Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
VegyesTamás
senior tag
azért az a szeki váltó komoly lett ha nem jön a G25 akkor most már igen profi lenn, de aztán csak a kézi kellett..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
neko18
senior tag
Na az ilyesmit tartom értelmetlennek Semmi értelme mert így nem tengelyen lesz a kézi. Én a tiédhez hasonló megoldást láttam ugyanez csak egérrel megcsinálva, sokkal sufnisabban
Ha nekiállok én tuti hogy tengelyre teszem még ha nehezen is kivitelezhető
kdxsv
VegyesTamás
senior tag
nem akartam tengelyre tenni,és rallyban abszolút nem érdekes, hogy tengelyen legyen, de én még a driftnél sem látom különösebb értelmét a realisztikán kívül, ugyais a lényeg, hogy blokkoljon a hátsókerék és az autó hátulja elveszítse a tapadást az oldalirányú erőkkel szemben. Azért a semmi értelme kicsit erős, mert nekem egyáltalán nem állt rá a kezem a kézifékre amikor gomb volt a kormányon, mert fúj Potisnak is csinálhattam volna annyi, hogy egy párezer Ft-os kormányból kiveszem a pcb-t meg a potit a pedálból, ráteszem egy karra amit rugó húz vissza, és kb ennyi az usb-s kézi. vagy ott van a legjobb szerintem, egy joynak sínt csinálni valamelyik tengelyre, a kar lecserélni, rúgóval húzatni pluszba, és a legjobb kb.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
szatocs
őstag
Aláz, az már biztos.
=== Szatocs ===
neko18
senior tag
Én leginkább joyra gondoltam, mert ott kell a legkevesebbet macerázni. Veszek használtan valami ffb joyt és a karát kioperálom és ráteszek valami nagyobb nyelet ami nem túl nehéz. Aluból szerintem tökély lenne vagy valami műanyagcsőből Ezt pedig simán meglehet csinálni szekis váltónak is ha a joy jófajta Textil anyaggal meg bevonni a végét hogy azért mégse egy hideg csövet húzogassunk
Láttam egyébként olyat is aki az ffbs joyt alakította át H kapcsolású váltóvá! Nagyon komoly kis szerkezet volt, és ha úgy vesszük nagyon jó áron kihozta
Nesze nektek
Újan kemény 13 eft-ért megvan a váltó, ehhez egy kézi de ahhoz már elég sima joy is ami 1-2-3 eft és kész is van.
kdxsv
BigBlackDog
veterán
Ezt a joyt már újonnan nem nagyon kapni, használtan 7-8e Huf környékén megy, szóval így még barátibb az ára. Viszont én már próbáltam (nem vezetés közben, csak simán a joy "váltómechanikáját"), de azért nem az igazi az érzés szerintem...
[ Szerkesztve ]
neko18
senior tag
Az lehet, de ha minnél olcsóbban akar kijönni az ember vagy csinál magának egyet 0-ról vagy joyal oldja meg
Szívesen kipróbálnám a g27 váltóját is hogy milyen, tényleg hasonló-e a rendes autó váltójához, de erre sajnos nincs lehetőségem. Jó lett volna ha megoldja a logi hogy a váltó sima usb-s legyen meg a pedálok is mert akkor a momonál már itt lenne és apránként könyebb összeszedni ezeket a cuccokat. Meg is lehet oldani, de ez az USB-re átalakító méregdrága...Valami 10ezer ft
kdxsv
barcalaci84
őstag
azért csak kiderül lassan h nem is olyan drága egy g25 vagy egy g27, mert azért relatíve sokat kapsz a pénzedért...én 45-ért vettem egy hónapja egy használt g27-et és nagyon megérte a pénzét...
ráadásul manapság egy normális kormány még befektetésnek is jó
ha komolyabb cuccra vágyik az ember vagy megszorul, akkor is talál rá vevőt pár nap alatt (még akár drágábban is)
neko18
senior tag
Az tényleg nagyon jó vétel volt Ha lenne 45-öm és találnék jó állapotban akkor én is megvettem volna
Csak ha van egy kis pénzem az rögtön elmegy ide-oda-amoda Ha nem egyetemre megy el akkor egy új cipőt kell vennem mert kilyukad a régi ha nem cipő akkor más. Mindig van valami
kdxsv
VegyesTamás
senior tag
Nem azért, de én már nem egy váltót csináltam meg olyan halkra és erősebb ellenállásúra mint a G27-é, és még szeki mód is megmarad
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
neko18
senior tag
Joyal vagy teljesen alapokból építve?
G27nél pont ettől félek, hogy olyan műanyagos érzés lesz, meg kb nemkell semmi erő ahhoz hogy válts
kdxsv
neko18
senior tag
Na csak szólnom kellett és már is jön az LFShez az új patch
Kipróbáltam a testpatchet, látszatra nemsokmniden változott, a fizika maradt a régi, pedig a gumin még lenne mit javítani szerintem (ne kopjon el olyan hamar)
kdxsv
tikshow
addikt
Semmi Patch nem jött, nem tudom, hogy miről beszélsz.
neko18
senior tag
kdxsv
VegyesTamás
senior tag
g25 éből csináltam halkat és erőset
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
neko18
senior tag
Mennyié'''?
kdxsv
VegyesTamás
senior tag
Írok pü
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
knbs
senior tag
Van egy Fanatec GT3-as kormanyom. Jatek(iracing) kozben teljesen random, hogy milyen idokozonkent. Van hogy 5-kor megtetele utan van hogy 15-kor utan.
Egyszer csak fogja magat es megall a kormany, vagyis nem reagal semmire, se a kormany se a hozza csatlakoztatott fanateces pedalok. Kikapcsolas aztan ujra vissza segit, de nyilvan ez nem megoldas, foleg egy verseny kozben eleg ciki.
Hol keressem a hibat? Win 7 64-bit a legujabb driver es firmware van fent a kormanyhoz. Usb-t probaltam a haz elejen levot hasznalni, most az alaplapiba tettem, de mindket helyen produkalta a fanti hibat.
Mas jatekban meg nem probaltam, de nem hinnem, hogy jatek fuggo lenne a problema.
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
Jack@l
veterán
Told fel win7-re a legutóbbi frissítéseket(bár lehet egy windows ujrahúzás se ártana), meg alaplaphoz a chipset és usb drivereket is frisítsd, hátha megoldja. Ha nem, akkor gariztatni kell.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
tikshow
addikt
Én azért kipróbálnám másik programmal is.
arty
veterán
Próbálgasd más játékokkal is.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Garada
őstag
Xbox One konzolhoz keresek kormányt
arty
veterán
csak ez a tulárazott fél-hulladék van
(madcatz-t végképp hagyjuk)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
VegyesTamás
senior tag
Datel Power Racer 270 Xbox 360 Múltkor ebbe futottam bele, de semmit nem tudok róla mondani
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
tikshow
addikt
Xbox 360 kormányok nem kompatbilisek Xbox One-al!
VegyesTamás
senior tag
kicsit fáradt vagyok..xbox után nem is olvastam tovább
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
knbs
senior tag
Koszonom urak a tippeket!
Olvasgattam a Fanatec support oldalan is. Ott talaltam egy olyat, hogy az USB portok energiagazdalkodasat ki kell kapcsolni.
Ma teszteltem es 19-kor megtetele utan nem jott elo a hiba.
Elkepzelheto,hogy ez segitett??
Bar nem iszom elore a medve borere, de most megnyugodtam picit. Ma meg tesztelem aztan kiderul, hogy megszunt-e a problema vegleg.
A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá
Pörp
senior tag
Hi! A Richard Burns Rally-ban hol tudom állítani a steering wheel-t? 900-at fordul a kormány, de be kellene állítani hozzá valahogy a kerékszöget.
VegyesTamás
senior tag
hello! sztem azt csak az autó egyéni setupjában lehet megadni, hogy az adott autónál mennyi legyen. Amúgy 900fok az nagyon sok a Rallyhoz. 420-540fok az ideális. próbálj csak végigmenni a joux verte-n (Francia pálya)
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Jack@l
veterán
Az simán lenyomhatta a kormányod menet közben. (bár rendesen megírt fw-vel szvsz nem kéne)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
VegyesTamás
senior tag
nekem is az volt az első tippem, hogy lekapcsolja magát az usb, de aztán belegondoltam, hogy neem fanatecnél biztos figyelnek az ilyenekre...vagy nem
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
Pörp
senior tag
Hi!
Kösz az infót. Akkor rally-hoz 500, F1-hez 300, sportautóhoz 700 kb jó? Úgy, hogy az arány 20 minden esetben.
seawolf570
aktív tag
Nem akarok veled vitába szállni, de a kijelentésed "fél-hulladék" kicsit erős. Ez a kormány nagyon is jó, mivel a T500 RS továbbfejlesztett változata. Ez mellett a Fanatec első generációs kormányai (GT3 RS alapokon nyugvó) és a Logitech kormányai labdába sem rúghatnak. Mondom ezt úgy, hogy nekem is Fanatec kormányom van.
Az tény, hogy a pedálok hagynak némi kívánnivalót maguk után, de van hozzá másik pedálsor is és használható más pedálokkal is. Azt, hogy az eredeti kormánykerék milyen, az egy dolog. Pont olyan mint a legtöbb Ferrari kormány, giccses de ezt is orvosolni lehet. A lényeg az a base és az nagyon ott van, szintúgy mint a T500RS-nél. Véleményem szerint az árával sincs nagy gond, mert a T500 RS-nél olcsóbb, viszont amennyivel drágább a Fanatec olcsóbb változatainál és Logitech kormányainál, annyival jobb is. Ha azt nézzük mennyibe kerűl egy Fanatec CSR Elite vagy CSW kormány, mindjárt jó az ár. Amivel itt baj van az árát tekintve, az a magyar fizetés semmi más.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Jack@l
veterán
Szerintem inkább visszafejlesztették ezt. Bár én úgy vau-vau, hogy még nem volt a kezemben. (de remélem nem is lesz)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
VegyesTamás
senior tag
nagyjából igen! 500-at használok én is rallyhoz, driftre 900, sima autóhoz, versenyautóhoz 720. f1-et nem nagyon űzöm, de lehet mostanság felrakom a GP2003-at. oda meg pályánként változó. nagy íves kanyarokhoz kevés a 300, monacoba meg sok.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
seawolf570
aktív tag
Ha a visszafejlesztésnél a kormánykerékre és a pedálokra gondolsz, akkor igazad lehet. A base mindenféleképpen továbbfejlesztett, max annyi visszafejlődés, hogy nem tud 1080 fokot, csak 900-at. Sokan szidják az alap pedálsor és a kormánykerék miatt, de ha belegondolunk az alap Box-hoz készült Forza-hoz. Mivel a Forza-val nem simesek játszanak általában, az alap pedál és kormánykerék bőven kielégíti az átlag Forza-s társadalmat. A sim-esek akik PC-n játszanak, azoknak ott vannak az Upgrade-ek (GT kormány, F1 kormány,3 pedálos pedálsor és a váltó).
Mivel a sim-es társadalom egy teljesen más f"faj", ugyanúgy mint a Fanatec-nél meghagyták a választási jogot. Használhatsz pld. PTR pedálsort, vagy Fanatec-et, vehetsz hozzá más fajta váltót, az alap csomagban ezt nem erőltetik rád, meghagyják a választási lehetőségét. Amit személy szerint sajnálok, hogy magát a base-t nem lehet önmagában GT kormánnyal vagy F1 kormánnyal megvenni mint a Fanatec-nél.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Jack@l
veterán
Abban azért jó részünk sztem egyetért, hogy ennyiért vicc az a kormány.
Ha meg rendeset akarsz, és hozzáadod a jobb kereket, jobb pedált, jobb váltót, simán fent vagy 200 felett...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
VegyesTamás
senior tag
Igen eléggé sok pénzt elkérnek érte, de miért? mert kevés kormány támogatja a a one-t ..kihasználják ezt.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
seawolf570
aktív tag
Most már nem árulja a Fanatec a CSR Elite kormányt, de az is bőven 100k felett volt és se pedál se váltó nem járt hozzá (még alap sem). Ha azt nézzük pedállal és váltóval az is bőven 200 felett volt, de ott van a CSW kisebb vagyonba kerűl még ha sima váltót és pedált veszel hozzá. Az új G27. ha hozzájutsz valahol 90k környékén van, Fanatec szintén és ezek ha magát a kormányt nézed gyengébbek. Ha jól tudom a Thrustmaster 140 környékén van, így szerintem eléggé reális áron adják ( a többihez viszonyítva) úgy, hogy ez Box-al is kompatibilis.
A CSR Elite kormány volt tudásban egy szinten a Thrustmasterrel, de annak a kormánykereke is hagyott némi kívánnivalót maga után minőségben. Ahogyan már írtam, az is bőven 200 felett volt még a sima CSR pedállal és váltóval.
Ő róla van szó.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
arty
veterán
Tehát a gagyi kormánykerék és a szánalmas pedálok a 120k-s ár mellet nem érdemlik meg a fél-hulladék jelzőt?
És mindezt csak azért nem, mert a csöcsöscsajos teszterék borítékért (vagy a tesztkormányért cserébe?) azt mondták, hogy jobb mint a t500rs?
De még ha valóban jó is az "alap", a körítés attól még az árához képest szánalmas.
"az alap pedál és kormánykerék bőven kielégíti az átlag Forza-s társadalmat."
az a bizonyos forzás társadalom H váltót és kuplungot használ évek óta, erre jött ez a gagyiság, DRÁGÁBBAN... kicsit erős, hogy így degradálod a szerencsétleneket (köztük engem is)
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
seawolf570
aktív tag
Én nem akarom veled a vitánkat folytatni (kb. 1.5-2 éve történt itt), mert szerintem félreértelmezted (magadra vetted) amit írtam. Nem általánosítottam, de te is nagyon jól tudod, hogy a Forzások nagy része nem használ H váltót és kuplungot. Már csak azért is lehetetten, mert csak a Fanatec gyártott eddig ilyen kormányt. Ha az eladott Forza példányszámhoz vetjük hozzá az eladott Fanatec (Box-os) kormányokat, biztos vagyok benne, hogy 10-20%-nál nem kapunk többet. Sokan az MS és a Mad Cacz kormányát használják, azon pedig nincs kuplung és váltó. Szerintem ennek tudatában nem túloztam az átlag kifejezéssel. De ugyanezt írhattam volna a PC-sekre is, mert ott is kevesen használják a H váltót és kuplungot (mert a sim-esek tábora elenyésző az összes felhasználóhoz viszonyítva).
Ha a kijelentésemmel megbántottalak volna, akkor elnézést kérek, nem ez volt a célom, továbbá az sem, hogy leminősítsem a Forza-t.
Egyébként nem mondták, hogy jobb a T500 RS-nél, ez amúgy is blődség lenne, de a base igen is jóra sikeredett. Egyébként az árát viszonyítva a T500 RS-hez sem lehet jobb annál. Egyébként továbbra is úgy gondolom, hogy az árát a többi kormányhoz viszonyítva elég jól lőttek be. Te tudod a legjobban, hiszen van CSR kormányod, hogy azért annak a perece is hagy kívánnivalót maga után, az sem igényesebb darab az árát tekintve. Ha azt nézzük, hogy a Fanatec ugyanazt a perecet tette fel egy 150k-s kormányra amihez sem pedál sem pedig váltó nem járt azért a pénzért, akkor a TX-nek sincs mit szégyenkeznie. A Thrustmaster a 120-140k-ba legalább belepréselt egy alap pedált. Ez a semminél azért jobb. Én anno amikor a GTR RS-t megvettem (használtan), csak a kormányt kaptam meg és mivel nem volt hirtelen 20k-m egy CSR pedálsorra, egy ugyanilyen (csak 3 pedálos) Thrustmaster pedálsort használtam pár hónapig. A semminél jobb volt és lehetett használni. Persze nem ért fel a mostani G25-ös pedálsorral, de volt mit taposni.
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
arty
veterán
Szerintem túlbecsülöd a h+kuplungos forzások arányát Ha minden századik forzás vett, már jól áll a fanatec.
Viszont az a "minden századik" feltehetően most is szeretné minőségi kormánnyal róni a köröket, s akár milyen jó ennek a TX-nek az alapja, akkor sem ér fel az össz-élmény egy 3pedálos, H váltós szetthez - még akkor se, ha az a szett "csak" egy g25 minősége lenne akár... nyilván ez is elég szubjektív, én így látom.
(hogy támogatja-e az FM5 a H váltót így, h nem volt alapból a kormányokon, jó kérdés)
Természetesen nem mondtál sértőt, ez már csak az én hülyeségem: mindig ugrok, ha valaki csak legyint a konzolótósokra Hiába nincsenek komoly szimek, ettől még meg lehet adni a módját a körözésnek. Én itt még az NFS-Run-hoz is ajánlanék kormányt (szoktam is ), mert egyszerűen azzal autentikus vezetni.
Abban igazad van, hogy ide kár ez az "erős" alap, jobban jártunk volna egy olcsóbb és arányosabban összerakott szettel. Vagy méginkább: ha menne a meglévő fanatec a one-al...
(Igen, a CSR kormánykerekét fogni nem egy élmény, a fényes műanyag résztől még ma is kiráz a hideg - viszont ez a második körben már nem játszik komoly szerepet, szal a TX-el is szvsz a fő gond a H hiánya és a 2, bénácska pedál lesz...
Az elite pedig aránytalan volt sztem a kínálatban - azért az árért azt a supportot kellett volna adnia a Fanának, amit csak később, a CSW(?)-vel kezdett - legózási lehetőséget, h még a béna kereket SE kelljen megvenni)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
VegyesTamás
senior tag
"mert egyszerűen azzal autentikus vezetni"
ezt milyen szépen fogalmaztad, pedig csak egy NFS-ről van szó. De amúgy igazad van
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
seawolf570
aktív tag
Látod, az igazságot végül te magad mondat ki. Valójában nincs rá olyan mértékű igény, hogy az alap csomagba beletegyék. Gondolom mielőtt piacra dobták (nem hülyék) felmérték az igényeket. Ráadásul a Forza is tele van modern autókkal, amik nem igénylik H váltót. Aki meg olyan szintre kerűl mint te, az úgyis megveszi hozzá +-ba a H váltót és a 3 pedált tőlük, vagy a konkurenciától, ráadásul az belekóstol a PC-s simekbe is.
Tudom, hogy túlértékeltem a H-váltós Forzs-sok arányát (nem kicsit, abban már benne vannak az egyéb kormánnyal rendelkezők is), de nem akartam, hogy valaki ez miatt belém kössön és újabb vitát generáljak.
Az tény, hogy így az alap kicsit illúzió romboló, de mennyivel lett volna jobb, ha tesznek mellé egy gagyi szekis váltót vagy egy H-t. Tudod nagyon jól, hogy a Fanatec alap H+szeki váltója is elég illúzióromboló néha, pedig 18k-ért dobálják. Ezért az árért, egy ilyen base-el ennyit tudtak kihozni. És hidd el nagyon eltalálták , veri mind a Fanatec (alap), mind a Logitech megoldását, de ez már a T500 RS esetén is bebizonyosodott
Ahogyan azt már írtam a Thrustmaster megoldása legalább olyan jó mint a CSR Elite (valójában az az alapja a CSW-nek is), de sokkal olcsóbb.
Sokan azt sem veszik figyelemben, hogy az ár azért is ennyi, mert benne van az RF egység a Box-hoz, az MS a szabadalmi jogokat nem adja ingyen. Enélkül biztos vagyok benne, hogy kb. egy 20-al olcsóbb lenne, esetleg belefért volna az árba a három pedál és egy jobb minőségű kormány. Ezért mondom, hogy nagyjából jó az ár, mert egy Logi is 90k és ráadásul nincs benne az RF. Persze van hozzá H váltó és 3 pedál, de a base sokkal gyengébb minőség.
Attól nem kell félnie senkinek, hogy a H váltós upgrade kittet nem fogja támogatni a Forza, mert a kormányra kell kötni, így teljesen kompatibilis lesz vele.
Azt sem kell figyelmen kívül hagyni, hogy ezek az árak nem a magyar viszonyokhoz (Balkánhoz) vannak igazítva. Amíg nálunk sok család ennyi pénzből gazdálkodik havonta (vagy kevesebből), addig itt minden aránytalanul drága, még egy új DFGT is.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Jack@l
veterán
A CSR elite-et ezzel a hulladékkal nem emlegetném egy szinten, sokkal időtállóbb és minőségibb az a wheelbase. (Persze az is túl van árazva, de legalább nem a legolcsóbb leggagyibb múanyag cuccokból van összerakva)
Azon is lenne mit javítani, de akkor mit adnak majd el pár év múlva...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
seawolf570
aktív tag
Pedig hidd el semmivel sem rosszabb, vagy gagyibb, már csak a méretei miatt sem.
Ezen a képen jól látható mennyivel nagyobb a base egy hagyományos Fanatec megoldásnál (sima CSR).
A lényeg itt is a gépháztető alatt lapul.
A kormánykerék meg semmivel sem rosszabb mint a Fanatec megoldása.
Csak érdekességképpen a Mad Catz megoldása potom 800 dolcsiért.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
neko18
senior tag
Nincs tapasztalatom vagy ilyesmi, egiyk kormány sem volt még a kezemben, de én nekem a Fanatec jobban tetszik Valahogy minőségibbnek tűnik és a videó visszajelzések alapján is előbb venném meg mint a társát
kdxsv
seawolf570
aktív tag
Nekem egy Fanatec GT3 RS-em van és jó kormánynak tartom a mai napig. Logitech-re soha nem cserélném el, de ha csak a base-t nézzük a TX-re bármikor. Az biztos, hogy a kormány perectől és a pedáloktól hamar megszabadulnék (leváltanám őket, a lovas emblémától sem vagyok elájulva), de ettől eltekintve szeretnék birtokolni egyet. Persze ha a TX és a CSR Elite base között kellene választanom, akkor nem lenne egyszerű.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A
Jack@l
veterán
Kevertem a clubsprtot a csr-el, bocs, szóva az előbbire gondoltam. Madcatz-et meg sztem hagyjuk
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
seawolf570
aktív tag
Annyira nem keverted, mert a CSW(Clubsport Wheel) base-nek a CSR Elite az alapja, mondhatni ugyan az, csak kicsit finomítottak rajta majd CSW-ből is kiadtak egy újabb javított kiadást. Ahol a két kormányt látod egymás mellett, az a sima CSR aminek az alapja a GT3 RS. Sajnos olyan képet hirtelen nem találtam, ahol a CSR Elite és a TX egymás mellett áll, de a méretekből jól látszik, hogy a TX-nél nem spóroltak az anyaggal. Sajnos olyan videók még nincsenek ahol a TX bontott állapotban van, de a Thrustmaster demo videóján így is látszik, hogy elég komoly a belseje. Ipari motort használnak mint a T500 Rs esetén és a szíjhajtáson is finomítottak. Amiben mindig is nagyon jó volt a Thrustmaster az a vegyes hajtás, ékszíj + fogaskerék. Ezt a megoldást már az RGT-nél is használták és ott is nagyon jó volt, precíz és halk, nagyon jó volt az FFB. Már az RGT-ben is golyóscsapágyat használtak a kormánytengelyen de annak a csapágyháza nem törik szét mint a G25-é. Abból is nagyon jó kormány lehetett volna, ha többet tudott volna 270 foknál és nagyobb perecet tettek volna rá. Volt RGT-m és szét is szedtem, egyáltalán nem volt összehányva. Egyébként utólag már megbántam, hogy eladtam az RGT-t, mert DIRT-hez, GRID-hez NFS-hez bőven elég lett volna. Nem kell leírni a Mad Catz-t sem, mert alapból az Saitek és a Saitek mindig is jó volt játékvezérlőkben. Sajnos amikor tért nyert a 900 fok, ők szüneteltették a kormánygyártást, de azért értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A