Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#124951) zzola válasza cocka (#124950) üzenetére


zzola
félisten

De most nem rólad van szó, nem kell keverni a lapokat. A fizetési határidőre be kell érkeznie a pénznek és nem addig kell feladni, ez néhány éve így van. Persze lehet durrogni meg reklamálni, illetve lehet online is fizetni, azt a legrövidebb idő alatt írják jóvá, lehet Inmedio és Relay üzletekben is befizetni...sőt, OTP-s ATM-ben is.
Szóval számtalan egyszerű befizetési mód van.
Persze aki szereti szop@tni magát, ők szokták a csoportos beszedést választani.
Aki az évek során nem tanult ebből, na ők meg is érdemlik a sorsukat...

[ Szerkesztve ]

(#124952) kezo0 válasza zzola (#124951) üzenetére


kezo0
addikt

„Persze aki szereti szop@tni magát, ők szokták a csoportos beszedést választani. Aki az évek során nem tanult ebből, na ők meg is érdemlik a sorsukat...”

Azért ez így egy picit sarkos vélemény. A távfűtéstől kezdve, a villamos áramon keresztül, a víz- és csatornadíjig, _mindent_ csoportos beszedéssel fizetek, időtlen idők óta. Mindig, mindenhol gond nélkül működött, a pénzt határidőre beszedte és ma is beszedi minden szolgáltató, anélkül, hogy bármilyen teendőm lenne vele! És ez így volt a UPC idejében is, csakis a Vodafone az, akik nem képesek megbírkózni ezzel az ördögi fizetési móddal, amióta nyáron megtörtént náluk a „nagy informatikai fejlesztés”…
De persze te csak nyugodtan szop@sd magad avval, hogy minden hónapban utalgatsz, befizetgetsz stb. minden számlát mindenkinek, figyelve a határidőkre…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124953) zzola válasza kezo0 (#124952) üzenetére


zzola
félisten

Az ugye megvan, hogy a Vodafone a téma és nem a villamos energia fizetés módja. :U

Az meg legyen az én gondom, hogy hogyan fizetek....

[ Szerkesztve ]

(#124954) kezo0 válasza zzola (#124953) üzenetére


kezo0
addikt

Szerintem mindenkinek legyen a saját gondja, hogy hogyan fizet. Normális szolgáltatónál mindenhogy működni szokott, de a csoportos beszedés a legkényelmesebb. Ezért hoztam máshonnan a példákat.
De szerintem te is értetted, hogy miért.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124955) zzola válasza kezo0 (#124954) üzenetére


zzola
félisten

Hogyne érteném, de itt ez ami megy, már nem a normális kategória, sajnos! Tényleg szívás a csoportos beszedés itt, van akinek 3x vonták le ugyanazt. :o

(#124956) cocka válasza kezo0 (#124954) üzenetére


cocka
veterán

a csoportos beszedés a legkényelmesebb.

Főleg ha ingyen van. :P

(#124957) pjen válasza cocka (#124956) üzenetére


pjen
félisten

Ingyen nincs semmi, max az egérfogóban a sajt. Te szoktál ingyen dolgozni?

[ Szerkesztve ]

(#124958) kabelmania27 válasza gduck (#124946) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha saját routered ilyen címet kap akkor router üzemmódban van a modem ezért 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot.

(#124959) Storms válasza LouiS22 (#124940) üzenetére


Storms
őstag

A megrendelésnél volt egy fizetési képesség felmérése vagy elbírálása vagy hogy hívják az is sikeresen lement, szó nem volt ilyenről hogy addig nem küldik ki a rendelést és a szerződés hosszabítást amíg nem érkezik be a havi számla ára. 3 éve vagyok előfizető, azóta egy tv-t már részletre ki is fizettem nekik, mindig időben minden számlát. Most hogy 1 napja lejárt tartozásom van mert nem ért még be addig tartják a megrendelést, tényleg korrektek. :U

[ Szerkesztve ]

ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■

(#124960) Klown


Klown
aktív tag

Sziasztok!

Édesapám a XVI. kerületben egy lakótelepen él, ahol egy kis sufni szolgáltató (HWR) koax-on és a T optikán szolgáltat. Történelmi okokból, hogy ne kelljen a lakásban lévő hálózathoz hozzányúlni a HWR-nél maradt, de mivel ősszel jócskán megemelték az árakat, ezért elérkezettnek érezte, hogy akkor tényleg váltson. Most már szinte bármivel jobban járna. Így jött képbe a Voda, ami egész jó ajnálatot adott. (HD Plus TV 3 db set top box-szal és Net M-mel lenne 8900 Ft) Viszont rákérdeztem, hogy milyen vezetékes telefont lehet mellé kérni, mivel nyugdíjas apám zömmel azt használja a mobil helyett. Hát itt jött a meglepetés, hogy semmilyet... Pedig a Nonstop L szuperül kiváltotta volna a mostani analóg vonalon jövő Hoppá Pluszt, főleg havi 2 ezerért, de nem... Tudjátok mi az oka, hogyha letesznek egy ONT-t, amin feltételezem, hogy van analóg telefon csatlakozó, akkor azon miért nem tudnak VOIP-ot szolgáltatni?!

Üdv: Klown

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

(#124961) cocka válasza Klown (#124960) üzenetére


cocka
veterán

Hát ez érdekes. Mire hivatkoztak, miért nem lehet?

(#124962) Toth_Jani válasza cocka (#124961) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Vagy szó szerint, vezetékes telefonra gondoltak. :U

(#124963) Klown válasza cocka (#124961) üzenetére


Klown
aktív tag

Arra, hogy bérelt területen nem tudnak vezetékes telefont adni. Ami azért is vicces, mert ugye a sima analóg PSTN vonalat leszámítva már mindenütt VoIP van... :U De ha megnézel a voda honlapján egy olyan címet, ami nem ex-UPC-s terület, ott is a webshop-ban látszik, hogy a vezetékes telefon nem elérhető. De azt hittem ez csak bug, amiatt is hívtam fel a 1270-et. De sajnos nem! Csak UPC hálózaton elérhető a Nonstop L. Hát ez szívás... :U Marad akkor kizárásos alapon a T.

Üdv: Klown

[ Szerkesztve ]

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

(#124964) v.attis


v.attis
őstag

Sziasztok!

Évek óta nem léptem be a fehér connect box menüjébe, egész biztos vagyok benne, hogy jópár frissítés jött azóta. Gondoltam bele nézek, mi változott, de nem fogadja el az "admin" és a készülék alján található jelszó párost.

Modem üzemmódban van, egy TP-link Archer C7 van rákötve és semmi más. Eljutok a 192.168.100.1 címen a jelszókérő oldalra és ennyi.

Mire változtathatták meg a bejelentkezési adatokat?
admin\admin páros sem működik és az üres cellákkal sem tudok belépni.
Mikor utoljára beléptem még Upc-s volt a jelszókérő oldal és el is fogadta a matricán található jelszót... De az nem mostanában történt...

(#124965) LouiS22 válasza v.attis (#124964) üzenetére


LouiS22
veterán

Ha saját eszközt használsz, akkor egyébként nem mindegy, hogy mi van a cb-n? Nem használod :)

De tuti, hogy van egy gyári állapot mód, amivel ahhoz jell visszajutnod, ami a dobozra van vésve

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#124966) Ledi


Ledi
aktív tag

Akit esetleg érdekel:

Megnyílnak a FilmBox prémium csatornái!

A FilmBox csatornái és a FilmBox+ applikáció 2022. december 22. és 2023. január 9. között elérhető lesz minden Vodafone TV előfizető számára.

[link]

Egyébként meglepő, hogy a Voda a Telekommal szemben mennyivel kevesebb karácsonyi kedvezményt ad.

Most, hogy nézem a két szolgáltató oldalát.

Az igaz, hogy itt is van készülékkedvezmény, de ingyenes filmkölcsönzés vagy egyéb kedvezmények nem igazán vannak.

A fenti akciót is eléggé eldugták.

(#124967) ben11


ben11
őstag

Sziasztok!

Most cserélte le a voda nálunk a modemet egy új fekete, álló modemre.
A 2,4 és 5ghz-es hálózat egy név alatt fut. Próbáltam más nevet adni, de úgy az 5ghz-es hálót nem látom, lehet nem is megy. Van rá megoldás, hogy más név alatt menjenek?

Igazából azt szeretném megoldani, hogy bizonyos készülék csak a 2,4ghz-et használja.

(#124968) roger92 válasza Klown (#124963) üzenetére


roger92
tag

Kedves Klown!

Igen, ez így van sajnos. Bérelt vonlon nem lehet adni voip-ot...

[ Szerkesztve ]

(#124969) roger92 válasza kabelmania27 (#124934) üzenetére


roger92
tag

Sziasztok!

Végre bekötötték a szolgáltatásokat. A jó dolgokra várni kell, a rosszra még többet. Két hónap várakozást mindenki maga dönti el, hogy minek könyveli el. Majd idővel meglátja az ember…

Eddigi tapasztalatok:

Végül nem lett közösítés a Telekom SAT-tal, egy teljesen új kábelt húzott be, mivel a póznán lógott egy ezeréves koax még a Fibernet időkből, ami amolyan alsóhangon 15 éves, valamint a Telekom SAT TV kábelével mégsem volt elégedett, így nem kell mégsem a közösítés. Két külön kábel fut majd a TV-be. Egy DVB-S2 és egy DVB-C.

A MediaCard eddig pöpecül és egész gyorsan pörög koax-on.
A nem okos Blaupunkt televízió nagyon gyorsan tölti be a csatornákat. Kb ugyanolyan gyors, mint a Telekom SAT TV boxa. Ritkán kiírja, hogy kódolt adás, de ha az ember elvált és visszavált, működik azonnal. A televízió EPG-je szerintem csak az ASCII karaktereket kezeli jól, mert az ékezetessel nem bánik el, de ez már aprócska hiba és inkább a televízió hibája, mintsem a szolgáltatóé.

Ezt a ketyerét kaptam: Compal CH7465VF modem

Internet: Én a legkisebb csomagot kértem: Internet M. Telefonos gyorsmérés Speedtest-en 191 Mbps / 20,4 Mbps – ot mutat. A névleges max noha 250 Mbit/s a szerződés szerint, azonban én még így is maximálisan elégedett vagyok vele. Így is a korábbi 10x-ese. :))

Kábelmánia27. Azt mondta a szerelő, hogy maradjon az ipv6, mivel a központot felhívva ipv4-en manapság online állapot ellenére nincsen internet szolgáltatás és pont, hogy az ipv6 nyújt most stabilabb kapcsolatot? Mi ebből az igazság vajon?

Vezetékes telefon: Nonstop L csomagunk van. Aktívan lesz használva a vezetékes telefon. A riasztóberendezés és 2 készülék is tökéletesen működik róla. Valóban a Panasonic DECT telefon és a Harmony falra felszerelt telefonkészülékek nem csörögnek ki - mondjuk korábban sem mindig tették - , azonban a Gigaset a220 tökéletesen működik és szépen kicsöng.
Külön plusz pont, hogy a Vodafone kínál még kábeltelefonos hálózatán konferenciabeszélgetést. Tudom, szokatlan, de én használtam eddig Telekom PSTN-en, amit már optikán és Voip-on egyáltalán nem lehet. A régi hálózaton is csupán a Konferencia vagy összhang csomag jelenlétével lehetett lehetséges, amit 2015 óta teljesen kivezettek.
Úgy tudom a Vodafone az egyedüli szolgáltató, aki még kínál konferencia beszélgetést a távközlési piacon. Na meg Telekomon kívül ő az egyedüli olyan szolgáltató, ahol teljesen ingyenes a mobilhívás a vezetékes csomagjukban.

Lehet kezdek egyenesbe jönni velük, el sem hiszem? :)

Mikre kellene még ügyelnem?

Köszönöm az eddigi segítséget. :))

Üdv,
Tibor

[ Szerkesztve ]

(#124970) Faby válasza roger92 (#124969) üzenetére


Faby
senior tag

Ugyan nem engem szólítottál meg, de az EPG-hez:
Állítsd át a TV-n az országot Szlovákiára, egyből jók lesznek az ékezetes karaktrek.
Ne kérdezd, miért...

A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

(#124971) kezo0 válasza roger92 (#124969) üzenetére


kezo0
addikt

Szia, pár dologra tudok reagálni.
Az egyik a tévé EPG-jének karakter-megjelenítése. Nekem ugyan nincs ilyen gondom, de itt a fórumon sokszor felmerült már, hogy ilyen esetben a tévét cseh, szlovák, finn (vagy majd megírják mások, milyen) országra kell állítani.
A másik a net sebessége: ezt nem telefonon kell megmérni, mivel a szolgáltató nem wifire, hanem vezetékes kapcsolatra vállalja a csomagra vonatkozó paramétereket. Szóval inkább egy PC-n, Ethernet-kábellel kéne megnézni azt a Speedtestet.
Amit a szerelő IPv4/IPv6 tárgyban mondott, az szerintem bullshit.
Vezetékes telefon: érdekes, nálam pont semmi gond egy Panasonic DECT készülékkel.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#124972) LouiS22 válasza kezo0 (#124971) üzenetére


LouiS22
veterán

Kis kiegészítéssel: praktikusan olyan gépen, amiben gigabites lan port van. A régi 10/100 érthető okokból még a közelébe se jutna a 250-nek.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#124973) Klown válasza roger92 (#124968) üzenetére


Klown
aktív tag

Köszönöm a megerősítést!
Hát nem örülök neki... Gondolom a T így védi a saját piacát, hogy ne lehessen triple play-t kötni, ne lehessen őket megkerülni.

Üdv: Klown

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

(#124974) zoli62 válasza SzGee (#124829) üzenetére


zoli62
addikt

Ez egy hülyesége a Vodafone számlázái rendszerének, látom te is ugyanúgy kiszúrtad, mint én.. A számla fejlécében nincs iodaírva, hogy ez az időszak a telefon forgalmi díjakra, vagy igénybevételenként fizetendő vezetékes műsorelosztásra (pl. filmkölcsönzés) vonatkozik. Természtesen amikor megkérdeztem, akkor az volt a válasz, hogy igazam van, itt a tárgyhónapot kellene feltüntetni, vagy megnevezni, hogy mire vonatkozik az elszámolási időszak, ettől függetlenül ez nem lesz javítva.

(#124975) bajtokarpi


bajtokarpi
senior tag

Sziasztok!
Manuálisan szeretnék wifi csatornát állítani, de nem tudok, mert nem kiválasztható. Jelenleg automatikus. Hogy lehetne aktiválni a csatorna és sávszélesség gombokat?

Köszönöm

battletag: bossi#2666

(#124976) roger92 válasza Faby (#124970) üzenetére


roger92
tag

Wooow, nagyon köszönöm! Újrahangoltam a tv készüléket és működött! Fura mód, hogy Szlovákián funkcionál tökéletesen. Gondolom valami régióhiba lehet.
Annyi, hogy át kellett állítani extra az elsőleges hangot magyarra, mert szlovák hiányában mindig angolra dobott volna be.

(#124977) roger92 válasza kezo0 (#124971) üzenetére


roger92
tag

Tökéletes, sikerült. Köszönöm! Fura, hogy a szerelő nem így cselekedett már az elején.
Tudom, de én már ezzel a sebességgel is elégedett vagyok, ami wifin mérhető.

(#124978) tomp válasza bajtokarpi (#124975) üzenetére


tomp
félisten

Sajnos sehogy!
Megszüntetták a manuális állítás lehetőséget!
hivatalos

(#124979) bajtokarpi válasza tomp (#124978) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Köszönöm. Ezt komolyan nem hiszem el :(( . Ezek visszafejlődnek az időben. Retardált egy szolgáltató lett ez a vodafone.

battletag: bossi#2666

(#124980) tomp válasza bajtokarpi (#124979) üzenetére


tomp
félisten

Igen ezek a fejlődést kicsit félre értelmezik. Ami eddig jól működött azt el kell rontani mert nem illeszkedik a cég színvonalába...
Kénytelen leszel routert venni.

(#124981) roger92 válasza Klown (#124973) üzenetére


roger92
tag

Kedves Klown!

Nem hiszem, hogy manapság egy vezetékes telefonnak akkora csábító ereje lenne a piacon. Inkább a Vodafone ezt a süllyesztőbe küldené a mobilszolgáltatásuk javára, a saját weboldalukat tekintve.
Szinte semmilyen részletes információ nincs a vezetékesükről. Sőt az ÁSZF-ükben is csak annyi volt, hogy van konferencia szolgáltatás, hogy ez hogyan aktiválható vagy havidíjas-e semmi infó nem volt róla.

Üdv,
Tibor

[ Szerkesztve ]

(#124982) bajtokarpi válasza tomp (#124980) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Beszéltem az ügyfélszolgálattal. Ők sem tudnák ezen változtatni, mert jött egy újabb frissítés, ami automatikusan konfigurálja a legmegfelelőbben a hálózatot :(( :F Mi van basszus. Leadtam egy hibajegyet, és keresni fognak, kíváncsi leszek. Milyen routert tudnál esetleg ajánlani?

Köszönöm

[ Szerkesztve ]

battletag: bossi#2666

(#124983) tomp válasza bajtokarpi (#124982) üzenetére


tomp
félisten

Én egy Asus RT-AX53U-t vettem.
ax kapcsolattal majdnem ki van maxolva az 1000-es net. 840Mbitet mérek wifin.

(#124984) bajtokarpi válasza tomp (#124983) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Köszönöm

battletag: bossi#2666

(#124985) ztibor


ztibor
senior tag

Újra megkérdezem hátha tud rá valaki válaszolni.
Más előfizetésén (testvéremén) lévő kaon STB használható nálam vagy valahogy regisztrálva van a saját előfizetésére?
Azért lennék kénytelen trükközni mert az előfizetésemen van egy hibajegy, amit nem tudnak közel 2 hónapja lezárni, és amíg az van nem adnak új eszközt se, a BF-kor vásárolt tv meg itt figyel a dobozában és nem tudom használni.
Legutóbbi ŰSZ beszélgetésnél felajánlottak 4k kárpótlást és legyek türelmes, de ez nem megoldás.

(#124986) MiZo1990 válasza ztibor (#124985) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Településen/kerületen belül elvileg működik, ha elviszed Záhonyból Sopronba, akkor nem biztos.

(#124987) ztibor válasza MiZo1990 (#124986) üzenetére


ztibor
senior tag

9-kerből 21-kerbe lenne ideiglenesen.

(#124988) MiZo1990 válasza ztibor (#124987) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Egy próbát mindenképp megér.

(#124989) kabelmania27 válasza roger92 (#124969) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ipv6 esetén nem érhető el a modem üzemmód és bizonyos oldalak betöltése nem stabil ezért érdemes a 1270-es számon kikapcsoltatni.

(#124990) cocka válasza tomp (#124980) üzenetére


cocka
veterán

Fejlesztésnek van eladva a userek korlátozása.

(#124991) cocka válasza ztibor (#124985) üzenetére


cocka
veterán

Elvileg a smartkártya azonosítja az előfizetőt. Tehát papíron ha máshová viszed működnie kéne.

(#124992) polonic


polonic
félisten

Modem módban van a compal cucc, még d3.0-s. Eddig admin / admin volt a belépési azonosító volt, összefoglalóban is ez van. De most már nem akar belépni. Változtattak központilag a jelszón? Én biztos nem állítottam semmit. A modem alján lévó kóddal sem lép be.
A jelszinteket akarnám megnézni.

(#124993) LouiS22 válasza cocka (#124990) üzenetére


LouiS22
veterán

10ből 8 usernek fogalma nincs arról, hogy mit takar a csatornaválasztás. Ha ezt elvégzi helyette egy szoftver és problémamentes a wifije otthon, akkor meg tényleg nem is érdekli.

Az igazán hardcore userek meg eleve saját routert használnak és bridge-ben van a voda eszköze.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#124994) cocka válasza LouiS22 (#124993) üzenetére


cocka
veterán

Hmm.. hát én nem érzem magam annyira hardcore-nak, csak egyszerűen következetesnek. Tehát amikor hoztak egy modemet és van rajta egy szál LAN port, akkor az első rákötött eszköz még egy vezetékes router volt. Aztán a sebességemelgetéseknek hála (amik régebben úgy jártak, hogy nem kellett csomagot váltani hozzá), kezdett kevésnek bizonyulni az a 40 megabit, amit a router tudott és akkor jött a következő, már vezeték nélküli router vásárlása és ez így ment egész eddig.

Mivel a szolgáltató miatt nem fogom a tökéletesen működő routeremet a kukába dobni, ha esetleg előhozakodnak a fos HGW-jükkel.

A VTV boxuk erőltetésével amúgy is plusz költséget generáltak az előfizetőknek, amire költöttem legalább annak a használhatósága maradjon meg. Mivel ugye ha miattuk nem tudom tovább használni a routerem, akkor az lényegében kidobott pénz.

(#124995) zzola válasza cocka (#124994) üzenetére


zzola
félisten

"A VTV boxuk erőltetésével amúgy is plusz költséget generáltak az előfizetőknek"
Nem kötelező a box, lehet média kártyát is kérni, felár nélkül...

(#124996) pjen válasza zzola (#124995) üzenetére


pjen
félisten

Azért ez nem fer. A VTV box előtt volt Cisco ami mindent tudott amit a VTV sőt jobban tudott és nem kellett külön UTP.

[ Szerkesztve ]

(#124997) cocka válasza pjen (#124996) üzenetére


cocka
veterán

Bezony, ezért "okosítottam fel" a VTV boxot. :D "Csak" 3 plusz eszközt kellett vennem a VTV box miatt, hogy ugyanazt tudja, amit a régebbi box. :C

(#124998) fecke78


fecke78
senior tag

Nálam vu+ zero 4k van . Tökéletes
De rohadtul megdrágult :Y

(#124999) Toth_Jani


Toth_Jani
őstag

Nálam meg csak MediaCard van, plusz okos TV, azon pedig a KODI ami olyan mint az avas szalonna, vagyis mindenre jó. :)

(#125000) F1r3b1rd


F1r3b1rd
tag

Sziasztok, lenne egy kérdésem. A mediacardokat a tv készükékekkel összepárosítják, vagy beletehetem másikba minden állítgatás nélkül?

Adott egy Samsung UE32EH4000W tv mediacarddal, amit teszt erejéig Samsung UE24H4003AW-be akartam kipróbálni, hogy megrendeljem-e hozzá a második kártyát(legutolsó, 2016-os firmware-t feltettem).
Elindul az azonosítás, majd mikor a végére ér, kiir egy 23as hibakódot és helló.
Visszatéve az eredeti készülékbe, lefut, azonosítás sikeres és már megy is az adás.
Kellene még valamit állítani ?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.