Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
Bázis motor negatív kritika:
Érdemes lenne a másik oldalt is meghallgatni, mert az a munkadíj nem tűnik túl soknak, talán ők ajánlott kisker. árat mondanak a tulajnak, de kedvezménnyel jóval ezen ár alatt veszik meg, ezzel kipótolva a munkadíjat. (legalábbis sok helyen hallani effélét, kocsi alkatrésznél is)
Ettől még persze lehet hogy trehányul szerelték meg.
-
Polemius
senior tag
600-as Bandithoz melyik gumi lenne jobb választás?
CONTINENTAL CONTI ROADATTACK
vagy
MICHELIN PILOT ROAD
netán
DUNLOP ROADSMART?A MICHELIN PILOT ROAD 2 mennyivel tud többet az elődnél?
Esetleg más, hasonló árban ami jobban megfelelne ehhez a motorhoz, túrához, városban közlekedéshez?
-
Ferdzsoo
addikt
Délután megjöttünk szlovéniából. 1800km lett az 5 napnak a vége, ez igaz nem sok, de voltak bakker olyan szakaszok hogy 40km-ert másfél óra alatt sikerült abszorválni.
10m-ert nem mentünk aznap egyenesen.
Voltunk 3 országban, 4 hágón, és a Nockalmstrassen. Erről videó is készült, de ezt csak később kapom majd meg....
Szlovénia eszémeltlen jó hely, kedvesek az emberek, és nagyon odateszik magukat minőségben, árban pedig sokkal barátibb ausztriánál.
Ilyen utakon kanyarogtunk
Júlia alpok a háttérben
Itt még hó is volt.
Megbeszélés -
Archer
őstag
Szegény Bitti jól megszívta ezzel az Ice Valley BMW bagázzsal [link]
-
canniball
nagyúr
válasz
Kolondrum #37886 üzenetére
"Az N-nek is az az egy kis kipuf ahogy lent kijön."
Az ezredesen dupla kipuff van.Meg a 650-es Cagiva Raptoron is. Meg a Ducati Monsteren is.
"GSR600 szééép."
Nekem meg az nem tetszik, nálam a kipufogónak nem az ülés alatt a helye és a színezés sem begyere.
De hát kinek kinek igényei szerint.Xaels!
Én meg élvezem. -
válasz
canniball #37885 üzenetére
Ez nem kérdés. Kinek mi. Pedig az SV amúgy jó lenne. Csak a fenti ok miatt nem. Főleg az S-ek. Az N-nek is az az egy kis kipuf ahogy lent kijön. Nem nyert. Az S feje az N-nek meg a kipuf része szembetűnően nem jó. Pl egy MT-01 sem épp szép, de azzá teszi az a rohadt nagy blokk. A CB600F 2003 körüli kiadása meg a hátsó keréknél csúnya. Tudom nekem semmi sem jó. Az 1200-es bandit félúton van, kicsit nagypapás feeling, de ha adnák vinném. GSR600 szééép.
A GS sem szép mindenhonnan. Attól függ honnan van nézve, de látom benne a szépet különben nem lett volna megvéve.Még 47 perc és lemegy a nap!
-
canniball
nagyúr
"...a mostani sokkal emberibb megoldás."
Automata szivató rocks!"Jah sajnos olyan 900-nál indulnak árban..."
Csak a hahut néztem: 10db van fent, egyik pont 1M, csak kettő van alatta, a többi felette. Nem egy olcsó típus; szerencsére én az SV-vel könnyebb helyzetben voltam. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37880 üzenetére
Haver vérét én is mindig szívom a régi Hornetjével, annyira egy semmilyen motor szvsz. Ja MT-01 és MT-09 álom motor lenne, de a Bulldog marad egyelőre úgy is viszem a gépet ki valamelyik reggel és meglesem megint ha még meg van és ha megy akkor becserélem az eliminatort.
-
Lomha 8V
addikt
Én csak ma délután nyomtam egy laza 130 km-es kerülőt Dél-Baranyában. Meglepően jó utak vannak az ormánságban.
-
Mt-01 és sorozattársai tetszenek. Pfúúú ha egy 03-asom lenne. Vagy csak egy 01-es. úúúú. Ahogy telik az idő úgy távolodok el a CB600F-től valamiért. 2006 felé már pofásan néz ki és a sor4 sem zavarna, de ezeke a korai darabok még rondák. Fő gond az, hogy ami jó lenne az nem nekem készült pénztárcában.
Triumph Speed Triple 1050 az is jó lenne.
Csak legalább 2x annyi mint ami nekem szóba jöhet.
Ma is elmászok este kicsit ökörködni, de nem pestre.
-
Dexar007
veterán
Megvolt Dunavarsany oda-vissza rekord fogyasztassal.: Visszafele megalltam tankolni 3500 Ft-nal kattant egyet,de meg bele tudtam nyomni 500-at,azaz kereken 4k-t fizettem a kutnal,ami 9.75 liter benzin volt. Hazafele stabil 110,nem rangatva,lampanal tempos gyorsitasokkal--ilyenbol volt 110km.Plusz 90 km Matra TT fel-ala-oda-vissza Kekesteto,Haza-fured fel-le,es 195 km-nel villant fel a lampa,de meg tartalekban van meg vagy 50-60km.Azaz ha jol szamolom akkor olyan 4.2-es fogyasztast sikerult elernem.( Ha 30km-t megyek tartalekon,akkor fer bele 4 ezer foritnyi benzin)
Nem lett volna Matra TT szerintem siman bementem volna 4 ala.
Februarban voltam Debrecenben -autopalyan,eloszor es utoljara- vegig 150-nel (~160km,es ketszer kellett megallnom benzinert)
-
Xaels
félisten
válasz
canniball #37877 üzenetére
A Virago-nál megszoktam idővel, de tény a mostani sokkal emberibb megoldás. Jah sajnos olyan 900-nál indulnak árban, de ez még mindig a fele az MT-01-nek a használt piacon. Ez még elérhető lehet számomra, de ez a vége kb. Millió felett egyelőre minden csak álom kategória.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Konkrétan erről a típusról van szó, annak is egy 10 éves, de 20 ezer km-nél kevesebbet futott példányáról. Télen vette az ismerős házaspár, 2000 km körül tettek bele ők, eddig baj nélkül.
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Archer #37850 üzenetére
Bocs az OFF-ért a többiektől, most kaptam a képet a Keeway hátsó telójáról. Beledöccentek hatvannal egy kátyúba, és szétugrott a bal hátsó teló, kiugrott a rugó is, és elgörbült a párja. Kézzel összerakva, összedrótozva bírtak hazáig evickélni. Szombaton Fóton valahol vettek egy pár bontottat, összesen 10k-ért, azóta már be is van szerelve, működik rendesen. Nem tudni miért szakadt el a rúd, előtte volt rugózás, nincs a teleszkóp berohadva...
-
Xaels
félisten
válasz
canniball #37870 üzenetére
Persze más, de CB500-ason meg egy 600-as Horneten is ültem már amin még nem kellett annyira előre dőlnöm és a lábam is stabilabban le tudtam tenni. Ha az SVN-en esetleg kormány kiemeléssel elérhető legalább az a szint akkor már számomra is élhető lehet. Amúgy még a BT1100-al szemezgetek jó ideje.
-
canniball
nagyúr
Bár SVS-en még nem ültem, de a chopper után szerintem az SVN is sportos lenne, nekem is az volt a CiGi után.
Itt tudod ellenőrizni a különböző gépek üléspozícióját (a pilóta méreteit is be lehet állítani); de ha gondolod össze is futhatunk valamikor. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37858 üzenetére
Én mire visszaértem volt 23óra, még megálltam az út szélén ránéztem az órára van-e idő kitekerni anyáékhoz Dömsöd-re, de már késő volt, várnak haza is. A Rákóczi hídnál belecsöppentem egy amolyan autós csajozásba. Mellettem a csaj a sárga kis swiftben bömböltet valami pop nótát és teli torokból énekel mellé. Megérkezett mellém a kan is a Golffal. Ezek aztán nyikorgó kerékkel lőttek ki a lámpánál, végig 100-110-el a Csepeli átjáróig ahol a csaj lefordult. Már csak kíváncsiságból is követtem az eseményeket. Otthon meg betegre toltam a hideg gyümi levessel magam
Vélemény, nem olyan vészesen hangos az a gép. Errefelé meg nyugodtan lehet neki húzni, mert a népek a nagy zajra vannak berendezkedve. Itt a HÉV, nagy a forgalom és a teherforgalom is. Megy az ember egy felmelegítő kört, megnézi magának a Yardokat ha vannak és utána lehet menni egy ereszd el a hajamat. Én is húznám neki jobban, de az Eliminator kicsi tömör gép, nem egy gyorsulás bajnok és 120-nál elkezd elfogyni szépen lassan a vehemenciája
Legalább te csináltad a hangot helyettem is.
Majd legközelebb kinézünk valamit előre, ne ennyire spontán legyen a dolog.
Na igen V2-es naked masinák nem olyan "szépek" 1-2 kivétellel, azok meg borsosabb árban vannak. Esetleg még Sor3-asokból lehet nézelődni, azok is nyomatékosak.
-
válasz
-Mosquito- #37866 üzenetére
Sok ilyen gép szaladgál.
Nem az ami kilóg a sorból úgymond. Azért majd figyelek.
bogyo! Nem a lopakodás volt a cél.
-
válasz
-Mosquito- #37863 üzenetére
Baszki nem hiszem el, hogy te mindig látsz vagy hallasz én meg azt sem tudom ki vagy. A motort sem ismerném meg.
-
canniball
nagyúr
Ha vágod a franciát vagy az angolt az oldalukon elég sok betű van.
-
Még éjjel letoltam egy sört is, jót aludtam tőle.
Hát a tegnapi napot meg fogom ismételni főleg ha nagyobb paripa is lesz a jövőben. Xaels kollégával "randalíroztunk" részben. Nekem az aznapi km-em közel 200 volt.
Voltam itt is ott is. 7000 alatt keveset volt a fordulat, úgy azért haladós a téma, 140ig nagyon fürge, főleg ha 6.-ba az ember 7000 körül vált.
Itt még szerveződtünk
Egy ismerős pont tájékozódni
Waiting for Xaels (balra bidám tanya volt...)
Pihi
Pihi2Dexar007, Na a kút mellett tényleg kurva állt. Igaz ha nem ott áll nem is mondom meg, hogy az. Túl fiatal és túl ártatlan feje volt.
Üdvözlöm azt aki itt kb 150-el a piros előtt pár méterre gondolta, hogy megáll és pattogó hátsó kerékkel ment át rajta. Láttam, hogy fogta utána a fejét.
Xaels! Vélemény? Nem szokásom ennyire sem menni. Az a csikorgóra fékezés leizzasztott. Ha nem nyár van átmegyek az akkor már piroson.
Amikor elváltunk én még hazafelé kitértem ide oda ökörködni meg itt felénk is "zenéltem" a full kihalt úton.
Most megint jó ideig nem tudok majd kikapcsolódni. Vissza ebbe a szarba ami van. pfffMosquito34! Te mindenütt ott vagy??
Szerveztem a dolgot.
-
Hahahazaértem! Hu! Ébren ember nem maradt!
-
Dexar007
veterán
Nalatok is ilyen kva sok bogar van? Alig megyek 100-120km-t,mar alig latok ki a sisakon.
-
Polemius
senior tag
Continental Road Attack (a sima, nem 2 meg 3) jó választás 600-as Banditra szerintetek?
Kulturált közlekedésre, túrázásra kellene. -
Xaels
félisten
válasz
Bogyó bá' #37845 üzenetére
Nem tudom mennyi féle gépet próbálgattál már. Ahány ember annyi féle elvárás van a gépekkel szemben. Van aki szereti a S4 sima járását és, hogy pörgetni kell. Van aki a V2-es pöfögését szereti és van olyan aki olyan gépet szeretne amit nem kell pörgetni, hogy menjen. SymbianOS is szerintem inkább ez utóbbihoz tartozik és ez meg tudom érteni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Archer #37843 üzenetére
Az. Nyakig pakolva, 2 személlyel beledöccentek valami kátyúba, aztán szétment az egész rugóstag...
Azon viszont teljesen meglepődtem, hogy az öreg kis MZ (150-es gyári hengerrel sem több, mint 12 LE) végsebességre "megeszi" nem csak a csótányomat (ezt tudtam), hanem a Varadero-t is. Ráadásul az MZ-s srác vagy 100 kg, a Varadero-s meg picike. (Új ülést kellett csináltatnia, hogy egyáltalán leérjen a lába).
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #37841 üzenetére
Ja, még egy apró szívás, ami indulás előtt színesítette szürke hétköznapjaimat: a 10-11 éves, de 5 évvel ezelőtt hibátlan állapotban eltett gumimatraco(ka)t és a hozzá tartozó pumpát - valami isteni sugallatra - péntek délelőtt kipróbáltam (tavaly még polifoammal voltam túrázni, de azt nem bírta a fájós derekam, egy szemhunyásnyit sem aludtam akkor). Nem jó a pumpa. Némi ügyködéssel szelepet vágtam bele gumiból, így már OK lett. Kíváncsiságból kipróbáltam (az egyik) matracot: nem lyukas, hanem teljes anyagában elöregedett, perforálódott, úgy kb. 100 helyen eresztett (gumírozott vászon, az a régi klasszikus fajta). Másik matrac dettó. Nem kicsit voltam ideges, irány a helyi Aldi, valami önfelfújós csodát vettem hatezeré'. Az meg nem akart beleférni a teli tömött hengerzsákba. Valahogy csak beleerőszakoltam. Este a kempingben (vélhetően a matrac évek óta rohadhatott összecsavart állapotban) nem akart "felfújódni", kellett neki másfél óra, mire megjavult. Most már tökéletes, bejáródott, 2 perc alatt felfújja (szívja) magát.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, möggyüttem a mecseki túráról!
2 és fél nap, 3 motor, barátságok, rengeteg hasznos tapasztalat.
A kép címe: "Két ütem? Négy ütem? Isten se tudja..."Az MZ-s sráccal (35 éves TS 125, de 150-re fúrt hengerrel, más tuning nincs) voltunk 2 éjszakát a magyarhertelendi Forrás Campingben, a harmadik srác a 125-ös Honda Varadero-val csak szombaton volt velünk, de neki volt a legnehezebb dolga: hajnali négytől kb. éjfélig motorozott, 590 km össztávot megtéve. Ő lesz az erdélyi útitársam, kettesben fogunk menni, ha minden igaz. Közös pont: mindannyiunknak "csak" A1 jogsija van. A negyedik-ötödik társ (egy idősebb házaspár egy Keeway 250-es chopperrel) nem jutott el a kempingig, otthontól (Tata) 11km-re széttört az egyik hátsó teleszkópjuk, a túlterheléstől a párja meg meggörbült. 20-szal haza bírtak legalább evickélni valahogyan...
A tegnapi igen hajtósra, döntögetősre vett nap eredményei:
Gyorsulás, kb. 75-ig, hegyre fölfelé:
1., Csótány 2., Varadero 3., MZ TS
Végsebesség azonos terepen, "egymás mögött" haladva, GPS szerint:
1., MZ TS (108km/h) 2., Varadero (102km/h) ... .....Csótány (94km/h)
Fogyasztás a tegnapi teljes együtt gurulásunkkor:
1., Csótány (2,9 liter/100km) 2., Varadero (3,5 liter/100km) 3., MZ TS (4,3 liter/100km)A csótány teljes harci díszben, sátorral-hálózsákkal-matraccal-gázpalackkal-kotyogó kávéfőzővel-3 literes (teli) vizeskannával, két napi konzervkajával, egy heti ruházattal, meg még amit el lehet képzelni: közel 35 kg
(A túracucc kitesztelve, nagyon minimális változtatásokat kell csak eszközölni Erdélyre):
-
Dexar007
veterán
-
válasz
Dexar007 #37830 üzenetére
már szokásom forgatni egy ideje. Jobb valóban.
Nem 260al akarok menni, de legyen erő pl előzni. Gyakran azért nem,mert kevés a hely, ha ez megszűnne már jó. Ha 170et kényelmesen megy ez mellé a tulajdonság mellé szavam nincs.Teasüti! Ha pest felé jársz jelezd. Megállok körbe lehet járni, tudok beszélni.
-
K3NZO
senior tag
válasz
Kolondrum #37829 üzenetére
TayRol:
K6-os lég olajos 650ccm Bandit 77 lóval. Szeretem nagyon, de néha tényleg kicsinek érzem, de ez főleg két személynél érezhető. 3000-es fordulattól szépen húz bár eléggé forgatni kell ahhoz, hogy jó tempót lehessen vele motorozni, de ugye ez szemelyiség függő. Pl nekem csak a sor négyesek tetszenek. Kipróbáltam barátom TDM-jét és személy szerint nekem nem tetszett a V2 sor négy után. De ez teljesen SZUBJEKTÍV ugye. De amit legjobban szeretek ebben a motorban, hogy egyszerű és olcsón fenn lehet tartani.Dexar007:
Túrázni,dobozokkal, két személlyel szerintem kell legalább 800-900 ccm az élvezetes motorozáshoz. -
Dexar007
veterán
válasz
Kolondrum #37827 üzenetére
Az enyem pedig 48 lovas csak,es csutka gazon meg sosem gyursitottam vele. Igy is lehetetlen a legalis sebessegtartomanyban maradni vele,nem hogy egy erosebb motorral.
Te is nem tudom minek aggodsz,amikor ott a GS-ed,aminek az ereje jo ha negyedet kihasznalod,mivel nem mered huzni neki a hangos kipuf miatt. -
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37827 üzenetére
Neked inkább egy SV lenne megfelelő vagy másik V blokkos utcai motor. Azokat nem kell annyira hajtani, hogy menjenek.
Én is elgondolkoztam rajta, hogy egy "csupasz" SV-t ki kéne próbálja mert múltkor ugyan az "S"-es nem jött be kényelemre, de menetdinamikailag azért nem volt rossz.
-
valóban annak tűnik. Néztem is már korábban de 78lovas csak. Az is olyan h menni kéne vele és ha jó bekerül a listára a gs után mint lehetőség. Tudom NEM minden a ló.
-
citkar
addikt
A Hungárián/Könyvesen figyelni kell erre sajnos, álló autóból bármelyik ajtót nyithatják (persze a leggyakoribb az anyósülésé), nem is csak a külső sávban, de néha a középső és a belső sávban is eszükbe jut kiszállni, anélkül, hogy hátranéznének. Most meg ez a sok túrás és az a körüli sárga terelő/választóvonalat hol követik az emberek, hol nem, figyelni kell.
#37817) SymbianOS:
Ha autóról szállsz át motorra Budapesten, fellélegzel, hogy haladsz, meg tudsz állni/parkolni és még parkolódíjat sem kell fizetned
A négy kerék borzasztó nagy hátrány ebből a szempontból. -
K3NZO
senior tag
válasz
Kolondrum #37815 üzenetére
Nem ment Ő olyan gyorsan szerintem. Na meg a kresz-ben is nagy betűkkel van leírva, hogy ajtó nyitás előtt mindig meg kell bizonyosodni arról, hogy ki lehet e szállni. Mellesleg autópályán TILOS kiszállni.
Amúgy nekem is ez a szitu a rémálmom. Sajnos sokat kell motoroznom a Hungárián
-
-
Xaels
félisten
válasz
Kolondrum #37813 üzenetére
Ott van ilyen esetekre a motorfék is.
Tegnap megbántam, hogy nem motorral mentem koncertre. Persze így megihattam 1-2 sört nyugodt szívvel, de nem esett igazán jól. Én olyan vagyok akinek nem kell koncerten innia, hogy élvezzem a zenét, de a többiek elvetették a sulykot kicsit, jobb lett volna felülni és a kellemes időben hazagurulni.
-
válasz
Dexar007 #37811 üzenetére
Pfúúú hallod hihetetlen mennyire más környék az. ***** szólt, hogy oda nem menjek be, de csak elkeveredtem oda.
Más: Mátraházát végigjártam A-tól Z-ig. Hát az sem szegénynegyed hallod. Néha csak lestem, hogy úr Isten ide építettek egy palotát? Még bolt sincs rendes a környéken.
Integra! Jaa vágom, nekem ilyen nincs, volt már gond a "huplikból" az ugráláson túl. Kerepesen redős az út vagy valahol ott már nem tudom. Ha hátsóval ráfékezek mondjuk 70-nél addig nincs gond még nem megy le a kerék a redőről, ott akkor megcsúszik és beáll a kerék, pattogva állva megy tovább, ha meg lelépek a fékről nem fékezek, ergo alapból marhára lassan kell mennem. Első fékkel meg tilos fékeznek, mivel bólint felkoppan fékezésre és minden huplin üt elég keméynet. Ilyen belendül és nem jó az út témából nem 1x volt már gond. Azt hiszed megáll ahogy elgondoltad és nem mert csak pattogok az úthibákon. Mióta rendes meleg van a gumik lényegesen jobban tapadnak. Épp tegnap kifelé gyöngyösről egy jó részen néztem meg mi van vészfékezéskor. Hát a téli meg a mostani tapadás össze sem hasonlítható kb. Előbb megállok mint ahogy a mutató nullára tud érni.
Röviden: Én csak totál sima úton haladok úgy mintha sínen húznának, ott harapja az aszfaltot fékezéskor. De mit várjak egy fapados motortól?Mosquito34! Ilyen túrára most még akkor sem indulnék el ha egy BMW 1200GS lenne alattam. Lassan fejlődik az ember és ez nekem még olyan durvának hat ránézésre is. Néha megkérdezik hogy te nem félsz pl az M0-áson 110-el menni, vagy alapból felülni a motorra. Hogy vagy képes ezeket az erőket megfogni és hogyan áll meg egy ekkora tömeg? Kölcsön adtam tegnap a leendő sogornőmnek a motort még csinált rajta pár pikáns képet (tehát ha láttok egy csajt GS-el képen az az enyém
), alig bírta megfogni pedig akkor épp jó ha 200kilós volt.
-
Dexar007
veterán
válasz
Kolondrum #37809 üzenetére
Hogyne mondana.Az a ,,duránda" széle.Ott tenyleg nem jo ötlet lerobbanni.
-
Integra
titán
válasz
Kolondrum #37808 üzenetére
ha el is dob, az nagyon ritka és azonnal betapad, jó gumik, jó keréknyomás, bolondbiztos a futómű és az elektronikus kormánycsillapítás miatt semmit sem érzek, mintha sínen húznák a motort ilyen aszfalton is. ha a tt-n ez a motor megfelel, akkor nekem is tökéletes kell legyen. volt szerencsém a szigeten járni, ráadásul a versenykor és ugyanolyan szar helyenként az aszfalt, végig mentem rajta én is.
egyszer volt a pilisben necces egy ilyen eldobás, de az még a fézerrel volt, víz átfolyásból ott maradt homok a lejtő alján, na akkor kaksi volt egy pillanatra...de az is betapadt utána, nincsen idő másra, csak előre figyelni.
illetve a bükkben, hideg volt és a k3 már nem tapadt úgy, a bevezetőn van friss aszfalt, aztán egy meredek balosban átmegy ultrafosba, és ott csúszott az elsőm pár métert, na ott azt hittem, hogy tényleg fejjel odaverem az elejét meg magam is... onnantól csigatempóban nyomtam, semmi bizalmam nem volt a gumikban és az aszfaltban, nem is volt jó az aznapi motorozás. rommá is áztam megkoronázásként hazafelé -
válasz
Dexar007 #37803 üzenetére
Elkeveredtem a víztorony felé ha mond ez neked valamit. Hát fiúk ha ott robban le a gép abból baj van... Út szélén a bidámok meghallottam egybe is gyűltek páran és odaálltak a járda legszélére. Ha nézéssel le lehetett volna engem onnan verni akkor megtörténik. Ott nagy gázzal átmenni max, de az út nem engedi.
-
-
Visszatért az "élmény". Megvan miért nem volt eddig. Az élet amit folytatnom kell mostanában, DE ma szartam mindenre és csak a motor. Végre arra keltem, hogy igen ma megyünk és nem tételeket mondtam fel félálomban. Ott megrohadhat az egész mindenség ahol van ma csak a motor. +
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Már sötét volt, valahol Kerepes magasságában jártam és a az út szélén jó néhány csaj támogatta egymást és nagyon szerették volna ha megállok, mindezt bikiniben. Volt valami ház fentebb az úttól. Komcsi ha nincs bnőm megállok.... Pffff. A mögöttem lévő motoros sem állt meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest