Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
passz
evDirect villanyautós töltőhálózat
kisJack
aktív tag
Nah, ma balra tekeredett egy picit, valamennyire vissza veszem, majd beáll nálam is.
Thx!
dokar
addikt
http://www.gamestop.hu/playstation3/logitech-driving-force-gt-pedal/1085
ez most jó lesz pc-hez?
extra - SEXRay
neilszab
őstag
Körülbelül negyedmilliószor megbeszéltük már, használd a keresőt!
amúgy meg: Kormány Kalauz
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
dokar
addikt
már párszor végig olvastam a cikked, jó írás, csak még1x biztosra akartam menni, nehogy az legyen, hogy időközben kijött vmi konzolos butított edition vagy vmi hasonló.
extra - SEXRay
fagy53
nagyúr
Olyan jó, mint az ára!
dokar
addikt
elméletileg ma fogja hozni a futár
majd odacsapok a lovak közé, a noname kormányom már kevés volt.
extra - SEXRay
fagy53
nagyúr
Én is ennyiért vettem és nagyon nem bánom, hogy az év elején nem a MOMO-t vettem meg 13k-ért! Nagyon korrekt kormány, eddig....
CroW86
csendes tag
Üdv!
A napokban kormány vásárlásra adtam a fejem és ki néztem ezt: Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch.
Mi lenne erről a kormányról a véleményetek érdemes-e megvenni?
lehel96
csendes tag
dfgt-t honnan jobb rendelni a konzolvilágról vagy a gameshopból
és hány nap mire leszállítják
fagy53
nagyúr
Mivel naponta, sőt sokszor órák alatt változik a készlet, ennyi idő alatt felhívhattad volna mindkettőt, megmondják és megrendeled, kész.
neilszab
őstag
Szia,
Itthon nem igazán elterjedt típus, ezért nem sokat tudunk róla. A HWSW kormányos topikjában ír róla többször is vki, akinek van ilyen és csak jó dolgokat hallunk tőle a típusról. Az Amazon-on meg lehúzzák a vásárlói vélemények, de az nem tudom, hogy mennyire hiteles, sztem nem annyira.
A kormány Kalauzban elég sokat írtam a típusról, rossz vétel sztem nem lehet, de a DFGT a tuti, ha biztosra akarsz menni.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
midarine
csendes tag
Hali!Segítséget kérnék.Szeretnék pc kormányt venni, érdemes feedback kormányt vagy elég egy egyszerű?Richard Burns rally ill. Colin 5-höz használnám.
Köszi.
neilszab
őstag
Ezt az írást alaposan olvasd el, majd nézd meg az árakat, ha ezek után is van kérdésed (ami nincs leírva ), akkor szívesen válaszolok.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
PyceEkeK
csendes tag
Hali! lenne egy kérdésem van egy Technology innovation compressor supreme kormány szettem és régen hasznaltam nem emlékszem hogy kellet beallitani vagy telepiteni vagy mit csinalni vele :S valaki ha tudna segiteni megköszönném
dokar
addikt
DFGT-hez squash labda modot holnap fogom kipróbálni, amúgy alapból is keményebb már a fék, mint a gázpedál.
extra - SEXRay
fagy53
nagyúr
Franc tudja számít-e valamit, mert valóban alapból megvan a különbség a két pedál között. Én az autót is csak muszájból vezetem cipőben, alig várom a mezitlábas időszakot!
A virtuális autót mindig cipő és papucs nélkül hajtom, így lehet a legérzékenyebben kezelni a gázt és a féket. Többet jelent a pedálok helyes beállítása, hisz nem kevésbé fontos mint a sokat emlegetett kormányé... Szerencsére a legtöbb alkalmazás lehetővé teszi ezt és élni is kell ezzel a lehetőséggel.
neilszab
őstag
Nem "csak" arra jó a labda, hogy keményebb legyen a pedál, hanem, hogy a felkeményedése fokozatos legyen, ami sokat dob a valóságérzeten.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
A valóságérzetet már megette a fene, amikor a GT Legendsben a farmotoros Fityó sehogyan sem akar túlkormányzott lenni és olyan alulkormányzottan viselkedik mint a Mini, sőt!
Természetesen semmi rásegítés, annakidején sem volt ilyen, hasonlóakat tapasztaltam az STCC-nél is. Láthatóan a fejlesztőknek nem volt alkalmuk ilyen autókat használni, nekem igen. Eddig a legjobb vezetési élményt, a legvalósághűbb szimulációt az LFS Alpha jelentette a számomra, ez még a hangra is igaz!
Barell
senior tag
Üdv mindenkinek. Kellene nekem egy kis segítség egy Logitech MOMO-val kapcsolatban. Egy fénykép/videó kéne arról ahol látszódik hogy hogy van a dobozában mert az istenért sem tudom visszapakolni úgy ahogy volt. (zöld dobozos) Nagyon hálás lennék annak aki ezügyben tudna nekem segíteni!
zitromz
tag
azért is kérdeztem mert ugye most a G25 igen csábító áron kapható,de mikor végleg kifogy(vagy újra gyártani kezdték?) a készlet eljöhet a 27 ideje és valamivel csökkenthetik az árat...
[ Szerkesztve ]
neilszab
őstag
A GTL-ben minden kocsi alapsetupban nagyon alulkormányzott, gondolom nem véletlenül, hogy ne menjen el tőle a kezdők kedve. Pár kattintással azonban gyönyörű drifteket lehet leírni, csak győzd utolérni a kocsid fenekét!
trükk:
-utánfutást és kerékdőlést maxra feltolni (kerékdőlés negatívba)
-rugók bekeményítése hátul
-hátsó stabilizátor növelés
-diffizár csökkentése
-fékerő hátratolása
...aztán jaaaaj
Az öreg V8 hangjánál meg nincs szebb
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
endrodiz
tag
Meglehet a GTL-t még venni valahol???? Mert a demója fenomenális, csak nem túl változatos az az egy(na, jó kettő (rövid-hosszú )) csík...
És a demóautókat nagyon könnyű túlkormányozottá tenni. De mire jó, a fékerő-hátraállítása: úgy rohadt idegesek féktávon a "dögök"...
Pedal to the metal... | Galaxy 3 | GTR-Masters.hu
neilszab
őstag
Igen, nem rég én is láttam, hogy eltűnt a polcokról, ezért felkutattam, íme:
GT Legends - 2090 HUF [link]
Ha gondod lenne a vele Win7 alatt, akkor keress meg és elmondom, hogy kell beizzítani
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
Kösz az infókat, ebből egy párat már megcsináltam korábban, kibővítve a hátsó megemelt guminyomással, de nem hozta meg azt amit várna az ember. A hátratolt fék valóban félelmetes tud lenni, de nem sok köze van ahhoz, hogy szeretném néha a gázpedállal kormányozni az autót.
Már régen szórakoztam vele, de a diffizár csökkentését a hátsó stabilizátor növelésével kipróbálom holnap, ahogy írtad.
[ Szerkesztve ]
neilszab
őstag
Pont múlt héten volt bajnoki futamunk a 65'-ös Corvettel, és hát az a dög vmi elképesztő ...kábé mint a 400 lóerős teli fürdőkád!
Kanyarba befordulni az istennek sem akar, de amint kibillentetted az egyensúlyából a legkisebb gázra is beelőz a fara, iszonyatosakat lehet vele driftelni. És az a hannnng!
De amúgy szinte minden kocsit fenékcsapkodósra lehet varázsolni a GTL-ben a fent említett beállításokkal, a lényeg az, hogy a kanyar bejáratánál jól kell elkapni a terhelésváltást, egy jó időben elkapott kormányrántás, gázfröccs, vagy akár gázelvétel sokat segíthet.
A féket pedig azért kell hátratolni, amennyire csak lehet (de azért ne annyira, hogy blokkoljon), hogy a kanyar bejáratánál ne csússzon orral előre a kocsi, hanem szépen rácuppanjon az ívre!
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
Talán eljutok a fürdőkádig is , de egyelőre a két kicsit próbálom, Mini - Fiat Abarth1000 két teljesen eltérő autó, külön világ! Mindez a valóságban van így, mert a játékban csak felületes eltérések vannak, hang, gyorsulás és a Fiat kicsit idegesebb. Az igazán egyedi vezethetőség sajnos elmarad.. Sikerült még tegnap a Mini-t kvázi semlegessé tenni, de a Fiat nem hagyja magát és nem úgy viselkedik, mint egy farnehéz hátsókerék hajtású, kb olyan, mint egy terheletlen Trabant.
Többet vártam a játéktól, a régi kormányom sem volt rossz, de ez a DFGT minden játékban kiváló és reméltem, hogy ez majd segít, hát nem...
neilszab
őstag
Háát, a GTL-ben Mustang-nál kezdődik az élet, aztán a Cortina meg az Alfa... én a Minit sosem csíptem (pff... elsőkerekes), az Abarth meg nagyon gyenge. Aztán az igazi hepaj a GTC-65 tetején van, az AC Cobra, a Corvette és a GT40 az halál, messze a legburtálabb kocsik az egész felhozatalban...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
dokar
addikt
cikkedre reagálva:
belegyömöszölünk egy Squash labdád (a legpuhábbik verziót, jellemzően kék színű) a fékpedál mögötti/alatti vájatba
a két sárga pöttyös a legpuhább, míg az egy kék pöttyös a legkeményebb
egyébként ma kipróbálom egy 1 sárgát és egy kéket is.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
neilszab
őstag
Váááá, hát mindenki mást mond ezzel kapcsolatban, hogy melyik a puha....
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
dokar
addikt
kemény (gyors) >>> puha (lassú)
1 kék pötty > 1 piros > 1 sárga > 2 sárga
ha sokat nyomod a féket akkor felmelegszik, megnő benne a nyomás és keményebb lesz egy picit
extra - SEXRay
neilszab
őstag
És a 2 sárga pöttyös labda jellemzően amúgy kék, vagy fekete is szokott lenni? Mármint azon a részen, ahol nem sárga
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
dokar
addikt
én most fekete alapszínű labdákat kaptam kipróbálásra
ha minden igaz, akkor ilyet kéne szerezni:
különben meg kék pöttyöset ha "elment a fékrásegítés"-t szeretnél szimulálni
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
neilszab
őstag
Shad0w
senior tag
Bár nincs MOMO kormányom, de a DFGT-t úgy csomagolják, hogy a pedál rész oldalra van állítva és a kormány úgy van behelyezve, hogy a kormánykerék van felfelé, a többi kellék meg ahova befér. Sztm így érdemes vele játszadozni, az meg nembaj ha 1-2 centit kilóg valemerre, annyit enged a kartondoboz. Sok sikert.
Barell
senior tag
Köszönöm a segítséget sikerült végül ugy hogy pedál alul kormány felül. Kicsit bevannak nyomva a pedálok de kibirnak így majd egy 1 órás utat.
dokar
addikt
nem, az a trükk benne, hogy a gyors a kezdőknek, míg a lassú a profiknak való (mert erősebben kell ütni)
na szóval egyébként meg volt a teszt, az egy sárga pöttyös sem elég puha (tehát a 2 sárga pöttyös kell) és a féket kb 70%-ig lehetett csak benyomni. majd meglesem logitech szoftverből át tudom -e kalibrálni a fékút hosszát.
egyébként lényegtelen a szín, nem mindenhol ugyanaz, kiv sárga.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
Shad0w
senior tag
Ha kihúzod a pedált és visszadugod akkor újrakalibrál (kalibrációs képernyőn ofcoz).
neilszab
őstag
Akkor ezek szerint a profiknak való labda a legpuhább?
Ugye a profi labda kevésbé pattog, így erősebben kell megütni, és jóval többet kell futni utána, hogy elérd...ezért nehezebb vele játszani. De hogy most a puha, vagy a kemény squash labda pattog jobban, azt nem tudnám megmondani, de lapozom is már a 8.-as fizika könyvemet, hátha ott a megoldás
Ja és igen, így van, a következő kalibráláskor (mikor a kormány magától megforgatja magát), akkor amennyire be tudod nyomod a pedált, az lesz a 100%, hiába nem értél még a pedálút végére.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
dokar
addikt
De hogy most a puha, vagy a kemény squash labda pattog jobban, azt nem tudnám megmondani, de lapozom is már a 8.-as fizika könyvemet, hátha ott a megoldás
elég ha egy keményre felfújt kosárlabdára gondolsz ellenben egy enyhén lapossal
1400 HUF lett volna az a szaros 2 pöttyös squash labda, rablás!
extra - SEXRay
neilszab
őstag
Az addig oké, csak azért squash labda azé nem az a tipikus kosár, vagy foci labda, innen származik a zavarom...
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
Végre egy program, ahol ki tud bontakozni a DFGT! Az rFactor tudja nálam a legéletszerűbben kezelni a kormányt eddig...., minimális az önállósodási törekvése és a legközelebb áll a valósághoz a vezetési élmény. A második az LFS Alpha S2. ő a legrealisztikusabb, de a kormány beállítások elég elnagyoltak, így a tetszik, nem tetszik elv érvényesül. Az STCC és a GTR2 valahogy nem szereti az FFB-t, de nélküle és csak a középrehúzást használva nem rossz egyik játék sem.
Legnagyobb sajnálatomra a GTL több ponton vérzik nálam, pedig ez állna a legközelebb hozzám, nosztalgikus okokból.
neilszab
őstag
Hát ez fura, tekintve, hogy az rF és a STCC, meg a GTL tök ugyan az a játék, az FFB-jük paraméterezése is dettó ugyan az.
A Tippek, trükkök, turpisságok című írásomban a "PLR fájl rejtelmei" részben olvashatsz róla bővebben, hogyan is kell tényleg faszán személyre szabni a FFB-t. Körülbelül vagy 40 dolgot lehet állítani a játékokban, így könnyen haza is lehet vágni az élményt, de szerencsére van hozzá leírást és a beállítási sorok mögött is vannak magyarázó kommentek.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
Sok időt el lehet szórakozni nemcsak a kormány, de az egész autó beállításával, ez tény.
A fura számomra az, hogy ez az rFactornál rövidebb ideig tartott és simábban ment. Persze tudom ezt soha nem lehet befejezni, mert a jónak tűnő beállításon is van még mit pofozni, akár napokig is..
neilszab
őstag
Próbáld meg átmásolni a FFB paraméterket az rF-ből a többibe. Nagy eltérés a szerkezetben nem lehet köztük. egy neved.plr, vagy egy controller.ini fájlt kell keresni, azon belül is az FFB-és sorokat.
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
fagy53
nagyúr
Kösz, megcsinálom, egy próbát megér!
fagy53
nagyúr
Megnéztem a GTL-t és szerintem meg lehet csinálni, mert nagyon hasonló mindkét játéknál ez a részlet. Elmentem a jelenlegit és bemásolom az rFactor ugyanezen FFB-s részletét, de nem ma, holnap!
sutyi^
senior tag
Én ezt használom GTR2 alatt - [link]
Szerintem elég jól érezhető hogyan mozog az autó.
Szerk.: Én DFGT-vel használom a következő beállításokkal Logitech profilersben:
OES - 105%
SES - 75%
DES - 35%
CSS - 0% - de pepipálva.
540° a kormány, de az nem igazán számít.
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.