OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ΞΔGLΞ
nagyúr
De mi lett ezerszer kibeszélve?
Mert én azóta több olyan embernél is rákérdeztem, akiknek nem az az agymenésük, hogy átverjék az vásárlót, főleg nem engem, mivel az MM-ben elég sok ismerősöm van. A kiegészítő garancia, az teljes értékű garancia, az egész annyiban változik, hogy a második év után az LG telefonszám helyett azt kell hívni, ami szerződésen van. És kb minden ugyanúgy intéződik. LG javít, biztosító köhögi a számlát.
Vagyis erre vonatkozik, a nagyon nem olyan, hogy másik számot kell tárcsázni, vagy mire érted?
[ Szerkesztve ]