Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xaels: eXtremeRate | DualSense (PS5) Pro kontroller házilag
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Na srácok tanácstalan vagyok.
Ma hívott Gyuri, hogy megállt a thalia.
Azaz menet közben dobott egy abs, majd airbag hibát.
Megálltak, hogy mi van a hibák eltűntek, de azóta nem indul a kocsi.
Elmondása alapján forgat kettőt az önindító majd daráló hang jön a kocsiból.Én ilyet még nem tapasztaltam van valakinek ötlete?
Ismerősöket körbekérdeztem, ilyet még senki nem tapasztalt.
Tanácstalan vagyok.Rrmélem nem gond, hogy kiírtam ide
-
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #52797 üzenetére
Hmmm. Ha már kint volt egy ultrahangos fürdő nem ártott volna neki.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
diablo1984 #52796 üzenetére
Szétszedtem és belülről féktisztitóval nyomattam miközben jött az összes apró lyukon
-
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #52795 üzenetére
Azokat nem szemre megtörölgetem módon lehet, hanem ultrahangos gèppel. A kis furata ha elgugul, mert a kormot beletömöd, biztos jót tud tenni, ezeket nem szokás lada gyertya módjára pucolgatni, mert ártani könnyen lehet....
Szóval igen, az!
-
gixxergabi
senior tag
válasz
diablo1984 #52794 üzenetére
ekkora eretnekség?
-
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #52793 üzenetére
Befecskendezőket tisztítottad meg? Mármint a porlasztókat?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
gixxergabi #52792 üzenetére
Beindult...
Pumpálgatás amíg tenyleg semmi buborék nem lesz... -
gixxergabi
senior tag
Ellevegősödhet úgy az üzemanyag rendszer ,hogy a kis kézi gumi pumpálás sem segít? (Megane3 1.5 dízel)
Vagy a hosszú indítózás miatt ment tönkre a reléje (kérdés hol van)?
Motortérben lévő biztiket átnéztem...
Csak teker, de nem indul, és már a gyújtás ráadásakor ott a check injection. (hibakód nincs)
Tegnap még beindult, (szépen járt) igaz sokára épült fel a nyomás (befecskendezőket tisztítottam meg), de utána már nem, este volt már gyengébben is tekert (nem figyeltem, automata volt a világítás még az is levett). Ma felraktam akksit töltőre, jobban teker, de még csak 12,2V , töltöm még.
Lekaptam fedelet, minden csatlakozót-cső a helyén van...
Nincs több ötletem, majd pumpálom azt a vackot ha feltölt az akksi és újra próbálom... -
-
Cane
őstag
válasz
diablo1984 #52789 üzenetére
Ezt vágom. A kérdéses sima turbó nélküli szívóról írtam hogy nyomatékszegényebb típus (valszeg ezt tapasztalta meg mycso).
-
Cane
őstag
1,6 Ti-VCT: 77 kW/105 LE/6000, 150 Nm/4000, 6,6/6,9 l/100 km
1,6 Ti-VCT: 92 kW/125 LE/6000, 159 Nm/4000, 6,6/6,9 l/100 km
1,6 EcoBoost: 110 kW/150 LE/5700, 240 Nm (270 Nm)/1600-4000, 6,6/6,9 l
1,6 EcoBoost: 132 kW/180 LE/5700, 240 Nm (270 Nm)/1600-5000, 6,6/6,9 l
Az a benzines Ford motor kicsit nyomatékszegényebb típus. -
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #52785 üzenetére
Van eza hiperszuper "ti-vct", ami állítólag nem fogyaszt és megy mint a repülő.
De ezekből a valóságban egyik sem igaz. -
mycso
Topikgazda
Ma volt egy utam, egy új ford c-max -al (125ló)(Miskolc-Siófok), volt benne pálya, pesten karistolás, pest-siófok között főút. Átlagfogyi 7.4l...borzalom.
Néha felvetődik itt, hogy mi dinamikus és mi nem, hát nekem ne mondja senki, hogy az 1.6 szívóbenya dinamikus. Ez borzasztó...szinte élhetetlen.
Bár lehet itt a hangolással is baj van, mert fater 1.6 benzin megane-ja azért valamivel jobb (pedig az csak 107ló). -
Buszos
aktív tag
Létezik 1 din gyári fejegység, ami usb-s és kormányról irányítható?
Robi, neked milyen fej van a bordóban? -
TayRol
nagyúr
Most hétfőn adtam le a kocsit, es jövő hét csütörtökön lesz kész. Ennyi idő alatt remelem jól összerakják...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
gixxergabi #52765 üzenetére
Hideg motorral folyton hibát dobott a váltó; onnantól vészüzemmód, és 3.-nál feljebb nem kapcsolt, meg 0 gyorsulás. Félreáll-leállít-újraindít, aztán akár egész nap ment hiba nélkül. 98 ezer volt benne, hogy vettem, és rá egy hétre már jelentkezett...
-
Buszos
aktív tag
Első utunk Nagykátára. Elszakadt a gázbowden. Kiékeltem, autósboltban megrendeltem az utángyártottat. Míg kikerestük, kiderült, hogy az akku is szar. Kényszerhelyzet, minusz 22k. Jól indul a kapcsolatunk.
-
rsf
senior tag
Ezt rosszul tudod!
Ugyanis az autóban lévő főbb elektronikus egységek össze vannak rendelve és ezt az összerendelést egyszer lehet megejteni, mert az azonosító számot egyszer írható chipben tárolják.
Ezért ha azonos a típus akkor a főbb részek cseréjével megy minden tovább. A bontókban ezért árulják együtt a működőképes szetteket.
Ha az össze rendelt egységek közül csak egyet akarsz cserélni akkor ha nem új a cucc akkor sajnos hackelni kell. Ha érdekel, hogy ez mit jelent akkor leírom ugyanis a régi cliomban már 8éve egy másik clio ecuja dolgozik.
Üdv. -
Ha a motorvezérlő computer megy tönkre, akkor mi a teendő? 2001-es 1.2 16v Clio. A Renault szerviz egy bontottra akarja cserélni, plusz vele együtt még pár dolgot, immo-t meg fene tudja még mit. Nem az enyém a kocsi, rokoné.
Én azt néztem, hogy elvileg ezek a kütyük is javíthatóak, és jobb lenne az eredetit megjavítani, mint egy bontottal szívni. -
Kos 7
tag
Sziasztok !
Laguna 3 2.0 16v motorral hogy viselkedik, mennyire dinamikus/erős ?
Üdv,
Ákos. -
Buszos
aktív tag
Üdv!
Rob210 és egy csinos kis Megane kombi (1999, 1.4 16v) együttes hatására tulaj lettem. Nem terveztem, de az olajzabáló Astra G helyett remélem jó lesz. 4-5 évre tervezek vele, így mostantól néha megjelenek majd itt. Aztán ha nem jön be, max csak egy topikgazda marad
Öcsém, kösd fel a gatyád, valami csöpög az elejéből
-
gixxergabi
senior tag
válasz
LamerGyuri #52764 üzenetére
Úgy értem az autó működésében nem érzem hogy bármi baja lenne. (csak hibát írt ki, vettem hibakód kiolvasót, töröltem-de sajnos visszajött)
Milyen tünetek voltak a tönkre ment váltószelepnek? (és mennyi kilométernél jött elő) -
LamerGyuri
senior tag
válasz
gixxergabi #52762 üzenetére
Ha nem érzékelsz hibát, honnan vetted a kódokat?
Én csak gugliztam egyet (francia és orosz oldalak előnyben), nagyjából ezt jelenti a kódcsoport.
Az a nehéz, hogy egyik a másik miatt van... Kezd a legegyszerűbbel: csatlakozások ellenőrzése, tisztítása, váltóolaj szintellenőrzés, hibatörlés, próbaút.Nekem a kevés váltóolaj miatt tönkrement a vezérlőszelep, hála az előző gazda vagy szerviz gondosságának.
-
gixxergabi
senior tag
válasz
LamerGyuri #52761 üzenetére
Köszi. Hibát én nem érzékelek...
Most olyat olvastam hogy valakinek alacsony volt az olajszint a váltóban...
A másik kód azt jelenti hogy a 2es befecskendező/porlasztó csúcs (vagy mi van a dizelben) kezdi magát megadni, (már nem tud eleget nyomni)? -
LamerGyuri
senior tag
válasz
gixxergabi #52760 üzenetére
Csak azért néztem rá, mert én is automata
Mikor jelentkezett a hiba?
Első körben: elektromos csatlakozási (kontakt) hiba
- ami miatt a váltó hidraulikus szelep hibásan működött (P1750),
- ami miatt gyújtáskimaradás (befecskendezés kimaradás) volt (P1062)
- ami miatt az injektor elérte a túlvezérlési értéket (P02CF) -
gixxergabi
senior tag
Sajna visszajött a 3 hibakódom:
- p1750 - p02cf - p1062
Neten semmi konkrétumot nem találtam, talán csak a 2dik-hoz van magyarázat, de az is általános.
Az elsőt meg az automataváltósok szokták kapni, de fórumon se tudták kideríteni micsoda.
Megane 3 Grandtour 1.5dci automata
Valaki esetleg tudja? -
Sanyo77
tag
Laguna 3-nál, hogy tudom a gázolajszűrőt megnézni, hogy vízérzékelős-e a legegyszerűbben?
-
speedydb23
senior tag
válasz
xuldar #52736 üzenetére
Láttam már többen megválaszolták a kérdést, én is csak alátámasztani tudom ezt a hibajelenséget, pedig nekem egy 3-as Megane Berlineem van, de ennél is ugyanúgy meg van ez a hülyeség.
Nekem is el volt dugulva a lefolyó, és szépen befolyt a vezető és anyós oldalon is a víz.
-
kisgyerek85
senior tag
Az meglehet. Igazából soha nem figyeltem a gumik állapotát. Múlt évben is azért került sor a cseréjére, mert a szerelő mondta, hogy jó lenne cserélni. Én vezetés közben nem éreztem még ennek a meghibásodását (akkor utánaolvastam, hogy miből érezni ha a toronycsapágyak rosszak)
A szakadt gumik meg csak mostanában tüntek fel, amikor felnyitom a motorháztetőt néhány folyadás csekkolása miatt. Lehet eddig is szakadtak voltak, csak nem tünt fel,mert nem is figyeltem ezekre -
rsf
senior tag
válasz
kisgyerek85 #52751 üzenetére
Gondolom a csapágyat cserélték csak ezt a gumi takarót nem. Ez még az eredetinek látszódik..
Üdv. -
meroly
veterán
Sziasztok!
No úgy néz ki, sikerült szimulálnom a reggeli anomáliát.
Videot is raktam fel talán korábban, hogy első indításnál olyan nehézkesen indul 3-4et is kell tekernie, mire elkapja. Nap közben máskor meg pöccre megy.
A napokban tesztelgettem és ha kétszer adok rá gyújtást, akkor a másodiknál hallani csak igazán a benzimpumpa búgó hangját és olyan pöccre megy. Reggeli első indításnál is.
Lehetséges hogy azzal lenne valami?
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #52750 üzenetére
Igen, elég vékony gumiréteg. Szóval nagyon nem aggódtam
csak fura, hogy szűk 1 év alatt leválik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 / 8/128 GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garancia
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest