Hirdetés
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Itt az új LOGOUT!
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
Van itt olyan, aki golf mk3-ban cserélt már hangszórókat? A kábelezésre vagyok kíváncsi, hogy műszerfal bontás nélkül a fölső helyére be tudom-e kötni a csipogókat és honnan hova megy a kábel az erősítőtől.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz freaghill #103589 üzenetére
Be akarom kötni a hangváltót is és nem tudom, hol megy kettő a kábel a fenti és az ajtókárpitos hangszóróba.
Ezzel van a bajom, mert nem tudom hogy lehetne hozzá férni normálisan.
MunezXBK: Kis napos csibéket akarok oda rakni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
-
Speeedfire
nagyúr
válasz freaghill #103609 üzenetére
Pénteken esek seki.
De az első szettet is hátulról fogom hajtani. A csipogokat meg berakom a sarkokban. Szerintem nem kell majd sokat bontani. Szombatra okosabb leszek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz rihi1 #103611 üzenetére
Első autó így, sok elvarasom nem volt. Japán, német autó max 400k, klíma és ezt dobta a gép.
Jobb lett volna egy 100Le körüli benzin, de most ez lett.
Amúgy megvannak az előnyei, hogy ilyen kicsi a motor.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Ace owner #103613 üzenetére
6.4 a fogyasztása. Ebben van város is, kicsi klíma, meg bohockodas.
Gumibol 195/50R15 a gyári. De ez sem volt drága, 54k volt a toyo t-1r.Szerk.: Nagyon olcsó hozzá minden. Ez pozitív.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #103610 üzenetére
Pénteken szétszedtem és hát eléggé mákom volt, mert a gyári csipogóknál volt tovább vezetve az ajtók felé a kábelezés. A csipogók mellé meg befért még bőven a hangváltó is. Szóval teljesen jó.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Futóműves kérdésem lenne.
Adott egy G3, amiben monroe reflex gátlók vannak ismeretlen 40/40 vagy 60/40-es ültetéssel. Így vettem a vasat. Viszont számomra nem jön be. A futómű túl puha (be lett mérve rázópadon, elvileg jó), sokszor imbolyog. Illetve a bal hátulja ~1.5cm-el még lejjebb is van, mint a jobb. Ránézésre nem látom, hogy el lenne törve a rugó.
Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás rá. Hátha valaki tapasztaltabb mint én ebben.
A gyári futóműt nagyon sokallom, lenne vagy 130e. Olcsó sportosban a ta-technix-et láttam, de ott meg csak a 40/40 a legkisebb, ehhez a kocsihoz.
Néztem még a futómű felújítást is(raj, kárászy), de nem tudom milyen lenne.
Járt már valaki hasonló cipőben? Alapvetően minimál a projekt, de ha azt mondjátok, hogy csak a gyári, akkor...Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
G3 1.4 AEX-nek elég csúnya hangja van. Eddig csak a hidrotoke hang volt, de most kb 2000-res fordulatnal elég fura visito hangja is van. Valami ötlet?
[link]Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #104969 üzenetére
Május végén vettem, akkor amit kellett kicseréltem rajta. Nemrég kezdte el a hülyeségeit. Azt mondanám, hogy a múltkori gyertya (gyári NGK) csere óta, de annak nem lehet ilyen eredménye.
Szerk.: A vezérlés cserénél a görgő is cserélve lett.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #104974 üzenetére
Ma vittem szerelőhöz, azt mondja szerinte a kipufógósornál (vagy valami ilyesmi) van valami gáz. Illetve szerinte nincs hidrotőke hangja, ezek ilyenek alapjáraton.
Jövő héten már okosabb leszek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Golf 3-ban honnan látom, egyáltalán rajta van a generátoron, hogy mekkora teljesítményű? Illetve ha a lehető legnagyobbat rakom bele, akkor gondolom nem lesz vele gond?!
A jelenlegi generátor kevésnek tűnik a jelenlegi hifihez. Van, hogy lemegy 12.5V-ra nagyobb hangerőnél.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok!
Vag kkl 409.1-es kábellel küzdök. Van itthon 2db, egyiket havertól kaptam, neki azzal ment. Nálam viszont egyik se akar működni. Azt írja, hogy port ok, interface not found.
Próbáltam vcds lite, 409.1 release és 15.7-es verziókat is, mindnél ugyan az volt a probléma. Win 7 32 és 64 bit alatt is. Illetve xp mode alatt is próbáltam, ott legalább elindult a kapott cd-n lévő vcds 409.1 program.
A laptop mind a 3 usb portján is próbáltam. Ha rádugom a kocsira, akkor hallani még valami kattogást is a kábelből.
Illetve nem tudom, hogy számít-e, de a LEDs-re kattintva minden okés.Valami ötlet?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz freaghill #116898 üzenetére
Win7 32bit alatt próbáltam, ott el is indult a program a 64 bitessel ellentétben, de nem ismerte fel.
Amúgy driver problémára gyanakszom.
Brumi˘: Próbáltam úgy is, de akkor se ismerte fel. Ekkor volt, hogy kattogott valami a kábelből.
MPeter87: Mi volt a megoldás rá nálad?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #116905 üzenetére
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #116906 üzenetére
Baszki és tényleg. Xp mód saját cuccok és kocsira kötve így már felismerte. De úgy látom, hogy limitált a program. Viszont fél siker, mert talált egy hibát. Elvileg az oxigén szenzor rossz benne.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Golf 3 váltóban mitől mehet el a 2/4 fokozat? Azt olvastam róla, hogy kibírnak akár 2-3 motort is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #123768 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #123809 üzenetére
Ma hívott a szerelő, hogy valami kapcsoló szállt el/szakadt szét benne.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
A közeljövőben autó váltás lesz, megy a G3 és lehet, hogy ismét a konszern egyik autója lesz (focus és civic is a képben van).
Amiket eddig néztem:
- Seat Leon 1.8T Sport R
- VW Golf 5 2.0 FSI/GTI
- A3 2.0 FSI/TFIEzek közül ha jól sejtem, akkor a seat-tal lenne a legkevesebb gond és a fenntartásban is a legolcsóbb. A legtöbb szívás talán a GTI Golf-fal lenne.
Írnátok róluk jókat, rosszakat? Ezekkel az FSI/TFI motorokkal mennyi gond van? Illetve a DSG mennyire jó váltó? Minden infó jöhet.
Népítélet alapján az A3 kapott a legtöbbet és a Golf a legkevesebbet. Bár kicsit tartok, hogy az A3 nagyon kicsi lenne a G3 után. Hasonló korú A4-ben ültem már, nem győzött meg a hely.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz brumi1024 #129733 üzenetére
brumi1024 & Saint_: Ezek szerint akkor csak az A4 kisebb belül.
Akkor viszont szimpatikusabb is lett picivel az A3, mert szokott lenni belőle quattro.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Danex #129742 üzenetére
Ezt néztem én is, hogy ez az egyik lépfenéje. Meg ugyan ez vonatkozik a motorra is, mert csipegeti az olajat és sokan nem figyelnek rá. Ezeket lehet valahogy méri szakszervizben, hogy milyen állapotban vannak?
Egyelőre különösebb gondot nem láttam a motorral kapcsolatban.
Brumi˘: A 4motion az állandó összkerék, legalábbis eddig úgy tudtam. De akkor ezek szerint ez ennél komplexebb.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz i-sti #129745 üzenetére
I-sty & brumi1024: Köszi mind a kettőtöknek.
Qru: Max télen a bakonyi kanyargós utak.
Semmi durva út, terep.De azt a kettőstömegűt se kell évente cserélni.
Bár még mindig kérdőjeles számomra ezek az újabb példányok. Kicsit még mindig a seat felé húzok.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Az A3 nálam a lista végén, így az összkerék megléte nagyon kicsi lesz a jövőben.
A következő kocsit hosszú távra tervezem, legalább 5 évre. Így ezekkel számolok, a seatnál is lenne ilyen költség. Nyilván ott valamivel talán kisebb lenne, mint a GTI-ben.
A cumi akkor lenne, ha egyszerre halna be minden ilyen. Akkor kelle pár hónap mire kifarmolnám.
Esetleg az FSI/TFSI motorokról nincs infód?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129753 üzenetére
Egy ilyenhez meg úgy kell vadászni alkatrészt.
Néztem kint a G4 2.8 V6 4motion-t is, elég sok van és jó az ár is. Viszont itthon egy darab sincs. Ha valamit cserélni kellene rajta, biztos szopás lenne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129755 üzenetére
Kb 10% város, 20% pálya és a maradék főút/"sima út". Illetve még kevesebb, mint 1000km-t szoktam menni havonta, így a fogyi annyira nem zavar. 10l körüli átlag még teljesen jó.
Viszont teljesen lebeszéltem már magam erről a kocsiról.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129757 üzenetére
Én is néztem, hogy a 10l-t szerintem simán lehetne vele tartani. [link]
"Kevés km-eset kell venni első tulajtól szervízkönyvvel"
Ez kb a lehetetlen kategória, szerintem.
De értem mire célzol.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #129762 üzenetére
Ennyiért már kapok itthon is kocsikat, hasonló tudással és jobb "alkatrész hálózattal".
BMW E46 több okból se lesz, de BMW se. Illetve kompaktokat nézek.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tresh #129766 üzenetére
Szerintem tuti nem kellene okosítani egy jó darabig.
Bár a VW-Reloaded csoportban ne olvastam rosszakat a GTI-ről, ott meg mindenki áradozott róla. Az olajokat viszont ott is kiemelték.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz tresh #129769 üzenetére
Lehetséges, egyelőre akkor a VW konszern vonalon a seat marad bent nálam. Hacsak valami okból kifolyólag nem akarok felülni a szopórollerre és választani a GTI-t mégis helyette.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129773 üzenetére
ha hosszú távra tervezel :-)
Pedig én emiatt inkább fiatalabbat vennék. A mostani G3 is 20 éves lesz a tavasszal, egy G4 szerű is lassan veri a 20-ast.2,8 is jó (legalább egy kis turbóval), a 1.8 20vt is jó, de mindenképpen teljes értékű me7,5-öst vegyél szélessávú szondást.
Utólag biztos nem tennék rá túrbót, azzal szopjon az aki nagyon akar turbót.
Me7.5?2.8-at drágább fent tartani valamivel, ennyi kb ami elmondható, szerintem nem tudnának annyit fizetni hogy használt első generációs tsi/tfsi-t vegyek.
Az 1.8T-re inkább mondanám, hogy drágább fenttartani, mint a 2.8-ast. Mi az ami miatt drágább a 2.8-as?Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129777 üzenetére
G5 platform és fiatalabb, sokkal inkább eldobható műanyag szemét, G4 még csak csak....
Pedig a legtöbb helyen inkább azt olvasom, hogy a G5 GTI sokkal jobb anyaghasználatban, mint a G4-ek.pl hogy mindenből +2 +drágább a vezérlés csere és kivetetted a motorváltót, magasabb fajlagos fogyasztás
a segéd berendezésia pont ugyan azok mint a tibiknek (maf, pl drágább hozzá, csak egy tipik alkatrész ami a 85% szar már mind két tipusnál), dmf pipa, pcv-pcr rendszer pipa, 2,8 4db lambda szonda van 2 szélessávúval (90e darabja, teli áron, de ha a 4-ből 3-at kell cserélned és van kedvesség úgy is 100+)
Na jó, de ezeket se kell cserélni mindig. A G3-ba is volt vagy 30e a lambda szonda, nem akkora felár az a 90k/2db. A többit néztem bárdin, nem annyira vészes.és chipel egy 150le-s AUM motorkodos mitom én G4 gti röhögve körbe autózza fajlagosan alacsonyabb fogyival.
A G4 GTI nekem nagyon nem jön be. Árban nem rosszak, de akkor is.jó pofa dolog az a 2,8, de szvsz gyáriba nincs létjogosúltsága.
Pedig csak a gyári játszik nálam, turbó biztos nem kellene. Nem tudom, hogy mennyi lenne egy stage1, de biztos lenne vagy 500k. Pedig nagyon bejönnek. [link]
A 2.8 V6 max amiatt "lenne jó", mert nagy motor van benne erő, nyomaték és 4 kerék hajtása van.
Viszont nem szívesen mennék ki kocsiért, mikor hasonló tudású van itthon, hasonló árban. A seat-ban is szoktak lenni olykor itthon 4x4-ek.
lenko:
Azért kell 2003-as évjáratot venni, az még elég távol van a 20tól, enyém is aug.-ban lesz 14éves.
Ja és akkor már "csak" 15 éves.
Mágus2: Az a cupra nem 180Le, hanem 220 gyárilag.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129801 üzenetére
Nyilván egy 150-200e ft kiadás tud fájni, ha hirtelen jön.
Azt hittem, hogy az össze cupra 210/220le. Igazából még mindig nem érzem azt, hogy kell nekem a V6 kintről.
Egyelőre még mindig a seat a befutó.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129810 üzenetére
Szakszervizbe szeretném vinni a kiszemeltet majd. A golffal ráfáztam a szerelővel, sok-sok Deákba került mire normális állapotba hoztam...
lenko: Kinti oldalakon sokat láttam belőle, itthon kevésbé.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #129816 üzenetére
Olyannál akik több ilyen 1.8T-t láttak már és jó a hírük. Nem feltétlen szalonról van itt szó. A mostani szerelőm megbízható és jól is dolgozik. Az eddigi kocsijait is ő maga szervizelte és mind patika volt. Viszont ő is meló mellett csinálja ezt és nem biztos, hogy el tudom rángatni mondjuk Bivalyb*sznádra megnézni egy gépet.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Azt meg tudja valaki mondani, hogy mi a különbség a seat leon 1.8T Sport R és a Cupra között leszámítva a +lóerőt?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
Egyes seat leon sport modelleknél látom, hogy írják van benne sperr. Ez valid? Én úgy tudom, hogy nincs benne.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- PlayStation 5
- Építő/felújító topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Óvodások homokozója
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Battlefield 2042
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen