- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
- bambano: Bambanő háza tája
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
Sziasztok!
Seat leon mk2 2006, BKD motorkód, 2.0 TDi, 140Le, 6 sebességes DSG-vel. 107559 mérföld van az órában, kettőstömegű volt cserélve kb 900km-el ezelőtt (melegen, alapjáraton csörömpölt), vezérlés kb 3-4000km-el ezelőtt az előző tulajnál.
A következő problémával állok szemben, sajnos:
Hidegen gond nélkül indul az autó, melegen nagyon nehezen, és amikor elindul néhány mp-ig olyan mintha nem menne az összes henger, aztán kisimul és szépen jár.
Amit még észrevettem, hogy nagy gázadásra füstöl (illetve egy nagy puffot csinál, aztán rendben van), de ezt csak sötétben láttam meg, amikor megvilágítottak hátulról.
Természetesen nincs hibakód eltárolva.Merre tapogatózzak vajon? A szerelő a coolant temp szenzort mondta, ennek cseréje vasárnap fog megtörténni (5 font volt egy új, gyári szenzor), de van egy olyan érzésem, hogy nem ezzel lesz a gond... mivel kiolvasva szépen változik az érték.
Köszönöm!
-
d3lete
aktív tag
Sziasztok!
Van egy CR dízel autóm egr off dpf off eu4. Olyan bajom van vele hogy IFA szaga van. Hengerfej fel van újítva porlasztók újak turbó új. Hidegen kék pamacs és kéken ködöl. Ha meghajtom eltunik. Lehet többletgazolaj a dpf fűtés miatt? -
bul07
nagyúr
Touran 1T1 és 1T2 esetén is annyi cserélni a lengéscsillapítót mint ebben a videóban 1T3 esetén?
Ezt még lehet én is bevállalnám itthon, bár én egy magasabb fával gondoltam a felfüggesztés alátámasztását, macerásabb hajolósabb de működhet
Felemelem emelővel kicsit magasabbra majd egy rönköt alá teszek és arra engedem rá egy kicsit hogy a rugónak ellentartson -
c00per
tag
válasz
bandi0000 #167261 üzenetére
Sajat tapasztalat: sok 15 koruli gepben meg gyari futomu cuccok vannak.Foleg ha vegig autopalyan futottak mielott behoztak.Ha hosszu tavra tervezel, akkor azt ne nagyon nezd,hogy amit kiprobalsz a futomu zorog,log stb hanem a motor es valto hogyan muzsikal illetve a bode legyen egybe.A futomuvet pedig alkudd le.A fek ugyan csak kopo dolog ha latod hogy necces a betet,tarcsa ismet emlitsd meg.Kb 2-300ezret ra kell sok gepre vagni,hogy ujra rendbe legyen.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
atos19881101 #167259 üzenetére
Nyilván tudom, hogy nem új autók, őrlődök is kicsit hogy jó e nekem ez
De am meg ha karban van tartva, akkor nem egy nyűgös fajták nem?
Mi lehet az a határ aminél álljak meg? Hiába vennék 1,5 millióért szipi szupit, gondolom annál is ugyan annyi az esély, hogy elromoljon valami ,mint egy olcsóbban
-
atos19881101
senior tag
válasz
bandi0000 #167257 üzenetére
Attól függ. Ha szarok az elemek, azt észreveszed füstölésből, motor egyenletlen járásából, nehezen indulásból. VCDS-el rá tudsz nézni, de az nem mond semmit nagyon. Attól még lehet kaka, hogy az értékek látszólag jók.
Sok függ a tankolt üzemanyag minőségétől, de ezt ember mondja meg utólag, hogy mivel futott.
Azzal azért számolj, hogy ezek már közelebb vannak a 20-hoz, mint a 10-hez. Így bármi IS előjöhet. Patikát ne keress, inkább lottózz.
-
98bja
senior tag
Ahogy nézem a 2010 után vásárolt minden VW konszern autóra 4 év garancia van. Ha mondjuk a vásárlás után két évvel balesetes az autó, és az ki lett javítva márkaszervízben, a garancia elveszik? Vagy még abban a maradék 2 évben igénybe vehető a jótállás ha esetleg olyan meghibásodás jön elő?
-
bandi0000
nagyúr
válasz
atos19881101 #167256 üzenetére
Köszi, gyári PD elemek ha nem voltak cserélve akkor azt kapásból érdemes cserélni, vagy csak akkor ha beszarik?
Nyilván nem az a fórum, de németből megéri behozni? inkább az ár-km-gondosság szempontjából kérdezem, mert ami fiatalabb azokat itthon millió fölött árulják
-
atos19881101
senior tag
válasz
bandi0000 #167247 üzenetére
Szia,
Attól függ, mennyire gondos gazdától veszed. Van pár sarkalatos pontja.
Amikre érdemes figyelni
Ajtók
- zárak
- ablakemelők
- gumi tömítések
- van még egyáltalán más egy ajtóban?Karosszéria
- ha nem volt törve, nagy gond nem lehetMotor
- PD elemek
- PD kábelköteg
- turbó
- turbócsövek
- vákuumcsövek
- tandem pumpa
- vezérmű tengely
- hidrotőke
- megfelelően beállított vezérlésBeltér
- máló műanyagok (értsd gumi borítás leválik)
- kárpitok lógása
- ha ülésfűtéses, akkor elszakadó ülésfűtés szálErőátvitel
- féltengelyek
- ha automata, akkor wandler, olajpumpa, olaj, olaj, olajFelfüggesztés
- sok-sok lengőkar -
norrberth
addikt
Na mi ez a szűrő téma hölgyeim..
-
szilchi
őstag
válasz
freaghill #167250 üzenetére
Üdv.Én egy 2-es Skoda Octavia-t ajánlanék,nekem is az van.Egy 2010-es,BXE kódos 1.9-es TDI motorral.Az általad felsorolt dolgokból az állófűttésen kívül megvan a többi.Egy év és közel 30.000 km után továbbra is elégedett vagyok az autóval,nagyon jól teszi a dolgát.Árban is beleférne,én is kb. annyiért vettem.
-
freaghill
őstag
Érdekelne a véleményetek.
Milyen Volkswagent, Audit vagy Skodát ajánlanátok a következő feltételekkel:
- dízel, hosszú távok (évi ~40k km)
- klíma
- fűthető ülés
- plusz pont ha tempomat
- plusz pont ha kérhető volt az állófűtésNézegettem a BKD-s A3-asokat, de nincs túl sok, és azok sincsenek túlextrázva illetve idővel ha eladnám nekem sem lenne egyszerű eladni mert ami van az rég óta fenn van.
Bogarásztam 2010-es Passat-ok közt, de az már sok lenne pénzben, ha nem lelakott, kínálat aljáról szeretnék venni.Ár az 2 millió a plafon, feljebb nem igen mehet az összeg amit a vásárlásra fordítanék.
Kíváncsi lennék milyen konstrukcióval mit ajánlanátok.
-
válasz
1stVikman #167248 üzenetére
A Kauffer az alábbiakat hozza "prémium minőségre":
Hengst
Mann
BoschA Purfluxot csak "jó minőségként" értékeli.
Természetesen nem tudom, hogy mennyire lehet erre alapozni. Golf VII 2.0 TSI-hez ezeket hozza. Van amit kiváló minőségként értékel, a linken most nincs olyan.
Részemről Mann vagy Hengst légszűrőt vettem eddig a Golfhoz, ránézésre nincs köztük érdemi különbség; a gyári Mann volt benne és szerepelt rajta a VW és a Mann cikkszám is.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Motion_Blur #167246 üzenetére
Köszi, olajszűrőt Mann-t tettem a kosárba, illetve utoljára minden az volt, de akkor most purflux megy bele.
+i-sti
Én is úgy tudtam, hogy Purflux és Mann a gyári beszállítók, úgyhogy jó lesz az a Purflux. -
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Abba kérnék egy kis segítséget, hogy B5.5 passat vásárlás után mire kell figyelni, amit ajánlott kapásból cserélni?
Valszeg 131 Le 1.9 lesz, ha jól tévedek ezek mind PD-sek
Amúgy ezek mennyire jól szerelhetőek? Mármint nem nagy gond rajta megcsinálni a dolgokat a munkadíj miatt kérdezném
-
Motion_Blur
félisten
-
i-sti
senior tag
válasz
1stVikman #167204 üzenetére
Dacia: Eredeti Renault olajszűrőn ott a Purflux logó.
Audi: Eredeti német VW jeles olajszűrőn ott volt a Purflux logó. *
Honda: Eredeti Honda jeles olajszűrőn ott volt a Purflux logó. ***: Most is VW jeles olajszűrőt vásároltam és Mann volt rajta. Purflux sokkal komolyabb szűrűnek tűnik. Alól/felül műanyag takaró elem és zikk-zakkos a szűrő papír. Mann semmi műanyag védelem + normál egyenes papír.
**: Jazz csoportban szaki is állítja hogy Purflux a beszállító, de a sima Purflux szűrő sokkal gyengébb mint a Honda jeles. Több utángyártott Purfux szűrő is szét esett, de eredeti még egysem.
Gondolom nem másolhatja le egy az egyben a terveket. Ezért is vettem most VW jeles olajszűrőt (gondolván valamivel jobb minőséget kapok), de legközelebb vissza térek a Purfluxra Audiban.
-
#53366784
törölt tag
válasz
molnarpeter #167243 üzenetére
2.0 PD TDI
-
#53366784
törölt tag
Sziasztok!
2005 év végi Seat Toledot kívánok vásárolni, meg is van a kinézett autó.
130e km, a kettős tömegű lendkerék még nem lett cserélve, DSG váltós.
Van erre általános km előírás, vagy az elhasználódás mértékétől függ a csere időpontja?
(A szervizben átnézték, annak még nincs baja).Köszönöm!
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #167238 üzenetére
Én cseréltem már párat, de van körülöttem pár ember aki "autóépítésből" él, így van kihez fordulni azonnal ha nem adja ki a matek + elég jól vagyunk szerszámozva is.
-
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #167236 üzenetére
Nekünk bejött, 55 körül van a középrész ebay-ről. Szerintem a szerelés se igényel doktorit. A turbó ki-be még ha elsőre is csinálod megvan 1 nap alatt kényelmesen. Persze ha nem töröd el a felső olajzót.
Olajcsere alap ilyenkor szerintem, olajzócsövet nem feltétlen cserélném, de nem vagyok autószerelő.
-
atos19881101
senior tag
válasz
Mágus2 #167233 üzenetére
Ja közben ráleltem én is a sorok között.
(#167234) Brumi˘
Melett azt mondod megbízható? Itt Győrben van egy kolléga, aki 90ért adna melett-el felújítottat. Viszont beépítésre 3-5napot mond + olajcsere, szűrőcsere, olajozó cső csere. Eddig nem tudom félrerakni a szekeret. Hosszmotoron könnyen hozzáférni, sztem 2-3 óra alatt max elvégezhető egy ilyen művelet.(#167232) DJ. Ru$y
Igen. Csak azt hittem gyári új. De sajna újított. -
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #167231 üzenetére
Melett középrészt szoktunk rendelni ebayről, ha a turbó többi része rendben van. Eddig nem volt vele gond VA-ba. (pedig van ami kapja)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #167231 üzenetére
Felújított.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
atos19881101 #167231 üzenetére
Németből jön, semmilyen plusz költséged nincs. 225 + 20 vagyis 245 €-ból itthon van.
-
atos19881101
senior tag
Ebay-ről rendelt már valaki turbót?
Ez vajon valóban eredeti lehet? Ha még a +100 eurós árral is számolok, akkor is olcsó.
-
negyedes
addikt
válasz
c00per #167194 üzenetére
tegnap volt egy kis dolgom kint a varosbol, kitapostam ami kifert a csovon(4000/5000 kornyeken) es lass csodat, nem remeg a motor, pedig volt tobb rovid ut, hideg-meleg inditas stb.
en ezt mar nem ertem. 3 napig megint bent lesz a varosban az auto meglatom most mit produkal.
-
aero.
veterán
-
válasz
golfvariant #167226 üzenetére
Mióta hozzájuk hordom az autót, már a 3. munkafelvevővel van dolgom; az első kettő szimpatikusabb volt.
De nem tudok jobbat; a július végén esedékes éves szervizre ismét hozzájuk megyek, vagy Zalaegerszegre. -
válasz
golfvariant #167221 üzenetére
Először 2 évesen, utána évente van a kötelező szervíz.
Először 3 évesen, majd 2 évente cserés a fékfolyadék. Lesz még szvsz: pollenszűrő, fékellenőrzés, esetleg gyújtógyertya, mobilitás garancia hosszabbítás. Gyújtógyertya nélkül kb. 40 ezer forint.Ha nem viszed, elveszíti a garanciát; bár túl sokat nem ér a +2 év, mindenre húzzák a szájukat.
-
-
golfvariant
aktív tag
Most lesz 3 éves az autónk és azt írja hogy ellenőrző szervizbe kell vinnem.
2 évben megvolt a kötelező szerviz, azt hittem utána már csak 4. évben kell vinnem...Itt csak ellenőrzik, vagy csinálnak is valamit az autóval is? Esetleg tudja valaki mennyibe kerül? Ha nem vinném el akkor elveszítem a garit?
-
válasz
Mágus2 #167219 üzenetére
Jam, asszony elmegy holnap beszerezni párat, nekem is kell egy H7 a Subiba.
Egyébként a kanyarkövető izé már régebben megkotlott, először az egyik oldalon, aztán a másikon is, és aztán darabidővel később elkezdett nem világítani - szintén elébb az egyik oldalon, aztán a másik oldalon is. Szal, ha a kanyart nem is követi, legalább világítson.
(Ez a játszós/bevásárlós/kutyasétáltatós autó, azért kap kicsivel kevesebb törődést.)
-
Sziasztok, 2010-es CBBB motorkódos B6 Passat Highline bi-xenonjában, ha a belsők (kanyarkövető + DLR asszem) megkotlanak, azt lehet vhogy cserélni, vagy csak egyben az egészet? A külsők működnek rendben, szal tompított, refi, magasságállítás okés.
Ott, belül:
Ilyet látok csak eladót:
-
KTTech
veterán
válasz
CharlieDrop #167203 üzenetére
Semmi kedvem konvertálgatni - még akkor sem ha egy album megvan 15-30mp alatt... szóval egyszerűbb rádobni (és az MP3 meg 320-ban is néha zavaró számomra, még autóban is).
-
aero.
veterán
válasz
KTTech #167202 üzenetére
Jaja lejatszassal nem volt gond, csak a menu, scrollozas ilyen laggolos, meg az animok az en szememnek, de lehet csak ilyenre sikerult az animacio. Nekem 3 androidos fejem van (1g ram 4.4, 2g ram 7.1, 4g ram 8.1), a kozepso kombo picit gondolkozos (az 1 gigas nem sokkal rosszabb) , de szaggatni nem szaggat csak neha varni kell, ha pl navirol valtasz at spotifyra, a 4gb memorias az popec, azt kell mondjam. 👌🏻
-
mufi
senior tag
válasz
molnarpeter #167212 üzenetére
En is ennyit de ez eddig nem tortent meg marmint, 50000 km van a kocsiban es ezt tegnap ota csinalja.
-
mufi
senior tag
Hidegen jelentkezett. A szervizkonyv erre semmit nem ir. Mar megneztem. Az akksi sem gyenge. Hogyan lehet bekapcsolva a tempomat inditaskor?
-
molnarpeter
nagyúr
1. Hidegen vagy melegen jelentkezett a probléma? Mik voltak a körülmények? Mindenesetre szerviz, és jelezd nekik a tapasztalatokat
2. Indítás problémától független, kesztyűtartóban található cellulóz alapú alkatrész segít(lapozz bele a használatiba, gondolom első automatád)
-
mufi
senior tag
Sziasztok, az uj octaviam (7 honapos, cca 50 000 km) tegnap alig akart berobbani, 2 literes 150 hp dizeles, alig alig, csak porgette, de nem akart berobbani, csak 4-5 probalkozas utan megegy 30 perc szenvedest kovetoen. Aztan most ez a jelzolapmpa vilagit, ez tudomasom szerint a fekekkel kapcsolatos. Mit gondolotok mi lehet a gond? Rendesen fekez a kocsi, nem vettem eszre semmit. Eltekerem a kulcsot, majd ez a lampa zolden vilagit, ha lenyomom a fekpedalt akkor nem vilagit. Ja es automata valtos... Koszi elore is.
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Lassan esedékes megint az olajcsere a szűrőkkel. Legutóbb Mann olajszűrő, és Purflux levegő és gázolajszűrő került a kocsiba. Mehet ismét ez az együttes?
Olaj Mobil1 ESP formula 5w30.
Golf MK7, 2014, 2.0TDI, CRBC, 110kWMásik delikvens anyum Fabia II-je. 2011, 1,2 TSI, CZBZ, 77kW.
Az mindenből Mann-t kapott (olaj, levegő, benzinszűrő). Benzinszűrőben 2 év és ~25k Km van, így azt most nem cserélem, csak a többit. Olaj maradna a Mann, levegővel váltanék Purfluxra. Szabad?
Itt az olaj Mannol OEM Skoda VW 5w30.Bosch van még a nagyobb nevek közül, ahonnan rendelnék, meg Filtron.
-
KTTech
veterán
válasz
aero. #167200 üzenetére
Igazából nem zavaró a sebessége, sose hallottam, hogy lassítva játszaná le a zenét
mást meg vezetés közben nem szoktam vele csinálni (nem keresgetek albumot a filerendszerben vagy hasonló). A DAB+ jól működik, hozza a rengeteg csatornát amit kell, a Wazet is ki lehet rá tenni, bár ez nem annyira kényelmes, mert mennie kell a telón is a kijelzőnek közben. A hangminősége jó, főleg ha veszi az ember a fáradtságot és mérőmikrofonnal állítja be, a Flac-ot szépen játsza, amire nekem szükségem volt. Sajnos a BT az nem APTX, de az sajnos még nem eléggé elterjedt codec, viszont gyorsan párosodott és hibátlanul működik a Huawei Note 8-al, ami azért nem egy mainstream teló. Budget megoldásnak szerintem jó kompromisszum (ellentétben a kínai izékkel, amik olcsók, gyorsak és nagyon vacakul tudnak szólni a tartósságuk pedig esetleges).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B85M Pro4 B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) G.Skill Trident Z RGB 4266MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest