Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1901) Snoop-y válasza Bici (#1899) üzenetére


Snoop-y
veterán

Adsz priviben számot? Megnézem a profilodat mire van beállítva.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#1902) Bici válasza Snoop-y (#1901) üzenetére


Bici
félisten

pü ment.

(#1900) juliabrilke: Ha lesz időm, és engedélyt kapok rá, akkor én is átszervezem a kábelezést a házban, de egyelőre se időm, se kedvem falat vésni. :B

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#1903) juliabrilke


juliabrilke
addikt

Kis segítség kellene! 9 jegyű kódot kér a 1412-n. Most költöztem és valamelyik doboz legalján van a szerződésem. Ezt valaki meg tudja nekem mondani vagy reménykedjek a boltban, hogy nagyobb szerencsém lesz?
(internet + telefon költöztetés Székesfehérváron)

(#1904) Steven válasza T-online (#1889) üzenetére


Steven
addikt

köszi meggyógyult viszont a feltöltésem csak 7-9k néha 10:D amióta bekötötték , szóval azzal lehet valamit csinálni vagy az ez van azt csá ? Viszont a letöltésem meg több mint 2mb csak tegnap este szarakodott valamiért , miután újra indítottam jó lett:)

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#1905) Ebit válasza juliabrilke (#1903) üzenetére


Ebit
addikt

Számládon is megtalálod.

(#1906) Gambit


Gambit
őstag

Jelentem, szolgáltatót váltottam, és úgy tűnik, megoldódtak a netszakadásos problémáim. Ha valaki nem tudná, mi volt a gondom, itt van az előzmény. Szóval szerencsére nem lett igaza kedves t-online fórumtársunknak, mivel nemhogy rosszabb lenne a helyzet, hanem sokkal jobb.

Most éppen ennyi ideje vagyok a neten szakadás és mindenféle probléma nélkül:

Connection Up Time : 4 Days, 9:18:14

Szóval akinek hasonló problémája van, annak csak azt tudom ajánlani, hagyja a francba a 1412-t, meg a 1400-t, meg az egész tréonlányt (gratulálok...), és váltson.

:K

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#1907) juliabrilke válasza Ebit (#1905) üzenetére


juliabrilke
addikt

:B

Az is nehéz téma lesz. Bemegyek inkább személyesen. Egyébként próbáltam bejutni a telefonos ügyfélszolgálathoz a telefon ügyintézés menün keresztül (mert ügye azt is kell áttelepíteni), de meguntam a zenét, mert persze mindenki foglalt volt.

Személyesen remélem hamarabb le tudom intézni. Gondolom a címen nem sok velem azonos nevű emberke lakik. :DDD

(#1908) Kobe


Kobe
veterán

ha szombaton (72 órája) bejelentettem a hibát, és még csak vissza sem hívtak egyeztetni, nem hogy emgcsinálták volna, akkor vajh lehet verni az asztalt, vagy a 72 óra munkanapokban értendő ? mert ok h hétvégén jelentettem be, csak elég szomorú h egyáltalán be kellett jelenteni .... harmadszor...

(#1909) Ebit válasza Gambit (#1906) üzenetére


Ebit
addikt

A gond ott van, hogy nem mindenki tud másik szolgáltatót találni.

Végül melyik ISP -re váltottál?

(#1910) lymmz válasza petne (#1886) üzenetére


lymmz
csendes tag

Nagyon csinos kis eszköz, a közepén lévő T-Home (a képen nem értem miért T-Com van) felírat egy tükörre van rávasalva, engem meggyőzött. :)

http://www.tamasnaplo.hu

(#1911) petne válasza lymmz (#1910) üzenetére


petne
őstag

Nem itthoni fotó, külföldi honlapon találtam erre a képre... ;)

(#1912) Gambit válasza Ebit (#1909) üzenetére


Gambit
őstag

Igen, elhiszem, hogy ez probléma lehet.

GTS Datanetre álltam át. Segítőkészek voltak nagyon. Minden zökkenőmentesen ment.

''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford

(#1913) Kobe


Kobe
veterán

kicsit kezd tele lenni a f*szom az ügyfélszolgálattal. Kezdődött azzal, hogy telepítés után 2-3 napig nem működött a telefon egyáltalán, szerelő a harmadik napon jött vissza és mivel a net is szar volt, akkor a két javítást letudták egyszerre. Ez kicsit unkorrekt emgoldás ha a telefonnak semmi köze nem volt a netes gondhoz mért csak akkor javították. Aztán a rokonok elkezdtek panaszkodni hogy nem lehet hívni minket, azt mondja be nincs ilyen szám, sőt egy időben én sem tudtam hívni. Router kapcsolgatással ez általában megoldódott - úgyahogy. Aztán feltűnt hogy megint nem jó, megint bejelentettem (egy másik panaszbejelentésben utaltam rá, hogy az is problémás, hol jó hol nem jó, akkor azt mondták a másik hiba kezelésével jó lesz az is), jött a szokásos 72 óra duma. Ez mai napon letelt. Azt az ígéretet kaptam h ha a hibát elhárítani nem is tudják, de 72 órán belül értesítene h hogyan fog zajlani a javítás vagy hogy jó e. Természetesen nem jött semmilyen értesítő, szerelés sem volt, ugyanolyan szar. Újra felhívtam őket. Szokásos továbbítjuk a szerelőknek a problémát duma. Rákérdeztem, hogy akkor a 72 óra újraindul? Nem, ez még az előzőben kerül számításra. Remek, az már lejárt.
Nincs semmi probléma azzal, ha nem tudják ennyi idő alatt kijavítani, de:
-több probléma volt a dologgal, mégsem jó az a nyamvadt ADSL telefon, 2 hete a telepítés óta használhatatlan.
-többször lett jelezve a probléma, ígéretet adtak h legalább tájékoztatnak h mivan. Nem történt meg
-most emgint várhatom a szerelőt aki majd megint nagykegyesen közli, hogyha egyéb helyen tartózkodok, jó lenne 10 de inkább 5 percen belül hazaérni mert neki csak ekkor jó. Van más elfoglaltságom is, két hete nem működik, a telepítés is 3 nap volt amit gyak itthon kellett végig ülnöm mert jönnek nem jönnek, persze előtte leinformálni hogy mikor nem voltak képesek...

Ezek után azt hiszem, még ha a működő szolgáltatások jók is, elmehetnek a sunyiba....nem azért mert a bejelentés óta nem csinálták meg, hanem mint kiderült soha nem is működött a szolgáltatás ebben a formában. :W

(#1914) linus89


linus89
tag

elég sok helyen azt olvasni hogyha vdsl nem elérhető akkor adsl2őt kötnek ami a csövön kifér módszerrel(24/1 max)

szerintem ez elég korrekt.

(#1915) Ebit válasza Gambit (#1912) üzenetére


Ebit
addikt

Bizzunk benne , hogy tartosan igy is marad.

(#1916) juliabrilke


juliabrilke
addikt

A központban azt meg tudják mondani, hogy a vonalam alkalmas-e a 25/5-ös csomagra?

Mert az ügyfélszolgálatos hölgy ebben tegnap nem tudott segíteni.

(#1917) Ebit válasza juliabrilke (#1916) üzenetére


Ebit
addikt

Igen , kérsz egy vonalvizsgálatot, és az alapján, már látják, hogy a te lakóhelyeden, mik a lehetőségek, valamint, egyedileg is vizsgálják, és itt a nagy sebességeknél, már korrekten, csak akkor kötik , rá ha a mérések is igazolják a sávszélt.

(#1918) juliabrilke válasza Ebit (#1917) üzenetére


juliabrilke
addikt

Szuper!

Ez hol is lehet kérni pontosan? Személyesen az ügyfélszolgálatnál vagy 1412-es számon?
Mondjuk eslőre a telefon és internet átköltöztetést kellene megcsinálnia a T-online-nak.

(#1919) Snoop-y válasza juliabrilke (#1918) üzenetére


Snoop-y
veterán

Mondasz egy telószámot priviben és megmondom elérhető e?

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#1920) juliabrilke válasza Snoop-y (#1919) üzenetére


juliabrilke
addikt

Nagyon köszi! :R Küldtem privát üzenetet! :C

(#1921) (Bundás)


(Bundás)
addikt

Olyan problémám lenne, hogy nem tudok bejelentkezni a t-home.hu oldalon, csomagot szeretnék váltani. Már több mint egy éve használom a szolgáltatást, de sose használtam az online funkciókat. Megadtam neki a szerződésben leírt MT azonosítót, az alatt szereplő 4 jegyű jelszót, de semmi. Próbáltam belépni az MT azonosító első 5 karakterével, mint jelszó sikertelen, E-mail cím, ügyfélazonosító sem működik. T-online-os E-mail címem nem használtam sose, de oda se tudok belépni. :)

Valami tipp?

(#1922) petne válasza (Bundás) (#1921) üzenetére


petne
őstag

A t-home.hu oldalon lévő online alkalmazások még nem tökéletes sajnos, ezért a telefonos ügyfélszolgálatot javaslom.

(#1923) Tiszteletes válasza (Bundás) (#1921) üzenetére


Tiszteletes
aktív tag

A 4 jegyű azonosító időközben 5 jegyre hízott, mégpedig olyan módszerrel, hogy az eddigi 4 mögé kell még vésni egy "0"-t. Egy próbát megér!

Üdv,
D.

Miért... vagytok... gyengék???! Játtszatok!!!

(#1924) (Bundás) válasza Tiszteletes (#1923) üzenetére


(Bundás)
addikt

Huhu így sikerült. :R Ám csomag váltást merre lelek, vagy mi módon tehetem meg onlány. :U

(#1925) Snoop-y válasza juliabrilke (#1920) üzenetére


Snoop-y
veterán

Szia,

Sajnos nem vdsl képes egyelőre:

ADSL létesíthetőség: Az ADSL szolgáltatás létesíthető.
Az elérhető maximális sávszélesség: 8 Mbps

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#1926) (Bundás) válasza (Bundás) (#1924) üzenetére


(Bundás)
addikt

Na ez is megvan, sőt 200 Ft kedvezményt csikartam ki magamnak az alapcsomagos TV előfizumnak köszönhetően. :D

(#1927) juliabrilke válasza Snoop-y (#1925) üzenetére


juliabrilke
addikt

:R

Akkor várok még egy kicsit.

(#1928) joecontra


joecontra
addikt

Hali!

Ma rendeltem on-line telefonvonalat és netet. Előreláthatólag mikor kötik be?

(#1929) Thulcandra válasza joecontra (#1928) üzenetére


Thulcandra
senior tag

Ezt általában rendelés előtt, de legkésőbb rendeléskor megkérdi az ember :U

5-10 nap általában, viszont rossz esetben 30 napon belül, ennyi idejük van rá a szerződés szerint.

" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "

(#1930) krisztian922 válasza Thulcandra (#1929) üzenetére


krisztian922
tag

Helló, lenne egy kérdésem...
2 hete rendeltük meg a tré szolgáltató egyik csomagját, és egész hamar, 4-5 napra a rendelés után már jött a szerelő, ahol is máris megvolt az első furcsaság, hogy mikor kért volna szerződést tudatára adtuk, hogy olyat még nem kaptunk ^^' szerződést azóta sem sikerült kapnunk, így például a különböző adatok hiánya miatt macera őket hívosgatni a hiba miatt ^^ Egyik hiba ami megoldódott valahogy 'magátol' az a telefon, első 2-3 napban semmi sem ment, ez azóta működik. A tv az még ami egész jó, de épp egy fél órája szivatott egy olyannal, hogy 10 percre beállt 1 képnél.....az a gond, hogy ez nem csak ma fordult elő. A net pedig a legsz*rabb....amióta megvan fos ;) ha úgy van kedve akkor 1-2 percenként (vagy akár visszajövetele után azonnal) elmegy, nagy ritkán akár képes szakadás nélkül működni 1-2 órát is, de ilyen talán ha 2* fordult elő másfél hét alatt....1 óra várakozás után, emberke az ügyfélszolgálaton azt mondta, hogy telefonszám alapján nem is ismer minket, ennek ellenére furcsálta, hogy idehozott a szerelő minden nélkül csak úgy ;) 100K értékű cuccot,mondogatnak valamit telefonon mielőtt még az ügyfélszolgálat menüjéhez érnék, hogy itt Pesten van valami rendszerhibás baromságuk, de istenem....a fővárosban hetekig nem javítanának ki egy hibát? (+mindenfele látom, hogy amúgy is folyton szarakodik a net) Szóval lényegében a kérdésem az lenne, hogy ez ilyen tényleg általános dolog a tré szolgáltatós emberkéknél, hogy idegeskednek a folytonos netszakadás miatt, vagy ez most tényleg valami rendkívüli eset?
és mégis még1 másik kérdés.....mivel itt elvileg pár héten belül úgyis jön másik szolgáltató, lehet, hogy a sok panasz olvasása közben rájövök, hogy inkább ez nem kéne, szerződést még nem kaptam ezért is gondolkodom, mert ugye ha szerződéskötés után bontanám azt fel (lehet rosszul tudom) de akkor fizetni kéne X összeget, na mármost ezt így is kéne, hogy még konkrét szerződés nincs?
picit bőbeszédű lettem ^^ előre kössz a választ

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#1931) pitchman válasza petne (#1098) üzenetére


pitchman
csendes tag

Hali!

Látom benne vagy a témában. Több kérdésem lenne:

1. jelenleg tv-networknél vagyok mint ex tv-netes. Teljes hurokátengedés másfél éve megoldva. Át tudok e menni t-homera?

2. TV-netnél IPTV teszter voltam, csak aztán mint az közismert nem lett belőle semmi. Viszont a gateway meg a stb itt maradt és nem kérte tőlem a kutya se. Ha át tudnék térni tudnám második boxként használni? Tipus: Telsey FS6. Leírás alapján a HD-t is tudja, HDMI csati van rajta.

3. Mennyire blokkosodik a kép? TV-netnél elég gáz volt. Főleg AXN meg egykét csati.

4. Hangról mit tudsz mondani? Láttam UPC Direct-et és nem győzött meg elég zsizsikes volt a hangja.

5. STB-n van valamilyen digit hangkimenet?

Válaszokat előre is köszi!

Bocsi a kérdésbombázásért :)

Üdv: Pitchman

-= Nem az a buta, aki nem ért hozzá, hanem aki nem akar hozzáérteni! =-

(#1932) pitchman


pitchman
csendes tag

Még 1 kérdés ami lemaradt:

Ha beköttetem a t-homeot 2 stb-vel és egy 8 megás nettel akkor a Net mennyire esik vissza ha megy a tv? Modjuk általában valószínű csak az egyik fog menni.

Kösz mégegyszer!

-= Nem az a buta, aki nem ért hozzá, hanem aki nem akar hozzáérteni! =-

(#1933) Thulcandra válasza krisztian922 (#1930) üzenetére


Thulcandra
senior tag

Lényegtelen, hogy nem kaptad meg a szerződést, a rendelést leadtad gondolom vagy a weben vagy telefonon, így nyoma van, a szolgáltatást kiépítették, attól a naptól a szerződés érvényben van, gondolom hűségidőt is írtál alá. Ha leszeretnéd mondani, akkor a fennmaradó hűségidőre egy összegben ki kell fizetned a díjakat.

Problémáid megoldására pedig legjobb, ha befáradsz személyesen valamelyik irodájukba, és határozottan (nem bunkón) megoldást kérsz.

Készülj fel rá, hogy lehet nem tudnak mindent helyrepofozni, gyakran olyan helyekre is kiépítik az adott szolgáltatást ahol fizikailag nem is működhet rendesen.

" Ride away from falling ground, ride away from the big black cloud, ride away until the day come that we all live in a 2 wheel nation "

(#1934) krisztian922 válasza Thulcandra (#1933) üzenetére


krisztian922
tag

Épp ez a fura, hogy még semmit sem írtam alá és telefonon mikor a problémák miatt telefontáltam sem tudtak mit mondani, mást nem a telefonszámot kérték és azt mondták, hogy ilyet nem ismernek, és szerelő nem hozott semmilyen papírt azelőtt meg nem volt ugye semmi még szóval nem írtam még alá hűségidőről vagy akármiről szóló szerződést, de amint mondtad akkor a probléma miatt majd elmegyek személyesen emaitt, thx a helpért ^^

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#1935) zoo8800


zoo8800
veterán

Sziasztok
Az a problémám, hogy kb.15 hónapja nem képes a t-online bekötni nekünk az ADSL-t, miszerint technikai ok miatt nem kiépíthető. Kb. 7 alkalommal lett a megrendelés visszadobva. Nem lenne ez baj, ha lenne egyéb módja korlátlan net hozzáférésnek, de a környékünkön se UPC, se DIGI TV nincs.

Az üfszoli ezt írta:

"Nyilvántartásunk alapján a X számú telefonvonalon az ADSL szolgáltatás műszakilag nem létesíthető.Sajnos átmeneti DSLAM kapacitás hiány jelentkezett a telefonközpontban (DSLAM = Digitális előfizetői vonal hozzáférési multiplexer. A DSL vonal központ oldali funkcionalitásait magába foglaló, több előfizetői vonal végződtetését egyidejűleg biztosító eszközök együttese).A terület fejlesztése, a hiányzó DSLAM portok pótlása a közeljövőben várható. "

Ilyen esetben van valami megoldás?

Üdv: Zoli

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#1936) ForRedGlory válasza joecontra (#1928) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ha jót szeretnél tenni magaddal, akkor felhívod a 1412-t és megrendeled telefonon. Az online felületes megrendelés nagyon bizonytalan még. Ha erre vársz lehet sose lesz neted és vonalad.

(#1937) ForRedGlory válasza krisztian922 (#1934) üzenetére


ForRedGlory
félisten

A jog szerint háromféleképpen lehet szerződést kötni:
- írásban
- szóban
- ráutaló magatartással

Aki olyannal takarózik hogy nem írta alá a szerződést, az kicsit vicces :)

(#1938) kjany


kjany
tag

Hello Help Desk !
Miért lehet, hogy a www.pqi.tw weboldalt nem tudom megnyitni ?
Körülbelül 1-2 hónapja áll fenn ez az állapot, addig tökéletesen müködött minden, nem emlékszem semmi dologra ami ezt előidézhette volna.
PQI pendriveokat árulok itt a ph.-n (is), igy infószerzés céljából nap-mint nap megnéztem az oldalt [http://www.pqi.com.tw], ami egyszercsak elérhetetlenné vállt, gondoltam gond van a PQI weboldalán, de közben kiderült, hogy máshol lehet a hiba.
T-Home Dupla csomagban Optimum ADSL -t használok (naked adsl), egy Speedtouch 780i wl modem/routeren keresztül kapom a netet.
Bármilyen számitógépet (bármilyen op. rendszert, és böngészőt) csatlakoztatok ehez a kütyühöz elérhetetlen a www.pqi.tw.
Konkrétan kipróbáltam egy notebookkal T-Onlinetól UTP kábelen a saját netemen keresztül, A lap nem jeleníthető meg felirat fogad, ha ugyanazon a notin bekapcsolom a Wi-Fi -t, és csatlakozom valamelyik szomszédom nyitott hálózatán keresztül, minden tökéletesen müködik.
Három dologra gondolok:
- Vagy ez a Speedtouch kütyü hülyéskedik
- Vagy a T-Online korlátozza nekem valamiért ezt az oldalt.
- Vagy egyenesen a PQI -nál lettem nemkívánatos valamiért.

Hátha van valakinek konkrét ötlete.....

(#1939) DLDKox


DLDKox
aktív tag

Sziasztok !

Valaki tudja, hogy hogyan lehet új e-mail címet létrehozni a t-home oldalon?
Most kötötték be a kábelnetet és kaptam 1 e-mail címet ami működik is. Próbáltam páromnak másik e-mail címet létrehozni a t-home oldalán látszólag sikerül is, de nem tudok jelszót készíteni hozzá illetve ha meg akarom változtatni akkor azt írja, hogy a régi jelszó nem megfelelő. Próbáltam az ügyfélszolgálatnak e-mailt írni de nem válaszolnak 2 hete :-(

(#1940) joecontra válasza ForRedGlory (#1936) üzenetére


joecontra
addikt

Hali!

Megtettem. Ma hívnak, hogy fontos adatokat közöljenek. Azt mondták, ált. 2-3 hét mire bekötik. :)

(#1941) joecontra válasza Thulcandra (#1929) üzenetére


joecontra
addikt

Hali!

Ma telefonon is fixáltam a dolgot, biztos ami biztos. :))

(#1942) nyikszi válasza kjany (#1938) üzenetére


nyikszi
őstag

Nem ezt akartad?

http://www.pqi.com.tw/

:DD

[ Szerkesztve ]

''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''

(#1943) Tiszteletes válasza zoo8800 (#1935) üzenetére


Tiszteletes
aktív tag

Sajnos, részedről befolyásolható, a kiépítést meggyorsító tényező nincsen. Csak a türelem. Tudom, mert én is jártam hasonló cipőben évekkel ezelőtt. :(

Miért... vagytok... gyengék???! Játtszatok!!!

(#1944) juliabrilke


juliabrilke
addikt

Telefon+net költöztetés Fehérváron mennyi idő?

A hölgy 2 hetet mondott, de akivel telefonon beszélt az 2 napot emlegetett.

Gyakorlatban mennyi? :F

(#1945) krisztian922 válasza juliabrilke (#1944) üzenetére


krisztian922
tag

Helló, lenne egy olyan kérdésem, hogy a t-home-os netem korlátozza-e a torrenten meg ilyesmiket (nem jut eszembe ezek összefoglaló neve) keresztüli letöltést...észrevettem, hogy amikor torrentezek mindig pár percenként lekapcsol a net....talán csak a nettel lenne amúgy is probléma, vagy ez a torrentezés miatt lenne?

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#1946) petne válasza krisztian922 (#1945) üzenetére


petne
őstag

Nincs korlátozás... ezért gyanítom, hogy a nettel van valami probléma vagy a gépeddel.

(#1947) juliabrilke válasza krisztian922 (#1945) üzenetére


juliabrilke
addikt

Korlátozás nincs. Ott valami más probléma lesz.
De szerintem a T-online szakik többet tudnak majd segíteni. :)

[ Szerkesztve ]

(#1948) Kobe


Kobe
veterán

6 nap telt el a legutóbbi hibabejelentés óta....szerelés nuku, de még anynit sem szóltak ide h bazze ne várjál rá mostanában. A jóváírást fogok kérni, ez alap...érik egy homáros bejegyzés, anmennyiben huzamosabb a probléma akkor a hatóságoknak is megy egy levél. Több, mint két hete, de lassan 3 nem működik rendesen a szolgáltatás, több hibabejelentés volt ezzel kapcs (legalább 3) mégsem csinálták meg. De még csak nem is reagáltak rá.

Minden jó, amit mondtam a T ről, visszaszívom.

(#1949) asadasad22


asadasad22
őstag

hali. most tudtam meg ezt a 10k-s 25/5-ös vdsl témát, és nagyon vevő lennék rá. épp egy 4 megabites szolgáltatónál vagyok, t-home vonalán megy a net, hűség már nincs. szóval hogyan tudhatom meg, hogy mehetne-e nálam az a 25/5? :) az eddigi körülmények után egy ilyen sebességet ilyen áron gondolkodás nélkül elfogadnék. van valami buktatója a dolognak?

(#1950) Csizi12 válasza asadasad22 (#1949) üzenetére


Csizi12
csendes tag

Már többen javasolták előbbiekben, hogy fel kell hívni a 1412-t, és az ügyfélszolgálat megtudja mondani, hogy a vonaladon pillanatnyilag létesíthető-e.

A természet kiegyenlíti a fogyatékosságokat: aki gyengébben lát, az jobban hall, aki gyengébben hall, az jobban lát, akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.