Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85601) Tikakukac válasza Sanki (#85598) üzenetére


Tikakukac
titán

Ilyesmi, igen.

Sok szabályozás nincs, igazándiból semmit sem szabad, ami nem átlátszó. Amit én csináltam még egy fehéres-szürkés zóna.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#85602) Tikakukac válasza nyemi (#85599) üzenetére


Tikakukac
titán

Akkora nagy gond nincs, ugyanis a Dexos2-t csak full szintetikus olajok tudják, az olajszűrő eleve visszafolyás gátlós, hosszabbat fogalmam sincs hogyan lehetne beletolni, de értelme se sok lenne. Egyszerűen max olajcserék között is amíg nem tiszta a motor cserélek egyet és rátöltök olajból. Ennyi. 1200 forint a gyári.

Amúgy ez a videó nekem is megvolt, azon a motoron mondjuk látszik, hogy kapott az élettől. Tiszta olajsár az egész szelepfedél és környéke.

[ Szerkesztve ]

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#85603) trassher válasza zolikaDB (#85600) üzenetére


trassher
addikt

Már egy 1.6 hdi peugeot 308 is ugrás a g-hez képest. Ilyenekkel járkáltam sokat mostanában + egy 2014-est kaptam a héten. Nekem nagyon kellemes csalódás volt főleg az első széria.

Redmi Note 7

(#85604) atomanti19


atomanti19
aktív tag

Hali!

B Corsa váltórudazata zörög/lötyög/ kattog meg mindenféle földönkívüli hangot ad ki. Ha fogom a váltót csendben van, ha elengedem szépen zajong. Honnan férek hozzá? Egyáltalán vannak olyan alkatrészek ott amik kotyogósak lehetnek?

Köszi!

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#85605) _seth_


_seth_
veterán

Elkészült nagyjából! ;]

A vezérműtengelyek is a helyükre kerültek, kapott egy új szíjat is, a vezérlés még csak félúton jár.
Hát, mondanám, hogy milyen jó lett a tengelyektől, de ezt mondani sem kell :) Ami viszont kiderült, a vezérlés pár fokkal el volt rakva, ami érdekes, hogy ennek ellenére is jól ment és nem volt gond vele, viszont lehet emiatt volt a nehezen indulás mert azóta minden indítás rendben volt és másképp is indul most be. Gyorsan utánakérdezett a szerelő, hogy ilyen tényleg létezik-e, hogy a vezérlés nincs teljesen a helyén és mégis jól üzemel és van x20xevnél.
Mindenesetre eddig is jól ment már, de most... alig várom, hogy elvigyem méretni :)

A vezérmű burkolat alja törött, inkább vissza sem raktuk, már keresem az újabb darabot hozzá.
Szerelő srác szerint ebből a felállásból 160-165 lőerő is kihozható, 160 nekem pont elég is lenne, az közel 20% erősödés ami egy szívó benzinesnél nem is rossz :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#85606) _q válasza #41635072 (#85595) üzenetére


_q
addikt

Arra gondolsz, amit már máshol is olvastam, hogy a turbo benzin 1 fokkal jobb mint a dízel városban, de ha ettől eltekintünk akkor a turbo benzin akkor se városba való, hanem a dízelhez hasonlóan ingázásra? Városban csak is a szívó?
Ha erre gondoltál, akkor mi van az új autókkal. Be kell nyelni, hogy bizony szívó már szinte kikopott majd hogy nem teljesen és minimum turbo benzinnel kezdődnek a motorkínálatok, ezzel meg jön a város okozta hamarabb meghibásodás?

(#85600) zolikaDB
Mazda 6-ból melyik? A 2005 vagy 2010 körül gyártott?

(#85603) trassher
Dízelből könnyen lehet előrelépős szériát találni 2 millióig. Benzinből nehéz a magasabb áruk miatt :(

[ Szerkesztve ]

(#85607) Szada85 válasza _seth_ (#85605) üzenetére


Szada85
aktív tag

Gyári tengely elég ritkán szoktak eltekergetni, szóval az is kérdés, hogy biztos gyári volt-e benne?
Az új tengelyeknél megint lehetne játszani kicsit a fokolással, nekem a CatCams tengelyek a Gsi-ben legvégül elfokolva adták a legtöbbet.

(#85608) _seth_ válasza Szada85 (#85607) üzenetére


_seth_
veterán

Gyári volt benne, eltekerve nem direkt volt, hanem egy rögtönzött főtengely szimering csere alkalmával kerülhetett vissza rossz helyre, egyszerűen sehogy sem volt jelen.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#85609) Markizmark válasza trassher (#85578) üzenetére


Markizmark
addikt

Benzinnyomást kellene mérni szerintem, ha az AC a ludas akkor nem lesz meg az érték. Gondolom ilyen 3 bar körül kell tolnia, mint a hengerenkéntis F astráknak.
De egy szar AC általában előbb elkezd visítani és csak aztán murdel meg. Bár kitudja, létezhet hirtelen halál is.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#85610) MasterDeeJay

Hali!
Nemrég ingadozott össze vissza az alapjárat, hibakód "P1555 Throttle position sensor (TPS) load signal not plausible with engine load" volt ami pillangószelep tisztítás és törlés után nem jött vissza és az alapjárat is megjavult. (astra g z18xe)

Ami maradt az a lambda szonda (o2 sensor open circuit? Ez van a katalizátor előtt?) mert az valóban rossz lehet (fix 416mv-ot ír) és jött pluszba egy P0170 ami szegény keverékre utal. (kipufogóm cserélve lesz mert lukas, addig nem cserélem ki a szondát)
Tisztítás után egy nappal indításkor hidegen sebességbe rakva egyből lefulladt (autómata R-be raktam), újraindítottam és hibátlanul ment aznap. De azóta hidegen alapjáraton olyan furcsa rezgős egyenetlen az egész mintha valami nem lenne jó. Nem olyan mint amikor nem megy egy henger hanem mintha le akarna fulladni de éppen nem fullad le, a fordulat szám pedig teljesen jó. Ha bemelegedett akkor meg semmi baja.
Nem úgy van ha szar a lambda akkor a vezérlő inkább dúsítja és pont gazdag keveréknek kellene lennie?
Csak a P0170 és a lambda van a hibák között.
Az még a tippem hogy újra kell valahogy tanítani a pillangót hátha a kosz miatt máshogy nyitott?

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#85611) mohabá 007 válasza MasterDeeJay (#85610) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

"...a lambda szonda (o2 sensor open circuit? Ez van a katalizátor előtt?) mert az valóban rossz lehet (fix 416mv-ot ír)..."

"... és jött pluszba egy P0170 ami szegény keverékre utal..." :N
"...Csak a P0170 és a lambda van a hibák között..."

P0170 Tüzelőanyag szabályozás hibás működése (hengersor 1) :K

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#85612) Tikakukac válasza mohabá 007 (#85611) üzenetére


Tikakukac
titán

Jó, hogy mondod. Kimérem már a kiszereltet, hogy mi volt a baja. 3k-s bontott ár mellett még ennyire sem érdekelt :DDD

Más: kezd szépen kinézni az excel. Most már tudok futásokat nézni, intervallumokat stb. Az olajat épp 10k km-re cseréltem most le, ezt tartani is fogjuk innentől.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#85613) mohabá 007 válasza nyemi (#85599) üzenetére


mohabá 007
aktív tag

"...Az Oroszok ezt a problémát: szintetikus olajjal, visszafolyás gátlós és hosszabb olajszűrővel orvosolják..." :Y

Ez maga, az "orosz csoda" :DDD

- Hosszabb olajszűrőt nem lehet beletenni,mert az olajszűrőház mérete adott.

- Visszafolyás gátló szelep az olajszűrőházba van beépítve, nem a szűrőben van:

- Visszafolyás gátlós szelepes olajszűrő,csak fámházas kivitelben van, a rossz hír pedig az, hogy az opelba való fémházas szűrőkben nincsen ilyen szelep,és bypass szelep sincs.(sajnos a forgalmazók tudatosan átverik a gyanútlan vásárlót) :W

[ Szerkesztve ]

Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

(#85614) trassher válasza Markizmark (#85609) üzenetére


trassher
addikt

A gond, hogy mire hazaérek munkából már minden zárva. Most is be vagyok tojva, hogy boltból hazafelé megkotlik. Tankolok előtte bele egy kis makszmóusönt, hátha javít valamit.

Redmi Note 7

(#85615) Tikakukac válasza mohabá 007 (#85613) üzenetére


Tikakukac
titán

Helye lenne ha beletoldanánk amúgy :B

De jó ez így, csak akkor amíg gáz van cserék között is beficcen még egy szűrő. Aztán csók.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#85616) Luck Dragon válasza trassher (#85578) üzenetére

Talán gyertya?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#85617) trassher válasza Luck Dragon (#85616) üzenetére


trassher
addikt

Novemberben lettek cserélve azok is.
Most meghajtottam, néha picit torpan viszont 120-nál mintha elvágták volna. Padlógázzal épp csak gyorsul.

Redmi Note 7

(#85618) Luck Dragon válasza trassher (#85617) üzenetére

Akkor Mohabá.. :D

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#85619) Petyyyyy válasza trassher (#85617) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Gázpedál állás érzékelő...?

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#85620) trassher válasza Petyyyyy (#85619) üzenetére


trassher
addikt

Miféle úri huncutságra gondol kend? X14XE, bowden-es. Augusztusban volt takarítva a fojtószelep, akkor állítottam azt is. Még szerencse, hogy foglalkozva van az autóval. Esküszöm ha egy forintot sem költöttem volna rá akkor sem lenne ettől rosszabb.

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 7

(#85621) Petyyyyy válasza trassher (#85620) üzenetére


Petyyyyy
addikt

Jaovanna, magaméból indultam ki. :D Így viszont már egyetlen hülye ötlet sem jut eszembe. :(

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#85622) trassher válasza Petyyyyy (#85621) üzenetére


trassher
addikt

Egyszerűbb lenne ha volna hibakód de nincs semmi. Gyújtáskimaradás, egr mind olyan hibák amiket jeleznie kellene. Marad az ac első körben.

Redmi Note 7

(#85623) _q válasza trassher (#85622) üzenetére


_q
addikt

Nekem mikor rossz volt a gyújtótrafó, voltak gyújtás kimaradások de semmi visszajelzés nem volt a műszerfalon. Igaz nekem már 50 km/h-nál érezhető volt, hogy alig akar menni a kocsi hiába nyomom a gázt.

(#85624) trassher válasza _q (#85623) üzenetére


trassher
addikt

Menni megy csak néha van egy apró torpanás. Gyújtótrafó májusban volt cserélve hasonló okból de akkor mint kiderült az üzemanyag nyomás szabályzó vákuumcsöve volt elfáradva. Nem vették vissza a trafót így maradt az autóban, a gyári otthon a garázsban.

Redmi Note 7

(#85625) speedernet


speedernet
aktív tag

Üdv urak!

Cserélt már valaki gyári ajtó hangszórókat valamilyen más típusra?
J Astrárol van szó, sajna a bal ajtóban elfáradt.
Szeretnék venni akkor már 2db újat minimum olyan hangminőségűt mint a gyári vagy jobbat....
Milyen márkát lenne érdemes?

Köszönöm előre is

[ Szerkesztve ]

(#85626) Findzs válasza trassher (#85624) üzenetére


Findzs
addikt

Trafó hiba miatt nekem is volt ilyen torpanásos hiba g astránál.
Akkor ha megvan a gyári legalább ki tudod próbálni.:)

"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."

(#85627) trassher válasza Findzs (#85626) üzenetére


trassher
addikt

Igen. :) El kellett volna hozzam most hétvégén csak akkor még nem volt ilyen jelenség.

Redmi Note 7

(#85628) zolikaDB válasza trassher (#85624) üzenetére


zolikaDB
veterán

Nem mutat hibát a műszerfal. De ha OBD olvasót rádugod, akkor sem? Nekem az ABS-t cska néha jelezte, h szar, de amikor rádugtuk műhelyben a laptopot, mutatta a letárolt hibát.

Másik: első lökösömet sikeresen lehorzsoltam egy holttérbe eső tárggyal... Pont az autó "sarkán".
Olyan 2 tenyérnyi a felület. Érdemes fújatni, vagy vegyek egy lököst, ha találok ilyen színben és jó állapotban?
Valamint:
1, sedan és 5 ajtós első lökhárítója egyezik?
2, az járható, h levetetem a lökhárítót, és úgy járok amíg lefestik?

(#85629) _q válasza trassher (#85624) üzenetére


_q
addikt

Más autónál, de ismerősöm mondta, hogy neki már volt úgy, hogy a cserélt gyújtótrafót is cserélni kellett mert már beszerelésnél hibás volt. Egy próbát megérne, ha másikkal is kipróbálnád ami otthon van.

(#85630) nyemi válasza mohabá 007 (#85613) üzenetére


nyemi
csendes tag

Üdvözlöm mohabá007.
Igen a felcsavarható fémházas szűrőkről van szó, szóval akinek a betétes van az autójában az vegye figyelmen kívül amit beszélek (írok). :))
"Ez maga, az "orosz csoda""
Nem Nem hanem Osztrák, méghozzá a MAHLE KNECHT OC93 ez a felcsavarható Prémium olajszűrője az Opelek régebbi típusainak. Ajánlom is annak aki még a gyárinál is jobbat akar. :K
Persze ebben sincs semmilyen szelep, de aki nem küszködik evvel a késői olaj lámpa kialvással , annak (igen Orosz tapasztalatok alapján)messze a legjobb.
Na itt ez "hosszabb állás után késői olaj lámpa kialvás" nagyon sokaknak problémája és nem kevés internet órát szántam rá hogy kiderítsem mi okozhatja. Általánosan jelentkezik,főleg egy olajcsere után és nem csak az Opel típusoknál , még az olajdoki is csak találgat . Amit eddig kiderítettem: az hogy még az olajcserét se mindegy hogy hajtjuk végre (szűrő ki-olaj le-új olaj be-új szűrő be , tán így jó), vagy töltünk e olajat az új szűrőbe vagy nem. Ez mind az sejteti hogy maradhat légbuborék a rendszerbe. Régebbi típusoknál és szintetikus olajhasználatnál, még a olajrendszerben levő tömítések minősége is okot adhat az aggodalomra. X14NZ 20 éves Opelomba az a két o-gyűrű (felszívó cső-gyújtás elosztó vez. teng. vége) ami találkozik az olajjal NBR anyagú és nem Viton vagy esetleg más korszerűbb anyag ami jól ellenáll a szintetikus olaj hatásainak. De ez se teljesen állja meg a helyét mert az Olajdoki kérdések között új típusú autóval rendelkező hozzászóló is volt aki panaszkodott . Ezért szerintem több ok is feltételezhető ami ezt a" késői olaj lámpa kialvás" tünetet produkálja. Az meg hogy ez hosszabb távon okoz e a motorban többlet kopást borítékolhatjuk hogy igen. De van aki törődik vele van aki nem.
"(sajnos a forgalmazók tudatosan átverik a gyanútlan vásárlót)"
Nem, mert ők az ajánlják amit amit a gyártó . De az tudjuk, hogy egy mérnők tökéleteset nem tud alkotni. Arra csak természet képes. Ezért mondom azt : mindig lehet jobbítani, kreativitás belevinni egy rendszerbe hogy tökéletesebb legyen. A japánok nagyok ebben (nézzük meg a Suzuki Swift motorját, elnyűhetetlen valami :)). :K

[ Szerkesztve ]

(#85631) frango13


frango13
aktív tag

Sziasztok!

Van egy Opel Astra H 1.6 (z16xep) autóm és sokszor rángat, lassításkor, megálláskor kuplungra leesik a fordulat és leáll. Van amikor csak leesik a fordulat és utána visszajön. Nyáron a nagy melegekben semmi baja nem volt. Amikor kicsit lehűlt a levegő reggelre, akkor 1-2 perc alapjárati járatás után elindulva sem volt gond. Most, hogy már elég hideg van reggel bármennyit járatom tuti hogy leáll a következő pár kuplungolásra. Gázelvételnél is elég rángatósan lassul és a váltások se szép simák. A motor sem úgy jár, ahogy kéne neki. Olyan rázós. Néha kopogó hangot is hallok a motorból.
Fojtószelep ház kipucolva. EGR kipucolva. Gyertya csere megvolt gyárira. Trafó csere is volt. Hidrotőkék lehetnek? Okoznak ilyet? Vagy lehet a s*ar olajtól? Nem én raktam bele, szóval lehet nem az került bele amit vettem...Olajnyomás?
Hibakódot nem dob ki a kocsi. Mi lehet?

:)

(#85632) rumos XIII


rumos XIII
aktív tag

Sziatok.
Pár napja végre vettünk egy 2000-ben gyártott 1.2-es C Corsát. Benzin.
Egyből három kérdéssel támadnék.
1. A klíma (kompresszor?) néha érdekes hangokat ad, feltöltöttem egy 10 mp-s videót , ez mi lehet? Random csinálja, van hogy nem.
2. A hátsó ködlámpa visszajelző non-stopp világít, de halványan, ha bekapcsolom, akkor jóval erősebben. Ha nincs gyújtáson, sőt a kulcs sincs benne, akkor is világít, így, saját kép.. Ez normális?
3. Kaptam két kulcsot a járgányhoz, mind a kettő távirányítós, viszont nagyon nehezen működnek, maszírozni kell őket. Elem csere megoldhatja? És ha kiszedem az elemet, nem fog elfelejteni semmit?

Köszönöm szépen előre is!

[ Szerkesztve ]

(#85633) Tikakukac válasza rumos XIII (#85632) üzenetére


Tikakukac
titán

1. Biztos a kompi az és nem a belső levegő csappantyú? Imád eltörni a Delphi klímásokban.

2.Nem okés. Ott valamiért az a visszajelző feszt. kap.

3. Cseréled és kiderül. Ha el is felejti magát csak gyújtáskapcsolóba bedugod, zár-nyit és csókolom, megint tudja ki a főnök.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#85634) joker91


joker91
tag

Sziasztok,

április végén én is beléptem az Opelesek táborába. Nem nagyon voltam Opel párti, de ezalatt a közel 5 hónap alatt, pozitívan csalódtam. Egy Astra G Cabrio 1.8-as lett, hirtelen felindulásból. (Más autót nézegettem alapból, de mindegyik egy "hulladék" volt a kb 30 megnézettből, és ebből a G cabrioból pedig a 2. példány már nagyon megfogott, így le is csaptam rá.) Pár km múlva, belépek a 10e km futásba mióta nálam van, semmi hiba nem jött eddig elő, tökéletesen üzemel.
Viszont most van egy érdekes jelenség, amire érdeklődnék, hátha van tippetek merre nézelődjek.
A vezető oldali lábtérnél furcsa folt jelentkezett a hétvége környékén. Mintha kifolyt volna valami (de biztosan nem), de azóta se száradt fel, megnyomva érződik hogy nedves, nagyon minimálisan habzik is. Körülbelül a lábtér közepén, egy 20cm átmérőjű. Esetleg van tipp, hogy mi tud arra fele folyni és merről?

Előre is köszönöm! :)

[ Szerkesztve ]

(#85635) diablo1984 válasza joker91 (#85634) üzenetére


diablo1984
veterán

Szia. A szèlvèdő alatt kívülről a levèlrács lefolyója lehet eldugulva ès akkor befolyhat a víz! Ha nem fagyálló, akkor 99% hogy ez a gond!

(#85636) amargo válasza Tikakukac (#85633) üzenetére


amargo
addikt

A 3. Pontot kiegészítve csak akkor működik ez a módszer, ha bizonyos időn belül (talán 30sec-1min) van kicserélve benne az elem, különben már csak op-com al lehet újra programozni.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#85637) Magnum_


Magnum_
nagyúr

T. Cartársak!
Mi az általános vélemény a H Astrákban lévő 1.8 szívó motorokról? (motorkódot nem tudok most).
Tudom, nehéz vele besorolni, de megbízhatóságra, problémákra gondolok.
Köszönöm

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#85638) beg


beg
veterán

Általában jó.

Minden motort le lehet térdeltetni tűsarkúban padlózva télen -20 fokban rögtön indítás után kettesben 7000 fordulaton, napi 2 km ingázással és 45 ezrenkénti olajcserével ;]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#85639) Markizmark válasza frango13 (#85631) üzenetére


Markizmark
addikt

Ez a twinportos motor, ha jól tudom. Szívósorban lévő huncutságokra ránéznék valahogy, lehet hogy nem kap elég levegőt a motor.

Itt olvasgass.

[ Szerkesztve ]

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#85640) Magnum_ válasza beg (#85638) üzenetére


Magnum_
nagyúr

köszönöm szépen, hibátlan válasz ;]

I humbly and respectfully decline™

(#85641) Szada85 válasza Magnum_ (#85637) üzenetére


Szada85
aktív tag

Két fajta 1.8 szívóval is szerelték, a korábbi 125 lóerös Z18XE motorkóddal, valamint késöbb a továbbfejlesztett verzióban 140 lóval Z18XER néven.

A Z18XE elég strapabíró motor hírében áll, kevés nyügje szokott lenni, mivel azonban már az Ecotec széria tagja, így elöfordulhat olajcsipegetés, nem feltétlen jellemzö, azonban a 200 Ezer Km feletti futású, és mostohán tartott mociknál megeshet.

A Z18XER is népszerü motor volt, otthon mondjuk H-ba kevesebben rendelték, mint pl. Németeknél, de C Vectra, Zafira ugyancsak futott ezzel.

[Itt (bár ez Z16XER-röl szól, de a végén írják is, hogy a 16XER-18XER a legtöbb területen megegyezik, így arra is érvényesek a leírt dolgok)] találsz kicsit alaposabb leírást, valamint tavaly LuckDragon fórumtárs is összefoglalta [ebben a kommentjében] a jellemzöbb dolgokat, amikre érdemes figyelni.

Ettöl függetlenül nem mondanám rossz motornak, a szívó karakterisztika biztosan nem fekszik mindenkinek, igényli a fordulatot, de akinek a 140 ló nem elég besorolni, annál nem az autó a gond szerintem. :) ;]

(#85642) 7Sony7 válasza trassher (#85627) üzenetére


7Sony7
addikt

Üzemanyagszűrő esetleg?

-

(#85643) Magnum_ válasza Szada85 (#85641) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Koszonom :R

I humbly and respectfully decline™

(#85644) Luck Dragon válasza Magnum_ (#85643) üzenetére

De ha ez kevés akkor 1.6T-2.0T. :))

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#85645) Magnum_ válasza Luck Dragon (#85644) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Egyaltalan nem keves, anno a saabomban is a klasszik, 120 (?) Lovas 1.8 opel motor volt.

Semmi baja.nem.volt

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#85646) Szada85


Szada85
aktív tag

Mivel nagyon ellenvetés, panasz nem jött, így akkor egyetértésben ez lenne a következö

Topiktali!
Idöpont: 2018.10.24 (szerda)
Kezdés: 18:00
Helyszín: Szerémi úton az AccessPoint Kft elötti parkoló
, [egészen pontosan itt]

Megkérném IIwynog Urat, hogy fejlécbe, TIR-be, bárhová, ahol jól látható hajintsa be pls. :)

(#85647) jimmy5


jimmy5
aktív tag

Sziasztok.

Van egy Astra H és benne egy GID kijelző. Hogyan kell ezt OPCOM-al "letanítani"? Opcomom van. Szeretnék bele CID-et. Egy másik autóból. Annak is le kell lenni tanitva ?

Előre is köszönöm

Poco F2 Pro 8GB/256Gb ł Intel I5-4690 ł Asrock H97 Fatal1ty Performance ł FSP Raider S 550W ł Gigabyte R9 280X 3GB GDDR5 WF3 Rev2.0

(#85648) Luck Dragon válasza Magnum_ (#85645) üzenetére

Egy baj van még vele, hogy nehéz találni 1.8-ast. :(

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#85649) Magnum_ válasza Luck Dragon (#85648) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Astra TT-bol nem.

I humbly and respectfully decline™

(#85650) Luck Dragon válasza Magnum_ (#85649) üzenetére

Ez igaz, meg több az 1.6T is. :))

[ Szerkesztve ]

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.