Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124851) kokii válasza ledgeri (#124843) üzenetére


kokii
tag

Nem is ezt a működést "várom el". Hanem, hogy ami "aktuális évad" és éppen fut, és rakják fel a részeket, megtudjam nézni. De egyszerűen minden ilyen tartalom "lakatolt", ha rámegyek leírja az előfizus csomagot, alatta, hogy "van aktiváló kódom", ami gondolom jelen esetben a upc/voda által anno adott kóddal aktiválható dolog lenne, amit nekem elvileg migráltak. Ezért is keveredtem ide és kérdeztem meg másnak is ez van-e vagy csak nálam ment félre valami, vagy egyszerűen ne is próbáljam mert rosszul értelmezem a fent linkelteket.

(#124852) ledgeri válasza kokii (#124851) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Jaa... ok... hát ha abból indulok ki, hogy a csoportos beszedésis szám migrálás ami júniusban volt, mai napig nem futott le nálam, akkor ez kb a vodán múlik...

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#124853) LouiS22 válasza kokii (#124851) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha a Királyt, Fehér főnökót stb akarod nêzni - nos, az fizetős lesz.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#124854) Toth_Jani válasza ledgeri (#124852) üzenetére


Toth_Jani
őstag

De azt legalább a héten megígérték, hogy csinálgatják.
" A vállalat gyorsan elismerte a problémát, és azt ígéri, magas prioritással kezeli a hiba elhárítását, ami a csoportos beszedéseket érinti.
A hibák nagy részét sikerült megoldani és a jövőben már megfelelő lesz a működés. Vannak azonban esetek, amelyekben visszamenőleges javításra van szükség, ezek a javítások várhatóan hamarosan megtörténnek, addig is kérjük ügyfeleink türelmét. Magas prioritással kezeljük a hiba elhárítását, ami jellemzően a korábbi csoportos beszedési megbízások törlési, aktiválási és módosítási kéréseit érinti."

(#124855) ledgeri válasza Toth_Jani (#124854) üzenetére


ledgeri
nagyúr

... én előre is túlfizettem hó elején, mert bankváltás miatt ezt le akartam tudni.... mostmár.

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#124856) sz.j


sz.j
nagyúr

Szevasztok!

A közelmúltban kaptunk egy RJ-45 médiabokszot amivel az a problémám, hogy a használatot követően nem tudjuk úgy kikapcsolni, hogy ne készenléti (alvó) módban legyen hanem teljesen ki legyen kapcsolva.

Kérdésem az lenne, hogy ezt a boxot tényleg nem lehet lekapcsolni (áramtalanítani) csak alvó állapotra van mód (amikor elégé meleg lesz a box)?

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#124857) loulou válasza Toth_Jani (#124849) üzenetére


loulou
kezdő

Épp ezért kiabálnak az internet szolgáltatók főleg Amerikában, hogy a nagy streamingelők és tech vállalatok (Netflix, Google, Amazon, Meta stb.) járuljanak hozzá az infrastruktúra fejlesztéséhez, mert főleg ők kötik le a kapacitásokat, miközben semmit nem fizetnek, csak hasznot húznak.

(#124858) ztibor


ztibor
senior tag

Mivel továbbra se kapok STB-t, a vodától a meglévő hibajegy miatt az előfizetésemen (ami már 1,5 hónapja ott van), ezért az lenne a kérdésem hogy a testvérem által igényelt kaon STB az működik nálam, más címen más vodás előfizuval?
Kezd unalmas lenni hogy nézegetem 3 hete az új tv-t a dobozában és nem tudom beüzemelni.

(#124859) pjen válasza sz.j (#124856) üzenetére


pjen
félisten

Dugd egy kapcsolós konnektorba, vagy húzd ki. 05W készenlétbe.

(#124860) nicu71 válasza ztibor (#124858) üzenetére


nicu71
addikt

Hát ez már tényleg agyrém .. :(

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#124861) sz.j válasza pjen (#124859) üzenetére


sz.j
nagyúr

Mivel nem találtam más megoldást ezért ezt csináltam ....

A neten bóklászva azt hittem, hogy megtaláltam a megoldást a Vodafone KAON KFC-SA900PCO Horizont típ. box használati útmutatójában, (kinézete/előlapja a felírat kivételével teljesen megegyezik az RJ-45 boxéval) , de sajnos nem jött be az itt leírt 10 mp-ig tartó nyomva tartás ....

Műanyag, alumínium és motoros redőnyök, valamint szúnyoghálók készítése, szerelése. www.szaboredony.hu

(#124862) fokukac


fokukac
nagyúr

sziasztok. régebbi connect boxom van. Modem módban használom, rendes routerrel.

Azt vettem ma észre, hogy hol van net, hol nincs, de mindig visszajön pár percen belül, szóval nem olyan, mint szokott, hogy se kép se hang egy-két napig.
viszont olyan mások a modem kijelzői, más ledek égnek, mint korábban.

Gondoltam, belépek a connect box menüjébe, megnézem a jelszinteket, hátha azzal van valami, de a http://192.168.100.1/
en más fogad. vodafone logo, sign in, user, admin, password, stb.
az én korábbi jelszavammal nem enged be.

Én erről a frissítésről teljesen lemaradtam, hogy mikor frissült a szoftver, hogy lehet belejentkezni az eszközbe?

előre is köszi.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#124863) kabelmania27 válasza amperallat (#124826) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Rendben vannak az értékek, nem kell szakadástól tartanod.

(#124864) tomp


tomp
félisten

Túl jó az Arris modem! B**uk el olyan vodásan...

Voda 2022 :C

(#124865) kezo0 válasza tomp (#124864) üzenetére


kezo0
addikt

Előbb-utóbb nem úszod meg, hogy beruházz egy saját routerre… (Persze ahhoz nem árt, ha a szolgáltatói HGW modem módban van – amíg meg nem szüntetik azt a lehetőséget is.)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124866) tomp válasza kezo0 (#124865) üzenetére


tomp
félisten

Igen már tegnap kinéztem a routert mert vártam ezt a választ...
Amúgy router módban is rá lehet kötni sajátot nem? Kikapcsolom a teljesen a wifit és akkor nem adja.
Nyilván kérni fogom a modem módot.

(#124867) kabelmania27 válasza tomp (#124866) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Router üzemmódban is lehet saját routert használni csak ügyelj arra, hogy a saját eszköz ip címe 192.168.1.1 vagy 192.168.2.1 legyen.

[ Szerkesztve ]

(#124868) Elektrosokk


Elektrosokk
addikt

jelenleg nincs hűségünk, mit gondoltok érdemes még idén hosszabbítani ?

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#124869) kezo0 válasza tomp (#124866) üzenetére


kezo0
addikt

A modem mód nem egyenlő azzal, hogy nem sugározza a wifit. Ha a szolgáltatói eszköz és a sajátod is router módban van, az nem szerencsés, mert így mindkettő oszt DHCP-t, mindkettő NAT-ol, a kliensek pedig belezavarodhatnak ebbe. Ezért tanácsos a szolgáltatói HGW-t modem/bridge módba tenni. Ilyenkor bízol mindent a saját routeredre.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124870) kezo0 válasza Elektrosokk (#124868) üzenetére


kezo0
addikt

Ha a mostaninál alacsonyabb árat tudsz kialkudni, akkor érdemes, mert nem mindegy, hogy jan. 1-től mihez képest emelik majd az áradat.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124871) tomp válasza kezo0 (#124869) üzenetére


tomp
félisten

Nyilván nem hagyom router módban. Csak azért vetettem fel ha esetleg jövőre azt is megszüntetik a fejlesztésre fogva...

(#124872) kezo0 válasza tomp (#124871) üzenetére


kezo0
addikt

Na, az nekem konkrétan a rémálmom, de ezeknél tényleg nem lehetetlen semmi sem.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124873) kezo0


kezo0
addikt

Úgy látom, ismét történt egy igazán előremutató fejlesztés a My Vodafone fiókban: azt, hogy mikor várható a következő számla zárása, csak addig láthatod, amíg a Vodafone nyilvántartása szerint van legalább 1 db kifizetetlen számlád. Attól a pillanattól kezdve azonban, amikor méltóztatnak lekönyvelni az utoljára kifizetett számládat is, és végre szerintük sincs tartozásod, ez az információ már nem jelenik meg.
Mondjuk olyan nagyon nem is hiányzik, majd jön a számla, amikor jön...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124874) cocka válasza kabelmania27 (#124867) üzenetére


cocka
veterán

És a dupla NAT-olással ilyenkor mi újság van?

(#124875) fecke78


fecke78
senior tag

Felhívtam ezeket , mondom lejárt a hűségidő meghallgatom mit mond , és hosszabbítok ...
December 1-i számlámat még nem fizettem be , és ennyi is a történet , nem kapcsolta a kollegát mert számlaelmaradásom van .
Pusztuljatok meg . Utálom ezt a tetves céget ...
Hogy miért nem hosszabbíthattam velük azt azért nem értem .
Mivel meglévő előfizetést vittem volna tovább minden nemű változtatás nélkül ... :W

(#124876) Elektrosokk válasza fecke78 (#124875) üzenetére


Elektrosokk
addikt

nekem számlafizetés után 1-2 nappal szokott jönni az értesítés hogy akkor elkészült a számla és fizessem be...

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#124877) cocka válasza fecke78 (#124875) üzenetére


cocka
veterán

Akkor biztos csoportos beszedéssel fizeted ugye?

Az meg az ő bajuk, hogy képtelenek időben levonni. De óbégatni, hogy tartozásod van az nagyon megy.

(#124878) zzola válasza fecke78 (#124875) üzenetére


zzola
félisten

Azért nem, mert számlatartozásod van. Itt ez a szabály. Fizesd be, problem solved...

(#124879) kezo0 válasza zzola (#124878) üzenetére


kezo0
addikt

Most éppen nekem és anyámnak is pontosan, ahogy kell, a lejárat napján történt meg a csoportos beszedés. És mindkettő után, amikor megtörtént náluk a könyvelés, jött SMS is, amiben megköszönték a befizetést, és közölték, hogy most 0 Ft az aktuális tartozásunk. Szép, szép ez a fejlesztés, de talán lennének most még kicsit fontosabb dolgok, amelyeket inkább helyre kéne rakni végre…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124880) zzola válasza kezo0 (#124879) üzenetére


zzola
félisten

Van bizony bőven hiba. Mobil vonalon is.

(#124881) fecke78 válasza cocka (#124877) üzenetére


fecke78
senior tag

nem

(#124882) fecke78 válasza zzola (#124878) üzenetére


fecke78
senior tag

Értem én , és képzeld be is fizetem , de ha jőn az ügyfél aki alá akkar írni még egy évre , akkor nem kéne elhajtani a picsába .
Mert mikor akkora pingek vannak , hogy a holdról látszik , akkor annyira nem domboritanak a megoldáson !

(#124883) pjen válasza fecke78 (#124882) üzenetére


pjen
félisten

Nem pedáloznak annyira a hűségért. Nekem 1K val magasabb havidíjat ajánlottak, ha alá írok még egy évet. Pedig kettős ügyfél vagyok, vezetékes fronton szinte minden + 2 Go super.

(#124884) ht42


ht42
senior tag

Sziasztok!
Miskolcon vagyok, tegnap óta a koaxos internet kibírhatatlanul lassú, egy oldal betöltése 5 perc. Másnál is van így? A telefonos hölgyike természetesen nem lát problémát...

(#124885) zzola válasza fecke78 (#124882) üzenetére


zzola
félisten

Értem. Azt kell megérteni, hogy lejárt számlával nem lehet hosszabbítani, nem lehet vásárolni. Ez mobil vonalon is igaz.

(#124886) zzola válasza ht42 (#124884) üzenetére


zzola
félisten

Modemre 1-1 rá van csatlakoztatva PC és így lassú?

(#124887) ht42


ht42
senior tag

A modem bridge módban van. Utána kötve az én routerem. A modem letöltési jelszintje 19-20 dBmV, Pre és Post RS hibák száma valami irtózatos több tízmillió.

[ Szerkesztve ]

(#124888) kabelmania27 válasza ht42 (#124887) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Modem áramtalanítás után is ilyen értékeket ír ki? Milyenek a feltöltési értékek?
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

[ Szerkesztve ]

(#124889) ht42 válasza kabelmania27 (#124888) üzenetére


ht42
senior tag

Ezek áramtalanítás utáni értékek.
A feltöltés 33 dBmV. Itt csak internet van, se elosztó, se csillapító.

(#124890) kabelmania27 válasza ht42 (#124889) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Közel van az erősítő. Nézd meg, hogy a modemnél (és ha van toldás akkor ott is) lévő F csatlakozó nincs-e kilazulva.
Pre vagy a Post RS hibák száma magasabb?

[ Szerkesztve ]

(#124891) ht42 válasza kabelmania27 (#124890) üzenetére


ht42
senior tag

Csatlakozók rendben. (Az oszlopra nem másztam fel :) )

(#124892) kabelmania27 válasza ht42 (#124891) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben a modem oldalán nincs modem üzemmód 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
Alacsonyak az SNR értékek, a magasabb frekvenciáknál több a javíthatatlan hibás csomag, lehet zajbetörés vagy más probléma van a környéken.
Kérdezd meg szomszédokat, ha ők is tapasztalnak-e problémát.

(#124893) ht42 válasza kabelmania27 (#124892) üzenetére


ht42
senior tag

Köszi szépen, közben megbeszéltem velük, hogy holnap jön egy szerelő, hátha...
Az ipv6-nak mi köze a problémához?
Betörés az van itt bőven, de nem a zaj szokott betörni :DDD

(#124894) roger92 válasza kabelmania27 (#124892) üzenetére


roger92
tag

Kedves Kábelmania27!

2 hónap után végre most pénteken bekötik a szolgáltatásokat hozzánk Ceglédre. El sem hiszem, hogy elérkezik ez a nap is.
Koax kábeltv lesz SmartCard-dal, valamint kábeltelefon, riasztóberendezéssel és net.

Mikre ügyeljek?
Láttam többször írtad ki, át kell állítatni ipv6-ról ipv4-re a HGW-t, Modem módba kapcsoltatni, valamint érdemes saját router-t hozzácsatlakoztatni a szolgáltatói HGW-hez. Miért? Ennyire megbízhatatlan az eszköz? Így stabilabb lesz a működés?

Akkor ezt minden egyes szolgáltatói rendszerfrissítésnél meg kell csinálni?

Működni fog így a kábeltelefon, mert sűrűn, aktívan lenne használva?

Időnként torrenteznék is. Eddig Telekom réz hálózatán miden tökéletesen működött.

Köszönöm és várom a válaszod!

Üdv,
Tibor

(#124895) Sanya


Sanya
nagyúr

Ma hívtak a vodafone-tól, hogy tudnék hűséget aláírni, de 700 forinttal többe kerülne minden, mint most hűség nélkül.
Emellett megemlítették, hogy az áremelkedés a hűségszerződésre is vonatkozna, tehát 2x emelnének :D

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#124896) LouiS22 válasza Sanya (#124895) üzenetére


LouiS22
veterán

A témához lazán kapcsolódva: [link]

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#124897) Sanya válasza LouiS22 (#124896) üzenetére


Sanya
nagyúr

tény, hogy a digi-s gigabites net, meg az én gigabites netem (3000) sem olyan drága.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#124898) kezo0 válasza Sanya (#124895) üzenetére


kezo0
addikt

Többször volt már erről itt szó: akárhogy is mutatkoznak be, ilyenkor rendszerint nem a Vodafontól hívnak. Külsős üzletkötők szokták hívogatni az ügyfeleket, akiknek az az érdekük, hogy többet fizess, mivel jutalékért dolgoznak. Ha jó árat szeretnél kapni, célszerű, ha te hívod fel a Vodafone-t azzal, hogy szeretnél hűségszerződést kötni, ha kapsz egy jó árat.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124899) cheeka


cheeka
tag

Sziasztok!
Vodafone tv-m van, szeretnék egy új tv-t beüzemelni, de távol a routertől. Nincs kiépítve se a koax, se az utp kábel, a padlás le lett szigetelve, nem akarok felengedni senkit, hogy bekábelezze. Van erre valami megoldás? Jeltovábbítással ha odavinném az utp kábelt az elég lehet (egy szomszédos szobában van utp aljzat)? A vodafone boxba kell koax kábel is?

(#124900) MiZo1990 válasza cheeka (#124899) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ha most van benne koax (ex-UPC területen vagy), akkor a másik helyen is fog kelleni bele, az élő adás azon megy.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.