- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz djeperto #137499 üzenetére
Írta. 38x26.
Queens:
Nekem most egy akciós Lidl hátizsákom van. Hamar tönkemenős, de hordani nagyon király. Komolyabb súlyokhoz pedig egy Bagaboo Jumbo -m. Ez egy Magyar cég, jó táskákat készítenek. A Jumbo is echte futár cucc, de vannak más táskáik is.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
queens
tag
Jó reggelt!
Laptop szállításra keresek hátizsákot, ami 100-200 km-es távon is kényelmes, van rá valami tippetek?
Van laptophátizsákom, de az nem csatolható össze a mellkason és deréknál, az 100-as tempónál már nem tart valami jól, a topcase-be meg nem akarom betenni párnázva se, mert az egy henger kirázza belőle a lelket
A gép 38x26 centi méretű.
Köszi a tippeket
-
Steven
addikt
Ja egy vicces story Magyarországról :
Eljátszottam a gondolattal ,hogy megnéznék magamnak egy versys 1000 - t csak épp nem vágom , hogy melyik mit tud sima, S , SE és , hogy 2019 től hogy alakultak a különbségek. Gyári honlapon 0 info gondoltam nem fárasztom magam .Szvl én balga úgy gondoltam be megyek egy kereskedésbe és majd mindent meg tudok és ki próbálom az ülés pozit.
Hozzám legközelebb kawa kereskedést be céloztam láttam ,hogy egy 2019 es van is eladó. Az üzletben mondom a srácnak mindent meg szeretnék tudni a versys 1000 2019 től erre mondja , hogy két kereke van kezdi viccesen. No eddig tartott a tudása
10 percig túrja a netet semmi szvl feladtam és elbúcsúztunk. Azt átküldött az Ivanics be .
A motort már eladták csak nem szedték le a honlapról.
Árat nem tudott mondani semmire pl kiegészítőkre, mert , hogy annak utána kéne nézni és sok idő .
Istenem mik vannak
[https://www.hpmotor.hu/]Szerintem ez volt a Suzuki Hollos.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
A GS - hez kapható alu platni terhelhetősége 6 kg a papírja szerint.
Két db sff házú pc simán belefért az 58l alu dobozomba, a tetejére már kötöttem táskát, vittem benne 10l vizet.Ugyanez a doboz még a v-stromon ott műanyag platnival többször volt , hogy nagy dell workstation pc-t hátsó ülésen a dobozhoz kötve szállítottam.
Szerintem bírja a túlterhelést.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #137488 üzenetére
A BMW F650 gyari dobozat ami egysisakos. Elvittem benne, 2db toyota camry fektarcsat plusz ami beelfer. :).
Mar egy tarcsa is elerte a limitet. :).A tehetelensegi ero ami meghatarozza a terhelhetoseget. Ha nem lepi at, ezt a hatart a tobbszoroset is elbirjak a rairtnak.
De ugye ezzel csak a riziko faktor novekszik.A10 ezer Ft os ketsisakos doboz, az Aprilian fentmaradt 120 nal,egpalolva.
A Motoguzzirol leszakadt. :D.Szoval a menet tempora is figyelni kell.
-
Micsurin
nagyúr
Mennyire szabad ezeket a Givi dobozokat (E460NB) túl tölteni súly tekintetében?
Kézre nem tűnt vészesnek de lemértem és nem tetszett a szám emiatt kérdezem...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
Ma annyira kiegetett melo agyilag, hogy tojva ra milyen faradt voltam kerultem egy oracskat szigoruan a varosban. Vegre tobbet mentem az rosso IV-en mint 9km. Edes jo istenem mennyire jo gumi... Az egy dolog, hogy dolni akar a hegyesebb profil miatt, de amilyen merev es magabiztos kanyarban az valami bitang jo erzes. A Szentendreirol az Arpad hidra olyan tempoval fordultam, hogy mar en szegyeltem magamat, a keresztbordak pedig meg sem kottyantak neki. Innentol egy budos szavam sem lehet, ha valahol nem fordulok el, nincs kifogas siman csak balfasz vagyok. Ha birja 5000km-t legalabb, akkor minden forintot megert nekem.
Hetvegen megprobalom palyan is meghajtani, jelentos javulast varok. Egyszeruen jobban bizom benne...szerk: Hiaba volt hidegebb az aszfalt, a jo eletnek sem akart megcsuszni hiaba cibaltam. Egy szo mint szaz nekem ez tobb mint sok.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #137479 üzenetére
Nekem hiányzik a "versenypályán született" valahonnan a szövegből. Elvégre a Suzukitól a Kawasakiig mindenki oda meri írni a legfapadosabb motorjaihoz is, miért pont a ruházatnál hagyná ki bárki ezt a ziccert?
Még kb 2 éve írtak nekem instagramon, hogy adnának egy kesztyűt ha csinálok róla videót. Visszaírtam udvariasan, hogy köszönöm, de egy Full Metal 6 mellett nem tudok mit kezdeni egy ilyennel, ajnározni nem fogok semmit, de egy szerencsés követőnek szívesen elajándékozom. Megsértődhettek valamin, mert azt a választ kaptam, hogy kevés a feliratkozóm, úgyhogy mégsem küldenek semmit
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
pietrrr
aktív tag
Na, akkor egy szó, mint száz:
Be kő' menni, meg kő' nézni!
-
goofy85
kezdő
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137480 üzenetére
Jah, hát reméltem h valakinek van velük tapasztalata, és azt leírhatná.
Nekem egész egyszerűen tökre bejön az említett kesztyű és kabát kinézete KÉP ALAPJÁN.
Szóval nyilván megnézem, felpróbálom mielőtt megvenném, csak gondoltam megkérdezem, hátha használt már valaki tőlük cuccot.
Ezt a hosszú marketingcuccot meg eddig nem is olvastam -
Somatom
veterán
válasz Geresics #137478 üzenetére
Köszi!
Nem értem a szerelőmet. Azt mondta, hogy szétszedte, átnézte, nem találta rossznak, de ha ereszt, akkor kell hozzá a felújító kit. OK. Ezért vettem a másik csapot, mert az volt "azonnal".
Most, hogy szétszedtem, láttam a belsejét, felhívtam, hogy mi lenne, ha én azt kihagynám belőle.
- Igen, azt szokták csinálni.
Basszus! Hát akkor ő is megcsinálhatta volna és spórolt volna nekem 40 rugót, meg egy Bp-Baja oda/visszát.
Mindegy. Ha találok itthon vmi FBS -szerűt, akkor mindjárt összecsavarozom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
Nagy rajongoja vagyok a marketing szovegeknek, ezert fontolgatom, hogy fogok irni egy forditoprogramot hozzajuk.
Gyorsan atfutottam a miert a serpentize cimu menupontot, ahol tulajdonkepp meg kellene gyozniuk, hogy miben kulonbozik ez a termek mas gyartok termeketol.
Mivel a google velemenyeknel a termekekrol nem, vagy 1 napos teszt utan irtak a nyilvanvaloan erdek nelkuli felhasznalok, csak a kiszolgalas, es az uzleti terv kapott 5 csillagot.
Mielott felreertene valaki, en nem tudnek egy ilyen ceget alapitani, egy sor termeket kitalalni, hogy melyiket vegyem at egy masik gyartotol, vagy mit valtoztassak rajta, en az osszes penzt, ami a cegben van, oreg szar motorokra es egy hangar kiberlesere forditanam, tehat a verig fikazom az egeszet, mert az interneten az ember ezt megcsinalhatja.
Meg szerintem a marketing szovegek idegesitoen fasznak nezik az embert. Leginkabb ez ordit a fikaert.
-----------------------------------------------------------------------ez a sok szaggatott vonal nagy melo am okostelefonon bszki
Küldetésünk, hogy minél több, minél biztonságosabban felöltözött motorost láthassunk az utakon.
Magyarorszagon belul ez halott gondolat. Ha nem nyitnak kulfold fele ezzel a termekpalettaval, akkor rossz helyen van a kocsi Lali.
100%-ban magyar tulajdonosi háttér.
Remek. A nemzeti toke biztonsagban van. Nem valami rohadek nyugati multi viszi ki a penzt, a hozzaadott ertek itt van, pakisztan pedig a mi gyarmatunk. A pakisztanok nemetjei vagyunk.
Akik igen motiváltak a fejlesztésben, hiszen a nemcsak biztonságos, de kényelmes és jól kinéző motoros biztonsági felszerelést szívesen vesszük fel bárhova.
a lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok is egyben.
Ez az alpinestarsnal is igy van. Meg a dainesenel is.Hétköznapi teszteket végzünk, tudjuk mi kell Neked (Pl. a termékek vezető fejlesztője évi ~30 ezer km-t motorozik).
A lelkes cegtulajdonosok a fejlesztok es a tesztelok is egyben.
Egy kozuluk sokat motorozik. Hetkoznapi teszt= Hogy birja a cirogato szelet, a napot, vizet, cicaszortLokalizált fejlesztések, minden visszajelzést megfontolunk, így Rátok vannak szabva termékeink.
A lelkes cegtulajdonosok, tehat a fejlesztok es a tesztelok, nem mennek el kulfoldre motorozni? :D ezt nehez leforditani.
Nezik a krvaanyazasokat a facebookon.Olyan nagy pakisztáni gyártókkal dolgozunk együtt akiknek több évtizedes tapasztalatuk van motoros felszerelésekben, ezért kiválóan kivitelezik a mi elképzeléseinket is.
Ott gyartatnak ruhat, ahol mas, nagyobb gyartok is, de az o termekuk jobb, hiaba ugyanott gyartjak, mert... olvasd tovabb, majd rajossz.
A felhasznált anyagok minőségében és kivitelezésében soha nem adjuk alább: minőségi marhabőr, erős cipzár, igényesvarrások, minél több, minél magasabb védelmet nyújtó protektorok használata, stb.
A felhasznalt anyagok kivitelezeseben ha nem adjak alabb, amig csak lehet, a termekek annyira dragak lennenek, hogy senki nem venne meg oket, plane nem magyar piacon, ahol a motorozasbol megelni nem lehet. A protektorokra szabvany van, amennyiben CE minositett, igy az ala nem is adhatjak.
Na. Kit gyozott meg a marketing?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #137476 üzenetére
Valamelyik TotalCar-szerkesztőnek volt pár hete egy videója, hogy csöpög a motoron a benzincsapnál, és hogy mi a megoldás. Nem néztem meg, de ők azt az esetet megfejtették. Keress rá, hátha Neked is segít, legalább gondolatérbersztésben!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
pietrrr
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137474 üzenetére
"A google ertekeleseket elolvastad?"
Persze, guglin meg facebookon is. Nyilván vannak olyanok, akik csak beötcsillagozták a helyet a havernak, de úgy tűnt, hogy akad jópár valós vásárló is. A minél nagyobb merítésért tettem fel itt is a kérdést
Az itteni, inkább negatív vélemények miatt (is) semmiképp nem fogom elsietni a vásárlást, de ha arra járok benézek majd személyesen a boltba.
Ha ez megtörtént, majd igyekszem nem elfelejteni beszámolni az ott ért tapasztalatokrólÉs köszi még egyszer a véleményeket!
-
Somatom
veterán
Ezt nem hiszem el! Az új benzincsapomból jobban dől a benzin, mint a régiből. A baj az, hogy kifelé. Természetesen megrendelem a javító kitet, de az idő. Megpróbálnám megmenteni a régit, hogy addig is tudjak gurulni. Gondoltam, tömítőragasztóval összerakom. Milyen ragasztót ajánlanátok? Rugalmas kéne, mint az FBS, de vékonyabb, mert pici felületeket kéne megkennem.
A másik kérdés, hogy mi lenne, ha a vákuumos rész belseje (vagyis a membrán) nélkül raknám össze és ledugóznám a vákuumcsöveket, meg a levegőjáratot? Elvileg a vákuumos résznek csak egy biztonsági nyit/zár funkciója van.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pietrrr #137472 üzenetére
Nezz ra fb oldalra, hogy mikor alakult, ki alapitotta, miert alapitotta.
Azert olyan nagyot nem lehet dobni onnan.A google ertekeleseket elolvastad?
Nezd, melegben, utcara en egy 15€-os alpinestars krosszkesztyut hasznalok, tehat annal egy barmilyen bor jobb, es el is fogja latni a feladatat, mindegy milyen marka van rairva, de attol meg alsopolcos. nem o fogja kezművesgyártani otthon kengurubőrből, hanem legyartatja valakivel, mint mindenki mas.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137470 üzenetére
Szoval a kritikus gondolkodasmod kepviselojekent olvassuk at egyutt ezeket.
Egy vfr 800 as velemeny, hogy a puha karkasz miatt serulekeny, es a sok minta miatt, ahol nincs annyi anyag...
Aszongya sharp response (hahaha) egy vfr 800 ason. Beztossan sharp lehet, el tudom kepzelni mennyire megvaltozik a visszajelzes egy gumi miatt, ugy, hogy a futomu ugyanolyan puha es erotlen, mint annak elotte.
Neki nem volt problemaja, de a baratainak igen. Szuper, ezzel tobbek nem igazan lettunk.Akkor ez leredukalta 1 kozvetlen tapasztalatra a kettot.
Masik velemeny egy nemletezo, 180/45 os merettel.
a legkissebb femdarab is kilyukasztja.
Melyiket nem???Legutobbi elmenyem, egy tenyleg kicsi kulcs allt egy battlax s22 kozepebe, tehat ahol kb 6-8mm hus van, nem a mintaba, hanem a kozepen a futofeluletbe, es atszurta.
Nem azert, mert puha a karkasz. A gumi az ilyen. Puhabb, mint a vas.Viszont ami fontos, es mar en is talalkoztam ezzel:
Nem lehet kukacolni ezt a gumit, mert ereszteni fog.
Ezt en is tapasztaltam, es furcsallom.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
pietrrr
aktív tag
válasz dellfanboy #137471 üzenetére
Guglin 5* az értékelésük, ebből gondoltam.
Saját tapasztalat, vagy honnan tudod, hogy olyan gyenge minőségű a cuccuk? -
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137467 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
pietrrr
aktív tag
Sziasztok!
Serpentize márkáról mi a véleményetek, használja valaki a cuccaikat innen?
Gugli alapján jónak tűnnek, csak hát nincs túl sok véleményező még.
Elsősorban ez a kesztyű és ez a kabát érdekelne. Ha valakinek van velük személyesen tapasztalata, szívesen venném, ha megosztaná.
Köszi! -
nagyúr
válasz goofy85 #137459 üzenetére
Ha fingatom nekem is fogyogat par deci. Az enyemben 48.000km van, most esett at a 2. nagyszervizen, tegnap elott lett elhozva (fater altal, mert nem voltam otthon). Javaslom neked is hogy a szelephézag allitast ne kummantsd el 24/48e km-nel, az enyemen mindket alkalommal allitani kellett.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137465 üzenetére
Ezt hogy kell ertelmezni, hogy konnyen kap defektet?
Explosión de dos tiempos
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #137465 üzenetére
amikor a fakír szögeságyán megyek át, akkor bármelyik gumi könnyen kap defektet. nem értem, hogy mitől kapna könnyebben defektet pont a pr5. ez egy világmegkerülésre kitalált túra gumi. ha nem napelemes motoros leszel, akkor pont tökéletes. vannak ennél hegyesebb elsők is, de ahogy a felhasználók 99%-át, úgy téged sem (és engem sem) zavar ez az apróság.
#metszéspontok
-
Oppenheimer
nagyúr
Pilot Road 5-oket rendeltem a CBF 1000 ala, tekintve hogy a rajta levo Michelin gumik kb 8 evesek es elegge kopottak is. Topikban mi a velemeny a gumi tipusrol? Tobbnyire jokat olvasok rola, de lattam 1-2 velemenyt hogy konnyen kap defektet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
Kezdem érteni néha miért írod, hogy ideje az elektromosoknak.
...mióta volt haverunknak az az SC57 most meg az 59 én már nem aggódom az olajevésen. Az utóbbi sz@rja Montenegró- BP távót konstant 9k++ tolta le. Odaértek és spontán tolt egy olajcserét de köszöni szépen jól van még működik, Budapest - Adria egy hónapja dettó így nézett ki.
Ha eszegeti a blokk had eszegesse, valahol talán német motorrrvüben olvastam, hogy max fordulat 2/3-a az ami alapvetően teljesen jó utazó fordulatszám és értelemszerűen annak környéke, már ha ökölszabályt kell írni erre. Lehet hülyeség akkor az, de kötve hiszem, hogy egy 2 hengeres 600as 70 lovas blokk nem tud 150 körül utazni...
A CB csak 58le és 500cc mégis utassal dobozzal és tanktáskáv GPS szerint nevetve megy le a horvát partra 140 körül... hamarabb érzem, hogy szar a futómű és a fék ekkora tömeghez mint attól féljek, hogy az a fordulatszám tartomány káros lenne.
Ez valahol egy korosztályt érinthet egyébként a régi szoci kocsikhoz köthetően, apám is féltette a kawat "nem akarom szétforgatni 5000 felett" ahogy a Jazznél is szinte én könyörgöm néha ne gyilkold már alapjárat felett 600-al ki van fizetve az a fordulatszámmérő a közepén is...
Mobilon csak nekem ugrál újabban Ph!? Ipaden és S10-en is ezzel szívat alig lehet gépelni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #137460 üzenetére
ezért szeretem a zrxet.
150 (óra szerint) 5100 ezzel is utazok vele nem ölöm feljebb,a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dißnäëß
nagyúr
Sziasztok, tudnátok ajánlani egy A kat. jogsihoz hozzájuttató iskolát Szigetszentmiklós környékén ? Akik korrektek, oktatók türelmesek, e-learning-et tudnak a papíros részekre (elmélet)..
B-m már van vagy 25 éve.
Köszi !
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137458 üzenetére
Az eredeti kerdes, amire a valasz es a reakciok irodtak, az volt:
mi az a kobcenti es loero, ami a nyugis 130-150 autopalyatempot birja.
erre en is beikszelnem a 600 as motorokat, mert szerintem siman birjak. Nekem az nyugis.
Ha feltetel, hogy nem szabad sokat forognia, akkor torekedjunk konszenzusra, legyen ezres. Vagy ezerkettes. :D
Mondjuk egy jo 08 as cbr vagy a regi 1.2 nagybandit egy bizonyos evjarat dugattyugyuruivel. ott aztan kell tőtikézni az olajat meg uj allapotaban is, szoval eppen milyen motorrol van szo, ugye.
Itt nem kulon a dl vagy az sv rol volt szo, csak 600 ccm rol. felhivtam a figyelmet, hogy a tobbhengeres meg tobbet is forog ugyanannal a sebessegnel, ami egy hetkoznapi jaro-keloben azt az erzetet keltheti, hogy a motor erolkodik.
Ezekben is evjaratonkent kulonbozik, mi eszik olajat, mi nem. 150 nel forog 7000-et az sv blokk, nekem az is beleferne, nem ereztem rajta, hogy erolkodne, es olyan 170-200 nal ereztem, hogy a futomu az nagyon puha, es takony. De legalabb elol hatul ugyanolyan szar, igy kanyarban eleg jol mukodik.Explosión de dos tiempos
-
goofy85
kezdő
tboy és JoinR, ha már így szóbakerült az olajevés. Nektek mennyire fogy az 500-asból? Most 5500k körül járok és kb félig leette. Ezres szerviznél nem a felső vonalig, hanem a tetejéig töltötte a srác. Olajfolt nincs a garázsban, szóval nem csöpög belőle nyugalmi állapotban. Mondjuk sokat járok vele a nulláson 110-10 kmph közt.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #137457 üzenetére
Én nem szerettem, ha utána kellett tölteni, egy 13 km-es Cereden naná, hogy elforgattam 9e ig is ha kellett, de az más, mikor 7e fordulat felett forgott folyamatosan. Arról nem is beszélve, hogy a fogyasztás is eldurvult.
Ispán feszegette a 2017es DL650 határait, hogy óra szerint nem ment többet 170-nél feldobozolva, míg a régi 2005-öse (270e+ km van benne) jobban megy.., nekem 140 felett már nagyon bizonytalan érzés volt, kikönnyült az eleje, sokat evett, no meg olajat is, ezért nem is igen hajtottam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz hadam98 #137435 üzenetére
Köszi ránézek, őszíntén az plusz ha angol mobilokat is zömében angolul használom.
bacus csipegesse, önmagában nem hiba az. Sok blokknál ilyen a konstrukció. Bizonyos fordulat felett elkezdik enni had egyék. Rátölt az ember aztán szevasz. 650-el 120-ig vagyunk jó szép is lenne ha az M0-ra éppen felmerne vele menni az ember de egy pár százas autópályától már tartanánk.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #137441 üzenetére
Azért az vedd figyelembe, hogy a GSA-nak 50e km-en belül kuplungot fogsz cserélni, ami olyan nagy munka, hogy nem úszod meg fél misi alatt.. Persze nem szent írás, de amilyen jó az a száraz kuplung, olyan nehéz kicserélni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #137452 üzenetére
értem, köszönöm.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #137449 üzenetére
Mivel a bmw hez nem ertek, meg a yamahahoz sem, utana nem neztem egyik motornak sem, ezert szakmai szempontok egyaltalan nem jatszanak szerepet. (Akkor minek szoltam hozza, kerdezheted teljesen jogosan :D )
Igazabol te tudod ezt, hogy melyiket akarod, sztm nincs ertelme idegen embereket megkerdezni :DNekem a yamaha valahogy mivesebbnek nez ki, es szeretem altalanossagban a motorjait.
premiummarkat amugy sem vennek. Legalabbis olyan premiumot ami fiatalabb ~15 evnel :D[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
CortezX
aktív tag
válasz #14787072 #137449 üzenetére
Én egyrészt emiatt engedtem el a GS-t anno, másrészt a hasonló évjáratú, futású és felszereltségű GS kb 1 millával lett volna hosszabb. Én is próbáltam mindkettőt vásárlás előtt és szerintem sincs ekkora különbség. ST-nek amúgy elég jó kis "közössége" van Facen és minden értelmes kiegészítőt meg tudsz venni hozzá (ha itthon nem is, ebayen tuti).
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137447 üzenetére
Igen!
Tegyük fel, hogy eladtak GS-ből 100x annyit, mint ST-ből (nem tudom valójában mik a viszonyszámok, azért a feltételezés, akit jobban érdekel, járjon utána, nekem sajna nincs rá időm).
Értelemszerűen több a használt matéria, több fut az utakon, több lett már elbontva, több törött össze, több ment tönkre (azonos hibaarányt (már megint) feltételezve). De az utángyártott anyagok (Bosh, Champion, MAN, stb) és kiegészítők (Touratech, SW-Motech, Givi, stb) is ugyan így nagyobb igény miatt nagyobb számban állnak rendelkezésre, legyen szó értelmes dolgokról, vagy pimpelt színes szarokról (AliExpress és társai).Remélem így már kevésbé félreérthető
(#137449) johanson
Itthon 480, kint 2+€. Még Albániában is, ahol kút van sok, de sokba inkább nem akarsz megállni![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
Köszi, srácok! Igen, lényegében meg is válaszoltam magamnak a kérdést.
Egy dolog "zavar" a GS-ben: gyakorlatilag tucatmotor. 1 hónapja voltunk a Dolomitokban, elég nagy volt a GS-fölény. ST-ből tényleg jóval kevesebb van, pedig szerintem annyival nem rosszabb, mint a BMW.
Mentem már mindkettővel, mindent (is) elolvastam róluk, előnyök, hátrányok, hibák. A GSA-n még picit magasabban is ülök, de az ST-t sem mondanám kényelmetlennek. Súlyra meg mindkettő nehéz, mint a sár, bár menet közben nem annyira zavaró köszönhetően az optimális súlypontnak.
Geresics: 33 liter. Ez különösen fontos egy olyan kontinensen, ahol 1 km-enként vannak kutak.
persuader: szakmai szempont miatt vagy szubjektív? (érdekel, no offense) -
-
CortezX
aktív tag
válasz Oppenheimer #137443 üzenetére
Így van. Én anno Tracert szerettem volna, de rábeszéltek Tenerére. Nem bántam meg, mert egy piszok jó motor, de azóta is ott motoszkál bennem hogy csak kéne egy Tracer.
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #137441 üzenetére
Nyilván azt vedd, amit jobban fogsz szeretni!
Ami kérdés lehet, hogy mennyire akarsz tömegterméket annak minden előnyével, és hátrányával? A GSA-hoz mindent is kapsz! Bármi, amit kitalálsz hozzá, az már van, létezik (a Simpsonék már megcsinálták)! Nekem a Pegaso-nál (de néha még a KTM-nél is) nagy szívfájdalmam, hogy nincs hozzá valami, amit kitalálok, hogy milyen jó volna, mert pl. láttam egy GS-en!
Szervizt is érdemes körülnézni, de a GS-hez valószínűleg a legtöbb fejlett országban azonnal tudsz megoldást találni. Ráadásul a legnagyobb közössége is ennek van, így akármikor akárhol tudsz infót, segítséget kapni, ha kell!
A Tenere ellenben egy nagyon szűk közösséget ért csak el, gondolom mind infóból, mind alkatrészből, mind kiegészítőkből sokkal (SOKKAL!) kisebb a választék!Jah, és a GSA-nak ha jól rémlik valami bődületesen nagy tankja van! Talán 31 liter? Azzal itthon feltankolsz, és hazaérsz vele egy hétvégi külföldi túráról!
Tenere tulajt ismerek személyesen, aki azzal jár külföldre melókat intézni, nála szerintem már 100+ekm van a gépben, szóval a futás simán lehet azonos...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137437 üzenetére
Végülis a hengerek mérete nagyjából ugyanakkora, csak 1-el több van neki ( DL650 -> Tracer 900 )
Szerintem a fordulatszám tartomány nagyjából egyforma. -
#14787072
törölt tag
Uraim!
Szembejött egy lehetőség:
2010-es (még nem DOHC) GS Adventure vs. 2012-es Super Tenere. Ár ugyanaz, előélet mindkét esetben ismert és rendezett. Tulajok ismertek. Km: 93 ezer vs. 62 ezer. Nekem mindkettő tetszik: ha a szívemre hallgatok, akkor GSA, ha az eszemre, akkor ST.A véleményekre lennék kíváncsi.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #137437 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy lánckerék-áttétel, és gumiméret kérdése is, hogy mi mennyit forog 130-nál...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
A dl650 7000 körül forgatva erősen csipegeti az olajat is..
Szerintem is a 120 alatti tempót szereti, úgy a világból is kimegy.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137436 üzenetére
Igen, minel tobb a henger, annal simabb, de a tobb henger is nagyobb kobcentivel jobb, mert pl a bandit 650, ami sor4, kicsit tobbet forog 130 nal, mint az sv 650.
Ilyen fordulatnal az sv is sima jarasu, tulajdonkepp az a motor valahogy mindig sima jarasu volt. Mondjuk en egy 25 eves ducatit hasznalok a hetkoznapokban, ahhoz kepest minden sima jarasu. :D
Szoval a tobbhengeres de ugyanolyan ccm meg tobbet is forog, amitol szivbajt megkonnyebben kap az atlagfelhasznalo.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137428 üzenetére
Ezzel nem vitatkozom, csak azt akartam írni, hogy hosszú autópályás szakaszra a több henger jobb.
A DL-el, 110-120 körüli tempóval úgy éreztem, kimegy a világból, de folyamatosan (értsd, több órán keresztül) autópálya tempó már valahogy nem az igazi. Nem mondom, hogy nem bírja, mert simán viszi, de ott már valahogy nekem nem volt szimpi.
A Tracer, ugyanezen sebességnél egy kicsit kevesebbet is forog, de a több henger miatti finomabb járás miatt teljesen más érzés.Más felhasználás az, amikor rövid távon (pl. szerpentinen) elforgatod tiltás közelébe, aztán fék, vissza kettőt, kanyar, megint nyélgáz. Ott kurvajó a V2.
-
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137420 üzenetére
Nem láttam ideírva, ezért én felhívnám rá a figyelmed: a pocsolyáról sosem tudhatod, hogy mi van a víz alatt! Lehet az akármilyen mély is! De még csak mélynek sem kell lennie, ha nyomvájút takar a víz! A pocsolya ezért sem a barátod!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #137432 üzenetére
Van még hely a plafonig....
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #137420 üzenetére
a sisak tetején zárd be a szellőzőt, ha van pinlock-od, akkor tedd be, ha nincs és bepárásodna plexid, akkor résnyire nyisd ki. ne rángasd a gázt, se a féket, nagyjából ennyi ha nem akarsz megfagyni, akkor legyen vízálló a kesztyű-ruha-bakancs.
ha valahol azt látod, hogy színjátszós a pocsolya, akkor ott csúszni fog#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137419 üzenetére
Ezeket a babonakat kellene elfelejteni.
Ez egy gep. Nem egy eloleny. Hasznalati cikk.
11 ezret kiforogja, 4 szeleppel, minden ugy van megtervezve, hogy 3000 nel nem mukodik jol a gazcsere. Bar lehet vele ott is menni, mert sosem rangatja a lancot. Meg alapjaraton sem.
Az sv650x egy nagyon jo motor[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
hroberto
veterán
válasz Oppenheimer #137425 üzenetére
Ha van lehetőséged, inkább az esőben motorozást kerüld el!
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #137425 üzenetére
Nekem is gurulnom kell a bárhova, mert több, mint két hete nem ültem motoron. Tulképp egy kis esőt sem bánnék, mert tegnap vásároltam be esőruhából és az új bukómat sem teszteltem még esőben.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Mentolka #137423 üzenetére
Köszi, igen ezeket tudom hogy jobban csúsznak, igyekszem majd őket 100%-ban elkerülni
De egyelőre úgy néz ki ma délelőtt elmarad az eső. Tegnapi előrejelzés szerint 8 óta esnie kéne. Na nem baj, jövőhéten biztos nem úszom meg.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #137422 üzenetére
Ahogy Mentolka írja, a feketén közlekedj! Záróvonal, a zebra fehér része, stb. takony lesz esőben.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mentolka
senior tag
válasz Oppenheimer #137420 üzenetére
Amire még figyelj: nedvesen ezerszer csúszósabbak a sínek, és az útburkolati jelek!
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #137420 üzenetére
Kerüld a hirtelen erőhatásváltásokat! Főleg V2 -nél. Kis gáz, kis fék, óvatos kuplungkezelés. Lehetőleg mindezt egyenesben. Bedöntve semmi erőhatásváltás. Visszaváltásnál gázfröccsel egyenlítsd ki a fordulatot! Aztán úgyis kiderül, hogy mennyire érzed, mennyire vagy "esőmenő". Én tudom magamról, hogy nagyon rossz esőmenő vagyok.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #137367 üzenetére
Egész héten esni fog, én meg még egyszer sem vezettem motort esőben. Van esetleg tippetek hogy mire figyeljek nagyon hogy ne törjem össze?
Amit magamtól tudok: sokkal lassabban és óvatosabban menjek, csúszós felületeket kerülni és ha muszáj keresztezni akkor egyenesen végiggurulni rajta, akár behúzott kuplunggal mert azt olvastam a motorfék is veszélyes lehet.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137418 üzenetére
Igen, technikailag tudja bőven az autópálya tempót.
Csak már én sajnáltam, hogy egész nap azon a fordulaton kell hajtani.
Főleg, amikor egy nagyobb vas ment elöl, és neki a 140-150 volt az a 130, akkor méginkább :) -
Topiccsendőr
addikt
válasz vlevi #137417 üzenetére
En a viszonylag uj sv 650 cafe racerrel mentem autopalyan, semmi baj nem volt vele, siman birta a 130 at. Nekem nem zavarta a fulemet. Nagyon jol ment, ora szerint 200 kornyeket is kienekelte. Boven jo autopalyara. Nehogy mar egy 650 es ne legyen jo 130 km/h ra.
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz HoaryFox #137415 üzenetére
De abból is csak a sor3, sor4.
Hiába 650cm3 az SV, DL650, az valahogy már nem olyan jó, ha fél napon keresztül folyamatosan 7ezer környéken forog.
Nekem legalábbis nem tetszett, amikor az országon keresztül kellett menni, végig pályán. Inkább beálltam ott is a max 120 körüli tempóra, mert nekem az jobban tetszett.
Tracer900-al ilyen baj nincs. Azt vissza kell fogni, hogy ne akarjon 160-al menni :) -
anorche1
őstag
Sziasztok!
Nem állok motorvásárlás előtt, jelenleg még a jogsim sincs rá, és motoros világban egyáltalán nem vagyok jártas. Csupán érdeklődnék, hogy nagyjából mi az a köbcenti, vagy lóerő, amivel autópályán a 130-150 egy nyugis utazótempó?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137410 üzenetére
Persze, nem arrol van szo, hogy jobb-e az a fofekhenger. Meg most nem emlekszem azon az mt -n milyen fofekhenger van, a yamaha radialis nissinje, mert ez sp? A fekkar tavolsagot tudod valtoztatni, mondjuk nekem az teljesen eleg, de ez az en velemenyem. Nekem a kemeny nem mukodik, ha egy kis puhasag van benne, akkor en valahogy jobban erzem, jobban tudom adagolni. Ha ket ujjal lehet huzni, azzal mar lehet fekezni. Ehhez kell egy normalis betet is, es nagy tarcsa, tehat az egesz fekrendszernek jonak kell lennie, kulonben semmit nem er a pumpa. Szamomra tul nagy kiadas tul kis eredmenyert, akkor igy fogalmazok.
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz JoinR #137408 üzenetére
A legelső mondata a hozzászólásnak összefoglalta röviden, illetve az utolsó mondat mégegyszer
A mai csúcs nakedek azért eléggé közel állnak a sportmotorokhoz, kvázi az idom hiányzik róluk, meg rövidebb áttételt és alacsonyabb fordulatra hangolást kapnak, és nagyjából ennyi a halandók számára észlelhető különbség.
A köridőt szerintem a hasonló átlagjánosokhoz érdemes elsősorban hasonlítani, a nagy tömegekhez, azon belül is figyelembe véve, hogy utcai gumi, tuning van-e, stb, és csak utána a Talma féle ufókhoz.#137409 persuader szerintem azért nem pénzkidobás egy gyári MT10 munkahengerhez képest egy RCS19, mert utóbbit személyre tudod szabni. Nem csak egyféleképpen tud működni, hanem kapsz 6 féle beállítást.
Az enyémen csak 3 opció van, de pályára mindig betekerem a legkeményebbre, mert úgy kisebb erőkifejtéssel és rövidebb úton kapom meg a teljes fékerőt. Korábban közepes beállításon mentem, de amikor az etap végefelé fáradtam akkor észrevettem, hogy már az ujjaimmal egyszerűen nem fékeztem akkorát, mint az etap elején. A kemény beállításon nincs ilyen gondom.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137400 üzenetére
Szerintem a legtobbet a vezetesi segedlet szamit.
Masik fekmunkahengerrel nem lesz gyorsabb az ember. Mas lesz a fek erzete, szerintem ez a fajta pimpeles netto penzkidobas egy abs es motornal.
A futomunel a rugoero a legfontosabb, foleg kezdonel. Ezert nem lehet egy puha fazerrel normalis koridot menni, es ezert fog eldaralni az eleje fektetett motornal, amikor kigyorson van az ember.
Dave Moss jonehany videoban akar olmot is onthetne fazek vizbe, es az alapjan josolhatna. Elegge tultol nehany kovetkeztetest. Ezt ahhoz tudnam hasonlitani, mint a gyertyakep alapjan karburalni motort, es megmondani, az alapjarati fuvoka epp kicsi.
En egy naked-es haverommal szoktam gurulni, o peldaul egyaltalan nem szereti a sportmotorokat, mert nem tud ulni rajta normalisan, anelkul hogy ne terhelne a kormanyt. Sztm ez a legfontosabb nakedrol atulve, ahol viszonylag egyenes az ulespozicio. Egy sportmotorhoz kondi kell. A legtobb embernel nincs eleg edzettseg a sportmotorhoz, es erre ra kell keszulni.
Nem ugy van, hogy atulsz, mert szarul fogsz ulni rajta.Nos ennek a havernak az mt10 volt pontosan iranyithato, es itt mar elegge kuszak lesznek a dolgok. Amirol atult, 190 50 es hatso gumija van az mt nek 55. En most raktam 200 55 ot a yamahara, es nekem magyon tetszik, ahogy mozog. Es ez csak a gumi meretkulonbseg.
Be is iratom a forgalmijaba, annyira jo lett.
Szoval en inkabb ezekkel foglalkoznek egy motornal, nem a fekkel. A fek mondjuk egy brunonal biztosan fontos, az is csak bizonyos korido alatt, de euroringen, pannoniaraingen egy r1 nakeddel nagyon kozeli idoket lehetne menni egy sportmotorhoz is.
Bar a loerokulombseg ki jon azonnal koridoben is.Explosión de dos tiempos
-
JoinR
őstag
válasz zgospel #137407 üzenetére
Na de akkor mi volt az írásod lényege? Én csak annyit írtam, hogy nem lep meg, hogy a sportmotor gyorsabb pályán (nem azért, mert erősebb, hanem mert azt oda tervezték). És nyilván fejlődik is közben a haver, attól még, hogy jobb motort vesz. Onnantól kezdve meg, hogy felmerül a köridő, kihez kéne hasonlítani? Van, aki a 30. legjobb időhöz méri magát?
-
zgospel
őstag
válasz JoinR #137405 üzenetére
Az MT10 szinte egy lecsupaszított R1, ami az áttételezése és a hangolása miatt iszonyat jól gyorsul, főleg alacsonyabb fordulatról, és amíg a légellenállás közbe nem szól igazán, addig nagyjából pariban van a sportmotorokkal.
Az írásom lényege nem a köridő milyensége volt, meg nem is a haver tehetsége vagy épp nemtehetsége.Talmácsi 1:51-et ment az ő S1000RR-jével a Hungaroringen, és nem volt full gyári. A teljes futómű ki volt neki cserélve, és le volt áttételezve. Arról meg már ne is beszéljünk, hogy ő egy világbajnok, megszámlálhatatlan mennyiségű pályán és motoron eltöltött órával a háta mögött. Kovács Bálint ment most 1:49-et egy Panigale V4-gyel ami szintén minden csak nem gyári.
Komolyan hozzájuk hasonlítgatjuk magunkat, akik jó ha összesen 5x voltak Hungaroringen? A monitor előtt nem ülök annyit informatikus létemre, mint ők motoron.Nem a motor ereje miatt javult a köridő ennyit, pláne nem a Hungaroringen, mert az MT10 is kiforogta a 250-et az egyenes végére, pusztán erőből nem lesz 10 másodperccel jobb az idő eközött a két motor között. Aztán ott van az Euroringes javulás is, ami tovább példázza, hogy nem a motorerőről van szó. Én is mentem ott FZ6-tal 1:25-öt
#137406 dellfanboy nem tudom, fogalmam sincs hány S1000RR megy/ment a mezőnyben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
dellfanboy
őstag
-
JoinR
őstag
válasz zgospel #137400 üzenetére
Azért nem lep meg, hogy a sportmotor gyorsabb pályán. Az elején még gyorsan jönnek a másodpercek, de jó eséllyel azt a fejlődést most lassítja egy még élesebb gépre ülve. Gyári állapotban 1:50-et tud a motor a Hringen...hát addig még menni kell egy pár kört a 2:03-hoz képest A köridő és a leírásod alapján valszeg gyorsabban fejlődne egy gyengébb motorral.
-
Micsurin
nagyúr
Melyik a legnormálisabb időjárás oldal?
Kezdek félni a szerda - szombati időjárástól a szlovák túrát illetőleg.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Call of Duty: Black Ops 6
- Gyúrósok ide!
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...