Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
Na,nalam is megvolt az elso es talan utolso vezetestechnikai trening a motorosfamily jovoltabol,megpedig ezen a palyan.: [link]
7:30-kor kezdtek a regisztralast,nekem mivel Gyöngyösröl kellett beernem,ezert hajnali 6-kor mar a motoron ultem,es meg igy is csak 9-re voltam ott.Ami,nem is baj,mivel fel oras volt a regisztracio,utana pedig meg fel ora "sztar" fsszopas kovetkeztett Akossal vagy kivel. Igy gyakorlatilag pont idoben erkeztem meg,mivel a regisztracional nem kellett sorba allnom,es 15 perc varakozas utan indult is az elso modul,ami slalom volt egyenletes tempoban,majd par meterrel arrebb veszfek eloszor 30-rol,majd vegul 50-rol.
Masodik modulban "nyujtott slalom" vagy minek hivtak,plusz akadalyelkerules 40-50-rol,a legvegen ugy,hogy az oktato mutatta merre kell kikerulni az utolso pillanatban.
Vegul a szokasos szuk nyolcas,slalom,fek csak kicsit gyorsitott tempoban. Ja, a legvegen meg volt egy kis palyazashoz hasonlo valami,kicsit temposabban az idealis iven kellett bevennunk 4-5 kanyart.
Mikor vegeztunk,ekkor jott talan a leghasznosabb resze az egesznek.: elsosegely mini tanfolyam. En utoljara 13.5 evesen vizsgaztam M kat.-ra,azota egyszer sem kertek,mivel ebbol erdekes modon eleg egyszer levizsgazni,nem olyan lehuzas mint pl kresz.
Az egeszet pedig egy dogunalmas bme tanar zarta,statisztika elemzessel. Szo szerint,nem volt semmi masrol szo 45 percen keresztul,mint hogy x motoros ilyen serulest szerzett,y robogos pedig amolyat.Kozben 10-15 percekre volt egy ket ,,streetfighter" show,es persze egy feloras ebedszunet. (1500-ert vettem egy kiscica adagnyi porkoltet nokedlivel )
Mivel egyebkent teljesen ingyenes volt a rendezveny,igy nem mondom azt,hogy nem erte meg,de meg egyszer nem mennek,
mert mar igy is agyondicsertek.Erdekes volt egyebkent latni,hogy a legerosebb gepeken ulok,tudtak a legkevesbe motorozni.Volt egy cbf-es es gsxr-es srac a mi csoportunkban,akik 3. nekifutasra sem tudtak megcsinalni a szuk nyolcast,mert kozben 6x tettek le a labukat.Akadalykikerulesnel pedig a cbf-es ilyen harlem shake fele rangatozast csinalt a kormany eltolasa helyett,es termeszetesen ment egyenesen tovabb-- mindezt hatalmas 30-as temponal.
Persze mondhatjuk,hogy az endurosok/"supermotosok" voltak a legkonnyebb helyzetben ezeknek a feladatoknal,ami feligmeddig igaz is.De amikor a chopperres elobb csinalja meg a feladatot,mint a cbf-es akkor ott mar gond van.
Egyebkent egy kisebb eldolesen kivul,szerencsere nem volt mas gubanc.Ezt is egy GS-es srac hozta ossze allo helyzetben,de fel volt bukocsovezve..Give me your cum,bull!
-
Outlander
addikt
válasz polimorf #37097 üzenetére
Nézd.. manapság ha nincs egy E betű belesütve a lámpádba.... mehetsz szigorított műszakira.
Nem vontathatsz csak úgy akármit vagy bármit, bizonyos országokban.
Én ezért kaptam egy 700 eurós büntit 2 éve....
Magyar autóval, angol épített, 2 rámpás (2 moci) utánfutó... az utánfutónak semmi papírja mert uk-ban nem kell, a rendszáma meg mindig a vontató autó rendszámának a másolata...
Németben már nem fogadták el, (mondjuk az a magyar autó miatt volt, ha uk lett volna a rendszám nincs baj.) itthon is örültem h megúsztam mindenféle igazoltatást...
Tehát uk, benelux, meg usa.... itt gyakorlatilag bármilyen járművet építhetsz, ha van rajta fék meg jelző berendezés... résztvehet a forgalomban.
Hogy on maradjak... lásd Orange county choppers... nálunk ilyet?
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
polimorf
tag
válasz Outlander #37096 üzenetére
Utánfutónak értem, hogy kellenek papírok mert kereke van, de ennek nincs kereke. Akkor a kerékpár szállításához kapható vonóhorogra szerelhető alkalmatosságnak is kellene forgalomba helyezési engedély nem? Az is ehhez hasonló elven működik.
Persze nem akarok okoskodni és ez csak a magán véleményem, de értelmetlennek tartom az efféle túlzott engedélyezgetést.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Outlander
addikt
válasz polimorf #37095 üzenetére
De itthon házilag készítettet csak akkor használhatsz ha kap műszaki.... De ezek egyike sem fog kapni hungarisztánban.
Ez nem uk vagy benelux, h lefénymásolod rendszamod és felrakod bármire.
NNálunk mindenre elavult és értelmetlen szabályozások vannak.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
polimorf
tag
Ez is egy okos, praktikus szerkezet. 1:10-től látható.
És szerintem házilag is elkészíthető könnyen.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #37092 üzenetére
én nem is tudom hogy mennyire jó ötlet az.
elvégre a kormány nem volt rögzítve a hátsón gurul a kormánynál fogva pedig nyeklik nyaklik.
azt már meg sem említem hogy egy átlagos sportgumi hátsó úgyis 6-7k km után kuka, ezt akkormár inkább vigyorogva teszem bele mint utánfutva...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #37080 üzenetére
Rendben megertettem, csak furcsan hamgzik elegge
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #37089 üzenetére
Ha nem használható az csak a bürokrata fejeseknek,és törvényhozóknak köszönhető. Pedig praktikus és okos dolog. Pl. ha a családdal nyaralni megy az ember vihetné a vasat is és ott a nyaralás helyszínén is lehetne motorozni.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Outlander #37086 üzenetére
A régi bukót én is elvittem egy fóliás haverhoz, és dettó ugyan ezt mondta, hogy plexit nem lehet fóliázni mert melegítve kellene rárakni a fóliát az íveltség miatt. De ha elkezdi melegíteni a fóliát a plexin akkor a plexi a hőtől deformálódni fog. Ezt így elmagyarázta és logikusnak tűnt.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #37088 üzenetére
Én inkább a telefonom "agyba dugós" fülesét fogom használni, mondjuk Paul Simon-tól a Csend hangjait hallgatom....
(#37087) polimorf: olyat te Magyarországon nem csinálhatsz és nem is használhatsz szerintem. Illetve csinálhatsz, de közúti forgalomban biztosan nem vehetsz részt vele.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Outlander #37086 üzenetére
Ezeket a plexiket a gyár utángyártja és külön nemkevés delláért vehetsz sötétített pelxit, de ezek anyagaiban sötétek, meg uvszűrős, meg anyánkínja. Nekem is ilyen van, sima fehér plexiben sohasem motorozok. El sem tudom viselni annyira kell hunyorognom...
Szerk:
Aki szeretne most jó áron hozzájutni egy Alpine motosafe füldugóhoz, nálam megteheti, ugyanis én sajnos nem tudom hosszútávon hordani, egyszerűen nyomja a fülem, ma végképp beteszteltem és nem bírom 2 óránál tovább... Sajna így jártam.
amúgy 2x volt a fülemben, szépen szappanos vízzel megmostam, és alkoholsprével lefertőtlenítettem. Amúgy jó a cucc, klasszisokkal jobb mint a sima sárga 3m füldugasz...Ára 6k.
Jövőhéten járok mindenképpen pesten, így személyesen is át tudom adni...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Outlander
addikt
válasz Something_ #37084 üzenetére
Igazából engem az érdekelne, h ténylegesen nem lehet ezeket fóliázni?!
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
whYz
őstag
válasz Something_ #37084 üzenetére
Enyemhez csak 10k es akkor mar van 2 plexim, maris megerte.
Gondolom attol is fugg, hogy milyen bukoja van. -
Outlander
addikt
Lehet h most ti is kiröhögtök... de muszáj megkérdeznem.
Elöbb bent voltam egy dekoros, fóliásos, stb cégnél.
Hogy a bukósisak plexijét szeretném lesötétíteni mondjuk egy 30%-ossal... de kiröhögtek hogy azt nem lehet.
Hát már láttam jó pár sötét plexis bukót, sőt fényvisszaverőset meg csillámpónisat is... szóval ez msot nekem hihetetlennek tűnik.Rossz helyre mentem, vagy pedig tényleg nem lehet fóliázni, ha nem lehet, akkor meg másoknak hogy hogy sötét? "Anyagában" sötét maga a plexi?
Köszi a választ.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Mizsala #37070 üzenetére
Belsőgumi legyen nálad, az a legkorrektebb megoldás. A statisztika szerint motoron a defektek 96%-a a hátsó gumin következik be, így ha nem egyforma a 2 kereked, akkor hátsóhoz vigyél belsőt. Én is vettem, Erdélybe nem mernék elindulni nélküle. Kemény 1350,- forint volt. Ja, meg egy biciklipumpa sem árt, a Lidl-ben 1690-ért volt nagyon jó alumíniumházas, 20 centi hosszú az egész. Nem öröm vele egy motorgumit felfújni, de 10 perc alatt megvan.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #37075 üzenetére
Ha tudja Laci,hogy itthon fut a gép akkor ez egy megoldás. Csúnyán hangzik ez van. A szakadás pillanatában hallható némi zaj/zörej,majd megnyekken. Hogy mikor,ki tudja. Minnél fiatalabb a gép,biztosan tudott előélet annál tovább bírja a szíj és lefutja a ~60eKm-et. Az hogy belenézzen 40-50eFt kerül kb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Igaz csak körbe járhattam, de az is élmény volt, egy injectoros GSX1400-ast. Hát az valami hatalmas motor. Tetszett, egészen addig még meg nem néztem mennyibe kerül. Aztán jött a hibátlan 600-as gixer. óóóúúú. El is húztam a belem a szerelőtől.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Én nem tudom be tudom határolni a kb javítási díjakat ha nem blokk szerelésről van szó. 4ezret tévedtem pluszba a lánccserés témában is. Meg volt már ,hogy megbeszéltünk vmit és kevesebb lett.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
canniball
nagyúr
válasz Dexar007 #37034 üzenetére
Ez már csak ilyen móka. Én pont azon gondolkozom hogy harmadik kabát kéne, mert a "nem nyári" kabátomból ha kiveszem a bélést akkor lötyög rajtam és össze-vissza rángat a szél.
Amúgy lenne rá egy kisebb összegem hogy ez sosem volt 50k.dodopek!
Ez elég sz@rul hangzik.HGabor89!
Szégyelld magad!ujskodas!
Remek móka lehetett... Még jó hogy legalább a műszaki végét kivárta.csongi!
Szerintem arról szól a történet hogy azért nem akar pénzt kiadni, hogy jó pénzért szétbontják és megállapítják hogy rendben van, nem kell cserélni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
Tommygun:
Értem is meg nem is. Ha az össz javítás kb 15-250ezer, így is úgy is, akkor miért ésszerű megvárni egy szíjszakadást amitől a költség akár több is lehet. Nem beszélve a szállításról a kínlódásról, a töménytelen szívásról amivel ez jár.
Nem is értem, hogy lehet ilyet javasolni egy szerelőnek
ettől függetlenül, nekem mindegy teljesen . Csak nekem ellentmondásos egy döntés, és szervizes vélemény.Mosquito34: Így van, szerintem is
-
Láncszett cserés lett. Szakaszosan magnyúlt, szemek rozsdásodnak kissé, van ami alig hajlik vagy alapból ki sem egyenesedik, lóg és az első fogaskerék mint a fűrészfog. Hát ez is nagyon kellett most nekem. Pedig csak benéztem a szerelőhöz. Meglátta, aszongya nekem ezzel semerre már, lazán el is szakadhat. Így mint most még soha nem lógott, mármint ott ahol épp meg van nyúlva. Kicsit eltolom akkor feszesebb.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
-Mosquito-
őstag
-
ujskodas
tag
Ma megvolt a műszaki vizsgaja a mocinak. Mivel minden gyári, így nem lehetett gond. Fények ellenőrzése: gyújtás, teszt végigfuttatja magát, helyzetjelző, tompított, fényszóró, indexek, duda, féklámpa, renszámtáblavilágítás. ok.
fotók, stb. km óra állás: Mivel másképp nem látszik: gyújtás, (tesztet lefuttatja) világítások fel automatikusan, fényképezés, ok.
papírok kész, beöltözés, gyújtás, teszt lefuttat, világítások fel, stb. indítóz-NÉK - SEMMI! aztán, a kijelzőről még az időóra is eltűnt. Próbáltuk tölteni, semmi. bikával indult, mihelyt levettük megállt. Telefon márkakerbe, milyen akku kell bele. ok. Telefon apámnak, jöjjön értem, hozzon pénzt is!. Be Miskolcra, akku megvesz, vissza a vizsgaállomásra, (mindezt csizmában, bőrnadrágban, aláöltözővel, klíma nélküli autóban) akku beszerel (napon, ugyanebben a szerkóban). Gyújtás, indítózás, minden ok. Röviden ennyi. Most van egy vadi új akkum. Semmi előjele nem volt, kb. 2 hete mentem vele, azóta nem, és ma reggel is elsőre indult, minden gond nélkül.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
yodamastah
őstag
válasz Zomb€€ #37060 üzenetére
Hát akkor egy példa: Sisak HJC 60e körül, ruha Mugen Race 100-120e körül, Csizma Sidi ST vagy Vortice 80-100e, kesztyű 20k körül van sok használható. Gerincvédő 20k körül ugyancsak.
Láthatóan olcsó ruhát ajánlottam drága csizmával, közepes sisakkal. Esetleg a sisakből lehetne jobb, pl Shoei. Nekem valahogy az alakult ki, csizmán sisakon nem annyira szeretek spórolni. De az olcsóbb bőrrühák egyáltalán nem olyan rosszak. Az olcsó sisakok és csizmák viszont nekem nem ütötték meg soha a minimum szintet.
Bőrruhát esetleg akciós / használt is meg lepet próbálni. Pl. vettem már 70k-ért alig használt 2 részes SPIDI ruhát ami újonnan 230e. Vadészni kell, vannak néha jó használt vételek.
-
Mizsala
tag
Jut eszembe, nekem is lenne egy kérdésem. (vagy lehet hogy már fel is tettem???)
Nekem küllős a felnim, belső gumis megoldású. Van valakinek tuti tippje út széli defekt javításra? Nyilván nem olyan, mint egy bringa gumi, hogy kifordítom a belsőt és tiptoppal megfoltozom, majd vissza és megyek tovább
Létezik olyan defekt spray ami kifejezetten belső gumihoz való? Sajnos én nem igazán találtam még ilyet.
Bármi ötletet, gondolatot szívesen fogadok.Mosquito34: A varádon küllős a felni? Kellett már defektet gyorskezelned?
TommyGun: Nincs mit, sose legyen rá szükség!
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #37066 üzenetére
Igazából a Pénz meg van rá, de ha most elmegy még 20-30 ezreket akkor "feleslegesen" egyelőre nem cserélném ki főleg hogy Laci szerint teljesen rendben van de jobb felkészülni mindenre, gondolkodok rajta hogy jövőre vagy utána (1-2 éven belül) veszek vagy egy paneuropant vagy egy 2009-2010es burgonyát. Meglátjuk hogy jön ki. MIaza a kukacos cucc?
Mizsala köszi, igényesnek néz ki első látásra
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #37066 üzenetére
+
Vagy telefon + IGor. Olyat,hogy nagy fényerő olcsón variáció nincs.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #37061 üzenetére
Ha Magyar akkor valós lehet a km. Viszont öregszik/repedezik a szíj. Nem mindegy,hogy helyileg (itthon/külföld) hol szakad el. Gyüjtögesd azért a lét.
Defektre. Nekem a kukacos van. Plusz még van egy spray is. [link] Bár ha szövet/oldalfal szakad/sérül vagy sikerül valami extrém dolgot összeszedni akkor tehetsz bármit a gumiba.Csongi:
Javítás cakk pakk kb 150-250eFt megvan,de ezt te is tudod. Ki mennyire ügyes.Zedok:
Garmin vagy valamelyiket használtan.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Mizsala
tag
Ránéztem a névjegy kártyájára, nem is kell scannelni, van weboldala: http://www.motorangel.hu/
-
TommyGun
őstag
válasz csongi #37062 üzenetére
A probléma az, hogy nem gyerekjáték szétszedni, munkadíjban annyi mintha ott lenne a felújítószett (szíj, görgők, fogaskerekek etc) meg a tököm tudja még mi csak nem szereled be, szal nem 5 perces meló, mindezt azért hogy megtudd milyen állapotban van a váltó szíj/meghajtás miegymás. Mivel használt motor és nem tudni az előéletét ugye ez lutri. Egy ilyen váltó felújítás nem 2ft sajnos. HA valós benne a kilométer elvileg még 25-40e van benne, ha nem szaggatod a gázkart állandóan, meg ez ugye azon is múlik ki hogy használta előtte. Külföldre egyelőre nem tervezek menni vele, itthon is rohadt sok hely van amit meg akarok nézni. Külföldi túrázásra már vennék egy rendes nagy túragépet. Mondjuk egy Paneuropant, az a kövi tervem majd pár év múlva. Mondjuk ha lenne egy null kilóméteres burgium azzal se mennék külföldre, egyelőre nem vonzz.
De nem is a lényeg, bármi más is történhet, vhogy haza kell hozni a gépet, vagy legalább egy korrekt szevízig eljuttatni.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Tudnátok esetleg ajánlani S.O.S-be olcsóbb motoros GPS-t? Aminek a fényereje is jó?
Hyosung GT650N, Asus K52 "fagyós-pista" JE-EX225D
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #37056 üzenetére
36e, Laci azt mondta akár valós is lehet mert jó állapotban van, ment vele pár kört meg már 2x is szervizelte, de hát akármi történhet.
Szíj miatt azt javasolta ha nem veszem észre, tehát nincs árulkodó nyom/hang hogy problem van a szíjjal, akkor addig menjek vele amíg lenem szakad, ha kicseréljük mondjuk jövőre ~40-42e-nél és elmenne lehet 80-at jobban megéri 1x bebukni a trélerezést.Kéne vennem trutyit a kerékbe ha defektet kapnék, van olyan amivel mondjuk haza jutok ha épp 100-150k-e vagyok otthontól? Nem feltételezem hogy lerohadok miskolcon lesz helybe gumma és szervíz akik ott azonnal megcsinálnák.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Zomb€€
őstag
válasz yodamastah #37059 üzenetére
Hm. Mondjuk legyen 300k.
De érdekelne, hogy ár/érték arányban mi most a legjobb megoldás."Egyszer fent...egyszer fent!"
-
Something_
őstag
válasz Polemius #37055 üzenetére
Szerintem jöhetne közösbe, senki nem fog megsértődni ha ingyen reklámozzák.
Nah, letudtam a felbontott Hungáriát, nem is volt gáz, még motorral nem voltam itt (meló-haza útvonalon kívül nem igazán voltam még sehol), de nem volt vészes. Figyelni kell nagyon és jobban kell mozogni, mint a nagy, csúnya autósok. Jó volt csapatni a hungárián/lágymányosi hídon.
Viszont Kreszből megbuktam, még plusz 2 hét[ Szerkesztve ]
-
Zomb€€
őstag
Sziasztok!
A közeljövőben tervezem egy motor (R6) beszerzését, de a ruhánál szeretném kezdeni.
Számomra még új a téma, tudnátok ajánlani boltokat, illetve konkrét ruhamárkákat, bukót?
Illetve bármilyen kezdő tanácsot is szívesen veszek.Köszi
"Egyszer fent...egyszer fent!"
-
citkar
addikt
válasz Mizsala #37052 üzenetére
A biztonság kedvéért én is elkérném azt a bescannelt kártyát...ne legyen rá szükség, de ha mégis, legalább olyat hívnék, akivel jó tapasztalata volt valakinek.
Másik:
Tudtok Budapesten olyan motormosót, ahol a fém dolgokat is tisztítják (kipufogó-cső-könyök, hátsó lánckerék maga a kerék és a "küllői"), nem csak simán lefújják samponnal s vízzel?
Annyira nincs türelmem ezekre -
Mizsala
tag
válasz TommyGun #37051 üzenetére
Van ilyen, "motorosmentőZsoltinak" hívják. Sajnos már volt vele tapasztalatom, iszonyat korrekt a srác, és árban sincs elszállva. Szalonok is szokták hívogatni, hogy vigye be hozzá a gépét annak aki pórul járt
A névjegykártyája megvan, ha érdekel bescannelem és elküldöm neked.
(tavaly nekünk Paksról Pestre vitt egy gépet, úgy hogy még a srácért beugrott a kórházba is Szekszárdra, úgy volt valami 25k)
Mellesleg megy külföldre is akárhova érted, egyedi megegyezéses díjszabás alapján.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Azt már régóta akartam kérdezgetni hogy tudtok ajánlani olyan motoros mentőt aki bárhol MOn belül bármikor hívható ha vmi gáz lenne? Neten találok csomót de hátha akad olyan akinek (sajnos) van tapasztalata.
Fontos lenne hogy motoros mentő legyen mert ha lerohad a váltó/szakad a szíj fel tudja csörlőzni a mocit, mert ezt nem tolod fel max ha 3-4 megtermett faszi van jelen."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
yodamastah
őstag
válasz mocsanisi #37048 üzenetére
Hát ha még pályán is próbálgatod magad, akkor főleg ne az esztétikum meg a gyári állapot legyen a szempont. Alapszabály, hogy versenypályára csak olyan motorral menj fel amit hajlandó vagy bármikor a kukába dobni. Bár ez extrémnek hangzik, de ha egy sima elcsúszástól is félted a vasat akkor fosni fogsz, és ez megnöveli az esélyét hogy elesel. Na meg élvezni is kevésbé fogod a motorozást.
-
Integra
titán
bevallom, nekem sosem segített, sosem volt időm ilyenre figyelni esésekkor, pedig gyerekkorom óta verekszem és nem vagyok teljesen ügyetlen benne motoros esés meg... puff, csatt, reccs, mire felfogtam, már vége is volt, kb ennyi a történet.
szegény amúgy minimális sebességnél esett, bedőlt motorral és megijedt, nem engedte magát leesni a motorról, hanem motorral együtt eldőlt, megakarta támasztani magát, oszt ennyi, az egész súllyal csuklóra terhelt szegény és csak utána dőlt el pedig a motoron ott volt az extrém méretű bukócső, annak meg se kottyan.
mocsanisi:
nem fog tetszeni amit mondok, de most kaptál az élettől egy lehetőséget arra, hogy rendesen motorozz javítsd meg a műszaki dolgokat szakszerűen, a műanyagot a hüllőnél gyönyörűen meghegesztik, ezek jó minőségű gyári műanyagok, könnyű vele dolgozni. visszakapod, fújd le egyszerű, legolcsóbb fehérre és kész. motorozz ne kávézózz. ha most megint pénzt ölsz patika motorra, akkor megint abba a csapdába fogsz esni, hogy jajj, csak el ne ess, mert megint mennyibe fog kerülni rendbehozni.. amíg nem szabadulsz ebből az ördögi körből, nem fogsz egyről a kettőre lépni. mi lesz így legközelebb a kocsisorok között a hungárián? csak még jobban fogod rángatni a motort idegességedben, vagy be se mész oda többet. ez nem megoldás.
de ha rám nem hallgatsz (ami evindens), halgass yodára, legolcsóbb, legszarabb gyorszáras idomszett, ami könnyen és gyorsan javítható és kész. összehasonlíthatatlanul jobb így motorozni[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
válasz yodamastah #37047 üzenetére
De jó lenne 3 évig ez marad az tuti, utána meglátjuk mi lesz. Ami rohadtul idegesít hogy most hétvégén lett volna a szezon első pályázása....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #37044 üzenetére
Mert nekem számít az esztétika is, nem csak használati tárgy :S Ha egyszer lesz annyi pénzem hogy egy ütős-verős-eldobós motort tartsak akkor majd hagyom. Amúgy azért mert a fejidomot tuti kell festeni, és ha már kikevernek valamilyen színt, fújnak stb., maximum 20ezerrel drágább ha az egészet telibefujatom...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz PoLizei #37040 üzenetére
De, osztottunk, szoroztunk minden lehetőséget megnéztünk, és javítva lesznek az idomok. Utána valószínűleg az egész motor kap egy hófehér fényezést, fekete(vagy fekete körvonalas) suzuki meg GSXR matricákkal. Még van 1-2 ötletem de az még arrébb van. Az idomszettel az a baj hogy ugyan annyi a szállítás mint amennyibe kerül. Viszont most darabjaira lesz szedve, minden meg lesz csinálva rajta, és akkor fogok ráülni ha patika.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Backspace
tag
Van valakinek Ducati ST4-e vagy esetleg Triumph Sprint ST-je? Van a hahu-n egy-egy nagyon szép darab mindegyikből. Utánuk olvasgattam a neten, amit találtam. Van esetleg valakinek személyes tapaszalata a fent említett motorokról? Főképp szervízelés, fenntartási költségek, megbízhatóság érdekelene.
Jelenleg A VFR800 FI felé hajlok, de erősen elgondolkoztam ezen a két alternatíván is. -
citkar
addikt
Hát a jó időre tekintettel elővettem a tavaly decemberben a Triumphnál (50%os akció keretében) vásárolt nyári dzsekim és azt hiszem jó lesz, mert még 30-cal se mentem, de már fázott a karom a széltől (rövid ujjú póló volt rajtam), délután jól jön majd a szellőzés
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #37038 üzenetére
Tehát akkor kizárt dolog hogy ennek a tudásnak hasznát vennéd, hiszen motorral elesni csak úgy lehet hogy olyan gyorsan mész hogy azt sem tudod mi történik.
Amit Integra említett, hogy tört el a keze? És ennek?
Nem csak a versenypályán lehet elesni, van városi forgalom is, és 20-40-es tempó is.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
yodamastah
őstag
Nos amikor motorral esel, általában a könyök és a térd ér le először aztán koppan a sisak (nem mindíg) majd csúszol a földön reménykedve hogy nem akadsz fent semmiben. Ha esetleg repülsz (pölö highside) azt sem tudod hol vagy a térben, mikor hogy érkezel. Az ilyen repülésnél lehet jól jöhet ha megtanultál védeni a csuklód, de 2 méter magasról a földre érkezve ismeretlen pózban (azt sem tudod merre van az ég meg a föld) nem tudom mennyit segít.
Amikor megmondjuk beleszállsz egy autóba ami nem adott elsőbbséget, mire felfogod hogy baj lesz már csattantál is.
Sajnos a fentiek mind saját tapasztalat. Csuklóm soha nem tört el, legtöbbet lowsideoltam, és általában az segített ha arra figyeltem hogy ne pörögjek be csúszás közben. Amikor hagytam bepörögni magam, vittek is a műtőasztalra majd 2 hónap fekvés
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz -Mosquito- #37036 üzenetére
Ide nekem. De egy kicsit még gyűjtögetnem kell.
-
-Mosquito-
őstag
Valaki keresett ilyet Honda CB 1300 SA Tavaly megnéztem ezt,gyönyörű vas. Igaz akkor 2M is oda adta volna már,de a Varát választottam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Dexar007
veterán
válasz canniball #36957 üzenetére
Megvettem en is ezt a kabatot. Gondoltam ugyis jo ido van,hat felmotorozok Pöstre.
50-rol van egyebkent leertekelve,ugyhogy szar mar nem lehetMindenesetre en faztam benne hazafele jovet,pedig volt vagy 20 fok. Rajtam pedig egy alaoltozo,es egy vekonyabb fajta pulover. Jo lesz ez majd a kanikulaban,mert tenyleg olyan erzese van az embernek,mintha rovidujjuban motorozna. Kar,hogy kelleni fog melle egy vastagabb kabat.Give me your cum,bull!
-
mocsanisi
senior tag
-
5-6 fokban simán motoroztam már idén. Decathlonos aláöltözet alul felül, fent hosszú ujjú ing és pulóver a bőrdzseki alatt, alul meg a BKV-s téli gatya. Érdekes, hogy csizmába elég 1 zokni, nem a lábfejem fázik olyankor.
mocsanisi: hamar gyógyulj meg és azért egy orvost beiktatnék a helyedben ha még nem voltál. Többek között ezért is kerülöm a körutakat amennyire lehet, inkább +5-10 perc a motoron mint az a káosz ami arrafelé van.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
Persze, de 2x45k az már számomra nem kevés. Majd talán egyszer arra is fussa.
citkar!
Én nem vagyok ennyire extrém arc, esőben-hóban eszembe nem jut felülni.dodopek!
Upgrade lesz vagy kényszer?mocsanisi!
Ez nem tartott sokáig...mielőbbi felépülést mindkettőtöknek!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Something_ #37027 üzenetére
amíg vártuk a motormentőt, 5-en baleseteztek ott majdnem.... Folyamatos dudálok. katasztrófa.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Something_
őstag
válasz mocsanisi #37023 üzenetére
Tegnap este arra mentem autoval. Hat botrany ahogy megcsinaltak azokat az eltereleseket. Kb atlathatatlan ....
Holnap arra kene mennem kresz-vizsgara a Peczvalba, de most, hogy igy beszelunk rola, lehet, hogy autoval megyek. 9re kell menni, szerintem autoval kb 1,5 lesz az ut a 16. keruletbol. Motorral kb 35 perc lenne.. -
mocsanisi
senior tag
válasz dodopek #37024 üzenetére
Mivel a mikrobuszos elment, rendszám nem volt, szemtanú se csak én meg az autós (biztos volt csak csesztek odajönni), így kresz szerint én voltam a hibás követési távolság be nem tartása miatt... Neki csak a lökös lett karcos, megegyeztünk biztosítón kívül.
Nekem meg idomszett ebay-ről, indexek, és ami nagyon bosszant az a 2 RAM-AIR cső. Arra valamit ki kell találni mert horribilis ára van...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Integra
titán
válasz mocsanisi #37023 üzenetére
az szép lényeg, hogy rendben vagy.
ugyanígy beszűkül jelenleg a népstadion kereszteződésnél is, legyetek észnél, az autósok itt maguktól is idegesek.. a hungária most kezd csak igazán terror lenni.. ráadásul ne reméljétek, hogy a villamos felújítás után jön a teljes aszfaltcsere...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #37022 üzenetére
Hungária kőbányai kereszteződés, villamos sínnél fel van túrva. Beszűkül 3 sávról 2-re. Zöld lámpa, előre se mentem ahogy szoktam megálltam a sorban mert 2 motorost láttam út szélén feküdni odaúton, direkt vigyáztam. Sárga felfestés mutatja hogy hogy vannak utána a sávok, egy mikrobuszos szart rá, bevágódott az előttem jövő kocsi elé, az besatuzott majdnem nekiment. Énis vészfékeztem, jobbra nem tudtam kerülni mert autó volt, megcsúszott a motor a piszkos úton, és nem akartam telibeverni hátulról az autót, így elfektettem a motort. Medencémnél be van dagadva meg fáj, térdet-vállat-fejet védték a protektorok meg a sisak azzal nincs gond :S
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
dodopek
addikt
válasz dodopek #37014 üzenetére
És akkor konkrétan, hátha valakit érdekel...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gz_250_marauder-7933517
-
Siralma egy nap volt. Darázs 70-nél a kabát alá, csoda h nem lett baj.
fattyu! Elegem van már néha.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #37008 üzenetére
Nem, többek között azt tanítják hogyan tedd le a kezedet hogy ne törjön a csuklód. Teljesen mindegy hogyan esel, ha ezt belédverik izommemória miatt nem teszed előre eséskor.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
amdk7
aktív tag
válasz Integra #37004 üzenetére
Falba???
Jajj, azt tényleg mondták, hogy ha lehet az épület falát hanyagoljuk, mert volt már egy-két jóképességű.
Addig fel se tűnt, de végignézve az oldalfalat tényleg meg volt már lapogatva.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Dexar007
veterán
válasz -Mosquito- #37011 üzenetére
Szerintem is. Szaraz korulmenyek kozott tovabbra sem erzem a kulonbseget,pedig mar 3 hete fent van az "uj". Max annyi,hogy kerekebb picit.
Give me your cum,bull!
-
fattyu
veterán
válasz yodamastah #37008 üzenetére
örülök nem nekem kellett.
Nem rémlik se karatéról se judoról hogy 70el elhajítottak volna.
tudok esni. Nem releváns motoros taknyoláshoz.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Outlander
addikt
Ha már csimma.
Sikerült megvennem 5 ezer ft-ért egy 2014-es Probiker Active-t....
Ehhez az kellett h az első tulaja januárban rendelte, és csak most próbálta fel.
Mondjuk én is szemét voltam, pofátlanul fikáztam és alkudtam....
Gyakorlatilag egy full, nyári, egyszerű felszerelést (sisak nélkül), amit az oktatásra vettem, sikerült 21.000 ft-ból kihozni, és minden új/újszerű...
Ezt most csak azért mert örülök h jól jártam......
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Integra
titán
nekem a második nap annyit mondtak, hogy ha lehet, most már ne essek annyit, bár igazából meg nem érdekelte őket, hogy hol repülök le a motorról
volt amúgy aki kezét törte, rosszul esett szegény és letenyerelt :-/ meg volt olyan, aki a kis 250 vtr-t majdnem a falba állította bele...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
kezd összeállni, bár egész leírás egy óriási káosz, teljesen össze-vissza
első gumik lehetnek: sima jelöletlen z8 interact és M jelölésű z8 interact, mindkettő 100% szilika, 1 komponensűek, a sima jelöletlen továbbra is 3 zónás, az M jelölésű pedig 5 zónás.
hátsó gumik lehetnek: M vagy O jelölésűek, M a normál motorokra, az O pedig dupla falerősítéssel a nagyobb, nehezebb vasakra. 5 zónásak. ezek a hátsó gumik pluszban 2 komponensűek, 70% szilika középen, és 100% szilika a két oldalán.
5x olvastam át az egészet kompletten, mire ezt így összetudtam rakni. hogy ezt miért kell így leírásban iszonyúan megtekerni... :-/
nem értem, hogy miért tartják bent a 3 zónás gumikat még a z8 interact kínálatban ezek után. fura. a k3 interacthoz és az m5 interacthoz meg nem nyúltak, ahogy látom, ott minden a régi jelenleg. viszont mellé csaptak egy m7rr gumit a kínálatba, de az meg nem interact.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest