Hirdetés

2018. december 12., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-12-10 15:37:35

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16851) dudikpal válasza #59816064 (#16847) üzenetére


dudikpal
(senior tag)

Régen a kínai volt a hamisítvány, manapság ugyanott gyártják az eredetit, és az utángyártottat is.
Ma már nem az a különbség h kínában gyártják e, hanem h melyik kínai gyártósorról pottyan le a termék.
Amennyit hajlandó vagy fizetni, annyira lesz jó/használható a cucc. Minél drágább, annál jobb term.
Gondoltam szólok, h a "kínai" sztereotípia ma már nem aktuális ;)

(#16852) Zirowe


Zirowe
(PH! nagyúr)

Sziasztok, belefutottam egy "becsületes" németbe.

Vettem okt 16-án egy telót német ebay-en, okt 17-én kifizettem, fizettem neki külön az értékbiztosított dhl futár árát is (17€).
Aznap még két terméket fizettem ugyanígy Németországból ilyen szállítással, a többi kettő megjött 3nap alatt.

Ez meg sehol.
Okt 26-án írtam neki, hogy nem jött meg, és kérném a tracking numbert.
Nem jött válasz.
27-én megint kértem tőle a tracking numbert, másnap végre válaszolt, hogy most nincs otthon, majd elküldi.
7napig vártam a tracking numberre, de semmi válasz nem jött, persze a csomag sem jött meg, ezért nov. 2-án claim-et nyitottam, amiben ezt mind szépen leírtam, illetve azt is, hogy szerintem az eladó nem adta fel a terméket, és ezért kérnék egy teljes refoundot.

Erre már az eladó másfél órán belül válaszolt (!) és beírta a feladási adatokat, amiket eddig nem.
Lényegében azt, hogy a német postával adta fel okt 31-én, a válaszában meg azt írta, hogy múlt hét hétfőjén (okt 24-én) adta fel a csomagot, és hogy nem tudja mennyi idő míg odaér hozzám.
Persze tracking number sehol.

Még aznap írtam neki egy választ, számon kérve, hogy miért csak 24-én lett feladva, miért nem szólt nekem erről a késésről, ha 24-én adta fel, akkor miért 31 van feltüntetve feladási dátumnak, hogy miért német posta van írva, miközben én dhl-ért fizettem, illetve kértem a tracking numbert.

Természetesen erre már válasz nem jött, illetve a csomag se.

Nov 9-én, szerdán, a customer service-nek adtam át a döntés jogát, ismét leírva a problémáimat, tehát, hogy semmi válasz az eladótól, semmi csomag, semmi tracking number és semmi bizonyíték az eladótól, hogy tényleg feladta a csomagot és ismét kértem a full refoundot.

Ugyebár 48óra alatt kellett volna dönteniük, ehelyett két nappal később kaptam egy mailt a customer service-től, hogy még szükségük van egy kis időre a döntéshez, nemsokára írnak majd.

Lassan egy hét telt el, és még mindig semmi döntés.
Vajon mire lehet számítani és kb mennyi idő kell még?

Amúgy most nézegetem az eladó értékeléseit, és 50%-os 18 eladással, ebből 3 negatív, ebből kettő két évvel ezelőtti ugyanilyen eset (kifizette, nem válaszolt, nem küldte el a cuccot), a harmadikat pedig csak simán átverte rossz termék leírással (psp törött kijelzővel).

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#16853) snowdog válasza Zirowe (#16852) üzenetére


snowdog
(PH! kedvence)

Szerintem vissza fogják utalni az árát. Gondolom most már csak pár nap. Nekem is volt ilyen visszatérítésem.

https://hokutya.com/smf_calibre/index.php

(#16854) Lasy válasza kerekfej (#16826) üzenetére


Lasy
(PH! kedvence)

pontosan ebay.com

Privát üzenetre, csak akkor válaszolok, ha tényleg privát. A többi a fórumra megy!

(#16855) faresz5 válasza Zirowe (#16852) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Ezért nem vásárolok ilyen eladóktól. Inkább kicsit drágábban veszem meg, de nem kockáztatok.

(#16856) Knobber


Knobber
(fanatikus tag)

Rokon címére amcsiba rendeltünk ruhát kb 200 dolcsiért meg két darab Mighty Jumpot az meg kb 60 dolcsi volt.

A rokon most elküldte nekünk, de sajnos ráírta az értéket a csomagra. Kérdés akkor most kb mennyi vámra számíthatunk? (Áfát tudjuk 25, de a ruhára a vám és egyszerű műszaki cikkre?

Illetve ha a VÁM kér be számlát, hogy adunk ha mi a FELADÓNAK egy fillért sem fizettünk közvetlen?

Megéri-e visszaküldetni a csomagot, és aztán két kisebb csomagban inkább feladni?

Youtube: Knobber

(#16857) Zirowe válasza faresz5 (#16855) üzenetére


Zirowe
(PH! nagyúr)

Az utolsó percben bukkantam az aukcióra, nem volt időm lecheckolni az eladót a leütés előtt.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#16858) bul07 válasza Knobber (#16856) üzenetére


bul07
(PH! nagyúr)

Ezt a hozzászólást nézd meg benne vannak az általad kért információk

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A5 (2016) / Small Sun ZY-T08 / Lenovo Z510 / Samsung UE48H6400

(#16859) FireShadow válasza Knobber (#16856) üzenetére


FireShadow
(senior tag)

Ha nincs számla akkor kitalálsz valamit. Ha maganszemely küldte és elérhető akkor ő tud értéket nyilvánitani. De ha rajta van a csomagon az érték és korrekt akkor nemhiszem h kell számla is..

[ Szerkesztve ]

Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

(#16860) FireShadow válasza Zirowe (#16857) üzenetére


FireShadow
(senior tag)

Paypal valoszinüleg visszaküldi neked. Nekem volt visszatéritesem kevesbe egyertelmü ügyben is, ahol az elado bolt levasarolhatokent akarta visszaadni a penzt de azzal nem tudtam volna micsinalni mivel ide nem küldenek mint fizetes utan kiderült :D

[ Szerkesztve ]

Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl

(#16861) Polemius válasza netseft (#16850) üzenetére


Polemius
(fanatikus tag)

Köszi, az irány jó volt, de más okozta: a tűzfal szűrője okozta (hogy eddig miért nem csinálta? :F )

(#16862) stella.rossa


stella.rossa
(újonc)

Sziasztok,
Segítségetekre lenne szükségem ismételten. Termékem amit rendeltem még mindig nem érkezett meg, amit 10.12-én fizettem ki és másnap elvileg a postára is került. Így gondoltam másodszor felveszem a kapcsolatot az eladóval és kértem tőle full refundot, mivel még nem érkezet meg a termék. Annak ellenére hogy 98 % a visszajelzése van az eladónak, azt lehetett észrevenni, hogy nagyon sokan csalónak és szélhámosnak nevezték, hasonló estek miatt, kifizették és nem kapták meg a terméket és nekik nem is válaszolt és érdekes még hogy csomó ugyanaz az ember vesz tőle olcsó cuccokat (pl. 0.85 fontos bígyókat és csumára rakja az értékelést). Ez nekem gyanus lett nagyon ahogy így ránéztem.
ha nem fogadja el a full refundot akkor milyen lépést tegyek? Milyen ügyet kell kezdeményeznem?Illetve negatív értékelést mikor kell leadnom?Tudna ebben valaki segíteni? (mert nem találkoztam még hasonló helyzettel).
Csatoltam két képet is hozzá, hogy pontosan lássátok mire is gondolok amikor ezeket mondom
És természetesen paypal-lel ment a fizetés

Köszönöm szépen segítőkész és jóindulatú válaszaitokat!

Üdvözletem

[ Szerkesztve ]

(#16863) bul07


bul07
(PH! nagyúr)

Van mód a negatív értékelés változtatni
Mert az egyik kínai zargat hogy egy 0,01$ tételnél a negatívot változtassam meg

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A5 (2016) / Small Sun ZY-T08 / Lenovo Z510 / Samsung UE48H6400

(#16864) zoli03


zoli03
(őstag)

Hogyan tudom megnézni pontosan, hogy a vásárolt termékem mennyibe került? Rendeltem jó pár azonos és hasonló áru terméket, a tranzakciótörténetben a közleményben van egy szám (pl: 5334282508667027) és egy tranzakció azonosító (pl: ARK.001946771173), de egyiket se találom se eBay-en, se PayPal-on. Valahogy be lehet azonosítani, hogy melyik termékhez melyik ár tartozik, vagy számolgassak, míg ki nem jön az összes a helyes értékre?

(#16865) faresz5 válasza bul07 (#16863) üzenetére


faresz5
(senior tag)

lol 2forintért negatívot adtál? Hamar lefogják zárni a licitálós termékek Magyarországra szállítását Honk Kongból,(elég sok nick mögött ugyanaz az eladó van, illetve társaság) aztán rendelhetsz mindent normál áron, sok eszű ember.

(#16866) Winner_hun válasza bul07 (#16863) üzenetére


Winner_hun
(Webcaritas)

Ha nem jött meg vagy rosszat küldött akkor jár neki a negatív, nem kell vele foglalkozni. Ő hibázott, viselje a következményeket.
faresz5 megjegyzésével meg ne foglalkozz, saját magát minősíti csak.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#16867) #59816064 válasza faresz5 (#16865) üzenetére


#59816064
(törölt tag)

Faresz5: A negatív értékelés mióta érték függő?
Nem mindegy hogy 2FT vagy 20K? Az egész vásárlást értékeled a visszajelzésekkel, te mit szólnál ha egy 20.000-es terméked nem jönne meg, de lehet elkerülhető lett volna, ha olvasol egy naegatív kommentet az eladóról.

Ez meg hogy majd senki nem fog hozzánk szállítani mert állandóan csak negatívot adunk, stb.... szerintem ez baromság.
Ezek az eladók ebből élnek, nem hiszem hogy dacból vagy bármilyen más sértődöttségből megvonnák maguktól ezt a bevételi forrást.

[ Szerkesztve ]

(#16868) zsolx válasza stella.rossa (#16862) üzenetére


zsolx
(kvázi-tag)

Szerintem még megkaphatod.
Én 09.25-én rendeltem valamit, 11.08-án ért Budapestre és még mindig ott van. :F

[ Szerkesztve ]

(#16869) number361


number361
(kvázi-tag)

Rendeltem nagy értékű tárgyat USA-ból nyomkövetéssel Budapestre..

A magyar posta azt írja, hogy vámkezelésre vár amikor lekérdezem a csomagom állapotát.
Se levelet, se e-mailt, se hívást nem kaptam tőlük. Mi a teendő ilyenkor?

Nagyon nem szeretem amikor ráülnek a a csomagomra és széttárt karral egyik embertől küldenek a másikhoz. (X embert felhívtam már és senki se tudott válaszolni)

El akarom intézni a dolgokat, gyorsan és egyszerűen. Már eleget vártam a csomagomra.

Hova kell menni, mit kell csinálni, kinek kell befizetni?

Ha Mohamed nem megy a hegyhez...

(#16870) faresz5 válasza #59816064 (#16867) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Én a licitre mondtam, mivel a kolléga licitálni szeret. a liciteknél igen is betilthatja a magyarországi szállítást, és akkor a kolléga csak normál áron tudja beszerezni az apróságát. Más részről meg ha visszakapja a pénzt akkor minek kell negatívot adni? Nem érte kár.
Magyar piac nem olyan nagy,hogy hatalmas kár érné őket, ha nem tud szállítani 1dollár alatti termékeket.Szóval ez sem feltétlen igaz.

[ Szerkesztve ]

(#16871) Winner_hun válasza number361 (#16869) üzenetére


Winner_hun
(Webcaritas)

Várni kell amíg nem kapsz róla értesítést. Biztos nem malmoznak meg nem csak az az egy csomag van amivel foglalkozniuk kell. Karácsony előtt meg pláne...

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#16872) faresz5 válasza Winner_hun (#16871) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Nekem is vámon van pár csomagom múlt csütörtök óta, gondolom elég sok dolguk van mostanában.
Ha vámkezelésre vár,akkor jó esetben 1héten belül megkaphatod a csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#16873) number361 válasza faresz5 (#16872) üzenetére


number361
(kvázi-tag)

Hurrá. A rossz eset pedig? :)

Köszönöm az információkat. Remélem nem ülnek rajta sokat már...

(#16874) Zirowe válasza Zirowe (#16852) üzenetére


Zirowe
(PH! nagyúr)

Na, ma, vagyis egy héttel azután, hogy escalate megtörtént a support fele, jött egy levél, hogy most "holdolják" az ügyet nov 21-ig, addig várják, hogy az eladó küldjön nekik feladási infókat.

Your case was placed on hold temporarily. We will get back to you with an update by Nov 21, 2011.
eBay Customer Support Comments:
We asked the seller to provide tracking information for the item.

Baromi jó, csak tudnám, hogy akkor 1hétig mit csináltak??!! :F
Vagy esetleg egyfolytában a kegyes eladóra vártak?

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#16875) zsolx válasza number361 (#16873) üzenetére


zsolx
(kvázi-tag)

Nekem 11.08-án állították vám elé és 11.15-én továbbították onnan valahová, nagyon remélem hozzám :)

(#16876) number361 válasza zsolx (#16875) üzenetére


number361
(kvázi-tag)

Ahogy mondani szokták, a nevem:

HOO LEE SCHITT!!

Akkor én már profi vagyok, ha ebben a hónapban megkapom a cuccot? Oucs...

(#16877) motorhead


motorhead
(senior tag)

Sziasztok!

Vásárolnék egy amerikai eladótól, aki 100%-os és 1154 pozitív visszajelzése, van.A gond az,hogy nem lehet vele kapcsolatba lépni, nem lehet neki kérdéseket feltenni.
Ez a válasz fogad az ebay oldalán

: We're sorry we couldn't find an answer for you. Unfortunately, this seller is not able to respond to your question. We suggest reviewing the item again to see if your answer is in the seller's listing.

Mit lehet ilyen esetben tenni? Mindenképpen tájékozódni akarok a vásárolandó termékről.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#16878) faresz5 válasza motorhead (#16877) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Ilyennel még nem találkoztam, mondjuk ha nem lehet kommunikálni vele, akkor nem is foglalkoznék az ilyen eladóval. Esetleg emailcím nincsen megadva a termék alján?

(#16879) motorhead válasza faresz5 (#16878) üzenetére


motorhead
(senior tag)

Nos rákerestem más külföldi fórumokon erre az érdekes dologra, és ott egyértelműen az ebay rendszerét hibáztatják emiatt. Gyakorlatilag tehetsz fel kérdéseket, de csak a megadott témakörökben, ott pedig választ csak arra kapsz amit már más megkérdezett.Ezt azzal magyarázzák,hogy az eladó minden információt kiírt a termék adatlapjára, tehát bármilyen kérdés felmerül azt ott megtalálod. Így elkerüli esetlegesen a rengeteg értelmetlenül feltett kérdést.
Na most én kikerültem ezt, és közvetlenül az eladót szólítottam meg a rendszeren keresztül, és nem fogadtam el az ebay által felkínált "ezzel a termékkel kapcsolatos" kérdést mert akkor az előző mederbe terel vissza, hanem csak az üzenetben hivatkozom a termékre, így talán oda ér a dolog. Egyenlőre várom a választ, de ezek még most kelnek fel. :)

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#16880) Joltee válasza motorhead (#16877) üzenetére


Joltee
(fanatikus tag)

Ilyennel már én is találkoztam, nem is 1x. Elég köcsögség, hogy nem lehet az eladót semmilyen formában elérni... :((

Chuck Norris elszámolt végtelenig! Kétszer is... :D

(#16881) motorhead


motorhead
(senior tag)

Ahogy lent leírtam el lehet, csak nem egyenesen a terméken keresztül. Ráadásul az utolsó eladása korábbi mint 3 hónap, azóta nem történt nála kereskedés. Mondjuk ez nem jelent még semmit önmagában, de ez is fura.

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#16882) faresz5 válasza motorhead (#16881) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Vigyázz vele, esetleg belinkeled nekünk?

(#16883) bul07 válasza faresz5 (#16865) üzenetére


bul07
(PH! nagyúr)

Nem jött meg és a kis összeg miatt, meg amiatt hogy én úgy néztem hogy nem aktív az eladó, nem levelezgetem hanem adtam a negatívot, van amúgy más ilyen összegű tételem is ami nem jött meg de ott az eladó árul is valamit így írtam neki és válaszába az írta hogy újraküldi részemről elég volt ennyi, hogy megjön vagy nem az már nem számít, pozitívra értékeltem
Ő lenne a negatívos: efastnbest

De akkor ezek szerint nincs mód a negatív megváltoztatására

Most adták fel az első nyomon követhető küldeményemet hát kiváncsi vagyok

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A5 (2016) / Small Sun ZY-T08 / Lenovo Z510 / Samsung UE48H6400

(#16884) Sickboy25


Sickboy25
(PH! addikt)

hol tudok piros pontot adni az ebay-en?

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#16885) bul07 válasza Sickboy25 (#16884) üzenetére


bul07
(PH! nagyúr)

My eBay/Purchase history/Leave feedback

Amúgy a negatívból pozitív lett remélem nem zargat tovább

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A5 (2016) / Small Sun ZY-T08 / Lenovo Z510 / Samsung UE48H6400

(#16886) Sickboy25 válasza bul07 (#16885) üzenetére


Sickboy25
(PH! addikt)

:R köcce, csak vak voltam...

‎"Az élet olyan, mint az ásás. Néha hátráltat egy- két gyökér, de annak jól odab*szol ásóval, azt’ haladsz tovább!"X360 gamertag: sickboyhun

(#16887) maathe


maathe
(senior tag)

Ilyenkor már elkezdődött "a karácsonyi szállítási idő"? Igaz nem eBay, de várok egy elég nagy értékű csomagot. Erről az oldalról már többször is rendeltem, 1-2 hét alatt megszokott jönni viszont ennél a rendelésnél pénteken lesz meg a 3 hét a feladástól követően. Mondjuk az oldal max 30 calendar day-t ígér szállításnak, de én eléggé parázok, hogy valami történt. Esetleg lenyúlták stb. Már csak abban bízok, hogy a karácsony miatt kicsit lassú a szállítás. Amúgy amcsiból jön USPS-sel, tracking numbert nem szoktak adni, de ennek ellenére nekik rendelkezésre áll vagy mindenképp anélkül adják fel? Egy elég nagy bolthálózatról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#16888) kerekfej válasza maathe (#16887) üzenetére


kerekfej
(PH! addikt)

Ha alap USPS-vel jött ami nem regisztrált akkor kezdhetsz izgulni. Ezt a postázási formát jobb elkerülni, mert adnak ugyan Tracking Numbert, de csak USA-ig megy nyomon-követhetően utána meg sima levélként megy tovább. Ha eltűnik a csomag még reklamálni se tudsz így pénzt se kapsz vissza, mert adtak neked Tracking Numbert.

(#16889) maathe válasza kerekfej (#16888) üzenetére


maathe
(senior tag)

De nem adtak. Eddig mindig rendben megérkeztek a csomagok.

(#16890) Mappa válasza maathe (#16887) üzenetére


Mappa
(PH! addikt)

sanszos :K ... én október 26. vettem egy tv konzolt... remélem a héten megjön 2-3 (lehet több is) hetet írt.

nem kötelező megadni

(#16891) RexpecT


RexpecT
(PH! addikt)

Már megint eltűnt egy pár vásárolt termékem my ebay summary-ból.... :W

----------------------------------------------Heisenberg----------------------------------------------

(#16892) Slownz


Slownz
(senior tag)

Mindig okoz meglepetést az ebay-es vásárlás:

Ma kaptam meg egy augusztus elején rendelt cuccost, úgy hogy már szeptemberben visszakértem a pénzt, lévén, hogy nem érkezett meg időben. Ja és az ebayes emberke is aki árulata, az is törölte magát vagy már 2 hónapja. Ja és a csomagba volt ajándékba valami Hong Kong-i pénz ajándékba, jópofa.. :B :C

(#16893) faresz5 válasza Slownz (#16892) üzenetére


faresz5
(senior tag)

Posta útjai kifürkészhetetlenek:)
Én is a héten kaptam meg egy 2hónappal ezelőtti rendelésem, már vissza is utaltam a 80%-t.(árfolyamveszteség miatt)

(#16894) Dolphine


Dolphine
(PH! addikt)

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy ebay-en belül hogyan lehet visszamondani egy megkezdett rendelést? Azért írom, hogy megkezdett, ugyanis nem véglegesítettem és most már nem is akarom, de valamiért a felhasználói fiókomban az van, hogy vásároltam. Ezt hogyan tudom megszüntetni?
Válaszokat előre is köszönöm!

(#16895) Winner_hun válasza Dolphine (#16894) üzenetére


Winner_hun
(Webcaritas)

Írj az eladónak hogy tévesen ütötted le, szüntesse meg az a vásárlásod.

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#16896) Dolphine válasza Winner_hun (#16895) üzenetére


Dolphine
(PH! addikt)

Szia!

Köszönöm a válaszodat, most már csak az a kérdésem, hogy ezt hol és hogyan tudom megtenni? :F

(#16897) Dolphine válasza Winner_hun (#16895) üzenetére


Dolphine
(PH! addikt)

Elméletileg megtaláltam, írtam is az eladónak, majd kiderül, hogy sikeresen jártam-e! Még egyszer ezt a hibát tuti nem követem el, hogy kattintok, de nem nézek szét rendesen! :W
Ha mégsem sikerül töröltetni, akkor mire számíthatok? :F Az adataimon kívül (név, lakcím) egyelőre még semmit nem adtam meg, mivel nem sikerült dollárszámlát párosítani a paypalhoz. Szóval a legszükségesebb adataim vannak csak megadva, számlaszám, paypal account nem.

[ Szerkesztve ]

(#16898) motorhead válasza faresz5 (#16882) üzenetére


motorhead
(senior tag)

A történet vége az lett, hogy gondoltam csak licitálok, erre azt sem engedte, de már időm sem volt elolvasni egészen mit kifogásolt. A végén akartam csak belépni 1 percel.. Valami olyasmiről volt szó, hogy az eladónak meg kell bizonyosodni arról, hogy paypal képes vagyok vagy mi a fene.Felugrott egy ablak, hogy lépje be a paypal oldalra.Mondom nem olvastam el, nem is érdekelt tovább. Azok a termékek ma reggelre el is tűntek, amiket hirdetett. Volt vagy tíz ilyen. Lejártak a licitek, és és kész. Amire én licitáltam volna, arra egy személy többször licitált ugyanazzal az árral. Nem értettem ezt sem, de mindegy. Jobb is így talán. Lehetséges, hogy más termékeit jelenítette meg a saját oldalán? Lehet ilyen??

..--OLDSCHOOL FOREVER--..

(#16899) number361


number361
(kvázi-tag)

Oh valaki meg tudná mondani a következő jelentését:

..."és a csomag átvételekor kell kifizetnie a postaköltséggel együtt a fizetendő vám és ÁFA összegét."

Tessék? Már kifizettem a postaköltséget. Miről beszél ez? A vám azt értem, az áfát is, de ezek még aka "kezelési költséget" is kérnek?! Mennyit is jelent ez a költség?

Hadd találjam ki, egy tízesbe kerül nekem az még külön, hogy egyáltalán rá mertek nézni a cuccomra.

(#16900) dudikpal válasza number361 (#16899) üzenetére


dudikpal
(senior tag)

Azt jelenti h vámáfát a vételár+postaköltség után fizeted.
Bár tény h elég hülyén van fogalmazva.

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.