- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152932 üzenetére
Gyakorlás közben elesni és azt mondani, ez hülyeség, szerintem ez felér egy kudarccal.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #152932 üzenetére
Szerintem mindenki igyon egy kávét
A lassú manőverezési gyakorlatok szerintem túl vannak értékelve. Fontos, de a balesetek többsége mégis abból adódik, hogy átsodródik, lesodródik, rosszul használja a féket, stb. Nekem a "garázs" egy árkádos panel aljában van, tolatva szoktam beállni, ezért minden alkalommal van egy kis szlalom a beton oszlopok között. A lámpánál is néha kell ügyeskedni az előre guruláskor, stb. Nekem ennyi elég szokott lenni.
Voltam vezetéstechnikai tréningen, jó volt, elfáradtam, a végét már a fűben fekve abszolváltam nézve a többieket.A más motorral való gyakorlásnak van egy nagy problémája, szerintem a safetynél is emelt fordulatszám van a motoron, hatalmas bukókeret, a tudat, hogy nem a tiéd ezért bátrabb is vagy, aztán az éles helyzetben nem érted, hogy a tiéd ledadog vagy másképp fog az első fék, stb. Én azt gondolom, hogy gyakorolni is a sajáttal kell, csak nem a határokon. Fordulj meg 6m íven, vagy nagyobbon, nem kell feszegetni, hogy neked elég 4m. Ha bele gondolsz, hogy mennyit kell egy normál motorozáskor nyolcasozni v. eltolt szlalomozni, akkor rájössz, hogy ez elenyésző.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152907 üzenetére
Az komoly...
Végülis ami nem megy, azt kár erőltetni.Tehát elmentél egy tréningre, ahol mutattak valamit, ami nehézséget jelentett, majd önállóan gyakorolni kezdted, és kudarc esetén az a valami egyből hülyeség lett.
-
etnies
senior tag
válasz
Oppenheimer #152907 üzenetére
Nem hülyeség ilyeneket gyakorolni, de ezért kell elmenni tréningre, ahol adnak motort.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #152907 üzenetére
A túl erős hátsó féktől? Le is szerelem azonnal.., de előtte csökkentem a fékhatást, dot 4, v. 5 inkább finoman a féktárcsára kenegetve hatásos lehet?
-
Whist
aktív tag
válasz
Oppenheimer #152907 üzenetére
Igen, köszi a jótanácsot, beszerzek majd mindenképp.
-
rxmiss
tag
válasz
Oppenheimer #152891 üzenetére
gondolom itt azon megy a merenges, hogy 2cm-rel hosszabb csillo az nem feltetlenul 'upgrade', inkabb jelentos valtozas a geometriaban.
en tuti ilyen labtartofeljebbrako szettet hasznalnek inkabbigaz attol meg a tartasod valtozik meg motoron.
-
válasz
Oppenheimer #152888 üzenetére
De mire szamitasz, hogy ezzel dontogetsz majd lelkesen? Akkor nem egy egyeszen mas motor kellene neked?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #152881 üzenetére
Ez egy csopper?
En kiszalltam. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #152878 üzenetére
Ha ennyire fogalmatlanok a fb csoportban, kerdes hogy ez upgrade-e egyaltalan.
Miert kell hosszabbnak lennie, es milyen rugoerossegu rugostag megy bele? Mi valtozik egesz pontosan ettol a rugostaggal? -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #152878 üzenetére
20mm emelés hátul egy normális motoron kva sok. De lehetséges hogy a Tbird geometriája 10 centi emelést is elbírna
Eye to eye terheletlen állapotban kell mérni. Pl amikor a kezedben van
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #152813 üzenetére
Mi az a rust blocker?
Nagy nyomasut sehol ne hasznalj, ahol gumitomitesek, szimmeringek vannak. Kerekcsapagy, villaszár, nyakcsapagy fekmunkahenger, kuplungmunkahenger.
Nem egyszer viz folyik ki a nyakcsapagyaknal, amikor kiveszem a villakiflit belole, hetekkel a mosas utan. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
Oppenheimer #152754 üzenetére
Ez engem is zavar h 1-1.5 orat tekeregni nem nagyon erdemes mert szog egyenes utak vannak Bp korul. -
static00
csendes tag
válasz
Oppenheimer #152581 üzenetére
Milyen lovagi sisak az az emberen a mini morris mögött?
-
etnies
senior tag
válasz
Oppenheimer #152573 üzenetére
Nem tudom, de Finnországban nem lehetnek olyan komolyak a telek, mint Magyarországon, mert egy kátyút sem láttam.
-
gergobaby
aktív tag
válasz
Oppenheimer #152573 üzenetére
Csak nekem furcsa, ahogy kuplungol meg váltogat? Csomószor olyan mintha indokolatlanul behúzott kuplunggal gurulna, meg minntha egy behúzásra megpróbálna 2-3 sebességet is váltani mielőtt kiengedné. De valszeg ez szándékos, azért elég jól elbűvöli a motort a füvön meg városban is
-
válasz
Oppenheimer #152575 üzenetére
Szerintem 100-120 lehet kb, de a tobbiek biztos betippelik, milyen motorok es mennyi volt.
-
válasz
Oppenheimer #152573 üzenetére
6:30-nal ott megsuhintotta, ahogy utolerte?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152437 üzenetére
Én is önkiszolgáló mosóban csinálom, a vízsugár iránya leginkább olyan, mintha menet közben kapná. Tehát pl hátulról nem verem telibe a kipufogót, hátsó kerékjárati ívet, alját.
Utána ledöntöm balra, jobbra, középsztender és beindítom pár másodpercre. Ha normál hangja van, egyenletes az alapjárat, leállítom és szárazolom.
-
zgospel
őstag
válasz
Oppenheimer #152286 üzenetére
Szerintem a te motorod eleve nehéz, a köbcenti is nagy, meg az a batár plexi is növeli a légellenállást, ezért teljesen reálisnak tűnik az a fogyasztás még nem túl dinamikus használat mellett is. Pláne autópályán, még ha szabályosan is mész, a motorok légellenállása eleve csapnivaló egy autóéhoz képest, meg ott van a plexid is ami tovább rontja ezt.
Vidéki országutakon 80-90-nel kirándulgatva, sok motorfékkel a kanyarok előtt jelentősen csökken a fogyasztás.
Első szezonomban az FZ6N-nel Budapestről át a Mátrán, Bükkön, Kazincbarcika, Ózd, Salgótarján, Hatvan, Budapest útvonalon 4.2-es fogyasztást produkáltam, utassal a hátam mögött, miközben azt hittem fú de rohadtul cibálom a gázt.
Akkoriban Budapesten ingázva is 4.5 volt a fogyasztásom.
Aztán két szezon és jópár pályanappal később már inkább a 6-ot karcolta a budapesti fogyasztás és a fent leírthoz hasonló kirándulós karikák is. És akkor már úgy éreztem, hogy egyáltalán nem is száguldozom, inkább laza tempó volt az.Annyi változott, hogy kezdőként még rengeteg volt a motorféken gurulás, enyhébben kezeltem az első féket, és jóval alacsonyabb fordulatról gyorsítottam ki.
Későbbiekben pedig a pályanapok miatt már jóval magasabb fordulaton használtam a motort, rövidebbek voltak a féktávok, és sokkal kevesebbet gurultam motorféken. És mondom, érzésre ez már egy laza kirándulós tempó volt addigra.Úgyhogy elég nagy különbségeket ki lehet alakítani fogyasztásban ugyanazzal a motorral, a "csapatás" megélése pedig egyén és tapasztalat függő, szerintem.
A Street RS-sel budapesti ingázáskor 6.5 volt a fogyasztásom, pedig sokkal nyugisabban használtam mint az FZ6-ot.
-
Cleinor
tag
válasz
Oppenheimer #152282 üzenetére
CB500X: Utam odafele lazán 50-90el, nézelődve, lazán 2.9 l/100km
Visszafelé vészfékezés gyakorlás, nyélgáz, 130-140. 5.6 l/100kmAuris ugyan ez. 1.6 szívó. Tudok vele csinálni 4.7et is de akkor le vakarom a konymanyrol a bőrt. De inkább 8 a jellemző, leginkább az autópálya miatt.
Teljesen jó érték a 6.6 ha mész többet is mint 90.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152282 üzenetére
Ha úgy használják, ahogy a kinézete indokolja, akkor biztos lehet olyan alacsonyan tartani a fogyasztást.
Érted mire gondolok. Chopperes tempó, max 80, kanyarban 40-50
Tracer 900 is elvan 4L-es fogyasztással, de csak akkor, ha a sebességmérő 2 számjegyű marad. -
fattyu
veterán
válasz
Oppenheimer #152282 üzenetére
nálam minden 10 litert eszik.
gsxr 750 zrx1200 husqvarna 701
2.0TD octavia. (na jó az csak 8.5)
Csak az impreza wrx nem 10 literes volt. az 22 litert evett nálam -
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #152154 üzenetére
neeeeeeeee !
-
GTVili
tag
válasz
Oppenheimer #152154 üzenetére
Pofás masina!
.... téligumi van-e...?
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152067 üzenetére
Na elertem oket telefonon. Azt mondta a kereskedes akiktol veszem, hogy a svajci triumph supporttal beszeltek, es mondtak nekik, hogy az eredeti camshaft tul gyenge anyagbol keszult ezert anyagfaradas miatt elofordulhatnak ilyenek. Az ujat amit rendeltek bele az mar egy updatelt verzio ami problemamentes lesz.
Nagyon elegedett vagyok ezzel a kereskedessel, milyen lelkiismeretesen megcsinaljak.
Mo-n szerintem atkurtak volna, vagy kiszamlaznak nekem. -
norbert1998
nagyúr
válasz
Oppenheimer #152067 üzenetére
Ha nem te fizeted a szervízt, akkor szarni le. Ha te fizeted, akkor gyanúsan lehúzás szagú. Ennyi infóval kicsit tákoltnak tűnik a "probléma".
-
User_2
tag
válasz
Oppenheimer #152065 üzenetére
látni kéne azt a veztengelyt,
mi a konkrét tünet? -
válasz
Oppenheimer #151953 üzenetére
“Milyen HD-d van?“
Jelenleg egy XL1200 CustomDrágák? Igen, valóban jobban tartják az árat, de pl amcsiban olcsó. Csak eu ban drága. Ahogy nézem, a többi sem olcsóbb sokkal. Triumph, Ducati, stb. De a piac beáraz mindent. Én napi szinten figyelem és vannak bőven vasak, amiket évek óta nem tudnak eladni, mert magas az ár. Szóval az, hogy drága, az az eladótól függ, max nem adja el soha. De ha kell a pénz, olcsó minden. Tapasztalat.
“Ez a többi Triumphal ellentétben amúgy 2 hengeres.“
Igen, ismerem azért ezeket is
-
válasz
Oppenheimer #151930 üzenetére
Grat!
Érdekes vas.
Én is nézegetem a Triumph-ot, viszont nekem a Cafe Racer stílus jön be (BONIE 900, 1200). Még nem szántam rá magam, hogy váltsak HD-ról. Kipróbáltam egy Kawa W800-at is nemrég, nem volt rossz a királytengelyes jószág. -
neutron23
csendes tag
válasz
Oppenheimer #151930 üzenetére
Gyönyörű gép, gratulálok! Életemben nem ültem ilyen felépítésű motoron, de nagyon tetszenek. Hosszútávon kényelmes? Nekem kívülről mindig olyan, mintha hátra akarnának dőlni rajta és így kicsit hasizmosnak néz ki. Majd írj egy pár sort, hogy milyen.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Oppenheimer #151930 üzenetére
Karácsony van akkor nálad is
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
Oppenheimer #151930 üzenetére
Szep gep, kivancsi leszek mi lesz a tapasztalatod vele nehany ezerkm (es a cbf) utan.
-
NYPD
aktív tag
válasz
Oppenheimer #151098 üzenetére
Én úgy tudom, nincs V2-es BMW.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #151098 üzenetére
Nyilván nem kell, csak hát ezek ilyen motoros közhelyek, jól lehet velük viccelődni
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #151095 üzenetére
"BMW nem nagyon gyárt V2-t, vagy van V2-esük?"
Remélem komoly a kérdés, mert viccnek azért erős lenne .
-
JoinR
őstag
válasz
Oppenheimer #151095 üzenetére
Gondolom R18-ra gondolt, az kicsit a büdzséd felett kezdődik, de amúgy én is olyat vennék.
-
HoaryFox
őstag
válasz
Oppenheimer #151087 üzenetére
Suzuki Intruder, Kawasaki Vulcan, Yamaha is van, de azt nem vágom, BMW-nek is vannak már, de ha igazán kemény vagy, Harley-t veszel
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #151087 üzenetére
Nekem fogalmam sincs
Huszonévesen én is ezekért a vezethetetlen "batárokért" rajongtam, de bármennyire is van cruiser feeling, engem ez már nem izgat, legalábbis hosszú távon nem. A megoldás a több motor lenne és talán vannak itt szerencsések akik több motort (mármint több félét) birtokolnak. Nekem se helyem nincs, se időm bütykölni, így nekem csak 1 db "univerzálisan" alkalmazható kell, ami igazán semmire nem jó, de mégis mindenre, itthon nem kell szervízelnem..., ezek szerintem a túra endurók közül kerül ki, ez bírja az enyhe terepet (bár az 1000 xr is milyen táncot lejtett előttem Boszniában
), de lehet velük haladni is a pályán, jól pakolhatóak, alkalmas kanyarvadászásra, meg hosszú távú utazásra is, és ha kell a városban is tudok vele közlekedni..
1800 ccm csak elég erővel rendelkezik már
, de nekem elgondolkodtató, ha egy motorba 15 év alatt csak 10900 km került, mert lehet te se fogsz sokkal többet beletenni valamiért. Ennyit én évente beleteszek (átlagosan) az enyémbe.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #151045 üzenetére
Szerintem még várj ezzel a váltással, menj pár km-t a cbf-el, minden motornak megvan az előnye és a hátránya. Kanárin meleg van, Svájcban meg nem annyira, a szélvédelem Kanárin hátrány, Svájcban előny, ott sok a kanyar, a 60 egész jó, Svájcban van, hogy haladnod kell, esetleg pályán, hát ott megutálod ezt a rotyogást a lábad között..
-
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #151045 üzenetére
"Honda CBF 1000-ről cruiserre akarok váltani, de nem tudom mire."
Én gurultam pár rövidke kört az NT1100-al.
Tudom, nem cruises/chopper vonal, de nekem a Tracer900 után nagyon adta a túragőzős érzést.
Mondjuk, ez még eléggé új modell, nincs belőle sok használt, olcsón meg pláne nem. -
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #151045 üzenetére
"Nekem a 800ccm kevés volt"
Van 1800-as is
[link] -
bardi
senior tag
válasz
Oppenheimer #150183 üzenetére
Igen, nem írtam, de a 0-100-ra gondoltam. Nagy sebességnél már más a helyzet, oda kell a teljesítmény.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #150183 üzenetére
Nem is igazan a gumi tapadasa, hanem hogy hanyattbsz.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
Oppenheimer #149843 üzenetére
Egyelőre nem jött semmi, remélem is így marad.
Továbbra is áll a kérdés, van ebben vkinek tapasztalata? -
bardi
senior tag
válasz
Oppenheimer #149639 üzenetére
Alacsonyabb autóban ülve különösen irritáló, főleg a túraendúrókon, amiken még magasan is van a lámpa. Szemből, tükörből, mindegy.
Más, tegnap kijutottam kakucs pályanapra, hatalmas élmény volt, főleg, hogy volt külön kezdő csoport, ahol csak pár ember előzgetett engem. Brutális milyet lehet fékezni, párszor mondjuk elkezdett érzésre valamelyik kerék pattogni. ABS nekem nincsen.
Néha sikerült beszaratni magam, talán még második menetben hátsó egyenesre rágyorsítás közben kipörgött a kerék, aztán pár kanyarban leért a cipő orra, alig kopott valamit, de mivel még sose volt ilyen eléggé megrémisztettAz egyik utolsó menetben célegyenesre ráfordulva valami fém ért le, nem igazán láttam a lábtartón kopást, lehet a középsztenderd volt, na attól majdnem lementem a fűre, ott örültem, hogy már csak hárman körözgettünk.
Gyors csoportban a pályamotorosok tempója brutális volt, gyakorlatilag mindegy volt mivel mentek. CCW irányba egy 54.69-et sikerült mennem legjobb időnek, de inkább az 57 volt az, amit viszonylag stabilan tudtam tartani a végén fáradtan. Ha a racechrono nem hazudik, akkor megvolt a 200 km csak pályán, hazaértem és mint akit agyonvertekCombomban van egy adag izomláz, felsőtestben is, meg tenyérnél a hüvelykujj alatti húsos rész eléggé érzékeny. Ha lesz még ilyen limitált számú regisztrációs nap, biztosan megyek, az kb mindegy is melyik pályára.
-
fattyu
veterán
válasz
Oppenheimer #149639 üzenetére
attól hogy leírod sokszor még nem lesz igaz. egy alsóbbrendűben álló autós a gyenge fényforrást a szikrázó napsütésben, kombinálva a szemből igen pici keresztmetszettel nyilván kevésbé fog észrevenni mint egy jóval erősebb fényforrással ugyanez.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Oppenheimer #149627 üzenetére
Inkább az elsobbsegadasra kéne raszallni. Meg a telefonálásra. Ezek ölnek, nem a refi. Sőt.
Engem rohadtul nem zavar ha a motoros szemből refivel jön. Jobban látom. Ezért én is felnyomom. És a tapasztalatom is az, hogy ha motoron ülök is segít. És nem érdekel hogy tilos e.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #149630 üzenetére
Nappal a refi hasznalata a 2000 es evek divatja volt, az osszes sportmotoros azert hasznalta, hogy "eszrevegyek" oket, mert nem tudtak osszekapcsolni a gyorshajtassal az esetlegesen elsobbseg meg nem adasat. Azt hittek nem latjak oket, holott a sebesseguket nem mertek fel jol, amit amugy sem lehet, ha plusz gyorshajtasz, akkor meg plane nem.
Ez olyan, mint akkortajt a szőkített haj, es a rave/jungle zene. Rohadtul extrem, de kevesbe tesz jot. De a szokas velunk maradt, mint ahogy abbol az idobol Dodor is. -
válasz
Oppenheimer #149630 üzenetére
Nem kell valasztani, de a reflektor felnyomasa kb annyira utolso, tul a sovenyen opcio, hogy akkor mar felraktam 35 extra lampat meg jelzot a gepre es egy vilagitotorony a lathatosagi szin rajtam, mire eszembejutna, hogy huha, mostmar csak a refi maradt.
En most a dobozt lekentem muanyagapoloval, de meg gondolkodom ,hogy a fekete helyett atfestem valami feltunobb szinre, ami nem feher, de illik a motor szinehez.
Tahiti blue a szinkod neve.A doboztarto konzolt is at kellene festenem, egy hegesztes javitas van rajta, azt at kellene huzni normalisan, mert nagyon hitvany munka, rozsdat is lattam ott.
-
válasz
Oppenheimer #149627 üzenetére
Hamarabb allhatnanak ra arra, hogy egyaltalan mukodjon a lampaja a legtobb kozlekedonek, marmint a tompitott, meg utana a "ne vakitson a tompitott este" es utana biztos belefer ez a nappali refis gang is. Amit egyebkent nem tudom, minek kel benyomni, akkor miert nem oltozol lathatosagi zoldbe, ha a lathatosagoddal van problema?
-
válasz
Oppenheimer #149624 üzenetére
Majd írd meg utólag a tapasztalatokat
Kényelmesnek biztos, hogy kényelmes lesz. Utasnak is, neked is.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #149602 üzenetére
Ne hagyd magad ennyire befolyásolni, azért mennek ezekkel mindenfele. Lehet nem ideális, de ... nézd meg magad
-
válasz
Oppenheimer #149600 üzenetére
Figyelj, faterom meg a veretés a skála 2 vége. Tehát úgy képzeld el, hogy nagypapa stílusban sikerült karcolni vele... Én csak kissebb intrudert vezettem, de nekem a sport túra után a hátsó dobfék, meg a kormány pozíció nagyon rossz élmény volt. Kényelmesnek kényelmes motor, de ilyennel én nem akarok szerpentinen közlekedni az fix.
-
válasz
Oppenheimer #149575 üzenetére
Szar a fék. Nehéz. Szerpentinen kurva konnyen le fog erni. Matraban fater, aki alig donti, karcolt folyamatosan... Inkabb vmi tura gepet nezz.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #149577 üzenetére
Én béreltem 30 éve ilyesmit több helyen is a vilába, ez is mindehol elmegy, ahol egy átlag autó. Ma már sokkal inkább az ülés pozició az ami zavarna.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #149577 üzenetére
Tök ismeretlen motorral én mondjuk tuti nem mernék szerpentinezni, de én papírkutya vagyok.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Oppenheimer #149587 üzenetére
Egy olyan kúrán már túl vagyok, akkor azt mondták nem hogy kevés szinte nincs is vasam. 10 éve volt kb ha jól emlékszem fél év kúra volt, de most megint kevés.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Oppenheimer #149580 üzenetére
Szerintem szintem minden nagyköbcentis motorral lehet krúzolni, mert kb tudom mit keresel. Csak a normál motorral lehet kanyarodni is.
Amúgy nagyon vágyom egy Harley-ra, de egyenlőre csak az anyagi vonzata ment meg attól a stressztől, hogy hogy a f.szomba fogok vele kanyarodni a saját stílusomba. -
Biqci
aktív tag
válasz
Oppenheimer #149575 üzenetére
A sógoromnak volt ilyen gépe, egyenesen lehet vele menni, de ha fékezni akarsz… borzalmas a fék. Alig van ereje, gumiszerűen nyúlik, már az első perctől kezdve. Mivel újonnan vette, így nem lehet az előző tulajra mutogatni. Nameg böszme nehéz, pedig majdnem minden műanyag rajta, pl az index, ami legalább szép fényes…
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #149575 üzenetére
Havernak is choppere van, illetve talán már megvette a nagyobb Shadow-t. Volt vele tréningen, ugyanazokat a 6-7 méteres fordulókat csinálta meg vele, mint a többiek.
Plusz ott vannak az USA rendőrmotorok agyonig felpakolva és simán karikáznak két szűk parkolónyi helyen.
Szóval meg lehet ezzel is fordulni, de a döntés mellett nagy hangsúlyt kap a súlypontáthelyezés is. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
Oppenheimer #149577 üzenetére
Nem akarok hazudni, de ha jól emlékszem, Vater honda shadowja a mátrában úgy letudott érni, hogy különösebben b.szatni sem akart.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Oppenheimer #149575 üzenetére
Hogy szarul lehet dönteni....minden leér.
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #149226 üzenetére
Azért kár túl dramatizálni, én rengeteget közlekedem (városban is), egyáltalán nincs ilyen érzésem, hogy meg akarnak ölni. Persze ilyen előfordulhat, hogy vki még pirosban megy át, ezért nem szabad kilőni a zöldnél.., de azért lakott területen kívül is simán jöhetnek szembe, átlóg a záróvonalon, nem tart követési távolságot vagy éppen oldaltávolságot előzéskor.
A bpi vezetési kultúra meg egyre javul, én pont minden nap tapasztalom, hogy elengednek, tolerálják, hogy motorral gyorsabb vagy, egyre kevésbé akar feltartani, stb. Szóval nekem nem hogy nincs bajom vele, de egyre javul.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #149117 üzenetére
Az igazsag az hogy nekem nagyon megkoptak az emlekeim hogy milyen volt a ZZR, es nem is tul igazsagos osszevetni a ket motort, van kozottuk durvan 25 ev technologiai fejlodes. Modern 4 hengerest meg nem probaltam, szandekomban all ratenni a kezem egy S 1000 XR-re egy probara, csak hogy fair legyen az osszehasonlitas.
Az biztos, hogy az baromi nyomatekos es a pincebol huz. 60-nal hatodikban rahuzod a gazt, es nem szanalmas halalhorges meg rangatas az eredmeny, hanem szepen komotosan gyorsit, 70nel ez hatarozotta valik. Orszaguton gyakorlatilag vegig hatodikban van, leszoktam a visszakapcsolgatasrol, mert teljesen felesleges. Es forog ha kell, de nem kell, mert nincs olyan legalis korulmeny, ahol szukseg lenne ra. Egyaltalan nem vagyom vissza a 4 hengeresre, nekem nagyon bejon ez a karakter.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #148416 üzenetére
6 hónap után megy vissza, nem épitem át.
" minden sport tura motort meg kell becsulni, mert nagyon keves van manapsag"
Ez az én fájdalmam is.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #148393 üzenetére
Venni nem vettem semmit
Céges bérlet, 6 hónapig.
R1250RS.
-
HoaryFox
őstag
válasz
Oppenheimer #148108 üzenetére
Feszültségértékek rendben, nincs baj még egyikkel sem. Pont nemsokára fogok egy kis feszültségindikátort beszerelni, hogy figyelhessem. Nagyon ügyelek, hogy 3000-es fordulat alatt ne nagyon használjam a motort.
-
HoaryFox
őstag
válasz
Oppenheimer #148087 üzenetére
Én már megbarátkoztam a gyári dobokkal, 6ezres fordulat alatt úgyse hallok belőle semmit
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
Oppenheimer #148091 üzenetére
Tesómnak ugyanolyan cbr-je van mint nekem es neki bodis dobja van. Eg es fold, miutan kiprobaltam rajottem h mennyire jo is az
De en is sajnalom ra a min. 300k-t
-
válasz
Oppenheimer #148091 üzenetére
Pedig...
Nekem anno a vfr-ben lefaragott bo fel litert. Es sokkal.jobb lett a gazreakcio is. Eroben is jobb lett, ahol az elott 4esben ment fel utana mar 5ben is.
Szoval utana minel tobbet motoroztam, annal tobbet sporoltam
Xx-be is jovo heten rendelem be a pc-t, majusban megy bele az is -
válasz
Oppenheimer #148087 üzenetére
[link] Itt a haverod
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Oppenheimer #148087 üzenetére
Annyira azért nem nagy a különbség, hogy hozzá kelljen kötelező jelleggel írni az ECU-t. Motorfüggő, van, amit egyszerű és van, amit könnyű. Gyengébb nem lehet a jobb áramlástól, ha a gyártó nem tervezett scavanging-gel, már csak azért sem, mert kevesebb energia az elhasznált levegőt kiürítenie, tisztább lesz az égéstér gázelegye. Ha scavanging is van képben, akkor azzal kompressziót lehet növelni, és valóban erősebb lehet azzal a motor, és ezt ronthatja egy gyorsabb áramlású kipufogó. Én viszont nem gondolom, hogy itt ilyennel számolt volna a gyártó, vagy, hogy egy egyszerű slip-on ennyit befolyásol.
-
GTVili
tag
válasz
Oppenheimer #147552 üzenetére
Ez az MKII változat... -
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #147365 üzenetére
30 év alatt akkor sem ördögtől való az évi átlagos 3,73%-os infláció.
-
elbandi2
tag
válasz
Oppenheimer #147338 üzenetére
Fekvő hosszában elhelyezett sor4
Szívesen -
válasz
Oppenheimer #147244 üzenetére
Van vip verzio, egyenileg megbeszelheto, hogy valamelyik este kanyaroghass a palyan, kicsit tobb jo magyar forintert.
-
A Zéé
addikt
válasz
Oppenheimer #147254 üzenetére
Nem vagyok paraszt, és nem tudom, azt, amit a linkelt tag. Nem is akarom tudni.
És igen, mindenkinek kell gyakorlás, nekem is, idén is fogok menni tréningre.
De ha az a szezonban, ami legyen mondjuk 30 hét, te valamivel heti 2-3 órát eltöltesz, tehát összesen 60-90 órát, és még azután is úgy gondolod, hogy nehéz megcsinálni, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, vagy olyant csinálsz, amit lehet hogy nem kellene. -
rottenbull
senior tag
válasz
Oppenheimer #147249 üzenetére
Igy van. Szepen lassan szukiteni a fordulokort. En tolok szlalomot, par lazabb fordulast, nyolcasokat, azutan beleallok ebbe egy jo orara. Nem konnyu.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #147244 üzenetére
Nem tudom, része volt-e a tréningnek ez a kanyarodás?
Viszont pont a Honda Safety eredettörténete az, ami miatt szerintem itt a legvalószínűbb. -
rottenbull
senior tag
válasz
Oppenheimer #147237 üzenetére
Eleg messze vagyok ettol en is, de ramegyek iden erre azert. Heti par ora ovatosabb gyakorlas belefer.
-
rottenbull
senior tag
válasz
Oppenheimer #147226 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=Ikx2sJcecnQ&list=FL4IiREqt618eGjjzzV3_qYg&index=39
Ez, csak lab nelkul
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #147226 üzenetére
Bocs, nem tudom értelmezni a kérdésed, nem vagyok otthon ebben a szubkultúrában
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #147105 üzenetére
Ugyanigy a masik oldal sem jotekonysagi szervezet.
es vki megnezte mar, valoban milyenek az arresek, illetve az adoterhek/ alkalmazott utani adoterhek, a magyar/kulfodi cegekel, mielott azt feltetelezi, hogy egyszeruen a magyar arak azert nem versenykepesek, mert nagyobbat akarnak kaszalni, ugy, hogy van egy olyan konkurenciajuk, mint az internet?
Ezt csak kerdezem -
etnies
senior tag
válasz
Oppenheimer #147105 üzenetére
A piac törvényei szerint pont az ellenkezője fog történni: nem költesz, a cég csődbe fog menni és bezár. Offline boltot sokkal drágább üzemeltetni, mint egy webshopot, árban biztosan nem fognak tudni versenyezni.
Nekem ez nem probléma, utálok boltba járni, ha ruhát veszek általában két méretben megrendelem és az egyiket visszaküldöm. Benne áll a pénzem egy-két hétig, de nem cseszem el a szabadidőmet. Szerintem a boltok nagy része be fog zárni a következő évtizedben. Ez annak lesz gáz, aki nem konfekció méret, azok majd rendelhetnek-postázhatnak vissza napestig.
-
Horvi
őstag
válasz
Oppenheimer #145653 üzenetére
S1000XR-nek néz ki.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Oppenheimer #145581 üzenetére
Én havonta egyszer legalább megyek vele, így nem merül le
Tegnap mentem egy 100 km-t, de sajna egyedül, senki nem ért rám vasárnap délben. Vajon miért lehetett ez?Amúgy azért volt 5 motoros, aki jött szembe a 100 km alatt.
Szép, napos idő volt.
Most a szezonszámlálót majd a szilveszteri felvonulás után fogom nullázni, mert az idei érték eddig kemény 3300 km, és nem tudom, mikor nulláztam, de szerintem április körül lehetett kb.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #145584 üzenetére
Olvass utána a riasztódnak, nehogy szabotázsnak értékelje a dolgot...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Oppenheimer #145581 üzenetére
Ez fugg attol, mekkora aramfelvetele van az aktualis motornak kikapcsolt gyujtasnal. ha van immo, az biztosan le fogja szivni. Nem kell tolteni, nem kell kivenni, csak egy sarut le kell venni.
vlevi
a nyugalmi feszultseg van csak meg ilyenkor. Ha ramersz az inditasnal a feszultsegre, az sincs meg, ha nincs inditoaramod. -
vlevi
nagyúr
válasz
Oppenheimer #145581 üzenetére
Én se vettem ki eddig, csak télen havonta egyszer rátettem töltőre kb, 1 napra.
Ezt csináltam korábban a V-Strommal is, annak az akksija 7-8 évet kibírt, igaz a végén már reggelente, hideg motorral csak egyet lehetett vele indítani.
Erre akkor jöttem rá, amikor indulás után, az 1km-re lévő kúton akartam tankol. Hááttt, bakker, beindult, de lenullázott minden számlálót a műszerfalon
Aztán utána az is jól elvolt egész nap, de 1-2 hét múlva megint csak alig bírta átfordítani.
Feszültség volt, csak indítóáram nem. -
bardi
senior tag
válasz
Oppenheimer #145292 üzenetére
Köszi! Az még Lillafüred előtt ugye?
-
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #145187 üzenetére
Ez a "tolni kell a járdán" ez le van írva valahol? Mert pl ott ahol az autók is parkolhatnak a járdán, ott akkor az autókat is tolni kell?
Nem stimmel ez. Ahol én lakom, ott a 10 emeletes aljában 1 db garázs van. Ezt bérlem. Az 1970-es társasházi okiratban is garázs. Na most azt autóval ha azzal állnék be, hogy közelítem meg? Tolva? Mert kb 30-40 m-re van az autófeljáró. Vagy úgy gondolják, hogy autóval lehet menni, de motorral nem?
-
duni84
aktív tag
válasz
Oppenheimer #145187 üzenetére
azta! nekem eddig még soha senki nem problémázott, pedig most googlemap-en lemértem, hogy kerek 66 métert szoktam gurulni a járdán a munkahelyemnél, mert ott van a legközelebbi felhajtó a járdára. mindig úgy képzeltem, hogy majd előadom, ugyanezt a "legközelebbi parkolóhelyet közelítettem meg", de ezek szerint ezt gondolom 5-10 ezer forintért adhatom elő alkalmanként
pedig még anniyra tekintettel vagyok a környezetemre, hogy ha látom, hogy nem kell megállni irodaház előtt cigizők miatt, akkor eleve már billentem is a kill switchet a járda elején, hogy zero-emission módban álljak le a bejáratnál
-
vihartigris
őstag
válasz
Oppenheimer #145185 üzenetére
Csak a baj van a rokonokkal , közeli hozzátartozókkal
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #145189 üzenetére
Megvan a megoldás! Ne tartson addig a manővet, hogy legyen ideje elindítani a felvevőt!
Ha fixen telepített kamerája van, ami közterületre néz, nyomd fel a GDPR megsértése miatt.A kibaszás egy társasjáték.
-
zgospel
őstag
válasz
Oppenheimer #145185 üzenetére
Bizonyítékot is mutattak egyébként? Vagy csak egy mama ezt bejelenti, behívnak, aztán vagy bevallod vagy nem?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Oppenheimer #145185 üzenetére
Nem lehetett azzal védeni, hogy a motor parkolási helyéhez legközelebbi lehetőségnél hajtottak fel a járdára? Elvére megvan annak a lehetősége, hogy a motort a járdán támassza le az ember.
-
mokus1
addikt
válasz
Oppenheimer #145179 üzenetére
Ez valószínűleg csak ilyen lehet, gyorshajtásért nem hívnak be ezért is írtam.
Lehet drága, de hát közeli rokon motorozott... -
bacus
őstag
válasz
Oppenheimer #145174 üzenetére
Ez nem az az eset amikor nem vagy majd köteles családtagra terhelő vallomást tenni? Nem te vezettél, bárki használhatja a családból a járművet..., stb?
Azért idéznek be, hátha elvállalod, hogy nem is olyan ismeretlen az a tettes, akkor fizetni fogsz.
-
mokus1
addikt
válasz
Oppenheimer #145174 üzenetére
Gyorshajtásért nem idéznek be, csak küldik a csekket.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- REFURBISHED és ÚJ - 40AS Lenovo ThinkPad USB-C dokkoló (akár 3x4K felbontás)
- Csere-Beszámítás! Lenovo Ideapad Gaming 3 Garancia: 2026.07 // R7 5800H / GTX 1650 4GB
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Így lehet neked Teljes Magyar Logitech Craft Billentyűzet
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest