Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricsx
tag
válasz Mágus2 #128994 üzenetére
Szia,
elsősorban köszönöm a válaszod,de nem tudom ez pontosan mit jelent így laikusként vagy milyen alkatrészt követel ez meg. ELM327-el torque nevezetű programmal nézegettem 1-2 dolgot és a gázpedál nyomására mutatta százalékban hogy mennyire nyomom le éppen(tehát a program mutatta hogy mennyire nyomom le a pedált) ez nem azt jelenti hogy működik a gázpedál?vagy ez így nincs összefüggésbe azzal amit te mondtál?
-
F_Zolee
veterán
válasz F_Zolee #128904 üzenetére
Na annyit dumáltatok erről, hogy most már biztos lehet termosztátot cserélni. -2°C-ban is gurulásnál elkezd csökkenni a hőfok. Menet közben 110-120-al meg 80-90°C között van a mutató. Még jó, hogy az állásban ment "tönkre". -.- Csütörtöktön még jó volt, vasárnap meg már szar.
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #128993 üzenetére
köszi próbálnám mérni csak nem tudom a sapkát simán lehuzhatom a gyertyáról nem fogja semmi? más
(#128995) I-sty
Audi kilépett a fia wec-ből Porsche meg elköszönt tőlük meg remélik hogy visszajönnek kb ennyi szerintem[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
i-sti
senior tag
[link]
Ennek mi a mondanivalója?Novum Forum Siculorum
-
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
hogy témánál is maradjak Én is...
Audi A3 2000 évj. 1.9 TDI 110LE+chipNapokban ugye nagyon hidegek vannak.
-11°C ban mikor nem cska ülésfűtést használtam hanem 19-20°C -ra volt beállítva a fűtés akkornem ment fel 90-re még 25km alatt sem,talán 26-28 körül érte el.70-ig viszonylag hamar felmegy (talán a melegedést segítő elektromos gyertyák eddig fűtenek?) Egyik nap -6°C ban indultam el,viszonylag sokat ketyegett bizonyos dolgok miatt a kocsi 5 percnél többet is akár.Ekkor csak ülésfűtést használtam és ~7 km alatt volt 70°C on. Nem tudom ezek mennyire jó értékek,termosztát cserélve volt kb 2 éve de nem tudom hogy milyenre. Mennyire számít itt a termosztát minősége a hőfok elérésének a sebességében.És volna kérdésem aki esetleg tudna segíteni...
Az autót beindítottam 3x izzítottam a -10°C ban....beindult majd elkezdett villogni az izzítást visszajelző ikon.A kocsi alapjárata 1200-as fordulaton megy(tehát magasabban) Gázpedál nyomására nem reagál semmit sem!
Mi a fene lehet a baja?Nem volt valakinek hasonló,vagy esetleg valaki tudja a megoldást?
ELM327 BT-os kis kütyüvel próbáltam kiszedni a hibakódot androidos telefonnal de semmire sem jutottam.Múltkor sem sikerült kiolvasnom vele,pedig akkor is volt benne hiba. -
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128982 üzenetére
Én csak jó típust próbálom meg felhajtani azok közül, amiket javasolnak sógornak, és van raktáron is.
Erre az utolsóra most megalkudtunk, elvileg 130K körül lesz az ára, kedvezménnyel meg nettóba. De mint tudjuk a multi kereskedőházak annyiért adják a 40%-os kedvezményükkel, mint a sarki kisboltos alapból adná -
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128980 üzenetére
A gyári szám már szentként lebeg a szemem előtt, de hogy LUK-ból mennyi azonosítója van az rejtély számomra
LUK 415058310 -ez elvileg nem jó, mert nem DSG-hez van
LUK 415063109 -erre volt infó hogy gyári váltója és DSG tehát okt, Te is megerősítetted, hogy elvileg jó, de nem lehet kapni egyik áruházban sem ahol van kedvezménye sógornak (UNIX Bárdi Kauffer)
LUK 415074409 -ezt javasolták most neki, lehet is kapni és rákeresve találtam, hogy ez is a gyári váltója és DSG-s.Nincs valami összefoglaló, hogy mi minek a mije?
Vagy esetleg országonként/régiónként más a LUK szám?[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128974 üzenetére
Ismét kérdés, sógor rendeli a lendkereket,
ez a szám is jó nekem?LuK-415-0744-09 mert a korábbiakra nincs egy beszállítónál sem tétel jelenleg.
DSG-hez ezt mondták két nagyobb kereskedőháznál is, (bárdi / kauffer) jelenleg elérhetőnek.Egy ebay-es leírásban szerepel, hogy a 03L 105 266 AK váltója, illetve minden felsorolt kompatibilis autótípusnál ott van hogy DSG. Akkor gondolom jó lesz ez.
[ Szerkesztve ]
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Honnan szoktatok alkatrészeket venni?
Ahol lenne kedvezményem ( bárdi) ott nincs olyan alkatrész.
Ahol jó árban lenne ott nincs készleten ( kovács autó)
Unixnál meg bazi drága.Audi A4 2.0CrTdi 2012. Motorkód : CJCB 100kw /136Le
Termosztátot keresek.
MAHLE termosztátot néztem. Kovács autónal (ahol nincs készleten) 7ezer Ft.
Unixnál 13 ezer Ft. -
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128972 üzenetére
wow új infó ismét.
Eddig 2-3 alkalommal vettem észre ilyet, de akkor most már tudom hova tenni.
Mivel semmi nem jelzi, hogy regenerálna, én fogyasztást nem figyelek, fordulatszámot sem nézem közvetlen leállítás előtt, nem tudom mikor végzi az autó.Gondolom ilyenkor már halottnak a csók ha újra beindítom, és hagyom ketyegni vagy elviszem egy körre.
-
Fr3eWar
őstag
Reggel figyeltem, míg beértem a munkába 7perc alatt ment fel a vízfok -11 ről +70-re 2.0CRTDI a motorban 200e km van. a 7 percet városban mentem nem taposva nem gyilkolva DSG-vel, szóval mindig váltott időben, a fordulat max 2000-2400ig ment fel. A távolság 4km volt. Kb még 5perc és 90-en lett volna a víz. (mióta kicseréltem a DSG bypass termosztátot).
Ami viszont fucsa volt, hogy mikor kiszálltam most reggel hallottam, hogy megy a ventilátor motor leállítás után is, pedig csak 70fokos volt a víz.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Magnum_
nagyúr
kb 5km alatt felment a víz 90fokra.
tudom, termosztát csere.
vagy mennyi a benzina tankban. ugye?I humbly and respectfully decline™
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #128964 üzenetére
Ez - 5 fok ami nem - 18... A másik hogy használattól is nagyban függ, ha 80-al mész ötödikbe nem biztos hogy fölmelegszik 20 km után se, amikor - 18 van odakinn... 2000 fordulat fölött jobban melegszik az biztos...
Az se mindegy hogy előtte hol állt az autó mennyire hidegen, mennyi ideig. Hétvégén kinn állt, jó áthűlve mindenütt, este elindultunk egy 25-30 km - re lévő városba. Elég lassan 80-90-el , - 16 fok volt hát nem nagyon akart fölmenni a mutató középre... Pedig nem ment maxon a fűtés... Utána hazafelé már fölment, akkorra már melegedett minden annyit, hogy elég volt. Visszafelé 100 fölött jöttem egy kicsit... A Pd legalábbis nekem ilyen... - 5 fokba amúgy viszonylag gyorsan fölmegy, meg nem is jellemző hogy visszahűl, de - 15 alatt az már más tartomány...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #128965 üzenetére
Vannak itt ketten is. Említettem, hogy extrém hidegben előfordulhat, de ez még nem extrém hideg. Egyébként érzetre itt sokkal hidegebb van mert 40-50km/h szél fúj ehhez a -5-höz.
K Norbi:[link] Reggel muszáj ilyen lájtosakat hallgatni, mert megölök valakit...
kk831228 -12 ben is ilyen, nálam mindig kint van. Egy hete a -17-ben áll.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hagyom melegedni, míg 1,5l/h-ra csökken az alapjárati fogyi... már könnyen szivattyúzza az olajat(2 perc)
10km után:
14km után beáll 90-re és nem mozdul onnan, városban sem a lámpánál állva.[link] És egy rövid videó. Fűtés indítás óta 2-es fokozaton 22 fokon. 5km után kellemes meleg van a verdában. Azt azért hozzá tenném, hogy a laurinban van egy széria + elektromos fűtés a műszerfal alatt, érezhetően fűteni kezd rögtön indítás után, csak falja az áramot. Aki ezek után azt állítja, hogy normális a 70 fokos hűtővíz 40km után, mert modern és nem melegszik, az csak autókázzon a hidegben és koptassa a motort.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Fabiába milyen olajat vegyek?
2000 -es, 1.4 benzin. -
-
gzbotii
nagyúr
válasz i-sti #128943 üzenetére
Nekem 4 km alatt áll be 90-re, 6 km utána max fűtésnél sem esik vissza.
_________Nehézkes hidegindítás témához: ma délutántól az aku mellé raktam egy feles flakonba melegvizet, óránként cseréltem, majd indulás előtt fél órával még egy 2L flakonnal. Amikor megérkeztem melóba, levettem az akuról az egyik szálat.
Este, -8 fokban, szinte pöcc-röhh indult.Kiváncsi vagyok, hogy a melegvíz segített, vagy valami tényleg szívja az akum. Esetleg a "enyhébb idő"?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128946 üzenetére
Ezzel totál egyetértek. Hidegrázást és hányingeres tüneteket érzek, ha meglátok egy autóban üléshuzatot meg kormányvédőt, illetve mikor a műszerfal csúszósan csicsog a szilikonban, bent figyel a mindenféle budisprére emlékeztető szagú wunderbaum/zselésgolyócska/szellőzőrácsra aggatott műanyag kalitka/dobozos szagostrutymó.
Gumiszőnyeget én is dobtam a kocsikba (passatba gyárilag szövettel vettük azt hagytam is úgy.), azért a lábakra nem lehet úgy figyelni, és pl egy kutyaszarbalépés után necces lenne kivakarni a mocskot az autó lábkárpitjából.
Nos lementem még egy körre próbálkozni, most már a korábbi 30perces tiszteletkör hatására a motortér kellemesen felmelegedett, és néhány próbálkozásra megindult a cuccli. Elindultam benzinkútra, a SHELL kúton a városközpontban csak -20as premixek voltak raklapszámra, így továbbmentem, auchan még nyitva volt, mire odaértem kilőttem az első hátsó fúvókákon az 4- 4,5 liter cuccot. Bent találtam saját márkás -42-est beleüldtem kb 4,5 litert, és go haza útközben járattam kicsit, hogy a csövekben biztosan a -42es legyen. Ez egész jó volt, a hőmérő -13mat mutatott, a folyadék utolsó törlés után kb 3-4 helyen 2-3másodperc alatt 1centis csíkra dermedt majd újabb 2-3 másodperc alatt teljesen eltűnt.
Erre mire hazajövök mi fogad, az egyik lámpamosó fúvóka félig nyitott állapotban maradt. Próbálgattam játszottam vele ki be húzogattam, újra spricceltem, nem igazán jött belőle semmi, a bal oldali fasza a jobb oldali nem spriccelt és félig nyitott maradt. Jégoldóval körbenyomtam rendesen, majd megint mozgattam egy kicsit, így kb 2mm híjján nem tudja magát teljesen visszahúzni, de továbbra sem jön rajta semmi. Úgyhogy kézzel bezártam, és most jöhet a pihenés. Holnap ránézek még, de szerintem most a következő pár nagyon mínuszos napot pihenni fog. Az is lehet hogy kirámolom a garázst és berakom oda. Úgyis a Passattal terveztem menni, abból is kinyomom holnap a szélvédő mosót, és kap -42-est.
-
Gyula84
veterán
hali
ti ilyenkor mennyit járatjátok az autót alapjáraton mielőtt neki indultok? pl 2.5tdi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
AsusBoy
senior tag
válasz i-sti #128943 üzenetére
Na fasza. Amint látom 14-16 km alatt már közel járt a 90fokhoz és elméletileg a te termosztátod jó illetve tudtommal le van takarva a hűtőrácsod is.
Nálam elméletileg rossz a termosztát és nincs letakarva a hűtőrács sem.
Nekem 20 km alatt sem éri el a 90et.Ha megy a fűtés akkor gyorsabban vissza esik a hőfokom. Ha nem.megy akkor is esik csak nem olyan gyorsan.
-
i-sti
senior tag
válasz AsusBoy #128933 üzenetére
Ma én is készítem videót.
Kb egy hetet állt az autó a garázsban.
22 perces a videó.Látható ahogy felmelegedik és fűtés nélkül megtartja a 90 fokot a víz. A belső hűtés szívja le.
A vége megszakadt mert a szarfos telefonon betelt a szarfos memória kártyám.
(#128944) Saint_: 22:57
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
válasz Brumi˘ #128939 üzenetére
2-3
kb ezek a közép értékek, jah igen nyúl mokusokból egy 10-12% löjjetek le nyugottan, azt túl számolja, de nem jövök rá mitől.jah, ez a base map, amivel beindult a kocsi és elment A-ból B-be, kb 70perc melót fektette bele a tuner, vagy annyit se :-)
ha minden OK lesz nyitott kipuval meg szívó csővel még egy 30-40le meg 50-70nm benne van"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fr3eWar
őstag
válasz Mágus2 #128936 üzenetére
Azt a fajtát ismerem gyanús is volt hogy ez a sonax-os cucc nem eléggé büdös, ahhoz hogy jó legyen
Régen vettem én is olyat aminek piftabácsi házi törköly rettenetére emlékeztetett a szaga.
Hmm vissza kell térni hozzá. Gondolom nincs mit tenni, ez most ilyen lesz, esetleg ha beállok az udvarra és 1-2órát járatom a motrot felolvadhat annyira, hogy ki tudjam spiccelni belőle azt a néhány litert hogy tudjam cserélni?[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
Ma a Golf (MK7 csapotthátú, 2014.04 havi) is elkezdett rosszalkodni, ennyire nem lehet hideg. Nem spriccelt az ablakmosó. Most mentem vele 30 percet egy nagyobb kört, és semmi.
Kb 5literes a tartálya. Tudtommal beletoltam 5liter -20-ast meg elvileg tegnapelőtt (akkor még spriccelt de reggel csak kb 10-perc járatás után) szóval tegnapelőtt még egy liter -40-est beleöntöttem. És ma cseszett spriccelni. Se elöl, se hátul. Hallom ahogy a szivattyú "sípol" a lapátok mozognak, de semmi folyadék nem jön ki. Ha a tompított fel van nyomva, akkor a lámpamosóból spriccel a lámpára de a szélvédőkre nem jön semmi.
Elvileg kértünk bele téli csomagot, ami tartalmazta az első ülésfűtéseket, lámpamosót, meg fűthető ablakmosó fúvókákat, de hogy ez az utolsó mit takar, így a mai nap után totál rejtéj számomra, mi kapcsolja be, hogy lehet aktiválni? Benyomtam a hátsó szélvédő fűtést, az első szélvédő max gombot, átpöccintettem a visszapillantó tükröt fűtés üzemmódra, de sehogy nem jött folyadék.
Valaki találkozott már ilyennel? Illetve ki mit tud a "fűthető ablakmosó fúvókák" működéséről, lelki világáról?[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
válasz FoBCRaistlin #128922 üzenetére
Egy ilyen üléshuzatot elképzeltem a verdámba,de csak VW logóval.
• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB • Iphone 11 Pro Max 64GB •
-
AsusBoy
senior tag
Sziasztok!
Ma csináltam videót a vîzhőfok esésről.
Körülbelül 4-5 km -t autózva .
3. Sebességben ,2 ezres fordulaton tartvaitt a videó.
bocsi a felvételért, eléggé remeg.
Ha nem.akarjatok vegig nezni akkor az elejen nezzetek meg a hőfokot meg a videó végén.Köszönöm!
-
veterán
válasz (baphomet) #128928 üzenetére
Szia!
Kormánybőrözés témában az ország talán legjobb szakija Kecskemét mellett űzi az ipart. [link]
-
do3om
addikt
válasz FoBCRaistlin #128922 üzenetére
Jól néz ki.
Valami infó? Lassan az enyémen is cserés lesz, meg egy új Nissanra is jó lenne valami.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
(baphomet)
tag
Sziasztok!
Bács vagy Csongrád megyében tudtok olyan kárpitost, aki szépen újra bőrözi a 3 küllős kormányt és bőr üléseket is javít (fekete alcantra)?
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz molnarpeter #128926 üzenetére
Az eredetire kell ráhúzni. Nagyon pöpec cucc. 3x olyan vastag anyag mint a gyári.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #128925 üzenetére
Nem hagyhattam ki Huzat lett rátéve, vagy az eredeti lett cserélve?
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz molnarpeter #128924 üzenetére
,,|,, ,,|,,
Jó volt , Troll ON
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
molnarpeter
nagyúr
-
Killer01
őstag
válasz FoBCRaistlin #128922 üzenetére
Széép honnan, mennyi?
-
gzbotii
nagyúr
válasz freaghill #128905 üzenetére
Aha. Ezután így csináljuk.
Jobb ötlet híján, beraktam az aku melle egy 0,5L flakont meleg vízzel, bő ora alatt sem hűlt le egészen -estig meg egyszer cserélek benne vizet. Hátha segít valamit rajta.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
lenko
aktív tag
válasz kk831228 #128828 üzenetére
V5 be is melegedett kb. pont 5km alatt, és nem mozdult.
Csak -13.5 volt mikor indítottam. Akku megérezte, de ugyanannyit tekert beinduláshoz mint szokott.
Sőt le is mosattam, és majd 2órát kocsikáztam, hogy kiszárodjon a kritikus helyekről.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #128908 üzenetére
Olyan sokáig melegedett?
Termostat csere.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #128908 üzenetére
aztán mindjárt szemmel láthatóan ment jobbra az üzemanyag mutató.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
kk831228
addikt
válasz F_Zolee #128913 üzenetére
Nekem van, csak lusta vagyok beállni... Ha elektromos lenne legalább a nagykapu lehet beállnék de legjobb lenne ha mindkettő az lenne...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz F_Zolee #128909 üzenetére
Hát ez már apokalipszis... Mint ha soha nem lett volna - 15 vagy - 20fok még... Ha nem ezt hajtanák a TV - be egész nap, fel se tünne senkinek... Na meg ugye az utóbbi pár tél, inkább ősz volt mint tél...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
hukhl
csendes tag
Sziasztok!
AUDI A6 C5 típushoz (1.9TDI 110LE AVG motorkódú) vettem tempomat kart. Csinált már esetleg valaki házilag bekötést? Úgy néztem, hogy a karról 5 vezeték megy (1 közösítve) az ECU 4 pontjára. (a motorkódhoz tartozó ECU bekötési rajz alapján). Az lenne a kérdésem, hogy ezen kívül a bekötésen és a kar aktiválásán kívül, van-e még valami dolog amit el kell végezni, hogy működjön a kar?
A válaszokat előre is köszönöm! -
kk831228
addikt
válasz K Norbi #128886 üzenetére
Azért ha ruszki lennék, és ott élnék, nem biztos hogy dieselt vennék... Kíváncsi lennék ezekre az autókra - 30 fokokba mit csinálnának...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
F_Zolee
veterán
Annyit témaztatok az indítással, hogy ma útra keltünk. Elég gyengén kezdte tekerni de második fordulatra beindult mégis. Vizhőfok is kezdett csökkeni gurulós szakaszon. Abba hagyhatnátok ezeket mielőtt nálam is cserélni kellene valamit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gzbotii #128895 üzenetére
Akkor spórolok neked egy kis gyújtáskapcsoló kopást, hallgasd meg, mikor kattan a relé - az izzítás visszajelző elalvása után kb még egyszer annyi ideig izzít valójában. Ezt a hangot szoktam figyelni, ha kell izzítani, és akkor nem kell forgatni annyit a kulcsot
K Norbi: Paks-2 van az akku helyén?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- Logitech Z906
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest