- TOTP generátor PHP-ra
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #139797 üzenetére
A belsos abroncsokat az ut szelen meg tudod csinalni, ha van nalad szerelovas. Sztm defektspre az nem mukodik. Azt nem mondom, hogy konnyu feladat, nekem a kezi gumiszerelo gep is kenyelmetlen, (es az sokkal jobb, mint csupan szerelovassal) ugy hogy eleg rutinom van gumiszerelesben. Szoval az ut szelen ezt csinalni eleg extrem, de gyakorlassal megtanulhato.
Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Gumibelsővel rendelkező abroncsoknál is lehet használni defektjavító sprayt? Nyilván az a belső utána kuka, de hazajutni elég lehet?
Illetve a belsővel rendelkező gumik ilyen otthon javítós dolgok vagy az is otthon copó, mint a belső nélküli abroncsoknál?
Bocs a láma kérdésekért, eddig csak biciklit gumiztam otthon.-
-
Geresics
addikt
válasz gonger #139794 üzenetére
Kötelezővé tenni semmit nem jó, mert az emberek majdnem minden kötelező dolgot utálnak, én anno így utáltam meg az olvasást egészen addig, amíg értelmes könyvekkel nem találkoztam!
Ennél sokkal jobb, amit asszem az osztrákok csinálnak! Ott úgy tudom, jogsiszerzés után 2 évig kezdő jogsid van, de ha elmész tréningre, akkor az ott kapott tanúsítvánnyal máris teljes értékű a jogsid!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz gonger #139793 üzenetére
DCT-vel én NC750-en barátkoztam, azon az S2 volt számomra a tökéletes megoldás, de úgy tudom, hogy a többi modellen másképp van beállítva. Szerencsére manuálisan is bármikor bele lehet nyúlni, de miután megvolt az optimális beállítás, utána nekem már tényleg csak ritkán kellett élnem ezzel!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
gonger
senior tag
válasz Geresics #139790 üzenetére
Az nekem is tetszett, de nagy pofon volt. Azt tudtam, hogy nem tudok tempót menni a darabosság miatt, és az első pár fordulóban ez ki is jött. A DCT sem segített, Ákossal pont azon matekoztunk, hogy milyen módot válasszak, aztán délutánra magabiztosabbá váltam és rendkívül élveztem.
-
Geresics
addikt
válasz norbeerto #139789 üzenetére
a drivex mátrai tréningje valami fergetegesen jó szerintem!
Biztos láttad már, de azért belinkelem
BMW Driving Experience - MÁTRA tréning - eddig a LEGJOBB!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbeerto
csendes tag
válasz gonger #139782 üzenetére
A Safety 2 napos alap-tréninget én például kötelezővé tenném jogsi előtt/közben/rögtön utána ha lehetne.
CB500-asokkal zajlik az oktatás, nagyon jól érthetően adják át a tudást.
Miután elvégeztem ezt a tréninget akkor jöttem rá, hogy olyan szinten nem voltam tisztában olyan alapokkal, amiken az életed múlhat motoron.
Én a fejembe vettem, hogy minden hazai elérhető tréningen részt veszek legalább egyszer, hogy a lehető legtöbb helyről tanuljak, és már most az út elején érzem, hogy csak hozzátesz a motorozásomhoz.
Furcsamód én a bólyázást is szeretem: van, hogy kimegyek egy nagy parkolóba a bólyáimmal és kirakom a pályát magamnak (8-as, vészfék adott távon belül, szlalom stb.) és úgy gyakorlok.
Közúti sebességű kanyarodásra vadászok most tréninget, én épp' a Drivex iskolát néztem ki most magamnak.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139773 üzenetére
Valószínűleg a szebben jár azt jelenti a laikusoknal, hogy csendesebb.
"A friss olajnak a viszkozitasa mas, mint ami kijon a motorbol, de egy melegebb napon tudsz olyan kornyezetben motorozni, vagy nem melegebb napon, ha jobban kiforgatod, ahol az uj olaj is ugyanolyan folyos lesz, ezaltal mondjuk hangosabb a blokk. Ezt mondjuk senki nem szokta eszrevenni, csak hogy milyen szepen jar a motor."
Nem, ezt már szokták. .
Igen elegendő hozzá egy jó meleg nyári nap.
Csattogos, csontosabb lesz sztem is.
Amit írtam, a friss olajnal is ideig óráig lesz érezhető a digi. Utana még nem is lesz mihez viszonyítani.
Az általam cserélt olajok friss állapotú egymáshoz viszonyítottak. Nem mondtam, hogy rosszak.
Csupán érezhető az eltérés.
Motort nem gyógyította meg egyik sem. .*Az olaj faradassal a viszkozitas csuszik el.
Most hogy koszos... oke, a kosszal mi lesz hangosabb, azt el tudnad mondani?"
Nem értem. Nem állítottam, hogy a kosztol zajosabb lesz. Azt mondtam, hogy koszos lesz az olaj. Ezt vizuálisan érzékeljük a cserenel. EnnyiAz emberi érzékeles szubjektív. Lesz aki azt nem hiszi el amit te tapasztalsz.
Az, hogy ki milyen olajat használ nem tudom. .
De azonos minősítésű olajoknal eltér az adalekolas.2021. DL 1050. Ahogy tesóm hatja, a ciklus végére a váltó karcos, csontos lesz. Ha nem nézi a km szamlalot, akkor is tudja olajcsere idő van.
Friss olajjal megszűnnek a tünetek, ciklus utolso negyedben megint jelentkezik.Mivel az olaj képességei változnak, igy annak hatásait érzékelik. Ha nem változna az olaj semmit, akkor nem kellene cserélni sem. .
Tökmindegy. A lényeg, van aki érzékel változást, van aki nem.
Sztem ebben semmi kivetnivaló nincs. Az olaj nem statikus.
Azt sem lehet kijelenti, hogy nem érezhető változás, és azt sem, hogy igen
Ott annál a motornal, olajnal, embernel dől el -
norbeerto
csendes tag
válasz gonger #139751 üzenetére
Drivingcamp saját tréningjén voltam, nagyon élveztem mert előtte nem sokkal a két napos alap Safety-n voltam és onnan nagyon sok dolgot már tudtam használni és fejleszteni.
Drivingcampen motoros rendőrök oktatnak, a gokart pálya külön élvezet volt.
Egy próbát mindenképp megér szerintem. -
Geresics
addikt
válasz norbert1998 #139775 üzenetére
én próbáltam a Pegasoba Motul 5100-at, 7100-at, Castrolt, és Repsolt is, és volt különbség akkor is, ha nem mentem az adott évben sokat, meg akkor is, ha annyit mentem, hogy év közben cseréltem. Ami meglepett, hogy a 7100 szerintem szarabb volt, mint az 5100, és először azt gondoltam, hogy elrontottam az MA/MA2 választást, de kiderült, hogy nem...
Jah, az olajat pécsi 1000 éve működő olajshopban vettem, ahol reményeim szerint kis eséllyel futok bele hamis olajba - de ezt persze kizárni nem tudom
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
Ez már régebben meg kellett volna tennem. Hasznos ez a kis csillagocska.
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #139774 üzenetére
Többet nem kell olvasnod, eskü
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139773 üzenetére
Mikor uganazt az olajat tettem újra és újra akár motorba, akár autóba, ott már nem tapasztaltam én se különbséget. Az ismeretlen, már benne lévő olaj és az új, quality között viszont igen.
Hozzá kell azt is tenni, hogy ebben az esetben is szintén csak autóról van ilyen tapasztalatom. Motorral szerencsére (?) nem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #139769 üzenetére
Sok idot erre a temara nem szeretnek fecserelni, mert felesleges, es semmire nem hasznalhato.
Ha elolvastad amire reagaltam: 40 es olaj lett 30 asra cserelve. Tehat a regi 40 es olaj higabb volt az uj 30 asnal, amennyiben a "szebben jar alapjaraton" azt jelenti hogy halkabb?Most beszeljunk inkabb motorokrol lehetoleg, mert motoros topic es motorokrol van eleve szo. Meg autoknak a kuplungja teljesen mas akarcsak a valtoja. Nincs ertelme parhuzamot vonni.
A friss olajnak a viszkozitasa mas, mint ami kijon a motorbol, de egy melegebb napon tudsz olyan kornyezetben motorozni, vagy nem melegebb napon, ha jobban kiforgatod, ahol az uj olaj is ugyanolyan folyos lesz, ezaltal mondjuk hangosabb a blokk. Ezt mondjuk senki nem szokta eszrevenni, csak hogy milyen szepen jar a motor.
Az olaj faradassal a viszkozitas csuszik el.
Most hogy koszos... oke, a kosszal mi lesz hangosabb, azt el tudnad mondani?
Nem javit ki hibakat. Ugyanigy a kuplungnal a lamellakhoz kerulo olajmennyiseg a viszkozitastol nagyban fugg. Minel tobb olajad van ott, annal nagyobb lesz az ellenallasa.A java resze, amit erzekelsz az erzekszerveiddel az viszkozitas.
Emelle jon, hogy egy olcso olaj utan beleontesz egy api sn-t akkor annak a viszkozitasindexe sokkal jobb.
Amennyiben normalis olajat hasznalsz, amit lecserelsz normalis olajra, en sosem ereztem semmit, de lehet azert van, mert a belevalo olajat raktam mindig mindenbe .
De furcsanak tartom ezeket az elmenyeket, hogy ujszeru lett valami az olajtol, meg szebben jar. Sztm ez nem igy van, mert ilyet en nem tapasztaltam. Addig meg nem fogom elhinni, mert olvastam valahol.Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Geresics #139767 üzenetére
Nagy mágia ám az olajbiznisz. (Nem a nyersolajra gondolok).
Kis túlzással a tacskós olaj is azt tudja új korában alapjáraton pöfögve amit a xado, motul, etc. Specifikációja megvan mindegyiknek ...
A varázslat akkor kezd előjönni amikor elkezded forgatni, az extremitások felé haladva milyen stabil olajfilmet tud megtartani, melegen ezt mennyire tudja, és ahogy öregszik az olaj, és kopnak, törnek a molekulák, mennyire képes az olaj a kenési/lebegtetési/habosodási tulajdonságait az újkorihoz képest megőrizni.
Na, itt válik el a szar a víztől, ezért drága egy prémium teteje észterbázisú fullsynth (xado motul selénia q8 stb) olaj, ezért olcsó a garex, botond, mittudomén.
Ez már az a szint, ahol párjanincsium áron árult anyagokat raknak köbméteres tartályokba patikamérlegen kimérés után.Ezért van az, hogy egy gyengébb olajjal használt motorba új, fasza olajat töltve javulást érzhetsz a váltóban, és ezzel nem vagy egyedül(:
A párjanincsium áron árult adaléktól, és az új, még egyben lévő molekuláktól...A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
norbert1998
nagyúr
válasz csongi #139769 üzenetére
Megane 2.0 tCe hatos váltójában, és a kb azzal megegyező Laguna 2.0 dCi hatos váltójában is egy napon cseréltem olajat, friss, belevalók és ajánlottakból a prémiumabb végről. Mindkét autóban kb egy új váltó érzete van. Persze lehet, hogy ahogy mondod, pár ezer km és ugyanolyan lesz. De közvetlen a csere utáni napokban jelentősen precízebb, pontosabb volt az amúgy is igen pontos váltó - a saját, limitált konkurencia-ismereteim alapján.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Én tavaly magamnak cseréltem a Triumphban, a márka szerviz által töltött Elf jött le amiben volt kb 2000 km, abból mondjuk 3-400 km pálya, és 7100 ment bele. Nem éreztem semmilyen különbséget az ég világon.
Viszont Euroringen javultam majdnem 3 másodpercet, szóval…Egyébként az autómban is (H Astra, kézi váltó) cseréltem váltóolajat, mert a FB csoportban százak állították egyöntetűen, hogy a csere után csendesebb, finomabb lett a váltó működése. Hát nekem semmi különbség nem volt azután sem, pedig még Metabond adalékot is töltöttem hozzá.
Én nem értek hozzá, de az tűnik reálisnak nekem is, hogy szimplán a régi használt olaj és az új olaj közti különbséget érzik az emberek és abból mondják azt amit. Azt én is szoktam érezni az autómban, a 10-12 ezret városban futott olaj cseréje után az első 2-3 ezren valamivel halkabban jár a motorja.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139768 üzenetére
Sztem is érezhető a friss olajjal a difi.
Van, hogy hallható is. Ezt én, leginkább a benne lévő olaj allapotnak tudom be. A friss olajnak a tulajdonságai, képességei maximálisak.
A csere periódus végére ért olaj már nem tudja ugyan azt a szintet.Az olaj csere után, egy ideig érezhető.
Azért az olaj sem egy statikus eleme a motornak.
Sőt a legnagyobb gondja a faradas, koszolodas.
Tehát tönkre megy. Mi ezeket az eltéréseket érzékeljük az új és használt olajjal működő motor között. Meg a régi fekete és büdös.
A többi a laborosok tudományaA legdurvább a peugeot manuális váltó olajcseren érződött. Olyan lett, mintha minden csuklo pont és a bovdenek szorulnának. Kb 700km és elkezdett lagyulni, és 1500 km környékén, olyan lett mint előtte Két olajcseren vagyok túl.
Merci automata váltó olaj .Olajcsere után egy másik autó érzetet adta.
Ugyanazon motorban több olajat cseréltem, és az olajok nem futottak 500Km-t.
Tudom, környezet szennyes , és valóban az.
De kimerem jelenteni vannak eltérések a valto erzetben, és a motorból hallható zajokban.3800+
Sztem semmi extra, hamarosan megváltozik.
Sztem normális a tapasztalt jelenség. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139767 üzenetére
Az ugy van, hogy en semmit nem veszek eszre olajcserenel, es csinalok parat naponta. De a sajatjaimnal sem vettem eszre soha semmit. Meg a magan meloimnal, ahol mindenfele szart beleontok mindenfele motorba, nem csak egy fajtat, mint a munkam soran.
De ennyi otthon olajat cserelo ember nem tevedhet, mivel ok sokan vannak, en meg egyedul.
Papiron szabad kulonbsegnek lennie, mivel nem ugyanolyan api es jaso besorolasuak az olajok, amiket beleontotok, (altalaban azt se tudjak az emberek mit ontottek bele, es milyen volt elotte) es altalaban a legtobb hang (csattanas 1 ben) es kuplung mukodes beli kulonbseg az nem az olajtol van, hanem annak homerseklete miatt.
Legalabbis amit azonnal az olajcsere utan eszrevehetsz. Vagy a viszkozitassal van kapcsolatban, ami leginkabb a homerseklettel van kapcsolatban. Persze ha vmi motul 5100 ast ontesz bele mondjuk egy 300v helyett, azt erezni fogod ugy, hogy melegen is csontosabb a valto, mivel hatalmas a besorolasbeli kulonbseguk, de hogy szebb a hangja, vagy a jarasa?
Egy 30 as helyett 50 est ontesz bele es kussol a motor, mert rohadt suru. Ezt meg megertenem. De ugyanolyan viszkozotasut ontesz bele, ami belevalo.Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139766 üzenetére
Az hogy van, hogy rajtad kívül mindenki pont ugyan azt/úgy szokta érezni a különböző motorolajoknál, de Te kijelented, hogy az emberek 100%-a rosszul érzi?
Én értem, hogy papíron nem volna szabad különbségnek lennie, és a SAE meg egyéb alapján a Motul pont ugyan az, mint a Tesco, mégis mindenkinek pont ugyan az a trippje van olajcsere után...
A Pegaso-val próbáltam én is Castrolt, Motult, meg még a fene tudja mit, és teljesen egyértelműen mind más volt. Sőt, mások ezzel a Minarelli blokkal ugyan ilyen irányú placebót toltak valószínűleg.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139764 üzenetére
A reggeli 7 fokban a 10w40 hamarabb melegedett mint a meleg blokkba öntött 10w30 15 fokban? Ez a fura csak nekem.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139763 üzenetére
Olajtol nem jar szebben. A valto azert kemeny, mert a kulso homerseklettol fugg, mennyire tud lehulni az olaj, es mekkora ellenallasa lesz a lamellak kozott, ezert minel hidegebb volt, annal nagyobbat fog csattani 1 be rakasnal, es annal kemenyebb lesz a valtas. Amig nem melegszik fel. Nem fordulat fuggo, hanem olaj homerseklet fuggo.
Explosión de dos tiempos
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Ma megkapta a moceráj a 10w30as gyári ajánlott olajat, Motul 7100 formájában. Fura… mert határozottan szebben jár alapjáraton, de a váltó sokat keményedett. Hangosabb, sokkal erősebben érezhető a váltás mechanika, amikor 1be teszem akkor is sokkal nagyobbat üt mint korábban. Ez való bele elfogadom, meg annyira nem is zavaróak ezek a dolgok számomra, de azért érdekes hogy egy vékonyabb olajjal így viselkedik. Magasabb fordulaton talán már a fent leírtak nem érvényesülnek.MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Madwe
nagyúr
Sziasztok! 3 éves yamaha mt07es akkuja szerintem meghalt. Próbáltuk először bebikázni, akkor lehetett rá gyújtást adni, de kb 5mp alatt üresjáraton lefulladt… pedig 10-15 percig kapta utána a delejt…
rátettem otthoni okos motor akku töltőre (ezen szokott áttelelni, de idén költöztünk s totál kiment fejemből, most mentünk érte s be se indult)
ez vmi lidlis okostöltő, feismeri akkut s vannak rajta módok (azto, motor, téli, akármi)
namármost ez pl autos akkummal jo is (leellenorizem) de a motor akkunál nem enged modot valtani, nem is tolt emiatt, a 6v modban van s nem tolt. A feszultseg ilyen 5v s kicsivel alatta a 12v helyett… na most kerdesem hogy az akku kuka e, vagy valami normalisabb toltovel ez meg megmentheto szerintetek, csak csutkara lemerult s ilyenkor mar kell neki vmi rendes tap…ha esetleg akku kuka, akkor milyet vegyek bele? Ilyen teren teljesen kuka vagyok, latom van ezer fele, zseles meg mit tudom en milyen… melyik tipus, marka az ajanlott? Esetleg ha egy konkret termeket ajanlotok azt is megkoszonom!!!
bocs az ekezetekert, telefonrol vagyok
-
bacus
őstag
válasz goofy85 #139756 üzenetére
Ha nem lenne rajta egy fül amiben egy bazi lánc is van, egyet is értenék , de itt egy egyszerű tégla, egy kerékszerelő vas és már kint is van. (szerintem, most nem mennék oda megnézni, hogy kijön e..)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
gonger
senior tag
válasz dzsampi #139741 üzenetére
1,5 évig használtam így a XIII-ban egy 50-es robeszt, majd egy 150-est. Marha vastag motoros lánccal rögzítettem az ablakunk alatt lévő villanyoszlophoz, így mindig meg volt világítva :-)
Az alattunk lévő üzlet portálját kamera figyelte, a tulaj rendszeresen visszanézte, volt 1-2 felvétele amin látszott, hogy este nézegették mi van a ponyva alatt.
Amortizáció a ponyvát érte, mikor a szomszéd ház erkélyéről kihamuztak, illetve egyszer a rádobott csikk égette szét, így az izzó parázs az utasülésre került. Szerencsére nem okozott nagy kárt benne, de nekem fájt.
Ez csak akkor szűnt meg, amikor pirossal nagy karton lapra írtam rá egy fentről is látható, de határozott üzenetet, jelezvén az erkélyen dohányzóknak, hogy a motort leszámítva sem túl civilizált dolog kihajigálni a csikket. -
bacus
őstag
válasz goofy85 #139753 üzenetére
"fület is ledübeleztek"
Mondjuk az épp semmit nem ér a térkőnél, mert kiemelik az egészet térkövestül.
De ezek a motorok egymáshoz is oda vannak láncolva. A túloldalon meg a lépcsőház korlátjához láncoltak.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
válasz dzsampi #139741 üzenetére
Van ahol nagy tételben parkolnak Pesten. Azt hiszem itt még fület is ledübeleztek, hogy hozzá köthessék ki a motort.
https://www.google.com/maps/@47.502813,19.1419259,3a,90y,216.6h,65.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sss74r7gQS5i-ixaRxqlhVA!2e0!7i16384!8i8192
A nézőpontnak háttal is le van takarva egy motor, de annak pl tiszta rozsda a kereke ahogy láttam arra sétálva. -
Geresics
addikt
válasz gonger #139751 üzenetére
Az intenzív kanyarképzést nem látom a felsorolásban. Az kitűnő összeszokásra, kezd bátran azzal! Itt ráadásul a új oktatókat, új szokásokat sem kell megszoknod, hanem ismerős környezetben ismerkedhetsz a motoroddal!
Amúgy teljesen egyetértek azzal, hogy a Drivex után másokhoz is elmenj!
Én is már nézem, hogy idén mi legyen a program, de eddig még csak ötletim vannak! A Honda tréningeket nagyon dícsérik, de csak jót hallani a Rili-ről is! Dodor tréningjére is tuti elmegyek valamelyik évben, mert arra is kíváncsi vagyok!Off Road tréningen ha még nem voltál, akkor nagyon javaslom, persze nem saját motorral, hanem ott kapottal. De az általános kezeléshez durván sokat tud adni észrevétlenül!
Ha pedig már megvan az összhang, akkor jöhet egy-egy pályanap is esetleg - bár erre még én nem tudam magam rávenni
Idén én valami pályás tréninget tuti megcélzok, ill. a salakmotoros is rohadtul érdekel, de haverom félti a szar térdét...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
gonger
senior tag
Sziasztok
A 4. robogó formájú motor után (utolsó egy DCT-s NC750D) most egy valódi motor formájú és felépítésű (értsd lábváltó, lábfék tank, a láb között stb) Triumpt Tiger Sport 660 került hozzám.
Az elmúlt két évben jártam tréningekre és idén is szeretnék menni, főleg azért, hogy összeszokjak ezzel a motorral. Drivexen alap, haladó és közúti kanyar képzéseken voltam már, nekem mind sokat adott.
Nincs ellenemre, hogy ezzel a motorral újra Drivex alap tréningre menjek, de megfordult a fejemben, hogy kipróbáljak más képzést is.
Innen a kérdés, hogy a Driving Camp alap tréningjét próbáltátok-e, esetleg van-e összehasonlítási alap más képzésekkel?
Bárminemű tapasztalat megosztását előre is köszönöm. -
vlevi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #139748 üzenetére
Egy ilyen is jó lesz [link] -
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #139748 üzenetére
Közvetlen Tasi mester gyártja
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
A ponyva sokat segít, de azért csodát nem tesz. Nekem simán leszedték a ponyvát a motorról. Elvitték a tépőzáras kormány táskát (4e Ft), ott hagyta a leszedett ponyvát (6e Ft), letörte a telefon vízhatlan tokját, ami egy gopro talpon volt felrögzítve, simán levehette volna törés nélkül.
Aztán vannak jóakarók, akiknek nem fog tetszeni, hogy Te ott állsz, meg egyáltalában miért van neked motorod..
De, hogy a ponyva mennyire fontos, arra itt egy humoros kép:
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz dzsampi #139741 üzenetére
Nagyon sok nyugati orszagban igy taroljak, olaszoknal meg foleg.
Igen, a ponya sokat er, es sokat ved. Ha hosszabb idore teszed le, alaposan takard le. Ne legyen vizgyujto sehol, es ne a motorra follyon vagy aljon meg rajta a viz.
Fekek lanc..stb.
Par honap es rozsdasodas, es oxidalodik minden hatvanyozottan.
Szeles ido utan ellenorzes.
A tobbit az utca forgalma eldonti. Vagy lesz serules vagy nem.
A feldolestol kezdve a beletolatason at, a rongalasig barmi lehet.Ilyen tarolasi mod mellett el kell fogadni a magas amortizacios kockazatot.
-
dzsampi
tag
Sziasztok!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
Budapesten fogok még lakni kb 1-2 évet. A munkába bejáráshoz gondoltam, hogy vásárolnék egy 125-ös robogót. Ami problémás, hogy nincsen garázs a lakásunkhoz, így csak az utcán tudna kint állni a robogó. Van valaki aki így használja? Hogyan lehet így vigyázni rá? Letakarni le tudom, de nem tudom, hogy ér-e valamit.Köszi
-
hroberto
veterán
válasz bajnokpityu #139730 üzenetére
Szerintem szarul lett fényképezve.
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
dellfanboy
őstag
válasz bajnokpityu #139730 üzenetére
a fékolajnak tuti
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
LógaGéza
veterán
Saját motoros tréningek közül melyik az ajánlott? Főleg túrajellegű érdekelne.
Új jármű áll a házhoz, és lehet nem ártana elmenni vele egy tréningre."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139722 üzenetére
Nah várj ! fogd meg a söröm
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139720 üzenetére
Köszi!
Úgy tudom azóta szigorúbb lett, és ezért kénytelenek a vezérlésbe is fojtani.
De majd olvasgatok még, hátha megint megtalálom azt a cikket is. -
csongi
veterán
válasz eron009 #139718 üzenetére
Itthon nem tudom mennyi.
De egy új műszaki sztem tut lenne. Ehhez új forgalmi és stb. Saccolok, egy 50 ezres tétel.
Érdekes, mert az A2be illeszkedők ritkábbak, és a kereslet miatt magasabb áron mennek, legalábbis itthon.persuader: Ez évjárat függő is nem?
Egyszer életbe lépett egy szigorúbb is. És nem elég szoftveresen. A blokk megbontása és fő alkatrész csere nélkül a korlátozás nem feloldható. Vezérlést kellene cserélni. -
eron009
tag
válasz csongi #139715 üzenetére
Igen, hirdetések szerint gyári fojtás. 2016 utáni z650, mt07-et nézegetek. Igazából ezek mind olcsóbbak valahogy mint az azonos állapotú/évjáratú társaik. Korlátlan jogsi megvan, így gondoltam ha nem bonyolult elinzézni, és ha nem is aránytalanul drága akkor ezek között is keresgélnék.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #139715 üzenetére
Nemetorszagban nagyon sok a fojtott motor, ezeket utolagosan epitik altalaban be. Alpha technik, vagy korlatozo es map egyszerre. Ezeket konnyeden kiszedi markakereskedes, nem annyira nagy penz, hogy ne erne meg. A gyarilag fojtott verzioknal is map szokott lenni, konnyeden kiszedheto.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
dellfanboy
őstag
válasz Shin Chen #139709 üzenetére
azért mert 1-2 ügyintéző nem tud rendet tartani az asztalán (ráadásul saját munkaasztal!) és ezért nem fizetnek ki időben 1-2 szállítót az elég cink. főleg ha ne adj isten olyan partnerrel szerződsz aki a szerződésbe írt egy kis kellemes kötbért. szerencsére dodor még nem tart itt, ő csak utólag szokott anyázni, bár nem értem a felháborodását se mert a video elején mondja hogy az összeg-pénz nem izgatja (2pnél) mert csak párszázezerről van szó. akkor miért nem kssolt?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139710 üzenetére
Igen. De sztem gyárilag fojtottakról érdeklődhet. A feloldás a lényeg, ha jól értem.
Amit határolóval fojtottak, az gondolom utólagos.
Kicsit nem is értem. Egyszerűbb korlátozás nélkülit venni, azok olcsóbbak mint a korlátozott társai.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139712 üzenetére
Anno, mikor az első hisztiző videót csinálta az egyik forgalmazóról, akkor összebeszélt minden máka hazai forgalmazója, hogy senki ne kössön vele új megállapodást. A folyamatbanlévők még végigmentek, hogy ne legyen szerződésszegés, de új már nem lett.
...legalábbis ezt csiripelték a madarak...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Shin Chen #139709 üzenetére
Hát, valahol értem is, mert szar, amikor az embernek a munkáját nem fizetik ki. De ezzel a "majd én megmutatom, hogy velem nem lehet szórakozni", meg a "nehogymár nekem kelljen könyörögnöm a pénzemért" hozzáállással nem igazán tudok azonosulni.
Nézettség és kommentgyűjtés szempontjából viszont nagyot mennek ezek a videók, amivel egyrészt bevételt generál magának, másrészt a további parnerek felé magasabb számokat tud mutatni, harmadrészt meg a potenciális partnerek felé tudja mutatani, hogy így jár mindenki, aki megpróbál vele kikezdeni! Tehát ő csak nyer ezzel...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #139687 üzenetére
Ez csak egy Dodor féle ökölrázós klikkvadászat, anno ügyintézőként ugyan ilyen helyzetben voltam, tele volt ívvel az asztalom, előfordul ilyenkor, hogy egy két számla lemarad-kimarad...
Professzionális környezetben úgy szokták, ha nem rendszeres az ügyfél, az ügyintéző küld egy megerősítő emailt, vagy telefonál 1-2 napon belül (!) hogy megérkezett-e, rendben van-e, sikerült-e befogadni... (és nem 2-3 hónapos várakozás után vágja be a durcát )"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
eron009
tag
Sziasztok
Két kérdésem lenne
Az egyik, nézegetem a használt motorokat és van 1-2 ami bár számomra jó áron van de le van folytva 35kw-ra. (Legalábbis papíron)
Ezt hivatalosan meg lehet szüntetni, hogy a forgalmiban az eredeti kw szerepeljen?
Ha igen mi ennek a menete? Megéri ezzel fogalakozni vajon? Mekkora költségekkel kell számolni ezesetben?Másik kérdésem pedig, hogy 2018 és 2020 közötti Kawasaki z650 esetén van érdemi különbség? Videókat nézve csak a TFT kijelző tűnik csak másnak.
-
Somatom
veterán
válasz vihartigris #139705 üzenetére
30 eset 10 rugójával, az 300 ezer Ft. Tehát naponta 100 ezer Ft, egy országos akcióban. Ennél tudnék nagyobb kaszát is, kevesebb befektetéssel.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139703 üzenetére
Lambobol kevesebb van, mint alapvetoen a hangos autokbol. De hangos autokkal ugyanazt csinaljak a szerpentinen, mint a motorokkal. Nem annyian vannak, mint a motorok, de nem nagysagrenddel kevesebb. Epp ezert, ha a hanggal van baj, akkor az ugyanolyan hangos auto miert mehet? Ha pedig csak amolyan ne-erezd-magad-jol intezkedest akarsz hozni, akkor egyszeruen tiltsd ki, es ne hivatkozz a hangra, mert egyaltalan nem igazsagos. Tokmindegy milyen nagysagrend, ha hangra van hivatkozva. Akkor legyen betartva mindenhol.
Alapvetoen a jelenseg: levego munkacsoport mit akar kitiltani a belvarosbol? A robogokat es a motorokat. Hogy x euro besorolasu autok/motorok alatt egysegesen mindenki tiltva legyen az meg se fordul a fejukben, csak a ketkerekuek.
Mert az embereket zavarjak a ketkereku jarmuvek.Explosión de dos tiempos
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139702 üzenetére
Azért motorból nagyságrendekkel több van mint Lambóból....
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #139701 üzenetére
Tudom, hogy nem uj dolog, amire celoztam, egy abarth 500 as is ugyanolyan hangos, vagy egy koreai fospisztoly, mint barmelyik motor. Megis csak a motorok vannak kitiltva.
Tavaly a kornyekemen ket lambot vettek ki a fak kozul, corvette-ekkel ugyanugy bszatjak neki, szoval...[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #139700 üzenetére
Már hangalapú és teljes motortilalmak is vannak, ez nem új dolog.
Mondjuk valahol érthető, hogy például egy alpesi hegyi faluban nem azt akarják hallgatni tavasztól őszig 0-24ben, ahogy a motorosok tolják fel-le. Nekem se tetszene szerintem.https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest