Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121151) balazs1956


balazs1956
senior tag

Sziasztok!
Pillanatnyi állás: ( 17.-e délután negyed kettő)
1270-es telefonra azt mondja, hogy a szám jelenleg senkihez sincs rendelve
Telefonos tv appikáció hibátlanul fut
PC-s TV applikáció WA103-as hibával kidob a firefox, és a chrome böngészőből egyaránt.

Van akinél jobb a helyzet?

(#121152) pjen válasza balazs1956 (#121151) üzenetére


pjen
félisten

Nekem megy a Tv mindenen, megy a My voda pc n. Ment a voda app mobilon egy órát, de már nem. Majd csak kialakul.

(#121153) AtHoS válasza pjen (#121152) üzenetére


AtHoS
nagyúr

"Összesen 4 eszközt párosíthatsz TV előfizetésedhez és egyszerre kettőn tudsz párhuzamosan tartalmakat nézni.
Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek, míg mobil eszközök esetén a törlés a Vodafone TV boxon a Selfcare alkalmazásban van lehetőség vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül."

Na szóval Ügyfélszolgálat megkerülhetetlen lesz mobil eszközök esetén, csodálkoztam is, hogy TV szolgáltatásnál nem lehet megnézni a VTV társított eszközöket :F

Ja igen, nincs csoda BOX-om és nem enged bejelentkezni mobilon, amin eddig működött
"Sikertelen hitelesítés. A fiók jelenleg zárolva van. (MA104)"

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121154) pjen válasza AtHoS (#121153) üzenetére


pjen
félisten

Nekem van 3 boxom, tudom nézni a Tv a Pc n egy mobilon es két tableten, nyilván nem egyszerre.+ a pc tudom tükrözni egy droidos philips tv re. A voda app az nem az adás, hanem a my voda mobilos megfelelője.

(#121155) Turtlelboy


Turtlelboy
csendes tag

tv.vodafone.hu-ra belépve próbálom elindítani valamelyik csatornát és ezt írja:
"Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1807)"
(több számítógépről is próbáltam többféle böngészőben /chrome, firefox/ is.)
Már nem először fordul elő ez, de nem tudom rá a megoldást. Eddig előbb-utóbb megjavult valahogy, de jó lenne tudni, hogy ilyenkor mi van, mert most már egy hete ez van. Azt hittem, hogy a nagy átalakítások miatt, de már 17-e van.
Ötlet?

Turtleboy

(#121156) pjen válasza Turtlelboy (#121155) üzenetére


pjen
félisten

Szerintem szedd le es rakd fel megint. Nem változtattál semmit, kijelző, kábel stb.

[ Szerkesztve ]

(#121157) tomp


tomp
félisten

Továbbra sem lehet belépni. Elfelejtett jelszóra pedig nem küldi az emailt. Zseniális munkát végeztek... :W

(#121158) AtHoS válasza pjen (#121154) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Én is tudnám, de nyomtam egy kijelentkezést a mobilon (közvetlenül előtte simán ment M4HD csatorna), hogy beállítsam az új jelszót, amit PC-n kellett megadnom böngészővel VODA fiókba belépéshez és írja is a gyakori kérdések oldalon, hogy azt kell használni.

"2022. július 11-től egységesítjük a vezetékes és mobil előfizetésekhez tartozó My Vodafone fiók adatokat, a Vodafone TV applikációba is a My Vodafone fiókodhoz használt email cím és jelszó párossal tudsz belépni."

Szóval az új jelszóval próbálkozva kaptam a fenti hibaüzenetet, de a kimásolt útmutató szerint Voda BOX spec menüjében lehet törölni eszközt, de nekem ilyen BOX-om nincs. Régi "hagyományos" BOX-om van (Kaon Mediabox), így Go Ügyfélszolgálat, de chates lehetőségre eddig nem akadtam

"A voda app az nem az adás, hanem a my voda mobilos megfelelője."

Ezt nem tudom miért írtad, eddig is tisztában voltam vele :F

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#121159) margithid


margithid
veterán

Ha ennyi hiba van, akkor valószínű hogy a sim aktiválás is központilag nem jó?

(#121160) LouiS22 válasza tomp (#121157) üzenetére


LouiS22
veterán

Teljesne véletlenül nincs másmilyen vodás (pl mobil) előfizetésed? Nálunk az lett a megoldás, hogy bekerült a tévé/net a párom mobil előfizetése mellé (valóban az ő nevén van a tévé is, én "csak" ügyintéztem és megbízott voltam). Egy próbát megér. Most fizettük ki mobilappból a számlát btw.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121161) mrlujoak


mrlujoak
veterán

Meglepetten látom, hogy zökkenőmentesen sikerült belépnem a mobilos előfizetési fiókomba, és ott virít az otthoni vodás szolgáltatás is.
Számla is, ami ugye épp az átállás alatt készült el, júli végi fizetési határidővel.
Mindez webes felületen.

Mobilos app felületen dettó, att is stimmel minden. Belépve az appban is megvannak a fülek, látom a tv és net előfizetésem.

Na, ez remek.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#121162) tomp válasza LouiS22 (#121160) üzenetére


tomp
félisten

Csak vezetékes van. Elég ez is tőlük.

(#121163) Adams84 válasza tomp (#121162) üzenetére


Adams84
tag

[link]

Ha csak otthoni szolgáltatásod van
Megújul My Vodafone online ügyfélszolgálatunk és elérhetővé válik a hozzáférések funkció!

Hogyan tudok belépni?
Lépj be megújult My Vodafone fiókodba korábban használt belépési azonosítódal és jelszavaddal.

Ha több címen is van Vodafone otthoni szolgáltatásod, vagyis több My Vodafone Otthoni fiókot is regisztráltál, megújult fiókodba legfrissebb fiókodhoz tartozó e-mail címeddel és bármelyik fiókodhoz tartozó jelszóval be tudsz lépni. Az első belépés után meg kell változtatnod jelszavad!

Fontos! Belépés után be kell állítanod Személyes biztonsági kódodat! Ennek segítségével a jövőben jelentősen meggyorsíthatod a telefonos ügyfélszolgálaton történő ügyfélazonosítást. Az egyedi, legalább 4 és legfeljebb 6 karakter hosszú, csak számokat tartalmazó kódot a Beállítások/Biztonsági beállítások menüpont alatt könnyedén beállíthatod!

Bizonytalan vagy a belépési azonosítóddal kapcsolatban?
Ellenőrizd e-mail üzeneteid, hiszen My Vodafone belépési azonosítódat az informatikai átállás után kiküldjük kapcsolattartói e-mail címedre.

[ Szerkesztve ]

(#121164) tomp válasza Adams84 (#121163) üzenetére


tomp
félisten

Igen ez a default sallangot olvastam. Igen így kellene működnie! Kellene!
Leállás előtt még működött. Most pedig:

Oké, elfelejtettem a jelszót. Megadom az email címet. Várom az emailt.... várom, várom, semmi! Nem érkezik meg...

(#121165) Adams84 válasza tomp (#121164) üzenetére


Adams84
tag

Biztos nem fut a neveden feltöltőkártyás/előfizetéses Vodafone mobilszám?
Nincs esetleg több szolgáltatási helyen (címen) vezetékes Vodafone szolgáltatásod?
(Ha ezekre nemleges a válasz, akkor szerintem az ügyfélszolgálat tud neked segíteni…)

(#121166) tomp válasza Adams84 (#121165) üzenetére


tomp
félisten

1 helyen lakom, 1 helyen használom a vezetékes vodkát.
Szerencsére nincs náluk mobil számom.

Ezeket nyilván tudnám szerintem... :U

(#121167) Adams84 válasza tomp (#121166) üzenetére


Adams84
tag

Jobb ötletem sajnos nincs, szerintem nyugodtan kérd az ügyfélszolgálat segítségét …

(#121168) Gubu0101 válasza mrlujoak (#121161) üzenetére


Gubu0101
veterán

Kiveve,hogy az otthon szolgaltas szamlat nem
lehet letolteni,minden mas muxik,ahogy irtad.

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#121169) LouiS22 válasza Adams84 (#121167) üzenetére


LouiS22
veterán

+1

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121170) makos0078


makos0078
tag

Régi fehér CB-n (4.01 / 2.2) jól sejtem, hogy nem lehet "fizikailag" letiltani a WPS gombot?
Tegnap a 2 éves fiam rájött, hogy azt meg lehet nyomni. Utána meg kb. 20 perc balf@szkodást követően én is, hogy azzal ki-be lehet kapcsolni a wifit...
Jó hülyén van kitalálva egyébként, azt rögtön észrevettem az admin felületen, hogy a 2,4 és 5 GHz ki van kapcsolva... visszatettem a "golyókat", ki is gyulladt a wifi ikon a CB-n... majd kb. fél perc után megint elaludt, és visszaugrottak a golyóbisok a kikapcsolt állapotra... ezt ismételgettem jó párszor. Többször újraindítottam, akkor meg bootolás alatt végig világított a wifi led, majd a végén aludt el.
Aztán rájöttem, hogy wps gomb kétszer megnyom, amire némi wifi led villogás után visszakapcsolja...
A kérdésre visszatérve, a wps gomb tiltható az admin felületen, de a wifi ki-bekapcsoló funkciót sajna így is tudja.

(#121171) mrlujoak válasza Gubu0101 (#121168) üzenetére


mrlujoak
veterán

Azt már rég megtanultam, hogy jócskán később próbáljam majd letölteni a számlát, mint ahogy az megjelent az oldalon/emailben.

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#121172) Adams84 válasza tomp (#121166) üzenetére


Adams84
tag

Esetleg töltsd le a MyVodafone applikációt a mobiltelefonodra, és próbálj azon keresztül jelszóemlékeztetőt kérni, hátha működik…

(#121173) kezo0 válasza LouiS22 (#121137) üzenetére


kezo0
addikt

Az meg sem fordult a fejedben, hogy esetleg vannak emberek, akik éjfélkor (sőt, annál később is) még ébren vannak…? Nyilván nem azért voltam ébren, hogy teszteljem a Vodafone-t.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121174) cocka válasza kezo0 (#121173) üzenetére


cocka
veterán

Bezony, mi vagyunk az "ügyeletesek". :)

(#121175) fant0mi válasza makos0078 (#121170) üzenetére


fant0mi
addikt

Egy kis pillanatragasztó megoldja a problémát. Úgy sem kell az a gomb semmire.

(#121176) Turtlelboy válasza pjen (#121156) üzenetére


Turtlelboy
csendes tag

Mármint mit kéne leszednem? (PC-n fut böngészőből). A gépben és gépen semmilyen változás nem történt.

Turtleboy

(#121177) tomp válasza Adams84 (#121172) üzenetére


tomp
félisten

Semmi változás.
Na majd ha lesz időm jövőhéten akkor bemegyek, hogy csinálják már meg azt amit elcsesztek...

(#121178) pjen válasza Turtlelboy (#121176) üzenetére


pjen
félisten

Valaminek kellett változni, mert nálam gond nélkül megy.

(#121179) Turtlelboy válasza pjen (#121178) üzenetére


Turtlelboy
csendes tag

Nem változott semmi. Azon a gépen alig van pár program, azok is a windows feltelepítése óta, ami már kb. egy éve volt.

Turtleboy

(#121180) cocka válasza pjen (#121178) üzenetére


cocka
veterán

Legyél már annyira rugalmas, hogy észrevedd, hogy ami eddig működött nála, karbantartás után meg hirtelen nem, az nem az ő hibája. :D Hanem a tuggyuk kiké. :DD

(#121181) ElektrikusDE válasza cocka (#121180) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Na nem!

Ne fogjunk már mindent Voldemort nagyúr-ra!

Egyértelműen a Vodefone hibája.

Ui:

Sajnos már Romániában is ugyanez a helyzet, kb. 10 napja...
Legalábbis Internet szempontjából, mivel szerencsére nekem nincs semmilyen TV vagy vezetékes telefon előfizetésem!
Nem tanulnak semmiből!
"Saját kárán tanul az ember – szól egy közmondásunk. Aztán ezt bővítették: más kárán tanul az okos, sajátján a buta, no meg azt is hallani: a bolond még a sajátján sem. "

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#121182) Faby


Faby
senior tag

Nos, az integráció nem lett tökéletes.
Weben belépve az otthoni fiókkal, először jelszót kell változtatni (engedi a régi jelszót beírni), majd kell a bizt.kód, megadtam neki xxyz formában, annak ellenére elfogadta, hogy elvileg nem megengdett az ismétlődő karakterek használata.

Belépés után valamiért a soha nem használt vezetékes szolgáltatásra ugrik. (régi alap net + alap telefon csomag, backupnak maradt meg a pandémia alatt a Digi mellett, aztán úgy maradt)

Viszont nem látom a szintén a nevemen lévő feltöltőártyás SIM adatait.

A telefonon belépve a mobilalkalmazásba meg nem látom az otthoni előfizumat.

Pedig ugyanazon néven, címen van mindkettő, ráadásul korábban biztos, hogy volt kapcsolat, mert felajánlott extra szolgáltatásokat (dupla adatmennyiség) a mobilalkalmazás, arra hivatkozva, hogy van vezetékes szolgáltatásom is a Vodánál.

Vagy én értettm félre valamit, és a feltöltő kártyás SIM nem számít mobilszolgáltatásnak?

[ Szerkesztve ]

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#121183) Toth_Jani válasza Faby (#121182) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Akkor véletlenszerűen csinálja, kinél hogy sikerült átállítani
Én csak a mobil előfizetéssel tudtam belépni, más lehetőséget nem is adott, alapból a mobilon lesz de a menüből tudok váltani.
Igaz a mobil előfizetésem meg már nem él, mivel feltöltőkártyás volt és nem engedték feltölteni.

(#121184) AtHoS válasza Faby (#121182) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nekem a feltöltős SIM-hez nem tartozott voda fiók (miért is kellett volna?), viszont most az átállással automatikusan megjelent a mobilszolgáltatásnál. Tehát elvileg nálad is ott kellene lennie, ha saját nevedre adategyeztetted korábban.

read-only mode on the forum

(#121185) MadMancs


MadMancs
veterán

Egyébként nem arról volt szó mindenkinek elküldik mi merre hány méter?
Legalábbis én nem kaptam semmit.
Az biztos hogy régi vezetékes loginra azt mondja nem oké.
Mondjuk nincs gáz mert mobil accal beenged, és ott van vezetékes. Csak olvasni valami biztonsági kódról amit meg kellene adni :F

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121186) Puro


Puro
aktív tag

Most vettem észre, hogy lehet igényelnem új modemet bár elég felszínes, hogy mit rejt a D3.1 Melyik volna az? :D

(#121187) cof válasza Puro (#121186) üzenetére


cof
veterán

1000M nethez adják Arris modem.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#121188) kezo0 válasza Puro (#121186) üzenetére


kezo0
addikt

Kiváncsi vagyok, tényleg engedi-e 1000-es netnél kisebb csomaghoz igényelni. Nekem pl. Filmbox+ szolgáltatás aktiválását kínálja fel a rendszer, és a folyamat végén sikertelen is. Persze nem írja ki, hogy miért, de szerintem azért, mert az én tévés csomagomhoz az nem jár.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121189) cocka válasza MadMancs (#121185) üzenetére


cocka
veterán

Hát akkor a tények a saját szemszögemből:

1. Teendőkről semmiféle tájékoztatást nem kaptunk egyik e-mail címre sem.

2. Korábbi e-mail címmel és jelszóval nem enged be. Se a honlapon, se a tv.vodafone.hu-n. Idióta hibaüzenetet küld, ami érthetetlen: Ezzel az e-mail címmel nem tudsz belépni, add meg azt az e-mail címed, amivel legfrissebb My Vodafone fiókodba lépsz be És az melyik?
Ehhez megjegyzés: A vezetékes szolgáltatásoknál eddig egynél több kapcsolattartói e-mail címet is meg lehetett adni. Ezek közül kiválasztható volt egy elsődleges. A többiek csak másolatot kaptak. Tök mindegy, hogy mi volt beállítva, mert ha mobilos és vezetékes szolgáltatásod is van, akkor a mobiloshoz megadott e-mail címed lesz az elsődleges.

3. Elfelejtett jelszóra nyomva, nem küld emailt. Utólag aztán rájöttem, hogy miért. (lásd feljebb!)

4. A másik elvileg teljesen független mobilos előfizetés email címére hajlandó elküldeni az elfelejtett jelszós emailt. Így már be tudok lépni az accountba. Biztonsági kódot nem kért.

Hiányosságok az accountban:

1. A fenti 2-es ponthoz: A beállításoknál a személyes adatokat csak egyszerre lehet módosítani. Ez azért probléma, mert nekünk egy vezetékes telefonszám van megadva és a szövegmező csak kétjegyű körzetszámot és hétjegyű telefonszámot fogad el. Következésképp ha vidéki hatjegyű számod van, akkor a hiányt kitölti az elején egy 6-ossal. Így alapból hibásan jelenik meg a számod.

2. Vezetékes számlákból nem lehet letölteni egyet se, csak az aktuálisat lehet befizetni és korábbi számlák sincsenek. (ha ezt a mobilos számláknál meg tudják oldani, hogy mindet letölthesd, akkor vezetékes számláknál miért is nem?!)

3. TV szolgáltatásoknál nincs is lista arról, hogy milyen eszközökre jelentkeztél be.
Megjegyzés: A tv.vodafone.hu-ra az új email címmel és jelszó párossal SEM enged be. Kiírja, hogy fiók zárolva. A médiabox meg működik.

4. Az internet díjából úgy vonja le az epack kedvezményt, hogy nem jelenik meg sehol. Szóval senkit ne tévesszen meg, hogy vmelyik vezetékes szolgáltatása ezerrel kevesebb lett.

5. Vezetékes telefonnál extra perccsomagokat ír ki Nonstop L-nél is. Extra adat vásárlása gomb értelmezhetetlen.

(#121190) cocka válasza kezo0 (#121188) üzenetére


cocka
veterán

Az a Filmbox meg NET4 aktiválható lenne nálam is papíron 0 Ft-ért. De az ugye nem derül ki, hogy mint a voda előfizetője, ezt ingyenesen igénybe veheted vagy amúgy a fizetős accountodat beregisztrálhatod vagy nem értem.

(#121191) tomp válasza cocka (#121189) üzenetére


tomp
félisten

Szóval akkor ez inkább mobilos fejlesztés volt, a vezetékest meg összehányták, kókányolták hozzá. Kókányfone de tényleg... Szerintük ez így rendben van? Röhej de tényleg...

(#121192) Puro válasza kezo0 (#121188) üzenetére


Puro
aktív tag

Meg tudtam rendelni de a visszaigazolásnál kaptam egy nagy szürke felületet és a rendeléseim menüpont alatt sincs. Valószínűleg nem ment át a rendelés. :D

[ Szerkesztve ]

(#121193) kezo0 válasza Puro (#121192) üzenetére


kezo0
addikt

Kösz, most sokkal jobban érzem magam. Ezek szerint nem csak engem szívatnak. :P

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121194) kezo0


kezo0
addikt

Azért vannak itt szép történetek. :)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121195) cocka válasza kezo0 (#121194) üzenetére


cocka
veterán

Nem ez az érdekes, hanem hogy közben szedik-e érte a pénzt vagy ők fizetik-e önszántukból, mert ha nem, akkor végül is nekik ingyen van.

Ez kb. az a szint, amikor az élő embernek bizonyítani kell, hogy él, mert "adminisztratíve" halott. Viszont ha nagyon akadékoskodnak, hogy de emberünk márpedig halott a nyilvántartás szerint, akkor simán végrehajthat bármilyen bűncselekményt, hiszen egy halottat nem lehet felelősségre vonni.

(#121196) kezo0 válasza cocka (#121195) üzenetére


kezo0
addikt

Na de ha az átállás „eredményeként” törlődött a rendszerből az előfizetésük, akkor ugye számlákat sem fognak kapni a későbbiekben. És akkor mire fizessenek?
Mindenesetre nem szívesen lennék a helyükben, mert hosszú távon ez biztosan nem működhet így, és előbb-utóbb még ők lesznek a hunyók, amiért „lopják” a szolgáltatást.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#121197) Toth_Jani válasza kezo0 (#121196) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A munkahelyemen ADSL szolgáltatás van (mert más nem akar kábelt húzni a telephelyre), a cégnek már a második új tulajdonosa van, vagy 2 éve nem küldtek számlát de a szolgáltatás működik.

(#121198) cocka válasza Toth_Jani (#121197) üzenetére


cocka
veterán

Minek azt küldeni, elérhetővé tenni.. Lassan ott tartunk, hogy hasukra ütnek, kitalálnak egy aktuális havi díjat, fizesd be, aztán majd utólag láthatod is, hogy miért annyit fizettél amennyit. :U

(#121199) gduck válasza tomp (#121191) üzenetére


gduck
addikt

Nálam sikerült majdnem minden gond nélkül megoldani, régi (vezetékes) számlák nem érdekelnek, az egyenleg ott lenne az újon, ha le lehetne tölteni. De azt se lehet :(

Nem csoda, hogy nem 100%-os az ilyen migráció. Jelezni kell az ügyfélszolgálaton. ;)

#121194kezo0: Mivel számlát kaptak, tuti a migrációnál tűntek el a rendszerből. Ergo az a megállapítás, hogy a 4. ügyintéző már értett hozzá, TÉVES :)

Saját sztori, UPC-s idők: szolgáltatás módosítás, + TV csomag. Másnap megyek haza, se TV, se Internet, se telefon. Kinézek az oszlopra, kábel lóg. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol közlik, felmondtam a szolgáltatást :D Szerencsére másnap egyből visszakötöttek és a .chello végű (ezeket akkor már nem lehetett létrehozni, csak törölni) e-mail címeket is újra létrehozták.

[ Szerkesztve ]

(#121200) NoOne1976 válasza cocka (#121198) üzenetére


NoOne1976
őstag

A korábbi számlák menüpontban az szerepel, hogy "Itt láthatod az elmúlt 13 hónap számláit". Persze nálam csak egy darab számla van ott.
Ha meg úgy értik, hogy innentől kezdve indul a 13db, akkor azt kellene kiírni. :W

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.