Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:32:09

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15888) dim dim


dim dim
tag

Helló fórum!

A kérdésem: az ebay vezet nyilvántartást arról h egy adott vevő hány esetben kért full refund-ot (mondjuk a rendelt termék meg nem érkezése miatt)?
Miért kérdem? A kollegám azt csinálja (jellemes ember) h megrendeli a terméket kifizeti paypallal, a termék megérkezik, kivár mondjuk egy jó hónapot, majd jelzi: nem jött meg a termék-kérem a full refundot. Így nála a termék, és a pénzt is visszakapja. Not trackable küldemények esetén persze.
Szép dolog, de nem ez a kérdés, hanem az: az ebay nyilvántartja, hogy van itt egy vevő, aki 10-ből 9 vásárlás kapcsán refundot kér? Lesz ennek a magatartásnak következménye az ebay-en?

Köszönöm

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.