Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
m3tr0
senior tag
PPFFFFFÚÚÚ de gyönyörűűű az a kerék!
Azé' a Golf se rossz.
Természetesen a csaj se.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
tomcsi23
veterán
Az is ugyanakkora, csak erősebb.
Amúgy meg: 225.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
ßrainiac
addikt
Ha repeszteeeel kemenyen, akkor a menetzaj elnyomja a hangot. 160-nal mar nem tul elvezetes (max hangeron sem), de a mikrofon jo, a masik fel jol hall es orditani sem kell (csak en hiszem azt a nagy hangzavarban ). Egyebkent teljesen jo, aposomek 45 rugos clarionjat lekorozi, amikor egyszer o hivott az autobol varosban, alig ertettem vmit a teloban.
rob210: Monsieur Gagnet? Ez a French neve az autodnak?
Ace owner
addikt
Oh szereztél dapper matit?
Galaxy Fold 4
-v-
addikt
Igaz ... Akkor a 2.8-as VR6-os
TaaT
veterán
Bezony, jöhetne hozzám is bérmunkába.
Ace owner: wut?
Give them hell Ukraine!
rob210
nagyúr
Nem az enyém neve:
partenaire fiable
[ Szerkesztve ]
Renault power
footy
addikt
Inkabb az auto zajszigetelese meghatarozo, a mikrofonnal altalaban nem szokott gond lenni.
Nekem volt olyan h a mikrofon volt gagyi. _Igaz egy kínai 2 dines fej volt. De baromi halkan lehetett hallani engem amikor pedig kajabáltam.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zetecR
addikt
A mostani LG fejben az előlap mögött van a mikrofon.
Szerinted? Még a nembeindított autóban is alig hallani...
Kiskokó
veterán
Jó azért maradjunk még mindig annyiban, hogy te a kevés szerencsés közé tartozol akinek nincs baja az autóval... főleg hogy az akitől vetted a szaros gatyáját is ráköltötte és megcsinált rajta mindent...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Ace owner
addikt
hat neked is g4 van.. no mindegy.
Galaxy Fold 4
ßrainiac
addikt
En ertettem, jo volt
TaaT: a lenyeg az volt h nem a csajon akadt fent, hanem mintha az uj matricadat vette volna eszre
MunezXBK
nagyúr
Nem mindent, sajnos.
latyak17
tag
Most lesz kész a hengerfejezés a kocsinál, síkolás marás, új tömítés, új olaj, új szűrő (liqui 10w40 és mann filter) bejáratásál, hogy használjam, mit tankoljak egyéb javaslatok ? esetleg benzinbe valami adalék ?
G3 92 1.8 66kw
Köszi Pacsi
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Lenry
félisten
a leírásod alapján szimpi az a JVC fejegység
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
FET-MEN
veterán
Asszony
Iphone 7
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell bejáratni. Normálisan kell használni, nem kell szénné forgatni hidegen ...stb.,stb.
Mit akarsz járatni rajta 1000km-n keresztül, A hengerfej tömítés cseréje nem egy motorgenerál, hogy utána be kell kopnia. Akár pályára is felmehetsz, fogod tartani a 120-at, és folyamatosan ellenőrzöd a vízhőfokot, ha nem emelkedik, akkor minden ok.
Ha csak simogatni fogod, nem derül ki, jól sikerült-e a tömítés cseréje. Bírnia kell, ha mégsem, valamit elbabrált a szerelőbácsi és reklamálni kell.
[ Szerkesztve ]
latyak17
tag
Akkor sem árt, hogy az első 1000km-en nem viszem nagyon ki főútra meg normális fordulaton tartom a meleg motort 2-2,5-3 városban nem ? adalék is felesleges akkor gondolom
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Mágus2
Közösségépítő
Addig kell vigyázni, míg először eléri az üzemi hőfokot. Utána már nem szűz a tömítésen a ragasztó, onnantól mind1 neki, lehet rendesen használni, mint előtte.
Jó esetben a szerelő melegíti be miután összerakta, megvárja, míg a levegő kijön a hűtőrendszerből, úgy adja át a kocsit a tulajnak. Első útján, míg eléri az üzemi hőfokot, óvatosabban mennék, hogy ne melegedjen fel olyan hirtelen, ha elérte az üzemi hőfokot és tartja, akkor rendesen lehet használni.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Ahogy írta mágus is.
A hengerfej síkolás és tömítés csere nem motor generál, nincs minek összekopni.
Főleg ha még a szelepekhez sem nyúltak, bár ezeket ha már lent van a hengerfej szokás megcsinálni.
HA bemelegedett és rendesen légtelenedett a rendszer, arra figyelj, hogy megáll-e a mutató aztán csókolom, ha felforr a víz azonnal leállít és vissza a szerelőhöz.
Renault power
ßrainiac
addikt
Annyi update az akkori irasomhoz, hogy a radio resze sokkal jobban szol, mint a BT-s audio, pendrive-val meg nem probaltam, de valoszinuleg az is franko. Maga a BT-s streammel lehet a gond, igazabol elfogadhato, de kevesbe sokszinu.
Mágus2
Közösségépítő
Itt is a bluetooth áldozata lett a navi. Le lett cserélve egy Blaupunkt fejegységre.
Mit vársz , mit írjak? Már éppen elégszer lettem lehülyézve a véleményem miatt .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Csak arra voltam kíváncsi, nálad mi a minimum felszereltség ami alá nem adod. Tudom, hogy a nagy motor nem feltétel, csak szükséges rossz, mert azokhoz jár a felszereltség.
footy
addikt
A normalis fejegysegek: Alpine, Clarion, JVC, Kenwood, Pioneer. A noname fejek pedig pont az olyanok miatt olcsok, mint a szar mikrofon, szar kijelzo, neha lefagy, stb..
(#68760) zetecR
lasd feljebb
Azért olcsónak nem mondanám a 300 fontos árával, de tény hogy nem is volt a legdrágább. Jah 2007ben volt ennyi + posta
(#68775) Mágus2: Tény hogy én a kényelmet keresem. Ha lenne ilyen felszereltségű dácia simán megvenném. Amit mondasz szomorú de igaz: akarsz kényelmet? Vegyél értelmetlenül nagy teljesítményű motort, és tartsd fenn drágán. Pedig ha rájönnének a gyártók hogy a kispénzű ember is szívesen venne puha tapintású belsőt, gyári kihangosítót meg fényérzékeny tükröket. Küldtem neked viberen messzidzset! Nézd meg majd mert fontos: Iza akarja tunni!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
homeless09
őstag
Sziasztok!
Seat Toledo 2002-es modellről, 2.3 V5( a 170 lovas)-ről tudna nekem valaki bővebb véleményt mondani?
[ Szerkesztve ]
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
footy
addikt
Nezd meg mennyibe kerult 2007-ben egy kenwood ami ugyanazokat tudta
Egyebkent engem is zavar, hogyha kenyelmet akar az ember, akkor nagy autot kell venni, a kompakt osztalyban minden auto sportos. Csak azt nem tudom hogy ki a tokom akar sportolni mondjuk egy Golf5 kombival/Seat Altea XL-lel?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ritka, mint a fehér holló.
Jó kérdés, én még nem is láttam ilyet, szóljanak a tulajok, ha van itt ilyen.
[ Szerkesztve ]
homeless09
őstag
Azt tudom, de minden vágyam egy olyan darab. Fogyasztást leszámítva(ami gondolom könnyen üti a 10 litert), megbízható darab? Nincsenek drága meghibásodásai?
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
tresh
addikt
Hát ha valami meg hal benne akkor az alkatrész tuti aranyárba lesz mert ahogy írta mágus nagyon ritka
És még a debella autókban sincs minden! Lásd Domit a tempomat és automata sötétedő tükör nélkül...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
Nem gond, beszámítom.
rob210
nagyúr
Erre tudnék mondani valamit de nagyon kikapnék érte így inkább letekerem a pótmétert a pofámon és nem vauzok bele ebbe a felszereltség nagy motor témába.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Ne hagyj itt kétségek között. Lássuk, milyen autót lehet kapni kis motorrral full extrásan.
Ne olyan legyen, amiben van sötétedő tükör+tempomat+klíma, mert ez nem számít full extrának. Hanem rendes bőr kárpitos -fűthető-, hűthető- üléses, navis, napfénytetős minden elektromos kényeztetővel ellátott kényelmes automata váltós autó.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Focus vagy Megane.
rob210
nagyúr
Focus hát még mindig nem ismersz eléggé, ez szentségtörés volt egyetlen ellenségemnek se kívánnám a fókát.
Egyébként nem nyert a kényelem a felső kategóriában kezdődik, nem az alsó középben ahova a megane és a fókusz tartozik.
Mágusnak elküldtem ő nem olyan vérszívó mint itt egyesek, de mint írtam offban nyomom és nem ugatok bele a nagyok dolgába.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Egyik sem De nem is kicsi benne a motor, szóval megdöglött a teória.
TaaT
veterán
homeless09
őstag
Nézegettem azokat is, csak tartok a turbótól.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell attól félni, amennyivel olcsóbb lesz az 1.8T, abból vehetsz egy új turbót, és akkor biztosan jó lesz. Persze, ha nincs baja, azért elteheted ezt az összeget későbbre, ha kellene.
VR6-Fan
veterán
meg nyugtatlak, mind el van repedve, vagy ha maga a csiga ház nem a leőmlő igen
viszont külön fajta 20Vt-kről több infot fogsz kapni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
homeless09
őstag
Sokat rémisztgettek a turbó költségekkel.
Köszi a megnyugtatást!
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?!
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
tresh
addikt
1.2 turbót vegyél azok tépik az aszfaltot De garisat mert 30k ként kéri az új turbót
1.8 T Leon,passat,A4,a3 ha benya és szerintem jó választás lehet
[ Szerkesztve ]
homeless09
őstag
Persze, mindenképp. 2002 körülit akarok, vagy 2003, azok tetszenek, csak valami jobb motorral. Dízel...nem is tudom..
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Mágus2
Közösségépítő
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?
Nem is ez vele a baj, hanem, hogy nem éri meg. Sokkal drágább, mint egy eleve turbós autó, és megbízhatóságba soha nem fogja megközelíteni, ha mégis, akkor 2x annyiba kerül, mint az eleve turbós. És itt még csak agyagról beszélünk, a legalizálást nem számoltam bele.
homeless09
őstag
Ejj, nehéz szülés lesz ez.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |
Mágus2
Közösségépítő
Milyen autót szeretnél? Méret, márka, felszereltség, teljesítmény, és mennyi rá a keret?
homeless09
őstag
Nyárra lenne esedékes, 1 millió fölé nem akarok menni igazából. Német autó párti vagyok, de Golfot nem akarok, kicsit puritánnak tartom, ilyen árban. Felszereltség igazából...nem hátrány ha értelmes gyári audió van benne, meg klíma...ilyen korban szigorúan manuális. Motorból inkább benzines, mivel ha vissza is van tekerve az óra, úgy tudom nem olyan szar állapotú mint egy hasonló km-es dízel. Teljesítmény meg 100 ló felett.
'Nobody, nobody does it better than Manchester United'. |