Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5051) Criton válasza kabelmania27 (#5050) üzenetére


Criton
veterán

én sima felhasználónév + jelszóval tudok belépni, nem kell a upcmail-es...

(#5052) HUNited


HUNited
őstag

Na akkor írok ezeknek, hátha fél év mire válaszolnak (telóm meg mobilom van csak, arról nem olcsó a 1221-et hívni, a vezetékes meg nem müxik sajna...)

(#5054) Intruder2k5 válasza Criton (#5053) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

"tudom csak alvállalkozó, erről a UPC is tud, hogy probléma van velük, de akkor minek dolgoznak velük???"
Mert gondolom annyi pénzért amit fizet a UPC nekik, kevés normális embert találnak!

"Valamint ezért a kontár tegnapi munkáért a UPC nekem 1500 forintot számláz..."
Mindezt milyen alapon is, amikor ezek szerint a box volt a hunyó?

[ Szerkesztve ]

(#5055) Criton válasza Intruder2k5 (#5054) üzenetére


Criton
veterán

"Mindezt milyen alapon is, amikor ezek szerint a box volt a hunyó?"

ez felvevős box, az előző nem volt az, és ennek havidíja is van... meg hogy "technikus" - upc szavaival hozta ki ezért ennyit pluszba számláznak...

De van egy olyan érzésem, hogy ebből fogyasztóvédelem lesz... vagy nincs igazam?

(#5056) Intruder2k5 válasza Criton (#5055) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

De iogazad van, csak akkor én értettem félre, vagy Te mondtad rosszul, de ez már mindegy is, ezek szerint a box havidíjára gondoltál, és nem a "technikus" munkájáért fizeted az 1500Ft-ot! Tehát ez nem ilyen egyszeri fizetnivaló a kiszállásért...

Szerintem ezt már közben ki kellett volna hajtani a lakásból, hogy ne ott élje ki a dühét, ha valamiért ideges! Vagy a bejövetelekor közölni vele amúgy UPC-sen, hogy a munkájáról videófelvétel készül! :)

[ Szerkesztve ]

(#5057) Criton válasza Intruder2k5 (#5056) üzenetére


Criton
veterán

1500 forint volt a kiszállás, és havi 2000 forint a box díja

(#5058) Intruder2k5 válasza Criton (#5057) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szerintem ezt írd le a UPC-nek egy panaszlevél formájában! Én ezt tenném legalábbis...

[ Szerkesztve ]

(#5059) Criton válasza Intruder2k5 (#5058) üzenetére


Criton
veterán

Mindenképpen megfogom lépni...ezt már nem hagyom annyiba...

(#5060) kabelmania27 válasza Criton (#5057) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Felháborító, írj emailt a upconline@upc.hu címre vagy telefonálj be a 1221-re és nyomd meg a lemondás gombot... Én nem írtam volna alá a munkalapot vagy ráírtam volna hogy jelszint nem megfelelő nem vette ki a csillapítót. Persze hogy rossz a jelszint ha le van fojtva. Nyáron majd nincs jel feliratot fogod látni a képernyőn...
Ha legközelebb szerelő megy majd ki hozzád, addig el ne engedd amíg minden F csatlakozót meg nem néztél hogy rendben van e...
upc on-line is olvassa remélhetőleg a topicot

[ Szerkesztve ]

(#5061) HUNited válasza Criton (#5053) üzenetére


HUNited
őstag

Miért írtad alá a munkalapot?

(#5062) anonymus89


anonymus89
addikt

Sziasztok,

kb. 3. éve kötöttek újra a szerződést mely digital bronze+chello 30-s+gold telefont tartalmaz. A telefont ingyen kaptuk vagyis nincs havidíja csak a telefonálásért kell fizetni. Ez ugyebár 2 éve lejárt azóta az internet ára fokozatosan emelkedik és most azt vettem észre, hogy a telefonért augusztus óta fizetni kell 450,-Ft-t.

Valaki tud segíteni mi változott behoztak egy új törvényt vagy a szolgáltató vezette be? :F

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#5063) Gubek-Einste válasza anonymus89 (#5062) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Mivel nincs már hűséged így a szolgáltató szabadon megváltoztathatta a korábbi kedvezményes árat.
Szerintem tartsd meg a mostani emelt kedvezményes árú Gold telefont mivel jelenleg a Bronz ára 550, ha nem csomagban veszed, így sokkal jobb mint ha kötnél hűséget valamelyikre.
Net és a tévé esetében érdemes lenne körülnézni, hogy kedvesebbért vagy ugyan annyiért mit kaphatnál.
Hétfőtől lesz hivatalosan új akció, ha gondolod várd meg, nem hiszem, hogy komoly változás lenne a mostani árakhoz képest.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#5064) anonymus89 válasza Gubek-Einste (#5063) üzenetére


anonymus89
addikt

Köszönöm ez kielégítő válasz volt, csak az a baj hűséget semmiféleképpen nem vállalnánk még 1 évre sem.
Ráadásul most volt modemcserénk 1 év herce-hurca után, de szerencsére megoldódott a probléma.

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#5065) HUNited válasza anonymus89 (#5064) üzenetére


HUNited
őstag

Ha nem értesítettek a változásról, akkor jelentsd fel őket (nekem a számlára szokták minden elmeroggyanásukat írni, csak ép a kérdésekre nem képes egyik agyhalott sem válaszolni)

(#5066) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

UPC mediacard-om van mi lehet a gond, hogy a műsorújságban 1 órás csúszás van. Mit kellene beállítanom, hogy jó legyen? A TV-n be van állítva a helyes idő.

(#5067) Zsolaf válasza bozsozso (#5066) üzenetére


Zsolaf
addikt

A tv óráját állitsd be mert a nyári időszámítás vagy a idő zóna nem jó.

(#5068) bozsozso válasza Zsolaf (#5067) üzenetére


bozsozso
őstag

Köszönöm, állítottam az időzónán úgy jó lett.

(#5069) upc on-line válasza Criton (#5053) üzenetére


upc on-line
tag

Kedves Criton!

Szeretnénk kivizsgálni az észrevételeid, ezért kérjük, hogy privát üzenetben küldd el nekünk előfizetői adataidat (ügyfélszám, cím).

üdvözlettel, upc on-line Twitter:upc_online_hu Facebook:upcmagyarorszag

(#5070) anonymus89 válasza Criton (#5053) üzenetére


anonymus89
addikt

Nekünk majd egy év kellett, hogy kicseréljék végre a régi epc 2203-s modemet újabb epx2203-asra.
Kb. 5x voltak kint ez idő alatt mert szinte nem volt olyan nap, hogy ne indult volna újra a modem amit ezért áramtalanítani kellett többször. Ha elment az internet akkor persze telefon sem volt így még hívni sem tudja az ember az ügyfélszolgálatot, ugyanis ha mobilról történik akkor meg a sablon: "kis türelmet kérünk a munkatársunk jelentkezéséig".
A kiérkezett munkatársak mind nagyon korrektek voltak egy szavam nem lehetett, csak erre már hamarabb is rájöhettek volna, hogy a modemmel lesz a baj.
Mivel "csak úgy nem cserélik ki a modemet" (mintha heccből tenném mindezt) ezért elkezdtem videózni az általa produkált jelenséget és az utóbbi időben egyre gyakrabban panaszkodtunk.
Nemrég mivel már nem tudtak mit kezdeni a jelenség okával így sor került a modemcserére azóta ég és föld a kettő nem jött elő semmilyen hiba.
Pompásan megy az internet, ahogy telefon is mindig van úgyhogy probléma a megoldódott. :K

[ Szerkesztve ]

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#5071) catv-hung válasza Criton (#5053) üzenetére


catv-hung
csendes tag

Tisztelt Criton!

Cégem a "CATV". nevében írok Önnek. Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot, mert szeretnénk kivizsgálni az ügyet. A nyilvános e-mail címemre kérnék egy elérhetőséget, ahol jelentkeznénk, és ott elmondhatná a panaszát, mely alapján lefolytatnánk a belső vizsgálatot. Ennek végeredményéről Önt is, továbbá természetesen a Megrendelőnket is tájékoztatnánk!

Tisztelettel várom válaszát!

(#5072) Intruder2k5 válasza Criton (#5059) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Húúú, micsoda port kavartál itt! :)

Estére már a nemzetbiztonságiak is itt lesznek, hogy lefolytatnák a vizsgálatot! Már csak az a kérdés, hogy mindezt hogyan fogod bizonyítani...?! Persze én hiszek Neked, na de egy ilyen vizsgálat...

[ Szerkesztve ]

(#5073) Jim74 válasza Intruder2k5 (#5072) üzenetére


Jim74
nagyúr

Ezt soha nem fogom megérteni, hogy miért kell eddig fajulnia a dolgoknak, hogy a fogyasztó/ügyfél úgymond leüvöltse a szolgáltató fejét, vagy csak úgy egy fórumon kiadja magából a dühét, hogy végre ránézzenek az alvállalkozók körmére? :(

(#5074) Csabee. válasza Intruder2k5 (#5072) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Úgy tűnik hogy a catv-s fiúk csak az ő kedvéért regisztráltak be ide :)

[ Szerkesztve ]

Üdv: Csabee.

(#5075) Intruder2k5 válasza Csabee. (#5074) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Igen, ezt néztem én is! Mondjuk örömteli lenne, ha mind a UPC, mind pedig az alvállalkozók cégei aktívabban jelen lennének a fórumokon, mert sajnos a telefonos kapcsolattartás eléggé drága, ha nincs UPC telefon, vagy épp nem működik! Azt hiszem ez jótékonyan hatna a hibaelhárítás minőségére is! Nekem is vegyes tapasztalataim vannak, volt olyan szerelő is nálam, aki korrekten utána járt a dolgoknak, és még ha nem is minden esetben tudta elhárítani a hibát, de legalább hivatalos elismerést nyert, hogy központi hiba van, ami nem az én illetékességi területembe tartozik, így tovább lehetett lépni az ügyben... De volt olyan is, aki csak a becsengetett, és közölte, hogy ő ezzel nem tud semmit tenni, majd az orrom alá dugta a munkalapot, hogy itt írjam alá, és ő már megy is! Aztán meglepődött, amikor mondtam neki, hogy tőlem mehet, de alá nem írok semmit, esetleg azt, hogy az utcáról szemrevételezéssel "elvégezte" a hibamegállapítást!

(#5076) Criton


Criton
veterán

érdemes cisco 3925-nél a google publikus dnst megadni? egyáltalán meglehet? sokan mondják, hogy jobb a net tőle...

(#5077) Criton válasza catv-hung (#5071) üzenetére


Criton
veterán

Tisztelt CATV!

Nem kívánok panaszt tenni, de ezt a UPC-nek is elmondtam. Bizonyítani tudom, amit állítottam , mert nem egyedül tartózkodtam otthon. De ha nagyon szeretnék, akkor a UPC-n keresztül szívesen felveszem Önökkel a kapcsolatot.

(#5078) kabelmania27


kabelmania27
Topikgazda

Tegnaptól határozatlan szerződéssel is elérhetőek a csomagok.

(#5079) HUNited


HUNited
őstag

Sziasztok!

Létezhet olyan, hogy egy VEZETÉKES telefon szolgáltatófüggő?

Vettem nagyon olcsón egy vezetékes telefont, digitális, üzenetrögzítős, dect kézibeszélős csodamasina ( panasonic dect kx-tcd970 - kép: http://img10.aprod.hu/images_aprodhu/5746492_1_644x461_uzenetrogzitos-telo-pecs-.jpg ).

Minden működik, mondjuk németül karattyol, de az nem baj. Viszont akár UPC-s, akár Trémobilos telefonvonalra dugom rá, nem ad tárcsahangot (upc modem nem is érzékeli - nem világít led).

Lehet ezzel valamit kezdeni?

(#5080) TheHardOne válasza HUNited (#5079) üzenetére


TheHardOne
tag

Pulse / tone mode

(#5081) TheHardOne


TheHardOne
tag

Lejárt a szerk. idő....

mellesleg tárcsahang általában csak a számok beütése és a hívás kezdeményezése után szokott lenni - legalábbis nálam.

(#5082) Tommy1982


Tommy1982
tag

Sziasztok,

nemrég kapcsoltam be a TV-t és mennek a HD csatornák, pedig állítólagos butított Pace SD boxom van HDMI kimenettel. Valami ingyenes HD akció van most a UPC-nél? :U

(#5083) Criton válasza Tommy1982 (#5082) üzenetére


Criton
veterán

az akkor nem lehet SD box, mert azon úgy tudom, hogy csak SCART van, HDMI nincs.
Pace HD boxod van akkor, milyen csomagod van? Digital Bronze?

[ Szerkesztve ]

(#5084) hucsikoi válasza Tommy1982 (#5082) üzenetére


hucsikoi
aktív tag

Úgy tűnik van valami akció féleség, mert nekem is jönnek a HD csatornák pedig nincs előfizetve.

(#5085) HUNited válasza TheHardOne (#5081) üzenetére


HUNited
őstag

A mostani gagyi készüléket rádugom, felemelem a kagylót, és már világít a modemen a lámpa, és tudok tárcsázni.

(#5086) Tommy1982 válasza Criton (#5083) üzenetére


Tommy1982
tag

Digital Gold van csomagban HD nélkül, de HD box, ezt adták a szerelők mikor kötötték be, volt Rubicomos területen vagyok.

(#5087) Criton válasza Tommy1982 (#5086) üzenetére


Criton
veterán

HD boxnál van HD csatorna is "13+2 HD csatorna"

(#5088) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Sziasztok, Bp, II. ker. Mechwart liget környéke, se telefon, se net, se analóg kábeltv.
Pár órája még volt, most semmi.

Ötletek?

Meg csak a hibat se tudom bejelenteni igy. :S

[ Szerkesztve ]

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#5089) Criton válasza catv-hung (#5071) üzenetére


Criton
veterán

Köszönöm szépen a megkeresésüket :R

(#5090) Dhampir


Dhampir
félisten

Üdvözletem!

Kérdésem lenne, hátha valaki válaszolni tud rá.

Bérlő szeretne Fiber Power 25 Internet előfizetést, egyenlőre csak az Internet kellene neki.

A helyzet az, hogy a UPC honlapján megnézhető "Szolgáltatás kereső" alapján a szomszédos házszámokon elérhető ugyan a UPC szolgáltatása, de az adott házszámra a Sajnos az Ön által megadott címen jelenleg nem szolgáltatunk! üzenet jelenik meg.

Ez azért is különös, mert a házba a főkapun belépve valaki kimatricázott egy UPC szolgáltatás megrendelésének lehetőségéről szóló UPC emblémás tájékoztatót, amin egy telefonszámot is megadtak. Azonban a telefonszámot tárcsázván a vonal túlsó végén senki sem vette fel a telefont.

Vajon tényleg elérhető azon a bizonyos házszámon a UPC szolgáltatása vagy mégsem? Az az egy ház lenne a kivétel, ahol nem lehetséges?

Előre is köszönöm, ha érdemileg válaszolni tudna valaki. :)

[ Szerkesztve ]

(#5091) Intruder2k5 válasza Dhampir (#5090) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Szerintem ez a kereső hülyesége, hívd fel őket az ügyben! Ha a területi képviselő elérhetetlen, akkor marad a 1221 központi szám!

(#5092) Dhampir válasza Intruder2k5 (#5091) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm szépen a tippet, továbbítom a javaslatot! :R

(#5093) HUNited válasza Dhampir (#5092) üzenetére


HUNited
őstag

Vagy ne fizess ezeknek egy fillért sem, és beszéld meg valamelyik szomszéddal a Wifi-t :D

(#5094) Intruder2k5 válasza HUNited (#5093) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

1. Ha a bérlőnek ez kell...

2. Az a szomszédból WiFi-s olyan bizonytalan, mint a kutya vacsorája! Nincsenek otthon, lefagy a router, nekiállnak torrentezni, nem marad sávszél, vagy éppen fordítva, akkor meg a szomszéd morog, nem tudsz portot nyitni, stb...

[ Szerkesztve ]

(#5095) kabelmania27 válasza Dhampir (#5092) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Lehet még nem frissítették a honlapon az adatbázist, Intrder2k5 tanácsát fogadd meg.
Amikor albérletben voltam páréve, hárman használtuk a netet, keten wifin csatlakoztak én kábellel, általában a wifi fagyott le először.

[ Szerkesztve ]

(#5096) Dhampir válasza kabelmania27 (#5095) üzenetére


Dhampir
félisten

Igen, az ügyfélszolgálat megkeresése lesz a legjobb. Köszönöm!

(#5097) emsy83 válasza Dhampir (#5090) üzenetére


emsy83
csendes tag

A szolgáltatás kereső nem mindig hozza ki az adott címre, akkor sem ha elérhető. Ismerőseimnél is így történt (Bükkzsérc, volt rubicomos terület) pedig vígan és stabilan megy itt minden!
Ezen a címen csinálj szerintem először egy "próbarendelést" majd lehet fixálni, ha kiderül, hogy elérhető!
Nekünk itt sikerült:

https://online.upc.hu/prod-ws3/login/prepareLogin.action

(#5098) emsy83


emsy83
csendes tag

Apropó, annó igértem Kami11-nek, hogy időnként közlöm vele mi felénk a helyzet, nos most így fest a speedtest, de majd mérek 20:00 körül is:

http://www.speedtest.net/result/2294380089.png

Jelszintek 4-es osztó után:

[ Szerkesztve ]

(#5099) Criton válasza emsy83 (#5098) üzenetére


Criton
veterán

4es osztó? Hogy nézz az ki:F :)

(#5100) Dhampir válasza emsy83 (#5097) üzenetére


Dhampir
félisten

Köszönöm szépen az újabb hasznos tanácsot! :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.