Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27601) zolikaDB válasza Calogero (#27600) üzenetére


zolikaDB
veterán

Nocsak :) Nagy lepes lesz ez akkor :)
Ja, taviranyitomat megcsinalta Doka, forrasztani kellett. Kivett belole egy rugot, ami az elemet nyomta. Mondom, azt hova teszed? Hat az sose kellett bele, amikor odatettek, mar akkor kellett volna forrasztani...

(#27602) zsambek


zsambek
aktív tag

Sziasztok,

A kálvária folytatódik.
Adott egy Z16XEP OPEL ASTRA H, 60.000 km-t futott.
A problémája pedig az, hogyha megyek vele egy hosszabb időt (3-4km), akkor a normális motorjárat közben elkezd rángatni, dadogni a motor, és a kezdeti 6-7L fogyasztásról felugrik 11L-re, és ez után van, hogy megint visszaesik, de akkor újra elkezd rángatni, és megint felugrik a fogyasztás 10-11L körülire. Az átlag fogyasztás így 10,3L / 100.
Az autót előéletéről azt lehet tudni, hogy munkábajárásra volt használva (napi 2x 4-5km).

Ki lett cserélve az EGR szelep wessznél(az átlag 12L fogyasztás így esett le átlag 10L-re), és STP benzin injektor tisztítóval lett menve 100km 4000-4200 fordulatszám között, de ez sem hozott javulást.

A kérdésem az, hogy van-e valakinek valamilyen ötlete, vagy a pályázást rosszul csináltam? Talán STP benzin-üzemanyag adalékkal kellett volna mennem, vagy micsoda? :)

Válaszaitokat előre is köszönöm,
zsambek`

(#27603) gban válasza zsambek (#27602) üzenetére


gban
Közösségépítő

Pár tipp, nem ismerve a motort, gyújtás gondnak hangzik nagyon, én arrafelé keresgélnék.
Kábelek ellenállását meg tudod mérni?

Apám F Astráján volt egyszer egy eszement probléma, melegen leállt a motor, pici pihenés, megint ment, majd megint leállt.
A rotor rúgója gyengült el, és megszűnt a gyújtás, kontakt híján. Erre gyere rá...
Megnyújtva gondoltuk jó lesz egy darabig - jó lett tartósan.
Az én F Astrámban szintén érdekes hiba jött elő, nedves időben fulladozott gázadása, de nagyon lassú gázadásra nem.
Elosztófedelet jkizártam, majdnem új bontottat kaptam ismerős Opel-boltostól.
Nem részletezem, az új elosztófedél volt a hibás, amit tutira kizárt mindenki, szemrevételezés után is, minden látható jel ellenére azóta megszűnt a hiba mióta visszaraktam a régi agyonhasználtat.

Szóval nálad is valami gyújtás nyűgre tippelnék, bár nagyon nem ismerem azt a motort.

[ Szerkesztve ]

Postázást nem vállalok.

(#27604) Dluinet válasza zsambek (#27602) üzenetére


Dluinet
nagyúr

adalék

Tisztításhoz jobb a nitro+, mint a Spuri vagy az STP, és olcsóbb is.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#27605) Spancer RE válasza zsambek (#27602) üzenetére


Spancer RE
aktív tag

Gyertyák, trafó rendben vannak? Ugyan ilyen motoros G-m van, engem ez a páros szivatott meg vagy 2 hónapja... :(((
P1113 hibakódot nem dobált valamikor?

[ Szerkesztve ]

(#27606) zsambek válasza Dluinet (#27604) üzenetére


zsambek
aktív tag

Sziasztok,

Akkor először kipróbálok egy másik benzint.. Mennyi egyébként a nitro+ most? Hogyan menjek vele, hogy kitisztítsa a motort, és ne rángassa? :) Mert nem akarok zsákbamacskát, hogy megvettem a benzint, csak nem a megfelelő fordulatszámon mentem vele, hogy tökéletesen kitisztítsa... :)

A hibakódokat, hogy tudom kiiratni?

"B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 156
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 31

KÉSŐBB mikor adtam neki egy kis gázt, akkor ilyen értékeket adott

B1S1 levegü/ü. anyagarány (1. hengersor, 1-es érzékelő) - SZEGÉNY
B1S2 lambda-szonda fűtés (1. hengersor, 2-es érzékelő) - AKTÍV
B1S1 O2 érzékelő (hengersor 1, érzékelő 2) - 293
B1S2 levegő/ü. anyagarány(1. hengersor, 2-es érzékelő) - Szegény
B1 O2 érzékelő kör(1. sor) - Zárt
B1 rövid távú üzemanyag korrekció (hengersor 1) - 2"

Ezek voltak még EGR előtt, de ezt nem én irattam ki, hanem a szervizes.

zsambek`

(#27607) Spancer RE válasza zsambek (#27606) üzenetére


Spancer RE
aktív tag

Ez a lista nekem nem sokat mondd :DDD ill nem sokat lehet vele kezdeni.
Hibakód olvasásra én ilyet használok: kép
Beszerzésére ebay-t ajánlom, itthon 3x drágább.

(#27608) Dluinet válasza zsambek (#27606) üzenetére


Dluinet
nagyúr

nem értek hozzá de lehet hogy beragad valamelyik szelep
különben érdemes teli tankot venni a 95 Nitro+-ból így, mert olcsóbbra jössz ki, mint más adalékokkal, és nekem is csak ez volt hatásos.

kedvezménnyel 425 körül lehet az ára, tehát 40 liternél kb 400Ft-tal több, annyiért nem nagyon kapsz adalékot.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#27609) zsambek válasza Dluinet (#27608) üzenetére


zsambek
aktív tag

Szia,

Akkor a hétvégén telitankolom, aztán meglátjuk. :) Neked mi volt a baja kocsinak, és mit javított meg rajta?

zsambek`

(#27610) Dluinet válasza zsambek (#27609) üzenetére


Dluinet
nagyúr

terhelésre rángatott, a szerelők meg pingvineztek

vagyis mondták a tisztító adalékokat

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#27611) zsambek válasza Dluinet (#27610) üzenetére


zsambek
aktív tag

Szia,

Most próbálok előre örülni, hogy neked is hasonlók voltak a problémáid. Magas fogyasztás, amikor elkezdett rángatni érezted, hogy ki akarja dobni a sebességet a váltón, fordulatszám ingadozás terheléskor?

Ja, és tényleg, ami még érdekel:
Hány tank után volt érezhető a változás, javulás? :)

zsambek`

[ Szerkesztve ]

(#27612) diablo1984 válasza adidas4death (#27562) üzenetére


diablo1984
veterán

ez képek alapján jóal többet ment mint 124 ezer km! amúgy is hihetetlen lenne, de a kormány bőre is tükör a váltózsák cafatokban és akkor még közelről nem is láttam! még az sem kizárt, hogy a duplájától is több lehet benne, de ahol már így tekergetik az órát, inkább nem vennék még levegőt sem.... :U

(#27613) Calogero válasza zsambek (#27606) üzenetére


Calogero
addikt

A hibakódokat, hogy tudom kiiratni?

Hibakód kiolvasás H Astra esetén

1) váltó üresbe, motor leáll
2) féket benyomod, gázt padlóig benyomod és mindkettőt így tartod
3) gyújtást ráadod (de ne indíts)
4) ha hibakód van a rendszerben, a műszerfalon a kilométer-kijelzőn megjelenik az ECN XXXXXX üzenet, ahol XXXXXX a tárolt hiba kódja. Ha több hibakód is van, akkor azokat egymás után sorban kiírja.
5) ha nincs hibakód, akkor az ECN 000000 üzenet jelenik meg

(#27614) F_Gergely válasza diablo1984 (#27612) üzenetére


F_Gergely
őstag

Nem km-re veszünk autót hanem állapotra...

(#27615) gban válasza diablo1984 (#27612) üzenetére


gban
Közösségépítő

Azt én is néztem, hogy nem annyira tűnik 200 alattinak a valós km.
Elsőre azt nézem azon a portálon, hogy van-e "járművek ugyanitt", vagyis kereskedő-e a hirdető, néztem, nem.
Aztán látom, lejárt külföldi papírokkal - vagyis mégis kereskedő.
Az meg mit hoz be? Ami rohadt olcsó. Ami meg rohad olcsó az meg ugye...

[ Szerkesztve ]

Postázást nem vállalok.

(#27616) Dluinet válasza zsambek (#27611) üzenetére


Dluinet
nagyúr

egy nagyobb dombon (mecseki utcák) nem tudtam felmenni, normálisan, majdnem megállt, úgy rángatott mint állat. Gyenge volt (-25 LE), csak nagyon óvatos gyorsításnál teljesen sík út esetén nem rángatott. Rázva járt, főleg terhelésnél remegett a műszerfal.

Fél tank után már 90% volt. 3 tank után 99%. Most fog belemenni a negyedik.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#27617) diablo1984 válasza F_Gergely (#27614) üzenetére


diablo1984
veterán

ez szép szállóige, de mivel ez osztrákból jött, így az előéletéről valszeg semmit sem lehet tudni, így állapotra mit nézel? szép tiszta a külseje? a váltózsák szétfoszlott, ez nem túl szép, lehet van benne 300e km, akkor a motor sem megy még ennyit, az, hogy aki árulja 124e km-re tolta vissza sem korrekt, de akkor miért is akarnád megvenni? képekről hirtelen ennyit látni, de valszeg tudnék belekötni az állapotába is személyesen, akkor jönnek a nepper dumával, hogy ez használt, újat kell venni.....

passatot mikor kerestem, vagy 40et megnéztem, ami messzebb volt kikérdeztem direkt, hogy javítás, rozsda, stb, persze semmi, elkocsikáztam 250km-t és egy narancsbőrösre fújt rommátört szar motoros fos várt, nyílván megérte elmennem megnézni! ez volt az utolsó amikor eldöntöttem, hogy passat kilőve, mert fost adnak arany áron, utána fiatalabbat néztem volna belőle, de még arany árabb és a tipikus betegségei, majd a sosekOPEL-nél kötöttem ki, mert nagyobb mint a passat, megy mint a disznó, semmi füst, takarékos, viszont az összerakása igénytelenebb, ez cincog, kopog belül, anno az escortomban voltak ilyen zörgések, berezonálások, borzasztó, de legalább jónak tűnik kívül-belül, csak jó volna már lemosni! :DDD

gban: nem feltétlen kereskedő, lehet ügyeskedő kupec, de a passatokat is mikor néztem, osztrákból csak fos állapotúak voltak kivétel nélkül, lerohadtak, elhanyagoltak! németből lehet jót kifogni, de passatból amit kerestem már ritka manapság, kipucolták már németet ezekből. osztrákban nem drágák már ezek, meg közel is van, így kiugrik, megvesz, hazagurul,(visszapörget), hirdet, a vevő meg állítsa forgalomba(vagy segít plussz pénzért). nem akarom ezt a hirdetést lehúzni, nyilván mert sem a kocsit, sem az eladót nem láttam, de sajna ezt tapasztaltam mikor 3 hónapig autót kerestem. én akkor külföldi autóra voltam rákattanva, bár néztem hazait is, na abból is volt pár "gyöngyszem" a hibátlan törés és rozsdamentes változatból(és élőben egy olajkupac volt, aminek a tetejébe épített egy vedér gitt is rohadt már lefelé....). szóval nem minden a külső állapot, főleg egy 10év fölötti dízelnél, mert lehet valami csicsa, ha a motor többe kerül mint a körítés és ezekre lehet bőven lóvét ráverni, ha beüt a dolog és ha már valami képről is gyanús, akkor én nem kockáztatnék! pedig egy váltózsák nem összeg, a kormányt is át lehet húzatni, de költség és nehogymár, egyszerűbb op-commal átírni a km-t és az már felér egy optikai tunninggal! :))

[ Szerkesztve ]

(#27618) zsambek válasza Dluinet (#27616) üzenetére


zsambek
aktív tag

Szia,

Nekem pont az ellentétje a baj. Amikor hegyre megyek fel, akkor semmi baja. Viszont, amikor sík terepen megyek, és úgy használja a motort(1800-3000), akkor kezd el berángatni. Szerinted erre is segítséget tud nyújtani?

zsambek`

[ Szerkesztve ]

(#27619) zolikaDB válasza diablo1984 (#27617) üzenetére


zolikaDB
veterán

115e km-es Astrában foszlik a váltószoknya, mint a szar. Kb 20ezerrel ezelőtt kezdte.

(#27620) Dluinet válasza zsambek (#27618) üzenetére


Dluinet
nagyúr

nem tudom, mondtam hogy nem értek hozzá

az biztos, hogy évente egyszer tankolok belőle

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#27621) diablo1984 válasza zolikaDB (#27619) üzenetére


diablo1984
veterán

nálam a vectrában csak meg van repedve, de nincs rommá kopva meg kinyílva mint a karfiol, pedig ebben 202e km van és valós!

(#27622) #81556480 válasza diablo1984 (#27617) üzenetére


#81556480
törölt tag

Egy 400 ezer forintos autóról van szó.
ha te elmentél megnézni 40 passatot akkor elvertél sacc kb (minimum) 80 ezer forintot nézelődésre. ez ennek a kocsinak a 20%-a ha jól számolok. Amit én inkább hozzácsapnék a vételárhoz. Vagy inkább megvennék egy kicsit hibásat ( mondjuk itt ot rozsda) aztán a 80 ezerből lefújatnál ott.

Igaz én neten néztem kocsit, ültem rajta pár napot gondolkoztam majd elmentem megnézni és megvettem. Voltak esztétikai hibái: törött tükör, kicsi rozsda és karcos lökös. Ezek kicsi pénzből megvoltak. Ha mást vettem volna az se lenne tökéletes és a sok keresgélés közbe csak azt vettem volna észre hogy fogy a pénzem.
aki ilyen 4-500ezer között keres kocsit annak minden forint számít .
És hiába mondod de egy 16-8 éves kocsitól nem szabad csodát várni és a tökéleteset keresni. vagy akkor nem vekit kell venni hanem ennyiből egy gyönyörű tökéletes fullos trabi vagy wartburg biztos kijön :DDD

Egy kis felbontású képen a váltózsákról megítélni a kocsit kicsit merész :(

Ez egy igen jól felszerelt veki, olcsón. Látni kel élőben, kipróbálni megnézni. aztán lehet többet mondani róla.
Az én kocsimba 250ezer van és recés a kormány :F

(#27623) Pitu válasza zolikaDB (#27619) üzenetére


Pitu
aktív tag

Nálam is nagyon csúnya, nem biztos hogy én magam fogom cserélni. :)

(#27624) diablo1984 válasza #81556480 (#27622) üzenetére


diablo1984
veterán

hát na, ami a képen átjött hirtelen az ez! de ami csalóka, forgalomba helyezve azért már nem annyira 4kiló, de ezt és az ilyet látni kell személyesen, mert képeken nem tűnik csúnyának, de sokszor belefutottam én is a jó beállítású képekbe, személyesen meg egy rozsdakupac volt, csak messziről jó szögben fotózva nem is látszott, a sötét szín meg eleve takar! én is azt untam meg a keresgélés során, hogy csak fogyott az üzemanyag(fater passatjaval jártam az országot), de mindig csalódás ért, ami meg szebbnek tűnt(volt benne belefújás, de nem volt leütve), na az az átlagtóól 4kilóval volt drágább, annyiért már jóval újabbat is lehetett venni! így jött képbe egy ismerősöm focusa, mert fiatal és 136ekm-es, de mikor mondtam, hogy kellene biztosra hirtelen emelkedett az ára 100e ft-al, mert nem lett annyira eladó, majd a vectráról olvasgattam, vannak pípushibái, de egy pdtdi-s passatnak is ha valaki beleválaszt, akkor bizony annak is nem kevés! meg az opelhez a gyári alkatrészek sem vw árban vannak, meg tényleg jó állapotú volt a vectra, meg ahogy ez megy, beszartam! :K

(#27625) #81556480 válasza diablo1984 (#27624) üzenetére


#81556480
törölt tag

Milyen kocsid van neked egyébként?

Ja én is jártam úgy, rokonomat vittem kocsit nézni aztán fényképen csilli villi volt a gép, de a sarkakban a 20 forintos nagyságú rohadást akár hogy ránagyítottál nem láttad a képen :D

(#27626) diablo1984 válasza #81556480 (#27625) üzenetére


diablo1984
veterán

vectra c kombi, 1,9 cdti 150 csikó. hát igen, ahhoz is érteni kell, hogy egy rozsda kupacot hogy fotózzanak, hogy hibátlannak tűnjön!

(#27627) Lomha 8V válasza JanR (#27597) üzenetére


Lomha 8V
addikt

De nem mondtál se igent, se nemet, azért trollkodok (akaratomon kívül). Sorry. :DDD

(#27628) hdman válasza zolikaDB (#27619) üzenetére


hdman
őstag

Ma cseréltem le kézifékszoknyával együtt :D

169k km H Astra, Anyámnak G-ben 70k-nál foson van.

[ Szerkesztve ]

Sopron city :)

(#27629) F_Gergely


F_Gergely
őstag

Vekibe lampamosot utolag hogy erdemes bekotni?
A kocsivasarlashoz visszaterva majd irok meg, de most telefonrol vagyok :D

(#27630) Imy válasza hdman (#27628) üzenetére


Imy
veterán

Nekem a G 2007/12 most ~125e van benne, és még semmi gondja...

(#27631) _seth_ válasza F_Gergely (#27629) üzenetére


_seth_
veterán

Amennyiben van felesleges időd és van kedved szívni vele :D

Két hete építettem be az enyémbe:
-Képeket elemezni, hogy hova kerüljön a lyuk
-Lyukat kifúrni, spricnit berakni (nekem az egyik spricni pl sérült, majd keresek helyette másikat bár megragasztottam 7-8 réteg epoxival és úgy néz ki jól bírja)
-Csövet elvezetni a pumpáig, a hűtő előtt rögzíteni, hogy ne érjen bele a ventibe
-Tartályt kicserélni, a fényszórómosós tartály 5 liter feletti kicsivel a gyári pedig csak 2,4 körül van, de nem is ezért kell cserélni hanem mert a fényszórómosóson van egy külön nagynyomású pumpa a fényszórókhoz
-Ablakmosó pumpáját átrakni, valamint ha van a szintjelzőt is
-Bekötni be lehet relével az ablakmosó mellé is de ezesetben ablakmosáskor fényszórót is mos ami nem gond de ha figyelembe vesszük, hogy pár perc fúvóka állítgatás alatt a fényszórómosó önállóan is kinyomta az 5 litert már lehet érdemesebb külön kapcsolót adni neki, nekem is így lesz, kap egy relét és egy biztit valamint egy nyomógombot ami nem ki-be kapcsolós hanem pillanatra lehet csak bekapcsolni. Gyárilag 2 mp-ig nyomja a vizet a fényszórókra.

Egyébként egész szépen lenyomja a rászáradt koszt is a fényszóróról.

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#27632) Calogero válasza _seth_ (#27631) üzenetére


Calogero
addikt

Gyárilag 2 mp-ig nyomja a vizet a fényszórókra.
Tegyük hozzá hogy csak akkor kapcsol be ha világít a lámpa (H Astrámnál így volt)

(#27633) _seth_ válasza Calogero (#27632) üzenetére


_seth_
veterán

Ha jól tudom itt is :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#27634) JanR válasza JanR (#27595) üzenetére


JanR
addikt

Na hát nem csak a fejegységgel volt a gond :(((
Tegnap kicsit megviccelt az autó, de a végén kiderült, hogy a központi kijelző elküldte aludni az egész elektronikámat (egy zacskóban adta az eladó, hogy "pót" alkatrész - mert ami bent volt az autóban az pixelhibás volt). Szerencsére nem én cseréltem ki, hanem a szerelőm, gyorsan helyre állított mindent. Gondolhatjátok mennyire voltam ideges :D Aztán volt egy kis kommunikációs hiba, ez a lámpa kapcsolójával függött össze, ki lett javítva, azóta hibátlan a rendszerem.

Viszont a fejegységem úgy kuka, ahogy van, pedig az Opelban a szemem láttára adták oda, hogy hibátlan az egység, náluk teljesen jól működött. Szóval Győrbe se menjetek az Opel szervizbe. Most kutathatok fel egy NCDC2015 típusú fejegységet. Ami biztos, hogy felhívom az eladót, a kellemes program és a fejegység miatt.

(#27635) Calogero válasza JanR (#27634) üzenetére


Calogero
addikt

Az Opelek már csak ilyenek tegnap még jó volt, másnap már nem.....

Én szívtam az elektromos cuccokkal, pedig 0 km-sen vettem át az autót.....

Sorolom:

- Ha leállítás után nem maradt cd a fejegységbe akkor egy idő után bekapcsolt a rádió, és nem is kapcsolt ki magától, így szépen lemerítette az akksit (fejegység csere garanciába, már 9 gombosra)

- Ha égett a tompított akkor nem szólt duda.( CIM modul sw frisstés, majd CIM modul csere garanciába)

- Ha nyomtam a dudát úgy hangosodott a rádió (kormányba vezeték köteg csere)

-Nem mindig indult az autó, nem ismerte fel a kulcsot, ilyenkor ki kellett szállni a kocsitól, bezárni, majd úja be szállni. Vicces volt amikor a benzinkúton ezt eljátszottam vagy ötször (CIM modul csere újból)

Majd jött egy gyári visszahívás hogy gyárilag rosszak a CIM modulok csatlakozója, kilazulnak a forrasztások a rázkódástól, kaptak egy szorító bilincset. Ezzel meg is szűntek a CIM modullal kapcsolatos problémák.

- Egyszer elromlott a bal első oldali indexem. Csak pusztán ment oda a vezeték aminek az egyik szálát elette az idő. Ezt kellett újra húzni, illetve egyúttal a jobb oldalt is megcsináltattam. (egy gégecsőbe mennek most oda a vezetékek.

(#27636) fero02 válasza Calogero (#27635) üzenetére


fero02
veterán

Ezek "semmiségek". Vegyél francia, vagy olasz autót, akkor majd meg tudod, hogy mi az elektromos hiba. :K ;) ;]

(#27637) JanR válasza Calogero (#27635) üzenetére


JanR
addikt

Nálam mókolt vezetékek voltak, mert az "okos" előző tulaj rakatott vonóhorgot az autóra és behúztak egy kábelt, ami visszajelzi a lámpákat (pedig a rendszer ezt tudja magától), meg még egy kábelt húztak, ami egy hátsó CD tárhoz vezetett, nem az autó hibájából adódó problémáim voltak. A CIM modulra a szerelőm is azt mondta, hogy valószínű látjuk még egymást :DDD Milyen Opel amiről te írsz?

Mindenesetre az Omega-m nem csinált ilyeneket, ott a legnagyobb elektromos gondot az okozta, mikor a csomagtartó nyitásánál elszakadt a ködlámpa kábele (az idő elmúlásával a sok nyitás után eltört a vezeték), így amikor fékeztem a műszerfalon felvillant a zárófény visszajelzője :)

(#27638) Calogero válasza JanR (#27637) üzenetére


Calogero
addikt

2007-es H Astra volt.

fero02: Hallottam hírűket, ezért is vettem németet.

[ Szerkesztve ]

(#27639) zolikaDB válasza fero02 (#27636) üzenetére


zolikaDB
veterán

Vegyel G Astrat, megtudod mi az a "wir leben autos"! :DDD

(#27640) hdman válasza Calogero (#27635) üzenetére


hdman
őstag

Ez a rádiós dolog nekem még mindig megvan. :( cd30mp3, rendesen feltanitva, kocsin a legfrissebb sw.

Sopron city :)

(#27641) fero02 válasza zolikaDB (#27639) üzenetére


fero02
veterán

Azokkal sincs különösebb probléma szerintem...

(#27642) bambano válasza Calogero (#27632) üzenetére


bambano
titán

az enyémben addig nyomja a vizet, amíg húzom a kart. ráadásul kizárólag kikapcsolt lámpára hajlandó nyomni, ezért ha be van kapcsolva a lámpa, akkor azt előbb kikapcsolja, rányomja a vizet, majd visszakapcsolja.

"-Nem mindig indult az autó, nem ismerte fel a kulcsot, ilyenkor ki kellett szállni a kocsitól, bezárni, majd úja be szállni.": ilyet okozhat a rengeteg vas is a benzinkúton. nekem volt már olyan a gyöngyösi pályás labanc kúton, hogy ki kellett tolni az autót a benzinkút fém teteje alól, és csak utána indult el, mert az immo megkergült a vastól.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#27643) hdman válasza bambano (#27642) üzenetére


hdman
őstag

:Y Éjjel h mosol?

Sopron city :)

(#27644) bambano válasza hdman (#27643) üzenetére


bambano
titán

denevér módban. de ennél sokkal nagyobb probléma, hogy bizonyos dolgokat villantással szokás jelezni, és a kocsim akkor is villog, amikor nem kellene senkit elküldeni :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#27645) #81556480


#81556480
törölt tag

Az normális hogy üzem meleg motornál hideg a kiegyenlítő tartályban a víz? C14SE
Kicsi nyomás van benne.

(#27646) hdman válasza bambano (#27644) üzenetére


hdman
őstag

Ez igy elég tré :))

H Astra se jobb, minden 3. (?) szélvédőmosásra mos xenont. Nem értem miért nem voltak képesek külön gombra tenni, mint pl Mazzag 6ban...

Sopron city :)

(#27647) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Opel B Corsa 1.2 C12NZ motorkódú benzines autónál alapjáraton mennyi idő után kellene elérnie az üzemi hőfokot?
Mennyi az üzemi hőfok?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#27648) F_Gergely válasza _seth_ (#27631) üzenetére


F_Gergely
őstag

Az a furcsa hogy a lokosomon rajta van a fuvoka, a tartalyt nem tudom mekkora, mikor megvettem a kocsit kb 2,5 liter ment bele de nem volt ures tehat volt benne ablakmoso. Azt kene kideritenem, hogy csak diszbol van fent a spricni vagy most mi van... Volt utolagos xenon amit az elozo tulaj rakott be arra is gondoltam lehet ezert rakott fel spricnit a lokosra, viszont a lokos gyari tehat nem utolagosan lett kifurva...
Hogy tudnam kideriteni hogy most van lampamosom vagy nincs? Annyit tudok hogy nem mukodik.. :/

(#27649) _seth_ válasza F_Gergely (#27648) üzenetére


_seth_
veterán

A tartályt megnézed, ha két szivattyú van rajta akkor be lehet üzemelni :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#27650) F_Gergely válasza _seth_ (#27649) üzenetére


F_Gergely
őstag

Hat probaltam ma meglesni, de csak a betoltonyilasa latszik, magat a tartalyt nem latom, probaltam alafekudni a kocsinak de semmit nem lattam, probaltam nezni hogy megy e valami cso a spricnihez de ezt se sikerult meglesnem :/
A spricnit probaltam a lokosbol kihozni de valami fogta, mintha lett volna rajta cso, persze lehet csak egy bilincs volt hogy fogja.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.