Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121951) LouiS22 válasza gduck (#121950) üzenetére


LouiS22
veterán

Pénzügyi tudatosság. De értem, hogy mire gondolsz (ugyanarra, amire én :) ).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121952) Toth_Jani válasza gduck (#121950) üzenetére


Toth_Jani
őstag

És tényleg megcsinálták, na ezért tartott ez ilyen sokáig új számlakép van.
Valaki1-2 hónapja panaszkodott hogy 1 lapra írták az ÁSZF-t, na ez legalább 5 oldal, és a végéről az okosságok is lemaradtak.

[ Szerkesztve ]

(#121953) pjen válasza LouiS22 (#121949) üzenetére


pjen
félisten

Nem is kell félre rakni. Én megkérdeztem, aztán elküldtem. Lekönyvelték a helyére.

(#121954) LouiS22 válasza pjen (#121953) üzenetére


LouiS22
veterán

Pláne.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121955) cocka válasza Toth_Jani (#121952) üzenetére


cocka
veterán

Ja, az én voltam. 12 oldalt foglaltak össze egy A4-esben. Direkt kinyomtattam. Ha puskának van nyomtatva, akkor jó. Egyéb esetben szánalmas.

(#121956) Fruityloops


Fruityloops
tag

Sziasztok! Nekem is már totál elegem van a vodafone-ból minden téren. Amióta átvette a upc-től egy kalap sz@r, káosz van minden téren náluk, mind a számlázás, weboldal, applikáció, ügyintézés stb.

A tegnapi nap lett végleg elegem belőlük, ugyanis ők nem küldtek egy tv internet csekk számlát ugye, ami minden hónapban érkezni szokott. Nem jött, és nem tudtuk befizetni a tévé internetet. Ezek után én felhívtam őket, és elintéztem küldjenek pót csekket, ami meg is jött kb. aznap, ami a befizetési határidő, és szegény apám elment rögtön befizetni, ahogy megjött a pótcsekk 2 napja, erre a rohadt voda küld egy olyan sms-t, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem fizettük be..na itt borult el az agyam, és ez írtam nekik:

"Tiszteletem!
Mivel képtelenség önöknél bárhol panaszt tenni, így itt teszem meg! A tévé internet számlája nem jött meg kb. 2 hete amikor szokott, édesapámnak mondtam, hogy felhívom önöket, mert nem tudjuk befizetni! Kb. 1 hete az ügyfélszolgálatostól kértem küldjék a csekket már, mert nem kaptunk, elnézést kértek, és küldenek pótcsekket ezt mondták! Ami tegnap érkezett meg, édesapám azonnal ment is vele postára, ha már önök nem küldték a csekket, és még nekünk kellett kérni! Erre van pofájuk azt küldeni ma sms-ben, hogy nem fizették be időben és hátralékuk van, mikor maguk nem küldték a csekket, és pótcsekket kellett kérni, maguk miatt nem tudtuk""

(#121957) jeni válasza Fruityloops (#121956) üzenetére


jeni
félisten

Sajnos minden családnál ahol UPC/Vodafone van ott ez fenn áll!
Érdemes átállni a VODAFONE APPLIKÁCIÓN KERESZTÜL a havi díj befizetésére.

(#121958) zzola válasza Fruityloops (#121956) üzenetére


zzola
félisten

Nem védem a szolgáltatót, de miből gondolod, hogy nem küldtek csekket? Gondolom az megvan, hogy csekken befizetett összeg nem jelenik meg a szolgáltatónál 1 nap alatt. Lehet online is fizetni illetve lehet utalni is. Panaszt pedig lehet írásban, szóban és telefonon is benyújtani...

(#121959) fox4


fox4
csendes tag

Felhívtam a vodát és azt mondták, hogy lakossági ügyfeleknek nem jár publikus IP, így véleményem szerint problémás megoldani a seedelést. Tudtok erre megoldást, mondjuk olyan szolgáltatót, ami publikust ad?

(#121960) Intruder2k5 válasza fox4 (#121959) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A Voda is publikus IP-t ad, ott valami félreértés történt, minek során össze lett keverve a publikus IP cím a fix IP címmel.

(#121961) woodworm válasza fox4 (#121959) üzenetére


woodworm
veterán

Milyen hgw van nálad? A voda saját hálózatán vagy, vagy a telekomoson?

(#121962) cocka válasza Intruder2k5 (#121960) üzenetére


cocka
veterán

Egyszerre hányat ad vajon, ha csak egy sima modemre kötsz egy switchet?

(#121963) woodworm válasza cocka (#121962) üzenetére


woodworm
veterán

Ugyanúgy megkapod a szerződés szerinti 3-at.

(#121964) tasp válasza fox4 (#121938) üzenetére


tasp
tag

Szia,
követem én is a topikot, mert hasonló gonddal küzdök, CH7465VF modem és ipv6-om van.
Portot tudsz nyitni a modem felületén.

(#121965) kabelmania27 válasza tasp (#121964) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
1270-es számon vagy my vodafone oldalon kapcsold ki az ipv6-ot.

(#121966) loulou válasza kezo0 (#121114) üzenetére


loulou
kezdő

"No, hát már több mint egy órája júl. 17. van, de persze a tv.vodafone.hu-ra továbbra sem lehet bejelentkezni... WA103 hibakód."

Már aug. 14. van, nálam még mindig ez az üzenet és hibakód van. Nem enged bejelentkezni se a régi, se az új jelszóval. Másoknál is jelentkezik az a probléma?

(#121967) pjen válasza loulou (#121966) üzenetére


pjen
félisten

Mivel akarsz belépni? Nálam telon, tableten, PC n gond nélkül megy nem is kellett másik jelszó.

(#121968) so_ha


so_ha
senior tag

Sziasztok! A hozzáértők segítségét kérném itt is (Samsung tv topicban még nincs megoldás.). Édesanyámnak vettem egy Samsung UE43AU9002 tv-t, amit tegnap üzemeltem be, de pár csatornát nem sikerült megtalálni. A szolgáltatója a Vodafone/UPC, és a keresésnél az automatikus hangolás 180 körüli csatornát talált (pedig csak kábel, és digitális opció volt beállítva, és Smart Card van a tv-ben), de pl. az RTL Klub, és a PRIME nem volt a találati listában. A 08.05-től érvényes csatornalista szerint az M5 és a TV2 között lenne az RTL, de míg az előző kettőt megtalálta a Tv, az utóbbit nem (így van a Prime-al is, mert a mellette lévő két csatorna a LifeTv és a Story4 bejött). A kérdésem az lenne, hogy a fentiek tudatában létezik olyan kézi hangolási technika / frekvencia tartomány, ahol a hiányzó adókra rákereshetek? A segítséget előre is köszönöm!

(#121969) zzola válasza so_ha (#121968) üzenetére


zzola
félisten

Elvileg manuálisan meg lehet adni, hogy mely frekvenciától kezdjen keresni a TV. Mi van, ha nem automata keresést indítasz?

[ Szerkesztve ]

(#121970) pjen válasza so_ha (#121968) üzenetére


pjen
félisten

Ha megnézed a csatorna listát csak az alap csomagban van az M5 es a Tv 2 között az RTL , egyebként jó pár csatorna van köztük.

(#121971) so_ha válasza zzola (#121969) üzenetére


so_ha
senior tag

A manuálisnál nem tudtam, hogy milyen paraméterekkel kellene indítani a keresést, ezért próbáltam az automatikust. Ha esetleg valaki meg tudná adni, hogy mi az alsó/felső frekvencia amitől érdemes keresni, illetve milyen modulációra kellene állítani azt megköszönném, mert akkor úgy is megpróbálnám a beállítást. Vagy ha valaki konkrétan tudná, hogy a fenti két adó milyen sávon jön be, akkor arra keresnék, és nem kellene nulláról kezdenem a csatornasorrend beállításokat.

(#121972) kabelmania27 válasza so_ha (#121968) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Elvileg lehet frekvenciára keresni illetve vannak tévék ahol tól-ig tartományt is betudsz állítani, a tévé használati utasításában elvileg le van írva a csatornakeresés.
ITT nézd meg, hogy mely frekvenciával van probléma.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek és milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bejövő jelerősség.

(#121973) so_ha válasza pjen (#121970) üzenetére


so_ha
senior tag

Édesanyámnak alap csomagja van. A listában egymás mellett vannak felsorolva a csatornák, de nem tudom, hogy ez frekvenciában is így van?

(#121974) Dzsekó válasza so_ha (#121968) üzenetére


Dzsekó
addikt

Nálunk is volt ilyen, igaz, hogy más szolgáltatónál és TV-vel. A megoldás az volt, hogy az auto keresésnél a frekvencia lépésközt kellett 8kHz-ről levenni 1kHz-re. Legalább 2x annyi volt a keresési idő, de így nem ugrott át csatornákat. Nem tudom, hogy Samsungnál lehet-e ilyen lépésközt állítani.

(#121975) so_ha válasza kabelmania27 (#121972) üzenetére


so_ha
senior tag

Ez a frekvencia táblázat egy nagyon nagy segítség volt, amit köszönök szépen! :R
A hiányzó 3 adó mind azonos frekvencián vannak, így megpróbálok azokra rákeresni.

A modulációt milyen értékre kell állítanom? Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik. Erre van valami 5letetek?

Nincs sem osztó, sem csillapító. A saját tévémen tudok jelszintet nézni, de édesanyámnál még nem találtam rá. Édesanyám máshol lakik, így majd a próbálkozás/ok után tudok majd visszajelezni, hogy megoldódott e a probléma.

(#121976) so_ha válasza Dzsekó (#121974) üzenetére


so_ha
senior tag

Ezt az 5letet is megpróbálom, köszönöm szépen! :R

(#121977) kabelmania27 válasza so_ha (#121975) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha nincs elosztva a koax és csillapító sincs bekötve az összes muxnak meg kell lennie.
64QAM, szimbólumsebesség 6900.

[ Szerkesztve ]

(#121978) so_ha válasza kabelmania27 (#121977) üzenetére


so_ha
senior tag

Hálás köszönet! :R
Este jelentkezem az eredménnyel.

(#121979) paramedic


paramedic
aktív tag

Komolyan nem lehet technikai problémát bejelenteni hétvégén telefonon? Ha végignyomkodom a menüt, akkor közli, hogy ez a csoport hétköznap 8:30 után érhető el.

(#121980) zzola válasza so_ha (#121971) üzenetére


zzola
félisten

[link]
Itt találsz segítséget illetve településre lebontott frekvencia táblázatot...

(#121981) cocka válasza so_ha (#121971) üzenetére


cocka
veterán

Manuális csatornakereséshez nem feltétlen kell a frekvenciatartomány, mert van itt egy frekvenciakereső:

[link]

Ezeknél csak azt nem értem, hogy miért nem lehet a frekvenciákat növekvő sorrendben felsorolni úgy, hogy mellé írják az adott frekvenciához tartozó csatornákat.

Nálam a többsége ilyen paraméterekkel jön: bitsebesség: 6900 és QAM 256

HBO-k: 6900, de QAM 64

Helyi TV-k: 6000 és QAM 64

(#121982) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Ha a fehér CB-n zölden villog a föl/le irányú nyíl, az mit jelent? Hiába áramtalanítom, a pirosan világító jelekből ennyi lesz. (Felső, wifi jel zöld, alatta föl/le nyíl zölden villog).
Se tv, se net órák óta.

(#121983) loulou válasza pjen (#121967) üzenetére


loulou
kezdő

PC-n próbálok belépni különböző böngészőkkel, de ezt írja ki július óta:

"Nem sikerült az azonosítás. Érvénytelen felhasználónév vagy jelszó. (WA103)"

(#121984) cocka válasza loulou (#121966) üzenetére


cocka
veterán

Mert valószínűleg nem a jelszó a probléma, hanem az email cím.

Ha van mobilszolgáltatás és vezetékes is, elvileg az összevonás után a mobilos kapcsolattartói email címed lesz az új email cím a vezetékes szolgáltatásokhoz is. Erről egyébként több emailt is küldtek a régi meg az új email címre is, hogy milyen email címmel fogsz tudni belépni pl. a weben a myvodafone-ba.

Ugyanazzal a címmel fogod tudni használni a tv.vodafone.hu-t is. De célszerű jelszót változtatni.

Ha csak vezetékesed van, elvileg a régi email cím marad.

(#121985) pjen válasza loulou (#121983) üzenetére


pjen
félisten

1270, vagy felhasználó név és jelszó csere esetleg.

(#121986) so_ha válasza so_ha (#121978) üzenetére


so_ha
senior tag

Először is mindenkinek köszönöm szépen a segítségét! :R

A megoldás az lett, hogy "szakértői módban" lehetett kézi vezérléssel frekvenciákra keresni, mert az automata keresés kihagyott párat (hiába volt kb. 180 körüli találat). Így kabelmania27 által adott frekvenciatáblázattal megtaláltam a hiányzó adókat (a moduláció QAM256 lett az ajánlott QAM64 helyett). Így nem kellett a csatornasorrendet újra szerkeszteni. :R

Ezt a kérdést megpróbálom a Samsung Tv topikban is feltenni: "Még egy kérdésem lenne, hogy hiába van magyar menüre állítva a tv, az ékezetekbe belekavarodik."

(#121987) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#121982) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szinkronizálási folyamatot jelent, letöltési csatornát keres a modem, mivel nincs jel a koaxon az egész tartományon végig megy és utána újra kezdi, ezt addig csinálja amíg nem lesz jel, ezért nyugodtan áramtalanítod, ha visszajönnek a tévé adások visszakapcsolhatod elvileg hamar szinkronizál mert a korábbi letöltési csatornákra fog hangolni.

[ Szerkesztve ]

(#121988) #82860288 válasza NoOne1976 (#121982) üzenetére


#82860288
törölt tag

Nincs netszolgáltatásod.
Üfsz-t próbálhatod hívni 1270-en.

(#121989) fant0mi válasza so_ha (#121986) üzenetére


fant0mi
addikt

Észtországra kell tenni a lokációt (nem a tv nyelvét), akkor tudja a műsorújság a magyar ékezeteket.

(#121990) so_ha válasza fant0mi (#121989) üzenetére


so_ha
senior tag

Ez szuper, köszönöm szépen! :R
Már csak az a kérdés, hogy a lokációt merre keressem a tv-ben?

(#121991) kabelmania27 válasza so_ha (#121986) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Majd nézd meg, hogy milyen a jelerősség és a minőség.

[ Szerkesztve ]

(#121992) pjen válasza so_ha (#121990) üzenetére


pjen
félisten

Aza baj, hogy ahhoz nagy valószínűséggel újra kell kezdened mindent. A lokáció mikor kezded a telepítést éy kiválasztod az országot. Én finnt szoktam ilyenkor választani, de lehet már az észt a jó. Lehet kiválasztod észt országot, autómata keresés és minden jó lesz. Viszont ha lehet olyant válassz amivel egy idő zónában vagyunk, másképp a műsor újság nem lesz jó. Német, szlovák stb.

(#121993) so_ha válasza kabelmania27 (#121991) üzenetére


so_ha
senior tag

Eddig öröm, és boldogság van, így azt nem néztem meg, de ha legközelebb átmegyek édesanyámhoz az ékezetek beállítása miatt, majd arra is rákeresek. Még egyszer köszi a segítséget!

(#121994) so_ha válasza pjen (#121992) üzenetére


so_ha
senior tag

"nagy valószínűséggel újra kell kezdened mindent"
Azt nagyon nem szeretném ... hátha van más megoldás is.
Korábbi tv-nél egy szerelő már megoldotta újrahangolás nélkül is ... valahogyan.

(#121995) Fruityloops válasza zzola (#121958) üzenetére


Fruityloops
tag

Mert nem küldtek a múlt haviról csekket, ennyire egyszerű. Minden hónapban küldték a tévé internet csekket, most nem küldtél. Két hetet vártunk rá, és azért hívtam fel őket, hogy miért nem küldik lassan lejár a határidő be kéne fizetni, mondják küldenek pót csekket elnézést kértek nem tudják miért nem ment ki a csekk. Erre ahogy írtam, a határidő napján jött meg a pótcsekk, és rohant apám szegény befizetni, erre este kapta az smst, hogy késedelmi díjat számítanak fel, mert nem lett befizetve... :((( Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!

(#121996) cocka válasza Fruityloops (#121995) üzenetére


cocka
veterán

Az ő baromságuk miatt, az ügyfél szív!

Náluk ez így szokott lenni. Többször írtam már hasonlót. Csoportos beszedés továbbra sincs levonva. :DDD

(#121997) LouiS22 válasza Fruityloops (#121995) üzenetére


LouiS22
veterán

Félve kérdem meg, hogy 2022-ben miért jó csekken fizetni?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#121998) jeni válasza LouiS22 (#121997) üzenetére


jeni
félisten

a párom irtózik a mobilon keresztüli befizetéstől,főleg,hogy meg kell adni a banki adatokat.

(#121999) woodworm válasza LouiS22 (#121997) üzenetére


woodworm
veterán

Jelen helyzetben, amikor gatya a számlázási rendszerük és mindegyik fizetési forma problémás lehet, nem teljesen mindegy, hogy ki, mit preferál?

(#122000) pjen válasza LouiS22 (#121997) üzenetére


pjen
félisten

Csoportos beszedés? Ha Te megbízod a bankot akkor a bank és a szolgáltató majd egymásközt leboxolja. Én például gépről utalok van, hogy egy hét is eltelik mire néhol lekönyvelik. Mi közöm hozzá.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.