Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#128501) mani8106 válasza d.zsolt.hw (#128497) üzenetére


mani8106
junior tag

Az alapértelmezett atjarot kellene pingeltetni

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#128502) d.zsolt.hw válasza cocka (#128499) üzenetére


d.zsolt.hw
újonc

Szerettem volna kideríteni hogy én rontok-e el valamit vagy sem, de inkább másképp kérném a segítségeteket mint a beállításaimmal való küszködést.

1. Ti mit kaptatok amikor bridge mód + fix ip címet kértetek? Mi a kapott levél érdemi tartalma, adatok nélkül? Mi kellhet a routeremnél még az internet beállításhoz? Vagy telefonon diktálták be?
Van fix ip cím + gw + subnet + dns. A DNS-t a korábbi emailből vettem ki, de ez közismert.
A fix ip cím ...129, a gw: ... 130, a subnet ...252 végű.
Nekem telefonon diktálták be ezeket, bár azt mondták kapok róla emailt, nem kaptam (még).

2. Akinek van bridge + fix ip cím megírná lszi hogy ő miképp állította be?
Statikus, Auto,dhcp, Detect vagy Dynamic vagy más? Melyik funkcióval csinálta, mit állított be?
Gondolom ezeken a hétköznapi routereken nincs túl sok lehetőség.
Gondolom a Hitron egyik hálózati kimenetét a saját router wan bemenetére dugta be.

Köszi.

-------------------- ************* -----------------

A válaszaim:

1. Kipróbáltam a router network setup-ban a Detect, a Static IP, a Dynamic IP lehetőségeket is. Az egyik routernél volt Automatic Configuration DHCP, ezt is.

2. Nem, valószínűleg félreérthető volt, ahogy írtam, áramtalanítottam a két routert, és még kihúztam a saját routerem kábelét is, a ping a 129-re akkor is aktív választ ad (mobilnetre csatlakoztam fel, így futtattam a pinget). A 129 cím fizikailag ekkor tudtommal nem adhat életjelet. Szerintem.

3. Az ügyfélszolgálaton kaptam korábban (kb április közepe) olyan információt, hogy az ügyem "elakadt az IT-n", aztán, hívnak majd, mert itt helyben a Vodafone nem tudja megoldani, hanem külföldi support kell hozzá, mivel "valami beragadt".
De, mivel kaptam egy semmitmondó smst a minap, hogy "a xy számú megrendelését sikeresen teljesítettük", felhívtam őket és azt mondta az üf munkatárs hogy próbálhatom, mert náluk minden rendben.
Ezért ma este is ismét végigjártam az összes opciót.

4. (És mi az hogy "a Hitron router admin oldala is a 192.168.0.1" és "Ebben az esetben a Hitron NEM bridge módban van! Bridge módban csak a 192.168.100.1 működik!!!"
??)
Telefonban azt mondták bridge üzemmódban van.

Úgy vélem NEM nálam van a hiba.

Köszi.

ui:
(Nézd meg a három mellékletet, szerintem ez kaotikus:
03.31-én kértem a bridge módot + fix ip címet,
04.11-én a 03.31-én korábbi fix ip címemet adták meg,
04.13-án ...130/32-es ip címet hozzá 255x4 subnetet,
04.24-én ...130/30-as ip címet,
05.03-án kérésemre telefonban bemondták az ip címeket)

(#128503) cocka válasza d.zsolt.hw (#128502) üzenetére


cocka
veterán

Ti mit kaptatok amikor bridge mód + fix ip címet kértetek?

Sose kértem fix IP-t extra felárért. De igazából olyan nagyon nincs is szükség rá, mert alapjáraton minimum 1 év, mire "kifuttatnak" egy IP-t, a maximum meg kb. a +végtelen, ha nem cserélsz MAC címet.

Nekem eleve sosem volt szükségem bridge módra, mivel ez nem HGW. Így nem is tud mást, csak a modem/bridge módot.

Gondolom ezeken a hétköznapi routereken nincs túl sok lehetőség.

Nem tudom mi számítana soknak.

A 129 cím fizikailag ekkor tudtommal nem adhat életjelet. Szerintem.

Így van. Jól "szerinted".

Telefonban azt mondták bridge üzemmódban van.

Telefonon sokat hazudoznak, de nem biztos, hogy tudatosan teszik. Nem tudom melyik a nagyobb baj, ha szándékos félretájékoztatás és/vagy hazudozás megy vagy nem szándékos, ami egyúttal azt feltételezi, hogy dilettánsok dolgoznak az ügyfélszolgálaton.

(#128504) d.zsolt.hw válasza mani8106 (#128500) üzenetére


d.zsolt.hw
újonc

Nem 80.99.157-tel hanem 171.x.x.129 fix ip címet kaptam, vagyis azt állítják ez az én fix ip címem.

(#128505) d.zsolt.hw válasza mani8106 (#128501) üzenetére


d.zsolt.hw
újonc

Megtörtént, mobilnetről próbáltam, tehát másik hálózatról és megy a ping, kapok választ.
Ez a gw 130-as végű ip cím, ez a Hitron router. Viszont ha ezt a routert áramtalanítom, akkor elvész a ping. Szerintem ez rendben van.

A 129-es végű fix ip cím pingelhető a mobilnetről, akkor is ha a saját routerem áramtalanítom, kihúzom a hálózati kábelt.
Ez az ami szerintem nem jó.

Ha nálad fix ip cím van, húzd ki lszi a routeredből a hálózati kábelt és mobilnetről pingeld meg a fix ip címed, működik a ping? (Lehet várni kell egy percet.)
Ha igen, akkor tévedek, a ping másképp működik mint én hittem.

Ki tudnád próbálni lszi, vagy valaki akinél bridge mód + fix ip cím van?

Legalább tudjuk hogy a ping -> fix ip címed -> válaszcsomag az, amire gondolok: ha van élő eszköz az ip címre, akkor visszajön a csomag, ha nincs, akkor elvész. Ha ez igaz, akkor mi áll a 129-es fix ip cím mögött, merthogy nem az én routerem az biztos.

A DNS beállítás megtörténhetett, mert mobilnetről:
Az nslookup x.x.x.129 mobilnetről visszaadja a catv....fixed.vodafone.hu értéket.
Az nslookup x.x.x.130 mobilnetről visszaadja a catv....fixed.vodafone.hu értéket.
Ugyanez DNS request timed out-ot ad vissza ha a saját routerről kapcsolódok, bármelyik beállítással (Static IP, Dynamic IP, Detect) és látszanak az ip címek az admin felületen rendben. Ekkor a Voda hálózatán a DNS szervert sem látom, persze a ping 8.8.8.8 sem megy.

Magyarán én a 129-végű fix ip címmel nem vagyok hálózaton, sem WAN sem Voda, egyedül a gw (Hitron) van a WAN hálózaton. Ezért mondja a Voda hogy a Hitron routerrel nincs semmi baja... A WAN-on van a Hitron router, mert ha áramtalanítom akkor a ping elvész.

Ugyanakkor létezik a 129-es ip cím mögött egy eszköz valahol a világban.
Mindezt arra alapozom, hogy a ping miképp működik.
Tévedek?

A saját routeren narancssárgán világít az Internet LED: "The internet port is connected, but the internet is inaccessible"

Köszi.

(#128506) kpityu2


kpityu2
őstag

Mindig van lejjebb. Két hete egy autó kicsapta a ház előtti oszlopot, vitte a kábeltévét is. Elmü másnap kint volt, helyreállította az oszlopot és az elektromos áramot, a UPC(Voda) kábele/doboz a földön. Se kábeltévé, se telefon, se internet... Be lett jelentve két előfizetésről is, ennek ellenére nem történik semmi. Felhívom az üsz-t, hogy mi a rák van:

1. árvergődés az azonosításon és a menüpontokon.
2. Vodafone üsz kisasszonynak elmondom a panaszom.
3. Adategyeztetés... számítógéppötyögés... még számítógéppötyögés... nem talál semmit. Ja, hogy UPC. kapcsolom a kollégát.
4. zenehallgatás...
5. UPC üsz kollegina. Jó napot mi a panasza? Elmondom újra. Adategyeztetés... számítógéppötyögés... még számítógéppötyögés. Hát ő nem talál semmit, de kapcsolja az illetékes szakembert.
6. zenehallgatás...
7. Illetékes szakember: Jó napot, mi panasza? Elmondom mi a panaszom. Adategyeztetés... számítóggéppötyögés... még számítógéppötyögés...hát ő nem talál semmit, de felveszi a hibabejelentést... Aszongya... utcai főkábel leszakadva a földön... balesetveszélyes?... alighanem... adatok felvéve, majd lesz valamikor valami...

Hát itt tartunk.

[ Szerkesztve ]

Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....

(#128507) zzola válasza kpityu2 (#128506) üzenetére


zzola
félisten

Ki jelentette be a hibát 2 hete?

(#128508) d.zsolt.hw válasza d.zsolt.hw (#128505) üzenetére


d.zsolt.hw
újonc

Sikerült beállítani az internetet, bridge üzemmód, fix ip címmel. És tényleg 5 perc volt, miután teljesen újat kaptam és minden rendszerükben beállították ahogyan kell.
A saját router simán felolvassa, de beírva is rögtön működik.

mani8106, köszönöm a segítséget, 03.31 óta tartó problémát oldottál meg.

Szép hétvégét mindenkinek.

(#128509) mani8106 válasza d.zsolt.hw (#128508) üzenetére


mani8106
junior tag

Örülök h segíthettem

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#128510) kpityu2 válasza zzola (#128507) üzenetére


kpityu2
őstag

Rá akarod küldeni a teket?

Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....

(#128511) szente


szente
addikt

Sziasztok!

Ha az Arris modemet szeretném bridge módba tetetni, akkor el tudom online is intézni (pl nyitok egy hibajegyet), vagy mindenképp telefonálni kell?
Még mindig órákat kell várni, hogy telefonon ügyintézőhöz kapcsolnak?

(#128512) kabelmania27 válasza szente (#128511) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Gyorsabb ha felhívod a 1270-es számot, csúcsidőben többet kell várni mint csúcsidőn kívül.

(#128513) gduck válasza d.zsolt.hw (#128498) üzenetére


gduck
addikt

Akkor az pedig NEM bridge mód! Valami nagyon el van nálad kutyulva...

UI: látom közben végre beállították rendesen :K

[ Szerkesztve ]

(#128514) Littoral


Littoral
aktív tag

Kérdés intéznék a t. összegyűltekhez: történt valami Cinemax és Cinemax2 témában? Egy ideje a legnagyobb csomagjaim vannak tévéből és internetből, amiben mióta megvannak, benne volt ez a két fent említett csatorna. Néhány napja pedig "Előfizetés"-t ír a rendszer a helyükön. Valamiről lemaradtam velük kapcsolatban?
Köszönöm a válasz(oka)t.

(#128515) pjen válasza Littoral (#128514) üzenetére


pjen
félisten

Nekem DTV TV HD Plus előfizum van és megy a cinemax, most néztem.+HBO max pack.

[ Szerkesztve ]

(#128516) m_kovacs


m_kovacs
tag

Nem vagyok Vodás, csak olvasni (tanulni) járok ide, de muszáj beleszolnom, mert úgy érzem, hogy valami zavar van az értelmezésben. IPV4 verzióra értem.
NINCS ingyen fix IP egyik szolgáltatónál sem, nincs benne az előfizetési díjban!. Publikus IP van, ami nem azonos a fix IP-vel!
Az a tény, hogy esetleg sokáig nem változik az IP, attól az még nem fix IP!
Aki IPV6 címet kap, na az lehet fix IP.(de nem biztos)

(#128517) woodworm válasza m_kovacs (#128516) üzenetére


woodworm
veterán

Nem rémlik olyan szál az utóbbi napokban, ahol valaki ellenkezőt állított volna.

(#128518) Mcleod


Mcleod
tag

Sziasztok!
Van megoldás arra, hogy PC (d-sub) kimeneten tudjam nézni a Vodafone tv online verzióját? Wt 1807 hibát dob állandóan.
Köszönöm!

Csak egy maradhat!!

(#128519) cocka válasza Mcleod (#128518) üzenetére


cocka
veterán

Nincs. Minimum DVI vagy HDMI kimenetes videókártya kell. Viszont ha csak VGA-s monitorod van, arra konverterrel ezeket gond nélkül át lehet vezetni.

(#128520) kezo0 válasza Mcleod (#128518) üzenetére


kezo0
addikt

A videokártyának, az összekötő kábelnek és a monitornak is ismernie ill. kezelnie kell a HDCP-titkosítást, máskülönben nem lesz kép.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#128521) cocka válasza kezo0 (#128520) üzenetére


cocka
veterán

Hát a "megoldjuk okosba" módszerrel csak a videokártya a lényeg, mégpedig az, hogy ne a VGA kimenetét használd. De ennek kifejtése itt ugye OFF.

(#128522) Puro


Puro
aktív tag

Van nálam a tvkre 1 kaon 1 ci kártya 1 upc féle cisco. A cisco 1000/hó viszont kényelmesebb volna ha kártya lenne helyette mert ötszázszor jobb a kép mint mediabox hdmi kimeneten. Ilyen esetben változna a csomagkedvezmény?

(#128523) Toth_Jani válasza Puro (#128522) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az első eszköz ingyenes a többi havi 750 forint, tehát azt a 250 forintot nyernéd a cserén.

(#128524) HollywoodBoy


HollywoodBoy
tag

Na megoldódott az IP cserés problémám. A leas time lejárta előtt 13 órával lecsatlakoztattam a netről a hgw-t, majd kb. 36 órával később visszacsatlakoztattam és kaptam új IP-t. Szóval köszi, hogy segítettetek megérteni a működését ennek a folyamatnak. Persze ettől még tudom, hogy előfordulhatott volna, hogy nem kapok másik IP-t ha épp nem halásszák el előlem az előzőt, de szerencsém volt úgytűnik.

(#128525) NoOne1976


NoOne1976
őstag

Valami változott május 1-től, amiről lemaradtam?
6094 Ft-ot fizettem évek óta tv+2 eszköz, net, telefon, ami bekötve sincs. Ezt 01.01-el meg is emelték a bejelentés szerint. 6573 Ft lett a díj (4 hónapig). Mostani számla már 7024 Ft-ról szól, ami persze nem letölthető. 451 Ft plusz. Vajon miért? :F

(#128526) kezo0 válasza NoOne1976 (#128525) üzenetére


kezo0
addikt

[link]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#128527) Avayasoft válasza kezo0 (#128526) üzenetére


Avayasoft
tag

A srácok elkezdték kivenni a pénzt....

(#128528) NoOne1976 válasza kezo0 (#128526) üzenetére


NoOne1976
őstag

Az a szép ebben, hogy arra a plusz eszközre, amiért már 5 éve fizetek, és így kb. 5x megtérült már nekik.
Lehet, hogy most jött el az idő, hogy én is "pénzt vegyek ki" és szépen visszaviszem a fantasztikus Kaon boxukat. Így tőlem nem fognak annyi pénzt kapni, mint eddig.

(#128529) dgyuri0123 válasza kezo0 (#128526) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

500 Ft-ról emelnek 750-re... nagy ügy... Ha a heti bevásárlások 250 Ft-al lennének drágábbak, a seggem verném a földhöz. :)

"csak a zene van"

(#128530) NoOne1976 válasza dgyuri0123 (#128529) üzenetére


NoOne1976
őstag

Szerintem itt nem a forintban kifejezett összegről van szó. Hanem arról, hogy ez 50 %-os emelés. Egy olyan eszközre, amit már rég megvettek egy kínai gyártótól és amit az ügyfél már rég kifizetett a szolgáltató részére és aminek az üzemeltetési költsége se náluk jelenik meg.

(#128531) dgyuri0123 válasza NoOne1976 (#128530) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

5 Ft helyett 10 Ft meg 100%-ot jelent. Számít bármit is?

"csak a zene van"

(#128532) Avayasoft válasza dgyuri0123 (#128529) üzenetére


Avayasoft
tag

Azért ez egy hatalmas csúsztatás amit írtál, mert láthatod, hogy összességében nem 250 forinttal emelkedett eddig a számlája végösszege! A 6100 forint már 7000 forint felett jár!

A vasárlásos példád pedig úgy lenne helyes, hogy minden egyes termék a kosaradban 250 forinttal/50%-kal emelkedne... biztos megéreznéd.

(#128533) NoOne1976 válasza dgyuri0123 (#128531) üzenetére


NoOne1976
őstag

Igen, mert tökéletesen mutatja, hogy jövőre jöhet egy 20+%-os alapdíj emelés az infláció miatt, a bérelt eszközök esetében meg bármekkora. (Oda indok se kell.) Ugyanilyen legyintéssel vennéd tudomásul, ha jövőre 1250 Ft-ra, majd utána 2000 Ft-ra emelkedne a havi bérleti díj?
Pont, hogy nem a számszerű összeg zavar, mert az nem jelentős. (De ilyen erővel a boktban sem kellene, hogy zavarjon, ha valami eddig 400 Ft volt, most meg 600 Ft.) Ezért is volt itthon plusz két eszköz, még ha nem is használtuk, csak évente pár alkalommal. Sokszor emiatt futottam bele abba a fantasztikus feature-be is, hogy tv bekapcsolva nincs mit nézni, mert a ci kártya inaktívitás miatt le van tiltva.

(#128534) dgyuri0123 válasza Avayasoft (#128532) üzenetére


dgyuri0123
nagyúr

"A vasárlásos példád pedig úgy lenne helyes, hogy minden egyes termék a kosaradban 250 forinttal/50%-kal emelkedne... biztos megéreznéd."

Ha így lenne, én lennék a legboldogabb. A heti bevásárlásaim 17-22e-ről 33-36e-re nőttek átlagban és ez csak egy szombati Lidl.
Alma 650 helyett 1200
Alma 350 helyett 650
Kávé 1500 helyett 3500
Húsok 1500 helyett 2900-3500
Túróstáska 130 helyett 260
Meddig soroljam még?

Ez a 250 Ft smafu. Nekem egy db mediacardom van, amiért nem fizetek semmit. ;)

"csak a zene van"

(#128535) mani8106


mani8106
junior tag

Nálam az üveg 1000-es digi 9 hónap alatt 3900-ról kúszott fel szépen 6750-re. Ez + 2850 Ft kicsivel több mint +70%. Minden viszonyítás kérdése

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#128536) pjen válasza mani8106 (#128535) üzenetére


pjen
félisten

De közben rontottak a minőségen, az sincs ingyen. :C

(#128537) szente


szente
addikt

Felhívtam az üfsz-t, hogy tegyék át a modemet bridge módba, erre úgy megsértődött az Arris, hogy nem hajlandó tovább működni. Élt nem egész 4 napot. Majd kedd délelőtt erre jár egy technikus és rá néz. :O

(#128538) jety91 válasza szente (#128537) üzenetére


jety91
őstag

Kapcsoltasd ki velük az ipv6-ot is ne csak a router módot. Nekem is ezt rontották el. Bár hihetetlen számomra, hogy erre az ügyfélszolgálatosok nincsenek "betanítva" :F

[ Szerkesztve ]

(#128539) Toth_Jani válasza mani8106 (#128535) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam a TV HD Extra HBO Pak +500 NET +alap telefon kúszott fel 6190-ről 7029-re, tudom kicsit sok, de nekem megér ennyit.
És ez atomstabilan ennyi január óta!!

(#128540) Avayasoft válasza Toth_Jani (#128539) üzenetére


Avayasoft
tag

Fog az még fentebb is kúszni idén...

(#128541) szente válasza jety91 (#128538) üzenetére


szente
addikt

Nem hiszem, hogy ez lenne a gond, toltunk egy resetet, és úgy sem javult meg.

(#128542) jety91 válasza szente (#128541) üzenetére


jety91
őstag

Pedig hidd el, hogy ez lesz a gond, én is 1 napot szenvedtem velük :DDD Reset semmit sem segít mivel rossz config-ot akar leküldeni neked a node. A modem meg is kapja, de nem tud IP címet lekérni ipv6 módban, csak ipv4 módban.

Nálam ezt csinálta a modem:
Szaki beüzemelte, felhívta az üfsz-ot hogy kérnék modem módot és ipv4-et. Kollegína azt mondta hogy oké átkapcsolta. Elköszöntünk a szakival egymástól mondván felállt egyszer a modem, bridge módban is mindjárt fel fog és siet. Hát olyannyira sikerült sietnie, hogy fél óra után meguntam és felhívtam őket hogy szaki itt volt, egy ideig ment a modem, majd az átállítás óta fél percig él a modem majd újraindul. Ilyenkor sem ad netet, de el tudom érni egy rövid ideig az admin felületet majd újraindul és a sztori kezdődik elölről. Csávó nem tudta hogy mi a baj, de mondtam neki hogy nézzen már rá, hogy a kollegína előtte beállította-e nekem megfelelően az ip4+bridge módot, mert fura, hogy azóta van ez. Megnézte, majd mondta hogy sajnos nem sikerült neki az ipv4-et beállítani, így ezt most ő megteszi. Láss csodát azóta is tökéletesen működik...

[ Szerkesztve ]

(#128543) viktorhu válasza jety91 (#128542) üzenetére


viktorhu
veterán

Igen ezt még ismerték, amikor a UPC ügyfélszolgálata intézte még a dolgokat. Az volt a kötelező első lépés, hogy nincs-e ipv6-on az eszköz.

(#128544) cocka válasza viktorhu (#128543) üzenetére


cocka
veterán

Mi a franckarikáért forszírozzák ezt a nem is teljes értékű IPv6-ot, amit biztosítanak?

És IPv4-en mindenkinek publikus IP-t küldenek?

(#128545) szente


szente
addikt

Na végre olyan ügyintézőhöz kerültem, aki képben volt.
Átrakta IPv4-be, de a hiba nem szűnt meg. Azt mondta a srác, hogy ő tovébbra is gyenge jeleket lát.Közben észre vettem, hogy a modem hátuljában a coax kábelt kézzel tudom csavargatni. Meghúztam, most már lett internetnet, de a srác azt mondta, hogy továbbra is szar a jel, szóval pénteken azért jöjjön a szerelő.
A modemben ezeket a jelszinteket látom:

(#128546) kabelmania27 válasza szente (#128545) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Pedig ezek az értékek jónak tűnnek, próbáld meghúzni a modem hátulján lévő F csatlakozót, mert rossz csatlakozás estén alacsony az ussnr érték amit csak bent látnak.
Az itt leírtakhoz képest változott az osztók tipusa?

[ Szerkesztve ]

(#128547) szente válasza kabelmania27 (#128546) üzenetére


szente
addikt

Nincs TV előfizetésem, úgy hogy nincs osztó, csak egy piros 6dB feliratú közdarab van a modem hátuljában.

(#128548) kabelmania27 válasza szente (#128547) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Az egy 6dB-s csillapító ami azért van bent, mert nélküle 20 körüli értéken lenne a 474Mhz-es csatorna. Áramtalanítsd a modemet és tekerd le a kábellel együtt a csillapítót a modemet, utána vedd le a kábelről a csillapítót majd tekerd fel újra utána tekerd fel az egészet a modemre, ha ettől nem javul a helyzet akkor lehet külső hálózati javításra lesz szükség mert nagy különbség van a letöltési értékeknél az 178 és a 474Mhz-es csatornák között.

[ Szerkesztve ]

(#128549) szente válasza kabelmania27 (#128548) üzenetére


szente
addikt

Csillapítás nélkül ilyen:

(#128550) kabelmania27 válasza szente (#128549) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Így is jónak tűnik, ezek a modemek elmennek 15 körüli letöltési értékkel, és az ofdm csatorna jobb értékű. Ha most is szakadozik akkor lehet zajbetörés van a környéken amire ez a csatorna érzékenyebb mint a többi 3.0-ás.
Járasd így egy ideig és akkor kiderül stabilabb-e az internetkapcsolat.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.