Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5251) kabelmania27 válasza Criton (#5249) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Általában ADSL-ről kábelnetre történő váltás jól szokott sikerülni
Nincs meg a 120Mb?

[ Szerkesztve ]

(#5252) club1 válasza kabelmania27 (#5251) üzenetére


club1
veterán

Kivéve a ping-et. Az adsl-en sokkal kisebb és stabilabb.

(#5253) kabelmania27 válasza club1 (#5252) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet, de az elérhető max sávszélesség a központtól való távolságtól függ.

[ Szerkesztve ]

(#5254) club1 válasza Zirowe (#5248) üzenetére


club1
veterán

Persze, megteszi ezek után is két országos napilapban, a weboldalán meg az üzletkötési pontjain. És ezzel meg is felelt a jogszabályoknak. Itt az a kérdés, hogy ki zarándokol el havonta valamelyik előbb említett helyre, vagy veszi meg éppen azon a napon a két újság közül valamelyiket.

(#5255) club1 válasza kabelmania27 (#5253) üzenetére


club1
veterán

Az online játékosoknak ált. nem a sávszélesség szokott kelleni, hanem a stabilan kis késés. Optikai hálón pedig már nem annyira lényeges a központtól való távolság (igaz 80%-ban még réz érpár van).

(#5256) HUNited


HUNited
senior tag

Nekem ezt válaszolták, természetesen már elment a viszontválasz:

Tisztelt xxxxxxxx Sándor!

2012.11.13-án érkezett írásos megkeresése alapján az alábbiakról tájékoztatjuk:

A ráutaló magatartással való szerződéskötésről a polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 216.§ (1) bekezdése, és speciálisan az előfizetői szerződések vonatkozásában az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 129.§ (1) bekezdése rendelkezik. Mindkét jogszabály kifejezetten megengedi az ilyen módon történő szerződéskötést.
Tájékoztatjuk, hogy egy szerződés nem feltétlenül csak írásban, és aláírással érvényes, hiszen tömegesen születnek minden iparágban, így a hírközlésben is szóbeli és ráutaló magatartással kötött szerződések.
A jelenleg hatályos általános szerződési feltételek és az egyedi előfizetői szerződések szövege megtekinthető honlapunkon a http://www.upc.hu/rolunk/szerzodesi-feltetelek/ linken, illetve ügyfélszolgálati irodáinkban.
A gyakorlatban az újra megkötött szerződés az eddigihez képest az alakján túl az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást, ezért nem küldünk róla külön példányt.

A szerződés új formában történő megkötése azért fontos, hogy a különböző időszakokban, eltérő módokon megkötött szerződéseket alakilag egységesíthessük, és így minden előfizetőnknek formailag azonos szerződése lehessen, ami megkönnyíti az ügykezelést.
Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.

Tisztelettel:
Erős Klaudia
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat

(#5257) djculture válasza attiLANte (#5240) üzenetére


djculture
félisten

Magyarán ha nem jelzed azt feléjük hogy nem fogadod el az új szerződést legközelebb már simán úgy emelik az árakat és egyéb feltételeket egyoldalúan ahogy akarják. Közzé fogják tenni 15 nappal előtte 2 újságban és annyi.

[ Szerkesztve ]

(#5258) Criton válasza kabelmania27 (#5251) üzenetére


Criton
veterán

Megvan a letöltés meg a feltöltés is. A ping is jó, de sokszor olyan az oldalak betöltése, mint ha gondolkodna.
Az ADSL valahogy jóval stabilabbnak tűnt. A bix felé a ping olyan 5-8ms szokott lenni, de van, hogy felmegy csak úgy 400ms-re. Cégtől is amikor pingelem, akkor 4-5ms a modem ideje, akkor viszont fixen ennyi. UPC is ennyit mért a központból, szóval a kliens oldalon van valami, de akkor sem érzem olyan stabilnak a netet mint a T-Kábel vagy maga az ADSL. UPC szerint persze minden rendben van. De a 3925 topikban többen panaszkodnak ilyen hibára mint én.

Egyébként tudod milyen értékeket kapok, mint letöltés - feltöltés meg ping, veled néztem egyszer :)

[ Szerkesztve ]

(#5259) Zirowe válasza HUNited (#5256) üzenetére


Zirowe
nagyúr

az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást

Erre azt kell mondani, hogy akkor köszönöm szépen, de marad a régi, hiszen számomra semmilyen változást nem hoz.

Ha pedig a szolgáltató számára hoz változást (pl: egyszerűbb lesz neki a kezelés), akkor motiváljon a váltásra vmi kedvezménnyel, különben az előfizető részéről semmi értelme.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5260) club1 válasza Criton (#5258) üzenetére


club1
veterán

Nem lehet, hogy a routered (már ha van) nem bírja a megnőtt sávszélességet?

(#5261) kabelmania27 válasza Criton (#5258) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet hogy ennek a cisco modem/routernek ez a típushibája.
Igen emlékszem:)

[ Szerkesztve ]

(#5262) HUNited válasza Zirowe (#5259) üzenetére


HUNited
senior tag

Azt írtam nekik, nem titok, hogy az 1 hónapja megkötött szerződésemet a 24 hónapos szerződés alatt nem kívánom módosítani, szolgáltassanak az abban leírtak szerint, és nem fogadom el a módosítást, ezt vegyék tudomásul, ha nem teszik megy panasz nmhh + fogyvéd.

Egy esetleges pertársaságban nem lennétek benne? Be kéne perelni a rohadékokat.

(#5263) club1 válasza HUNited (#5262) üzenetére


club1
veterán

Ha írtál nekik, nem fogják a szerződésed módosítani, ergo nem értem miért perelnél...

(#5264) djculture válasza HUNited (#5262) üzenetére


djculture
félisten

Gondolom e miatt van ez az egész: [link]

Aki nem jelzi nekik annak januártól rápakolják a brutális áremelést ha van élő szerződés ha nincs.
Nem tudom mennyi az upc hálózata de ha méterenként 125ft összeszorzod és elosztod az előfizetők számával az nem lesz kis összeg.

[ Szerkesztve ]

(#5265) Criton válasza club1 (#5260) üzenetére


Criton
veterán

Cisco 3925öt hoz a UPC, bírnia kell. T-nél ugyan ilyen volt albiban, és ott semmit nem gondolkodott.
A külső routernak meg semmi köze nincs hozzá szerintem.

(#5266) club1 válasza Criton (#5265) üzenetére


club1
veterán

Külső router alatt mit értesz? (Én a szolgáltatónál lévőt.) Ha esetleg a sajátod, mi a topológia?

(#5267) Criton válasza club1 (#5266) üzenetére


Criton
veterán

A upc-s 3925 alatt kábelen keresztül vagy wifin keresztül is ugyan olyan a net, néha gondolkodik oldal betöltésnél.

(#5268) club1 válasza Criton (#5267) üzenetére


club1
veterán

Akko rnálad vagy a wlan kiemelkedően jó, vagy a LAN kiemelkedően rossz. :N

(#5269) Criton válasza club1 (#5268) üzenetére


Criton
veterán

wlanon ugyan az az eredmény van mint közvetlen kábelen keresztül a 3925. Mint ha kliens oldalon nem stimmelne valami. De a 3925 topikban többen panaszkodnak erre, szóval szerintem a UPC-nél nem stimmel valami.

(#5270) HUNited válasza club1 (#5263) üzenetére


HUNited
senior tag

Mert ha nem fogadom el, akkor minden megy tovább a régiben?

(#5271) [CS]Blade2 válasza Zirowe (#5259) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A homáron találtam két érdekes kommentet:

"Én felhívtam őket, hogy explicite kijelentsem, maradjon minden a régi felállásban. Sajnos nálunk ők az egyetlen szolgáltató, nincs hova menni...

Persze jöttek a paráztatós mondatok: "Szerződést fognak bontani, ha nem állok át az új módira.", meg "A törvény szerint ezentúl nem küldhetnek levelet, ha módosítani kívánnak, így ha meghiúsul a kapcsolatfelvétel, szerződést fognak bontani." Immel-ámmal továbbítja az illetékeseknek.

Persze az ajánlataikkal eddig mindig megtalálnak telefonon. Jól van na, megpróbálták, nem sikerült."

2.
"hirtelen felindulásból én is elkezdtem megírni az üfszolgnak a levelet, hogy fenntartom a régit, de előszedtem egy számlát, az ÜF szám miatt, meg esetleg ott lévő szerződés szám miatt, és mit találtam a szeptemberi számla bal felső sarkában?

már abban benne volt ez a módosítás, és onnan 15 napig lehet ellene ugatni.
egyébként felmondásnak tekintik.

más is észrevette? mert az ominózus, dátum nélküli levelet, csak most, nemrég kaptam megm"

(#5272) kabelmania27 válasza [CS]Blade2 (#5271) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Írd meg majd, hogy mit válaszoltak.

(#5273) Criton válasza club1 (#5268) üzenetére


Criton
veterán

ez most pld megint hasonló mint az én problémám, de több is van, meg többeket is érint...

(#5274) Criton


Criton
veterán

A powerlevel miért -xy mindenkinél, nálam (még egy régebben mért) meg plusz? Nem lehet ez a probléma? A lenti Power levelnél meg csak 3 Channel van.

[ Szerkesztve ]

(#5275) Intruder2k5 válasza kabelmania27 (#5232) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Lemondást, mivel jobbat nem találtam, és éppen egy szerződést utasítok vissza!

(#5276) Intruder2k5 válasza Zirowe (#5234) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem csak ajánlgat az NMHH, benne van a cikkben, hogy hivatalból vizsgálatot indítanak...

(#5277) Intruder2k5 válasza Criton (#5237) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nekem is van hűségidőm, de mégis megkaptam a levelet! Nem a számlával, hanem külön jött valami reklámanyaggal...

(#5278) Zirowe válasza Intruder2k5 (#5277) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Ja, jut eszembe, én is kaptam vmi külön levelet, amiben a super tv2 meg az új hd adókról volt szó.

Fene se olvassa el ezeket.
Én most májusban írtam alá két évet az 5ezres csomagra, többet ez az egész nem ér meg.

Na mindegy, fél óra és bent vagyok náluk.

[ Szerkesztve ]

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5279) Intruder2k5 válasza Zirowe (#5278) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én sem szoktam olvasni soha, csak azért szedtem elő, mert itt olvastam az eseményekről! :)

(#5280) Criton válasza Intruder2k5 (#5277) üzenetére


Criton
veterán

Hát én még nem kaptam...bár a számlázási címem nem ugyan az, ahol a szolgaáltatás van.

(#5281) [CS]Blade2 válasza kabelmania27 (#5272) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Megy tovább a duma, semmi érdekes, talán még ez a hsz hasznos:

"Még az ügyfélszolgálatos sem tudja (!), mit is takar az a szerződés módosítás, amelyről a UPC egy ködös megfogalmazású levélben tájékoztatott a napokban. (A levélben részletesen kifejtik, hogy mi nem változik, de arról egy szó sincs benne, hogy ha elfogadom a módosítás, akkor mi változik.) Kértem, hogy konkrétan nevezzék meg azokat a pontokat, amelyek módosulnak, ha befizetem a következő számlámat.... Sajnos 20 percnyi beszélgetés és munkatársaival való konzultáció után sem tudta megmondani az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy mit jelent az, ha "alakilag" változik egy szerződés. (Saját bevallása szerint nem olvasták még ők sem a módosítást - ez a rögzített felvételen hallható.) Kértem, hogy telefonomat tekintse a módosítás el nem fogadásának. Erre megfenyegetett, hogy a jövőben akadozhat az ügyélkapcsolat folyamata azoknál az ügyfeleknél, akik nem értenek egyet a szerződés módosításával. Hiába magyaráztam neki, hogy nem tudok 'egyet nem érteni' azzal, amiről sem ő sem én nem tudjuk pontosan mi is valójában, de nem sikerült meggyőznöm. Aztán ebben maradtunk."

Viszont ott sem jutottak még 1-ről a 2-re.

Ami érdekes, hogy hónapok óta elfogadunk hasonló dolgokat ráutalásos magatartással. Most néztem, hogy elfogadtam a tranzakciós díjat ráutaló magatartással mint két oldalú szerződésmódosítás. Az előzőn is volt valami lényegtelen, de szintén elfogadtuk, gondolom szinte mindenki.

A szerződés alak-os témához, szerintem jobb, ha írunk nekik, abból nem lehet akkora gáz. Felbontani a szerződést nem fogják, azzal csak tőlünk buknának havi 13K-t, ha csak nem tudnak valami kiskaput amivel egy szép kis kötbért akasztanak a nyakunkba, hiszem mindenre hűség van.

(#5282) Intruder2k5 válasza [CS]Blade2 (#5281) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

"A szerződés alak-os témához, szerintem jobb, ha írunk nekik, abból nem lehet akkora gáz. Felbontani a szerződést nem fogják, azzal csak tőlünk buknának havi 13K-t, ha csak nem tudnak valami kiskaput amivel egy szép kis kötbért akasztanak a nyakunkba, hiszem mindenre hűség van."

Én szándékosan jeleztem, hogy az új szerződési formából nem kérek, hiszen nekem van jelenleg érvényes, határozott idejű szerződésem velük, így továbbra is azt tekintem érvényesnek! Vsz ez alapján semmi jogalapja nincs, hogy felbontsa a szerződést, még kevésbé kötbért követelni, hiszen ha fel is bontja, azt ő kezdeményezi!

(#5283) Intruder2k5 válasza Criton (#5280) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

EZ lenne az!
(a másik topikban linkelték be)

[ Szerkesztve ]

(#5284) szelidorzo


szelidorzo
aktív tag

Felhívtam a 1221-et. Ügyintéző magyarázta, hogy ez nekik s nekem is jó lesz.
Azt nem tudta megmondani, hogy nekem miért is lesz ez jó.
Jeleztem nem szeretném, ha bármikor kényük kedvük szerint emelhetnék a díjakat következmények nélkül. Rögzítette igényemet, hogy a régi szerződésemet kívánom folytatni.

kérdezni nem szégyen, nem tanulni inkább www.nokia6230.uw.hu

(#5285) Zirowe válasza Zirowe (#5278) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Rendesen robbanhatott a bomba, mert pont 38an voltak előttem sorban, úgyhogy ezt nem vártam ki.

Küldtem nekik egy mailt a következő tartalommal:
Ezúton jelezném Önök felé, hogy a levélben közölt szerződésmódosításokat, az NMHH ajánlásoknak megfelelően, nem fogadom el.

Így a köztünk lévő jogviszonyra továbbra is csak az általam korábban aláírt két éves hűségszerződést ismerem el hatályosnak.

Ezután bizonyítsanak amit akarnak/tudnak, részemről lezártnak tekintem az ügyet.

Aktuális számlám szerencsére még nincs befizetve, éljen a lustaság. ;]

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5286) Criton válasza Zirowe (#5285) üzenetére


Criton
veterán

Én már 12.-én befizettem, akkor ezek szerint elfogadtam a szereződésüket? független ,hogy nem kaptam semmit ?

(#5287) Zirowe válasza Criton (#5286) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Mert kitalálták ezt a baromságot, hogy hallgatólagosan.

Persze bíróság előtt nem állná meg a helyét, de ki az, aki ezért elmenne velük oda.

Max ha árat emelnek ezután.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5288) Jim74 válasza Criton (#5286) üzenetére


Jim74
nagyúr

Mivel a UPC nem tudja bizonyítani, hogy Te kaptál ilyen tartalmú levelet, így nyugodtan írják nekik. Illetve az sem tudja bizonyítani, hogy Te mikor kaptad meg a levelüket. Ez így jogilag sehogy nem állja meg a helyét szerintem.

(#5289) [CS]Blade2 válasza Zirowe (#5285) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Azt hittem többet tudunk majd ez után, így viszont én is elküldtem volna a levelet mindkét ügyfélszámmal, de közben lepukkant a weblapjuk ügyfélszolgálat része.

[ Szerkesztve ]

(#5290) djculture válasza [CS]Blade2 (#5281) üzenetére


djculture
félisten

Annyi változik tudomásom szerint hogy eddig 60 nappal előtte az előfizetőt értesíteni kellett a szerződés módosításról személyes levélben/telefon/számla levélen.
Az új szerint meg 15 nappal előtte lesz 2 médiában hirdetve a változás és ha nem reagálsz elfogadod.

Magyarán aki nem veszi észre, újságot nem vásárol stb azt bármilyen szerződés módosítással megetethetik ezután ha ezt elfogadja.
Példaként: 15 nappal meghirdetik a x újságban meg az y -ban hogy 15 nap múlva duplára emelik az előfizetésed után fizetendő díjakat Nem veszed észre akkor így jártál.

Ezt a baromságot nem szabad elfogadni..

[ Szerkesztve ]

(#5291) Zirowe válasza [CS]Blade2 (#5289) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Sajnos nem volt türelmem ezt végig állni, majd holnap megpróbálom újra, hátha.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5292) [CS]Blade2 válasza Zirowe (#5291) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Pár perce lett ismét működőképes a weblap ügyfélszolgálat része, biztos, hogy rohadt sokan írnak nekik, meg ahogy írtad személyesen is mennek, valszeg az 1221 is telt házas lehet ilyenkor este felé.
Gyorsan én is elküldtem mindkét ügyfélszámra a két mail-t.

(#5293) Intruder2k5 válasza [CS]Blade2 (#5292) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Én körülbelül 20-30 perce küldtem el, nekem működött rendesen...

(#5294) ödönbéla válasza HUNited (#5256) üzenetére


ödönbéla
csendes tag

"A gyakorlatban az újra megkötött szerződés az eddigihez képest az alakján túl az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást, ezért nem küldünk róla külön példányt."

Kizárt, hogy ez megálljon akár a hírközlési felügyelet, akár a fogyasztóvédelem előtt. Nem is értem.
Ráadásul a saját dugájukba dőlnek, mert a csekket mindenképpen be kell fizetni, így az semmiképpen nem jelenthet ráutalást. Tehát, amíg nem küldenek új szerződést, pláne olyat, amit alá kell írni és vissza kell küldeni, addig bármikor bejelenthetem nekik, hogy én a régihez tartom magam, és az újat nem fogadom el (nem írtak határidőt, meddig lehet reklamálni, vagyis határidő nincs).

(#5295) Jim74


Jim74
nagyúr

Na én is bejelentettem mindkét ügyfélszámomra a Számlázás --> Panaszkezelés pontban, hogy nem járulok hozzá a szerződésmódosításhoz. Mivel mindkettő határozatlan idejű, így remélem, hogy nem fogják felmondani a szerződéseimet... :F
Mondjuk el tudom máshova is vinni a pénzemet ;]

(#5296) Criton válasza Jim74 (#5295) üzenetére


Criton
veterán

Az jó, nálunk sajnos még az sem megoldható, mert a upc egyedül van a házba, és más nem nagyon jöhet :(((

(#5297) pjtr


pjtr
aktív tag

sziasztok!

Szeptember 16.-a óta más szolgáltatónál vagyok, azóta nem használtam a netet - telefont.
Összeszedtem a modemet, kábeleket és lementem a gödöllői üszire, hogy lemondjam a szolgáltatást.
Szerencsére ültem, mert nem tudtam felmondani ott a szolgáltatást, csak telefonon, vagy levélben lehet náluk augusztus 21 (asszem) óta. A kiscsaj megmutatta, hogy hol lehet online lemondani, hát jól el volt dugva a menüpont. Akkor este nem mondtam le, utána munka-temetések- betegség- meg jól elfelejtettem az egészet. Akkor az addigi saramat kifizettem, azóta persze jött még számla, amit nem.

Nincs már hűségem május óta.

2 napja jött egy sms, és egy levelem, hogy korlátozni fogják a szolgáltatást tartozás miatt. Még szerencse, hogy nem fizettem be, mert akkor ráutaló magatartás lett volna?

Az egészet gusztustalannak tartom, küld egy reklámot, és annak a hátoldalára írja le a búját-bánatát???
Sose volt tv-m ezektől, ezért meg se fordítottam a levelet. Az egész huncutságról a Tékozló Homárról értesültem.

[link] Itt le tudom mondani?
Ha nem volt hűségem, akkor megszívathatnak???

Köszönöm!!

peti

(#5298) Criton válasza pjtr (#5297) üzenetére


Criton
veterán

Én kb 2hete mondtam le minden olyan szolgáltatást amit mint új előfizető kaptam, mert nem érnek annyit azok a plusz csomagok. Azon az oldalon mondtam le azokat a szolgáltatásokat amit linkeltél, persze a mai napig minden aktív, hiába mondtam le. Mondjuk ilyen téren viszont a T-Home is tud alkotni. 1éve jöttem el az albérletből, lemondtam mindent, de az eszközöket meg személyesen nem lehet leadni. Megtettem minden lépést, de a mai napig nem tudtam az eszközt visszajuttatni nekik, mert nem küldték azt amivel a postára be tudok menni. Azt persze ne mondjam, hogy számlázni ugyan úgy számláznak továbbra is :((( Szóval ilyen téren sajnos egyik sem jobb...de a T-nél legalább az előfizetési idő alatt semmi gondom nem volt a szolgáltatással, használtam és kész.

(#5299) hesszan


hesszan
aktív tag

Én 16 írtam nekik ma jött válasz. Nagyon gyorsan, ügyesek. (szintén a weben keresztül adtam fel.)
És nem írták mi lesz az irgumburgum. Nincs hátrány, csak az a ködös nehéz lesz velem a kapcsolat felvétel. Amit nem értek mert tudják a címemet, és az email cimemet a telefonszámomat. Úgyhogy szerintem ügyes gyerekek majd megoldják küldenek levelet.

Tisztelt xx
2012.11.16-án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, rögzítettük az Ön kérését.
+10sor blabla miért is lenne nekem ez jó.

Természetesen a megkeresésének megfelelően rögzítettük, hogy nem kívánja igénybe venni az új szerződési formánkat.

Bármely további kérdésével kapcsolatban keressen bennünket bizalommal. Munkatársaimmal együtt szívesen fogadjuk a megkeresését a www.upc.hu/email oldalunkon vagy a 1221-es számon.
Tisztelettel:
XY
UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálat

Sungdurung

(#5300) bozsozso


bozsozso
őstag

Na hogy én se maradjak ki belőle, bár én egyébként sem vagyok a szívük csücske. Így bejelentettem nekik, hogy nem kívánom igénybe venni az új formát. Mondjuk 1, de nagy problémám van vele, nem tudok bennük bízni mivel ilyen módon közölték az előfizetőkkel. Még a mai napig nem értem amit mások is leírtak előttem, megvan a tel.számom email címem, lakcímem ettől jobban hogy tudják velem tartani a kapcsolatot? fb-n vagy itt ph-n? Jaj de jó fb-n fogunk szerződést kötni? Ráutalóan megnéztem az oldalukat és díjat emelnek vagy mi?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.