- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- New Game Blitz - 2025
- Digitális Állampolgárság Program
- Notepad++
- Android másképp: Lineage OS és társai
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #137599 üzenetére
Igazad van. Most is. Ezt el kell tudni ismerni. Csak ne ilyen nyersen tennéd, sokat sírunk mi érzékenyebbek.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #137594 üzenetére
Nem a vitaval van baj, azzal van baj, ahogy az emberek ezt megelik. Szemelyes tamadaskent erzekelik, ha valaki a velemenyuket cafolja. Es ez a baj.
Emelle pedig a legtobb vita elfordul a tematol es mindket fel a masik szemelyet kezdi el tamadni, amitol mar tenyleg nem lesz senki tobb.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
Közben ráültem egy CBR650F-re és valóban a többnyire városi forgalomhoz nekem kicsit nagynak, nehéznek tűnt. Persze gondolom minden megszokás kérdése, de azt hiszem maradok az 500-as kategóriánál elsőre.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137578 üzenetére
Nem egy supercorsa, de a tarsaihoz kepest lathatoan hegyesebb a profil, ha hegyesseg alatt erre utaltal. Irtam is, hogy mar elso km-eken is erezheto volt, hogy jobban akar dolni. Valahol egymas melle is pakolasztak oket egy teszten. En csak Michelin mellett lattam es ott is latszik, hogy kevesbe kerek.
-
Oppenheimer
nagyúr
Nemrég szálltam le a motorról itt a lakótelepen és beszólt közben egy 5 éves gyerek. Kérdezte az anyját, hogy "Neki miért van szüksége ilyen nagy piros motorra?"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
bacus
őstag
Úgy szép az élet, ha zajlik.
Minden vitából tanulok, abból a legjobb, amiben részt se veszek.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #137592 üzenetére
Ja hogy ti mar voltatok egyutt lakogyulesen. Jolvan, lapozzunk
:D
Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137591 üzenetére
hozzászólások minősége
sztem te voltal az aki a masik topicban se tudta leirni 1 hsz-be mi a szitu aztan meg csodalkozol ha szamodra nem megfelelo valaszt kapsz.
ROTFL
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137590 üzenetére
Már másik topikban is felidegesített az értetlenségével, és most sem a véleménykülönbség a probléma (mert az nincs is érdemben), hanem a hozzászólások minőségével, és azzal hogy felhívom rá a figyelmét, akkor meg kezdődik a sértegetés. Mindeközben lejáratja magát. Nekem ehhez sem kedvem, sem türelmem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #137586 üzenetére
A lenyeg, hogy barkit, akinek nem egyezik a velemenye, tiltsd le a pcsaba. Igy mindig teged erosito velemenyekkel talalkozol, ami mint latjuk a vilagban, teljesen jol mukodik, es hasznos :D
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz lazatt #137585 üzenetére
Szinte semmit nem szamit.
A legidealisabb csoelvezetes, ha kulon cso megy minden nyereghez a fofekhengertol, tehat a verseny kivitel. Ez a legjobb, leghatekonyabb.
Utcara teljesen mindegy, az olcsobbat is valaszthatod.
A tobb fekfolyadek nem jar semmilyen elonnyel.Explosión de dos tiempos
-
GTVili
tag
válasz lazatt #137585 üzenetére
Szerintem (szigorúan magánvélemény) a te esetedben nem jár(na) semmiféle előnnyel az eltérő kialakítás.... a csere viszont mindenképpen.
Én az X-Bike-nál csináltattam méretre fémfonatos fékcsövet. Szerintem ha elmész hozzájuk, pikk-pakk ott helyben meg is csinálják...(ha jól emlékszem olcsóbb is volt csináltatni, mint kvázi készen megvenni a Goodridge-et....)
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz dellfanboy #137583 üzenetére
Ah inkább leszarom és kihasználom a ph prémium funkcióit.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
lazatt
csendes tag
válasz zgospel #137580 üzenetére
Gyárilag gumi fékcsövek vannak rajta. Azokat szeretném fémfonatsra cserélni.
A plug & play Goodridge fémfonatos kit kialakításban és felfogatási pontjaiban megegyezik a gyárival csak ugye anyagában más, és ezt Unixtól meg tundám 14 000 huf-ért.Az érdekelne, hogy a csőelvezetés kialakítása mennyit számít.
Az gondolom, hogy az Y kialakítás egyenlőbb nyomást biztosít a két nyereg között illetve több fékfolyadék van úgy a rendszerben ami előny.
De vajon megéri-e a +felárat illetve jóval több szopást?
A kitet melóhelyre kihozzák ingyen, fel is tudom szerelni.
A racse kialakításhoz valószíűleg el kellene vinnem szerelőhöz a motort, hogy méretre legyártsák (erre szabit kell vennem,) a kábelek felfogatása is változni fog, lehet szükség lesz + barkácsolásra stb.
Egy Versys kaliberű relatív fos fék + futműves motornál megérné a szopást + min. 2-3x extra költséget szerintetek, vagy a goodridge kit is bőven elég? -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137575 üzenetére
Nem ismerem az összes konzolt, de szerintem minden doboz csak a saját konzoljára megy fel alapvetően. Az sw-motech itt is kivétel, mert a konzol keretére fel lehet tenni a különböző dobozokat, ehhez még kell vedd kb7e ft a megfelelő illesztő szereléket, így fel tudsz rá tenni 4-5 féle dobozt is.
Givi konzolból is több féle van, nem kompatibilisek.., azzal hogy megveszed a konzolt már behatároltad hogy mit teszel rá.
Dl650-re 2004-es azaz k4-k9 típus nekem van egy sw-motech konzolom, ha érdekel keress meg, biztos meg tudunk egyezni.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137582 üzenetére
latom lassan realizalodik benned, hogy megse volt olyan jo valasztas az az ezres cbf
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz dellfanboy #137573 üzenetére
Na most legalább leírtad mire gondoltál a sor 4 helyett. Eredetileg is benne lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #137564 üzenetére
Pedig az r1 nek ilyen sebessegnel ami abban a kanyarban van, meg 1 esben sincs nagy ereje :D
Egy jo 200 as supercorsa kellene ra, a felnimeret ugyanaz, mint nalam. nekem nagyon bejott meg utcara is.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137561 üzenetére
Igen, ezt azert csinaltak, mert a corsa modellek le voltak maradva szamozasban, es ha vki a rosso 4 utan vett egy corsa 2-ot, akkor ugy erezte, hogy nem az aktualis sportosabb gumit vette. (Tobbszor kerdeztek nalunk is, hogy nincs-e frisebb, mert ez regi)
A rosso4 egyebkent a mez sportec m9rr es tarsaival van egy kalap alatt, szoval sima road gumi, semmi hegyesseg, sportossag.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz GTVili #137576 üzenetére
A kérdés ha jól értem arra vonatkozik, hogy a képen látható balról első vagy második megoldás között mi a különbség, mert árban 2-3x a diffi.
Én az elsőt nem tudom, sosem próbáltam olyat fém csővel. Amikor az FZ6 gyári csöveit cseréltettem akkor nekem úgy szerelték fel, mint ahogy a második ábrán van. A jelenlegi motoromon meg értelemszerűen gyárilag úgy van.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
nagyúr
válasz bacus #137541 üzenetére
Megmondom őszintén, az árak miatt inkább a Givi féle konzolon gondolkodom, alig több, mint 100 euró az egész konzol, míg az SW inkább a 300 euró felé kanyarog.
Köszi a képeket, elég menő lett.
Azt lehet tudni, hogy ezek az egyforma alakúnak tűnő konzolok mennyire interkompatibilisek más gyártók, hasonló alakú konzolaira tervezett dobozaival? Ha netán dobozolni támadna kedvem és épp Givi konzolom van, de valahonnan mondjuk Shad dobozt szerzek
Yoda:
Szabad érdeklődni, mennyi lett az egészségbeli és az anyagi kár nagyjából, tört-e valami idom vagy ilyesmi? Haverodon talán az ijedtségen kívül más nem, ez tényleg egy békés csúszás volt, szinte a highside ellentétje. -
lazatt
csendes tag
2008-as ABS nélküli Kawasaki Versys első fékcsöveit szeretném lecserélni.
[link]
A baloldali a gyári csővezetés.
A gyárival azonos elvezetésű goodridge kit 14 000 HUF lenne.
Van értelme egy ilyen kaliberű motornál illetve fékrendszernél a képen látható másik csővezetésnek megfelelő egyedi csöveket gyártatni min. 2-3x többért? -
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137572 üzenetére
ertem en, hogy most ruhaztal be a csoda ezres cbf-be es neked arra all a cerka, de en meg mindig amondo vagyok hogy kezdoknek egy a2-s gep meg mindig konnyebben kezelheto mint a sor4
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz dellfanboy #137563 üzenetére
Tudtam hogy ebbe kötsz majd bele, de az írásom lényege az az, hogy CBF 600 is könnyen kezelhető, és lehet tovább menni valószínűleg a könnyű kezelhetőség skáláján egészen a végletekig egy 50ccm-es robogóig, de van értelme?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #137564 üzenetére
Ja értem.
És mi az indok, hogy elöl slick, hátul utcai? Rezsicsökkentés?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz yodamastah #137564 üzenetére
A 17 éves R1-en (100+e km van benne )
Azt én nem hiszem el. Magyarországon minden motorban megáll a km számláló 50 ezernél
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #137561 üzenetére
A 17 éves R1-en (100+e km van benne ) nincs kipörgésgátló
Elől sc1 volt neki, hárul corsa. Kicsit sok volt a magabiztosság amit a slick első adott Haver azt mondta utána hogy ha van tempó akkor rendesen mocorog a hátulja, de itt elindult és nem tapadt vissza. (lehet jobb is...)
A tempó amúgy nem volt rossz, megnéztem a részidőket abban a körben, 43 vége, 44 eleje lett volna ha végig megy a kör. Itt már az utcai gumival óvatosan kell ráncibálni a gázt lapon egy 1000esen
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137556 üzenetére
elolvastad amit irtam?: konnyebben
de amugy menj egy par kort a kakucson/BP forgalomban mondjuk egy cbr500(vagy vmi modern A2 kompatibilis geppel) vs cbr 650-el es utana megvalaszoltad sajat magadnak is a kerdest
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
3800+
őstag
Köszi a válaszokat! Akkor tulajdonképpen már csak azt kell eldöntenem hogy kell-e annyi lóerő a seggem alá. Csak ha az árát nézem, olcsóbban jutok egy 650-hez mint a nekem tetsző új kasztnis 500-ashoz... de nagyon hasznos dolgokat írtatok, úgyhogy nagy köszi!!!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #137547 üzenetére
A Rosso 4 meg a Rosso 4 Corsa két külön modell. Egyébként a fene a Pirellibe meg a hülye elnevezéseikbe A Rosso 4 Corsa elvileg a Rosso Corsa 2 utódja, de hátulról elhagyták a 3 komponenst és visszaálltak a 2 komponensre. A széle az továbbra is ha jól tudom ugyanaz a keverék, mint a Supercorsákon, de simán lehet hogy rosszul tudom.
Egyébként itt mi történt pontosan? Nincs kipörgésgátló az R1-en?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #137556 üzenetére
Tudod az van, hogy 2 féle ember kezd 1000ccm-el. Az egyik, akinek szerencséje van, túléli és utána mindenkinek azt mondja hogy az 1000ccm tökéletes kezdő motor (hiszen neki is simán ment vele). A másik, 2 sarok után felcsavarodik a fára és meghal. Tőle nem hallhatod hogy rossz ötlet volt ...
[ Szerkesztve ]
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz dellfanboy #137553 üzenetére
Sor 4-es 600-as hogyhogy nem tartozik a könnyen kezelhetők közé? A CBF 600-ról (meg a CBF 1000-ről is) azt láttam mindenhol hogy könnyen kezelhető, jó kezdő motor.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
martonx
veterán
válasz 3800+ #137552 üzenetére
Na várj, én eleve 100kg vagyok, és a 4,7-es átlag az 5,8-ról esett le 100km alatt (azaz a valódi fogyasztás ekkor mélyen 4,7 alatt kellett, hogy legyen, talán akár 4 alatt is), szóval szerintem, ha valaki nagyon a garasbaszásra megy rá / annyira papásan motorozik, 4l körül hiszem, hogy ki tudja hozni.
@dellfanboy: Aszfalton. Országúton 120-130, lakott területen 70-80. Ha ismered a 47-es útnak azt a részét, vasárnap délután azért nem egy öngyilkosság a kihalt úton, alvó falvakon átvágni (és lehet, hogy 1 óra 2 perc volt egészen pontosan a menetidő, háztól-házig). Normál esetben ennél valamivel lassabban közlekedek, de ezúttal sietni is kellett. Sor4 600-asnál szvsz nem sok kezelhetőbb, kezdő barátabb nagymotor létezik.
[ Szerkesztve ]
Én kérek elnézést!
-
nagyúr
válasz 3800+ #137546 üzenetére
CBR500R-el van tapasztalatom, tavaly vettem egy 2017-est, ~10e km-t raktam bele. Mentem már együtt nagyobb vasakkal, ha akarnak elhagynak (főképp autópályán), de normális tempóban lehet együtt menni azért. Ingázásra használom amúgy a legtöbbet, de évente becsúszik azért pár hosszabb túra is (Balaton körül, külföld stb.). Fogyasztás 3,5-4,5 között 80-al papa tempóban 3 alá is benyal, de azt ki bírja?
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz 3800+ #137552 üzenetére
en kezdokent biztos nem vennek 2022-ben sor4-es600 gepet. annyi konnyebben kezelheto masina/alternativa van a piacon.
#137549
martonx
latom szeretsz veszelyesen elni. ezt a szeged gyula tavot terepen tetted meg 1ora alatt? mert aszfalton nem ertem elvileg 116km terkep szerint 1ora alatt?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
3800+
őstag
válasz martonx #137549 üzenetére
Akkor az én 65 kg-os csirke testem is szintén papás stílusban 5 literrel elmozgatja. 3.5 l/100km vs 5 l/100km viszont a CBR650F-ben ott a tartalék, ha szükség lenne rá... nagy dilemma, jópárat kell még rá aludnom. De haladósabb tempónál az 500-as is megeszik 4-et akkor meg már minimális a különbség tényleg, csak hát túlnyomórészt munkába járós lenne, ahhoz meg lehet overkill egy 650.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #137547 üzenetére
Nyilvan csodak nincsenek, ha ennyire lapon van es kap meg gazt is hozza vagy leer valami akkor benne van. Attol meg szepen mentetek.
-
martonx
veterán
válasz 3800+ #137546 üzenetére
Ez nyilván vezetés függő. Nálam 5,2-5,3 a fogyasztása, de én elég papásan vezetek. De volt, hogy egy óra alatt megtettem a Szeged - Gyula távot utassal, akkor 5,8 volt. És volt, hogy túra bmw-sen közlekedtem egy motoros kolléga miatt, akkor visszaesett 4,7-re.
Én kérek elnézést!
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #137547 üzenetére
De legalább szép lassan csúszott ki a hátulja.
-
3800+
őstag
válasz martonx #137545 üzenetére
Köszi a választ! Megkérdezhetem hogy mennyit fogyaszt? Alapvetően mindennapos használatra szeretnék motort venni és ezért szempont a szomjúság. Az elsődleges kiszemelt a CBR500R lenne, viszont a kollégák akikkel esetlegesen néha beesne egy kis túra mind 80-90 lovas túragépekkel közlekednek. Emiatt kicsit hajlok egy erősebb gép felé, főleg úgy, hogy kb. ugyanaz az árkategória.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
Sziasztok! CBR650F mennyire ajánlott típus? Ha jól tudom azt indiaban rakják össze, számít ez megbízhatóság szempontjából? Vagy pár 10.000 km-rel bátran vehető? Csak mert egész jó áron mennek használtan a többi pár éves 600ashoz képest.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
bacus
őstag
válasz doddencs #137542 üzenetére
Képek
A táska belsejébe vágtam egy egy 2mm alulemezt teher elosztó alátét gyanánt. Erről nincs kép, de pár fakötésű alátét is elég lett volna. Ez atom biztos.Már 2 barátom ugyanezt megcsinálta, ugyanilyen táskával, az egyik csak sima alátétet tett belülre, terepezik vele.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137538 üzenetére
Nincs tépőzár, azt le is vághatod.
A platni egyik oldala sima, a másikon rajta van azon szerelék ami a doboz hátulján. Így ez a platni felrakható a konzolra.
Na most érre a platnira azt szerelsz amit te akarsz, lehet barmi, pl műanyag doboz is, merev falu bőrönd vagy akár a puha táska is.
Ha igényled csinálok pár fotót a saját táskámról .. suzuki gyári konzolja is sw-motech (2016-tol biztosan), de nagyjából minden motorra készítettek konzolt. A platnit louis.eu webshopban megveheted 50 eur/db.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Horvi
őstag
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137532 üzenetére
http://drivex.hu/
Az összes tréningjük Kakucson van (kivéve a közúti Mátra természetesen)!Videó a tréningekről:
Alap tréning
Intenzív kanyarképzés
Középhaladó
Bajna-Héreg tréning már nincs
MÁTRA közúti tréning
Haladó tréningA kivastagítottakat így, ebben a sorrendben javaslom!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
palfitom
félisten
válasz Oppenheimer #137532 üzenetére
"Mit ajánlotok még?" - Mondjuk a topik Összefoglaló elolvasását!
"Vezetéstechnikai tréningek (a teljesség igénye nélkül, közútra, pályázásra, terepre vegyesen):
BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning (nem csak BMW-seknek)
Chrobák pályamotorozás tréning
Driving Camp
Fullcontrol
Hungaroring motoros akadémia
Motomarvel Motocross Iskola
Riliclub
Safety-Hungary
Vezetéstechnikai centrum
Wild riders akadémia
+1 Onroad motorozási technikák (videósorozat)"Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Oppenheimer
nagyúr
Drivingcamp 1 napos motoros trainingjét próbálta valaki? Jó? Mit ajánlotok még? Friss jogsi után kéne egy kis képzés, tapasztalatgyűjtés.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137529 üzenetére
Nem csak o gyuru, az egesz tomitesszett ilyenkor cseres, kulonben megszopatja magat az embert, kb igy, ahogy most nalad. Alapszabaly: ami nem romlott el, azt ne javitsd meg.
Nem feltetlen ez a baja, tehat lehet nem baj, hogy visszarakta a regit, bar egy minimum 15 eves akarmilyen alkatreszt, ha megbontasz, egyszeruen a regi szarral nem rakod ossze, mert minden el van mar deformalodva.
A karburatortol nem fog elhalkulni.
A karbi csonk, ha kivulrol repedt, az nem azt jelenti, hogy falsot sziv, eleg vastag szokott lenni, az altalaban csak feluleti repedes.
A lassu fordulatejtes az szegeny keverek, tehat a fals szivas megszuntetesetol nem lehet.
Inkabb belenyult az alapjarati keverekcsavarokba is szerintem. Azokat kellene visszaallitani gyarira.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Harcipocok84 #137529 üzenetére
Ajjaj.
Vidd vissza és csinálják meg olyanra mint volt. Ha neked az volt a tetszetős. -
Harcipocok84
tag
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Huhhh... hát nekem nem rémlik, hogy a számlán szerepelt volna "O" gyűrű, ezek szerint a régi lett visszarakva. Maga a motor szépen megy, jól húz, sőt sokkal simább is lett a járása. Egy V2-es 1100-as DragSTar-ról van szó, eddig kemény vaddisznó hangja volt nyitott dobbal, most meg olyan kis halk kerti traktor, nem szép, túl csöndes, szolid Repedt volt mindkét karbi csonk. Kérdés hogy a csonkcsere miatt (nem szív már falsot) vagy a karbi állítgatás/fojtószelep szögének piszkálása miatt lett ilyen szelíd a hangja. Akárhogy is , nem tetszik.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #137486 üzenetére
Szerintem ezt azutan, hogy leirtak: az a nehany fonok fejleszti es teszteli a termekeket- nem lehet, mivel nem jarnak versenypalyan. Egyebkent a legelso hiba, amit ilyenkor vétenek az ilyen pozicioban levo emberek, ha mindent a kezukbe vesznek, az elite projection. Tehat egy olyan termekpalettat kezdenek el fejleszteni, olyan igenyekkel, amire nagyon keves embernek van szuksege pl. Csak a sajat buborekukon belul kepesek ellatni.
A biztonsagot sem tudom, igy hogyan lehet novelni, hiszen adatot abbol kapsz, ha valamilyen versenyzot, aki a te ruhadban pürére töri magát, megvizsgal egy orvos, es az alapjan fejleszted tovabb a ruhaidat, szoval... mint mondtam korabban, olyan nagyot dobni igy nem lehet.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #137526 üzenetére
Nem, ott csak a fojtoszelep szoget allitjak, vagy bypass csavart nyitnak-zarnak.
Ez is elegge ertelmetlen dolog, semmi nem karosodik, ha nincs beallitva, csak es kizarolag alapjaraton van szerepe, gazreakcioba nem szol bele, csak az alapjarat lesz tole szep.Tulajdonkepp en egyik tobbhengeres motoromon sem allitottam soha, pedig nagyon haklis vagyok sajat motorjaim muszaki allapotara.
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137525 üzenetére
Karbi szinkronhoz is szét kell szedni a karburátort? Ott mit állítanak pontosan?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Harcipocok84 #137524 üzenetére
Karburatort nem kell es nem szabad tisztitani, amig nincs baja a keverekkepzesnek, ez tisztan penzkidobas. Nem lesz tisztabb semmi.
Ha lassan ejti a fordulatot az vagy szegeny keverek, vagy tul nagy fojtoszelep szogtol lehet. Vagy a tisztitas soran, ha darabokra szedte a karbit, valamelyik o-gyuru nem tomit. Csupan szetszedesnel a regi o-gyuruket ujra kell cserelni, ami egy vagyon. Ezert szetszedni akkor, ha jol mukodik a karburator, pazarlas, es ertelmetlen dolog. Vidd vissza, hogy allitsa vissza a gyari beallitasokat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Harcipocok84
tag
Sziasztok!
Nemrég hazahoztam a motort a szerelőtől. Átnézésen volt, illetve kértem tőle a karburátor tisztítást és beállítást.
Sajna azóta a motor kuplungot behúzva lényegsebben lassabban ejti vissza a fordulatot. Pl. ha köszönni akarok egy pór jó nőnek az utcán, akkor eddig odaszúrtam egy gázfröccsöt, majd 1 sec alatt vissza is esett, most meg egy béna elnyújtott 2-3 másodperces lassan elhalkuló gázfröccs van, ami elég ciki
Mit szúrhatott el a szerelő? -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137522 üzenetére
Hmm, a konzol legyen jó, a többi megoldódik.
Sw-motech tartóhoz lehet kapni rá való platnit, amit pont mint a dobozt rögzítesz. Ezt felcsavarozód az oldaltáskára, utána pont olyan könnyű feltenni a táskát, mint a dobozt.
Mióta megvan 1x sem használtam az alu dobozaim, mert a puha táskák sokkal jobbak.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
nagyúr
Tegnap felpakoltam a hétvégi kempingre a motort. Hát basszus, kell oldaldoboz. Ez az oldaltáskás megoldás semmi másra nem jó, mint szétcseszni az idegeimet és az idomokat. Hol egy csat veri az idomot, hol egy gumipók... Ahhh. Őrület. Aztán csak 3 napi ruha kemping módban szelektálva, két hálózsák, felfujható kétszemélyes matrac van elrakva. A sátor az oldaltáska tetejére van gumipókozva.
-
Micsurin
nagyúr
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #137517 üzenetére
-
d@vee
őstag
válasz queens #137496 üzenetére
Hali.
Nekem egy Acer Predator hátizsákom van, vagy 2 éve vettem munkába mert jó kis akció volt rá. A hátsó részen ahova a noti megy, van egy vastagabb szivacsréteg a noti és a hátad között, valamennyire véd. Nem épp motoros táska, de a mellkasodnál összecsatolható, kényelmetlennek sem mondanám és elég nagy a bele. Gép+2-3 napi ruha belefér ha asszonypajtásékhoz átugrok.Szerk: Elvileg vízlepergetős, de sosem figyeltem. Mondjuk így belegondolva eső után nem volt még vizes a belülje.
[link][ Szerkesztve ]
Ja
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
Ilyenben letoltam ~3000km-t egy het alatt. Semmi problema nem volt a farmerral.
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
Húzz alá alsógatyát!
Nekem a motoros farmeremmel semmi ilyen kidörzsölős tapasztalatom nincs, pedig vagy 20ekm óta használom.
Az utcai farmerom a vádlimról ledözsöli a szőrt, de az sem fáj, csak nincs ott...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz dellfanboy #137513 üzenetére
Azt az aranyérre használom 😎
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #137512 üzenetére
esetleg popsikenocs?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Oppenheimer
nagyúr
Szétdörzsöli a mocis farmerem a seggem a motoron.
Azt meg kell hagyni hogy kicsit nagy rám, de főleg hosszban, seggben, combnál jó. Mennyire normális jelenség ez? Meg kell szokni, mert minden gatyában ez lesz és inkább hintőporozzam magam, vagy találni kéne csoda folytán egy jobb méretet / márkát?Insportlineban vettem 40k körül.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Micsurin
nagyúr
Köszi
E460 10,4kg lett magában ez közel a SHAD platni limitje, a csavar-kulcskészlet etc ment párom hátára meg a láncolaj, így 20kg ruha és gyorskaja ment a dobozba, nem is éreztem, hogy ott van az a kb 30kg a moci végén.
Határig meg sem álltunk, egész szépen jön rajtam kívül +90kg-al (utas + csomag) a CB 140-150 körül GPS szerint. Csak, hogy borzoljam a kedélyeket 7500 körül forog had forogjon, egy liter 7100 ott van a hátizsákban szintén ha bekérne egy 2-2,5dl-t 1000-re a pörgetés miatt.persu és jogos, valamennyire érezni de ez a szar futómű inkább. Kegyetlenül puha, a teljesítmény adott lenne ínségesen de adott, ellenben az 500as futóműje.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Mentolka
senior tag
válasz Steven #137507 üzenetére
Az enyém 2020-as. Szerintem, nem sokat változott felszereltség - a GT, GT+ ha jól tudom a dobozokat, meg a kiegészítő ködlámpákat takarja talán.
Általában utassal megyek, soha nem panaszkodott. Én 177cm-el épp felértem, de a gyári alacsonyabb nyereggel már faxa, és nem fáradok el - bár 250km volt eddig a leghosszabb út. Az ülés széles, és eléggé párnázott. -
Steven
addikt
válasz Mentolka #137506 üzenetére
Ja ezt én is meg találtam csak idén van már S is ami olcsóbb mint az SE .. és az nem derült ki... no meg azt sem ,hogy változott e a felszereltség 2019 óta az se-n vagy az s mivel tud többet /kevesebbet a 2019 se hez képest ... ilyenek.
No meg vannak csomagok GT , GT+ pl.400km után már fájt a seggem a v-stormon tavaly is most is és most behülyítettek erre... kíváncsi lennék rá.
Fazeren sose volt ez hogy fel kell állnom óránként mert már nem bírom. Egyedül még hagyján ,de párom most hátul a 4 napba hát nem volt boldog ,hogy állva motorozom .Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Mentolka
senior tag
válasz Steven #137495 üzenetére
Szia,
Ezt ajánlom: [link]
Amúgy, a különbségek fejből: nagyobb plexi, más műszerfal, markolatfűtés, menetprogramok, kanyar fényszóró, asszem csomagtartó, elektronikus futómű (6tengelyesIMU), kanyar ABS, tempomat, gyorsváltó fel-le.
Ha jól emléxem, ezek vannak az SE árában, amit a nemSE-re külön lehet felrakatni. -
Steven
addikt
válasz queens #137496 üzenetére
Hát én egy céges 1 misi körüli laptoppal rohangálok ... ha jártál már bp-n tudod mit kap az utak miatt. Oszt soha nem volt baja nyilván laptop táskába van amivel valamennyire ki van párnázva.
bacus:
hát én tuti nem vennék semmit, Bp-n még akár nagyobb tempóval kisebb ugratások sem lehetetlenek pl Kerepesi út népstadion után ... oszt az évek alatt sose volt bajom egy ssd-s notival sem. Pedig kaptak rendesen
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
zgospel
őstag
válasz queens #137496 üzenetére
Decathlonos 20 liter körüli túra vagy biciklis hátizsákok jók erre simán.
Az enyém már 10 éves Decathlonos biciklis hátizsák, van benne külön rekesz ahova befér a laptop, mellkasnál és deréknál is összecsatolható, enyhe esőhöz vízálló, afölött belevarrva van egy esőhuzat. A 10 év a fakult színén kívül nem igazán látszik meg rajta, minden zipzár ép, nem lóg ki semmilyen varrás, pedig használva van és volt napi szinten.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Call of Duty: Black Ops 6
- Gyúrósok ide!
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...