Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1951) parandroid válasza bolondember (#1919) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

A Daewoo-ban így volt, de a céges autókon végzett gyorsteszt több különböző kategóriájú típuson is az állandó 5kmph-s difit hozta. Vectra 1.8, Corsa 1.3 jTD, Corsa 1.7D, Corsa 1.2, és az én 1.6-os Astrámon is.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#1952) TexT-BoY válasza parandroid (#1951) üzenetére


TexT-BoY
addikt

Fordban pl az óra csal, de ha gyári kerékkel megsy az ember akkor a service menü irja a frankó értéket... (pl a Focus 1 ben van ilyen) más autüókban nincs iylesmi?

HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."

(#1953) dokar


dokar
addikt

bántották astrámat: :O

[kép]

[kép]

extra - SEXRay

(#1954) bolondember válasza dokar (#1953) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

ehh, idióta állatja...

félreértések elkerülése végett: a figyelmetlen fütyire gondolok éppen...

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#1955) KrAt válasza dokar (#1953) üzenetére


KrAt
veterán

:( :O

(#1956) dokar


dokar
addikt

ne tudtok adni olyan forrást ahol le van írva, hogy egyes opelekbe gyárilag milyen hangszórókat raktak be? :U

extra - SEXRay

(#1957) t1 válasza dokar (#1956) üzenetére


t1
addikt

utána tudok neked kérdezni de mi érdekelne?
mérete?

(#1958) dokar válasza t1 (#1957) üzenetére


dokar
addikt

nem tudom a méretét, semmit :B

extra - SEXRay

(#1959) t1 válasza dokar (#1958) üzenetére


t1
addikt

na majd beszéelk árminnal nekik van ilyen könyvük, és meik hangszórok kellenek neked?
Hol vannak benne?

(#1960) dokar válasza t1 (#1959) üzenetére


dokar
addikt

tudni szeretném, hogy gyárilag milyen hangszórókat tettek a kocsiba

extra - SEXRay

(#1961) deicide válasza dokar (#1960) üzenetére


deicide
veterán

nekem gyárilag pl nem volt elöl magassugárzó, csak a közepek.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#1962) t1 válasza dokar (#1960) üzenetére


t1
addikt

szólok ha sikerült kideríeni vmit asszem szombat körül ütközök vele

(#1963) _seth_


_seth_
veterán

[link]
Utolsó 5 kép új.

Kicsit dolgoztam rajta:

-Motorháztető belső fele pirosról feketére átfestve, helyenként lakkozva is így jobban illik az autóhoz
-Kipuf vég felrakva
-Tűzoltó palack csomagtérben szépen rögzítve
-Motortérben is a fehér részek tegnap előtt lettek lefestve, nem ilyen összképre számítottam de elmegy... úgysem látszik
-Motortérben alátétek, gumitömítések, gumialátétek, ragasztás, alakformálás és egyéb munkák után végre semmi sem zajol
-Utazás során sok csomagtól eltört kalaptartó-tartó műanyag megragasztva
-Szelepfedél tömítés lecserélve szépen pasztázva
-Olajsapka lecserélve
-GPS navigációval az autó felszerelve (tartót, navit viszem magammal mindig... ma már semmit sem lehet az autóban hagyni... hifi előlap, navi, mobil, pénztárca, bt headset stb stb mind állandó hordozgatás alatt rendszeresített táskában).

Pár hetes alakítások:

-Gyújtáskábelek cseréje
-A beömlő 4-es hengerhez vezető ágát és a fékszervót összekötő kábel kicserélve (van alapjárat, nem rángat, húz szépen)
-Karbi kitakarítva, ellenőrizve 3x is (az előbb említett cső volt a hibás persze biztos nem ártott a karbi kitakarítása sem)
-Vákumcsövek kicserélve
-Utazás előtt elszakadt a tanknál a túlfolyócső ami locsolótömlővel helyettesítve ideiglenesen
-Régi nagyméretű elakad.háromszög ''ultra slim''-re kicserélve így a csomagtér alja teljesen sík.

Autópályán a hamisított NGK gyertya meghalt így kicsit gyengébb volt hazafelé és a fogyi is nőtt sajnos... NGK gyertyák a polc tetejére feldobálva és örökre elfelejtve, GM (opel) kétpólusú gyertyák visszarakva.

Jövőbeni tervek:

-Napellenző tartó pöcök külföldről megrendelve (2db is bár csak egy tört el).
-Locsolótömlő helyett megfelelő benzincső keresése folyamatban és az le is lesz cserélve amint talál a kasznisom olyan csövet.
-Az AC pumpa körüli benzincsövek lecserélése + a hűtővíz kiegyenlítő tartálya és a hűtőradi közti cső kicserélése.
-A jelenlegi 3 kulcsos (indít, ajtók, tanksapi mind külön kulcs) rendszer egy kulcsra való átalakítása (1500 HUF körüli áron van egy emberke aki átállítja a zárakat).
-Vezérműszíj csere.
-Talán még a hidrotőkék takarítása is meglesz egyszer de nem mostanában.

Egyébként van rá még majd 2 év műszaki, új a zöldkártya, negyedéve biztosítás befizetve szal most minden rendben (kopp kopp kopp).

:)

[Szerkesztve]

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1964) Calogero


Calogero
addikt

[link]
[link]
[link]
[link]
[link]

Egy motoros meg akart fordulni, de nem vette észre hogy mi már mellette vagyunk :((
Először nem akarta elismerni a felelőségét....rendőrt hívtunk......végén csak elismerte, és aláírta a kárbejelentőt.

(#1965) _seth_ válasza Calogero (#1964) üzenetére


_seth_
veterán

Szegény kocsi pedig még csak most vetted :(

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1966) Calogero válasza _seth_ (#1965) üzenetére


Calogero
addikt

Ez volt az első hosszobb városon kívüli útja......
6.7 re jött ki az átlag fogyi fent a hegyi utakon, automata módban.
Városban 7,8-8 jött ki.
A kocsival megvagyok elégedve, igaz nem egy erő gép, de arra kiváló hogy A-B pontból kényelmesen eljutasson.

Csak most kell neki új ruha...

(#1967) _seth_ válasza Calogero (#1966) üzenetére


_seth_
veterán

Engem egy ilyen eset nagyon felhúzna... az autó értéke is csökken nem is kicsit mivel a sérült elemeket újra kell festeni ami már nem lesz olyan mint a régi festés és műszerrel ki is mutatják, hogy hoppá ott már festve volt szal megsérült :O

Mekkora motor is van benne? 1,4-1,6?

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1968) dokar válasza Calogero (#1964) üzenetére


dokar
addikt

de hiszen vadi új a verdád :Y nem volt olyan érzésed, hogy menten letéped a fejét? :F
mocskos motorosok, velük van a legtöbb baj :W (de tisztelet a kivételnek)

extra - SEXRay

(#1969) Calogero válasza dokar (#1968) üzenetére


Calogero
addikt

De volt olyan érzésem, nem kellett sok hozzá....vérnyomásom az egekben volt.

_seth_ : nem lesz kalapálás... elem csere lesz.

(#1970) dokar válasza Calogero (#1969) üzenetére


dokar
addikt

na én is mindjárt felhívom a biztosítót, hogy hogyan fizetnek, meg miként :U

extra - SEXRay

(#1971) Woodslave válasza Calogero (#1964) üzenetére


Woodslave
nagyúr

:Y ez durva, főleg hogy zsírúj ennél nincs bosszantóbb.
Én meg egy kutyát csaptam el, jobb első ködlámpa, illetve a műanyag körítés, meg az alsó műanyag koptató sérült, illetve az a kis műanyag darab esett ki, ami a lökösben van (vmi feszültségoldó lehet vagy nemtom) legalábbis amit látok belőle, remélem nem kell ezért az egészet cserélni.

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#1972) _seth_ válasza Calogero (#1969) üzenetére


_seth_
veterán

Akkor még szerencsése megúszod az egészet.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1973) Calogero


Calogero
addikt

Nem tudom ismeritek-e ezt az oldalt.

[link]
Registráció ingyenes
Nyomon lehet vele követni a tankolásokat, átlag fogyit is számol (összesen és utanként is).

(#1974) Calogero válasza _seth_ (#1972) üzenetére


Calogero
addikt

Elintézhető az is hogy javítások ne kerüljenek be szervízkönyvben....már csak az a kérdés hogy meg éri-e?


Jah amúgy 1.4 90LE Easytronic váltóval

(#1975) _seth_ válasza Calogero (#1974) üzenetére


_seth_
veterán

Ha sokáig meg akarod tartani akkor nem éri meg de ha csap pár évig akkor talán igen :)

90LE nem is rossz :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1976) Mcray


Mcray
senior tag

Sziasztok! Szükségem lenne egy szakira aki emberségből ( értsd egy rekesz sörért ) segítene kimászni abból a szarból amiben vagyok. Nincs pénzem szervizre, legutóbb is 55 ropit kértek el.

A kocsi munkaeszköz, nélküle utcára kerülök, ugyanakkor fölösleges alkatrészcsere is tönkre tenne, ezért lenne fontos hogy valaki hozzáértő megnézze nekem, hogy alkatrész cserés vagy csak ki kell takarítani valamit a motorban?

96'os Opel Vectra B 1.8Benzin. Imád leállni a motor, állandóan ugrál az alapjárat mintha thunderdome adná a ritmust, máskor meg kutya baja csak égett szagot érzek.

MURPY: Mindig akkor áll le a kocsi amikor előzés vagy éles kanyarban vagyok, aki vezet annak nem kell ecsetelnem milyen amikor a szervókormány és szervófék kikapcsol a szemben szabályosan és FÉLELMETESEN közeledő IFÁval...Biztos ismerős pár ember számára.
NAGYON FONTOS!

Köszi!

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#1977) dokar válasza Mcray (#1976) üzenetére


dokar
addikt

nincs senki szerelő ismerősöd?

extra - SEXRay

(#1978) parandroid válasza Calogero (#1964) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ismerve az előtörténetedet, én a heyedben vennék inkább asszonynak is még egy Pajerot, és én sem szállnék ki az enyémből... :(

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#1979) bolondember válasza Mcray (#1976) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

ingadozó, rakoncátlankodó alapjárat az ESETLEG (na jó, nagy eséllyel) az EGR szelep hatása IS lehet. Kontrollámpa világít? Ki tudod vkivel olvastatni a hibakódot?
Nehezen indul?

''a jó trábülsúthoz sok infó kell''

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#1980) Mcray válasza bolondember (#1979) üzenetére


Mcray
senior tag

Nagyon nehezen indul, kontrollámpa hol jelez hol nem. Ha jelez akkor a kocsi mintha 1 hengerrel kevesebbel menne. Szervizben rádugták gépre és vmi teljesen jelentéktelen hibát jelzett, aminek köze nincs a VALÓDI problémához, ezért vállat vontak hogy SORRY.

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#1981) cirmero válasza Mcray (#1980) üzenetére


cirmero
csendes tag

Szia!
Sajnos én nem tudom a választ a kérdésedre, de az én vectrám is nehezen akar elindulni, köszörülni kell vagy 5mp-ig, valamikor meg pöccre indul. Ez vajon mi lehet?

(#1982) Kicker válasza Mcray (#1976) üzenetére


Kicker
senior tag

esetleg a gyertyákat nézd meg, ha kormosak mint állat, akkor csere... más ötlet nincs. :U

Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha

(#1983) helkis válasza Mcray (#1980) üzenetére


helkis
addikt

az a gáz, hogy manapság már nem csak mechanikusan van megoldva egy autó, hanem tele van szenzorokkal, minden felett az ECU-uralkodik, ebben különböző menetteljesítmény algoritmusok vannak eltárolva, és a gép a szenzorok, ill a betanult vezetési stílus függvényében választ ezek között, ehhez még hozzájön, hogy ha valami elromlik, legyen az műszer, vagy szenzor (jelzi persze a műszerfalon, vagy eltárolja a memóriájában) az elektronika a többi jellemző megváltoztatásával korrigálni tudja azt, egy ideig, erre mondják, hogy vészfutás, vagy hogy elérj vele a következő szervízig, ilyenkor nem veszi figyelembe az ecu-a szenzorok jellemzőit, egy standard progi fut, jó nagy fogyasztással, ill kevésbé jó menetteljesítménnyel jár.. mindenképp el kell vinned egy jó autóvillamossági szerelőhöz a verdát, mivel a szenzorokat nem egyszerű műszer nélkül diagnosztizálni. addig amit megtehetsz: minden csatit széthúzol, és átkontaktsprayzel szépen, reléket is, a szívóágon meglesed, van-e tömítetlen rész, repedés a csöveken, torok+pillangószeleptisztítás féktisztító spray-el, gyertákat is megnézheted, ill a gyújtókábeleket át kellene nézni nem-e sérült, stb.. ac-pumpa-membrán, üzemanyagszivattyú, lambdaszonda, légtömegmérő, vízhőfokszenzor, kopogásszenzor, sebességszenzor, főtengelyszenzor, egr-szelep, léptetőmotor ezeket megint jó ha szakemberrel vizsgáltatodtod.. ;)

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#1984) Mcray válasza helkis (#1983) üzenetére


Mcray
senior tag

Ajaj, I feel like Im in China, vagy legalábbis kínai piac:) Köszi a hozzászólásokat, még ha tud valaki vmi okosat ne hezitáljon megosztani.

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#1985) bolondember válasza Mcray (#1984) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

ESETLEG: nálam (jó időre legalábbis) megoldotta az EGR meghibásodást egy nagy tank (kb 42 liter) sell 95 vépóver... Tudom, drágább vagy 15 Ft-tal literje, de nekem használt...

valszeg ott más bibi is lesz, de azért érdemes kipróbálni... (haverteve egyhatos csiptuningos F-Astrája is csinált ilyet, ott se tudták megmondani mi a baja - igaz, ő nem is forszírozta...)

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#1986) cirmero válasza Mcray (#1980) üzenetére


cirmero
csendes tag

Amúgy milyen hibát olvastak ki a gépből? (még ha jelentéktelen volt is hátha másnak fontos :) )

(#1987) cirmero válasza Kicker (#1982) üzenetére


cirmero
csendes tag

''sajna'' a gyertyák nem kormosak, legfőképpen akkor csinálja, ha gyakran van leállítva és elindítva, akkor kb a 3. indítás után nem akar indulni...olyan mintha nem kapna benyát. Lehet hogy a légtömegmérő? bár azt mikor mértem mindig jó eredményt produkált, szóval fogalmam sincs.

(#1988) bolondember válasza cirmero (#1987) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

Nálam az EGRnél volt ez....
durván 50k-ért cserélték volna (NETen sok helyen olvastam, h ez csak időszakos).. aztán próbaképpen tankoltam a fent említett cuccot, és egyelőre jó.

a jelek nálam: kurva nehezen indult, ha meleg volt a motor, még nehezebben, pár száz m után a kocsiba állított csavarkulcsos ikon világítani kezdett, rángatott alapjáraton, ingadozott az alapjárat...

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#1989) gban válasza Mcray (#1980) üzenetére


gban
Közösségépítő

Nekünk is volt már pár Opel a családban, megosztanám a tapasztalatokat.
1. Lehet gyertyakábel, főként ha a jó drága fajta van a gépedben. Nekem is mondták, cseréljem le. Lecseréltem, olcsón vettem utángyártottat. (14k helyett kedvezménnyel 10k, a gyári 20k lett volna) Astra Classic, 2000. évjárat. Egy évet bírt. Visszatettem a régi, eredeti készletet, jobb lett, de elkezdte produkálni a 3 hengeres módot...
Elvittem a szervízbe, mert már feladtam hogy én jöjjek rá a hibára, 3k-ért kicserélték bontottra, munkadíjjal együtt!! Azóta is hibátlan. Ennek a lényege az is, hogy javaslom neked a szervízt, nagyon korrektek, árilag is! XV. kerület, Vörösmarty utca, talán Szabó és fia, ha kell utánanézek pontosan.
2. Apám Astrája, szintén Classic, csak idősebb. Leállt, rendszertelenül, fél év után, 1 nap után, aztán semmi, teljesen kiszámíthatatlanul. Aztán elindult 10 perc múlva, majd ha akart, megint leállt.
Megnéztem mindent, mire meglett a megoldás: a rotorban az elosztófedél alatt elernyedt a rúgó (!!!!!!), ami odanyomja a kis érintkezőt a 4 elosztófedéli ponthoz.

Nem állítom hogy nálad is ez van, ha nem oldódik meg, keresd fel akit javasoltam.
Nem sörért dolgoznak, viszont jelentősen minimalizálhatod a kiadásaid, már csak a készleten lévő bontott alkatrészek miatt is, mivel nem kell megvenni sok új cuccot, mire kiderül hogy mi a bűnös.

Postázást nem vállalok.

(#1990) _seth_ válasza _seth_ (#1963) üzenetére


_seth_
veterán

Apdét:

-Napellenző pöckök lecserélve.
-Műszerfalban a halott SAL Boxxer 100-as hangszóról MAC Audio Mobil 100-as 2 utas hangszórókra kicserélve (már régen meg kellett volna lépni ezt a cserét... végre nem csak hátulról jön zene a 23 centis sony xplodokból hanem elöl is van mjúzik).
-Opel Astra F fehér oldalvillogók reggel érkeznek (a sárga dudorok remélhetőleg a múltba vesznek...)
-Motortisztítóval a motor, váltó letakarítva


Jövőbeni tervek sora nem lett sokkal rövidebb de haladok azért :)

Meghalt az olajgomba is a kocsiban, a kesztyűtartóban ott az új csak nem akar kijönni a régi, lehet meghalt a menet mert anno túlhúzták, a napokban ki lesz cserélve.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1991) _seth_ válasza _seth_ (#1990) üzenetére


_seth_
veterán

Apdét2: (folyamatos a fejlesztés :) )

-Opel Astra F fehér oldalvillogók reggel érkeznek (a sárga dudorok remélhetőleg a múltba vesznek...) Reggelre nem érkeztek meg sőt lehet csak hétfő délutánra lesznek meg...
-A kalaptartóba Sony Xplod XS-F1325-ös 13 centis 2 utas hangszórók berakva az eddigi Sony Xplod 23 centis 3 utas pár mellé... így teljes az audió rendszer :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1992) dokar válasza _seth_ (#1991) üzenetére


dokar
addikt

jól teszed, azok a sárga dudorok mindenki ellenségei ;]

extra - SEXRay

(#1993) _seth_ válasza dokar (#1992) üzenetére


_seth_
veterán

Na ja + ha már az indexek is fehérre lettek cserélve nekem azok se legyenekek sárgák főleg ha nincs 1000 huf 1 pár fehér f astra index :) Beszerezni nem könnyű mert pl a unixtrade jelenleg nem rendelekzik ilyesmivel még füst színben sem csak a 4000 huf/pár verzióval ami kicsit drága... így vhonnan máshonnan rendelték meg :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#1994) dokar


dokar
addikt

helkis-el megnéztük, hogvy az astrám hol szabályoz le:
2-ben 95, míg 3-ban 140 :D

extra - SEXRay

(#1995) bolondember válasza dokar (#1994) üzenetére


bolondember
MODERÁTOR

gyilkos... :U

Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...

(#1996) Mcray válasza gban (#1989) üzenetére


Mcray
senior tag

Köszönöm Gban! Akkor egy nevet, telefonszámot, pontos címet kérnék tőled priviben. Nagyon fosok hogy ez sem segít de hátha! Neked is rossz volt a fogyasztás amikor a ''3 hengeres'' üzemmódban közlekedtél? Még egyszer Köszönöm! Üdv

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#1997) TasiA válasza dokar (#1994) üzenetére


TasiA
senior tag

Nekem a régi 1.8-as Vekim is ugyan itt, utólag pontosított KM órával. A 2.0 meg 2.-ban 117, 3.-ban 170 és 5-öt csal felfelé. :DDD

(#1998) Mcray válasza TasiA (#1997) üzenetére


Mcray
senior tag

Ja igen és csal az órám, de dúrván. Az autópályán 140et mutatott az óra, de rendőr megsúgta hogy 190 is volt az...BAZKI!

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#1999) helkis válasza Mcray (#1998) üzenetére


helkis
addikt

szerintem csak a zsebét akarta megtömmni, ha még lehet ilyet..
ha 140km/h az órán = 190km/h akkor, óra szerint mennyi a kocsid vége és mennyi a valós vége? :F

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#2000) Gergello válasza Mcray (#1998) üzenetére


Gergello
addikt

és városban 50el már 100? :P nem hinném el amit mondott...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.