Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atla
senior tag
Sziasztok!
Valaki le tudja írni,mit kell tennem ,hogy fel tudjam venni a tv műsorokat,ezzel az új Android boxxal? A telekom oldalán nem találom meg azt a Felvétel szolgáltatást se. A telekom TV GO alkalmazás a telefonra,az nem erre való.A Telekom Műsorujság alkalmazás telefonra,ami szerintem erre való,az pedig kéri,hogy párosítsam a set top boxot az alkalmazással,amit nem lehet ezzel az uj Androidos xarral megcsinálni. Szóval valaki tudja ezt egyáltalán? -
Lacielvtárs
nagyúr
azokat én is nagyon várom, mert igaz nem nézek Eurosportot, de azért az a HDR adás, nagyon adja magát, nekem nagyon tetszik
mondjuk nem tudom mit jelent az hogy HDR LPG talán mintha ezt írná ki a tv-m amikor odakapcsolok, de látványos, az tény
AMi nagyon érdekes hogy a HDR felirat nem jelenik meg a Love Naturel csatornánál.
az nem HDR "csak" 4k?[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
#46824192
törölt tag
válasz Lacielvtárs #129061 üzenetére
Nem minden 4k HDR.
-
#33802016
törölt tag
Kicsit már teli a tö...m a T-vel...
Átváltottunk online(e-számlára), ez működött is egy darabig. Majd vmilyen okból nem vonta le a számlát, határ időkor. És később sem. Így manuálisan lett befizetve, emiatt. Viszont a dolgok azóta sem rendeződtek, már legalább 2x volt így befizetés. Múlt hónapban is, jelezte "befizetetlen számla" 29.-én az online felület. Még kérdeztem is, itt is, de nem igen volt rá reakció, hogy másnál is. Másnap elmentem megnézni a bankautomatánál az egyenleget, és bőven pluszba volt még.
Erre, a mostani számlánál kaptam egy 750 ft-os fizetési felszólítást, + késedelmi kamat. "Egyéb tételt"-t.
Viszont semmilyen felszólítást nem kaptam 1.
2. Be lett fizetve, mivel nem, vonta vmiért a rendszer - az akkori ügyintéző, pont mint elődje, szerint rendben leszünk... de már a 3. hónapja van vmi gubanc.Most viszont epack kedvezmény meg levonva (korábban nem volt, korábbi hónap). Azt mondta az ügyintéző, hogy a rendszerben volt vmi zavar... - na már most csoportos beszedéssel megy egyszerre két számla is, csak egyiknél van ilyen díj felszámolva.
Most akkor ezt nem kellene korrigálniuk? Most már igazán befejezhetnék ezt a szórakozást... Így semmi értelme egy csoportos beszedésnek... főleg hogy előtte nem volt gond ezzel. (e számla előtt).
Akkor mi a fene van azzal, aki tényleg késik a számlával? Más cég nem ennyire idegbajos...
Másnak is volt hasonló gondja? Hogyan érdemes ezt jelezni, panasszal élni?
-
válasz #33802016 #129065 üzenetére
Na látod, én ezért nem használok megbízás alapú számlafizetést, mert fos az egész rendszer!
Amúgy össz vissz kevesebb mint 1 perc az életedből ha te magad applikáción keresztül fizeted ki a számlát.
Amúgy nyugodtan tegyél panaszt, hogy nem vonják le időben, sőt még bűntetést is kell fizetned az ő hibájuk miatt, viszont ha a bankod a ludas, akkor nekik is kell írnod és kérj kártérítést a hiba miatt!
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Abel-0101
aktív tag
válasz #33802016 #129065 üzenetére
Nálam is volt ezzel gond, csak nálam többszöri felszólítási díjat csaptak rá.
Le kell szedni Telekom Appot és ott befizetni, máskülönben várhatod az automatikus fizetést, neked kell utánajárni, hogy be lett e fizetve vagy nem nem, de utána még fizetni is kell díjakat... -
#33802016
törölt tag
válasz st3v3np3t3r #129066 üzenetére
Oké... de akkor éveken, évtizedeken át miért nem volt?
Másik, meg más cégnél, pl biztosító, ez nem okozott problémát. Még az sem, ha elsőre, vmi gondjuk volt, pl mert korai határidő, akkor megpróbálták pár nappal később... - de ált ott sincs semmi gond.
Na minden esetre érdekes, hogy az e- számlázás előtt kevésbé volt ezzel gond... sőt itt is ment egy darabig...
Aztán be lett fizetve, és most akkor rendbe vagyunk. "igen persze, a köv számlával már nem lesz gond"
Majd azóta már 2. hónap... Viszont nem értem, ha egyszerre vonták a 2 számlát, akkor, miért csak egyiknél van felszólítási díj... nonszensz az egész.
+ nem is jött semmilyen felszólítás... arról nem is beszélve, hogy sem egy sms, sem egy email nem kerül 750 ft-ba.Már én is gondoltam a sima befizetésre...
[ Szerkesztve ]
-
-
Darkness
aktív tag
Üdv!
Ma sikerül egy nagyon csúnya hibába futnom. A telekomtvgo -ba szerettem volna bejelentkezni, de azt írta, hogy elértem a maximális aktív bejelentkezéseket (csak ugyan azon gépen használom). Néhány klikk után feldobott egy ablakot, hogy jelentkeztessek ki eszközöket, de az oldal üres. Semmi nem jelenik meg rajta. Hogyan tudnám feloldani, hogy újra használni tudjam a gépemen?
Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Darkness #129076 üzenetére
1414-et, vagy neten erre simán rá lehet kérdezni, vagy írnak valami megoldást, vagy belsőleg kiszedik az "eszközöket".
Illetve egy kis infó ami jól jöhet:
"Amennyiben annak ellenre, hogy nem használtátok ki az összes nézhető eszközök számát, de az "Elérted az egyidejű nézések maximális engedélyezett számát..." hibaüzenettel találkoztok, akkor ez egy átmeneti technikai hibára utal, mely 8-10 perc várakozás után megoldódik. Ilyenkor érdemes egy picit várakozni, de ha ez sem oldja meg a problémát, akkor hibabejelentést tudunk rögzíteni, melyhez privát üzenetben szükséges megadni az MT ügyfél-azonosító számot, egy értesítési telefonszámot és hogy milyen eszközön tapasztaljátok a jelenséget." -
Darkness
aktív tag
válasz snyper990 #129079 üzenetére
Abel-0101:
köszönöm. a 1414 en sikerült kilőni a beragadt böngészőket. mondták is, hogy ők sem tudják miért ragadnak be "szessönök".
kilőtték, most megint lesz 2 hetem simán, ha csak nem lépek ki szabályosan éjszaka...snyper990:
addig már nem jutottam el. mint látod a fenti képen, nem jelezte ki, hogy mivel vagyok bent, így ki sem tudtam lőni őket.Egyszóval 2-3 naponta majd ránézek, hogy vannak -e bent régi bejelentkezések. ha nem felejtem el...
köszönöm a segítséget....
Adj egy falat falat, mondta a falat faló faló. - Cinkosok között hallgatag a néma. - „Azarath, Metrion, ZINTHOS!” - Rock Fire? - No, Sky.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz Darkness #129080 üzenetére
Biztosan van valami alternatívája.. Az, hogy ilyen körülményes legyen egy fizetős szolgáltatás, az nem fogadható el.
Bár mondjuk a telekom műsörújság app után én már mindent kinézek a Telekomból..
Szívesen, esetleg nincs olyan opció, hogy "bejelentkezve maradok"? (Igazán nem telt volna sok időbe, egy programozónak beírni egy forráskódot)... -
#33802016
törölt tag
válasz st3v3np3t3r #129069 üzenetére
Pedig nincs vele gond. Más szolgáltató, biztosító, max megpróbálja később, ha nem sikerül akkor jelzik. És nem fenyegetőznek, meg mindenféle díjakat számítanak fel, de ált simán, gördülékenyen megy.
Telekomnál vhogy nem így van... vagy csak az e-számla óta, ennyire görcsösek... nem tudom...
"Pár éve a díjnettel nagyon sokat szívtam. Üzenet jött új számláról de nem volt a rendszerben, későn került fel, stb .. Na azóta én fizetem manuálisan, nem kell egy köztes pont ami fölösleges hibaforrás lehet"
Ezt jó tudni... nekem 2 okból lett ez a e-számla, egyrészt, mert promozták, hogy a járvány helyett miatt, mennyire jó, és érdemes. Másrészt meg kevesebb így a díj, gondolom az elektronikus számla miatt, van levonás, kedvezmény...De így több a macera ""lassan"" vele... és még plusz költségeket is generál(hat)...
Úgy hogy lehet az lesz, hogy manuálisan lesz... Mert gyaníthatóan nem banki oldalon van gond, hanem a telekom gyakorlatával.
- De mintha itt az oldalon is lett volna erről régebben vmilyen cikk, így gondolom nem új a probléma.
-
#33802016
törölt tag
válasz Darkness #129076 üzenetére
Várj vele, automatikusan megoldódik...
Érdekes, hogy ezzel a hibával "párhuzamosan", illetve több sikertelen után viszont tablettel simán betudtam lépni... utána megnézem a pc-t, és ugyan úgy nem ment... majd idővel magától megjavult...nálam így volt, szerencsére nem mostanában...
-
yossarian14
tag
Hali!
Ha most új boxot igénylek meglévő IPTV előfizetéshez, akkor már csak az új androidos smart boxot kaphatom?
Olyan szobába lenne ahova nincs utp kábel elvezetve. WiFi-n is működőképes az eszköz? -
Kaba
veterán
válasz yossarian14 #129085 üzenetére
Nem.Igényelhetsz további STB-t is(maximum 3 STB lehet).
Androidos smart boxot amúgy sem igényelhetnél a meglévő STB mellé,azt csak akkor kaphatnál,ha új szerződést kötsz az új plattformra.
Wifin csak a Telekom okoswifivel,vagy igmp képes routerrel működnek a boxok.[ Szerkesztve ]
-
Abel-0101
aktív tag
válasz yossarian14 #129085 üzenetére
Igen müködik Wifivel is a Smart box, de ha betonfalak, nem jó a Wifi hálózat a házba, akkor előfordulhat, hogy szaggatni, nem az ígért minőséget hozza a box. (bár ez ritka, elég minimális sebességnek kellene lennie ahhoz, hogy az előbbiek legyenek).
-
Abel-0101
aktív tag
válasz poli27 #129089 üzenetére
Jogos, régi (fa) oszlopoknak nincs alapja, mostani oszlopokat 1től 1igbetonalapot kapnak, épp emiatt, elszáll valahol egy vezeték, akkora kárt csinál mint a fene. Bele lehet kötni mindenbe, minthogy most ebbe EF van, vagy EG, vagy OEF gyám, mivel gyengeáramú vezeték megy ezeken, valóban nem tartanak annyit, mint a magasfeszkos kábelek.
De természetesen nem érthet mindenki az oszlopokhoz.(csak csak off ba kellene tenni btw)
[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz poli27 #129089 üzenetére
"Csak jelzem az optikai kábel nagyon erős, simán kidönti vele az oszlopot"
Ha ez így van (bár nehezen hiszem) ,akkor szerencsére a javítást sem kell nagyon elhúzni.
Beton gyám csere , ha szükséges , új helyét kifúrni, daru visszaemeli ,azt jónapot. Laza műszakban , kávé,cigi,kaja szünetekkel egy kis csapat megoldja pár óra alatt. -
-
Abel-0101
aktív tag
válasz kopa1 #129092 üzenetére
A wifi az csak egy plusz, alternatíva, a gyártó is, szolgáltató is az UTP-t ajánlja, azzal jön a 10/10es vétel.
:
"A SmartBox WiFi kapcsolaton keresztül is működik,
de vedd figyelembe, hogy a WiFi használatát külső
hatások befolyásolhatják, ezért a megfelelő minőség
érdekében vezetékes kapcsolattal használd."-de ez a szokásos Telekom üzenet... Elméletbe ez van, gyakorlatba meg teljesen más minden... Környezettől függ, de általában mindennel ez van. -
kopa1
aktív tag
válasz Abel-0101 #129093 üzenetére
Rosszul érted... Nem minden HGW adja ki a multicastot WiFi-n. Tehát működni működik, csak adás nem lesz. Egy centiről se.
a fenti mondtad meg egy baki, remélhetőleg 1-2 hét és mindenhonnan eltűnik"a kommentek mindennemű egyezése a valósággal csupán a véletlen műve..."
-
kakuk.tamas
addikt
-
Lacielvtárs
nagyúr
jó reggelt Srácok, annyi kérdésem lenne hogy tegnap az android boxra gondoltam felteszem a play áruházból a Kodi playert, ami sikerült is, de érdekes hogy a magyar nyelvi adat filét nem tudtam letölteni.
a xaomi mi box hasonló boxomra ez minden gond nélkül sikerült.
mi lehet ennek az oka?
van valami korlátozás ilyen téren a T-s eszközöknél?
nem volt kérdés amit engedélyeznem kellett volna, egyszerűen kijelöltem a kezelő felület magyar nyelvét, és semmi nem történt, korábban a xaomi boxon, letöltötte a nyelvi filét, itt semmit nem csinál.
esetleg volna valakinek ötlete? vagy próbálta már ezt valaki itt?
előre is köszönöm"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
devil-k
nagyúr
válasz Lacielvtárs #129097 üzenetére
Nem értem, miért bohóckodsz ezzel a boxal, ha Kodit szeretnél. Tudod, céleszközök.
- mozi bolondéria -
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz devil-k #129098 üzenetére
tudom, igaz, csak gondoltam egy próbát megérne, hogy egy helyen legyen minden, esetleg egy távirányító lenne használatban, mert a MI box is rendben működik, csak így is van egy fióknyi távirányító már
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
#78121280
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Autós topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xbox Series X|S
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest