Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#89874944
törölt tag
Hello!
egyrészt ez a kínai occsó olaj nem is jó bele, max zetorba való(ford stb), 1300ér nem is lehet többet várni mikor a gyári 4500, a jó minőségű bolti ami teljesíti a VW szabványban foglalt követelményeket meg 5ezer...
de nem ez a legnagyobb gond, inkább az, ahogy cserélte. ott voltál? feltöltötte a felső ágon a szivattyút, mielőtt megtekerte a kereket? és ugye nem beindítva tekerte, hanem kézzel... és kézzel is úgy hogy fel volt emelve a kocsi. ha nem ezek voltak jó eséllyel mehetett tönkre a szivattyú.
jah és persze egyből cserés, én egy méter nem mennék vele. aztán lehet reménykedni...
[ Szerkesztve ]