Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Meggyi001:] A Lidl Silvercrest kenyérsütő jó?.........Jelentem:Jó!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr. Y:] Motoros sztorik #05
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Gabbo
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Le szeretném írni mi történt velem, hátha választ kapok a kérdésemre.
6 éve vagyok Telekom otthoni szolgáltatás előfizető. Már több dolgot vásároltam a szolgáltatótól, előfizetés mellé. (TV, Xbox, stb..). Általában minden rendben ment a rendeléssel, 1-2 napon belül szállították is az eszközt.
Itt idéznék a t-home.hul/akossagi/keszulekek/szallitasi_es_fizetesi_feltetelek oldaláról pár sort:
A munkanapokon 13:00 óráig munkatársunkkal véglegesített megrendelést a következő munkanapon 20 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Amennyiben a rendelés adatainak megadásakor a rendszer által megadott nap (a szállítás várható időpontja) nem megfelelő, a vevő kérheti a szállítási időpont módosítását. A házhozszállítás időpontjának egyeztetése a rendelés beérkezését követően a munkatársunk által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel során történhet.
Gondoltam rendelek egy táblagépet. Hétfőn leadtam a rendelést telefonon. Direkt rákérdeztem, minden rendben van? Nincs kizáró ok? A válasz: persze uram, minden rendben van, a My T-home webes felületén nyomon tudja követni a rendelést, GLS fogja szállítani. Nagyszerű, akkor gondolom egy két nap és megkapom.
Szerda: A webes felületen semmi sincs a rendelés menüpont alatt, gondoltam rákérdezek, hogy áll a dolog.
Válasz: a rendszer szünetelteti a rendelést, mert tartozása van. (persze nem volt) Na behajtási osztályt felhívni, rákérdezni. Ja, nincs tartozásom, csak valami dátumot át kelet javítani.
Csütörtök: Rutinszerűen T-home felhív, rákérdez. Ó, már keresték, csak nem érték el, de nem a GLS, hanem a szuperszerviz hozza a tabletet. A szuperszerviz felhív, rákérdez, ők ugyan nem kerestek. T-home visszahív, 13 perc várakozás, Válasz: a rendszer 5 perce törölte a rendelést, de újra elindítjuk önnek. Nagyszerű, akkor holnap megkapom. Erre azt mondja a hölgy, hogy 30 nap a határidő. Elnavigáltam a munkáltatója weboldalán található általam fentebb idézett szöveghez, mert kíváncsi voltam mit szól. Jéé, ő ezt nem is tudta.
Miért kell szórakozni? Miért nem lehet az első hívásnál mindent zökkenőmentesen elindítani? Miért nekem kell telefonálgatni és kikönyörögni belőlük, hogy probléma van a rendeléssel? Miért írogatnak 1 munkanapos szállítási határidőt, ha nem tartják be?
[ Szerkesztve ]
Nem fogok senkivel levelezgetni! Ha kell amit árulok, cserélek HÍVJ!!!
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ALKALMI VÉTEL!ThinkPad 13,3"FullHdIPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz)Vil.bill.8GBDDR4,256/512GB SSD,Jó akku
- Acer játékra is,15,6",i7 6500(4x3,1Ghz)Geforce GT940 4!!/6GB VGA,16GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Sony A9 III + Sony 300mm GM 2.8
- Lenovo Thinkpad X1 Carbon 4: i7-6600u 5: i7-7600u 6: i7-8650 7: i7-8665u 8: i7-10610u 9: i7-1185G7
- LENOVO 15,6",7.gen.core i5,8GB DDR4 RAM,512GB SSD,Új töltő,jó akku, szép állapot