Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Bozso68
senior tag
A biztosítéktáblán van két azonos relé, mint az ablaktörlőé, azokat megcseréltük, ugyanaz a helyzet.
Sajnos én vezérlési gondra gyanakszom, vagy esetleg a CIM modul érintkezőire.
Hibakódot nem ír ki a rendszer semmire a gáz-fékpedálos vizsgálattal.
Üdv:
Zsolt
[ Szerkesztve ]
TasiA
senior tag
Itt csak 1 dolog a lényeg, így tessék matekolni!! 6 hónap alatt 20 ezer km!!! MA
Magyarországon pedig nem ismerik a 200 ezret futott autó fogalmát a kereskedők, de a vásárlók sem!!
adorjant
senior tag
a legjobb az egészben a "bal eleje sérült"
Mi most akartunk G Astrát Zafirára cserélni,de néhány hónap alatt feladtam,hulladék szinte mind...Inkább "nyomorgunk" a szinte hibátlan Astrában...(és várunk,várunk,várunk,hátha...)
attrax
aktív tag
de van motor/alvázszáma/papírjai bár az összeg nem fedi nyilván álca.
Unterschreiben
attrax
aktív tag
Ez nagyon AT motor gondnak tűnik.A kiadott impulzusra megindul a motor ami kényszerpályán mozog ugye a megtett 360 fokos fordulatig.Ha menet közben megáll akkor a pálya és annak érintkezése sérült.Bár szedtem szét ilyet és tele van félvezetőkkel./6db FET/A csere megoldotta.A motor jó volt (most is működik)csak az elektronika feküdt le.
Unterschreiben
attrax
aktív tag
Hát nekem is ez a tapasztalatom.Egész pest megyében nem találtunk "tiszta"autót.
Unterschreiben
MPowerPH
félisten
LOL, erre muszáj válaszolnom. Ez nagyon kemény, jobb eleje sérült?! Hát, úgy szépen az egész alváz meghajlott, az autó menthetetlen. Nekem még alkatrésznek sem kellene, ott minden kukázható. A lényeg le van írva, nő tulajtól. Női tulajtól soha nem szabad autót venni!!! Nem tudnak vezetni, főleg az autóval nem tudnak bánni. Mikor a sajátomat megvettem, akkor ezt megtanultam. Körbe a lökösök csücske fekete volt, visszapillantók tele voltak horzsolással. A kocsi alja összeütve, első lökös alja széttépve a padkáktól.
Mi a véleményetek ezekről a G Classic Astrákról egyébként? Pontosan az 1.7 CDTi-re gondoltam. Sógorom tegnap azzal vitt, és istenítette, hogy hogy megy. Ugye 80ló. Mondta, hogy még a 105 lovas PDTDi-vel is felveszi a versenyt. Engem mondjuk nem győzött meg, szerintem piszok lomha, százra az a 13s elég vérszegény, és 130 fölött halottnak tűnt. Rá akar venni, ha megyünk külföldre nyaralni, akkor azzal menjünk, mert pályán rakottan 130-nál csak 6-ot eszik, Thul -al együtt. Igaz 100km után szabályosan sérvet kaptam benne, és mellette megsüketültem a motor és szélzajtól. Persze, tudom, hogy az enyém rakottan 130-nál 8.5 eszik, igaz benzinből és tempomattal, -mert az Astrában még az sincs- de legalább kipihenten odaérek mindenhova, nem kell nyomorogni. Hiába magyarázom neki, hogy 1000km-et lehúzni egy ilyennel maga lenne a halál(még nem vezette egy huzamban 200km-nél többet), de ő nagyon kardoskodik a fogyi mellett. Persze ez mellett néha a turbo nem reagál, de ez nem probléma. Végül is, a nélkül is haza lehetne jönni.
Egyszerűen nem bízok abban az autóban, nagyon puritán, és visszataszító ilyen nagyobb utakra. Meg a biztonságérzetem is csorba, nekem papírdoboznak tűnik, nem szeretnék benne karambolozni.
Valaki mástól is szeretnék hallani az autó mellett érveket, mert amit sógorjelöltem állít, az elég nevetségesen jön le. És tuti összeveszés lesz, mert fejébe vette, hogy én és a barátnőm beleülünk 1000km-re egy ilyenbe, csak azért mert 2.5l -el kevesebbet eszik, és így megspórolunk 50l üzemanyagot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
TasiA
senior tag
Hali!
Mihez hasonlítod amúgy, mert ez erősen érdekelne? Szélzaj relatív, sajátom (A Vectra) sem a csendes fajtából való, de a G nekem nem tűnik hangosnak (benzinmotorral tető cs. nélkül!!! és nem classic, hanem német gyártmány) Viszont a G alap ülései szerintem is nagyon gagyi és kényelmetlen+kicsi is. A felszereltség viszont vásárló függő, az, hogy a tiédben van tempomat, a máséban meg nincs, az nem összehasonlítási alap. G is létezik temp.-al, és BMW is van fapados tekerős ablakos gagyi belsős verzióban.
Az, hogy mennyire megy az 1.7 CDTI- az megen relatív. Ez a sógor aki szét van ájulva eddig 1200-es Ladát vezetett? Ahhoz képest tényleg bazira megy! A 100-lovas verzió szerintem pl teljesen jól autózható. AZ, hogy mibe ülsz bele nyaraláskor, meg szerintem a te problémád, ne mi döntsük már el!
MPowerPH
félisten
Én a saját 528i -mhez tudom hasonlítani. Eredetileg azzal mennénk, és tegnap már vita volt ebből, hogy az Astra pont az ilyen hosszú utakra van kitalálva. Ja persze, az enyémet meg városba tervezték. Persze összevethetem a 2.0 -ás céges Mondival is, igaz az is benzines.
Ez a 80 lovas, nem a 100 -as.
Fura, de ilyeneken problémázik, mikor itt a nagy autó, erre egy ilyenben kellene nyomorogni. Elég nonszensz. A tempomatot meg azért írtam, mert nálam van, ott nincs, és baromság lenne végig a pedált nyomni több 100km -en keresztül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
k.
őstag
Szerintem felesleges a 2 autót összehasonlítani.
Egy Daewoo Matiz is full gagyinak tűnik az Astra mellett. Nem csoda, hogy a lényegessen olcsobb-újkori árat számolva- Astra gyengébb. Nekünk Astra G van, német gyártmány, fapad, ültem szép bmw-ben, klasszisokkal jobb, ennek ellenére tudom ,hogy ezért az árért, amibe az astra került, a kocsi nem is vészes. Az pedig, hogy valaki egy BMW ellenében ezt választja hosszabb utakra, vagy igénytelenségre, vagy nagyfokú tudatlanságra vall.
Zewa
senior tag
Heh, ez a sógór jelőlted egy kicsit beteg.
Van a rokonságban ugyan ilyen Astra és nekem végülis nincs vele bajom persze a kategoria társaidhoz képest.
Viszont egy nagyobb utazásnál egy elmebeteg aki egy -pöpec állapotú- E39 helyett egy G astrával megy.
Ültesd át bal egy -re és utána majd ő is egyetért hogy azzal megnjetek.
15k miatt?!
Fiestának ugye vannak papírjai amivel esetleg lehet mókázni.
(OFF)Mit ér egy ilyen Fiesta használtan egyben? 3,5kk? Donor autó+lopott verda+mókolás 2kk körül meg van....(/OFF)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
TasiA
senior tag
Mikori évjárat az az 528? E39, ahogy a kolléga írja?
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Eszemben sem volt összehasonlítani, tudom én, hogy hova kell tenni. Mondjuk attól még lenézhetem, mert diesel. Csak tegnap egész úton ezt hallgattam, hogy az Astra így, az Astra úgy... Én meg kíváncsi voltam, hogy tényleg ilyen jó, ahogy ő elmondja. A fogyasztást elfogadom, bár azzal sem vagyok kibékülve, de legyen úgy. Nekem semmi bajom magával az autóval, persze én máshoz szoktam, ilyen szemmel tudom nézni. Most ültem másodszor G Astrában, nekem még új volt. Persze nonszensz az, hogy azon vitázunk, mivel menjünk nyaralni...de a dolog tárgya akkor is nevetséges.
TasiA: 1999-2000-es évjárat. Valakinek anno Svájcban karácsonyi ajándék volt, mert 12.24. az első forgalomba helyezés dátuma. Jah, E39.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
TasiA
senior tag
Te hülye vagy?? G Astra vs face lift E39 =>> LOOOOL
Szerintem ezzel mindent elmondtam!! Egyértelmű mivel menjetek nyaralni!
k.
őstag
Ugye, hogy a G astra?
MPowerPH
félisten
Nekem az, másnak nem. De nem is ezen volt a hangsúly, max. majd ideültetem a fórum elé, hogy kicsit olvasson. Én szívesen elmegyek vele hétvégenként ilyen 100km-es távokra, végülis akkor csak 5.5l -t fogyaszt, nekem is jobb. De a nyaralást nem keverem össze az ilyen kiruccanással.
Egyébként mennyire megbízhatóak ezek a 1.7CDTi motorok? Ez nincs úgy kihegyezve, de ha jól tudom itt is 2000bar -on müxenek a porlasztók, ami nem kevés. Itt olyan tüneteket produkál random, hogy havi kétszer max. hogy nem pörög fel a turbo. Nem tudják az okát, srác egyébként autószerelő. Ugye turbo csere drága lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
adorjant
senior tag
Szerintem az egy nagyon jó motor,csak sajnos ahogy a ti példátokból is kiderül,egyszerűen nem lehet "szerelni". Pedig nem is egy új BMW,vagy Merci,vagy akármilyen soktízmilliós luxusautó... Mindenféle szenzor,nyomásérzékelő,egy kicsit ide folyik,egy kicsit oda,ez kicsit szabályoz,az is egy kicsit... De senki sem tudja,hogy lehet javítani.
A Classic Astrával pedig csak az a baj,hogy kivették belőle azt,ami a G Astrát annyira sikeressé tette: a csendet és a komfortot. (De igazából bármelyik "olcsó" új autó ilyen tömegcucc,ez megy mostanság sajnos)
Nekünk volt új Classicunk,és egy 2001es igaz "német",szó szerint ég és föld.
Ja,a 2001es maradt,a Classicot eladtuk
[ Szerkesztve ]
Classic G milyen évjárattól volt?
Més que un club!
Calogero
addikt
2004 tavaszától
TasiA
senior tag
sajnos igazad van, sokkal hitványabb a classic széria
k.
őstag
Leírnátok, hogy miért?
Nekünk ugye nem az van, de ment az elmélkedés hogy olyanra cseréljük. Azóta letettünk erről, minimum H astra, amire cserélünk. Csak érdekel, hogy egy FAPAD 1.4es(90le) G-hez képest mitől rosszabb a Classic.
adorjant
senior tag
Főleg a zajszigetelésen spóroltak,meg több filléres,de annál hasznosabb cucc is kikerült az olcsósítás miatt,hogy pl a leghitványabb dolgot említsem,a kesztyűtartó polc hiányzik a Classicból.
Kormány sokkal inkább műanyag,mint kellemes.
De van ám előnye is,a Twinport motor nagyon jó,az jöhetne a mostani 1.4 helyett
k.
őstag
Egyébként relative tényleg eléggé csöndes. Ültem már pár Opelban/Suzukiban/VW-ben és eléggé normális szintet képvisel.
TasiA
senior tag
A felhasznált anyagok minőség hitványabb!
MPowerPH
félisten
Na, ezt jó tudni. Nem tudtam, hogy a Classic -okat itthon gyártották. Akkor valszeg egy idősebb G Astra jobb választás is? Ülések azok mindegyiknél egységesek? Mert számomra az volt a legkritikusabb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
adorjant
senior tag
Lengyelországban gyártották.
De van olyan Classic,amin még nem ez a típusjelzés,de már annak szánták őket a gyárban
Ülés nagyjából ugyanolyan,a plüss azonban fényévekkel komfortosabb,továbbá a rendes G-nél létezett gyári sportülés is.
[ Szerkesztve ]
k.
őstag
Lengyelbe gyártották a Classicokat. Az összes classic-beleértve a legujabbat is- ott készül.
MPowerPH
félisten
Értem, köszönöm a felvilágosítást.
Don't Tread On Me
TasiA
senior tag
Az alap ülés últra fos! Viszont a gyári sport a kihúzható combtámasszal, az teljesen oké.
MPowerPH
félisten
Na, olyat még csak a coupe -ban láttam, de nem ültem bele.
Don't Tread On Me
TasiA
senior tag
fero02
veterán
Hűű, azzal a használtautós linken szereplő gékkocsival kiegyeznék egy jó darabig!
Psychonaut
addikt
Hali!
Egy gyors kérdés: CDR500 kompatibilis-e F Astrával (ha jól tudom, igen), illetve van-e lényegi különbség a VDO és a Delco CDR500 között (tudtommal semmi). Másolt CD-kkel hogy boldogul (volt anno G Astránkban ilyen, az válogatós volt, valamelyiket vitte, valamelyiket nem, ez általános jelenség?) ?
Illetve egy utolsó, bónusz: hol tudnék emberi áron ilyet venni. V**erán 15k körül vannak, tehát az alatt gondolnám.
UI: ja, most jutott eszembe még valami: F Astához ugye semmilyen más CD-s fejegység nem volt ezen a CDR500-on kívül? CCR600 azt hiszem csak G Astrához volt.
fero02
veterán
Nekem Siemens-VDO fejegységem van. Én pár hónapja vettem 20k-ért (tudom hülye vagyok, de nekem ez kell), full polír. Egy alig futott G Astrából ugrott ki, mert porrá törték a seggét.
Másolt cd-t szó és válogatás nélkül viszi. Mondjuk én minden audio cd-t 4x-esen írok.
Psychonaut
addikt
Nekem is az kellene, mert most valami utángyártott magnós szarság van benne. Hol vetted? Konkrét bontó is érdekelne, mert Pesten és környékén el tudok menni érte akár.
SZERK: ja, köszönöm szépen természetesen a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
fero02
veterán
Én special Kecskeméten vettem, de ott több nem volt. Ez is pult alól volt, ennyit senki nem akart érte adni, ők meg nem akartál 10-15k-ért elherdálni.
Viszont amikor keresgéltem, akkor volt egy második számú jelöltem is. Vedd fel a kapcsolatot vele, sztem még meg van a tagnak a rádió. Nevét nem tudom, mert sosem értettem, mikor bemutatkozott, így csak rádió néven mentettem el. Száma: 06-harminc/639-01ötvenkilenc.
Pesten 2 bontóról tudok, akik Opellal foglalkoznak, viszont a címét meg kell kérdeznem barátomtól, aki most nem veszi fel a telefont.
[ Szerkesztve ]
Psychonaut
addikt
Okés, köszi a tippet, ha esetleg a bontók címét elküldenéd privátban, ha megtudod, azt megköszönném.
fero02
veterán
Hnap...igyekszem nem elfelejteni.
fero02
veterán
1.
Buggy Car autóbontó: 1165 Budapest ,Újszász u. 47. Tel: 70/ 519-7868
2.
Wirex-Ker Kft. 1196 Budapest Hunyadi u. 112. Tel:20/944-5124
3.
W.B.CAR KFT 1151 Budapest Énekes utca 6. Tel:30/901-4690
4.
Opel bontó Budapest XVII. Ker. 526. sor 17/a
5.
XXI. Budapest II.Rákóczi F. u. 185. 30/905-5430
6.
IX Budapest Soroksári út 110-112. Tel: 70/335-8161
Calogero
addikt
Durva hogy szétnyílt a Kadett
[link]
[ Szerkesztve ]
Psychonaut
addikt
Köszi szépen a segítséget.
Calogero: az, de az is durva, hogy az F Astra mennyire egyben maradt...
[ Szerkesztve ]
_seth_
veterán
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Jim Tonic
nagyúr
Az F Astra semmivel nem jobb, sajnos, egy mai autó ellen. Nem rég Sopronnál ütközött egy Astra egy újabb mini autóval, a mini autónban senkinek nem lett komolyabb baja, az Astra darabokra szakadt, a srác meghalt.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Psychonaut
addikt
Ja, persze, minden relatív, hogy mennyire biztonságos.
Jofi81
őstag
Központosító gyűrűnél ugye a kerékagy átmérője és a felni belső átmérője határozza meg a méreteket? A kerékagy gondolom egy szabványos méret, azzal nem foghatok mellé, de a felni is ilyen lehet? Vagy megmérjem és a hozzá legközelebbit válasszam méretben? Vagy inkább esztergáltassak? Tavaly eljártam nélküle, de autópályán rázott is. G Astráról van szó egyébként.
fero02
veterán
A kerékagy az egy fix méret. Gyűrűt meg esztergáltass hozzá, filléres cucc.
Jofi81
őstag
Akkor keresek egy esztergályost. Az a fix méret 56,5mm?
fero02
veterán
Passzolom, nekem Fastrám van.
TasiA
senior tag
annyi
JanR
addikt
Sziasztok!
B omega-nal miert lehet az, hogy ahol a levegoszurorol leveszem a muanyag fedelet es a csoben ilyen modon szivja a levegot, hogy: (ilyen hangot ad, maskepp nem tudom leirni) hup-hup-hup-hup. Szoval szaggatottan szivja. Mondtak nekem, hogy annak folyamatosan szivnia kellene. Akinek Omega-ja van, vagy Ecotec motoros autoja es talalkozott mar ilyennel, vagy tudja mitol lehet, az legyen szives megosztani velem.
Elore is koszi!
janr
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben