) Nordik


Nordik
őstag

Másnak se készült még el az előző havi számlája? Ilyenkor már régen készen szokott lenni. :U

(#121857) C0d3r válasza Nordik (#121856) üzenetére


C0d3r
addikt

Nem.

(#121858) woodworm válasza Nordik (#121856) üzenetére


woodworm
veterán

Ma érkezett a banki elszámoló, még az előzőt sem vonták le. Hová sietnének a következővel? :P

(#121859) tomee987 válasza Nordik (#121856) üzenetére


tomee987
tag

Nem.
Ugyanarra a romhalmaz rendszerre álltak át, mint amit a mobil használ tavaly augusztus óta. :(( Eddig csak a mobilnál voltak számla csúszások, most már az otthoninál is lesznek úgy néz ki.

(#121860) nicu71 válasza Nordik (#121856) üzenetére


nicu71
addikt

Egyáltalán semmi,se szamla se a havi fizetnivaló összege.Ilyen még nem volt.

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#121861) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Lehet hogy már ingyen van a szolgáltatás, nálunk az Invitel az ADSL internetre azóta nem küld számlát mióta megvette a DIGI, de a modem továbbra is adja a netet a telefon vonalon keresztül.

(#121862) Nordik


Nordik
őstag

Akkor nem vagyok egyedül, megnyugodtam. Majd egyszer lesz szamlank, ha ingyen szolgáltatnak azzal is megbékélek. :DDD

Oktoberbe lejár a husegem, megyek át a konkurenciahoz mert katasztrófa amit művelnek…

(#121863) ztibor válasza nicu71 (#121855) üzenetére


ztibor
senior tag

És ma újra megtették, egész délután itthon ültem miattuk, immár 3.x és nem jöttek.

Most kezd elegem lenni ebből a gané társaságból!

(#121864) pjen válasza nicu71 (#121860) üzenetére


pjen
félisten

Nekem az app ban már ott van.

(#121865) Ledi válasza pjen (#121864) üzenetére


Ledi
aktív tag

Mikor volt a számlázási ciklus a régi rendszerben Neked?

Nálam 26-a.

(#121866) pjen válasza Ledi (#121865) üzenetére


pjen
félisten

Nálam 19. Most 21 . Tény, hogy én a számlával nem foglalkozom. Megjelenik az app ban 2-3 nap mulva jön SMS és PC n a My vodában is ott van. Mindíg ugyanannyit fizetek minek a számla.

[ Szerkesztve ]

(#121867) LouiS22 válasza pjen (#121866) üzenetére


LouiS22
veterán

Én sem értettem eddig sem, hogy miért a kínlódás a számla miatt. Maximum telefon miatt lehet eltérés, de egyébként tényleg tudható, hogy mennyi a havi annyi.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121868) Nikaré válasza pjen (#121866) üzenetére


Nikaré
őstag

Körülbelül így vagyok ezzel én is!
Jön, fizetem.
Minimális eltérés lehetséges, tehát nem rugózom ezen, csak akkor, ha gond lenne.
Az, hogy később jön, na bumm akkor mi van? Nem tapsolom el a pénzt mert tudom mit kell majd fizetnem.
Az más kérdés, ha valaki le tudja írni az adóból vagy céges szla. kell a NAV felé, de ez nem az a topik szóval nem értem ezt a felháborodást ami szokott lenni.

[ Szerkesztve ]

(#121869) LouiS22 válasza Nikaré (#121868) üzenetére


LouiS22
veterán

Valamiért mindig szidni kell a Vodát :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121870) zzola


zzola
félisten

Ezzel a szutyokkal megint mi van? Tegnap este óta "karbantartás" folyik (web).
:W

[ Szerkesztve ]

(#121871) norbertoth


norbertoth
senior tag

Jó lett az új rendszer, megint nem megy semmi :C :))

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#121872) rgeorge válasza LouiS22 (#121867) üzenetére


rgeorge
addikt

Namost én most pont nem tudhatom, mennyi lesz az annyi, utolsó számlát még 06.16-n kaptam/fizettem, mert megszűnt az UPC mobilnet, már az utolsó számla sem volt egyszerű, mert volt benne jóváírás is emiatt (nem a fordulónapon szűnt meg a mobilnet). Most fogalmam sincs, mennyi lesz, és nem is ez az érdekes, hanem az, hogy már nagyjából a második számlának lenne itt az ideje. Most éppen el sem érhető a myvodafone (web, app sem).

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#121873) MiZo1990 válasza norbertoth (#121871) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Telekom is rendszeresen tart karban a weblapján meg az ügyfél fiókban esténként...

(#121874) Nordik


Nordik
őstag

Nálam internet sincs…

(#121875) syC


syC
addikt

Nálam sincs (Szombathely), szerintem nagyobb kiesés lehet.

(#121876) norbertoth válasza MiZo1990 (#121873) üzenetére


norbertoth
senior tag

Csakhogy jelenleg sem működik :DD

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#121877) Bird válasza rgeorge (#121872) üzenetére


Bird
addikt

Ugyanez volt nálam is, lejárt a szerződésem. Személyes ügyintézéssel 5 perc alatt megoldották a problémát. :U Ha nem hosszabbítasz nekem azt mondták x napon belül felmondják a szerződést. :((( Nem mondta meg az ügyintéző mennyi az x (szerintem nem tudta).

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#121878) Speederer


Speederer
senior tag

Sziasztok,
van egy új (tegnapi) bekötésű vodafone-os netem, viszont a telekomos telefon nem akar valamiért vowifi-re váltani, pedig a térerő nem az igazi. Más telekomos wifikre csatlakozva pedig (szinte) mindig vowifi-t mutat. Most nem emlékszem, hogy csak a telekomos wifire fellépve láttam-e vowifi-t a telefonon, de ez mindenesetre ez így gyanús.
Egyik kritérium lett volna, hogy ez így működjön. Ha nem működik, akkor már mondom is le...
Mit tudtok róla? Mennie kellene?

A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!

(#121879) MadMancs válasza Speederer (#121878) üzenetére


MadMancs
veterán

Nálam hibátlanul működik Voda nettel T VoWifi.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121880) Nordik válasza syC (#121875) üzenetére


Nordik
őstag

Szintén Szombathely. :)

De még mindig nem jó… :W

Bejelentetted esetleg?

[ Szerkesztve ]

(#121881) Ledi válasza pjen (#121866) üzenetére


Ledi
aktív tag

Csak azért kérdeztem, hogy nagyjából mire szamitsak. Mivel most ugye később küldik az átállás miatt.

Nekem a telefon miatt változik az összeg, de ez minimális.

(#121882) DeFranco


DeFranco
nagyúr

Sziasztok!

Lehet volt már téma, visszaolvastam 2 oldalt, nem találtam hasonló kommentet:

Valaki le tudja írni, hogy mi a szósz van most a MyVodafone fiókokkal a gyakorlatban, mi az ami tapasztalható az átállás után? Arra vagyok kíváncsi, hogy az én problémám mennyire egyedi vagy általános.

Van mobilos és otthoni előfizetésem is a vodánál, külön kötöttem őket, függetlenek egymástól. Amikor volt az átállás az új rendszerre, arról kaptam értesítést, hogy most már egyben látom a számlákat és a szolgáltatásokat egy felületen, minden happy.

Ehhez képest nem tudtam sem telefonszámmal sem emaillel belépni a MyVodafone felületre, állandóan adategyeztetést kért, amit nem fogadott el. Idő közben jött egy általánosan kiküldött (nem csak nekem) email is a Vodától, hogy ennek adateltérés lehet az oka, fáradjunk be a fiókba egyeztetni, etc.

Befáradtam, megnézte, valami el volt írva, térjek meg békével, a csoda a hatóerejét pár nap alatt fejti ki, közben már lejárt számlák, bukott epack kedvezmény, stb.

Vártam egy hetet, még mindig nem tudtam belépni, weben addig sem, appban pedig ezek után nem, nem engedett be sehogy sem.

Visszamentem tegnap kedvesemberrel beszélgetni, jaj hát az nem úgy megy, az app eleve rossz, azzal ne is próbálkozzak, és az a baj hogy a két előfizetésem adatai maradéktalanul egyeznek, ezért nem tudja hova kell beengedjen (WTF???), írjuk át az emailt az otthoni előfizetésnél és lesz jóvilág, ha kérek jelszóemlékeztetőt...

Most valóban be tudok lépni a külön-külön jelszóval a mobil és az otthoni fiókomba is, azonban szüpríz szüpríz nem lettek összevonva, és nem merem visszaváltoztatni sem az emailt, mert félek megint nem fog beengedni.

Hogy kellene ennek működni a gyakorlatban? Nem a papírformára vagyok kíváncsi, hanem arra, ami most az userek gyakorlati tapasztalata.

(#121883) zzola válasza DeFranco (#121882) üzenetére


zzola
félisten

;]

(#121884) zzola válasza DeFranco (#121882) üzenetére


zzola
félisten

A gyakorlatban úgy kellene működnie, hogy egy fiók van csak és azon belül külön füleken vannak a szolgáltatásaid.

(#121886) kabelmania27 válasza Speederer (#121878) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Modem oldalán nézd meg, hogy elérhető-e a modem üzemmód ha nem akkor 1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.
Modem oldalon tudsz csatornát váltani, összefoglalóban linkelt programmal megtudod nézni, hogy mely csatornák szabadok.

(#121887) Speederer válasza kabelmania27 (#121886) üzenetére


Speederer
senior tag

A csatornaváltás alatt a wifi csatornát érted? Azt most próbáltam, eredetileg automatán volt (52-esen), most átraktam a 64-esre, de nincs változás. Egyetlen másik 5GHz-es wifi van a környéken (a 100-ason), szóval gondolom kb mindegy melyikre rakom.

Kaon PG2141N-es modemet kaptam, ebben nem látok ipv6-os opciókat és az eszközeim sem kapnak ipv6-os címeket.
A WAN beállítás így néz ki: [kép]
A Mode-nál van IPoE, PPPoE és Bridge.
Próbáltam a NAT-olást itt ezen az oldalon lejjebb az IPv4 konfignál kikapcsolni, de akkor nincs internet. Jól sejtem, hogy így most nincs saját ipv4-es címem? Port forward miatt pedig kellene.

A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!

(#121888) kabelmania27 válasza Speederer (#121887) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

PPPoE kapcsolódás módja ezek szerint nem koaxos hanem Telekomos társszolgáltatói területről írsz.
Vezetékes kapcsolattal sincs internet?

[ Szerkesztve ]

(#121889) Speederer válasza kabelmania27 (#121888) üzenetére


Speederer
senior tag

Pontosan, telekomos optikán vagyok.
Van internet, vezetéken és wifi-n is. Csak éppen a telefonom (telekomos) nem akarja valamiért ezt a netet/wifit használva a vowifit aktiválni. Most már próbáltam egy másik telefonnal is, egyiken sincs vowifi, miközben a telekomos wifit használva mindkettőn szépen megy.
Sajnos ez nekem nem csak azért kell, hogy elmondhassam, hogy wifi-n megy a hívás, hanem sajnos tényleg gyatra a térerő (ki kell mennem ha akarom, hogy a másik fél rendesen halljon engem) és ez a vowifi egy tök jó megoldás lenne az ilyen esetekre. Szóval most így első körben annyira nem örülök.
Vagy a telekomos vowifi-vel inkább a telekomos topikba írjak? Bár feljebb már MadMancs írta, hogy nála simán megy ez a vodás net és telekomos vowifi felállás. Tehát elvileg működhetne itt is.

[ Szerkesztve ]

A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!

(#121890) kabelmania27 válasza Speederer (#121889) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Nézd meg a telefon beállításait hátha valamelyik beállítás nem jó.
Megpróbálhatod a Telekomos témába is.

(#121891) syC válasza Nordik (#121880) üzenetére


syC
addikt

Még mindig nincs, nem.

(#121892) Speederer válasza kabelmania27 (#121890) üzenetére


Speederer
senior tag

A telefon beállításai között nem sok állítási lehetőség van, annyi van róla, hogy be vagy kikapcsolt állapotban van a vowifi, meg hogy a mobilhálózatot vagy a wifi-t részesítse előnyben. A wifi van elsődlegesre rakva.
A telekomos topikban annyi infót kaptam, hogy
"a routereden az ellenőrizendő, hogy az IPSEC VPN Pass-Through engedélyezve van-e. Erre szükség van routeren ahhoz, hogy a telefonod fel tudja építeni adott hálózaton a VoWiFi-hez szükséges vpn kapcsolatot."
Ilyen beállítást nem találtam a vodafone-os doboz menüjében, bár ez még mindig csak annyit jelentene, hogy én nem tudom állítani. Tehát ettől még szerintem simán lehet, hogy tiltva van.

Holnap ki akarom próbálni egy saját routerrel, szerinted ez menni fog? PPPoE passthrough opciót nem láttam, de lehet, hogy csak máshogy hívják?!

A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!

(#121893) MadMancs válasza Speederer (#121889) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen de akkor még nem írtad hogy optikás vagy.
Nálam hagyományos hfc háló van, kábelmodemmel.

Mondjuk ipsec beállítás ebben sincs, de legalább működik.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121894) cocka válasza LouiS22 (#121867) üzenetére


cocka
veterán

Mert a számlákon írják először a fantasztikus szerelmes leveleiket, ÁSZF kivonatokat először. Ha nem írnának arra mindenféle üzeneteket, akkor szerintem mások is tojnának a számlára, főleg ha mondjuk Nonstop L csomagot is igénybe vesznek.

(#121895) cocka válasza rgeorge (#121872) üzenetére


cocka
veterán

Nálam a júliusi már rég megjött, viszont hiába van beállítva a csoportos beszedés, a myvodka még mindig azt írja, hogy a vezetékes rész nincs kifizetve. Ma pont két hete lesz, hogy le kellett volna vonniuk.

(#121896) norbertoth


norbertoth
senior tag

Valami nem kerek a számlázási rendszerrel, mert nekem mai napig nincs számlám, nyilván lesz majd és akkor a fizetési határidő is ki lesz tolva.

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#121897) pjen válasza cocka (#121894) üzenetére


pjen
félisten

Mi olyan fontos azokban a levelekben, sose olvasom.
Nekem a my vodafonon már a következő számlaidőpontja is fent van, a múlt havit elutaltam, hogy mikor könyvelik legyen az ő problémájuk.

(#121898) jety91


jety91
őstag

lett vmi érdemi változás modem firmware terén? 2 napja megint elkezdte ugyanazt mint amiért régebben panaszkodtunk sokan, hogy ~10 percenként 1 percre nincs internet. Eközben a modem elérhetetlen, majd 1 perc után mintha életre kelne...

ez a szoftver verzió van most rajta: CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH

TV adás teljesen rendben van közben, net-es értékek is amikor épp betölt az admin felülete a modemnek.

[ Szerkesztve ]

(#121899) TheHardOne


TheHardOne
tag

Valaki esetleg? [link] ;]

(#121900) DeFranco válasza DeFranco (#121882) üzenetére


DeFranco
nagyúr

akkor jól értem, mást nem érint a probléma, ugye?

megyek akkor a mobilos részlegbe, hátha...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.