Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124051) falabu88 válasza zzola (#124050) üzenetére


falabu88
aktív tag

Most nem lehet külön csatlakozni rájuk, 1 wifi van, és az automatán vált a sávok között. Külön névre szeretném beállítani a 2.4 és 5 Ghz-et, mert sok cucc (kamera, okoskonnektor) nem akar így csatlakozni a hálózatra. Csatorna beállítást találtam pl, de az annyira nem is lényeg, mert kertesházban laknak.

Néztem most egy youtube videót róla, de amit ott láttam brand steering opció azt én nem láttam a menüjében..

[ Szerkesztve ]

(#124052) cocka válasza zzola (#124044) üzenetére


cocka
veterán

Ha szándékosan lekapcsolom egy fél órára a modemet vagy kihúzom a konnektorból, akkor sem kapok másik IP-t. Csak akkor kapok másikat, ha másik MAC címet klónozok a routerbe vagy hálókártyát cserélek stb..

(#124053) pkaresz


pkaresz
senior tag

Újra nincs net! :W

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#124054) pkaresz válasza pkaresz (#124053) üzenetére


pkaresz
senior tag

"S lőn világosság"

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#124055) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Sziasztok! Kérdezném,hogy mi a véleményetek a Vodefone One opcióról?Adnának egy másik sim kártyát,havi 5Gb nettel,100Ft-ért,ha jól értelmezem.Ezt a kártyát betenném a lányom 30-as dominósa mellé a telójába,és lenne neki mobil netje? 2 db 70-es előfizetés van a nevemen,+még az itthoni net+tv+vez.telefon.Csináltam képernyőmentéseket a jelenlegi szolgáltatásaimról,hogy érthetőbb legyen. Net L-ről váltanék XL-re,ha megéri.Várnám a segítő hozzászólásokat.

Üdv: Attila

(#124056) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Papír,toll,matekozás... nem tudom,hol lehet az ördög elásva,segítsetek. Szóval jelenlegi csomagok szerint összesen 15170 Ft-ot fizetek mobilokra,és itthonira. A 14500 Ft-os határt már átléptem...Ha az XL Net csomagra hosszabbítok,akkor az eddig fizetett összeg 19570Ft-ra változik. De cserébe kapok egy 5GB-adatot tartalmazó simet +100Ft-ért,és a végösszegből még lejönne a Voda One kedvezmény,ami -20%. Így a fizetendő összeg már csak 15656Ft lenne.Tehát,ha jól értelmezem,nagyobb net csomagom lenne,+sim kártya,és kb. 500Ft-tal lenne több a havi költségem?

Üdv: Attila

(#124057) pkaresz válasza tillatrilla (#124056) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szerintem, csak a hűségben, ha lejár az eredeti ár lesz, nem a kedvezmény.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#124058) tillatrilla válasza pkaresz (#124057) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Micsoda? Ezt nem értem,bocsi...

Üdv: Attila

(#124059) pkaresz válasza tillatrilla (#124058) üzenetére


pkaresz
senior tag

Gondolom két év hűséggel van a kedvezmény.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#124060) tillatrilla válasza pkaresz (#124059) üzenetére


tillatrilla
senior tag

1,vagy 2 év,azt gondoltam én is,persze.Veszprém környékén lakom,igazából nincs okom panaszra a szolgáltatás miatt.Net stabil,voda boxok is elketyegnek.Nincs is másik olyan szolgáltató erre,aki szóba jöhetne. Szomszédok anno upc-nél voltak,drágállották.Átmentek Trékom/invitelhez,alig várták,hogy hűség leteljen.Folyamatosan bajuk volt valamivel.Jöttek is vissza upchez. Szóval,akkor ahogy kimatekoztam,vállalható lenne a hosszabbítás?

Üdv: Attila

(#124061) aradebil2


aradebil2
senior tag

Vodafone tv fiók zárolva (ma104) problémára van már valamilyen megoldás? Box nincs, csak kártya a TV-ben.

[ Szerkesztve ]

(#124062) pkaresz válasza tillatrilla (#124060) üzenetére


pkaresz
senior tag

Akkor remek, irigyellek :)

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#124063) Adams84 válasza zzola (#123986) üzenetére


Adams84
tag

Mai napon megjelent a novemberi számlám, és úgy tűnik, hogy nálam sikerült helyesen kiszámolniuk, stimmel a 9,39%-os emelés 2023.01.02-től :D :C

[Díjkorrekció]

Külön öröm, hogy úgy tűnik, a box "kölcsönzési" díjakra nem vonatkozik a díjemelés, ugyanis az nem került feltüntetésre a táblázatban ...

[ Szerkesztve ]

(#124064) tillatrilla válasza pkaresz (#124062) üzenetére


tillatrilla
senior tag

:R

Üdv: Attila

(#124065) SzGee válasza Adams84 (#124063) üzenetére


SzGee
aktív tag

Nekem is megjött a számla és jól számoltak, 9,39%-al
Ezt még "benyelem" :)
Most nézem, majdnem ugyanaz a csomagunk, csak én a telefont kivetettem belőle... :) picit nagyobb kedvezményt sikerült annak idején kialkudnom úgy látom
[kép]

[ Szerkesztve ]

If you leave me, can I come, too?

(#124066) Ledi


Ledi
aktív tag

Én is megkaptam a számlát, de a matek nálam sem stimmel.

Ha jól számolom a TV és az Internetnél, főleg az utóbbinál finoman szólva rosszul számoltak.

Ha jól számolok a pontos ár ennyi lenne:

TV: 3499,99 -> 3828,6 Ft
Net: 3090 -> 3380 Ft (itt a 9,39% helyett 14,2%-ot számoltak)

Még jó, hogy a telefonnál eltalálták 9,39%-ot. :))

(#124067) zzola válasza Adams84 (#124063) üzenetére


zzola
félisten

Remek!
Akkor csak az én számlám csúszott el...

(#124068) Adams84 válasza Ledi (#124066) üzenetére


Adams84
tag

Neked pontosan mikor készült a számla? Mi a számla kelte? (Nekem 2022.11.13., tehát a mai nap)

(#124069) Ledi válasza Adams84 (#124068) üzenetére


Ledi
aktív tag

Nekem 11. 09. a keltezés.

Csak ma számoltam pontosan utána.

[ Szerkesztve ]

(#124070) Adams84 válasza Ledi (#124069) üzenetére


Adams84
tag

Akkor elképzelhető, hogy a 11.09-i keltezésű értesítések (egy része) hibás, de a 11.13-i dátumúak már helyesek ... (?) :U
(Mindenesetre érdemes résen lenni, hogy ténylegesen mennyivel emelik januárban ... :DD )

[ Szerkesztve ]

(#124071) Ledi válasza Adams84 (#124070) üzenetére


Ledi
aktív tag

Lehet, hogy reklamálok érte, ha egyáltalán érdemes.

(#124072) JoeYi


JoeYi
őstag

sziasztok. 250Mbites netem van és olyan hibát tapasztalok, hogy ha megterhelem egy speed testtel, vagy csak egy sima letöltéssel, akkor egy index.hu ping felmászik 300ms fölé. LAN-on és Wifin is és úgy is ha a pinget a modemről indítom.

Hallott már valaki ilyenről? Megnézték távolról és helyben is a jelszinteket és jónak látták. Az Ariston TG3442 modemet lecserélték egy CBN-re, mondván az Ariston 1Gbps nethez való. De ez nem segített, csak annyit, hogy a packet lossból magas latency lett...


és ilyenkor a wifi is beakadozik, mintha CPU erőforrás hiányos lenne a modem...

[ Szerkesztve ]

(#124073) Harbinger85 válasza zzola (#124067) üzenetére


Harbinger85
aktív tag

Nekem se jött még számla. Pedig általában 2. vagy 3.-a körül jön.

Ez az emelés globális? Nekem februárig hűségidős és jelenleg 6590 Ft a Net+TV csomag. Ez elég fair ár és mostanság a nettel sincs baj.

(#124074) kabelmania27 válasza JoeYi (#124072) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, ezért vezetékes kapcsolattal is mérjél, összefoglalóba linkelt programmal tudsz keresni szabad csatornát.
Ha megírod a modem értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jel és lehet-e javítani az értékeken.

(#124075) Lolseeker


Lolseeker
újonc

Visszatért a 4 percenkénti megszakadás. Pont F1-et néznék, nagy élmény így :(

(#124076) PeL válasza Lolseeker (#124075) üzenetére


PeL
addikt

Ja itt is... :(

(#124077) Takya


Takya
újonc

Ez mar lassan egy rossz vicc...

(#124078) Adams84 válasza Harbinger85 (#124073) üzenetére


Adams84
tag

Elviekben mindenkit érint, azokat is, akik még hűséggel rendelkeznek.

(#124079) gduck válasza tillatrilla (#124055) üzenetére


gduck
addikt

Én 24.-én aktiváltam "sikeresen" (varázsló is volt rá), új egységes azonosítót is kaptam. Meg is kaptam az előfizetői szerződés módosítást és sms-t, hogy megszűntek a régi "közös" kedvezmények.

Viszont a most megkapott számlán nem látszódik semmi! Ügyfélszolgálat szerint SEMMI nem történt, NINCS összevonva és aktiválva sincs. VICC ez az egész :U

(#124080) cocka válasza Lolseeker (#124075) üzenetére


cocka
veterán

Úgy látom ennél csak újrakezdős franckarika van. Akkor még van remény 9-ig esetleg felvenni. LOL

(#124081) zzola válasza Harbinger85 (#124073) üzenetére


zzola
félisten

Igen, mindenkit érint…

(#124082) Freiherr válasza Lolseeker (#124075) üzenetére


Freiherr
őstag

Ez egyébként mia phaszért van? Nekem ma jött elő, online gémnél nagyon csecse. :F

XXX

(#124083) Lolseeker válasza Freiherr (#124082) üzenetére


Lolseeker
újonc

Tegnap én is 3. helyről haltam Fortnite-ban emiatt. Nem tudom mitől van, sokaknál előfordul, itt a fórumon is. Eléggé a végén jár a türelmem.

(#124084) tillatrilla válasza gduck (#124079) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Ez érdekes akkor... és gondolom a sim kártyát sem kaptad meg? Mindenesetre mielőtt beleugranék,felvettem velük a kapcsolatot a web oldalukon,és lematekoztam nekik az én számításomat,mint ahogy fentebb is leírtam. Kíváncsi vagyok,mit válaszolnak. Majd 30 napon belül :DD

Üdv: Attila

(#124085) cocka válasza tillatrilla (#124084) üzenetére


cocka
veterán

Ha írtál és ajánlattal kapcsolatban, akár emailt, akár formot töltöttél ki. Nem hajlandóak írásban válaszolni. Fel fognak hívni a 30. napon, hogy akkor ők most egy fasza kis ajánlatot adnának, ami rosszabb lesz, mintha te hívnád a 1270-et. És itt kb. kifújt. Régebben legalábbis ez volt a helyzet.

(#124086) TillaT


TillaT
junior tag

Sziasztok!
- Emlékszik rá valaki, hogy régebben mikor szokták elkezdeni a (UPC-s, Vodafone-os) fiókban megjeleníteni a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos év végi kedvezményes (csomag)ajánlatokat, készülékajánlatokat?
- Jól látom -most belépve a MyVodafone fiókomba-, hogy TV készüléket csak havidíjas mobilszolgáltatást is tartalmazó csomaghoz lehet választani? Meglévő vagy új vezetékes szolgáltatások mellé nem?
- Egy csomagváltásnál -meglévőnél 150-esnél gyorsabb internet kérése esetén- lehet kérni, hogy ne cseréljék le a mostani fehér CB-t vagy mindenképpen cserélik?

[ Szerkesztve ]

(#124087) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Sokan írtatok, hogy az utóbbi napokban gond van a nettel.
Nálam a helyzet a következő :
Online játék esetében folyamatosan kidobált hálózati kapcsolat hibája miatt. (A végén pihenőre is tett a játék, mert túl sokszor hagytam el idő előtt a meccsett.) A CB elején nem látom, hogy ilyenkor bármi történne, a zöld lámpák ugyanúgy világítanak. Kell kb. 20-30 másodperc és újra van kapcsolat. De nem csak a játék szakad, hanem a party chat is elnémul, tehát biztos, hogy nincs kimenő és bejövő adatforgalom.
A legjobb, hogy tegnap este is így indult a F1 után, 5x dobott ki a játék, majd amikor feladtam volna, akkor varázsütésre megszünt, két órán át semmi gond nem volt.
Szerintetek mi lehet a probléma? Vodafone központi gond vagy helyben valami?

*Hol kell lekérni valami naplót a kapcsolati dolgokról? Abból nem látszódna, hogy mondjuk nagyon nagy a pocket loss vagy vmi?
Érdemes szerintetek bejelenteni?

[ Szerkesztve ]

(#124088) Lolseeker válasza NoOne1976 (#124087) üzenetére


Lolseeker
újonc

Szia! Ugyanez a gondom, a "klasszikus" 4 percenkénti megszakadás. Központi probléma lehet, mivel sokaknál jelentkezik itt a fórumon is. Én már múlt héten is szívtam ezzel. Idáig is szar volt a UPC (random megszakadások, dns szerver nem megy, stb...), de ez valami új és nagyon gáz. Ma megrendeltük a T-től a vezetékes netet, a UPC-t meg visszamondjuk (16 év után).

Szerk: nem érdemes bejelenteni, most tettem le velük a telefont és csak tereltek. Az ügyintéző hölgy megoldása az volt, hogy "átrakta a modem wifit másik csatornára". (Miközben ethernettel csatlakozom)

[ Szerkesztve ]

(#124089) wintikek válasza Lolseeker (#124088) üzenetére


wintikek
tag

Szerintem érdemes bejelenteni, mivel valószínűleg központi hiba lesz.
Én jobb kedvű ügyintézőt fogtam ki úgy tűnik, ide küldenek ki technikust ma délután.
Mondjuk meglepődnék ha tényleg a jelszinttel lenne probléma, ugyanis emiatt mondta hogy mindenképp küld egy technikust.

Amúgy akiknél jelentkezik a probléma: Nálatok is a "régi" fehér connect box van (CH7465VF) amit az 500as csomaghoz adtak?

(#124090) pjen válasza tillatrilla (#124055) üzenetére


pjen
félisten

A Go midi ből elveszik az 1000Ft kedvezményt, helyette kapod a 20% ot.

(#124091) tomp válasza wintikek (#124089) üzenetére


tomp
félisten

Nálam Arris van és ez is sz@rakszik...
Időnként elmegy a net de a modem szerint minden rendben. Csak a Windows szól, hogy nincs ip és minden más eszköz is közli az internet hiányát...
A múltkor tovább ment és konkrétan eltűnt a wifi! Nem csak a wifi sugárzás hanem a menüpont konkrétan üres volt...
Restart után visszajött a wifi de az 5GHz ki volt kapcsolva default...
SIkerült elrontani az Arrist is... :W

(#124092) Lolseeker válasza wintikek (#124089) üzenetére


Lolseeker
újonc

Nekem nem küldenek technikust, mert "az ügyéntéző látja a modemet, és minden érték rendben van". Persze ha ragaszkodok hozzá, akkor küldenek egy szakembert, de akkor fizetni kell. De már igazából nem is számít.

[ Szerkesztve ]

(#124093) Ledi válasza Ledi (#124066) üzenetére


Ledi
aktív tag

Felhívtam őket az áremelés miatt.

A kis hölgy azt mondta igyekeztek olyan árat kialakítani, hogy az előfizetőket ne terhelje meg túlságosan. Vagyis nem elírás ami az új díjakat illeti. :W
Az én esetemben ezért olcsóbb a Tv (8 forinttal) az internet meg drágább (220 forinttal).
A beszélgetés alatt többször is mondta, hogy a 9,39%-tól számít, mintha ez egy alsó érték lenne.

Rákérdeztem, hogy a mediacardra vonatkozik-e az emelés, azt mondta nem.

Az érzésem, hogy még ők sem tudják, hogy mi mennyi.

(#124094) Fetyoka0


Fetyoka0
tag

Sziasztok,

egy ügyintézés miatt vártam egy PDF-et a vodától küldtek egy csomagolt file-t de jelszóval védett. Mi lehet a jelszó? A levélben nincs rá utalás.

(#124095) Takya válasza NoOne1976 (#124087) üzenetére


Takya
újonc

Linkelek be zabix, vagy openwrt logot/grafikont, (Modem modban van az elektronikai szemetuk)

kb igy nez ki
192.168.0.1/31 ket szerver itthon ami most offline

[ Szerkesztve ]

(#124096) Zoz válasza Fetyoka0 (#124094) üzenetére


Zoz
őstag

SMS-ben szokták küldeni a jelszót.

(#124097) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten nem fogják tudni kezelni a UPC felvásárlását és az integrációt.
Novemberi számlám még sehol, miközben szeptemberben 6-án, októberben 4-én befizettem a neten a számlát. Vagy biztos most számolgatják, hogy milyen emelt összeget közöljenek velem :W

(#124098) NoOne1976 válasza Takya (#124095) üzenetére


NoOne1976
őstag

Köszönöm. Nálam is modem módban van.

[ Szerkesztve ]

(#124099) Fetyoka0 válasza Zoz (#124096) üzenetére


Fetyoka0
tag

Oks megvan köszi!

(#124100) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#124087) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod a modem jelszint értékeket meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek.
Gépen indítsál el karbantartó programot pl wiseregistry, ccleaner, spyboot.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.