Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#200951) T-master válasza Doki16 (#200950) üzenetére


T-master
tag

Szerintem a korrózió miatt. Más értelmét én sem látom.

(#200952) yodamester10 válasza K Norbi (#200944) üzenetére


yodamester10
őstag

Ha bele térdelnek nincs mit tenni ;)

(#200953) K Norbi válasza yodamester10 (#200952) üzenetére


K Norbi
addikt

Hát akkor meg végképp.. ;]

Szerencse ha beleül az ember még azt ki bírja.

[ Szerkesztve ]

(#200954) 1stVikman válasza zsoltip (#200945) üzenetére


1stVikman
senior tag

Kerestem párat, de amundsen - hez csak régebbi 2020as 7GB-os térképeket dob fel. Columbushoz meg ugyanúgy 2x GB van, mint a VW-hez.

(#200955) zsoltip válasza 1stVikman (#200954) üzenetére


zsoltip
őstag

Értem, de nem értem mi a csuda lehet VW-néknél. :)

(#200956) 6030D válasza Mágus2 (#200935) üzenetére


6030D
Ármester

Ezt O3-nak is tudnia kell? Hang van, kép nincs vele (madzag, AA csatlakoztatva)

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#200957) szabzoltan1 válasza 1stVikman (#200954) üzenetére


szabzoltan1
csendes tag

Akkor van esély arra hogy a columbushoz vagy az rns510hez lesz frissités?
Vagy tényleg marad a v17?

(#200958) K Norbi


K Norbi
addikt

A nagy 10 millás Vag [link] :U
Sorjás petpalack kárpit, szekér futómű.
Hányadék..

[ Szerkesztve ]

(#200959) yodamester10 válasza K Norbi (#200958) üzenetére


yodamester10
őstag

De ez egy sima tucat alap autó ;)

(#200960) Qru válasza K Norbi (#200958) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ennyit er a forint. :(

#nincsbennetarcsi

(#200961) Gombinyó válasza K Norbi (#200958) üzenetére


Gombinyó
őstag

2 éve ez még 6 körül volt a szokásos VAG kedvezményekkel. Tudom, mert kértünk be rá árat csak aztán a személyes szemle eltántorított, ez van.

(#200962) vzsryl válasza K Norbi (#200958) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A nagy VW termékek már inkább 20 millásak, vagy még több. Passat, Arteon, Tuareg.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#200963) newmoonlight


newmoonlight
senior tag

Hali! Az alany egy 2016-os Audi A6 BiTDI, 118e km-rel. A váltója (ZF 8HP) tegnap hülyén kezdett el viselkedni. Vagy hagyja beesni a fordulatot 1000 alá, vagy 3-4000-es fordulaton vált fel. (Normál esetben kb. 1500-2000rpm közt váltogatna.) A fogyasztás is megnőtt kb. 1,5-2 literrrel. (Plusz információ, a váltó 100e km-nél -hivatalos ZF szervizben- olajcserén esett át. Természetesen nem ez okozta a zavart, azóta 18e km-t mentem vele.) Ötlete valakinek? Esetleg automata (ZF) váltó specialistát ismertek Bp.-en, vagy környékén?

“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)

(#200964) K Norbi válasza vzsryl (#200962) üzenetére


K Norbi
addikt

:(
És 10-20 év múlva 30-40 milla lesz 1 autó? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#200965) HUTCHDB


HUTCHDB
nagyúr

Sziasztok.
Fiam Polo-ján ajtókárpitok így néznek ki.
Valahogy vissza lehet ezt aplikálni (ragasztani)?
Vagy tudtok olyan szakembert Budapesten, aki vállal ilyen munkát olcsón?


Az anyós ülés felől kb. 2 hét alatt nagyon csúnya lett, pedig az is olyasmi volt, mint a vezető oldalnál:

[ Szerkesztve ]

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#200967) Reggie0 válasza HUTCHDB (#200965) üzenetére


Reggie0
félisten

Nem azik? Lehet eloszor azt kene megoldani.

(#200968) molnarpeter válasza HUTCHDB (#200965) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

El szokott öregedni a szivacs réteg a szövet belső oldalán, kárpitossal érdemes új anyagból újra húzatni szerintem. Az a sötét barna szín erről árulkodik, újonnan szinte fehér, ezt már megette az idő.

[ Szerkesztve ]

(#200969) HUTCHDB válasza Reggie0 (#200967) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Nem, nem ázik, semmi erre utaló dolog nincs.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#200970) HUTCHDB válasza molnarpeter (#200968) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Igen, ismert probléma a kárpitosoknál. Sajna igen drága a munkadíj, 30.000,- ft lenne. a 2 ajtóra...

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#200971) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Szeretném megkérdezni milyen felni az alábbi képen látható, honnan tudom megfejteni a típusát? Nem kívánom leszedni az autóról, 2015 Octavia 3-ason van 205/55/16-os gumi megy rá, ilyen pótkereket szeretnék venni az autóba. Bár nem tudom adnak-e el 1 darabot, illetve milyen áron futnak ezek? [link] köszönöm.

(#200972) ZolkoW válasza imyourfriend (#200971) üzenetére


ZolkoW
őstag

nézted,hogy a pótkerék helyére elfér-e ez a szélesség? mert a legtöbbször manapság nem szokott. ezt is, meg a belenyomott adatokat is könnyen ellenőrizhetnéd,ha levennél egyet..

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#200973) Kickass válasza imyourfriend (#200971) üzenetére


Kickass
őstag

Talán ez fut Minoris név alatt, hátha segít így rákeresni.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#200974) 6030D válasza Kickass (#200973) üzenetére


6030D
Ármester

Az lesz az. PDF nyílik, 30. oldal.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#200975) imyourfriend


imyourfriend
őstag

Köszönöm az Uraknak!

Elférni elfér a pótkerék, csak kell vegyek egy emelőt + egy Minoris felnit hozzá. Gondolom mivel céges volt, ezért van benne ez a félköríves tartozék melyben elektromos pumpa, defektjavító folyadék és elsősegélycsomag van.

(#200976) molnarpeter válasza imyourfriend (#200975) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Pótkerék gyárilag acél 16” szokott lenni, Alu lehet nem illeszkedik/sérül az üregben :F

(#200977) F_Zolee válasza HUTCHDB (#200970) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ingyen senki nem dolgozik. Vegyél 2 bontott kárpitot ha olcsóbban akarod megúszni.

(#200978) HUTCHDB válasza F_Zolee (#200977) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Nem mondtam, hogy ingyen dolgozzanak, de akivel először beszéltem, az azt mondta, hogy 1-1,5 óra komplett le-fel szereléssel, száradással együtt.
Én nem tudom, hogy ki mennyit keres, de 30.000 forintos órabér azért elég durva.
A bontott pedig dettó ilyen, amelyik jónak tűnik, az is egy lutri, hogy mikor adja meg magát.
Mint ahogy írtam pár héttel ezelőtt még teljesen elfogadható volt, de mára meg szinte teljesen lehullik a szövet.

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#200979) Winchester95 válasza HUTCHDB (#200978) üzenetére


Winchester95
őstag

Anyagot is beszámoltad és azt is meg akarod fizetni hogy " szakmunkát végez" ?
Szerszámhasználat?
Én csináltam már nem egy leányálom...
Helyedben még addig megcsináltatnám ameddig csak 30-at kér.
De persze otthon is nekikezdhetsz, lehet utána örömmel perkálnád ki a 30 rugót. :)

(#200980) F_Zolee válasza HUTCHDB (#200978) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ahogy írják. Anyagot ő sem ingyen szerez, szerszámok szintén. Mellé kell még a munkabér. Ha rendes megoldás akarsz akkor a 30 nem is olyan sok és időtállóbb lesz.
Lehet valaki megcsinálja 20ért is de lehet messze kell menni érte.

[ Szerkesztve ]

(#200981) HUTCHDB válasza Winchester95 (#200979) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

Nagyon elkanyarodtunk már a témától.
Az anyag kb. 25 cm x 80 cm x 2. Biztosan nem ez dobja meg az árat.
Mindenkinek van szaktudása, neked is, nekem is, és még sok sok embernek, én ezt meg is fizetném, de szerintem irreális, hogy vannak olyan területek, ahol már már sarcolásnak nevezném a munkadíjat. Ez spec ilyen.
Közben egy itteni fórumtárs ajánlott egy másik kárpitost, ő kb fele ennyiért megcsinálja, ráadásul megfelelő referenciával rendelkezik.
Sajnos ez az ajtókárpit olyan anyagból készül, hogy nem ragasztható vissza, hanem cserélni kell.
Emiatt sajnos be kell írnom egy fekete pontot a vw-nek, mivel passatokon, golfokon is ugyanez a helyzet...

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#200982) Winchester95 válasza HUTCHDB (#200981) üzenetére


Winchester95
őstag

Ha ezt így látod nincs min vitatkozni szerintem. :)

(#200983) MunezXBK válasza HUTCHDB (#200981) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem a kárpit a hiba, hanem a ragasztó. Az anyagon marad, így nehéz újra visszaragasztani.

Amúgy számtalan YT videó van róla, nézz rá.

(#200984) rasotamas válasza Winchester95 (#200982) üzenetére


rasotamas
veterán

Baromi egyszerű. Aki napi 30at keres a munkahelyén 8 órában úgy, hogy évekig tanult és komoly szakmája van, az rablásnal látja, ha valaki 5 ezernél többet elkér óránkért a munkáért.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#200985) Winchester95 válasza rasotamas (#200984) üzenetére


Winchester95
őstag

Ha valakit zavar hogy a másik többet keres, az vagy csinálja meg saját maga, vagy menjen el kárpitosnak. :)

(#200986) imyourfriend válasza molnarpeter (#200976) üzenetére


imyourfriend
őstag

Megkérdezek pár bontót, tény 100€-t nem akarok kiadni egy alufelniért ami pótkerékként végzi.. meg rá egy külsőt, meg hozzá egy autóemelőt.. jó lesz a 16" acél is, valami nyárigumival elvégre vészhelyzet esetén kell csak.

(#200987) rasotamas válasza imyourfriend (#200986) üzenetére


rasotamas
veterán

Nekem volt a 4ből 1 padkás, az ment pótkeréknek és vettem egy újszerűt 90 euróért, így van 5 egyforma.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#200988) F_Zolee válasza HUTCHDB (#200981) üzenetére


F_Zolee
veterán

Az építőiparban sem ilyen alapon szabják az árakat sajnos.

(#200989) macilaci78 válasza F_Zolee (#200977) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Hasonló a szitu a Passatnál. A bontottak is 15-20 évesek, ha most nem is lóg, 2-3 év után biztosan, vagy az első autókozmetika után.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#200990) F_Zolee válasza macilaci78 (#200989) üzenetére


F_Zolee
veterán

Tavaly huzattam újra a tetőkárpitot. Az is 30 körül volt de legalább nem fog leválni, mint egy bontott.

(#200991) Reggie0 válasza rasotamas (#200984) üzenetére


Reggie0
félisten

A 30-bol vond le az afat, a koltsegeket(muhely, szerszamok avulasa, fogyoeszkozok), kompenzald az allasidovel, adminisztrativ feladatokkal, es a maradek pedig szuperbrutto, szoval kb. 2-vel oszthatod a maradekot. Na ennyi a valos oradij.

[ Szerkesztve ]

(#200992) Qru válasza imyourfriend (#200986) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Potkereknek mehet vmi olcsobb 4 evszakos is, azzal telen sem leszel gondban ellenben a nyarival.

#nincsbennetarcsi

(#200993) molnarpeter válasza HUTCHDB (#200978) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szedd le otthon az ajtókról a paneleket, csak előtte nézz több tutorial cikket és videót. Ráérősen kevesebb lesz a járulékos veszteség, de a törött patenteket is marad idő beszerezni. Kárpitos munkát meg így olcsóbban elvégzi szakember.

(#200994) molnarpeter válasza imyourfriend (#200986) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Keress bontottan komplett szettet, úgy ahogy van gumival szerelt felnivel, stb. Erősen ajánlom az Octavia 5E és Hungarian Octavia Klub Facebook csoportokat beszerzés céljából és amúgy is :)

(#200995) chopin42


chopin42
őstag

Üdv kedves fórumtársak!
Csatlakoznék egy Skoda Octavia Tour 1.4 16v 2006-os autóval. Első autóm, állapota nem újszerű, de a sok szar között 3 hónap keresés után tényleg megkíméltnek tűnt. 274500 km-t futott, minden jel szerint valós, és nem is volt rommá törve. Cudar a használtpiac, na, majd egy blogbejegyzésben bővebben taglalom kalandjaim). Terveim szerint szépen megcsinálgatom, a kuplung már nagyon fent fog, 2 hét múlva cserélve lesz. Addig "gyakorlok", lévén a jogsi is friss. Az ajtókárpitok hasonlóan lógnak, szőnyeg is kell bele, olajak, szűrők cserélve. Klímája nem jó (mint a millió alatti kocsik közül rengetegnek). Gumik majd pénteken lesznek cserélve. Váltóolaj majd a kuplunggal. Holnap szépen ki és letakarítom, kép pedig majd ha kívül belül kijavítgattam minden apróságot :) . (Sorrend: csütörtökön klímás, majd gumi, szőnyeg, kuplung, majd kormánybőrözés, váltógomb, ajtókárpitok, illetve a kőfelverődések, apróbb lakkhibák javítása).
A belseje egészen rendben van, néhány elem karcos, kopott, de az ülések kifejezetten jók, tetőkárpit nem lóg, műszerfal szép. Igyekszem majd gondos gazdája lenni, mint mindenemnek, amim van.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#200996) Zizmand válasza HUTCHDB (#200965) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Korabeli B5 Passatnak ugyanilyen kárpit gondja van, én megcsináltam magamnak mind a négyet, de soha többet. Nagyon pepecselős, időigényes, ha szép akarja az ember megcsinálni. Kis túlzással mind a négyet másféleképpen csináltam és az utolsó megoldás lett a legjobb. :DDD

Egyébként 15k/oldal áron mindennel együtt, szerintem sem drága, több helyen olvastam, hogy Passat kárpitot 20k/db áron sem akarják elvállalni, olyan macerás.

(#200997) Mágus2 válasza 6030D (#200956) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Abban még egy régebbi hardver van, szerintem az nem fogja tudni. Nekem maddzag nélkül is megy.

(#200998) TaylorPro válasza TaylorPro (#200905) üzenetére


TaylorPro
addikt

Megvolt a gyertya csere. Még a gyári volt benne, jó döntés volt cserélni. Köszi a véleményeket. 106 ezer volt a gyertyákba. Kértem hogy NGK legyen, az is volt benne. :R

Pixel 8 Hazel

(#200999) Asbee válasza TaylorPro (#200998) üzenetére


Asbee
veterán

Utángyártott sosem lesz olyan mint a gyári, de ngk jó választás. :K

(#201000) K Norbi válasza Asbee (#200999) üzenetére


K Norbi
addikt

És majdnem a dupláját mente. :D
Ahhoz képest milyen jó állapotban vannak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.