Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [MasterDeeJay:] Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#1951) parandroid válasza bolondember (#1919) üzenetére
A Daewoo-ban így volt, de a céges autókon végzett gyorsteszt több különböző kategóriájú típuson is az állandó 5kmph-s difit hozta. Vectra 1.8, Corsa 1.3 jTD, Corsa 1.7D, Corsa 1.2, és az én 1.6-os Astrámon is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
TexT-BoY
addikt
Fordban pl az óra csal, de ha gyári kerékkel megsy az ember akkor a service menü irja a frankó értéket... (pl a Focus 1 ben van ilyen) más autüókban nincs iylesmi?
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
bolondember
MODERÁTOR
ehh, idióta állatja...
félreértések elkerülése végett: a figyelmetlen fütyire gondolok éppen...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
dokar
addikt
ne tudtok adni olyan forrást ahol le van írva, hogy egyes opelekbe gyárilag milyen hangszórókat raktak be?
extra - SEXRay
t1
addikt
utána tudok neked kérdezni de mi érdekelne?
mérete?
dokar
addikt
nem tudom a méretét, semmit
extra - SEXRay
t1
addikt
na majd beszéelk árminnal nekik van ilyen könyvük, és meik hangszórok kellenek neked?
Hol vannak benne?
dokar
addikt
tudni szeretném, hogy gyárilag milyen hangszórókat tettek a kocsiba
extra - SEXRay
deicide
veterán
nekem gyárilag pl nem volt elöl magassugárzó, csak a közepek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
t1
addikt
szólok ha sikerült kideríeni vmit asszem szombat körül ütközök vele
_seth_
veterán
[link]
Utolsó 5 kép új.
Kicsit dolgoztam rajta:
-Motorháztető belső fele pirosról feketére átfestve, helyenként lakkozva is így jobban illik az autóhoz
-Kipuf vég felrakva
-Tűzoltó palack csomagtérben szépen rögzítve
-Motortérben is a fehér részek tegnap előtt lettek lefestve, nem ilyen összképre számítottam de elmegy... úgysem látszik
-Motortérben alátétek, gumitömítések, gumialátétek, ragasztás, alakformálás és egyéb munkák után végre semmi sem zajol
-Utazás során sok csomagtól eltört kalaptartó-tartó műanyag megragasztva
-Szelepfedél tömítés lecserélve szépen pasztázva
-Olajsapka lecserélve
-GPS navigációval az autó felszerelve (tartót, navit viszem magammal mindig... ma már semmit sem lehet az autóban hagyni... hifi előlap, navi, mobil, pénztárca, bt headset stb stb mind állandó hordozgatás alatt rendszeresített táskában).
Pár hetes alakítások:
-Gyújtáskábelek cseréje
-A beömlő 4-es hengerhez vezető ágát és a fékszervót összekötő kábel kicserélve (van alapjárat, nem rángat, húz szépen)
-Karbi kitakarítva, ellenőrizve 3x is (az előbb említett cső volt a hibás persze biztos nem ártott a karbi kitakarítása sem)
-Vákumcsövek kicserélve
-Utazás előtt elszakadt a tanknál a túlfolyócső ami locsolótömlővel helyettesítve ideiglenesen
-Régi nagyméretű elakad.háromszög ''ultra slim''-re kicserélve így a csomagtér alja teljesen sík.
Autópályán a hamisított NGK gyertya meghalt így kicsit gyengébb volt hazafelé és a fogyi is nőtt sajnos... NGK gyertyák a polc tetejére feldobálva és örökre elfelejtve, GM (opel) kétpólusú gyertyák visszarakva.
Jövőbeni tervek:
-Napellenző tartó pöcök külföldről megrendelve (2db is bár csak egy tört el).
-Locsolótömlő helyett megfelelő benzincső keresése folyamatban és az le is lesz cserélve amint talál a kasznisom olyan csövet.
-Az AC pumpa körüli benzincsövek lecserélése + a hűtővíz kiegyenlítő tartálya és a hűtőradi közti cső kicserélése.
-A jelenlegi 3 kulcsos (indít, ajtók, tanksapi mind külön kulcs) rendszer egy kulcsra való átalakítása (1500 HUF körüli áron van egy emberke aki átállítja a zárakat).
-Vezérműszíj csere.
-Talán még a hidrotőkék takarítása is meglesz egyszer de nem mostanában.
Egyébként van rá még majd 2 év műszaki, új a zöldkártya, negyedéve biztosítás befizetve szal most minden rendben (kopp kopp kopp).
[Szerkesztve]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Calogero
addikt
_seth_
veterán
Szegény kocsi pedig még csak most vetted
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Calogero
addikt
Ez volt az első hosszobb városon kívüli útja......
6.7 re jött ki az átlag fogyi fent a hegyi utakon, automata módban.
Városban 7,8-8 jött ki.
A kocsival megvagyok elégedve, igaz nem egy erő gép, de arra kiváló hogy A-B pontból kényelmesen eljutasson.
Csak most kell neki új ruha...
_seth_
veterán
Engem egy ilyen eset nagyon felhúzna... az autó értéke is csökken nem is kicsit mivel a sérült elemeket újra kell festeni ami már nem lesz olyan mint a régi festés és műszerrel ki is mutatják, hogy hoppá ott már festve volt szal megsérült
Mekkora motor is van benne? 1,4-1,6?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
dokar
addikt
de hiszen vadi új a verdád nem volt olyan érzésed, hogy menten letéped a fejét?
mocskos motorosok, velük van a legtöbb baj (de tisztelet a kivételnek)
extra - SEXRay
Calogero
addikt
De volt olyan érzésem, nem kellett sok hozzá....vérnyomásom az egekben volt.
_seth_ : nem lesz kalapálás... elem csere lesz.
dokar
addikt
na én is mindjárt felhívom a biztosítót, hogy hogyan fizetnek, meg miként
extra - SEXRay
Woodslave
nagyúr
ez durva, főleg hogy zsírúj ennél nincs bosszantóbb.
Én meg egy kutyát csaptam el, jobb első ködlámpa, illetve a műanyag körítés, meg az alsó műanyag koptató sérült, illetve az a kis műanyag darab esett ki, ami a lökösben van (vmi feszültségoldó lehet vagy nemtom) legalábbis amit látok belőle, remélem nem kell ezért az egészet cserélni.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
_seth_
veterán
Akkor még szerencsése megúszod az egészet.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Calogero
addikt
Nem tudom ismeritek-e ezt az oldalt.
[link]
Registráció ingyenes
Nyomon lehet vele követni a tankolásokat, átlag fogyit is számol (összesen és utanként is).
Calogero
addikt
Elintézhető az is hogy javítások ne kerüljenek be szervízkönyvben....már csak az a kérdés hogy meg éri-e?
Jah amúgy 1.4 90LE Easytronic váltóval
_seth_
veterán
Ha sokáig meg akarod tartani akkor nem éri meg de ha csap pár évig akkor talán igen
90LE nem is rossz
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Mcray
senior tag
Sziasztok! Szükségem lenne egy szakira aki emberségből ( értsd egy rekesz sörért ) segítene kimászni abból a szarból amiben vagyok. Nincs pénzem szervizre, legutóbb is 55 ropit kértek el.
A kocsi munkaeszköz, nélküle utcára kerülök, ugyanakkor fölösleges alkatrészcsere is tönkre tenne, ezért lenne fontos hogy valaki hozzáértő megnézze nekem, hogy alkatrész cserés vagy csak ki kell takarítani valamit a motorban?
96'os Opel Vectra B 1.8Benzin. Imád leállni a motor, állandóan ugrál az alapjárat mintha thunderdome adná a ritmust, máskor meg kutya baja csak égett szagot érzek.
MURPY: Mindig akkor áll le a kocsi amikor előzés vagy éles kanyarban vagyok, aki vezet annak nem kell ecsetelnem milyen amikor a szervókormány és szervófék kikapcsol a szemben szabályosan és FÉLELMETESEN közeledő IFÁval...Biztos ismerős pár ember számára.
NAGYON FONTOS!
Köszi!
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
dokar
addikt
nincs senki szerelő ismerősöd?
extra - SEXRay
Ismerve az előtörténetedet, én a heyedben vennék inkább asszonynak is még egy Pajerot, és én sem szállnék ki az enyémből...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
bolondember
MODERÁTOR
ingadozó, rakoncátlankodó alapjárat az ESETLEG (na jó, nagy eséllyel) az EGR szelep hatása IS lehet. Kontrollámpa világít? Ki tudod vkivel olvastatni a hibakódot?
Nehezen indul?
''a jó trábülsúthoz sok infó kell''
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Mcray
senior tag
Nagyon nehezen indul, kontrollámpa hol jelez hol nem. Ha jelez akkor a kocsi mintha 1 hengerrel kevesebbel menne. Szervizben rádugták gépre és vmi teljesen jelentéktelen hibát jelzett, aminek köze nincs a VALÓDI problémához, ezért vállat vontak hogy SORRY.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
cirmero
csendes tag
Szia!
Sajnos én nem tudom a választ a kérdésedre, de az én vectrám is nehezen akar elindulni, köszörülni kell vagy 5mp-ig, valamikor meg pöccre indul. Ez vajon mi lehet?
Kicker
senior tag
esetleg a gyertyákat nézd meg, ha kormosak mint állat, akkor csere... más ötlet nincs.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
helkis
addikt
az a gáz, hogy manapság már nem csak mechanikusan van megoldva egy autó, hanem tele van szenzorokkal, minden felett az ECU-uralkodik, ebben különböző menetteljesítmény algoritmusok vannak eltárolva, és a gép a szenzorok, ill a betanult vezetési stílus függvényében választ ezek között, ehhez még hozzájön, hogy ha valami elromlik, legyen az műszer, vagy szenzor (jelzi persze a műszerfalon, vagy eltárolja a memóriájában) az elektronika a többi jellemző megváltoztatásával korrigálni tudja azt, egy ideig, erre mondják, hogy vészfutás, vagy hogy elérj vele a következő szervízig, ilyenkor nem veszi figyelembe az ecu-a szenzorok jellemzőit, egy standard progi fut, jó nagy fogyasztással, ill kevésbé jó menetteljesítménnyel jár.. mindenképp el kell vinned egy jó autóvillamossági szerelőhöz a verdát, mivel a szenzorokat nem egyszerű műszer nélkül diagnosztizálni. addig amit megtehetsz: minden csatit széthúzol, és átkontaktsprayzel szépen, reléket is, a szívóágon meglesed, van-e tömítetlen rész, repedés a csöveken, torok+pillangószeleptisztítás féktisztító spray-el, gyertákat is megnézheted, ill a gyújtókábeleket át kellene nézni nem-e sérült, stb.. ac-pumpa-membrán, üzemanyagszivattyú, lambdaszonda, légtömegmérő, vízhőfokszenzor, kopogásszenzor, sebességszenzor, főtengelyszenzor, egr-szelep, léptetőmotor ezeket megint jó ha szakemberrel vizsgáltatodtod..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Mcray
senior tag
Ajaj, I feel like Im in China, vagy legalábbis kínai piac Köszi a hozzászólásokat, még ha tud valaki vmi okosat ne hezitáljon megosztani.
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
bolondember
MODERÁTOR
ESETLEG: nálam (jó időre legalábbis) megoldotta az EGR meghibásodást egy nagy tank (kb 42 liter) sell 95 vépóver... Tudom, drágább vagy 15 Ft-tal literje, de nekem használt...
valszeg ott más bibi is lesz, de azért érdemes kipróbálni... (haverteve egyhatos csiptuningos F-Astrája is csinált ilyet, ott se tudták megmondani mi a baja - igaz, ő nem is forszírozta...)
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
cirmero
csendes tag
Amúgy milyen hibát olvastak ki a gépből? (még ha jelentéktelen volt is hátha másnak fontos )
cirmero
csendes tag
''sajna'' a gyertyák nem kormosak, legfőképpen akkor csinálja, ha gyakran van leállítva és elindítva, akkor kb a 3. indítás után nem akar indulni...olyan mintha nem kapna benyát. Lehet hogy a légtömegmérő? bár azt mikor mértem mindig jó eredményt produkált, szóval fogalmam sincs.
bolondember
MODERÁTOR
Nálam az EGRnél volt ez....
durván 50k-ért cserélték volna (NETen sok helyen olvastam, h ez csak időszakos).. aztán próbaképpen tankoltam a fent említett cuccot, és egyelőre jó.
a jelek nálam: kurva nehezen indult, ha meleg volt a motor, még nehezebben, pár száz m után a kocsiba állított csavarkulcsos ikon világítani kezdett, rángatott alapjáraton, ingadozott az alapjárat...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
gban
Közösségépítő
Nekünk is volt már pár Opel a családban, megosztanám a tapasztalatokat.
1. Lehet gyertyakábel, főként ha a jó drága fajta van a gépedben. Nekem is mondták, cseréljem le. Lecseréltem, olcsón vettem utángyártottat. (14k helyett kedvezménnyel 10k, a gyári 20k lett volna) Astra Classic, 2000. évjárat. Egy évet bírt. Visszatettem a régi, eredeti készletet, jobb lett, de elkezdte produkálni a 3 hengeres módot...
Elvittem a szervízbe, mert már feladtam hogy én jöjjek rá a hibára, 3k-ért kicserélték bontottra, munkadíjjal együtt!! Azóta is hibátlan. Ennek a lényege az is, hogy javaslom neked a szervízt, nagyon korrektek, árilag is! XV. kerület, Vörösmarty utca, talán Szabó és fia, ha kell utánanézek pontosan.
2. Apám Astrája, szintén Classic, csak idősebb. Leállt, rendszertelenül, fél év után, 1 nap után, aztán semmi, teljesen kiszámíthatatlanul. Aztán elindult 10 perc múlva, majd ha akart, megint leállt.
Megnéztem mindent, mire meglett a megoldás: a rotorban az elosztófedél alatt elernyedt a rúgó (!!!!!!), ami odanyomja a kis érintkezőt a 4 elosztófedéli ponthoz.
Nem állítom hogy nálad is ez van, ha nem oldódik meg, keresd fel akit javasoltam.
Nem sörért dolgoznak, viszont jelentősen minimalizálhatod a kiadásaid, már csak a készleten lévő bontott alkatrészek miatt is, mivel nem kell megvenni sok új cuccot, mire kiderül hogy mi a bűnös.
Postázást nem vállalok.
_seth_
veterán
Apdét:
-Napellenző pöckök lecserélve.
-Műszerfalban a halott SAL Boxxer 100-as hangszóról MAC Audio Mobil 100-as 2 utas hangszórókra kicserélve (már régen meg kellett volna lépni ezt a cserét... végre nem csak hátulról jön zene a 23 centis sony xplodokból hanem elöl is van mjúzik).
-Opel Astra F fehér oldalvillogók reggel érkeznek (a sárga dudorok remélhetőleg a múltba vesznek...)
-Motortisztítóval a motor, váltó letakarítva
Jövőbeni tervek sora nem lett sokkal rövidebb de haladok azért
Meghalt az olajgomba is a kocsiban, a kesztyűtartóban ott az új csak nem akar kijönni a régi, lehet meghalt a menet mert anno túlhúzták, a napokban ki lesz cserélve.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
_seth_
veterán
Apdét2: (folyamatos a fejlesztés )
-Opel Astra F fehér oldalvillogók reggel érkeznek (a sárga dudorok remélhetőleg a múltba vesznek...) Reggelre nem érkeztek meg sőt lehet csak hétfő délutánra lesznek meg...
-A kalaptartóba Sony Xplod XS-F1325-ös 13 centis 2 utas hangszórók berakva az eddigi Sony Xplod 23 centis 3 utas pár mellé... így teljes az audió rendszer
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
dokar
addikt
jól teszed, azok a sárga dudorok mindenki ellenségei
extra - SEXRay
_seth_
veterán
Na ja + ha már az indexek is fehérre lettek cserélve nekem azok se legyenekek sárgák főleg ha nincs 1000 huf 1 pár fehér f astra index Beszerezni nem könnyű mert pl a unixtrade jelenleg nem rendelekzik ilyesmivel még füst színben sem csak a 4000 huf/pár verzióval ami kicsit drága... így vhonnan máshonnan rendelték meg
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
dokar
addikt
helkis-el megnéztük, hogvy az astrám hol szabályoz le:
2-ben 95, míg 3-ban 140
extra - SEXRay
bolondember
MODERÁTOR
gyilkos...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
Mcray
senior tag
Köszönöm Gban! Akkor egy nevet, telefonszámot, pontos címet kérnék tőled priviben. Nagyon fosok hogy ez sem segít de hátha! Neked is rossz volt a fogyasztás amikor a ''3 hengeres'' üzemmódban közlekedtél? Még egyszer Köszönöm! Üdv
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
TasiA
senior tag
Nekem a régi 1.8-as Vekim is ugyan itt, utólag pontosított KM órával. A 2.0 meg 2.-ban 117, 3.-ban 170 és 5-öt csal felfelé.
Mcray
senior tag
Ja igen és csal az órám, de dúrván. Az autópályán 140et mutatott az óra, de rendőr megsúgta hogy 190 is volt az...BAZKI!
"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty
helkis
addikt
szerintem csak a zsebét akarta megtömmni, ha még lehet ilyet..
ha 140km/h az órán = 190km/h akkor, óra szerint mennyi a kocsid vége és mennyi a valós vége?
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5