Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
[link] egy ilyet is el tudnék viselni a hétköznapokra.
-
Archer
őstag
válasz
Something_ #36172 üzenetére
Ha valami normálisabb ruhát veszel, nem hiszem, hogy érdemes lenne lecserélni a gyárilag "beépítetteket", én legalább is nem cserélném. A külön gerincvédő mindenképpen jó dolog, a mellkasvédő is, arra figyelj, hogy a ruhát ezekkel együtt próbáld fel. Egy maszkot a sisakba én még javasolnék meg egy pár motoros csizmába való magasszárú zoknit.
vendingo: valamelyik motorra nemrég azt mondtad, hogy nem tetszik, most akkor hogy is van ez?
-
Xaels
félisten
Én simán mennék, csak csizmám nincs meg a kabátom le kell kezelnem, hogy megint vízhatlan legyen. Lehet nálam agyilag van baj, de én már csak a nagyon extrém időjárás esetén maradnék itthon ha van cuccom. Na meg ha párom nagyon vissza akarna tartani. Nincs plexim, de szeretek kapaszkodni és a menetszél sem zavar kifejezetten.
Túra gépekből csak BMW vagy Tenere
Igaz ezek nálam eléggé a sor vége felé vannak.
-
polimorf
tag
Most gyönyörűen süt a nap, viszont olyan viharos szél fúj, hogy max vitorla lehetnék az utakon. Remélem hamar eláll a viharos szél.
-
vendingo
veterán
Megtaláltam az SV utódját. Már csak egy Nullla hiányzik, hogy megvegyem
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #36175 üzenetére
Szerda este motoros buliban voltam, csütörtökön 280km-t nyomtam le a kis csótánnyal. Pénteken egyéb dolgaimat intéztem (nyári gumi a kocsira, némi kertészkedés itthon), tegnap és ma meg esik, és amúgy is van sok elmaradásom a munkámban, így pótolom (távmunka előnyei és hátrányai, ugye...)
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #36180 üzenetére
Te tényleg nem vagy papírkutya velünk ellentétben, bár sem én sem a feleségem nem tartjuk jó mókának az elázást, ezért el sem indultunk. Az a helyzet, hogy az ember 40 fölött már átgondolja, hogy mit vállal be, főleg az egészség miatt. Tudom erre mondja sógorom, hogy aki ilyen öreg motorozás helyett nemhogy a koporsóba fekvést gyakorolná.
Még ha kötelező lenne és jól megfizetnének azért, hogy elázzak...
Lesz még idén annyi alkalom amikor jó időben lehet örömmotorozni... -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Dexar007 #36182 üzenetére
Nemtudom több embertől hallottam már ugyanezt a szöveget hogy milyen jó az mx-5, ültem benne, vezettem is, hát szerintem semmi extra. Meg jó kicsi is. Keresztbeteszi, persze mert hátsókerekes és 0-súly van hátul, de erő az nincsen benne. Nyomaték meg még kevesebb. Szerintem kár bármilyen motorhoz is hasonlítani, mert köze nincs hozzá. Kabrió, igen az egy jó érzés, de szerintem ahoz kell egy kis erő is a gépbe..
-
Integra
titán
válasz
Kolondrum #36183 üzenetére
iszonyú jó autó az mx5, ár/érték arányban abszolút best buy, de tényleg, hihetetlen jó alváz, futómű és váltó. öröm terelgetni és tényleg keresztbe lehet tenni a piszlicsáré 1.8-as motorral is. még másodikban is. egy baja van. ránézel is iszonyú homár autó...
bele nem ülnék, csak és kizárólag s2000, de tényleg, ha homár lennék, csak mx5 mert technikailag, felhasználásban parádés.. talán az új mx5 majd legyőzi a homár feelinget és akkor rendben van. de s2000 akkor is jobb lesz, csak abból 6 milla alatt használatat sem érdemes keresni, legalábbis ap2-ből...
Gabesz:
ez attól függ. továbbra is tartom, hogy jó motor mindegy, hogy mikor, de magas áron fog elkelni. mert tudja, hogy mit ad el a sok szemét között. aki pedig megszorul anyagilag, az meg próbál szabadulni és az ár számít a legvégén. ezt alapvetően a hirdetésből és a telefon beszélgetésből le lehet szűrni. -
Sajnos a motor és az időjárás szoros kapcsolatban áll egymással, ez nagyon fájó pont. Más gond nincs vele. A téli holt időszak szintén nem jó. Gyakran eszembe jut, hogy sokszor az autó nem lett volna jó ötlet egy adott úthoz, néha meg csak az autó nyerne. Motorral élmény bárhova menni, autóval meg nem. Szoktam mondani. Azt a "szabadságot" amit a motor nyújt a kocsi nem adja át, akkor sem ha 500lovas. Az előzések könnyedségét meg mindent.
-
Dexar007
veterán
En Egerben voltam ezen a rendezvenyen.: [link] Pontosabban csak lettem volna,mivel 2-kor mar a kutya nem volt a rutinpalyan.
Egyebkent,hogy lehet ugy meghirdetni valamit,hogy pontos idopontot nem irnak? -
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #36175 üzenetére
Ma szerettem volna menni de nálunk eső és vihar volt 10 fokkal tetézve. Azért ez nem tipikus motorozós idő.
Egész héten melóban olyan meleg volt, most meg totál elszaródott. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #36171 üzenetére
Ilyenkor hétvégén amikor nincs nagy forgalom jó. A belső sáv jó állapotú, de a buszsáv sem életveszélyes. De hétköznap csúcsban amit itt művelnek a kamionok, meg a sok mazsola... Ma reggel is ki volt halva a Soroksári-Helsinki-Grassalkovich és nem ott tötymörögtünk libasorban egy swift mögött mert az a belső sávban max 60-al ment óra szerint amikor végig 70-es tábla van(mellette valami áruszállító kisteherrel a külsőben)?! Út száraz, látási viszonyok kitűnőek. Az első lámpánál mentem is előre 10mp-ig ha láttam a szerencsétleneket a tükörben. Ilyenkor mindig megerősítést nyer, hogy nem kell nekem az a B-s jogsi.
Egyébként imádom ezt a fekete szépséget. Jó ránézni és alig várom, hogy apránként teljesen rendbe szedjem. 2 dolog van csak ami kicsit cseszi a csőröm. Az egyik a relatív kicsi tank/sok fogyasztás illetve lehetne egy kicsit több nyomatéka, hogy ne kelljen Hüvibe 3-ban pörgessem, hogy haladjon felfelé fulladozás nélkül.
-
-Mosquito-
őstag
103 hsz 1nap alatt..?
Mindenki szájjal motorozott?
-
vendingo
veterán
válasz
maszekember #36169 üzenetére
Pályázás miatt kell több henger. 1 hengerrel nem szívesen nyomnék 1000+kilométert. Kirázná a sz.rt is belőlem :-)
-
válasz
Something_ #36172 üzenetére
Én is erre készülök. Sajnos biztosan lesz jó pár hónap a csere között, de ez van.
-
Something_
őstag
válasz
Kolondrum #36112 üzenetére
Józan ésszel azt gondoltam, hogy off szezon, kevesebb a kereslet, így olcsóbbak a vasak. Van sok cucc, amit ugye a szezonjában el lehet adni, szezonon kívül pedig nem annyira vagy jóval később. Plusz szerintem vannak páran úgy, hogy ezt a szezont még lenyomják, majd eladják és vadásznak újra a köv szezonra.
(#36113) Archer: nézegetem őket most is és sokat olvasgatok. Nem e miatt akarom télen megvenni. Most kezdtem a "motorozást", igaz 250-es robogóval és egyelőre csak Bp-n melóba járni, plusz gyakorolgatni, ismerkedni a két kerékkel. Plusz elkezdtem a jogsit is, ami egy vicc kategória, hogy 1 hónap (most az ünnepek miatt kicsivel több), míg az ember mehet kresz vizsgára 6 év aktív B vezeték után..
Szóval ezért fogok csak a köv szezonban 600ason ülni.
Addig is egész szépen halad a felszerelésgyűjtögetésem (Alpinestars SM-X csizma, Shoei XR1100-as bukó, Asesso térdvédő, Forcefield L2K Pro gerincvédő, Forcefield Extrem Arm, plusz várok arra, hogy a pardiba jöjjön kesztyű..)
Szóval addig is van teendő, mind anyagilag, mind jogsi és tanulás ügyileg. Erről jut eszembe. Vadászok majd kétrészes bőrruhát, várom a megfelelőt használtba. Azt olvastam, hogy az FF gerincvédő jó a bőrkabát alá. Majd veszek hozzá mellkas védőt is. Viszont a kérdésem az lenne, hogy a ruhában lévő protektorokat, könyök, váll, térd, érdemes FF-re lecserélni?Integra, Feree13: hátha jobban bele lehet alkudni télen. Plusz így belegondolva lehet, hogy nekem is jól jön, hogy tél lesz és nem veszem meg az első szart, amire beizgulok :-)
Teasüti: na én is hasonlóak gondolkodom, mármint ebben hittem/reménykedtem. Most vettem 300ért egy 2002-es 250-es majesty-t, ahogy közeledik a szezon, egyre drágábban vannak fent a rendszámos darabok, nem lenne rossz 400-al kiszállni belőle köv szezonban.
vendingo: dettó. Autónál is az elején egy rakat lóvé rámegy, hogy kicseréljek egy rakat dolgot (természetesen a józan ész határain belül), így tudom, hogy ezt én ekkor meg ekkor kicseréltem. Így belegondolva motornál még jobban így lesz, mint autónál, mert a motor egy hobbi eszköz lesz. Autónál mindig az van, hogy mindig kéne egy nagyobb és/vagy újabb, tudom, hogy nem akarom megtartani 5 évig, stb.
-
Xaels
félisten
Basszus, így normális telefon nélkül nehéz követni titeket
1. Én a sáv azon oldalán közlekedem ahol nem sorakoznak a csatornafedelek, kátyúk. Itt nálunk a felüljárón tuti a nyakam szegném ha a belső oldalon haladnék, de akkor is ha csak a külsőn. A Soroksárin is váltogatva vannak a csatornafedelek, 1 sor jobb nyomvonal utána 1 sor bal.
2. Jók ezek a vezetéstechnikai tréningek, kellenek is, de alapvetően a veszélyes helyzetek felismerését ezek sem tanítják ahogy a "T" időkben sem vagy azt sem, hogy válasszuk meg a helyes sebességet. Egyszerűen nem tudják az emberek, hol a saját vagy a gépük határa, bár ezt ki tudja tolni 1-2 alkalom.
3. Motort meg tényleg olyat válasszon az ember amire már akkor is megdobban a szíve ha ránéz. Persze a motorozás is olyan mint egy párkapcsolat, "lakva" ismerszik meg az ember.
-
Polemius
senior tag
válasz
Kolondrum #36149 üzenetére
Ha még nincs biztosításod (nem kötelező-, hanem élet- meg balesetbiztosítás), szerintem gyorsan köss, jó magas összegre.
Ezt meg mintha neked találták volna ki.
@(#36137) Buster17
Pár hete(?) volt téma itt, esetleg keress vissza kicsit.
Volt szó madzagos intercomról, bluetooth megoldásról (esetleg telefonnal kombinálható), telefonos appról (van bluetooth meg elvileg wifis is), rádió adóvevőről (PMR, vagy egyéb), meg a pilóta hátának csapkodásáról.
Úgy emlékszem világmegváltó megoldás nem hangzott el. Árban meg pár ezrestől a sok tízezerig terjednek.
Mindenesetre ha az utasod hangosan sikít, szerintem azt akarja mondani, hogy lassíts. -
A fekete sávban pedig ki van rakva egy megállni tilos. [link]
Arra szarik az a pár újgazdag. Elég sokáig béke volt autók is eltűntek, de kb 1 hete a táblát elfogatták, amit vissza fogok fordítani irányba. Sőt elkezdem vadszáni a kocsikat is, mivel majdnem összetörtem magam. Hopp egy kocsi ott ahol már régóta nem állhat. A parkolás miatt még jobban szűkül az út és a kék-piros felállás nem működik, nem tud a kék nagyobb ívet venni.
Kérdés? -
válasz
Teasüti #36162 üzenetére
Én erősen a jobb szélén jövök, aki meg fentről a kék útról az ha régóta itt lakik tudja, hogy egy nagy ívet kell vennie, hogy ha valaki a jobb szélén jön ne találkozzon vele.
Így szokták meg az itt lakók Akkor van gond amikor kijönnek a "vikkendesek".Azt nem is mesélem hány kutya jött már nekem. Dugóba a járdáról vagy pár napja az utcában. Bár ez a kipuf miatt van. Elvesztik az eszüket. Labrador (ami egy nagyon békés állat) rántotta meg a gazdit és a dugóban csorogva jött nekem (el nem ért hozzám) amikor indultam volna el. Utána a kutyus meg lett gyepálva, tőlem meg elnézés lett kérve.
Az utcabelit le is vidizem majd több is van, majd megszakadnak úgy ugatnak ha jövök haza. -
Sztemn váltsunk témát.
Teasüti! Ismert terepen, meg szokásom körbenézni. Munkám miatt alapból körbenézek minden kereszteződésben. És a kanyar nekem ív.
polimorf! Megszokja az ember. Számít rá és ha bejön (gyakran) akkor csak nevet már.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Kolondrum #36161 üzenetére
Pl pirosnál ha átvált piros-sárgára akkor azonnal indulok, mire a legtöbben megmozdulnak én már utazóval haladok.
Na mondjuk ez pont az. Mi van, ha keresztben vki még átmegy a piroson?
Érdekes utca. Ha jól értem te lennél a piros nyíl? A kék meg keresztezi az utadat, esetleg le is vágja a kanyart?
Ez esetben erős jobbra tartás és már csak a kereszteződésben fordulsz, nem egyenesíted ki.
Viszont ha meg jönnek mögötted és nem látnak téged.
Van ott tábla, vagy 50-nel lehet menni? -
válasz
Outlander #36158 üzenetére
Nem így van. Pl pirosnál ha átvált piros-sárgára akkor azonnal indulok, mire a legtöbben megmozdulnak én már utazóval haladok. Nem szererek tökölni a felgyorsítással. A vonal téma sem stimmel.
A KRESZ szerinti közlekedés életveszélyes gyakran. Te is tudod.
Lesz kamerám dobom fel és lehet értékelni. Hol mint nem jó, mert kezd elegem lenni ebből a sok izzasztó helyzetből. Addig meg valahogy kihúzom.Teasüti! Oda nem jött be az autó!
[link]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Kolondrum #36159 üzenetére
Van arra Streetview? Légifelvételt, ne térkép nézetet!
Legjobb lenne egy gmaps link.
Mert ez a kép nem túl beszédes.(#36158) Outlander
Nem olvastam semmi olyat, ami arra engedne következtetni, hogy baj lenne a hozzáállásával vagy az ítélőképességével.
Nekem, mint egyelőre laikusnak olybá tűnik még a határokat sem feszegeti.
55 km/h teljesen normális városban, 20-szal gurulni is totál az, ha abban a helyzetben a beláthatatlan útszakasz ezt kívánja meg. Autó sorok között sem száguldozik, meg semmi rossz motoros szokásról nem olvastam még tőle.
Elképzelésem sincs mit csinálhat rosszul.Lehet csak a rutin hiányzik. De emlékeim szerint én kocavezetőként anno talán egy, nagyon max kettő balesetveszélyt teremtettem az első évemben kocsival. Motorozni meg már rutinnal fogok, látom előre a többiek szándékait. Talán ez hiányzik nála?
-
válasz
Teasüti #36156 üzenetére
[link]
A kék út hegyről jön le és egy autó széles. A dudálás nem vicc, valaki igen valaki nem. Újabban nem, cserélődött a társaság, elköltöztek. A reflektor sem vicc, működő bevált dolog este. Mi a jó oldalon lakunk úgymond, akkor van baj ha fentről jön valaki. Reggel meg azt kell nézni a kék részről nem e jön valaki, mert elsőbbségem lenne elvben.
Dehogy voltam. -
Outlander
addikt
válasz
Teasüti #36146 üzenetére
Szerintem csak túl gondolja a dolgokat.
Van ilyen ismerősöm, vett vezműszijat, eredetit, márkakerből, elsőn volt valami légyszar, kicseréltette, a masodiknak változott egy karaktert a pn száma, 3. at meg megvettem tőle féláron mert nem merte beszereltetni.
Na ő vezetésben is ilyen, stop tábla vonalában, de csak is ott, nem előtte nem utána, számlálós lámpánál zöldre indul de csak ha már 0mpet, nem előtte, pont akkor!
Stb. Stb. Stb... Pont így képzelem el a kollégát is,( bár én is csak pár hete olvasgatom a topikot) nincs gumiszabály, csak is úgy ahogy a nagy könyvben le van írva, igy aztán jó h előfordulnak érdekes szituk. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Kolondrum #36155 üzenetére
Mutass már egy légi felvételt erről az utcáról kérlek!
Én ilyenről még nem hallottam, hogy kürttel és refivel kell közlekedni, mert nem vesznek észre.
Pláne 20-szal... Biciklivel is gyorsabban és biztonságosabban megyek.A 21k relatív, csak attól függ mennyi idő alatt. Ha kéthavonta mész 5k-t, akkor a 8-9 hónap elég kevés a rutinhoz.
Amúgy tréningen voltál már? Nekem az lesz az első dolgom, amint lesz motorom és teljes felszerelésem.
-
Ezért lesz fejkamerám. Régen sokkal több gond volt, ez még laza. És még sok nem is kerül ide. Utcánk elég fura kialakítású, mert több felé is ágazik, de nem belátható a kereszteződés. Te ha jössz csak az egyike látod, ezért este refivel jövök, hogy az is lásson aki takarásból jön. Ez eddig 2x mentett meg, mert megállt még odaérek. Sokat mondok ha 20-al szoktam jönni. Nappal ez nincs, volt h jött le a barom nyaraló és találkoztunk, mivel már íven volt én nem balra mentem tovább hanem oda ahonnan ő jött és nem ütköztünk. Olyan ez az út, hogy a hegyről lefelé dudálva szokás jönni.
ujskodas! Sok kevés?
-
válasz
Teasüti #36146 üzenetére
Engem mindig megtalálnak ezek. Én mindig sárgához érek oda és a többi és a többi. Előttem vitték el az olajszűrőt is és ha ez nem történik meg nem megyek pestre és nincs balesetem és a többi. Ez nem csak motorral van így.
A mióta titok, de km-ben kb 21000-nél tartok.A maruti csak lendületből tud itt felmenni.
[link]
PÜ!
-
polimorf
tag
válasz
Bogyó bá' #36135 üzenetére
Szerintem ez a kis marhaság is sokat fog segíteni abban, hogy nem kell szorítanom a gázkart csak a csuklómmal tartom. De amint kipóbálom azonnal írok róla véleményt, hogy megérte e a 2.390ft-ot vagy sem.
Esetleg a neten nem tunak segíteni a márkatársak a tempomatod megjavításához fotókkal vagy más egyébbel?
-
Integra
titán
-
Buster17
addikt
Ti hogy tartjátok a kapcsolatot az utasotokkal ha hosszú távra mentek? Van valami fülhallgatós cucc amivel tudtok egymás közt beszélni?
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
polimorf #36131 üzenetére
Nekem van (volt) gyárilag ilyen "tempomat" a motoron (a gázmarkolat tövében alul egy ricnis kis műanyag kerékkel szorítható valami), de az állat előző gazdája szétszedhette, és elhagyott belőle valami alkatrészeket.
Sajnos elképzelni sem tudom, hogy mik hiányoznak onnan... Nincs a kis kerék mögött semmi, csak egy nagyon alakos luk, amin keresztül látom a "gázcső" egy darabkáját. Sajnos a japán nyelvű manualban sincs róla ábra. Hosszú úton nagyon jól jönne, mert elég erős a gázbowden rugója, fárasztó tud lenni.
-
polimorf
tag
válasz
vendingo #36132 üzenetére
Esőkesztyűnek én az autófényezésnél amit használok gumikesztyűt szoktam használni a legnagyobb méret akár a motoros kesztyűre is húzható, az tuti nem ázik át.
Mindíg tartok a mociban pár darabot és azt húzom fel ha szükséges bár még nem sokszor kellett mert a motorom szélvédelme miatt az eső sem nagyon éri a kezemet. -
-
polimorf
tag
Mai vásárlásaim: [link]
A pólónak nagyon örülök, mert már 1 éve hajtok ilyen felíratú pólót. A "tempomatnak" is nagy hasznát fogom venni főleg hosszabb utaknál. Már alig várom, hogy kipróbálhassam. -
Egy mélyen fekvő utcából lendületből kijött a maruti elém. Ott mindig vannak rendőrök most nem voltak. Elnézést kért a tag. Már nem számolom. És ne legyek ideges.
-
vendingo
veterán
Szerbia-Montenegro-Albánia-Macedónia
0.nap: Sopron-Ruma(SRB) 600 km
1.nap: Ruma-Valjevo-Jabuka(MNE)-Mojkovac-Podgorica-Sutomore-Budva 560 km
2.nap: Budva-Kotori-öböl-Lovcen NP-Cetinje-Podgorica-Ostrog-Budva 390 km
3.nap: Budva-Sutomore-Virpazar-Shkoderi tó-Sukobin-Shkoder(AL)-Puké-Kukes-Bicaj-Debar(MKD)-Ohrid 440 km
4.nap: Ohrid-Elbassan(AL)-Lushnje-Fier-Vlore-Sarande 380 km
5.nap: Sarande-Tepelene-Permet-Ersekö-Korce-Pogradec 330 km
6.nap: Pogradec-Elbassan-Tirana-Skhoder-Budva(MNE) 370 km
7.nap: Budva-Cevo-Niksic-Pluzine-Trsa-Zabljak 280 km
8.nap: Zabljak-Nojkovac-Brodarevo(SRB)-Valjevo-Sabac-Novi Sad-Szeged-Sopron 950 kmMost tudatosult bennem, hogy a hazaút megint egy 1000-es lesz... nem érdekel, csak most ne essen, ne legyek beteg, ne egyedül keljen hazajönnöm.
-
.mf
veterán
válasz
vendingo #36108 üzenetére
Csak kíváncsiságból, merre mentek?
Én idénre arra a környékre Montenegrót terveztem be, valahol Budva környékén letáborozva.Hülye időjósok, miután a héten párszor csúnyán eláztam, ma a riogatásaikra hallgatva későn keltem és nem mentem sehova. Erre eddig napsütés és kellemes idő volt
-
csongi
veterán
En a tel kozepen vettem 280 ert azt a motort amit nyaron 420 ert adtam el. Igaz koltottem szereltem meg minden, de telen inkabb lehet alkudni
most hogy penztelenseg van meg egyre inkabb alku kepesebbek a vasak. Sok nem azert van a piacon sokaig mert szar hanem mert "draga" nem arra gondolok hogy nrm eri meg az arat hanem egyre kevesebben mtudnak 5-6-7 kilot kitolni a motorra, plusz a tobbi kiadas. Ez van . Lehet mindegyik idoszakban jo vetelt talani, a nyar elonye ki tudod probalni. Telen csak tapogatni lehet .
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Kolondrum #36118 üzenetére
Én is erre apellálok.
Amikor meg senkinek nincs kedve motort venni, de kell a pénz, akkor alá kéne mennie.Amúgy miből áll felkészíteni a szezonra? Leporolja és felfújja a gumikat, esetleg feltölti az akkut?
Amennyire tudom már jó esetben úgy téliesítik, hogy tele a tank és minden csöpög a kenőanyagtól.
Vagyis tavasszal csak ki kellene tolni és menni vele. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #36097 üzenetére
Egyébként szezonális terméket (motort, biciklit, stb) úgy tudom szezon végén és azon kívül jó venni, akkor alacsonyak az árak. Szezon elején meg a legdrágább minden.
Vagy ez csak a kiegészítőkre lenne igaz?
Ha vki el akarja adni, akkor kénytelen áron alul adni, ha nincs kereslet.
Manapság meg nem ritka, hogy vki nem csak árulni akar, hanem el is adni. -
Integra
titán
válasz
Something_ #36111 üzenetére
a jó motor télen is ugyanolyan jó, mint nyáron, nincsen különbség, így árban sem lesz
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Something_ #36111 üzenetére
Én is azt mondom árbeli különbség nincs. Amire vigyáztak az télen is ugyanannyi mint nyáron, a szar az meg nyáron is olcsó meg szar, meg télen is.
-
Archer
őstag
válasz
Something_ #36111 üzenetére
Akkor vegyél, amikor találsz egy jót. Ami nem szétgyilkolt mocsok, azt télen sem fogják bagóért odaadni. Csak emiatt kár a télre várogatni.
Amiben viszont lehet valami, hogy motoros felszerelést, motort tavasszal könnyebb eladni. Volt egy-két cuccom, amit télen hónapokig árultam, a kutyát nem érdekelte, tavasszal meg amint kijött a jó idő, 1 héten belül többen is megvették volna. -
válasz
Something_ #36111 üzenetére
Én azt tapasztaltam, hogy kn semmivel sem voltak olcsóbbak és kevesebb volt a választék. Most itt kimondottan a Honda CB600F felhozatalt értem, azt tartottam szemmel. Most színesebb a választék mint télen volt.
-
Something_
őstag
válasz
Integra #36109 üzenetére
Erről a téli eladásról/vásárlásról lenne egy kérdésem, mert ti gondolom tapasztaltak vagytok e témában.
Télen olcsóbbak szoktak lenni a motorok ? Vagy erre sincs törvény, mindig a legjobb vételt kell keresni, nincs hónaphoz kötve? CBR600F F4i-t szeretnék vásárolni 700-800e környékén, ebből lehet értelmes példányt kapni? -
zsolt19900
őstag
jó, nekem nyolc
csak gondoltam segítek az érzelemmentes inkább racionális oldalról is
mivel vevő nem sok szaladgál Mo-n, és tényleg nagy kincs
aztán meg két hét múlva nem ám azt hallgatjuk, hogy "nézzétek de szép, de megvenném de ugye nem adtam el akkor"
-
vendingo
veterán
válasz
zsolt19900 #36106 üzenetére
De én szeretnék menni a túrára, mert jó lesz.
A tavalyi túratársakkal mennék, jó lesz a társaság, jó lesz az út, szép helyeken fogunk járni.Albániában olyan helyre is megyünk, ami elvileg benne van a világ top 10 motoros útjában.
-
Something_
őstag
válasz
zsolt19900 #36106 üzenetére
Reális/alacsony áron dobta be a makulátlan gépét, ezért van vevő és ezért nem szeretné szerintem eladni.
Ha a piaci ár felett 30-50%-al lenne az az ár, amit kifizetnének érte, akkor kéne megválni tőle.
Így reális áron, szerintem semmi értelme. -
zsolt19900
őstag
-
vendingo
veterán
válasz
csongi #36104 üzenetére
A terepezés semennyire nem vonz, de járok olyan helyeken, ahol elfogy az út és akkor bizony az AT jó lenne.
Tavaly is Bulgáriában felkapták az utat egy 10km-es szakaszon. Hayabusaval, gsxr-el hátul kullogtunk, tenerevel meg 100-al zúgott el mellettünk a túratárs.
DL650 is megfelelne, vagy valamelyik régebbi GS modell, de ezek mind drágábbak.Szerintem nem rizikózok az eladással, mert a túrára mindenképpen menni szeretnék, már a szállás előlegét is befizettem.
A leghosszabb szakasz 850km lesz a túrán, azt kell átvészelnem majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Path of Exile 2
- Titan Quest II
- Ford topik
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- PlayStation 4
- További aktív témák...
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest