Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126807) Mr Dini


Mr Dini
addikt
LOGOUT blog

Ugyan nem Magyarország, hanem Ausztria, de Magenta otthoni coax net. Remélem elfér ide a kálváriám, mert nem hiszem el, hogy ennek így kéne mennie.

Kb 2 éve talán a UPC szolgáltatta a coax otthoni netet, de a Magenta bekebelezte. Pont a váltáskor volt szükség internetre, így UPC boxot kaptam, de gyakorlatilag az elejétől fogva magenta volt a számlán, még a bekötő is a Magentát képviselte.

45/5 Mbit/s csomag, ami nem sok, de számunkra ~6 eszközre, amiből kb egyszerre csak egy van használva, ideális. Soha nem volt vele gond.

Talán december környékén volt egy gondom a DNS szerverükkel. Egyszerűen nem működött. És a boxon belül nem lehetett dns-t váltani, minden eszközömön meg nem akartam dns-t cserélni, így betelefonáltam. Közölték, hogy látnak egy másik hibát is, néhány freki túl magas. Nem kritikus, de elég ahhoz, hogy hosszútávon az eszköz meghibásodásához vezessen. :F Két hét múlva jött is egy szerelő, lecserélte a fali kábeldugaljat és azt mondta minden ok.

Ezt követően kb havonta vannak gondok. 2 héttel a szerelő távozása után a net teljesen elment, semmi nem segített. A box csak próbált csatlakozni, sikertelenül. Kijött megint, megcsinálta, jó volt.

Aztán egy hónapra rá dettó ugyanez. Megcsinálta.

Eddig minden jó volt, de pár napja volt az egész megye szerte egy teljes network update, amit be is jelentettek. Ekkor épp filmet néztünk, minden megszakadt. Kb 2 óra múlva visszajött, de azóta a router random időközönként elveszti a netet teljesen, és konkrétan az egész box restartol. Sysuptime is láthatóan nullázódik a guin. Szóval most már idegesen, de türelmesen ismét felhívtam őket. Elküldtek a technikusi hotlinehoz, ahol a support először azt próbálta nekem ecsetelni, miért történik ez, mert a 6 eszköz túl sok és 20 Mbit/s kell minden mobilnak stb állandóan. Na ezen jót mosolyogtam és felvilágosítottam, hogy az adott csomag tökéletesen működött eddig, a legtöbb eszköz amúgy is ilyen 100 kbit/s-t ha elvisz egy-egy whatsapp frissítéskor. De ez önmagában nem ölné meg a routert. Ekkor kaptam a tippet, hogy reseteljem a routert, illetve cseréljek wifi frekvenciát (amikor amúgy a legtöbb eszköz kábelen csatlakozik, meg ez sem okozná a router halálát).

Mindeközben amúgy végig próbálta elmagyarázni nekem, hogy a megoldás az üvegszál lenne, csupán havi +4 euróért. Azt is mondta, hogy ez egy nagyon öreg csomag és nem tudnak emiatt új routert küldeni. Az egyetlen megoldás vagy az upgrade, vagy a downgrade. Ilyet egyáltalán lehet? Nem értem ha tényleg ennyire régi a 2 éves előfizetésem, miért nem lettem értesítve azonnal, hogy nincs már támogatva és nem lesz csere ha nem váltok csomagot. Meg miért megoldás az, hogy én fizessek többet azért, mert amiért most fizetek, az nem megy? Nekem nem kell több sávszél, mert kb csak a letöltés része van használva, amire meg az 45 Mbit/s bőven elég volt. Csak most lett rossz. De az úr ragaszkodott hozzá, hogy az egyetlen "megoldás" a váltás. És akkor kapok új boxot.

Mod: Amit viszont nem értek, hogy ha ennyire nem támogatott a csomag, miért kaptam februárban egy extra 10 mega letöltést ingyen.

[ Szerkesztve ]

Eleinte angol billentzuyetet akartam. De aztán megismerkedtem a nagy 'Ő'-vel!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.