Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz Oppenheimer #151098 üzenetére
Én úgy tudom, nincs V2-es BMW.
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #151098 üzenetére
Nyilván nem kell, csak hát ezek ilyen motoros közhelyek, jól lehet velük viccelődni
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #151095 üzenetére
"BMW nem nagyon gyárt V2-t, vagy van V2-esük?"
Remélem komoly a kérdés, mert viccnek azért erős lenne .
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
JoinR
őstag
válasz Oppenheimer #151095 üzenetére
Gondolom R18-ra gondolt, az kicsit a büdzséd felett kezdődik, de amúgy én is olyat vennék.
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #151087 üzenetére
Suzuki Intruder, Kawasaki Vulcan, Yamaha is van, de azt nem vágom, BMW-nek is vannak már, de ha igazán kemény vagy, Harley-t veszel
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #151087 üzenetére
Nekem fogalmam sincs Huszonévesen én is ezekért a vezethetetlen "batárokért" rajongtam, de bármennyire is van cruiser feeling, engem ez már nem izgat, legalábbis hosszú távon nem. A megoldás a több motor lenne és talán vannak itt szerencsések akik több motort (mármint több félét) birtokolnak. Nekem se helyem nincs, se időm bütykölni, így nekem csak 1 db "univerzálisan" alkalmazható kell, ami igazán semmire nem jó, de mégis mindenre, itthon nem kell szervízelnem..., ezek szerintem a túra endurók közül kerül ki, ez bírja az enyhe terepet (bár az 1000 xr is milyen táncot lejtett előttem Boszniában ), de lehet velük haladni is a pályán, jól pakolhatóak, alkalmas kanyarvadászásra, meg hosszú távú utazásra is, és ha kell a városban is tudok vele közlekedni..
1800 ccm csak elég erővel rendelkezik már , de nekem elgondolkodtató, ha egy motorba 15 év alatt csak 10900 km került, mert lehet te se fogsz sokkal többet beletenni valamiért. Ennyit én évente beleteszek (átlagosan) az enyémbe.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #151045 üzenetére
Szerintem még várj ezzel a váltással, menj pár km-t a cbf-el, minden motornak megvan az előnye és a hátránya. Kanárin meleg van, Svájcban meg nem annyira, a szélvédelem Kanárin hátrány, Svájcban előny, ott sok a kanyar, a 60 egész jó, Svájcban van, hogy haladnod kell, esetleg pályán, hát ott megutálod ezt a rotyogást a lábad között..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #151045 üzenetére
"Honda CBF 1000-ről cruiserre akarok váltani, de nem tudom mire."
Én gurultam pár rövidke kört az NT1100-al.
Tudom, nem cruises/chopper vonal, de nekem a Tracer900 után nagyon adta a túragőzős érzést.
Mondjuk, ez még eléggé új modell, nincs belőle sok használt, olcsón meg pláne nem. -
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #151045 üzenetére
"Nekem a 800ccm kevés volt"
Van 1800-as is
[link] -
bardi
senior tag
válasz Oppenheimer #150183 üzenetére
Igen, nem írtam, de a 0-100-ra gondoltam. Nagy sebességnél már más a helyzet, oda kell a teljesítmény.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #150183 üzenetére
Nem is igazan a gumi tapadasa, hanem hogy hanyattbsz.
Explosión de dos tiempos
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #149843 üzenetére
Egyelőre nem jött semmi, remélem is így marad.
Továbbra is áll a kérdés, van ebben vkinek tapasztalata?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bardi
senior tag
válasz Oppenheimer #149639 üzenetére
Alacsonyabb autóban ülve különösen irritáló, főleg a túraendúrókon, amiken még magasan is van a lámpa. Szemből, tükörből, mindegy.
Más, tegnap kijutottam kakucs pályanapra, hatalmas élmény volt, főleg, hogy volt külön kezdő csoport, ahol csak pár ember előzgetett engem. Brutális milyet lehet fékezni, párszor mondjuk elkezdett érzésre valamelyik kerék pattogni. ABS nekem nincsen.
Néha sikerült beszaratni magam, talán még második menetben hátsó egyenesre rágyorsítás közben kipörgött a kerék, aztán pár kanyarban leért a cipő orra, alig kopott valamit, de mivel még sose volt ilyen eléggé megrémisztett Az egyik utolsó menetben célegyenesre ráfordulva valami fém ért le, nem igazán láttam a lábtartón kopást, lehet a középsztenderd volt, na attól majdnem lementem a fűre, ott örültem, hogy már csak hárman körözgettünk.
Gyors csoportban a pályamotorosok tempója brutális volt, gyakorlatilag mindegy volt mivel mentek. CCW irányba egy 54.69-et sikerült mennem legjobb időnek, de inkább az 57 volt az, amit viszonylag stabilan tudtam tartani a végén fáradtan. Ha a racechrono nem hazudik, akkor megvolt a 200 km csak pályán, hazaértem és mint akit agyonvertek Combomban van egy adag izomláz, felsőtestben is, meg tenyérnél a hüvelykujj alatti húsos rész eléggé érzékeny. Ha lesz még ilyen limitált számú regisztrációs nap, biztosan megyek, az kb mindegy is melyik pályára.'92 Honda VFR 750
-
fattyu
veterán
válasz Oppenheimer #149639 üzenetére
attól hogy leírod sokszor még nem lesz igaz. egy alsóbbrendűben álló autós a gyenge fényforrást a szikrázó napsütésben, kombinálva a szemből igen pici keresztmetszettel nyilván kevésbé fog észrevenni mint egy jóval erősebb fényforrással ugyanez.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
válasz Oppenheimer #149627 üzenetére
Inkább az elsobbsegadasra kéne raszallni. Meg a telefonálásra. Ezek ölnek, nem a refi. Sőt.
Engem rohadtul nem zavar ha a motoros szemből refivel jön. Jobban látom. Ezért én is felnyomom. És a tapasztalatom is az, hogy ha motoron ülök is segít. És nem érdekel hogy tilos e.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #149630 üzenetére
Nappal a refi hasznalata a 2000 es evek divatja volt, az osszes sportmotoros azert hasznalta, hogy "eszrevegyek" oket, mert nem tudtak osszekapcsolni a gyorshajtassal az esetlegesen elsobbseg meg nem adasat. Azt hittek nem latjak oket, holott a sebesseguket nem mertek fel jol, amit amugy sem lehet, ha plusz gyorshajtasz, akkor meg plane nem.
Ez olyan, mint akkortajt a szőkített haj, es a rave/jungle zene. Rohadtul extrem, de kevesbe tesz jot. De a szokas velunk maradt, mint ahogy abbol az idobol Dodor is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Oppenheimer #149630 üzenetére
Nem kell valasztani, de a reflektor felnyomasa kb annyira utolso, tul a sovenyen opcio, hogy akkor mar felraktam 35 extra lampat meg jelzot a gepre es egy vilagitotorony a lathatosagi szin rajtam, mire eszembejutna, hogy huha, mostmar csak a refi maradt.
En most a dobozt lekentem muanyagapoloval, de meg gondolkodom ,hogy a fekete helyett atfestem valami feltunobb szinre, ami nem feher, de illik a motor szinehez.
Tahiti blue a szinkod neve.A doboztarto konzolt is at kellene festenem, egy hegesztes javitas van rajta, azt at kellene huzni normalisan, mert nagyon hitvany munka, rozsdat is lattam ott.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Oppenheimer #149627 üzenetére
Hamarabb allhatnanak ra arra, hogy egyaltalan mukodjon a lampaja a legtobb kozlekedonek, marmint a tompitott, meg utana a "ne vakitson a tompitott este" es utana biztos belefer ez a nappali refis gang is. Amit egyebkent nem tudom, minek kel benyomni, akkor miert nem oltozol lathatosagi zoldbe, ha a lathatosagoddal van problema?
Everybody lies.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #149624 üzenetére
Majd írd meg utólag a tapasztalatokat Kényelmesnek biztos, hogy kényelmes lesz. Utasnak is, neked is.
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #149602 üzenetére
Ne hagyd magad ennyire befolyásolni, azért mennek ezekkel mindenfele. Lehet nem ideális, de ... nézd meg magad
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #149600 üzenetére
Figyelj, faterom meg a veretés a skála 2 vége. Tehát úgy képzeld el, hogy nagypapa stílusban sikerült karcolni vele... Én csak kissebb intrudert vezettem, de nekem a sport túra után a hátsó dobfék, meg a kormány pozíció nagyon rossz élmény volt. Kényelmesnek kényelmes motor, de ilyennel én nem akarok szerpentinen közlekedni az fix.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #149575 üzenetére
Szar a fék. Nehéz. Szerpentinen kurva konnyen le fog erni. Matraban fater, aki alig donti, karcolt folyamatosan... Inkabb vmi tura gepet nezz.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #149577 üzenetére
Én béreltem 30 éve ilyesmit több helyen is a vilába, ez is mindehol elmegy, ahol egy átlag autó. Ma már sokkal inkább az ülés pozició az ami zavarna.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #149577 üzenetére
Tök ismeretlen motorral én mondjuk tuti nem mernék szerpentinezni, de én papírkutya vagyok.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Oppenheimer #149587 üzenetére
Egy olyan kúrán már túl vagyok, akkor azt mondták nem hogy kevés szinte nincs is vasam. 10 éve volt kb ha jól emlékszem fél év kúra volt, de most megint kevés.
Gipsz Jakab
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Oppenheimer #149580 üzenetére
Szerintem szintem minden nagyköbcentis motorral lehet krúzolni, mert kb tudom mit keresel. Csak a normál motorral lehet kanyarodni is.
Amúgy nagyon vágyom egy Harley-ra, de egyenlőre csak az anyagi vonzata ment meg attól a stressztől, hogy hogy a f.szomba fogok vele kanyarodni a saját stílusomba.-
-
Biqci
aktív tag
válasz Oppenheimer #149575 üzenetére
A sógoromnak volt ilyen gépe, egyenesen lehet vele menni, de ha fékezni akarsz… borzalmas a fék. Alig van ereje, gumiszerűen nyúlik, már az első perctől kezdve. Mivel újonnan vette, így nem lehet az előző tulajra mutogatni. Nameg böszme nehéz, pedig majdnem minden műanyag rajta, pl az index, ami legalább szép fényes…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #149575 üzenetére
Havernak is choppere van, illetve talán már megvette a nagyobb Shadow-t. Volt vele tréningen, ugyanazokat a 6-7 méteres fordulókat csinálta meg vele, mint a többiek.
Plusz ott vannak az USA rendőrmotorok agyonig felpakolva és simán karikáznak két szűk parkolónyi helyen.
Szóval meg lehet ezzel is fordulni, de a döntés mellett nagy hangsúlyt kap a súlypontáthelyezés is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #149577 üzenetére
Nem akarok hazudni, de ha jól emlékszem, Vater honda shadowja a mátrában úgy letudott érni, hogy különösebben b.szatni sem akart.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
V.Stryker
nagyúr
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #149226 üzenetére
Azért kár túl dramatizálni, én rengeteget közlekedem (városban is), egyáltalán nincs ilyen érzésem, hogy meg akarnak ölni. Persze ilyen előfordulhat, hogy vki még pirosban megy át, ezért nem szabad kilőni a zöldnél.., de azért lakott területen kívül is simán jöhetnek szembe, átlóg a záróvonalon, nem tart követési távolságot vagy éppen oldaltávolságot előzéskor.
A bpi vezetési kultúra meg egyre javul, én pont minden nap tapasztalom, hogy elengednek, tolerálják, hogy motorral gyorsabb vagy, egyre kevésbé akar feltartani, stb. Szóval nekem nem hogy nincs bajom vele, de egyre javul.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #149117 üzenetére
Az igazsag az hogy nekem nagyon megkoptak az emlekeim hogy milyen volt a ZZR, es nem is tul igazsagos osszevetni a ket motort, van kozottuk durvan 25 ev technologiai fejlodes. Modern 4 hengerest meg nem probaltam, szandekomban all ratenni a kezem egy S 1000 XR-re egy probara, csak hogy fair legyen az osszehasonlitas.
Az biztos, hogy az baromi nyomatekos es a pincebol huz. 60-nal hatodikban rahuzod a gazt, es nem szanalmas halalhorges meg rangatas az eredmeny, hanem szepen komotosan gyorsit, 70nel ez hatarozotta valik. Orszaguton gyakorlatilag vegig hatodikban van, leszoktam a visszakapcsolgatasrol, mert teljesen felesleges. Es forog ha kell, de nem kell, mert nincs olyan legalis korulmeny, ahol szukseg lenne ra. Egyaltalan nem vagyom vissza a 4 hengeresre, nekem nagyon bejon ez a karakter.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #148416 üzenetére
6 hónap után megy vissza, nem épitem át.
" minden sport tura motort meg kell becsulni, mert nagyon keves van manapsag"
Ez az én fájdalmam is.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #148393 üzenetére
Venni nem vettem semmit Céges bérlet, 6 hónapig.
R1250RS.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #148108 üzenetére
Feszültségértékek rendben, nincs baj még egyikkel sem. Pont nemsokára fogok egy kis feszültségindikátort beszerelni, hogy figyelhessem. Nagyon ügyelek, hogy 3000-es fordulat alatt ne nagyon használjam a motort.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #148087 üzenetére
Én már megbarátkoztam a gyári dobokkal, 6ezres fordulat alatt úgyse hallok belőle semmit
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #148091 üzenetére
Tesómnak ugyanolyan cbr-je van mint nekem es neki bodis dobja van. Eg es fold, miutan kiprobaltam rajottem h mennyire jo is az De en is sajnalom ra a min. 300k-t
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz Oppenheimer #148091 üzenetére
Pedig...
Nekem anno a vfr-ben lefaragott bo fel litert. Es sokkal.jobb lett a gazreakcio is. Eroben is jobb lett, ahol az elott 4esben ment fel utana mar 5ben is.
Szoval utana minel tobbet motoroztam, annal tobbet sporoltam
Xx-be is jovo heten rendelem be a pc-t, majusban megy bele az is[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz Oppenheimer #148087 üzenetére
[link] Itt a haverod
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Oppenheimer #148087 üzenetére
Annyira azért nem nagy a különbség, hogy hozzá kelljen kötelező jelleggel írni az ECU-t. Motorfüggő, van, amit egyszerű és van, amit könnyű. Gyengébb nem lehet a jobb áramlástól, ha a gyártó nem tervezett scavanging-gel, már csak azért sem, mert kevesebb energia az elhasznált levegőt kiürítenie, tisztább lesz az égéstér gázelegye. Ha scavanging is van képben, akkor azzal kompressziót lehet növelni, és valóban erősebb lehet azzal a motor, és ezt ronthatja egy gyorsabb áramlású kipufogó. Én viszont nem gondolom, hogy itt ilyennel számolt volna a gyártó, vagy, hogy egy egyszerű slip-on ennyit befolyásol.
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #147552 üzenetére
Ez az MKII változat... -
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #147365 üzenetére
30 év alatt akkor sem ördögtől való az évi átlagos 3,73%-os infláció.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
elbandi2
tag
válasz Oppenheimer #147338 üzenetére
Fekvő hosszában elhelyezett sor4
Szívesen -
veterán
válasz Oppenheimer #147244 üzenetére
Van vip verzio, egyenileg megbeszelheto, hogy valamelyik este kanyaroghass a palyan, kicsit tobb jo magyar forintert.
Everybody lies.
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #147254 üzenetére
Nem vagyok paraszt, és nem tudom, azt, amit a linkelt tag. Nem is akarom tudni.
És igen, mindenkinek kell gyakorlás, nekem is, idén is fogok menni tréningre.
De ha az a szezonban, ami legyen mondjuk 30 hét, te valamivel heti 2-3 órát eltöltesz, tehát összesen 60-90 órát, és még azután is úgy gondolod, hogy nehéz megcsinálni, akkor valamit nagyon rosszul csinálsz, vagy olyant csinálsz, amit lehet hogy nem kellene.Just a simple Lineman...
-
rottenbull
senior tag
válasz Oppenheimer #147249 üzenetére
Igy van. Szepen lassan szukiteni a fordulokort. En tolok szlalomot, par lazabb fordulast, nyolcasokat, azutan beleallok ebbe egy jo orara. Nem konnyu.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #147244 üzenetére
Nem tudom, része volt-e a tréningnek ez a kanyarodás?
Viszont pont a Honda Safety eredettörténete az, ami miatt szerintem itt a legvalószínűbb.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rottenbull
senior tag
válasz Oppenheimer #147237 üzenetére
Eleg messze vagyok ettol en is, de ramegyek iden erre azert. Heti par ora ovatosabb gyakorlas belefer.
-
rottenbull
senior tag
válasz Oppenheimer #147226 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=Ikx2sJcecnQ&list=FL4IiREqt618eGjjzzV3_qYg&index=39
Ez, csak lab nelkul
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #147226 üzenetére
Bocs, nem tudom értelmezni a kérdésed, nem vagyok otthon ebben a szubkultúrában
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #147105 üzenetére
Ugyanigy a masik oldal sem jotekonysagi szervezet.
es vki megnezte mar, valoban milyenek az arresek, illetve az adoterhek/ alkalmazott utani adoterhek, a magyar/kulfodi cegekel, mielott azt feltetelezi, hogy egyszeruen a magyar arak azert nem versenykepesek, mert nagyobbat akarnak kaszalni, ugy, hogy van egy olyan konkurenciajuk, mint az internet?
Ezt csak kerdezem[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #147105 üzenetére
A piac törvényei szerint pont az ellenkezője fog történni: nem költesz, a cég csődbe fog menni és bezár. Offline boltot sokkal drágább üzemeltetni, mint egy webshopot, árban biztosan nem fognak tudni versenyezni.
Nekem ez nem probléma, utálok boltba járni, ha ruhát veszek általában két méretben megrendelem és az egyiket visszaküldöm. Benne áll a pénzem egy-két hétig, de nem cseszem el a szabadidőmet. Szerintem a boltok nagy része be fog zárni a következő évtizedben. Ez annak lesz gáz, aki nem konfekció méret, azok majd rendelhetnek-postázhatnak vissza napestig.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Horvi
őstag
-
norbert1998
nagyúr
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Én havonta egyszer legalább megyek vele, így nem merül le
Tegnap mentem egy 100 km-t, de sajna egyedül, senki nem ért rám vasárnap délben. Vajon miért lehetett ez?Amúgy azért volt 5 motoros, aki jött szembe a 100 km alatt. Szép, napos idő volt.
Most a szezonszámlálót majd a szilveszteri felvonulás után fogom nullázni, mert az idei érték eddig kemény 3300 km, és nem tudom, mikor nulláztam, de szerintem április körül lehetett kb.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145584 üzenetére
Olvass utána a riasztódnak, nehogy szabotázsnak értékelje a dolgot...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Ez fugg attol, mekkora aramfelvetele van az aktualis motornak kikapcsolt gyujtasnal. ha van immo, az biztosan le fogja szivni. Nem kell tolteni, nem kell kivenni, csak egy sarut le kell venni.
vlevi
a nyugalmi feszultseg van csak meg ilyenkor. Ha ramersz az inditasnal a feszultsegre, az sincs meg, ha nincs inditoaramod.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Én se vettem ki eddig, csak télen havonta egyszer rátettem töltőre kb, 1 napra.
Ezt csináltam korábban a V-Strommal is, annak az akksija 7-8 évet kibírt, igaz a végén már reggelente, hideg motorral csak egyet lehetett vele indítani.
Erre akkor jöttem rá, amikor indulás után, az 1km-re lévő kúton akartam tankol. Hááttt, bakker, beindult, de lenullázott minden számlálót a műszerfalon
Aztán utána az is jól elvolt egész nap, de 1-2 hét múlva megint csak alig bírta átfordítani.
Feszültség volt, csak indítóáram nem. -
bardi
senior tag
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #145187 üzenetére
Ez a "tolni kell a járdán" ez le van írva valahol? Mert pl ott ahol az autók is parkolhatnak a járdán, ott akkor az autókat is tolni kell?
Nem stimmel ez. Ahol én lakom, ott a 10 emeletes aljában 1 db garázs van. Ezt bérlem. Az 1970-es társasházi okiratban is garázs. Na most azt autóval ha azzal állnék be, hogy közelítem meg? Tolva? Mert kb 30-40 m-re van az autófeljáró. Vagy úgy gondolják, hogy autóval lehet menni, de motorral nem?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #145187 üzenetére
azta! nekem eddig még soha senki nem problémázott, pedig most googlemap-en lemértem, hogy kerek 66 métert szoktam gurulni a járdán a munkahelyemnél, mert ott van a legközelebbi felhajtó a járdára. mindig úgy képzeltem, hogy majd előadom, ugyanezt a "legközelebbi parkolóhelyet közelítettem meg", de ezek szerint ezt gondolom 5-10 ezer forintért adhatom elő alkalmanként pedig még anniyra tekintettel vagyok a környezetemre, hogy ha látom, hogy nem kell megállni irodaház előtt cigizők miatt, akkor eleve már billentem is a kill switchet a járda elején, hogy zero-emission módban álljak le a bejáratnál
#metszéspontok
-
vihartigris
őstag
válasz Oppenheimer #145185 üzenetére
Csak a baj van a rokonokkal , közeli hozzátartozókkal
bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145189 üzenetére
Megvan a megoldás! Ne tartson addig a manővet, hogy legyen ideje elindítani a felvevőt!
Ha fixen telepített kamerája van, ami közterületre néz, nyomd fel a GDPR megsértése miatt. A kibaszás egy társasjáték.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zgospel
őstag
válasz Oppenheimer #145185 üzenetére
Bizonyítékot is mutattak egyébként? Vagy csak egy mama ezt bejelenti, behívnak, aztán vagy bevallod vagy nem?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145185 üzenetére
Nem lehetett azzal védeni, hogy a motor parkolási helyéhez legközelebbi lehetőségnél hajtottak fel a járdára? Elvére megvan annak a lehetősége, hogy a motort a járdán támassza le az ember.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
mokus1
addikt
válasz Oppenheimer #145179 üzenetére
Ez valószínűleg csak ilyen lehet, gyorshajtásért nem hívnak be ezért is írtam.
Lehet drága, de hát közeli rokon motorozott... -
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #145174 üzenetére
Ez nem az az eset amikor nem vagy majd köteles családtagra terhelő vallomást tenni? Nem te vezettél, bárki használhatja a családból a járművet..., stb?
Azért idéznek be, hátha elvállalod, hogy nem is olyan ismeretlen az a tettes, akkor fizetni fogsz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
mokus1
addikt
válasz Oppenheimer #145174 üzenetére
Gyorshajtásért nem idéznek be, csak küldik a csekket.
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #145140 üzenetére
Nnna, ez az. Tavaly még én is úgy fejeztem be az évet, hogy jövőre felderítem.
Aztán úgynézki, hogy idén is azt mondom, hogy majd jövőre -
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #145137 üzenetére
"egy olyan szerpentint"
egyet?
Az elmúlt években eszméletlen mennyiségű utat építettek, és mindegyik kb ilyen minőségű.
Itt lakok, viszonylag közel (Nyíregyháza azért mégis közelebb van Erdélyhez, mint Zalaegerszeg ), de idén bakker úgy alakult az év, hogy vagy más dolgom volt, vagy más miatt nem volt alkalmas az idő(járás), stb., szóval nem sikerült eljutni egy Zilah környéki karikára sem.
Na, majd jövőre ! (Igaz ezt mondtam tavaly is...)
-
martonx
veterán
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Szerbia - Mo között kötelező. Rengeteg ingázó csak ezért jár motorral, különben napi 2-4 órával több lenne a menetideje.
Én kérek elnézést!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Tobbszor csinaltam, amikor a vamtiszt latta, akkor felreallitott, es elhuzta az idot, hogy szopasson. (Nemet rendszammal)
azota csak addig megyek elore, amig nem latjak.De volt hogy ezzel a modszerrel is megallitottak, az R1 el, mert hallani akarta a hangjat. Azon mondjuk rohogtem.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
En siman mennek, de en mozgo autok kozott is ilyen vagyok, szoval nem mervado:
-
crocy
tag
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
kresz szerint nem teheted meg.
az mas kerdes, hogy nyaron kint 35 fokban ez nem varhato el motoron ülve, mig a többiek ülnek a klimas kocsiban.dodor elvtars amugy epp pont emlegette, hogy a következö szezonban lehet indit egy mozgalmat a kreszmodositert.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Sokan csinaljak, en is ezt tennem, bar en a trogerek koze sorolom magamat ilyen szempontbol
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145120 üzenetére
Nem, sokszor láttam Röszkénél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
Horvátország, Jadranska Magistrala.
Országhatártól Karlovacig autópályán mentem, utána pedig: [link]
Szombati nap: [link] a kép az A pontnál készült.
Hazafelé: [link], aztán onnan pályán az országhatárig.
Senj feletti szerpentin nem egy nagy kaland, ellenben a Karlobag feletti igen jó.
Maga a D8 Senj-tőle felfelé egynek jó, de lefelé sokkal izgibb. Viszont Rijeka és Bosiljevo közt az 501-es és a 3-as út megint csak egészen jóféle (különösen a Delnice-Rijeka szakasz).
Nem vagyok egy nagy kanyarzsonglőr továbbra sem, de valahogy ezekbe a kanyarokba sokkal bátrabban megyek be, mert nem kell attól félni, hogy random helyen bucka, felmarás vagy gödör lesz előtted az ív közepén...Ha valaki először menne, most friss tapasztalatok alapján azt mondanám, hogy Senj-nél le kell menni a tengerhez, aztán irány lefelé, amíg az idő engedi. Senj-Karlobag rész is jó, de Karlobag után nagyon élveztem, szinte a vízparton megy az út. Aki jobban bírja az autopályát, akár messzebb is mehet rajta, de a 690-el ez is sok volt Sajnos csak ez a 3 napom volt, maradtam volna még, hibátlan körülmények voltak most hála égnek. 972 km lett így is a vége, az ilyen egy délutános, meg 5-6 órás motorozások után ez se volt kevés De legalább van miért menni jövőre is.
Nagyon sok motoros volt amúgy. Ott is szinte ciki már, ha nem Nagy BMW-vel vagy Multistrada-val mész. V-Strom volt még sok, meg a Pan European és a különböző Harley-k tünetek fel. Volt több magyar csorda (értsd: 15-20-30 motoros), gondolom vezetett túrákkal. Hát nekik még a köszönés se mindig ment, amikor megálltunk ugyanott...
pepucs
Nagyon kell nézni az időjárást, mert arrafelé ha beindul a Bora szél, az tud csúnya lenni...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
static00
csendes tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
[link]
Horvát D8 lesz az!Kedvet kaptam hozzá, nincs közel, de túl messze sem, 3-4-5 nap alatt sokat lehetne menni.
[ Szerkesztve ]
-
forest_ns
tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144536 üzenetére
Az elso reszet nem ertem a hsznek, de ne ezzel foglalkozzunk.
Ertem. megint osszekevertuk a szinkront es az injektort, bar a multkor magyaraztam el, mi a kulonbseg a ketto kozott. Az injektor nem volt ellenorizve. A fojtoszelepszinkron lett beallitva.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144532 üzenetére
Nem a szerelore irtam, hanem a te reakciodra, hogy a hiba, amin lamentalunk, az vkinek a finnyaskodasa.
Az injektorokat hogyan lehet ellenorizni? Kiszereled, berakod egy erre kialakitott injektor tesztelobe, megnezed hogy milyen a szoraskepe, mekkora elteres van szallitasi teljesitmenyben, visszaszereled.
Valahogynaz az erzesem, nem ez tortent.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144527 üzenetére
Az injektorokat hogyan nezte meg?
Sztm ne keverjuk a finnyaskodast a tapasztalatlansaggal.Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144443 üzenetére
Lényeg hogy motorod és a gumid simán tudja ezt is. Majd gyakorolsz sokat, és nem fogsz beszarni lapra dönteni a motort.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144439 üzenetére
Majd megszokod hogy leér Llekopik a vége, és később ér le.
Középsztender nem ér le?
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144435 üzenetére
Megnéztem a délelőtti fotóidat a lábtartó a kanyarokban 10 centire van a földtől. A lábtartód olyan 45 foknál kéne leérjen. Az meg hogy esetleg néha a 13ból 1 kanyar közepén leér egy pillanatra, attól még az összes többi kanyarba befele/kifele még mehetsz tempósabban.
Másik hogy úgy ülsz a motoron mint egy lovon (középen). Ha nincs elég szabadmagasság, ki kell ülni. Egy srác jár ki olyan motorral mint a tied és kb 50eket megy (utcai gumival persze). Szóval ne fogd a motorra, bőven van ebben még. Gyakorlás és gyakorlás. Menni fog, de a munkát bele kell rakni.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Ott adnak valami eszközt, amivel mérik az idődet, vagy saját eszköz kell hozzá?
'92 Honda VFR 750
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144428 üzenetére
Jelenleg 38 fok van kakucson, az is csoda hogy nem szédültél le a motorról nemhogy még fejlődj
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #144319 üzenetére
Érdekes. Megmostam a mocit délután, látszik hol van lekopva a cucc róla. Megmaradt a nedvesség egy darabig ahol már le van kopva, de két oldalt egy centis csíkban azonnal lepergett róla.
Ja
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #144153 üzenetére
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #144153 üzenetére
Itthonról egy útvonalat ha megosztanál némi kommentel, azt megköszönném. Mi hó vége felé indulnánk arrafelé.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Na haver lebukott, itt bizony ő volt a hunyó [link] Nekem nem így mesélte
Szegény kivan, még a híradóba is berakták a balfaszkodásátMázlista nem lett semmi baja senkinek. Biztosítók majd fizetnek, az internet népe meg csámcsoghat megint a szabálytalan motorosokon. (itt épp jogosan)
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
Piros lámpánál enyhe lejtőn kb 3 métert gurult rám az előttem lévő, miközben nyomta a dudát.
Sajnos ami működne, az törvénytelen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Debilon
addikt
válasz Oppenheimer #144067 üzenetére
attól még simán elütnek maximum mindenki nézi majd
inkább normálisan figyelve kell, a duda semmit sem, ér a megkülönböztetős jármű elé is simán kijönnek, pedig az hangosabb mint bármilyen duda
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Oppenheimer #144062 üzenetére
Szerintem nem autó, valami nagyobb....
Motor helyett lesz, vagy megcsináltatja, legalább sérülés nem történt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #144054 üzenetére
Nem tisztitjak az injektort es nem igy hivjak a szinkront. Ellenorizni akkor fogjak a befecs rendszert, ha barmilyen jele van, h rossz. Ha ezeket, amit gondolsz, megcsinalnak, 3-4 ora ki lenne neked szamlazva a semmire. Aminek te is nagyon orulnel.
Jobb lenne pedig melyebben belemenni, mert nem pontosan erted, h mirol is beszelsz, es felreerted az ehhez kapcsolodo hsz eket: azt gondolod, h az injektorszinkron nem javasolt. Vagy uldozve van.
Nem ez van uldozve. hanem a "szakemberek" eloadasmodja, ahogy ezt kommunikaljak injektor- karbiszinkronkent, a mukodesre gyakorolt hatasat hogyan hatarozzak meg, es hogyan generalnak ra igenyt. A vilagon ennyi fojtoszelepszinkront nem csinalnak, mint mo-on. Mivel kis penzbefektetesbol veszel egy piezoelektronikus vakuummerot, amit ossze tudsz kotni egy laptoppal, es mutogatod az ugyfelednek, hogy odanezz, milyen szar az egyik hengernel ez a kepernyon piros szinu szegmens, nade jovok egy csavarhuzoval es most figyelj, beszarsz. Megjavitottam!
Zold lett a szegmens mindenhol. Harmincezer lesz.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144055 üzenetére
Én is nagyon szeretem a gsxr-t! Imádom. Ha egyszer talán eladom be is vallok majd 4-5 esést a 15ből
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Nem az a kérdés hogy jól karban volt e tartva, vagy hogy szerették-e. Hanem hogy mennyit és mekkorákat estek vele. Ez utóbbi témában általános a sunnyogás amikor a motor eladásra kerül.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #144051 üzenetére
Injektor szinkron? Marmint karbi szinkronra gondolsz? Injektort szerintem nem szokás piszkalni.
Szelephezag ellenorzest javaslom, nekem a hondan 24e km alatt elmaszott a hezag elegge.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144022 üzenetére
Nem volt rossz amúgy, tudtunk jót motorozni, de amiért kivettem azt a napot szabinak, arra nem volt alkalmas ez a rendezvény. Az kellett volna, hogy több velem hasonló tempójú emberrel tudjak menni, de ez nem jött össze.
Neked hibátlan lesz. Egy tipp 4-6ig már mindenki fáradt lesz, késő délután lehet üresebb pályán menni
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #144018 üzenetére
Lehet hogy nem. Voltam legutóbb, és a beigért "nagyon gyors csoport"-ból nem lett semmi. Persze most is van ígéret hogy lesz, de múltkor is amikor végül rákérdeztem mi a nagyon gyors csoport, akkor a válasz "52 alatt" volt. Az egész kb olyan volt mint egy sima hétköznapi átlag pályanap. Tömeg nem volt, de time attackozni ugyanúgy nem tudtam normálisan mert a gyors csoport is lassú volt. Bár most már annyira nem is erőltetem a time attackozást, az idei köridő terveket megfutottam már.
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #144005 üzenetére
"egy M1000 RR-el elégedettlen és lecseréli"
Valamelyik speedzonban volt egy beszélgetés a KTM-es sráccal (göbi), és ő mondta, találkozott olyannal, aki szerint neki a ... valahanyas exc enduró kevés. Megnézték a telemetriát, és talán egyszer húzott neki félgázt, de inkább negyedetEnnyierővel én is lecserélhetném a Tracer900-at egy MT10-re, csak azért, mert kakucson nem úgy gyorsul... Ja, hát kérem, aki egyszer berakja harmadik sebességbe, a kipörgésgátlót meg hülyebiztos módba, és 20 percig úgymarad, és úgy próbál kifordulni a célegyenesre, annak tényleg nem fog úgy húzni, mint aki 1-2 tiltáson, TC OFF csinálja végig a pályát. De én úgy is nagyon élveztem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest