Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
HoaryFox
Topikgazda
Nekem nem tünögetett, egyik pillanatról a másikra putty és kész
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
_q
addikt
Köszi.
(#85793) Tikakukac
Nem tudom eldönteni nekem elég-e a sima adat Annyira mint te nem bütykölném a kocsit, ahogy már volt is szó róla nem is lenne kivitelezhető parkolóban, de azért jó lenne tudni mi zajlik az autóban.
[ Szerkesztve ]
Tikakukac
titán
Passzolom, az biztos, hogy minden logolgatni és utólag elemezni opcommal könnyebb.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
7Sony7
addikt
vebbful & beg: abban reménykedtem, hogy ez valami "tipikus" dolognak a jele, azért kérdeztem. Akkor majd szerviz.
-
_q
addikt
Te szoktad monitorozni a jeleket vagy mi alapján szereled a kocsit?
Tikakukac
titán
Nekem hőfokok, nyomás, ilyesmik kellettek leginkább az állófűtés miatt. Szondánál meg feszültségmérésre.
De amúgy multiméter a legjobb barátod még mindig. Meg a füled és kezed meg szemed. Az OBD remek dolog, de önmagában sokat nem ér, teljesen pontosan elég kevés hibát tud megmondani neked. Kézimunkás és agyalás kell a legtöbbhöz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Markizmark
addikt
Akkor nekem csak kisszervizem volt a hengerfej és vezérlés cserével, mert "csak" 70-be fájt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
szkury
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy tudtok ajánlani olyan helyet ahol lenne szakszerviz (jelenleg a kocsim opel márkaszervizben áll) által beszerelhető, megfelelő állapotú Opel Z18XER tip. motor, elsősorban Veszprém, Fejér, Vas, Zala, Komárom-Esztergom megyékben?
Sajna az FB-n belefutottam egy olyan motorba, amit futárral elküldtek (na a futárcég is érdekesen papírok nélkül hozta-vitte vissza), de a szervizeseken kívül is legalább 2 szerelő sem ajánlotta a beszerelését.
Előre is köszönöm!
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
szkury
tag
Sajna ott befürödtem már eggyel!
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
N.Ferry
senior tag
El is tűnt a ma reggeli indításkor.
Lehet csak annyira gyorsan ki lett cserélve az alkatrész, hogy nem volt ideje jelezni.
Walking Dead
Tikakukac
titán
Hááát, itt másodpercekről van szó
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Sajnálattal olvasom.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
szkury
tag
Az a gondom még, hogy van fenn pár nagy arc is, akik nem igazán tudnak "segíteni". Hiába mondtam, hogy azért a motor nem egy tükör vagy kasztni elem. Lett volna egy 0 km-es motor is, de a száma miatt nem lehetett levizsgáztatni. A motorszám "eltüntetését" javasolták, amit nem mertem bevállalni!
Lenne még 1-2 motor, de nagy a távolság ill. a befürdés miatt kicsit már fenntartással kezelem azt a futárcéget. Nem nagyon van cég aki hozza viszi.
[ Szerkesztve ]
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
Megértem, az adásvételi részét is próbáltad (adók-veszek)?
Vagy még a B Zafira csoport is játszik, hiszen abban is megtalálható.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Petyyyyy
addikt
No kérem a 'zalkatrész GM 09131071/GKR 9140010300 szám alatt taláható és így néz kifele - amelyikből a tyúkbelek lógnak.
[kép2]
Alkatrész katalógusban viszont nem találom, így nem tudom mihez lehet jó.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
szkury
tag
Szinte az összesben benn vagyok!
Az élet egy olyan dolog amiből élve nem tudsz kikerülni! Mindenkinek van egy málna!
Bitpalace
senior tag
De ezek hova vannak bekotve amúgy? Mi vezérli mikor menjen mikor nem? Ebből személy szerint nem eladó?
Viszont most nézem nem is biztos hogy be tudom tenni mert nekem a radiatornal a pollenszuro van szóval lehet nincs is meg a helye?
Köszönőm!
Tikakukac
titán
Néztem én is, dobozban elfér. Biztitáblában pedig van egy 20A-es hely is, ami még az 1.4-ben is be van kötve odáig.
Nyilván ez is menedzselve van, vízhőfokra tippelek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
N.Ferry
senior tag
Konkrétan ez úgy történt hogy előjött a görgő hiba (hangja), pont kb. 50 méterre voltam a szerelőtől, elgurultam megnézte, mondta hogy ez valóban az, ott is hagytam a verdát, és kb. egy óra múlva mentem érte.
De mindegy, valóban 2-3 indítás után eltűnt az ikon, autó száguld tovább, szóval no problem
Walking Dead
Hát én akkor ennyit tudtam segíteni.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Bitpalace
senior tag
Igen gondolom én is hogy vízhőfok meg gondolom még külső hőmérsékletet is figyelheti mert nyáron ha kint van 30+ C akkor nyilván nem kapcsolja be. Én csak arra lennék kíváncsi hol van neki a hely? Meg tudnád mondani? és a vezetéknek van e ott gyárilag kiállás, nem nagyon szeretném befűzni az egészet.
Üdv!
Damage
senior tag
Sziasztok,
H Astra 1,7cdti, felvillant tegnap a "check engine". Autó leállít, 2 perc várakozás újraindít. Egyből felvillant megint. Autó leállít, fék- és gázpedál tövig nyomva, gyújtás ráad. Hibakódok: 242F66 és 242F56, részecskeszűrő. Sajnos mostanában nem tettem nagyobb távolságokat az autóval. Mai nap autóztam egyet "muszájból", talán segít, de ugyanúgy világít a check engine, 150 km-t tettem meg autópályán. Az autót nem érzem erőtlenebbnek. Érdemes még egy párszor nagyobb távot megtennem, talán kialszik a hibajelzés? Nem tudom, hogy miért nem tudnak beletenni valami visszajelző lámpát, amikor tisztítja magát, így nem állítanám le az autót idő előtt. Természetesen ki akarom majd tisztíttatni, de nem nagyon tudom mostanában 3-4 napra nélkülözni az autót. Kibírhat egy hónapot komolyabb probléma nélkül? Lehet, hogy bármelyik pillanatban le fog tiltani, esetleg egyik pillanatról a másikra teljesen leszabályozza az autó erejét (6. sebességben padlógázon max. 70 km/h)? Egyelőre semmi teljesítménycsökkenést nem érzek. Jó lenne, ha egy hónapot kibírna bármi probléma nélkül. Bevállalhatom, hogy várok egy hónapot, mert még csak tegnap villant fel először a hiba, vagy ne legyek hülye és azonnal szerviz?
Előre is köszönöm a válaszokat!
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
Tikakukac
titán
Középen a boxban ott van a helye, egy jó 5-6 centi vastag rész ott légüres.
Vezetékek ahogy néztem elég spéci nagy dízelekben voltak csak, így azt kötni kell. Külső hőmérsékletet és vizet néz amúgy az ilyen rendszer.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
rokefeller
senior tag
Sziasztok,
van egy A17DTS motorkódú 2013-as Opel Mokkánk, és egy olyan probléma fordul elő vele egyre többször, hogy normál használat után/közben (város, autóút, autópálya), ha az ECO mód be van kapcsolva, és az autó leáll lámpánál automatikusan, akkor újraindulásnál elég ronda kicsit "köhögő-röfögő:-)" hangot hallat, megpróbál elindulni, de nem sikerül. Utána újra próbálja, megint nem sikerül neki. Ilyenkor kulccsal sem indul el rendesen. 10-20 másodpercet várva, kulccsal indítva elindul, illetve ha indulásnál az ECO módot kikapcsolom, akkor bármelyik kézi leállítás után simán újraindul. Elég bosszantó, nyáron rendszeres hogy lámpánál megállva a start-stop rendszer leállítja a motort, fél perc múlva a légkondi miatt újraindulna de nem tud, vagy csak simán lámpánál zöldre nem tud az ember elindulni vele.
Szervizben már többször mondtuk, de ők nem tudják reprodukálni - szerintem leszarják -, hibakódot nem találnak. Nem biztos hogy emiatt, de egy ilyen nemindulás után az autó baromi zajos lett, barátnőm két sarokra volt kb a lakástól, onnan még hazaért vele, aztán trélerrel vitték el a szervizbe, lendkerék csere, ~60000km! után, jó drága volt, kicsit azóta szebben jár a motor, viszont ez a start-stop probléma továbbra is fennáll.
Bármilyen ötlet, javaslat érdekel, bárki aki találkozott hasonlóval, örömmel veszem ha megosztja a tapasztalatokat. Egyetlen hasonló probléma leírást találtam egyébként eddig neten, Vauxhall fórumon, de megoldás ott sincs, csak az hogy rutinból kikapcsolni az ECO módot. Esetleg ha tudtok megbízható szerelőt aki tényleg ért ezekhez a dízelekhez, és nem szarik bele a melóba, hanem lelkiismeretesen végzi a munkáját, akkor osszátok meg az elérhetőségét, mert alapvetően elégedettek vagyunk az autóval, minden más teljesen jó benne, de ott járunk hogy a barátnőm lassan fél beleülni és vezetni, és engem is idegesít mikor állnak mögöttem, vagy dudálnak, mert az autó nem indul.
A télapó nem a régi már...
Tikakukac
titán
Haverom faterja azzal kezdett mikor szalonból hozta a verdát: start-stop örökre kiüttet. Örvendezés
Szerelőt ültesd be a kocsiba, vidd el egy karikára. Ha szerinte nincs hiba, akkor lapát.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
stickermajom
addikt
Az enyémet lehetett kérni Start-Stop nélkül. Nagyon-nagyon boldog voltam/vagyok.
Tikakukac
titán
Szerintem OPCOM kérdése az egész, de ennyire nem vagyok benne.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
stickermajom
addikt
Sajnos nem. K-nál az S/S-sel szerelt benzines M22 váltót kap M32 helyett egytömegűvel és csökkentett nyomatékkal.
Tikakukac
titán
Magára a funkcióra gondolok. Szerintem mindenhol szoftveresen tiltható, ahogy a gomb is teszi.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
stickermajom
addikt
Igen, tiltani valószínűleg csak annyi az egész. Környezetemben több start-stopos off autó is elkezdte egy idő után, hogy nem indul újra. Így az igazi a fogyasztáscsökkentés, ha még 2-3 zöldet beragadsz.
bexinho23
őstag
Sziasztok!
C Corsáról (1.2) van szó.
Hibajelenség: 3 hónapon belül 2x szállt el a biztosíték a szivargyújtónál (elméletileg ezen van a riasztó is, 20A)
Eszköz: Xiaomi Roidmi 3s
Az eszközt kizárólag bluetooth-os zenehallgatásra használom, így az sem játszik, hogy a töltőkábelt folyamatosan rádugom az eszközre, ezzel megmozgatva a töltőaljzatban esetlegesen egy kontakthibát eredményezvén. Amúgy ez már egy másik Roidmi 3s (apámét vettem kölcsön, mert ez fixen beleillett), és a riasztó is néma lassan 1 éve.
Előfordulhat, hogy a szivargyújtó aljzat ment tönkre? Honnan érdemes újat beszerezni? Bárdi, kovácsalkatrésznél nem találtam.
Tikakukac
titán
Mérd ki, csekkold meg. Azt hiszem erre a kütyüre írtak valamit, hogy a mérete nem tökéletes pár aljzatban, de lehet rosszul emlékszem. De tutira van vele valami, volt róla szó régebben.
Foglalat amúgy van, bontva hegyekben áll kint is 10 font alatt bőven.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Damage
senior tag
Senki?!
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
realpopek
tag
Szia,
Én e szerint csináltam a Meriva 1.7cdti- be visszajelzőt:[link]
Sokszor már segített hogy ne állítsam le az autót.
Nem nagy meló, de rendkívül hasznos.
Jani
[ Szerkesztve ]
,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
tlala
addikt
Csak valaki már mutatna egy olyan élő szerelőt, aki tényleg ki is tudja ütni a default Start-stop ON beállítást!
Nekem is ez az álmom.
De talán még egy OPCOM-ot is megvennék, ha valaki bizton állítja, hogy azzal ki lehet programozni.
Tikakukac
titán
Kiírni teljesen biztosan kilehet.
Hogy egy OPCOM vagy Tech2 elég-e, hogy valamilyen paramétert átírj, passzolom. De ezeket teljesen biztosan ki lehet gyilkolni, nem egy ismerős van, akinek ez kívánsága volt vételkor vagy utólag és megcsinálták.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
molnarpeter
nagyúr
Örülök, hogy valakinek segített a hsz
realpopek
tag
Nagyon jó, fantasztikus megoldás, minden DPF-es autóba kötelezővé tenném.
Még egyszer köszi.
,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
Bitpalace
senior tag
De akkor amit írtál hogy az 1.4-ben is bizti tábláig be van vezetve azt nem erre írtad?
Üdv!
Markizmark
addikt
Sziasztok!
A18XER B zafirának vizes olajhűtője van?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Tikakukac
titán
Közben rájöttem, hogy sajnos nem, ez 1kW-os test, az meg csak 20A-t tud. Az a webasto vízpumpájának van kialakítva gyárilag.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek személyes tapasztalata az Opel féle Easytronic váltóval? Megbízhatóság, nyügök, ilyesmi érdekelne.
Barátnö próbálna valami másfajta autót a G Cabrio helyett, Meriva felé kacsintgat, vannak csinos 1.8 szopóbenzinesek, és szóba került az automata is, hogy lehetne olyan akár, gondoltam beleásás elött megérdeklödöm, hátha nyúzott már valaki ilyet?
Bitpalace
senior tag
Akkor lehet nem kéne erőltetnem ezt az egészet...most azért hogy az egészet szétbombázzam egy ilyenért...Nem biztos hogy megéri. Azt reméltem könnyebb helyzetem lesz mert viszonylag olcsón hozzájutottam egy ilyen fűtőelemhez. Vagy lehet hogy csak túl könnyen feladom.
Üdv!
Tikakukac
titán
Azért olcsó, mert elsőre jól hangzik, gyakorlatban teljesen befűzni gyárira nehéz.
Fejben összeraktam amúgy a dolgot. Tűzfalon a kábelek átmennek simán, a vezérlés pedig csak 2 hőkapcsolót kér, egyik mehet a vízhez, másik a külső hőmérséklethez. Ha mind a kettő bukta, zár a kör és fűt. Ha bármelyik jó, kör szakad és ennyi volt.
Majd egyszer ha baromira ráérek rajzolgatok. Most inkább a belső keringetőt kéne a DEFA-hoz berakni, hogy belül is fűtse a verdát reggel. Az most prioritás.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Bitpalace
senior tag
Rendben van köszönöm!
Neked van webasto az autóban? Vagy valami más alternatíva?
Üdv!
Tikakukac
titán
30k-ért volt egy szett, de a webasto mivel benzines móka kicsit több nyűg, mint egy villanyos. 70-80k beszerelést írtak nekem vissza ahol vállalták, az nekem nem deal.
DEFA vízfűtő van fent, az zsír, beltérivel együtt teljesen ideál.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Bitpalace
senior tag
Na de az 230V-ról megy nem? És én úgy tudom hogy azt csak a vízrendszerbe kötöd be, az hogy mozgatja a vizet? Nem csak akkor ér valamit ha jár a motor és úgy megy?
Tikakukac
titán
Igen, az 230V-os, akkut pikkpakk gatyára rakná a 700-800W-os betét.
A vizet a fizika mozgatja. Vagy vízcső van elnyesve és oda berakva vagy fagydugóba. Ahogy melegszik a víz, úgy magától is megindul az áramlás a körben szépen lassan. Tavaly kimértem, valahova fel is raktam, hogy 1 óra fűtéssel már 40 fokos vizet lehet simán csinálni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Bitpalace
senior tag
Lehet jobb lenne, ha a gyári fűtést megoldanám egy kapcsolóval. És akkor én szabályzom mikor menjen mikor nem.
Üdv!
Tikakukac
titán
Annyira nem jó ötlet. Az ilyen védelem nélküli direkt kapcsolózásnak sosincs jó vége
2 hőkapcsoló abszolút nem tétel, be kell tenni és minden faja.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.