Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #212351 üzenetére
Hát nekem más ezzel a tapasztalatom és pontosan az ingolstadti olajlabor viszgálatok alapján, de többször itt a Molnál is csináltattunk ilyet vitás ügyekben. 6-7000km-re még egy V8 BiTu-ban sem "fogy el" az olaj városi gyerek és zsemlehordós profillal sem. 10-12-nél érdemes már cserélni, de a 6-7e km az túlzás. Ezek a motorok nem azért kokszolódnak mert az olaj rossz, hanem mert nem túl jó konstrukciók sajnos. Ez mára azért sokat javult...lásd EA211 Evo/Evo 2 pl.
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen