Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
válasz
morfondőr #146593 üzenetére
TT5-nél ugyanez volt. Hidegen 1-2-3 nál rántott. Pár km után, észre sem lehetett már venni. Rögzült bennem, hogy hidegen különösen kímélve indulok, váltáshatárnál kicsit visszaveszem a gázt, és így finomabb ez a rántás. Általában akkor csapott oda erősebben, ha nagy volt a terhelés. Esetleg egy tempósabb indulás, vagy emelkedőre menetnel felfelé valtasnal.
-
válasz
zsolt19900 #146595 üzenetére
Bosch ABS kocek hiba is lehet. pixelfix.net -nél megcsinázzák 4 óra alatt.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
zsolt19900 #146595 üzenetére
Vagy ABS tömb. Ha nem csatlakozik rá a cucc, mikor kiolvasnád, akkor tömb.
-
zsolt19900
őstag
megyek a szekérrel, egyszer csak bedobja középre a nagy stop feliratot ill. valamikor az abs valamikor a kiporgésgátló villog.... villog villog aztán egyszer csak elalszik
random csinálja, fékem ettől függetlenül még van, fékfolyadék tartály szintjelzőjéről lehúztam visszadugtam a csatit, ne az a bűnös
jól gondolom -ki lesz olvasva természetesen-, hogy az abs jeladó vezetéke kidörzsölődhetett valahol és testel?
akkor biztosabban előjön a hibajelzés, amikor parkolóban forgolódom, de valamikor random egyenes menetben is-nem szeretnék jóslást kérni, csak egy kis lelki békét, hogy valószínűleg szenzor hiba lesz-
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #146541 üzenetére
Megdőlt a feltevésem, részecskeszűrős a Golf.
Az utastér kifejezetten szép volt, ülés nem szakad, kiült, műanyagok rendben. Kormányon van látható kopás.
Javítva a motorháztető és a hátsó ajtók voltak. A csomagtérajtón a rendszám felett lenyomta a festéket körömnyi nagyságban.
Elől a szilentek, fékek cserések. Felemelték, az olaj a motortérben folyik kifelé valahonnan tisztességgel.
Gyorsításkor valami érdekes hangot adott ki, amit a szerelő is említett, míg ment az autóval.
Elmentünk próbakörre, hát valami hangos sípoló hangot adott ki(eladónk mondta, hogy ennek ilyennek kell lennie). Vezettem pár hasonló dízelt, de egyikbe se volt ilyen.
Nem akar befolyásolni, de ezek vállalható problémák egy ilyen autónál.
Az árból nem engedett, mivel az olajfolyás problémát 30k-ból megoldható, aki többért csinálja meg az átver, meg a Turbónak nincs semmi baja, majd ő beméreti.
Így nem lett belőle üzlet. -
-
morfondőr
addikt
válasz
bitpork #146590 üzenetére
Motorkód CBAB, váltót nem tudom így hirtelen. Érdekes, én a linkelt oldalon is kerestem típus alapján, de csak a manuális váltókhoz listázta ki a kuplungokat. DSG-nél is szokás kuplungot cserélni a lendkerékkel? Mennyi km után javasolt a csere általában? Ez csak azért érdekes nálam, mert vidéken nem hiszem, hogy bárki neki állna ilyet megcsinálni (már a lendkeréknél is húzzák a szájukat, hogy húúúú, automatánál még nem csináltak ilyet). Videót néztem már róla, csak németül nem értettem mit karattyolnak, de az látszott, hogy célszerszámok is kellenek, meg utána méricskélnek is valamit.
-
válasz
morfondőr #146588 üzenetére
Az ok h 2010 meg h CR de mekkora motor és mi a váltó és a motorkód? De itt pl körülnézhetsz kuplung ügyben, látni fogod h sok VAG van a listában. Kódok nélkül nem tudom a tiédet sem beazonosítani, ez csak példa lista.
Én azt mondom h ha nem erősödik ez a rántás, akkor a hideg miatt csinálja. Tiptronicnál hidegben pl a dermedt olajjal nem vált egészen 2-3000 magasságáig egynémely váltó. Igen vicces tud lenni, de kis helyben járatás szokott segíteni rajt.
-
maximilian4
addikt
válasz
F_Zolee #146584 üzenetére
Mostanában olyan 7 liter vegyes. De úgy hogy nem vezetek túl takarékosan. Hosszú autópályás úton simán kihozható 6 liter körüli érték, ha türelmes vagy és mondjuk 110-nél 6.-ban benyomod a tempomatot. De én kifejezettem szeretem ezt a motort. Rajtad múlik mit produkál. Meg kifejezetten én is a BKD motorkódost vettem és eddig még pont a motorral nem volt semmi baj (kopp kopp).
-
morfondőr
addikt
válasz
bitpork #146586 üzenetére
Tudom, hogy 60ezrenként kell az olajat cserélni, de a szakszrevizest kifaggattam, ő azt mondta, hogy az olaj kedvező körülmények mellett a 100ezret is kibírja, a 60 úgy van belőve, hogy azt mindenképp teljesíteni fogja. Elvileg pályás autó volt, remélem ez a csúszás nem okozott gondot.
2 hónapja vettem a kocsit, előtte sosem volt automatám, miután elérem vele az üzemi hőfokot, nincs is vele gond. A bólintás nem olyan erős, hogy az egész autót megmozgassa, de van egy pillanatnyi meghajtáskiesés, de ez max fél mp-es. Kuplungot szokás ezekben cserélni? Én egy alkatrészes oldalon sem láttam még hozzá. -
harcikoca
senior tag
Passat B6 sedanban hol találok színkódot? csomagtartóban nincs a helyén a cetli. Könyvébe sincs bele írva.
-
válasz
morfondőr #146585 üzenetére
A második szervizet még időben csinázták a harmadikat elkurjantották
Mióta vezetsz DSG-t? Télen a legtöbb használt automata (de még az újak is) sokkal nehézkesebbek míg fel nem melegszenek. A DSGben tudtommal páros-páratlan oldal van, így ha 1-2-3 között csinálja akkor az nem biztos hogy olaj kérdés. A bólintás alatt a kocsi egészét megmozdító megakadást értsük? Ami pl olyan mint egy 0,5-1 másodperces meghajtás kiesés? -
morfondőr
addikt
válasz
Mágus2 #146582 üzenetére
Szervízkönyv szerint olajcsere így volt benne: 60, 120, 200. Én 230-nál vettem meg és a legutóbbi olajcsere már nem szakszervizes volt, ezért biztos, ami biztos én is lecseréltettem szakszervizben gyári olajjal (most kb 5000 km van az olajban). A motortér szép tiszta, sehonnan nem folyik semmi, az EGR körül látni egy minimális lerakódást, de eddig mindenki azt mondta, hogy az normális. Egyedül a lendkerék az, ami már csörög hidegen, de az cserélve lesz. Van egy kis remegése az autónak alacsony fordulaton, de nem alapjáraton, hanem menet közben, én ezt is a lendkerék számlájára írom, remélem igazam is lesz.
bitpork: néha bólint az autó, érezni, hogy mikor vált felfelé, de csak akkor, mikor hidegen óvatosan gyorsítok és csak 3. fokozatig, utána már nem érezhető. Ha rálépek rendesen (ilyet csak üzemmelegen csinálok), akkor szintén észre vétlenül pakolja felfelé. Lefelé pedig szintén 3-2-1 fokozatok váltásánál néha bebólint.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
maximilian4 #146578 üzenetére
Milyen fogyasztást produkálsz vele?
-
-
morfondőr
addikt
Üdv!
Passat B6, 2010, CR-ben a DSG néha (főleg hidegen) nem vált olyan szépen. Nem kattog, nem zörög, de érezhető, amikor kapcsol. Olvastam, hogy VCDS-ben lehet csinálni váltó adaptációt és kuplung resetet. Ezt érdemes lenne megpróbálni, vagy csak mókusvakítás a dolog? Lendkerék lesz még benne cserélve jövő hét után, esetleg az is okozhatja a durvább váltásokat? -
maximilian4
addikt
válasz
Mágus2 #146576 üzenetére
Na hnap szétszedik az egész kócerájt és átnézik. Mostanában sokat betegeskedik ez a szar. De általában a lendkerekeket zabálja. Most újabban megint. Viszont ez még garis sztem, mert újonnan vettem és alig futott km-t. Tehát nem az autó a rossz igazából, hanem az alkatrész. Pedig olyan szépen bánok a kuplunggal direkt...ver engem a sors. Ja meg a szélvédő is megrepedt mert valami féltéglát a képembe kaptam. Casco viszont van, sztem az állja, meg akkor megcsináltatom már az ajtóhorpadást is, amit a kedves mellettem parkoló zsírpubi rányitással okozott.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
maximilian4 #146572 üzenetére
Milyen motor van benne amúgy?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
maximilian4 #146575 üzenetére
A kesztyűtartót kivéve hozzáfér, nem kell lebontani az egész budit.
-
maximilian4
addikt
válasz
Mágus2 #146573 üzenetére
Azt a gombot is benyomtam automatikusan a klímával együtt mint megszokott gyakorlat, de semmi nem jött sehonnan. 0 levegő.
Pedig már minden funkció be volt kapcsolva. Akkor viszont jött rendesen levegő, mikor azt a légkeringetéses vagy milyen gombot benyomtam. Érdekes. De ez így nagyon nem jó. Lehet akkor a fűtőmotor adta meg magát.
(#146574) aero.
Még az a szerencse h nem egy drága alkatrész, viszont a szerelő örülni fog neki. -
aero.
veterán
válasz
maximilian4 #146572 üzenetére
A klímának nincs köze a szállított levegőmennyiséghez. Ez nem az a történet lesz, mikor az egész hóbelevanc műszerfal ki?
(mint pl. Superbnél, a múltkor állt egy taxi a szerelőnél, nem lehetett felismerni belülről az autót, mindezt azért, mert nem jött a levegő)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
maximilian4 #146571 üzenetére
Ez milyen autó, Leon vagy Toledo?
Azt a gombot tessék megnyomni, ha nem indul be a tornádó, akkor szellőztető motor bajod van, vagy az ellenállása megadta magát, ami kapcsolja. Az a gomb a madafaka fokozat az ablakra. Ami a csövön kifér. -
maximilian4
addikt
válasz
maximilian4 #146571 üzenetére
-
maximilian4
addikt
Gyerekek segítsetek már, mert kezd megőrjíteni ez a hülye autó. Mitől van az hogy "auto"(klíma) vagy "econ" állásban egy deka levegőt nem fúj az autó sehova. Legjobb mikor hajnal 5-kor indulnia kell olyan ködben hogy a motorháztető elejéig nem látsz el, sötét van, teli a 4-es kamikazee románokkal és párásodsz mint a kva isten. Én voltam a hülye, mert siettem és elindultam, nem csekkoltam hogy jön-e levegő, aztán meg útközben jó darabig nem tudtam megállni, addig kínszenvedés volt. Aztán sikerült beindítani, de csak légkeringetéssel jön levegő a nyílásokból. Ez miért lehet?
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #146555 üzenetére
Szia!
Nem olyan vészes kiadások ezek, és legalább tudod, hogy már rendben van.
Kerékbúgásra visszatérve: nyári gumival nem mentem túl sokat, és 100-110 volt talán a max. sebesség vele, de azzal nem búgott ennyire. Így akkor több, mint valószínű, hogy a téli gumik lesznek a bűnösök. Legalábbis remélem.
Nyomást akkor visszaveszem 2,3 körülire.
A rezonálást holnap kipróbálom motortakaró nélkül.
Más: Olajat + szűrőt szűrőt múltkor kicseréltem. Nyomatékkulcsom csak 28-210Nm-ig mér, így a szűrőházat jobb híján a 25+5 Nm helyett 28+2 Nm-el húztam meg. Kieresztőcsavart meg 30Nm-el. Ezek az értékek így renden vannak?
Levegő és üzemanyagszűrő meg szervizkönyv szerint 90 ezernél volt cserélve, most van benne 153 ezer.
Nem tudom mennyi a gyári javaslat, de jól érzem, hogy dobjam ki belőle azokat is?
[120k szerviz],
[90k szerviz] -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #146566 üzenetére
Annyi munkadíjjal sem lesz, 600 euró alatt marad akkor is. A baj nem is az, hogy nem tudod magadnak megjavítani, hanem sokszor a szerelő sem célirányosan dolgozik, hanem tippel. Ez az autó, mielőtt megvettem, 3 szervizben volt ezzel a párás időben nem indulós problémával. Elsőben elvileg mindent megnéztek és mindent rendben találtak, de azért kicserélték a gyujtáskapcsoló elektromos részét, de elbaszták a kormányoszlopot. Második cserélte a benzin és levegő szűrőt, a harmadik ki akarta venni az üzemanyag pumpát a tankból, mert nem hallani. Itt adta fel a tulaj és eldöntötte, hogy eladja, bár nagyon szerette az autót, mert olcsó fenntartani és nem kell félteni, de számára nem megbízható és nem talák a rejtéjes hibát + minden szerviz látogatásnál "elromlott" valami más is. Ez volt az oka a jó árnak. Elad'sn'l minden hibáját felsorolták és mondta a tulaj, hogy ennyi az alja, ha megjavítom magamnak, lesz egy jó autóm.
Ha rászánták volna az időt a mesterek, kimértek volna 3 dolgot, akkor nem kell találgatni, kicserélik, ami rossz és megy tovább a gép.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Jobb hatso kereknel ilyen sipolos hang van, nyeregbol johet ki ilyen hang, mi lehet ez?
-
Mágus2
Közösségépítő
Akit érdekel, hogy egy alacsony költségvetésű autónál milyen kiadásokra, buktatókra lehet számítani, annak szlogáljon némi iránymutatással az alábbi lista.
H4 izzók -olyan öregek voltak, hogy alig votl fényük.
Gyujtótrafó és gyujtógyertyák: úgy vettem, hogy párás, esős időben nem indul a gép, csak teker, kiderült, hogy gyertya vagy 10 éves a gyujtótrafó meg fél éves, de kínai. Kicserélve mindegy hogy esik, vagy fúj, pöcc-röff.
Motorhőmérséklet jeladó, gyanús volt a haza úton is, hogy nem áll be középre, viszont ömlik belőle a meleg. Beérve a városba a hűtőn az első lámpánál beindult a veni, amit bimetál kapcsol hőmérséklettől függően, ekkor terelődött a gyanú a termostatról a hőmérséklet jeladóra. Lehúzva a csatlakozót már világos volt, hogy át van rohadva, és a víz már a csatlakozóban is áll.
Ablaktörlő lapátok. A classicus csíkozás miatt.
Valami ütemesen kerepelt a bal elejében. Mindentől függetlenül, irány, fékezés... El van repedve a bal első féktárcsa.Szóval első tárcsák, betétek, fékfolyadék. Hátul minden új.
Valaki szétszedte a kormányrudat és sikerült az alsó csapágyát feltolni a csőbe, így ott lóg. Csapágy a kormányoszlopba. A szelepfedél alól enyhén szivárog az olaj. Szelepfedél tömítés.
A vételáron kívül még 100 euró anyag ment bele, munkadíjat még nem adtam össze, de megteszem, ha vakait esetleg ez is érdekel. Persze a munkadíjat bele fogom tankolni.F_Zolee A tárcsa veszélyes csak, a többi nem életveszélyes hiba, simán átmegy vele, Júniusban volt műszakin, utána is elrepedhetett a tárcsa, mert a protokol szerint a fék egyformán fogott elől és hátul is, pedig arra nagyon vigyáznak itt. Bármi lehet szar, de a fékkel hazazavarnak.
-
havri1
félisten
válasz
focvis #146532 üzenetére
Most próbáltam, érdekes, most nem csattogott. Egy nagyon minimálisan erősebb hangja van, de olyan, mintha szelep lenne. Kb 2 mp. Azt az iszonyatos csattogást nem produkálta. Figyelni fogom, kíváncsi vagyok, bár ha egyszer valami tönkremegy, az nem javul meg, tapasztalatom szerint
-
-
ACAB95
tag
Üdv
Honnan lehet tudni, hogy mikor rossz az EGR szelep? PD TDi...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Call of Duty: Black Ops 6
- Sweet.tv - internetes TV
- World of Tanks - MMO
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- iKing.Hu - Apple Macbook 14 M1 Pro - 2021 - Használt, újszerű
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- Xiaomi 10W töltő nem használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest