Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mire jó a sport gomb?
Ha csak simán megnyomjuk a gombot 20-25%-al érzékenyebbé válik a gázpedál, ergo kicsit dinamikusabbnak tűnik az autó.
Ha hosszan nyomjuk (4-5 mp) az IPC (km óra egység) kis km számláló kijelzőn kiírja, hogy ESP OFF illetve égve marad az ESP visszajelző lámpája, ilyenkor kikapcsolja a kipörgés gátlót. A sport gomb újbóli megnyomására pedig kiírja, hogy ESP ON, visszakapcsolja az ESP-t és kikapcsol a sport gomb.
Az IDS+ futóművel szerelt autóknál keményebbre veszi a rugózást.
És végül de nem utolsó sorban ha az autót Elektrohidraulik szervókormánnyal (EHPS) szerelték akkor beleszól a kormányszervó hatásfokába is (kivéve 1.3 és 1.4 motorral szerelt autók).
Röviden sportosabb lesz az autó.
Több lóerőd nem lesz, de a fentiek alapján sportosabbnak fog érződni. Használatát , autóút, autópályán használnám.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.