Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@nH.
aktív tag
Az olajjal igyekszem azért belőni valami közép ár kategóriát, de a legutolsó castrol (edge) olajom 14-15k körül volt. Ahogy most néztem pl Mobil-al ez most megállna 10k-ban ami azért elég jónak mondható.
Szűrőből meg igazából mindig azt veszem ami épp jobb árban van, de Mann és Mahle alá nem adok Üzemanyag szűrőm pl. Mann lett mert jó árban volt. A levegőszűrőm, pollenszűrőm pl Mahle. Pollenszűrővel is jó tapasztalataim vannak, mert előtte valami olcsóbb volt és hiába volt az is aktív szenes, sokkal rosszabb volt. Ha előttem valami koromgenerátor haladt, igen erőteljesen éreztem a kellemetlen szagát. Oké ez a Mahle volt vagy 5k körül, de szerintem sokat számít. Viszont a Mann új pollenszűrőjére is kíváncsi vagyok, amin van valami plusz réteg, de most nem jut eszembe milyen fantázianeve is van.
-
maximilian4
addikt
válasz lenko #129894 üzenetére
"120-150-es utazó mellett, lendületes gyorsítgatásokkal-előzgetésekkel nagy örömmel konstatáltam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő legyökerezik a 8,3 literes értéknél."
Akkor szerintem inkább egy 1,9-ces 160 lovas dízel cupra, ami nem kicsit gazdaságosabb.
Én most hollandból 150-160-as utazóval jöttem 7 literes átlaggal, 130-as szakaszokon 6l körül volt. Igaz az enyém "csak" 140 paci, de én sokallom az 1,8T fogyasztását.
Maxi
-
Viperator
őstag
válasz lenko #129886 üzenetére
Akinek 1.6 16V AZD motorkódú autója van, annak milyen környezetvédelmi besorolásban van kategorizálva az autója?
----
Szeretnék egy bontott központi zárat (bal első) és hol lehet szerezni?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
lenko
aktív tag
-
i-sti
senior tag
Milyen döntés alapján nem raktak a G5be 1.8T benzinzabálót?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Speeedfire
félisten
Azt meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség a seat leon 1.8T Sport R és a Cupra között leszámítva a +lóerőt?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
M@nH.
aktív tag
válasz Magnum_ #129880 üzenetére
Akkor vagy Mannol marad, vagy még a MOBIL Super 3000 X1 5W40 amit gondoltam tölteni az 1.8T-be. De az a baj h a Fuchs is ígéretesnek tűnik. Na és akkor eljutok arra a pontra, hogy jön a nagy dillemma, melyik legyen.. De talán ezek közül bármelyik is lesz ha 10000km-nél tovább nem gyötröm, baj nem lehet.
focvis, lenko: Szűrőkből én is Mahle párti vagyok[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
válasz molnarpeter #129874 üzenetére
Éppen voltam a NKH-nál (ahol a műszaki vizsgáztatást csinálják), a fickó szerint Euro4-es, de ez csak szóbeli véleményezés, igenis kell átnézni rendesen és hétfőre kaptam időpontot!
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
lenko
aktív tag
válasz Viperator #129873 üzenetére
A tied elvileg Euro4-es(ha neked az 1.6 16v motor van benne) már mint az enyém, így 9-esnek kellene szerepelnie.
Nagyon sok embernek el van ütve, ahogy most mindenki ránézett....(#129882) focvis
Egy Mahle-t is betehettek volna, én mindig azt veszek minden szűrőből.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Magnum_
nagyúr
válasz M@nH. #129879 üzenetére
nekem van tapasztalatom a Mannollal, teljesen jó, rendben van, 5w-30ig teljesítik a VW normákat. LEgutóbb (a hétvégi olajcsere előtt) Mannol 5w30 volt az autómban. Az autós topikban más is megelégedéssel használja.
Szűrőből nem vennék SCT-t, mert nem annyira nagy a diffi a többihez képest.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
M@nH.
aktív tag
válasz maximilian4 #129870 üzenetére
Jó itt igazából az a baj, hogy én magam sem tudom, hogy valóban jogos lenne e a büntetés, vagy csak papírforma szerint, mert még mindig 2-es van a forgalmiban
Mert szerintem vagy 4-es vagy 6-osnak kellene ott lennie. Bár 4-es esetén ugyanúgy jogos lenne. Arra még emlékszem, hogy kb 2 éve a forgalmin mondták nekem, hogy más számnak kellene ott lennie, mert piros matricából kék lett, de ugye nem annyira foglalkoztatott a dolog, mert akkor volt még matrica. -
Viperator
őstag
válasz Gyula84 #129861 üzenetére
Szép estét!
Itt valami nem stimmel.... Talán nem fokozták le? A VW gyártó szerint a Golf IV Euro4-es kategóriájú... a forgalmiban a 4-es van megadva (Euro2), a mellékelt képen nem látom az OBD rendszert a 4-es pontnál, viszont a 9-esben (Euro4) van OBD rendszer. Ebben a kocsiban van OBD rendszer.... Nektek is Euro2-esben van kategorizálva? (mármint Golf IV és hasonló tulajok) Mi a teendő? Korrigáltatni? Kivel? /Euro3 és Euro4 - OBD rendszerrel/
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
VR6-Fan
veterán
válasz M@nH. #129868 üzenetére
én mobilt töltök, nem volt még rossz vissza jelzést, nekem totalal kapcs kicsit olyan érzésem van mint ha valamivel rosszabb lenne mint a többi (simán lehet hamis, kérdezzétek meg a bárdit hogy mennyire beszélt orosz akcentussal akitől vették..), szóval passz, ha nem kérik vagy nem pénz szűke van én nem szoktam használni.
04-06-09 lehet neked.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
senior tag
válasz M@nH. #129868 üzenetére
Nem nagyon látni sehol adatokat arra, hogy mennyi embert büntettek meg, sőt a rendőrség kifejezetten azt mondta hogy nem gyűjt erre vonatkozó statisztikát. A VÉDA-val kapcsolatban pedig valóban érdekes lenne tudni azt, hogy tudja-e ezt kezelni. A gondom ezzel az, hogy felbátorítja azokat, akik esetleg hezitálnak, mivel nem látni azt, hogy valóban szankcionálják a megsértőket, ez pedig nem jó. Egyébként meg feloldhatnák már, mert vinnénk a törpéket dokihoz, és csak a beutalós orvoslátogatás mentes a rendelet alapján. Meg elugranék a Skodába kérni egy tanúsítványt hogy EURO 4-es a kocsi, és talán javítják a besorolását.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
maximilian4
addikt
válasz M@nH. #129868 üzenetére
"Vagy mit számít az csak fizessen az illető "
Ezeket úgy bírom.
Nem a "kedves" biztos úr lesz a köcsög, ha megszeged a szabályozást. De ha szarul van a forgalmiba, mindenképp szólj neki.Amikor 120-as táblánál 190-nel bemértek sem a rendőr volt a köcsög, hanem én voltam a hülye.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
M@nH.
aktív tag
válasz Brumi˘ #129848 üzenetére
Köszönöm a válaszokat Brumi˘ VR6-Fan tomcsi23 Gyula84 Akkor frissíttetnem kellene a forgalmit. De mi van akkor, ha megállít a "kedves" biztosúr, majd meglátja azt a 02-őt? Gondolom büntetés előtt azért lekéri a központ adatait nem? Vagy mit számít az csak fizessen az illető Illetve ha jól tudom, az autópályákon lévő kamerák már automatikusan lekérik a központi adatokat és már küldik is a szeretetcsomagot. Vagy az csak tervezet volt?
Na de, hogy legyen egy témához kapcsolódó kérdésem is. Mik a vélemények a Total Quartz 9000 5w40-es olajáról, vagy a Total Quartz Ineo MC3 5w40-ről? 1.8T-be használta már valaki? A jóváhagyásokat teljesíti ugye, de azért a véleményeket meghallgatnám Max 10000km/csere
-
Magnum_
nagyúr
Srácok! H7-es izzókészlet kell nekem, ugye? (2011 Jetta, semmi kszenon, meg ilyenek)
I humbly and respectfully decline™
-
Gyula84
veterán
válasz M@nH. #129846 üzenetére
itt van egy lista az eu besorolásról
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #129858 üzenetére
Szárazon 11Nm meghúzási nyomaték.
-
zsolt19900
őstag
Mágus köszönöm ismét, teljes siker mai napon indulás előtt locsoltam fékfolyadékot az izzítókhoz szépen mentem egy kört beálltam a garázsba és olyan szépen megindultak amint elkezdtem kiszedni amire gondolni sem mertem volna
Kövi kérdés: érdemes vagy szükséges-e valamivel bekennem a menetet az újak visszacsavarásánál vagy nem fontos?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129855 üzenetére
Az már a 16v pd, haver csinált, tudtommal még megy, de én nem feszegetném, azoknál ha jól rémlik szeret a fej repedni gyári állapotban is.
@ #129857: Azt passzolom, főleg, hogy se előtte, se most nem hallottam/hallom.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz maximilian4 #129853 üzenetére
Mert a 2.0-nak van elég baja tuning nélkül is.
Viccet félre téve lehet azt is, de összetettebb a vezérlése, és a mechanikai rész is kevésbé bírja a nagyobb igénybevételt. Mi a motorkódod? -
maximilian4
addikt
Ha már tunyingnál tartunk, még mindig azt mondjátok hogy a 2000-es pd-t nem érdemes tunyingolni?
Az miért van hogy az 1,9-es pd-t szarrá tuningolják és ezt nem?Egyébként most kapott új kettőstömegűt, meg a hozzá tartozó kuplung alkatrészek, de leállításnál még mindig az a szar rezgő/zörgő hangja van. Viszont legalább már nem rázza a kasztnit. Gondolom vissza kéne vinnem megnézetni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129847 üzenetére
04 van a forgalmiba csak?
mert az euro2 ám :-)M@nH.:volt erről fb-n egy irományom hogy kb lehessen tájolni, a témát, de lettem hurrogva hogy fasz vagyok, amugy euro2 vagy 3 max.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
M@nH.
aktív tag
Valaki akinek 1.8T-je van, megmondaná nekem, hogy neki mi szerepel a forgalmijába? Hanyas környezetvédelmi besorolást kaphatnak ezek a motrok? Egy 2000-es évjáratú AQA motorról lenne szó. Csak mert nagyon megy most mindenhol a szmogriadó és valahogy haza kéne mennem.. Nekem 02 van a forgalmiba, pedig tudtommal nem abba a besorolásban kéne lennie.
-
ßrainiac
addikt
Nekem chiptol nem tudom, hogy deciket valtozott, igaz h tudok fillerb@szo lenni, de annyira nem h kiszamoljam. Azonban palyan (ugye relativ magas fordulaton) azert eleg szepen kijott a kulonbseg - es nem a fogyasztas javara
De ez szerintem tok egyertelmu.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129835 üzenetére
azé nem csak a forumosokat ismerem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129827 üzenetére
megforditom a kérdésed, mutass példát rá hol irtam, hogy kötelezően többet kell fogyasztanija és nem fogyaszthat kevesebbet.
Speeedfire:
ha van név jöhet ide v privibe! :-)morris:max 1,5bar, kb 150-160le.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
félisten
válasz VR6-Fan #129816 üzenetére
Olyannál akik több ilyen 1.8T-t láttak már és jó a hírük. Nem feltétlen szalonról van itt szó. A mostani szerelőm megbízható és jól is dolgozik. Az eddigi kocsijait is ő maga szervizelte és mind patika volt. Viszont ő is meló mellett csinálja ezt és nem biztos, hogy el tudom rángatni mondjuk Bivalyb*sznádra megnézni egy gépet.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129826 üzenetére
A te dolgod, hogy nyomod ki a szemét.
Mutasd meg hol állítottam, hogy nem lehet magasabb a fogyasztás. THX!
Hiába akar itt bárki is fogást találni rajtam, nem írok hazugságokat, és nem értem ezt az állandó támadást, mert nincs mire.
Nevetséges, de tényleg...(#129828) Mágus2
Ez mire is lesz jó?
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #129822 üzenetére
papiron légfelesleggel dolgozik, ott bátrabban lehet, szerintem, előtöltést adni, de egységnyi változtatás, több powert hoz, úgy javitod jelentősen az égést hogy se kaját se levegőt nem adsz neki, de némi levegő többletet is elbir+ kaja nélkül, de egy idő után utána kell menni kajával is, mert melegedni fog az is és nem fog jönni már power, nyilván race más, oda kell kaja bőven ott is.
ergo a dinnyéknél sokkal markánsebb ez a kevésbé kell nyomni mert erősebb és kevesebbet eszik, benzinesnél mérettől függöen 1-5deci lehet a kül (5deci az mán v8...)
Lenko:olvasd el a fenti irományt értelmezd, aki ezért beveszi a placebot az meg is érdemli
nekem átlag 2l-vel eszik többet a kocsim "chip" óta, vigyem vissza gariba?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #129824 üzenetére
Pont ennyit csal a BC, mivel minél nagyobb a nafta adag, annál kevesebbet mutat. Adagolósnál szépen látszik, ahogy az ember emeli a befecskendezési mennyiséget az adagoló fedelének mozgatásával, úgy egyenesen arányosan csökken az alapjárati fogyi. Szegény keverékkel 0,6l/h, Kicsit megetetve bemegy 0,3 l/h-ra is. Aztán tankolásnál megy a csodálkozás.
[ Szerkesztve ]
-
-
lenko
aktív tag
válasz Morris #129818 üzenetére
Pont abban írtam le, hogy miért amire válaszoltál.
Az enyém is kevesebett evett kb. 4decivel, amikor 170 helyett 180 ló volt...(#129819) VR6-Fan
Minek a chip, talán pont fogyasztás csökkentés miatt némi többlet merő mellett.
Gondolom ebben nincsen semmi realitás az égvilágon.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #129818 üzenetére
úgy hogy nem cipőződ állandóan, hát nem érted!
de ha nem cipőződ akkor, minek chip?amugy elméletben.... ha azonos lambda mellett nőveled az elő gyujtást és nem kopog, még, akkor nő az égési csúcsnyomás=több power (nagyon leegyszerűsitve)
de mivel ezek a fos pisztolyok, lambda1-re vannak irva, kurva hamar elkezd, kopogni akár mit is tankolsz bele, meg melegedni, igy épkézlább tuner azzal kezd hogy részterhelésen is (eco programot feltételezve) bevés egy ~0.9es target lambdát, hogy ne kevesebb hanem valamivel több legyen a kraft (ergo nőtt a fogyi), felső tartományba meg padlóra simán lekell irni jóval hamarabb mint gyárilag 0,86 tájrára, ezt motorja vállógatja.tibiknél annyira édes a gyári tábla, ahol nyomaték max van ott még bőven lambda 1-en kocog a motor!
és 4500-től meg eldústja akár 0,8 alá!!! gyárilag, hogy megtudja fogni a hőtszóval szómi szó elméletileg lehet fajlagosan kevesebb a fogyi, több power mellett, de hogy ebből a gyakorlatba mennyi jön ki
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129813 üzenetére
milyen szagszervizbe?
ahol annyit se értenek hozzá mint Pista bá a fogyihoz, vagy ahol ember átnézi kifizeted a kasszánál a 10-20e-t majd ember oda megy hozzád, hogy figyelj du hozd el hozzám a magán praszisba, 15 átnézem, ahogy kell.hát utobbi jobb :-)
elég bonyolult motorok ezek(legalább is a legtöbb szerelő hozzá nem értéséből ezt szűrőm le, hogy nekik az, tudom lenko neked nem!), olyat keress akinek jók a referenciáé, és hidd el nem biztos hogy azok a jók akik pl egy forumon egyből felmerülnek
de ahogy kolléga javasolta, érdeklődj nála.
én eddig két ilyen 98%-os 1,8T láttam életembe, v6-ot egyet se, igaz abból tán egy nagyság renddel kevesebbet láttam!
Üdv!
tresh:dobj egy privit hogy mire vagy kikre vagy kiváncsi.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
veterán
válasz VR6-Fan #129809 üzenetére
Egyről beszélünk Érdekelne engem is ha esetleg lesz időd
lenko nem bántásból, én is messze vagyok a profi szakemberektől, de gépészként és lassan 10 év autószerelgetés mellett(szabadidőmbe), lehet kicsit több rálátásom van a dolgokra. Mintha neked a szerelőd megmagyarázza hogy azért volt szar a kuplungod mert lekopott a sebváltódról a számjelzés. De ha nekem nem hiszel, akkor legalább Máginak vagy VR-6nka illene
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha jót akarsz venni akár 1.8T-ből is ki kell menni érte. Itthon nincs eladó egy értelmes darab sem.
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
félisten
válasz VR6-Fan #129810 üzenetére
Szakszervizbe szeretném vinni a kiszemeltet majd. A golffal ráfáztam a szerelővel, sok-sok Deákba került mire normális állapotba hoztam...
lenko: Kinti oldalakon sokat láttam belőle, itthon kevésbé.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129809 üzenetére
Így van, kevesebb fogyi, nincs előírva (legalábbis nem tudok róla ), hogy cipőzni kell 0-24-be ezeket az autókat, vagy te így jársz nyél gázon mindenhol.
Én a megtett út kb. 1-2%-án megyek így.
Normál felhasználás mellett 100%, hogy kevesebbet fog kajálni.A hangja sokkal jobb, és a tudat, hogy nem az a motor van benne, mint bárki másnak.
(#129808) Speeedfire
A leonba is megtalálható ez a 2.8 motor, sőt nem olyan régen (max. pár hete) valaki betett ide képet egy sárga leonról, hogy eladó. Valószínű egyből megvette valaki, de ha visszakeresel, egy kérdést megér....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #129808 üzenetére
Ha van kiszemelt dobd be ide meg csamcsogjak a tobbiek, ha meg talalsz egyet ami szimpi es el akarsz menni megnezni, feltetlen vigyel magaddal egy tenyleg tipus specifikus hozza ertet.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129805 üzenetére
Ott a gyari auto, nem pupra irva, ott vannak a rugalmassagi adatok is hozza, te is mondjal mar valami gyakorlatit es mivel rolad van szo legyen valami bizonyitas is
Nem hiszem h ilyen perverzitasom lenne, jo a kihegyezett szivo is valamire, de az nem a napi kozleked egy atlag usersnek....Pingvin:
Tok mindegy, tuner emberem konkretan egy asszony verobe meg egy rovid gatyabba szokott ki slattyogni a csaladi haz ele egy laptop taskaval, igaz nem 30e egy "chip" hanem 240 csak adhozza tuningra alkalmas hw-t is...
Majd lehet egyszer ha sok idom lesz neki allok valami log alapu review-nak a hazai lehetosegekbol, asszem varhatom majd utana a kocsimba a kiszurt purhabos flakont...Lenko: tobb power kevesebb fogyi?
Tudtam en h lesz fizikai megbaszas is.Szoval meg mindig az erdekel h dragabb fent tartasi ktg mellett es azonos vagy rosszabb menetteljesitmeny mellett mivel tud tobbet a v6
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Speeedfire
félisten
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nyilván egy 150-200e ft kiadás tud fájni, ha hirtelen jön.
Azt hittem, hogy az össze cupra 210/220le. Igazából még mindig nem érzem azt, hogy kell nekem a V6 kintről.
Egyelőre még mindig a seat a befutó.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tresh
veterán
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Értem mit akarsz mondani. De szerintem az a szint amiről beszélünk már rég túl nőtte a magyar tunerek 99%-át. Egy gyári konfigot így kiírni szinte senki se fog a panelból lesétálva egy laptoppal.(hiányzik az alkatrészek ismerete, terhelhetősége..) Viszont max 10-15%-os telj.növelést azért van egy-két értelmes chipes aki megírja jól és nem félóra alatt csinálja meg. Az hogy sok olyan van aki azt hisz, hogy tud forrasztani és mert vett ebayről galletto 1260-t akkor már ő "chipes"... megérdemli aki oda visz 30 ezerét megirtani az autót.
Viszont segíthetnél valamibe, mert sajnos nem értem: szívót mi a bánatosbúsf@szért van értelme chipelni? Mert lehet én aludtam be valamin és akkor Lenkonak igaz van és rohanok egy 2.8 ért
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz lenko #129803 üzenetére
hát ez a 210le nem felső határ, azt csak a pénz szabja meg
olcsó jános tuner dolog, hány 2.3-at vegyek csak abból ami a kazán fedél alatt van ?
na mi van mindjárt a 2,8 is kicsi lett, jöhet az 5l mustang. (mentem olyan 2016os hajóval, nem rossz, de nem egy vadállat )
szorul a hurok akkor bele nyúlsz a pakliba és húzol valami nagyobb lapot, azért azt tudod hogy egy átlag embernél az élet nem így működik, de ha nálad igen, akkor anno miért nem neveztél be egy hgp biturbo 4-esre, a csóró putto kommersz 2,3/2,8/1,8T helyett ?! MIÉRT NEM?az a 200k mindjárt 300, ha becsületes tulaj, becsületes szerelőnél szereltet
és hidd el az embereknek ha benyőgőd, hogy 200k a turbo csere, vagy 150e a hf felújítás a jó v6-on, akkor a kardjukba dőlnek, kérdem én ha neked ez nem gond mé nem hgp biturbo lett?! ?! ?! miért?!
nem szentírás valóban, szimplán tapasztalathajrá lenko, még 5 percig gépnél vagyok
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lenko
aktív tag
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nem érdekelnek a felső határok meddig lehet kitolni, ne mondja senki, hogy ugyanolyan üzembiztos.
A 2.8 meg 220ló csippel, ha csippelgetünk...
Egyébként meg hagyjuk ezt az olcsó János tuner dolgot(aláírom ez az ország ezt tudja), mer agyfaszt kapot tőle. Kell egy 5.0 mustang akkor.
"veszel két szondát, egy maf-ot egy ac-t és leszoptad magad, még ha azért van guba akkor is"
Nehogy már 200k problémát okozzon, ha cserélni is kell. Ami nem szentírás, hogy bekövetkezik.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Gyula84
veterán
édes istenem
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #129778 üzenetére
Tibiket se tudják érdemben írni itthon ez az én meglátásom, nagyon nagy mellénnyel írkál a sok tuner, de szvsz már 1-2 után láttam munkát (probáltam logoltam), de fogok még párat, hát, inkább töltsenek fel egy JÓ konzervet, mint hogy beleturkáljanak.
ez egy gyári 150le-s BJX motor (gyárilag nagyobb kisebb turboval és injektorokkal, csak egy légszűrő van rajta, MAX nyomás 1,4bar, 98as nyálhoz a gyújtás):
itt még a tip-dp-cooler magába hoz kb 10-15le-t és még lehet tekerni a softon is, persze ezt gyári ecu-val szerintem már nem tudják megoldani :-)
vagy is van egy gyári kocsi referencia kocsi, azonos súllyal verettünk, rugalmasságba az ibiza, elméletileg, kevesebb powerral megeszi, érdekesLenko:
Ellenben 1x kell kicserélni, aztán soha többet. 200k-ból megúszható.
tibihez is van 180e-s vezérlés kita röhögve körbeautózást szerintem nem gondoltad komolyan
ibiza és a leon 100-160 8sec/100-200 16sec, ezek 0,002 ezeredes minta vételezéssel mért adok, szerintem elég pontos, mutass már kérlek ilyet egy v6-ról, szarom le a katalógus adatott gyakorlatit mutass!!A 150lovasat (mert arról volt szó) nem szokták 200-ra vagy többre húzni gyári állapotban. 190-re, azzal kb egál.
lásd fenti példa, a szűrőt leszámítva szög gyári 150-es kocsi, ha nem ismered pontosan melyik tipus melyik akkor ne írj hülyeséget :-)Speeedfire:
Na jó, de ezeket se kell cserélni mindig.
igaz csak, veszel egy jó v6, veszel két szondát, egy maf-ot egy ac-t és leszoptad magad, még ha azért van guba akkor isAz a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag.
szerintem meg a cupra/top sport/sport r-rr/fr/meg amit kihagytam az mind 180le-s auq
csak a cupra r és a cupra4 van 200le felett.na kb ennyi, lehet elmélkedni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Samsung LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest