Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121701) zzola válasza Piftuka (#121700) üzenetére


zzola
félisten

Felénk is elkellene már egy Telekom frissítés. VDSL 30mbit-re lehet szerződni, Voda meg tud talán Gigabitet is, de 500-at biztosan.

(#121702) Shadowfax válasza HexX (#121647) üzenetére


Shadowfax
addikt

Bonyolódik a helyzet. :U
Ma kaptam meg e-mailben a számlát (én már korábban láttam a Vodafone felhasználói fiókomban és onnan töltttem le), s a levélben az szerepel, hogy banki átutalás esetén a
"16300000-04009163-90106414 számlaszámot használja, a közlemény mezőben a helyes könyvelés érdekében csak és kizárólag számlafizető azonosítóját: 2xxxxxxxxx tüntesse fel feltétlenül."
(Az x-ek helyén a tényleges számlafizető azonosítóm van, azt most nem írnám ide... Az 16300000-04009163-90106414 a Vodafone bankszámlaszáma, tehát nem egyedi számlaszám)

Ezek szerint nem az egyedi bankszámlaszámomra kellett volna befizetni! :C :C :C

Természetesen a felhasználói fiókomban még mindig kifizetetlen a számla, bár az is igaz, hogy hétfőn utaltam, ma meg szerda van, még "átmehet". De azért bosszantó, hogy azt írták korábban, megmaradnak az egyedi bankszámlaszámok...

Mindenesetre azt tanácsolnám, hogy várjatok, míg az emailt vagy sms-t megkapjátok, ne járjatok úgy, mint én.
A 1270 persze elérhetetlen. Ráadásul nekem nem ingyenes a hívás, mert nincs mobilos előfizetésem náluk (ha rajtam múlik, nem is lesz.)

(#121703) #82860288 válasza Shadowfax (#121702) üzenetére


#82860288
törölt tag

A 1270-es szám bármely mobilhálózatból ingyenesen hívható. És elérhetőek mert a napokban többször is beszéltem velük.

(#121704) degec


degec
senior tag

Tisztelet,
Lejárt hűséget érdemes hosszabbítani ? ér valami hátrány, ha maradok hűség nélkül, azt mondták tel-be, nem ugrik fel a számla, hisz nem ügyfélmegtartós ajánlat. Aktuális friss tv, és net csomagjaim vannak hd filmobx mix max plus ultra vagy mi :D , több kevesebb semmiből nem kell, nem adjak hűségre sem olcsóbban, akkor minek kössem le magam ?, váltani nem akarok szuper jó minden optikán. Ha meg átdolgozzák megint őszre a csomagokat, akkor meg nem lehet variálni majd, mert nekem pl nem kell ezres net, 500 bőven jó..stb...Kösz ha mondtok rá valamit.

(#121705) Rage47 válasza degec (#121704) üzenetére


Rage47
veterán

Én már vagy 4 éve hűség nélkül vagyok, évente olyan 100 Ft-tal emelik az árát a díjcsomagnak, ennyi a hátránya, meg minden évben hívogatnak, hogy hosszabbítsak. De eddig így is olcsóbban jöttem ki, mintha kötöttem volna hűséget.

[ Szerkesztve ]

(#121706) pjen válasza Rage47 (#121705) üzenetére


pjen
félisten

Ez azért nem biztos, a hűségért lehet alkudozni. :)

(#121707) Rage47 válasza pjen (#121706) üzenetére


Rage47
veterán

Akkor úgy mondom, hogy eddig olcsóbb volt, mintha az aktuális díjcsomagban lennék, ha most írnék alá hűséget új ügyfélként. Nekem sosem adtak eddig semmit alkudozással, biztos béna vagyok :D

(#121708) cocka válasza Shadowfax (#121702) üzenetére


cocka
veterán

Ezek mióta vannak a Deutsche Banknál? Nem a K&H-nál voltak eredetileg?

(#121709) HexX válasza Shadowfax (#121702) üzenetére


HexX
csendes tag

B@sszus! :Y :))
Pedig tök egyértelműen le van írva, hogy az egyedi nem változik, amiben meg is egyeztünk! :F Ha már lett volna új számlám, én is ugyanezt tettem volna, szóval köszi, akkor majd e-mail / sms érkezés után meglátom.
Ahogyan a 121703-as hsz-ben SteveS is írta, a 1270 mobilról hívva ingyenes - az már más kérdés, hogy mikor szól is bele valaki a vonal másik végén...
Az én "rekordom" 1:52 perc, majd mikor már az ügyintézővel beszéltem, a maradék nyolc perc után bontotta a vonalat a központ. De nem szólhatok rosszat, mert a srác rögtön visszahívott és végül megoldotta a problémám.
Hát, sok sikert, türelmet és kitartást! ;)

(#121710) Piftuka válasza zzola (#121701) üzenetére


Piftuka
veterán

Nyilván a "hipersebességű" internet is jó dolog, de számomra nem emiatt jó hír a Telekom optikai hálózat kiépítése.

Hanem végre legalább egy esély arra, hogy ettől a ~40 éves, elavult alu-réz kábeltől megszabaduljon az ember.

Mert az nagyon ciki, hogy ha egy kis szél, vagy eső, vagy fagy, vagy köd, vagy hidegfront, pláne vihar, jégeső van itt és/vagy az átjátszó állomás környékén, akkor fix a szolgáltatáskimaradás.

Az évek óta pixeles tévéadás, a szakadozó net, és a UPC-Voda "minőségi" ügyfélszolgálata már csak az a bizonyos "hab a tortán".

Persze "nyugtával dícsérem a napot". Előbb legyen az optikai rendszer üzemképes, halljam az ajánlatot mindkét részről, aztán majd döntök.

(És ismerve a multi cégeket, és a hazai viszonyokat, sajnos simán benne van a pakliban a "csöbörből-vödörbe" esete is... )

"Aquila non captat muscas."

(#121711) Shadowfax válasza HexX (#121709) üzenetére


Shadowfax
addikt

Köszönöm a biztatást. Egyelőre várok még két napot, mert elvileg akár 5 munkanap is lehet az utalás beérkezte. Augusztus 12-ig még van idő.

#121703 SteveS: Köszönöm Neked is! Ezek szerint a topik összefoglalójában rosszul írták? :F * A 1270-es telefonszám a Vodafone hálózatából díjmentesen, egyéb belföldi hálózatból helyi tarifával hívható.

#121708 cocka: Sajnos nem tudom. Velem nem beszélték meg. :D

[ Szerkesztve ]

(#121712) #82860288 válasza Shadowfax (#121711) üzenetére


#82860288
törölt tag

Az lehet, most az elérhetőségek alatt az van, hogy belföldi mobilhálózatból díjmentesen hívható. A normál tarifa külföldről való tárcsázás esetén érvényes.
Én is mobilról hívtam őket és nem számláztak ki plusz költséget, meg is őrültem volna 20-30 perc várakozás után (3x is). :DDD

(#121713) Shadowfax válasza #82860288 (#121712) üzenetére


Shadowfax
addikt

Na még szerencse!

Viszont újabb fejlemény: az előbb gondoltam, még egyszer megnézem a felhasználói fiókom, a számla már kifizetettre van állítva! :R (Olvassák a fórumot. :DDD )

(#121715) norbertoth


norbertoth
senior tag

A vodafone számlával miújság van? :D Ilyenkor már meg szokott jönni a számla.

• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

(#121716) cocka


cocka
veterán

Na akkor a tények:

Csoportos beszedéssel van fizetve a vezetékes és megnéztem a folyószámlát elvileg július 28-án kellett volna levonniuk, mégse történt meg.

És van két egymásnak ellentmondó állítás, ami érthetetlenné teszi, hogy akkor most van-e teendő vagy nincs:

Csoportos beszedési megbízás esetén nincs teendőd!

vs.

Az informatikai átállás után kizárólag új 10 jegyű számlafizető azonosítóddal tudjuk beazonosítani befizetésedet! Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat, a sikeres számlabefizetés érdekében ügyelj rá, hogy ne korábbi ügyfélszámodat, hanem új számlafizető azonosítódat add meg.

Természetesen a banki felületen a régi vezetékes ügyfélszám van megadva fogyasztói azonosítónak.

A kérdés: Most akkor várni kell vagy át kell írni a számot?! Tudja ezt valaki?

(#121717) woodworm válasza cocka (#121716) üzenetére


woodworm
veterán

Mi ebben az ellentmondás? Ugyanarról ír!
Úgy emlékszem ezen egyszer már értetlenkedtél, magyarázd már el, hogy szerinted mi üti egymást ebben a két bekezdésben!

[ Szerkesztve ]

(#121718) Faby válasza cocka (#121716) üzenetére


Faby
senior tag

Nincs ellentmondás.
A második idézet azt jelenti, hogy csak akkor kell új azonosítót használni, ha nem MyVodafone fiókban, vagy nem csoportos beszedéssel fizetsz.

Tehát, ha csoportos beszedssel, akkor nincs teendő.

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#121719) cocka válasza Faby (#121718) üzenetére


cocka
veterán

Ja tényleg... a múltkorról rémlik, hogy ez volt az átcseszésgyanús mondat, hogy a nemet csak egyszer írták ki. :DD

Jó, akkor ha nincs teendő, miért is nem vonták le?

(#121720) gregory91 válasza Storms (#121448) üzenetére


gregory91
senior tag

Ez mondjuk megfelelne?

Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.

(#121721) ElektrikusDE válasza gregory91 (#121720) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Kicsit igénytelen az oldaluk!

Pl.

Milyen szép telefon...

Nagy dolog lenne beilleszteni a TV képét:

Vagy ha erre nem is képesek az alapértelmezett telefon képet lecserélni... :W

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#121722) gyemipapa válasza cocka (#121716) üzenetére


gyemipapa
senior tag

Csoportos beszedés esetén nincs teendő, hisz a bankszámláddal állnak kapcsolatban!
"Ha nem My Vodafone fiókodon keresztül vagy csoportos beszedési megbízással fizeted be számláidat" na azokra vonatkozik az azonosítós figyelmeztetés. Nincs ellentmondás.

Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...

(#121723) dale74


dale74
tag

Vodafone TV csatolt készülékeket lehet törölni webes felületről ? Korábban volt menüpontja, de most sehol nem találom.

(#121724) Gubek-Einste válasza #82860288 (#121698) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Fekete CBN adnak a nem gigabites nethez.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#121725) #82860288 válasza Gubek-Einste (#121724) üzenetére


#82860288
törölt tag

Köszönöm, közben meg is kaptam.
Elvileg ez ugyanaz, mint a fehér volt, csak kicsit más a dizájn és sokkal gyorsabb a felület.

(#121726) woodworm válasza #82860288 (#121725) üzenetére


woodworm
veterán

Nem hiszem, hogy a fekete műanyag olyan sokat gyorsítana a felületen.

(#121727) #82860288 válasza woodworm (#121726) üzenetére


#82860288
törölt tag

Nem tudom miben másabb, verzióra is elvileg ugyanaz, de a fehér borzasztó lassú volt, ehhez képest az új fekete villámgyors.

(#121728) zadir1


zadir1
tag

Sziasztok!

Vodafone Tv App-al lenne egy kis gondom. Használni szeretném egy új készüléken, de azt írja: "Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól"
Saját androidos telefonomon megy még az app, appon belül nem tudok kiszedni készüléket. A többi eszköz, amin régen használtam már nincs meg. Pc-n is próbáltam bejelentkezni a https://tv.vodafone.hu/ oldalon, de ott sem enged be.

Segítsetek kérlek, hol lehet kiszedni régi készüléket a Vodafone tv-ből, hogy tudjam használni az új tableten?

(#121729) Dzsekó válasza zadir1 (#121728) üzenetére


Dzsekó
addikt

My Vodafone oldalon szerintem.

(#121730) kezo0 válasza zadir1 (#121728) üzenetére


kezo0
addikt

Vodafon TV boxon, a SelfCare alkalmazásban tudsz eszközt törölni, vagy ha nincs ilyen boxod, akkor hívd a 1270-et.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121731) troller


troller
senior tag

Sziasztok,
Az addig egész jól működő kábel TV + net ment át UPC-től a Vodához. A váltás után kb. 1 hónappal az addig jól működő céges VPN és leginkább az azon keresztül használt ABAS vállalatirányítási szoftver nem működik.
A vodás ügyintézők vállukat vonogatják, az ITseink szerin valamelyik ABAS által használt port van blokkolva a voda által, de pontosan ők se tudják.
Érdekelne, hogy más is járt-e így és hogy van-e valami megoldás rá.
Mobilnetemet megosztva simán megy a VPN és be tudok lépni az ABAS-ba, szóval biztos, hogy vodáéknál lett valami elcseszve.

[ Szerkesztve ]

Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC

(#121732) kabelmania27 válasza troller (#121731) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Amennyiben a modem oldalán nem találod a modem üzemmódot 1270-es számon vagy a my vodafone oldalon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Milyen tipusú modem van nálad? Használsz saját routert?

[ Szerkesztve ]

(#121733) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Ilyenkor mit baftak el a hálózatban? (modem újraindítás után is ugyanez van)

Szoftver verzió : CH7465VF-NCIP-6.15.20.2-2-NOSH
Tétel | Állapot | Megjegyzések
Provisioning állapota | Részleges szolgáltatás (csak letöltés) |Üzemel

Letöltés

Feltöltés

Logban kb. percenként felváltva ezek ismétlődnek:

- warning Lost MDD Timeout
- notice MDD Recovery following MDD Loss

read-only mode on the forum

(#121734) kabelmania27 válasza AtHoS (#121733) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Több letöltési csatornánál 30 alatt van az SNR.
Ha a tévéadások rendben vannak lehet központi probléma van.

[ Szerkesztve ]

(#121735) AtHoS válasza kabelmania27 (#121734) üzenetére


AtHoS
nagyúr

TV adást nem tudom megnézni csak a közszolgálatiakat, mert múlt héten leadtam a KAON médiabox-ot és a korábban írt probléma miatt nincs médiakártyám, azóta is hívnak újabb időpontegyeztetésre (de most be vagyok havazva melóval, szóval elhúzom jövőhét végéig én biztos nem fogom hívni őket, az pedig már bizonyosan kötbérezős lesz részükről, mert esélyem sincs használni a TV szolgáltatást)

A közszolgálati csatik és a most ingyenesen nézhető Filmbox csatik rendben bejönnek

Az tűnt fel, hogy a weboldalak betöltése bazira belassult, ekkor ránéztem AC68U-ra, de nem láttam ott problémát (bár azért lefrissítettem a FW-t, de nem változtatott semmit) ezt követően ránéztem CB-re és a részleges szolgáltatással örvendeztetett.

Mindegy, mert lényegében mostanában aludni járok szinte csak haza, majd 18.-a után lesz időm ezzel foglalkozni, ha addig nem javul meg :B

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121736) kendeee


kendeee
aktív tag

Korábban volt egy kis problémám, miszerint a Cisco modem elfüstölt, írtam, hogy később megosztom veletek a szolgáltatással a tapasztalataimat.

Szombat este tönkre ment a modem, hívtam őket nem értem el a hotline-t. Vasárnap délben bementem a legközelebbi kirendeltségbe, ahol rögzítették a problémám. Jelezték, hogy hétfőn hívnak időpontot egyeztetni. Vártam kedd délutánig, utána felhívtam őket és a hölgy a vonal végén kikotyogta, hogy igazából nincs is hiba rögzítve, ezért vesz fel egy másikat. Péntek déltől délután 4-ig lesz érkezésük megoldani egy tetves modem cserét. (Még jó hogy nem streamer vagyok, mert addig elhagytak volna a követők én meg éhen halok :D )

Mit is mondhatnék a szolgáltatással kapcsolatban...... egy szóval tudnám jellemezni ami négy betűből áll...

Most egy hétig fogyasztom a nem limit mentes mobilnetem.
És utána fogok kapni egy új modemet, amivel a nagy többség küzd. :C

Bálnabontás ma! Holnap halnap...CTRL+ALT+RESET...Dakota közmondás: Le kell szállni arról a lóról, amelyik megdöglött.

(#121737) AtHoS válasza kendeee (#121736) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Melyik az a négy betű? mert a Sz.r az csak 3 betű magyar ABC szerint ;]

read-only mode on the forum

(#121738) kendeee válasza AtHoS (#121737) üzenetére


kendeee
aktív tag

Milyen igaz. Pedig régen jó voltam nyelvtanból. :DD Legyen akkor angol ABC és a shit fordítása.

[ Szerkesztve ]

Bálnabontás ma! Holnap halnap...CTRL+ALT+RESET...Dakota közmondás: Le kell szállni arról a lóról, amelyik megdöglött.

(#121739) cocka válasza AtHoS (#121737) üzenetére


cocka
veterán

Tudtommal az sz EGY hang és KÉT betű.

ha több önállóan is használt elem jelöl egyetlen hangot, általában az egész grafémát, jelkapcsolatot együttesen nevezzük betűnek (a magyarban például a gy, sz, illetve a dzs egy-egy betű, bár többjegyűek), máskor (ritkábban) a különálló jegyeket is betűnek nevezik.

Magyarul értelmezés kérdése, hogy a többjegyű betűket egy betűnek vagy több betűnek, betűkapcsolatnak tekintjük.

Viszont amikor tanuljuk, szerintem annyira nem is tudatosul, hogy az összes kétjegyű betűre szimplán betűként hivatkozunk.

Rejtvényekben viszont soha nem írunk kétjegyű betűket egy négyzetbe. Tehát érdekes a nyelvészek hozzáállása a betűkhöz.

(#121740) dale74 válasza kezo0 (#121730) üzenetére


dale74
tag

A SelfCare alkalmazásban van olyan eszközöm, amire nem kínálja fel a törlést, csak a névváltoztatást. Ezzel lehet valamit kezdeni? Korábban ezeket a My vodafone-on belül tudtam törölni, de most eldugták a menüpontot, vagy nincs is már benne.

(#121741) kezo0 válasza dale74 (#121740) üzenetére


kezo0
addikt

Tudtommal a weboldalon megszűnt ez a lehetőség. Ne kérdezd, miért…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121742) troller válasza kabelmania27 (#121732) üzenetére


troller
senior tag

Szia, köszi a gyors választ.
ipv6-ot már évekkel ezelőtt, még az UPC-nél kikapcsoltattam, de ránézettem most is és ki van kapcsolva.
A modemem a UPC Connect Box, 2018 óta van meg, nem használok mellette más routert/modemet.
Egy switch van rádugva, mert az új IP alapú TV boxok miatt kevés lett a 4 vezetékes csatlakozási lehetőség, de az is meg volt már, amikor még működött az ABAS.
A laptoppal wifin szoktam felcsatlakozni, de mikor vezetékesen próbáltam akkor azzal is ugyanzt a hibát kaptam.
A hiba amúgy körzet szintű, több kollégám is mondta akiknek vodás, exUPC vezetékes netje van, hogy náluk se megy, kb. egy hónapja az ABAS belépés otthonról, addig mindegyikünknek ment. Városomban, szomszédos faluban se.
Modem jelszintjeit nem tudom hogy hogy kell megnézni, de most egyébként se vagyok otthon.

Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC

(#121743) Masato válasza troller (#121742) üzenetére


Masato
tag

Előfordulhat, hogy valamilyen fajta protokollt elkezdtek szűrni, vagy lehet még routing probléma. Ha szerver oldalon nem lehet újítani vpn tekintetében (én a zerotiert ajánlom, eddig nem volt vele gondom), akkor pl. egy fizetős vpn szolgáltatóval talán cirkumveniálható a probléma. Elég gagyi megoldás, de jobb nem jut eszembe.

(#121744) kezo0


kezo0
addikt

Ha valakit érdekel, azt írják, a Vodánál is elérhető lesz.

Holnap indul a Match4

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121745) NoOne1976 válasza kezo0 (#121744) üzenetére


NoOne1976
őstag

Már csak az a kérdés, hogy melyik csomagban lesz benne. Nekem most TV Premium van 2895 Ft-ért, potom 9100-ért kedvezménnyel már is válthatnék a TV HD Plusra. :W

(#121746) Ledi


Ledi
aktív tag

Úgy látszik engem is utolért a modem újraindítási probléma.

Augusztus 1-jen délután elszállt a net. Látom villog a CB. Tegnap este megáll musorvisszanezo és a Vodabox közli, hogy offline állapotban működik. A modemen a ledek ekkor még világítottak. Én naivan a Vodaboxot újraindítottam mire a CB is újraindult. A VTV box net hiányában kiírta "szolgáltatás felfüggesztve" :W

Késő este megint újraindult a modem.

Hogy ez központi hiba volt nem tudom,de reggelre aktiválták a wifi-potlo opciot 3 napra a mobilra.

[ Szerkesztve ]

(#121747) Piftuka válasza AtHoS (#121737) üzenetére


Piftuka
veterán

Fosh... :DDD

"Aquila non captat muscas."

(#121748) Ledi válasza Piftuka (#121747) üzenetére


Ledi
aktív tag

Én kapásból a K-val kezdődő és A-val végződő szóra gondoltam. ;]

(#121749) troller válasza Masato (#121743) üzenetére


troller
senior tag

A VPN céges szinten kötött, az elvileg megy most is és elérem róla a céges hálót, bár rettenet lassan.
A 100/20-as vezetékesem sebessége VPN-en keresztül leesik kb. 3/2-esre, míg a mobilnetemet megosztva a laptoppal simán megy ugyanezen a VPN-en keresztül 15/5-el, ami már bőven elég, csak a mobilnetemet pont nem az otthonról dolgozásra szeretném használni.
Viszont az ABAS a mobilnettel megy, a vezetékessel meg nem.
De ahogy írtam ez a probléma a cégen belül mindenkinél előjött kb. egy hónapja, akinek vodás lett a vezetékes nete a UPC után, pedig a UPC idején és az átállás után kb fél évig meg még működött.

Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC

(#121750) kabelmania27 válasza Ledi (#121746) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.