Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-06-19 17:02:06

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88151) ArthurShelby válasza Tikakukac (#88150) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Miért, az mennyi? ;]
Már a Makó-Jeruzsálem smafu?

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#88152) Tikakukac válasza ArthurShelby (#88151) üzenetére


Tikakukac
titán

2 Interstellar távolság :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88153) Luck Dragon válasza FoLey-v (#88144) üzenetére

Dízli igazából akkor éri meg ha évi 25 de inkább 30E vagy a felett mész egy évben.
De még akkor is jó ha évi 15 ,de akkor csak huzamosabb nagy távolságra használod (országból- országba).

C veciból az 1.9-es bőven elegendő.
De nyugodtan maradj az általad választott 1.8-2.0 benzinesnél.

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#88154) Petyyyyy válasza FoLey-v (#88144) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Lehet venni dízelt is, de mindenképp vigyél magaddal valakit aki a vadászott motorral szerelt kordét hajt. :K
Nem sorsszerűen pusztulnak ezek sem. A V6 dízelek általában mindennel IS fel vannak szerelve, nagyon fini darabok. Az 1.9 viszont valamivel nyugodtabb életet prevencionál.

Természetesen mindegy hogy dízel vagy benzin, V6 vagy sornégy, egy komplett kuplung+kettőstömegű csere mindkét esetben 1300 euro - de ehhez kell az avatott fül melléd.

Másrészt pedig nyilván attól is függ kinek mennyire van ideje az ilyesmire, de ha bontottan szerzed be a hiányzó/csere alkatrészeket, idővel egy nagyon jó társaságot ismersz meg, tényleg hozzá értő szakikkal, akik egy-egy sztorizás alkalmával jó kis tapasztalati tőkét adnak át.

A fenti sorok csupán információközlésre szolgálnak, befolyásoló hatással nem rendelkeznek tiszteltbíróúr.

[ Szerkesztve ]

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#88155) Szada85 válasza Tikakukac (#88145) üzenetére


Szada85
aktív tag

Másképp látjuk a dolgokat, kicsit más irányból közelítjük meg, nincs ezzel gond, kellenek az eltérö szemléletek.

Nem tudom a matek neked hol nem adja ki, esetleg ha van idöd, kedved írd le pls, szívesen olvasnám a Te eszmefuttatásod is, lehet én rakom össze rosszul a dolgot.

A MacBook Air-t csak amiatt hoztam fel (még ha egy müszaki cikknél valószínü elfogadottabb, ha az ember nagyobb frekvenciával rotálja), mert annál is simán mögé lehetett volna látni bármit, hiszen miért adna el az ember valamit, amit éppen most vett. Lehet azért, mert baja van, de az is lehet, hogy csak mert nem jött be neki. Ugyanúgy fennállhatott volna a gyanú annál is. Csupán érzékeltetés végett írtam.

(#88156) #81556480 válasza Szada85 (#88155) üzenetére


#81556480
törölt tag

Itt nincs eltérő szemlélet. Van az övé, és a rossz.

(#88157) hdanesz válasza Szada85 (#88155) üzenetére


hdanesz
senior tag

Autó esetében is előfordulhat, attól függ kinek mi a fontosabb.
Nekem három olyan autóm is volt amit rövid időn belül (2hónap, 4hónap ill. 5hónap után) adtam el.

Az első esetben, zsenge fiatalkoromban egy 1995-ös Fiestát vettem. 3ajtós, fehér, 380 ezer ft volt. Sajnos, akkor még ezred annyi tapasztalatom sem volt használt autókkal...mint most. Így kb. ránéztem, megvettem téma volt. Utána persze jöttek az érdekességek: beázás a tetőkárpitnál, az utastér világítás mellett. Az M3-on a gödöllői dombságnál padlógázzal sem ment 90-nél többet. Igaz, csak 1.1-es benzines volt...de azért az nagyon kevés. Valamint a forgalmira rápillantva derült ki, hogy kisteherként kezdte az életét..és utólag alakították át 4 személyessé. Úgy döntöttem eladom....elcseréltem egy Escort-ra. Minimális ráfizetéssel.

A második eset már kicsit fájdalmasabb volt. VI-os Golf, 1.6szívó benzin,mi baj lehet? Nos, volt. Télen vettem, akkor nem is volt sok baja. Kivéve egy autópályás utat, amikor 250km után olajat kért. Meg is kapta. Hazaérve, újabb 250 után megint kért. Viszont normál, napi használatban (50-60km naponta országúton és 4-5km városi araszolás) nem fogyott az olaj jelentősen. Aztán bejöttek a 30-35fokok, akkor már ott jártunk, hogy 2-3naponta sírt olajért. Elvittem három szerelőhöz, mindhárom szomorú számokkal riogatott. És benne volt a lehetőség, hogy a javasolt megoldás sem segít. Motorbontás....stb.stb. Ezt én nem szerettem volna bevállalni. Akkoriban nem volt időm úgy foglalkozni vele, sokat utaztam a munkám miatt külföldre és a javítás kimentele sem volt biztos. 400ezres bukóval adtam el, azaz cseréltem el egy másik autóra 1:1-ben.

A harmadik eset volt a legszomorúbb. Több szempontból is. Citroen C5 (2009, 2.0HDi, Exclusive felszereltség minden földi jóval, masszázs elől, félbőr ülések, automata, bi-xenon fényszóró, hidropneumatikus felfüggesztés). Sok helyen dícsérték a 136LE-s kétezres dízelt. Csendes, jól megy, nem is fogyaszt sokat. Az Aisin hatos automatáról megint jókat hallottam. Nem pont C5-öt kerestem, de megláttam és beleszerettem. Volt már korábban egy 2002-es C5-öm, 1.8benzin, imádtam. Eljött egy ismerős is megnézni, akinek szintén ilyen motorral szerelt autója van. Igen, elkövettem azt a hibát, hogy nem nézettem meg szerelővel. A próbaút során minden szép és jó volt. Csend, nyugalom, csodás gyorsulás. pöpecül váltogató Aisin. Lényeg a lényeg megszereztem. Vásárlás után napokkal kiderült több dolog, amiket most nem részleteznék...de legyen elég annyi, hogy a 4 feltárt hibából egy volt égetőbb, a többi nem vészes. Ezzel még el is lettem volna. Szépen elterveztem milyen sorrendben és mikor javíttatom ki a dolgokat. A bibi ott volt, hogy az autó megint csak autópályás üzem után (lehet ez az Achilles sarka az autóknak ...vagy engem voodoo-zott meg valaki), másnap elköpte az olajat. Úgy ahogy van, több mint 5 liter olaj ki a betonra. 5km-t mentem vele hazáig, úgy hogy közben egy 4literes olaj totál kifolyt belőle, amit egy benzinkúton vettem. Másnap szerelő: hátsó-főtengely szimmering...csodás.

120ezer ft-ért megcsinálták. A szerelő elmondta, hogy nem ebbe való szimmering volt benne, ezért ment szét. De most már ők beletették a jót és minden csodás. Másnap elindultam a kocsival, 12-13 km után füst jött a motortérből. Na, ennek a fele sem tréfa. Megálltam, nézegettem, 1-2perc után a füst eltűnt. Olyan szaga volt mint amikor utat építenek. Hmm, ez bizony olaj lesz. A fene...hát megint folyna valahol? Vissza a szerelőhöz, aki azt javasolta, hogy kapjon az autó egy motormosást és alvázmosást kézzel, mert ugye a sok olajat szétnyomta a motortérben. Még a kipufogó távolabbi területeire is jutott.

Rendben, irány a mosó. Cirka 9 ezerért megcsinálták. Én örültem mint majom a farkának,hogy minden rendben. Még aznap hazafelé, megint füst. Akkor most mi van? Csak nem segített a mosás? Vissza ismét a szerelőhöz. Aki szerint tuti maradt egy kevés olaj valahol, az füstölt. Menjek vele továbbra is...ha megint füstöl..menjek vissza. 1-2hétig azért zabszemmel a seggemben vezettem, elég stresszes úgy autózni, hogy bármikor elfüstölhetsz. :D De szerencsére nem volt gond később a füsttel.

Megnyugodtam. Vettem 4 szép új gumit ennek örömére, 225/55/R17 méretben...az ugye nem olcsó meló. Két nappal utána, erős, morgó hang elölről. Hmm, kicsit kanyarogtam a kocsival, jobbra kanyarnál megszűnt a morgás. Ohh, akkor ez kerékcsapágy lesz. Irány a szerelő. Megnézik, cserélik. 120ezer ft. :D Ismét. Lehet ők erre az összegre vannak beállva. Mert mint kiderült mindkét oldalon cserélni kellett és csak gyári 36ezer /darab csapágy megy bele. Ezzel megint együtt tudtam volna élni, mert kicserélték és minden oké. Ez benne van a pakliban.

Ezután 3hét gondtalan autózás következett. Viszont, a C5 második autópályás útja után is elköpte az olajat, pont úgy mint az első után. Hijj, ennek a fele sem tréfa. Lelki szemeim előtt láttam az újabb 120 ezer ft megsemmisülését, majd egy autópályás út utáni ismételt köpetet. Elmeséltem a szerelőnek, hogy a 'jó' szimmering is megadta magát...most mi legyen?Több, más szerelőt felhívtam ( a kocsi ugye járóképtelen volt érthető okokból), mindenki motor megbontással és sok százezres várható számlákkal riogatott. A legtöbben a 200-500 ezer közti lehetséges összeget jelölték meg. De ugye semmi sem biztos. Majd ha végére érünk csak akkor.

Ekkor nehéz döntést kellett hoznom. 1. Bevállalom a bizonytalan kimenetelű és árfekvésű javíttatást? vagy 2. eladom a kocsit így ahogy van. Sokat gondolkoztam rajta. Még ha az olajköpést meggyógyítják mondjuk 2-300ezerért, akkor sem lettem volna biztos benne, hogy tényleg hátradőlhetek és ez a probléma megszűnik. Plusz, klímaventit is cserélni kellett volna, szintén csak gyári jó bele...cirka 90-100ezer. És volt még néhány kisebb hibája. Végül, az eladás mellett döntöttem. Feltettem a netre, hibásan...és vártam mi lesz. Első nap 5 ember érdeklődött. Meglepődtem. A színe miatt sokan kerestek ilyesmi autót (meggypiros), elég ritka C5-ben. Végül egy úriember bizonyult nyerőnek, eljött, megnézte, kipróbálta, jött vele 2 haverja.

Tisztában voltak a hibákkal, legalábbis amikről én tudtam. Úgy tisztességes ha elmondok mindent. Nem tököltek sokat, alig 40perc múlva már pénzzel a zsebemben és autó nélkül üldögéltem otthon. Pár héttel később jött tőle egy üzenet, amiben leírta, hogy jól tettem, hogy kiszálltam az autóból. Elég sok pénzt költött már rá - fél milliót - (baráti áron, ismerős szerelő csinálta) és mindig jött valami újabb dolog.

Most - le is kopogom - olyan autóm van, ami működik megbízhatóan. Elmondhatatlan érzés, hogy nem kell minden egyes induláskor azon aggódni, hogy mikor maradok az út szélén vagy mikor füstölök el.

Talán kicsit más a történet, mint a GTS Vectra esetében, mert én eleve hibásként hirdettem meg a kocsit. Nem is tehettem volna másképp. :D De az összes többi általam ismert hibáról is beszámoltam. Ahogy az úriember mondta aki megvette - inkább vesz magánembertől ismert állapotú, rossz autót, olcsón...amire költeni kell, mint hogy megvegyen egy neppertől egy ugyanolyat csak 1/3-al drágább áron és hibátlanként 'eladva'.

[ Szerkesztve ]

(#88158) Tikakukac válasza #81556480 (#88156) üzenetére


Tikakukac
titán

Basszus, micsoda érvrendszereket sorakoztattál fel ismét :B

Szada85: Ha hivatásból csinálsz dolgokat egy idő után annyi taposóaknára lépsz, hogy látod a sormintákat kirajzolódni és nem pazarlod az idődet. Ennyi az egész :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88159) zolikaDB válasza hdanesz (#88157) üzenetére


zolikaDB
veterán

Most mid is van? Nem kovetem ennyire a topikot!

Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!

(#88160) hdanesz válasza zolikaDB (#88159) üzenetére


hdanesz
senior tag

G Astra, Z14XEP. :)

(#88161) beg


beg
veterán

Már letölthető az okostelefonos kárbejelentő

Androidra
iOS-re

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#88162) HoaryFox


HoaryFox
Topikgazda

500 ezer kilométer egy Opel Zafirával - TC

[ Szerkesztve ]

"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari

(#88163) aleister


aleister
veterán

Sziasztok!

Opel Astra G 1.7 dTi-be keresek bontott motorvezérlő elektronikát hozzá való kulccsal vagy immobilizer chippel. Motorkód Y17DT.

[ Szerkesztve ]

Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

(#88164) 7Sony7 válasza beg (#88161) üzenetére


7Sony7
addikt

Köszi. (Sose kelljen)

-

(#88165) FoLey-v válasza Luck Dragon (#88153) üzenetére


FoLey-v
addikt

Nem nagyon szoktam vele menni ha melozok is akkor a szokásos céges busz. :DDD
Akkor maradok a benzines variánsnál.

Petyyyyy
Okés megfogadom a tanácsodat. :R
De szerintem maradok a benzinesnél. :)
Amúgy a sima Vectra C-nél is ugyan ez a probléma?

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#88166) Luck Dragon válasza FoLey-v (#88165) üzenetére

De ha hiányolod a dízel nyomatékoságát , akkor benzines 2.8T V6 és akkor minden rendben lesz. :))

UI pont a minap barangoltam a Nextshop parkolójában és pont volt egy cica szemes OPC C veci, olyan jól áll neki az a kék szín. De a Recaro ülés szett sem volt kicsit sem feltűnő.
Az autót végig nézve egy apró hiszti kezdte felütni a fejét. :)) :D

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#88167) #81556480


#81556480
törölt tag

Fél éves, kb 5000km-es "torony gumi" ismét megadta magát. Ma volt vizsgára felkészítésen a futómű, és az egyik ugyan úgy lóg, feljebb van, mint nyáron volt csere előtt. ( párba lett cserélve)

Eddig azt hittem a FEBi közepes minőség. Ezek szerint nem annyira bírja.

A jobb oldali:

(#88168) szabonagyur


szabonagyur
félisten

J Astra 1.6T 180 LE motorral kombiban mennyire élhető?

(#88169) FoLey-v válasza Luck Dragon (#88166) üzenetére


FoLey-v
addikt

Minden álmom valóra válna ha olyan 2.8-as mocis Vectrát találnék. ;]
Még messze van február vagy március sajnos... :(
Ahhoz képest szép autó,főleg a GTS csak nemnagyon látni az utakon. :(

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#88170) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

Ledlámpások, van valami trükk, hogy ilyen gány időben ne kelljen 10-20 km-enként megállni, és levakarni a jeget a lámpáról? Hazafelé a pályán már kb semmit nem láttam, viszont még az egekbe szerelt lámpák is vakítottak, a lefolyt jég úgy szétszórta a fényt.

#melegítőszálataledlámpába

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88171) Petyyyyy válasza -=RelakS=- (#88170) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Fényszóró mosó.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#88172) -=RelakS=- válasza Petyyyyy (#88171) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Az mi?

Értsd: A K Astrában és talán még a B Insigniában sincs :F

Gyorsan megnéztem Totalcar-on, az Insigniákról is lespórolták a fényszóró mosót

[ Szerkesztve ]

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88173) Tikakukac válasza -=RelakS=- (#88172) üzenetére


Tikakukac
titán

Ledes fényszóróhoz nincs mosó? Xenonhoz is alap, sőt, anélkül forgalomba sem hozhatják/ták őket.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88174) -=RelakS=- válasza Tikakukac (#88173) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ezért nem értettem, hogy mi van, mikor jobban megnéztem a képeket / használati utasítást. Én is úgy tudtam, hogy nagy fényerejű lámpákhoz kötelező az automata magasságállítás, és a fényszóró mosó

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88175) Tikakukac válasza -=RelakS=- (#88174) üzenetére


Tikakukac
titán

És tényleg nincs hozzájuk mosó? LED-es autók nekem még messze vannak a szerelős távomtól, bevallom, sosem néztem őket.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88176) Vitaqo


Vitaqo
senior tag

Sziasztok!
Nekem lenne egy kèrdèsem. Nekem D corsam van. A műszerfala olyan mint a H astráé. Hiányzik a vízhőfok/motorhőfok. Szeretném kiíratni a TID kijelzőre. Arduinoval nem tudom megoldani. Tudtok rá valami okosságot? Tech2-vel még lehet oldani?

[ Szerkesztve ]

(#88177) molnarpeter válasza Tikakukac (#88175) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kétféle kategóriát különbözet meg a jogalkotó, az olcsóbb LED gyengébb, de nincs mosó.

(#88178) molnarpeter válasza Vitaqo (#88176) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] ez is valami

(#88179) -=RelakS=- válasza Tikakukac (#88175) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Az enyémen tuti nincs.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88180) Tikakukac válasza molnarpeter (#88177) üzenetére


Tikakukac
titán

Lol :P

-=RelakS=-: Ötletem rengeteg van, de más kocsiján kísérletezgetni még elméletben sem akarok. Majd 10 év múlva lehet hebrákolni peltiert meg fűtőszálat ezerrel :P

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88181) molnarpeter válasza -=RelakS=- (#88170) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Megpróbálnám kerámia bevonattal, ez csak megérzés, nem tapasztalat, viszont olcsó :D

(#88182) Vitaqo válasza molnarpeter (#88178) üzenetére


Vitaqo
senior tag

Köszi, de ezt már ismerem. Nekem állandó kijelzésre lenne szükségem.

(#88183) molnarpeter válasza Vitaqo (#88182) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha maga a funkcióba belépés pár bekötéssel megoldható külön eszközzel, hogy default legyen, úgy már csak át kell lépni a sima menübe - talán ez egy megoldás lehetne. Egyéb esetben nem tudom, van-e mód cluster software módosításra, Ford esetén van egy ember, aki ilyeneket szokott csinálni (power_ford Mondeo fórumon)

Másik opció egy külön kijelző és saját szenzor hozzá, akkor már a motorolajat lenne praktikus figyelni.

[ Szerkesztve ]

(#88184) Petyyyyy válasza -=RelakS=- (#88172) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Ó anyám, hova jutunk... :F
LED pilács 300-ért az van, de egy mosóra 20 ezerért már nem futja. Mi folyik itt Rüsselheimben? :((

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#88185) Tikakukac válasza Petyyyyy (#88184) üzenetére


Tikakukac
titán

3mm vezetéken spórolnak bakker :B Minden eurocent számít. Minden :K

Előző héten jöttem rá, hogy lábtér burkolat van G Astraban is műszerfal alatt. Egyik pali ott matatott és kiszedte. Mondom lol, ez is kimaradt a későbbi modellekből ;]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88186) -=RelakS=- válasza Petyyyyy (#88184) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Még pár kérdést azért feltennék Opeléknek...
Miért ilyen a lámpa vetítési képe?
Miért ilyen húgy lassú az összes kezelő felület?
Miért váltott soros SD kamera a tolatókamera (a váltott soros szörnyűségen a hangsúly)
Minél tovább használom, annál hosszabb a lista, pedig egy nagyon jó autó is lehetne.

Amúgy az a led pilács inkább fél milla felett lesz, mert asszem 400 valamennyi a felára, és a halogén fényszóró sem ingyen terem.

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88187) Tikakukac válasza -=RelakS=- (#88186) üzenetére


Tikakukac
titán

Miért ilyen húgy lassú az összes kezelő felület?

Erre tudom a választ, így fejlesztői csapatok közeléből, elkerült pár ember Delphi és hasonló cégekhez egyetem után. El sem tudod képzelni milyen tetű hardverek vannak ezekben a fedélzeti rendszerekben, tisztelet a kivételnek, felsőbb liga azért megtiszteli ezeket. De alatta :B
De tényleg, 1 magos 400MHz-es procira ráküldeni mindent... de ez is a spór miatt van. Hiába vagy ügyes programozó és próbálsz a futási időkkel okoskodni egyszerűen nem megy. Ezt első kézből tudom.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88188) -=RelakS=- válasza Tikakukac (#88187) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Spór miatt, meg gondolom azért, mert mire meggyőződnek róla, hogy három kátyú után nem hullik szét az egész, addigra már évek eltelnek? :D Vagy ne legyek ennyire jó szívű a cégekkel szemben? ;]

Kolléga nézett Peugeot-kat, abban is mire egy-egy képváltásnál összeszedte magát a kijelző, ami ráadásul a teljes műszerbetétet magában foglalta, hát lement a nap :W

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88189) Tikakukac válasza -=RelakS=- (#88188) üzenetére


Tikakukac
titán

Kőkeményen profitot termelő cégekkel van dolgunk. Itt nem fognak a te kedvedre csinálni semmit :B Csak annyit ami grammra kiszámolva kell ahhoz, hogy jól érezd magad a pénzedért.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88190) zolikaDB válasza Tikakukac (#88185) üzenetére


zolikaDB
veterán

Milyen is az a labter burkolat?

Sracok:
- jobb elso talpasom cseres: mi a hivatalos neve ennek az alkatresznek?
- kellene 4 gatlo, milyen markat ajanlotok, ami nem aranyárú? (G sedan, Z14XE) Hatsok mar folydogalnak...
- 30/30-as rugokkal kicsit "osszeszedettebb" lenne a futomuvem? Ugy ertem, stabilabb, sportosabb, picit kemenyebb, nem olyan "nyulos"...

Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!

(#88191) Tikakukac válasza zolikaDB (#88190) üzenetére


Tikakukac
titán

Egy szimpla kis ajtó szerű dolog ami a tűzfal és a lábtér közé megy a műszerfal alatt.

Trapézgömbfej. Ha mákos vagy akkor külön is cserélhető, mert nem szegecselt. Majd lesz cserés nálunk is, én flexelhetek meg fúrhatok majd, mert szegecselt.

Hátsóból Sachs lett most bedobva, nem kérdés a minősége és jó ára is volt. Előre passz, nem tudom ki a beszállító az még odébb van.

Ha keményebb meg stabilabb kell, rugó és gátló csere kell neked. Önmagában az ültetés nem vált világot. Sőt.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88192) zolikaDB válasza Tikakukac (#88191) üzenetére


zolikaDB
veterán

Koszonom szepen!
Muszakin azt mondta a srac, hogy szegecselt...
Enyem is Classic II, uh nincs ilyen kis ajtom.

Eladó 2db új Galaxy S23 tok: Nillkin + Ringke, érd: PÜ!

(#88193) Tikakukac válasza zolikaDB (#88192) üzenetére


Tikakukac
titán

Még én sem tudom hogyan lesz. Lehet egyszerűbb lengőkart kivenni és állványoson lefúrni őket. Meglátjuk. Tavaszig simaliba, de érzem, hogy van lógás a dolgokban pár szilentet ki fogok cserélni.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88194) -=RelakS=- válasza Tikakukac (#88189) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Gondolom, a mobilgyártó cégek sem épp jótékonysági vállalat, és mégis, hol tartanak a mobilok :F

Van olyan érzésem, hogy egy 5-6 évvel ezelőtti telefonom is jobban kiszolgálná a rendszert :D

Egy ilyen vetítési képről nekem inkább a tré minőség/trehányság jut eszembe :O (kicserélték a jobb fényszórót, hogy ne akadékoskodjon a számítógép, cserébe most kancsal a távfény)

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88195) adorjant válasza zolikaDB (#88192) üzenetére


adorjant
senior tag

Gyárilag szegecselt, szerintem arra gondolt. Lekapják azt pikk-pakk, aztán már csavaros lesz :)

(#88196) -=RelakS=- válasza Tikakukac (#88189) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Hehe, Becsületesnepper videójának az eleje pont témába vág :D

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#88197) Tikakukac válasza -=RelakS=- (#88194) üzenetére


Tikakukac
titán

Ott, hogy ott a hardvert tolni kell ezerrel, szoftver van fosba se nézve. Ott ezen van megfogva a pénz.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88198) ArthurShelby válasza Tikakukac (#88187) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Azért, mert így nem kell versenyezni a telefonokkal, azok elviszik a gyártó kapacitás nagy részét.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#88199) Tikakukac válasza ArthurShelby (#88198) üzenetére


Tikakukac
titán

Olyan chipekről beszélünk, amiket útszóró só helyett is lehetne hinteni a járdára, annyira értéktelen és annyi van már belőle a gyártósor felszámolása után.
A telók és a beágyazottak között azért elég nagy szakadék van :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#88200) kcsa válasza Tikakukac (#88185) üzenetére


kcsa
veterán

Múltkor találtam egy német weboldalon listát, hogy egyes évjáratokban (és félévjáratokban) mit változtattak pl. J Astrán.

Annyira kicsinyes dolgokat is, hogy besz.rás... De a nagyokat is, sumákba: az elején felmarketingelik a hátsó watt-linkage felfüggesztést, aztán 201x-ben egyszercsak hopp, eltűnik.

És még arról nem is tudok ugye, hogy a listán kívüli filléres szir-szarokkal mi a helyzet.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.