Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44391) Dudee


Dudee
senior tag

tegnap szereztem kölcsön egy lepukkant, lehasznált irodai projektort, NEC NP M300x.
Pusztán csak azért, hogy legyen egy érzésem mekkora a kép, hová kerülhetne a projektor (ugye ez az alaprajzom).

Kb 2.6 méter távol ültem le a 2.2 méter széles vászon (mivel vásznam nincs ezért értsd, középszürke fali halltex panel) elé, és valahogy úgy éreztem hogy ez pont jó méret. Picit tudtam még csavarni a zoomon hogy 2.3 méter széles legyen a kép, de igazából már nem hiányzott.
Ez a projektor 25 cm mély, az ablak nyílás aljába, középre tudtam rakni.