Hirdetés

2024. május 6., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14251) Bozso68 válasza csaresz002 (#14249) üzenetére


Bozso68
senior tag

A biztosítéktáblán van két azonos relé, mint az ablaktörlőé, azokat megcseréltük, ugyanaz a helyzet.
Sajnos én vezérlési gondra gyanakszom, vagy esetleg a CIM modul érintkezőire.
Hibakódot nem ír ki a rendszer semmire a gáz-fékpedálos vizsgálattal.

Üdv:
Zsolt

[ Szerkesztve ]

(#14252) TasiA válasza _seth_ (#14250) üzenetére


TasiA
senior tag

Itt csak 1 dolog a lényeg, így tessék matekolni!! 6 hónap alatt 20 ezer km!!! MA
Magyarországon pedig nem ismerik a 200 ezret futott autó fogalmát a kereskedők, de a vásárlók sem!! :W

(#14253) adorjant válasza _seth_ (#14250) üzenetére


adorjant
senior tag

a legjobb az egészben a "bal eleje sérült" :( :W :DDD

Mi most akartunk G Astrát Zafirára cserélni,de néhány hónap alatt feladtam,hulladék szinte mind...Inkább "nyomorgunk" a szinte hibátlan Astrában...(és várunk,várunk,várunk,hátha...)

(#14254) attrax válasza _seth_ (#14250) üzenetére


attrax
aktív tag

de van motor/alvázszáma/papírjai bár az összeg nem fedi nyilván álca.

Unterschreiben

(#14255) attrax válasza Bozso68 (#14251) üzenetére


attrax
aktív tag

Ez nagyon AT motor gondnak tűnik.A kiadott impulzusra megindul a motor ami kényszerpályán mozog ugye a megtett 360 fokos fordulatig.Ha menet közben megáll akkor a pálya és annak érintkezése sérült.Bár szedtem szét ilyet és tele van félvezetőkkel./6db FET/A csere megoldotta.A motor jó volt (most is működik)csak az elektronika feküdt le.

Unterschreiben

(#14256) attrax válasza adorjant (#14253) üzenetére


attrax
aktív tag

Hát nekem is ez a tapasztalatom.Egész pest megyében nem találtunk "tiszta"autót.

Unterschreiben

(#14257) MPowerPH válasza _seth_ (#14250) üzenetére


MPowerPH
félisten

LOL, erre muszáj válaszolnom. Ez nagyon kemény, jobb eleje sérült?! Hát, úgy szépen az egész alváz meghajlott, az autó menthetetlen. Nekem még alkatrésznek sem kellene, ott minden kukázható. A lényeg le van írva, nő tulajtól. Női tulajtól soha nem szabad autót venni!!! Nem tudnak vezetni, főleg az autóval nem tudnak bánni. Mikor a sajátomat megvettem, akkor ezt megtanultam. Körbe a lökösök csücske fekete volt, visszapillantók tele voltak horzsolással. A kocsi alja összeütve, első lökös alja széttépve a padkáktól.

Mi a véleményetek ezekről a G Classic Astrákról egyébként? Pontosan az 1.7 CDTi-re gondoltam. Sógorom tegnap azzal vitt, és istenítette, hogy hogy megy. Ugye 80ló. Mondta, hogy még a 105 lovas PDTDi-vel is felveszi a versenyt. :U Engem mondjuk nem győzött meg, szerintem piszok lomha, százra az a 13s elég vérszegény, és 130 fölött halottnak tűnt. Rá akar venni, ha megyünk külföldre nyaralni, akkor azzal menjünk, mert pályán rakottan 130-nál csak 6-ot eszik, Thul -al együtt. Igaz 100km után szabályosan sérvet kaptam benne, és mellette megsüketültem a motor és szélzajtól. Persze, tudom, hogy az enyém rakottan 130-nál 8.5 eszik, igaz benzinből és tempomattal, -mert az Astrában még az sincs- de legalább kipihenten odaérek mindenhova, nem kell nyomorogni. :U Hiába magyarázom neki, hogy 1000km-et lehúzni egy ilyennel maga lenne a halál(még nem vezette egy huzamban 200km-nél többet), de ő nagyon kardoskodik a fogyi mellett. Persze ez mellett néha a turbo nem reagál, de ez nem probléma. Végül is, a nélkül is haza lehetne jönni. ;]
Egyszerűen nem bízok abban az autóban, nagyon puritán, és visszataszító ilyen nagyobb utakra. Meg a biztonságérzetem is csorba, nekem papírdoboznak tűnik, nem szeretnék benne karambolozni.
Valaki mástól is szeretnék hallani az autó mellett érveket, mert amit sógorjelöltem állít, az elég nevetségesen jön le. És tuti összeveszés lesz, mert fejébe vette, hogy én és a barátnőm beleülünk 1000km-re egy ilyenbe, csak azért mert 2.5l -el kevesebbet eszik, és így megspórolunk 50l üzemanyagot.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#14258) TasiA válasza MPowerPH (#14257) üzenetére


TasiA
senior tag

Hali!
Mihez hasonlítod amúgy, mert ez erősen érdekelne? Szélzaj relatív, sajátom (A Vectra) sem a csendes fajtából való, de a G nekem nem tűnik hangosnak (benzinmotorral tető cs. nélkül!!! és nem classic, hanem német gyártmány) Viszont a G alap ülései szerintem is nagyon gagyi és kényelmetlen+kicsi is. A felszereltség viszont vásárló függő, az, hogy a tiédben van tempomat, a máséban meg nincs, az nem összehasonlítási alap. G is létezik temp.-al, és BMW is van fapados tekerős ablakos gagyi belsős verzióban.

Az, hogy mennyire megy az 1.7 CDTI- az megen relatív. Ez a sógor aki szét van ájulva eddig 1200-es Ladát vezetett? Ahhoz képest tényleg bazira megy! :DDD A 100-lovas verzió szerintem pl teljesen jól autózható. ;) AZ, hogy mibe ülsz bele nyaraláskor, meg szerintem a te problémád, ne mi döntsük már el! :DDD :P

(#14259) MPowerPH válasza TasiA (#14258) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én a saját 528i -mhez tudom hasonlítani. Eredetileg azzal mennénk, és tegnap már vita volt ebből, hogy az Astra pont az ilyen hosszú utakra van kitalálva. Ja persze, az enyémet meg városba tervezték. :DDD Persze összevethetem a 2.0 -ás céges Mondival is, igaz az is benzines.
Ez a 80 lovas, nem a 100 -as. :N

Fura, de ilyeneken problémázik, mikor itt a nagy autó, erre egy ilyenben kellene nyomorogni. Elég nonszensz. :N A tempomatot meg azért írtam, mert nálam van, ott nincs, és baromság lenne végig a pedált nyomni több 100km -en keresztül.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#14260) k. válasza MPowerPH (#14259) üzenetére


k.
őstag

Szerintem felesleges a 2 autót összehasonlítani.
Egy Daewoo Matiz is full gagyinak tűnik az Astra mellett. Nem csoda, hogy a lényegessen olcsobb-újkori árat számolva- Astra gyengébb. Nekünk Astra G van, német gyártmány, fapad, ültem szép bmw-ben, klasszisokkal jobb, ennek ellenére tudom ,hogy ezért az árért, amibe az astra került, a kocsi nem is vészes. Az pedig, hogy valaki egy BMW ellenében ezt választja hosszabb utakra, vagy igénytelenségre, vagy nagyfokú tudatlanságra vall.

(#14261) Zewa válasza MPowerPH (#14257) üzenetére


Zewa
senior tag

Heh, ez a sógór jelőlted egy kicsit beteg. :DDD
Van a rokonságban ugyan ilyen Astra és nekem végülis nincs vele bajom persze a kategoria társaidhoz képest.
Viszont egy nagyobb utazásnál egy elmebeteg aki egy -pöpec állapotú- E39 helyett egy G astrával megy.
Ültesd át bal egy -re és utána majd ő is egyetért hogy azzal megnjetek.
15k miatt?! :Y :W

Fiestának ugye vannak papírjai amivel esetleg lehet mókázni. :U
(OFF)Mit ér egy ilyen Fiesta használtan egyben? 3,5kk? Donor autó+lopott verda+mókolás 2kk körül meg van....(/OFF)

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#14262) TasiA válasza MPowerPH (#14259) üzenetére


TasiA
senior tag

Mikori évjárat az az 528? E39, ahogy a kolléga írja?

[ Szerkesztve ]

(#14263) MPowerPH válasza k. (#14260) üzenetére


MPowerPH
félisten

Eszemben sem volt összehasonlítani, tudom én, hogy hova kell tenni. Mondjuk attól még lenézhetem, mert diesel. :DDD Csak tegnap egész úton ezt hallgattam, hogy az Astra így, az Astra úgy... Én meg kíváncsi voltam, hogy tényleg ilyen jó, ahogy ő elmondja. A fogyasztást elfogadom, bár azzal sem vagyok kibékülve, de legyen úgy. Nekem semmi bajom magával az autóval, persze én máshoz szoktam, ilyen szemmel tudom nézni. Most ültem másodszor G Astrában, nekem még új volt. Persze nonszensz az, hogy azon vitázunk, mivel menjünk nyaralni...de a dolog tárgya akkor is nevetséges.

TasiA: 1999-2000-es évjárat. Valakinek anno Svájcban karácsonyi ajándék volt, mert 12.24. az első forgalomba helyezés dátuma. :DDD Jah, E39.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#14264) TasiA válasza MPowerPH (#14263) üzenetére


TasiA
senior tag

Te hülye vagy?? :DDD G Astra vs face lift E39 =>> LOOOOL :DDD
Szerintem ezzel mindent elmondtam!! Egyértelmű mivel menjetek nyaralni!

(#14265) k. válasza TasiA (#14264) üzenetére


k.
őstag

Ugye, hogy a G astra? :DDD

(#14266) MPowerPH válasza TasiA (#14264) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem az, másnak nem. :N De nem is ezen volt a hangsúly, max. majd ideültetem a fórum elé, hogy kicsit olvasson. Én szívesen elmegyek vele hétvégenként ilyen 100km-es távokra, végülis akkor csak 5.5l -t fogyaszt, nekem is jobb. De a nyaralást nem keverem össze az ilyen kiruccanással.

Egyébként mennyire megbízhatóak ezek a 1.7CDTi motorok? Ez nincs úgy kihegyezve, de ha jól tudom itt is 2000bar -on müxenek a porlasztók, ami nem kevés. Itt olyan tüneteket produkál random, hogy havi kétszer max. hogy nem pörög fel a turbo. Nem tudják az okát, srác egyébként autószerelő. Ugye turbo csere drága lenne.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#14267) adorjant válasza MPowerPH (#14266) üzenetére


adorjant
senior tag

Szerintem az egy nagyon jó motor,csak sajnos ahogy a ti példátokból is kiderül,egyszerűen nem lehet "szerelni". Pedig nem is egy új BMW,vagy Merci,vagy akármilyen soktízmilliós luxusautó... Mindenféle szenzor,nyomásérzékelő,egy kicsit ide folyik,egy kicsit oda,ez kicsit szabályoz,az is egy kicsit... De senki sem tudja,hogy lehet javítani.

A Classic Astrával pedig csak az a baj,hogy kivették belőle azt,ami a G Astrát annyira sikeressé tette: a csendet és a komfortot. (De igazából bármelyik "olcsó" új autó ilyen tömegcucc,ez megy mostanság sajnos)
Nekünk volt új Classicunk,és egy 2001es igaz "német",szó szerint ég és föld.
Ja,a 2001es maradt,a Classicot eladtuk :)

[ Szerkesztve ]

(#14268) Napfénysüti válasza adorjant (#14267) üzenetére

Classic G milyen évjárattól volt?

Més que un club!

(#14269) Calogero válasza Napfénysüti (#14268) üzenetére


Calogero
addikt

2004 tavaszától

(#14270) TasiA válasza adorjant (#14267) üzenetére


TasiA
senior tag

sajnos igazad van, sokkal hitványabb a classic széria

(#14271) k. válasza TasiA (#14270) üzenetére


k.
őstag

Leírnátok, hogy miért?
Nekünk ugye nem az van, de ment az elmélkedés hogy olyanra cseréljük. Azóta letettünk erről, minimum H astra, amire cserélünk. Csak érdekel, hogy egy FAPAD 1.4es(90le) G-hez képest mitől rosszabb a Classic.

(#14272) adorjant válasza k. (#14271) üzenetére


adorjant
senior tag

Főleg a zajszigetelésen spóroltak,meg több filléres,de annál hasznosabb cucc is kikerült az olcsósítás miatt,hogy pl a leghitványabb dolgot említsem,a kesztyűtartó polc hiányzik a Classicból.
Kormány sokkal inkább műanyag,mint kellemes.
De van ám előnye is,a Twinport motor nagyon jó,az jöhetne a mostani 1.4 helyett :)

(#14273) k. válasza adorjant (#14272) üzenetére


k.
őstag

Egyébként relative tényleg eléggé csöndes. Ültem már pár Opelban/Suzukiban/VW-ben és eléggé normális szintet képvisel.

(#14274) TasiA válasza k. (#14271) üzenetére


TasiA
senior tag

A felhasznált anyagok minőség hitványabb!

(#14275) MPowerPH válasza adorjant (#14267) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na, ezt jó tudni. Nem tudtam, hogy a Classic -okat itthon gyártották. :N Akkor valszeg egy idősebb G Astra jobb választás is? :U Ülések azok mindegyiknél egységesek? Mert számomra az volt a legkritikusabb.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#14276) adorjant válasza MPowerPH (#14275) üzenetére


adorjant
senior tag

Lengyelországban gyártották.
De van olyan Classic,amin még nem ez a típusjelzés,de már annak szánták őket a gyárban :)

Ülés nagyjából ugyanolyan,a plüss azonban fényévekkel komfortosabb,továbbá a rendes G-nél létezett gyári sportülés is.

[ Szerkesztve ]

(#14277) k. válasza MPowerPH (#14275) üzenetére


k.
őstag

Lengyelbe gyártották a Classicokat. Az összes classic-beleértve a legujabbat is- ott készül.

(#14278) MPowerPH válasza k. (#14277) üzenetére


MPowerPH
félisten

Értem, köszönöm a felvilágosítást. :)

Don't Tread On Me

(#14279) TasiA válasza MPowerPH (#14275) üzenetére


TasiA
senior tag

Az alap ülés últra fos! Viszont a gyári sport a kihúzható combtámasszal, az teljesen oké.

(#14280) MPowerPH válasza TasiA (#14279) üzenetére


MPowerPH
félisten

Na, olyat még csak a coupe -ban láttam, de nem ültem bele.

Don't Tread On Me

(#14281) TasiA válasza MPowerPH (#14280) üzenetére


TasiA
senior tag

(#14282) fero02 válasza TasiA (#14281) üzenetére


fero02
veterán

Hűű, azzal a használtautós linken szereplő gékkocsival kiegyeznék egy jó darabig! :K :U

(#14283) Psychonaut


Psychonaut
addikt

Hali!

Egy gyors kérdés: CDR500 kompatibilis-e F Astrával (ha jól tudom, igen), illetve van-e lényegi különbség a VDO és a Delco CDR500 között (tudtommal semmi). Másolt CD-kkel hogy boldogul (volt anno G Astránkban ilyen, az válogatós volt, valamelyiket vitte, valamelyiket nem, ez általános jelenség?) ?
Illetve egy utolsó, bónusz: hol tudnék emberi áron ilyet venni. V**erán 15k körül vannak, tehát az alatt gondolnám.

UI: ja, most jutott eszembe még valami: F Astához ugye semmilyen más CD-s fejegység nem volt ezen a CDR500-on kívül? CCR600 azt hiszem csak G Astrához volt.

(#14284) fero02 válasza Psychonaut (#14283) üzenetére


fero02
veterán

Kérdések és válaszok. ;)

Nekem Siemens-VDO fejegységem van. Én pár hónapja vettem 20k-ért (tudom hülye vagyok, de nekem ez kell), full polír. Egy alig futott G Astrából ugrott ki, mert porrá törték a seggét.

Másolt cd-t szó és válogatás nélkül viszi. Mondjuk én minden audio cd-t 4x-esen írok. :K

(#14285) Psychonaut válasza fero02 (#14284) üzenetére


Psychonaut
addikt

Nekem is az kellene, mert most valami utángyártott magnós szarság van benne. Hol vetted? Konkrét bontó is érdekelne, mert Pesten és környékén el tudok menni érte akár.

SZERK: ja, köszönöm szépen természetesen a válaszokat. :K

[ Szerkesztve ]

(#14286) fero02 válasza Psychonaut (#14285) üzenetére


fero02
veterán

Én special Kecskeméten vettem, de ott több nem volt. :P Ez is pult alól volt, ennyit senki nem akart érte adni, ők meg nem akartál 10-15k-ért elherdálni.

Viszont amikor keresgéltem, akkor volt egy második számú jelöltem is. Vedd fel a kapcsolatot vele, sztem még meg van a tagnak a rádió. Nevét nem tudom, mert sosem értettem, mikor bemutatkozott, így csak rádió néven mentettem el. :DDD Száma: 06-harminc/639-01ötvenkilenc.

Pesten 2 bontóról tudok, akik Opellal foglalkoznak, viszont a címét meg kell kérdeznem barátomtól, aki most nem veszi fel a telefont. :U

[ Szerkesztve ]

(#14287) Psychonaut válasza fero02 (#14286) üzenetére


Psychonaut
addikt

Okés, köszi a tippet, ha esetleg a bontók címét elküldenéd privátban, ha megtudod, azt megköszönném.

(#14288) fero02 válasza Psychonaut (#14287) üzenetére


fero02
veterán

Hnap...igyekszem nem elfelejteni. :U

(#14289) fero02 válasza fero02 (#14288) üzenetére


fero02
veterán

1.
Buggy Car autóbontó: 1165 Budapest ,Újszász u. 47. Tel: 70/ 519-7868

2.
Wirex-Ker Kft. 1196 Budapest Hunyadi u. 112. Tel:20/944-5124

3.
W.B.CAR KFT 1151 Budapest Énekes utca 6. Tel:30/901-4690

4.
Opel bontó Budapest XVII. Ker. 526. sor 17/a

5.
XXI. Budapest II.Rákóczi F. u. 185. 30/905-5430

6.
IX Budapest Soroksári út 110-112. Tel: 70/335-8161

(#14290) Calogero


Calogero
addikt

Durva hogy szétnyílt a Kadett
[link]

[ Szerkesztve ]

(#14291) Psychonaut válasza fero02 (#14289) üzenetére


Psychonaut
addikt

Köszi szépen a segítséget. :R

Calogero: az, de az is durva, hogy az F Astra mennyire egyben maradt...

[ Szerkesztve ]

(#14292) _seth_ válasza Calogero (#14290) üzenetére


_seth_
veterán

:(

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#14293) Jim Tonic válasza Psychonaut (#14291) üzenetére


Jim Tonic
nagyúr

Az F Astra semmivel nem jobb, sajnos, egy mai autó ellen. Nem rég Sopronnál ütközött egy Astra egy újabb mini autóval, a mini autónban senkinek nem lett komolyabb baja, az Astra darabokra szakadt, a srác meghalt.

Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.

(#14294) Psychonaut válasza Jim Tonic (#14293) üzenetére


Psychonaut
addikt

Ja, persze, minden relatív, hogy mennyire biztonságos.

(#14295) Jofi81


Jofi81
őstag

Központosító gyűrűnél ugye a kerékagy átmérője és a felni belső átmérője határozza meg a méreteket? A kerékagy gondolom egy szabványos méret, azzal nem foghatok mellé, de a felni is ilyen lehet? Vagy megmérjem és a hozzá legközelebbit válasszam méretben? Vagy inkább esztergáltassak? Tavaly eljártam nélküle, de autópályán rázott is. G Astráról van szó egyébként.

(#14296) fero02 válasza Jofi81 (#14295) üzenetére


fero02
veterán

A kerékagy az egy fix méret. :K Gyűrűt meg esztergáltass hozzá, filléres cucc. ;)

(#14297) Jofi81 válasza fero02 (#14296) üzenetére


Jofi81
őstag

Akkor keresek egy esztergályost. Az a fix méret 56,5mm?

(#14298) fero02 válasza Jofi81 (#14297) üzenetére


fero02
veterán

Passzolom, nekem Fastrám van.

(#14299) TasiA válasza fero02 (#14298) üzenetére


TasiA
senior tag

annyi

(#14300) JanR


JanR
addikt

Sziasztok!

B omega-nal miert lehet az, hogy ahol a levegoszurorol leveszem a muanyag fedelet es a csoben ilyen modon szivja a levegot, hogy: (ilyen hangot ad, maskepp nem tudom leirni) hup-hup-hup-hup. Szoval szaggatottan szivja. Mondtak nekem, hogy annak folyamatosan szivnia kellene. Akinek Omega-ja van, vagy Ecotec motoros autoja es talalkozott mar ilyennel, vagy tudja mitol lehet, az legyen szives megosztani velem.

Elore is koszi!

janr
:R

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.